- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
boogie84 #49698 üzenetére
nem, csak megyek, egy nap alatt simán beleverek 600-800 km-t, vagy többet is, ha úgy szottyan kedvem
egy átlag mátra nap az 500 km
Roli: na majd ha látod élőben, minden idom csálé rajta, echte kínai fos
nem keveset küzdöttem vele, barátom a kés, a véső, lapos csavarhúzó, ragtapasz.. az első sárvédőt még le tudom cserélni, de jobb oldalsó idomot vinnem kell műanyagoshoz hegesztetni.
a legnagyobb baj ezzel az, hogy ha ez törik, akkor ez miszlikbe. a gyári egy rugalmas, profi műanyag, ez meg egy rideg valami.. ég és föld. na majd úgyis kiderül a következő esésnél.. -
.mf
veterán
válasz
boogie84 #49037 üzenetére
Ha keddre gondolsz, akkor az nem túra, hanem egy kis pályázás. Ha még nem változott a terv, akkor Kecskemét (Gokart stadion) -- bár itt 6k-ról beszélnek 18-20, az meg tudtommal 16-20 3k? Vagy valaki társaság szervezi, és a teljes pályát kibérelték? Kit is kell akkor hívni?
-
shiNIN
tag
válasz
boogie84 #49006 üzenetére
Fogalmam sincs
Az ilyen neveket, számokat, amiket nem tudok logikusan megjegyezni, elfelejtem. S nagy összehasonlítási alapom nincs, de az előző sisakomnál SOKKAL halkabb
Teresán szélben persze nincs mit tenni, ott iszonyú a szélzaj. Az én motoromon ilyen gond nincs, legalábbis eddig nem volt, érdekel, mi lesz a hatalmas plexi nélkül... Ezért is kell feltétlenül sisakplexi, mert eddig megtehettem, hogy felhajtott sisakkal mentem, de most már talán erős lenne. Bár a szemüveg még mindig ott van, azért nem szoktam értékelni, ha mondjuk a homlokomnak ütközik egy nagyobbacska bogár.
Djuree, ez még a régi, nagy esésem. Én már majdnem elfelejtettem, csak a motor hiánya juttatja eszembe
-
shiNIN
tag
válasz
boogie84 #48986 üzenetére
Ma láttam, hogy van Lazerhez pinlockos kis fényre sötétedő belső.
Nekem is Lazer sisakom van, akciósan vettem, nagyon szeretem, szép, halk és szélvihar sincs benne, mint az előzőbenS alig karcolódott meg a szellőztető kis füle, amikor estem, mert sikerült ugye arcra. Úgyhogy most vadászok új plexit, a szokásos tatabányai boltban van sima. Lehet, hogy a végén az lesz, csak néha viszi ki a szemem a szembenap, de nekem már mindegy, csak legyen motorom. Az alkatrészeket valami 2 héten át adták postára, úgyhogy egyelőre még mindig nincs. Tanulság, máskor baleset előtt kell megrendelni, hogy meglegyen, mire 95%-ra javul az ember :-/ Mire megjön, lehet, hogy százas leszek, újra kéne kezdeni a gyógytornát, kicsit másra koncentráltam mostanság.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #47195 üzenetére
Egyértelmű.
Emellett megvannak a reflexei, és látszik, h nem tegnap óta motorozik.
De az, h beteg teljesen nyilvánvaló. Ilyen eset után akármennyire vagyok férfi, nekem szarrá remegne mindenem, és az lenne az első, h lassítanék, vagy megállnék. Majd megkérnék valakit, h verjen le egyet.^^Ha, nekiment volna ő lett volna a hibás, nem kérdés.
-
Integra
titán
válasz
boogie84 #47197 üzenetére
zsírúj, direkt gyorsan meg is néztem a dot számot felrakás előtt, 1011 meg 1311
borzalmas széllökések vannak, tényleg észnél kell lenni, néha úgy meglökte az első kerekem, hogy csak úgy hűzbazmegeltem a kupak alatt, ijesztő volt. haza is jöttem, nem is láttam sok motorost ma kint. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
boogie84 #46464 üzenetére
Nem csak a tapadással van baj. Megváltozik a gumi profilja. Középen kopott első pl furcsán tud viselkedni. Nehéz átborítani, szélsőséges esetekben be tud tőle csapkodni a kormány is.
