- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #49549 üzenetére
en a Louisnal kaphato fuldugoval indultam Horvatorszagba (Hearos Rock n Roll), tenyleg nagyon jo volt (bar kicsit veszelyes eleinte, hogy mivel visszafogja a hangokat, kevesbe erzem a sebesseget, hajlamos vagyok gyorsabban menni tole), viszont el sem ertuk a magyar hatart, mire egesz egyszeruen kijott a fuleimbol
lehet muszaj lesz olyan szemelyre szabottat csinalni -
Daywalker
addikt
válasz
Ferdzsoo #48991 üzenetére
Mmint nem a saját kézikönyvére gondoltam, rosszul fogalmaztam, hanem a szerelési könyvre. Nekem megvan a kawához, abban még az is benne van, hogy tolómérővel mérve mekkorának kell lennie a fogaknak
Szóval töltsd le vhonnan a saját bringádhoz, ha nem lenne meg.
Vagy ha nem, akkor keress képet a neten, hogy hol kéne lennie a matricának. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #48981 üzenetére
Nem a szakaszos nyúlás miatt kell cserélni. Megnövekszik a távolság a csapok között, az megeszi a lánckerekedet. Ha nagy a nyúlás akkor cseréld, ne várd meg, míg hátbavág. Ha annyira meg van nyúlva, ahogy neked, akkor el van kopva. Amit nem látsz, hogy mennyire van elvékonyodva a csap fala, meg az o gyűrűnél van- e kenőanyag. Nagyon gyorsan fog romlani az állapota, ezért is veszélyes.
-
válasz
Ferdzsoo #48368 üzenetére
Városba robesz kell. Vagy valami szuperlotyó, vagy egy 125ös endúró. Én is rühellek városozni bár hármasban szépen elgurulok 50-60 között, olyan 3-3.5k között, ott van az egyik legszebb hangja a remusnak.
Amúgy benne van a nevében, hogy sporttúra. Nem városi tekergő, nem szupersport, nem krossz. Arra kell használni, amire ki van találva. Megpakolod, aztán legrasszolsz a tengerpartra, vagy egy kempingbe valahova pár száz km-el arrébb, és csillag túrázol pár napot, majd visszacucc, és egy seggel hazajössz. Erre kevés jobb motor van ilyen áron, ami ráadásul ennyire igénytelen. -
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #47774 üzenetére
Rengeteg területen lehetne spórolni az olajjal, de az emberre anno ráköszöntött az ideiglenes bőség, s leszarja, hogy egyszer vége lesz és még csak ételre sem fog jutni mindenkinek, mert többen vagyunk, mint amit a Föld normálisan eltartani képes. Most megerőszakolják a földeket, de olaj nélkül ez nem fog menni...
Az ember buta állat s azt hiszi, azt tehet, amit akar, de ez csak ideiglenesen s korlátozottan van így.
Persze nagy a szórás, vannak normálisak is, de a pillanatnyi hasznot néző és/vagy tudatlan tömeg a nagyobb. -
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #47835 üzenetére
Nemtom, ilyen kék-sárga bizbaszt szerzek, ha lesz ma időm Fehérváron... meg az elsősegélycsomagot is le kéne már cserélni, kirámoltam belőle már majdnem mindent. Kár, hogy az egy alapvetően fölösleges dolog, alig emlékszem bármire, amiből vizsgáztam... ráadásul úgy steril, ahogyan én tinisztár, az ülés alatti rekesz folyton megtelik sáros vízzel, már a szerszámokat is kirámoltam onnan, mert csak eszi őket a rozsda - pedig azok még hasznosak is... kukásmellényt be se merem rakni oda, ha véletlenül föl kéne venni,az is csak piszokszínű lenne
Izzók vannak nálam, egyszer cseréltem is menet közben tompítottat, közben pedig rámsötétedett, tehát indokolt volt. A refi külön izzó a CS-en, de jobb a békesség.
-
Daywalker
addikt
válasz
Ferdzsoo #47835 üzenetére
Nem szoktam így felfogni a dolgokat, pláne mert állítottak már meg többször is. (Volt nagy ellenőrzés is, amikor mindenkit letereltek a pályáról és kivettek a sorból pár autót, akkor még izzókészletet meg mellényt meg minden szart kértek...de kötvényt soha.) Inkább csak a hülyeség bosszant, ami ebben az országban folyik. Hidd el, ha valaki szopatni akar, úgyis megtalálja a módját, ha nálad van minden akkor is. Szóval ez van. Azért a kötvényt nem fogom magammal cipelni na...
Kék-sárgát intézek majd.
El se merem képzelni mi lenne, ha egy olyan motorom lenne, aminek a csomagtartójába még belefingani sem lehet, mert arra sincs hely. -
Daywalker
addikt
válasz
Ferdzsoo #47820 üzenetére
kötelező biztosítási kötvény...lol, persze. Ott a csekk, rajta a kötvényszám, rendszám és az érvényesség, plusz befizetési idő. Legyen neki ennyi elég. Na nem tetszik, kérje le a központból, mert úgy tudom, erre is van lehetőség. Hihetetlen balfasz ország ez. Izzókészleten gondolkodtam, mert nekem csak egy izzóm van, és ha pont sötétben ég ki, akkor viszont b.hatom. Kék-sárgát autóban sem hordok 10 éve, soha nem kérte senki sem. Mellény van, majd motorba is teszek egyet, örüljenek.
-
Integra
titán
-
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #47774 üzenetére
Itt rég nem a környezetszennyezésről van szó, az persze valós probléma, de igazából senki nem törődik vele. Nagyon jó falszöveg viszont megmagyarázni az elkerülhetetlent. Egész egyszerűen muszáj kiszállni az olajalapú dolgokból, mert áramot lehet bármiből előállítani, benzint (bár nem lehetetlen, de) jóval macerásabb.
Most érkeztünk el ahhoz a ponthoz, hogy a stratégiai tartalékokból kellett piacra dobni, hogy elkerüljék az aktuális árrobbanást, ez persze csak pár hétre vagy hónapra juttatja lélegzethez a világgazdaságot, aztán jöhet az újabb árhullám... a termelésben többé már nincs fölfele, örüljünk, ha nagyjából tartani tudják a szintet még pár évig, szóval jobb lesz az olyan lázálmokat, mint "gazdasági növekedés" elfelejteni, és hatékonyabb alapokra helyezni mindent, meg skálázni fölfele a megújulókat, mintha egy felhő lódarázs kergetne, különben még nagyobbat szívunk...
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #47774 üzenetére
amig nincsen olcsó, környzebarát energia, addig ezek kapufák. illetve hiába zárt körű az akksi életciklusa, a gyártástól az újrahasznositásig, ez is energiába kerül. a fúziós energia meg még nagyon messze van, csak most kezdik a kis méretű teszteket..
meg azt irja hogy 0-60kmh között. könyörgöm 60nál meghalsz robogón, legalább 90-nel tudjon menni faszán.. oha, de akkor meg az akksi a büdös életben nem bir 100 km-t, max a felét.. az meg már semmire sem elég. és akkor ez fog 3 millába kerülni?
-
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #47774 üzenetére
No flame, de nemigazán értem miért ezeket erőltetik.
mert ha egy kamiont akarnanak arammal hajtani, az akksik elfoglalnak a komplett rakteret
meg egy szallitmanyozo ceg nem fog duplaaron elektromos kamiont venni, abban meg idonkent akksit cserelgetni, mikor sokkal olcsobb gazolajjal menni
ezeket a robogokat el lehet adni a kornyezettudatos nagypenzueknek
1-2 evtizeden belul gondolom ugyis ez lesz az altalanos (csak az utobbi par evben is hihetetlenul megnott az elektromos robogokkal, sot motorokkal foglalkozok szama), addig meg megfizettetik a premium arat erte -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #47733 üzenetére
én meg simán eldőltem tankolás után
bután akartam leszállni, nem tudtam, hogy kell rendesen aztán én is csak rugdostam ki motorról a sztendert, visszaugrott..
laycsiék rántották fel rólam a bringát, a bokám a generátorfedél alá szorult (csizma rulez, karc bajom se lett) morogtam aztán leszartam. minél nagyobbat esel, annál inkább nem érdekel utána, hogy karcos a motor. motorozol, collateral damage, ennyi. -
Djuree
félisten
válasz
Ferdzsoo #47561 üzenetére
eléggé
alvaro: nem hangzik rosszul, ha lehetséges akkor majd lehet hozzátok csapódnék
írtam 3 túrás honlap szervezőjének, majd meglátjuk mit ajánlanak. egy 3 napos osztrák motoros-raftingos hétvégét már találtam, az sem rossz, csak oda még sztem kevés vagyok.
de valahova mindenképp menni akarok, ezért vettem motort, meg idén még nem nagyon tudtam motorozni, már nagyon hiányom van. -
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #47281 üzenetére
haver 50 ccm-s kis al-choppereben ez ugy van megoldva, hogy ha nincs teljesen felhajtva a kitamaszto, akkor meg az ondindito sem mukodik!
ekkora faszsagot, o is mondta hogy milyen szar, mert ha picit melegiteni akarja a motort elindulas elott, akkor falhoz kell tamasztani -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #46944 üzenetére
könyököm leszámítva semmi bajom, a forcefield megint megvédett, most a mellkas része, egy karcolás sincsen rajtam, pedig pont oda vertem magam arccal előre, ahogy kicsúszott alólam a bringa. meg sem éreztem.
ez másképp nem megy, szalon motoros maradsz, ha nem feszegeted a pofonos ládát. viszont nagy sikerélmény, hogy tegnap balra már térdlerakva fordultam ha jó volt az ívem, ez volt a cél már egy ideje, hogy ezt is elérjem. 2008 év elején csináltam meg a jogsim, ahhoz képest ahova ennyi idő alatt jutottam, arra igenis büszke vagyok. és csak pályán hajigálom el, ez a másik fontos dolog. most már