Tulajok sokszor csodálkoznak gumicserénél, hogy mennyire kezes lett milyen jó ez a gumi, holott csupán visszakapták a normális profilt. Ezért nem kéne megvárni, mire elöregszik. -
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #44920 üzenetére
Elhiszem.
..mindjárt jön yoda és Gixer-érvek.^^
Tüzi
Jaja, szép fehérben is, bár nekem full fekete a bőr ruhám, kissé kontrasztosak lennénk.
doc
Ebben az árkategóriában nem olyan durván magas az ugrás árban. Konkrétan arra gondolok, h néztél egy 15 éves CBR-t 500-ért, míg pl. télen én 720-ért láttam már 2004-es F4i-t, csúszott idommal. Igaz tényleg január körül volt, viszont 700k körül már tudsz venni sokkalta fiatalabb gépet. Kawa ER6 nem tetszik? Van belőle fejidomos is.
Már csapból is ez folyik annyiszor írtam (
), de a motorozás drága dolog, s egy ilyen masinával - ha Honda, ha nem - könnyen befürödhet az ember.
Akkor már az eggyel újabb 600k-ért, amit linkeltél. -
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #44865 üzenetére
Minden szentnek maga felé hajlik a keze.
Egyébként kétségkívül jók, s akinek volt kb. nem is tágít mellőlük, viszont tény, h drágábbak.
Eleinte még a VFR-eket néztem, a 2003 utániak tetszenek, de egy 2004-es 30.000-et futott darabot nem vágnak hozzám 1,3 alatt.
CBR meg még kisebb méretre nekem.
Az F-es meg már annyira nem is tetszik.
Archer
Motorozás rabul ejt, hidd el. Megveszed a kis 125-öst, majd nyár végén már le fogod cserélni, mert gyenge, mint a harmat.
..én azt javaslom, ha több vagy, mint 21, csinálj A jogsit, .. az egy életre szól.
beteg
Kész vagy.
Nyakamat rá, Te úgy keresel motort, h nem a típust írod be a keresőbe, hanem, h "turbo"
Egyébként a cruiser-ek nem az én világom, köszi.
-
shiNIN
tag
válasz
boogie84 #44806 üzenetére
Én is. De nekem még nem olyan régi a sisakom... De ha Cilit visszakapom, őt lemosom. Mondjuk rászánok újabb 15 percet, ennyit már majdnem kapott idén. De lehet, hogy lelkes leszek és félórát... Mondjuk a garázsban mindig hamar beporosodik
Alvarónak könnyű, ő mindig Teresával jár, az eső néha lemossa, s a sisak is el van intézve -
shiNIN
tag
válasz
boogie84 #44717 üzenetére
Én a motoromat és magamat is jobban féltem, azonkívül nem tudom, mi az egykerekezésben a jó
Én kanyarodni akarok megtanulni meg majd terepezni, az nekem teljesen jó lesz
Ma esett és amúgysem voltam valami friss, nem mentünk túrázni, holnap viszont szervíz, az mennyi, 150km? Attól függ, merre megyünk, persze. Teljesen szép irányban van a szerelőnk, kedvelem azt az utat, bár a szerencsére rövid budapesti szakaszát kevésbé.
Múltkor, amikor Teresáért mentünk, Alvaro kicsit elkeveredett, de most már tudom, hogy egy gyalogos vasúti átjárón lazán át lehet kanyarogni Ciliegiával -
boogie84
veterán
válasz
boogie84 #44696 üzenetére
Megvan
Akit érdekel LOUIS árak itthon látogasson el ide.
bazismotor
-
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #43930 üzenetére
Hidd el, h nekem elég volt egy ilyen mértékű "tanulópénz" is. Azóta én sem járok úgy, persze nem úgy kell elképzelni, h minden kanyart, az útra merőleges motorral veszek be, de jóval megfontoltabban közlekedem.
Visszatérve még a kanyarvételre. Nem tudom Ti h vagytok vele, - az okát én sem tudom - , de én balra sokkal könnyedebben - magabiztosabban döntök, mint jobbra. Ezt mondom még az ominózus esettől függetlenül. Valszeg ez is közrejátszhatott, h nem mertem letenni teljesen.yoda
Ha, meglesz a Gixer komolyan tanulnék tőled.
Pl. ez a követlek motorozás mennyire jó trükk erre? Nyilván pályán gondoltam, hisz biztonságosan csak ott lehetne űzni..mf
Jaja, nekem ösztönösen jött a hátsófék, abban biztos voltam, h ha elsőt húzok, akkor kimegy alólam a motor, mint a szar. Logikusan végig gondolva, ahogy megcsúszott a hátulja, tény, h még beljebb raktam a seggét, viszont egy új - szűkebb ívre helyeztem.
-
shiNIN
tag
válasz
boogie84 #43930 üzenetére
Én pályázni se akarok
Viszont hypermiler, még az olyan hedonista típusú is, mint én, nem fékez. A fék megállásra való (persze ott is kerüli az ember, amennyire csak lehet) s vészhelyzetre
Én nagyritkán fékezek kanyar előtt, mert nem vagyok elég rutinos.
Meg akarok tanulni jobban kanyarodni, mert azért valljuk be, valamirevaló döntés nélkül max. a tájban lehet gyönyörködni, de nem akkora élvezet, de mindig lesz egy szép kövér ráhagyás. S ha elméri az ember az ívet, még mindig lehet tovább dönteniFékezni nem fogok, az tuti, azt elég jól megjegyeztem, hogy kanyarban, valamint kavicsokon olyat nem cselekszik az ember.
Ez a hátsófékes kanyarodás is új volt nekem, amikor nemrég először olvastam itt, mindenesetre ez bőven az én szintem fölött van. Először el kéne érnem, hogy nem lassan esek be a kanyarokba... Néha zavar a túlóvatosságom, de már sokszor jött jól. Amikor jobb formában vagyok, akkor többnyire ezt érzem is és bátrabb vagyok. Úgy tapasztaltam, hogy nem kell bátorságpróbát csinálni a motorozás tanulásból, fejlődöm anélkül is. Mondjuk innen még elég égő lenne nem fejlődni... -
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #43911 üzenetére
Nem akartam túl illúzióromboló lenni. Tény, h lepkefing ereje van.
Gabo
Hjah, csak, h az közút.
Aminél megvan az esélye, h jönnek szembe.
Sajna annó én is hibáztam egy qrva nagyot még a Mátrában. Úgy jó, 10cm-n múlott, h nem kaptam telibe szemből egy Zafira-t az egyik kanyarban.
Akkor átértékelődött bennem minden.mod.2
Egy kecskeméti haveromnak olyan van, ha kell elérhetőség tudok adni. Biztosan tud róla sokat mesélni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
boogie84 #43710 üzenetére
Is.
..de nekik mind1, guggolni szeretnek.Azért minél fontosabb, h nagy legyen, mert én is magas vagyok, 187 és jelenleg 103kg.
yoda
Köszi az infókat. Igazság szerint nincs problémám a K4-5 szériával sem, a 6-os külsőre jobban bejön, viszont képek alapján is sokkal karcsúbbnak tűnik, mint az előző modellek.
Pályázni én nem fogok, úgyhogy az-az 1 másodperc nálam nem mérvadó.
A futómű tuning alatt mit értesz? Gondolom hátsó rugóstagot cserélted, s talán a villa is más?
Az 1000-es csupán a mérete miatt került szóba, kíváncsi voltam, h vajon nagyobb-e annyival, h megérje amiatt azt választani, de lebeszélem róla magam. Nagyon erős.Rendben, mindenképpen jelzek, ha aktuális lesz a dolog.
Köszönöm. -
Djuree
félisten
válasz
boogie84 #43675 üzenetére
már egy 600-as is felesleges. egy 250-es bőven elég lenne...de sztem a többség a szórakozás kedvéért motorozik, akkor meg minél jobb annál jobb ugye
pénzben meg nem biztos hogy drágább egy 1000-es, 850k volt a fazerem, ennyiből már kaptam volna 1000-es gixxert is ha az kellett volna -
válasz
boogie84 #43337 üzenetére
jó hát kicsit tehetek róla én is ... 1 hétig szarul voltam ehelyett nem feküdtem ki viszont motoroztam 5 fokba és rohangáltam minden felé... péntekig bírtam egy buli alkalmával mikor totál belázasodtam... párom hagy ne mondjam totál ki van akadva rám
3. napja szedek antibiotikumot ...
Amúgy idejét nemtom mikor voltam kiütve így ... mindig 2 napig szoktam max szarul lenni...
jövőhéten már jó idő remélhetőleg én is mellszélességél fogom meglovagolni
ja és kösz neked is
zsoltee10:
Egy hátsó féknek túl nagy jelentősége gondolom nincs egy aktív fékezésnél, ha hirtelen kell megálnod egyenes úton ... hátsó kerék megemelkedik .. szerintem túl sok tapadása nincs, vagy rosszul gondolom?
-
alvaro
senior tag
válasz
boogie84 #43309 üzenetére
Wááááh... nem tűnt fel, hogy mostanában 2-3 napra előre is akkorát tévednek, mint ide Nagykáta?
Ezek meg egy hónapja(!!!!) azon polemizáltak, hogy március 15 nem jó, mert max 6 fok lesz esővel... a hosszútávú előrejelzés halvány javaslat és találgatásAttól függetlenül egyértelműen javuló szakaszban vagyunk, csak most egy kicsit alábbhagyott a lelkesedése.
-
Integra
titán
válasz
boogie84 #43289 üzenetére
ma így nézett ki: napsütés, szarrá ázás, megszáradás, szarrá ázás, megszáradás. tiszta sár volta, mire hazaértem, lemostam a motort meg magam is
nagyon rosszak az utak fent esztergomnál, esőben rettenet, a mellék utakról sárt hoznak fel, nyomvájús, áll a víz, a 11-es amúgy is áll, a pilisben is egyre rosszabb, átfolyások, mállik a maradék aszfalt.. -
.mf
veterán
válasz
boogie84 #43239 üzenetére
Én sajnos egy időre még legfeljebb csak bringán leszek két keréken
Kérdeztem Apámtól, hogy szerinte hogyan lehetne megoldani, hogy elakadásjelzőként is menjenek az indexek, s mondta, hogy ránéz. A héten ránézett jó alaposan, és amikor a vezetékeket nézte hátul, csodálkozott, hogy egyáltalán még működött a hátsó indexem, mert kb semmi sem tartotta a vezetéket, nem volt odaforrasztva, sérült volt és ugyan leszigszalagozva, de alatta már zöldült a réz, stb. Tehát az ünnepi program a motor vezetékezése lesz
Inkább most derüljön ki és csináljuk meg, mint menet közben... -
.mf
veterán
válasz
boogie84 #43154 üzenetére
Hű lassan talán nekem is szólnom kéne
A videó nem piskóta. Nem is annyira a felsőtest és a tekintet, ahogy Inti írja, hanem, hogy milyen könnyedén teszi át egyik oldalról a másikra, és még kis sebességnél is milyen gyorsan, milyen pontosan leteszi olyan mélyre, ahova mi még nagyobb sebesség mellett sem hisszük, hogy lehetséges, anélkül, hogy eldőlne...
Mindenesetre fura, hogy s4-es motorral megy, 1-esben, és jó nagy áttétellel hátul. Az ilyen sprint-fék pályákhoz sztem 1hengeres, V2 vagy V4 passzolna jobban, mint sor4, jobban tolnak alul.
Aktív témák
- Használt gamer/ workstation laptop felvásárlás TÉNYLEG magas áron!
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- iPhone 14 Pro Max 256 gb 100% akku
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest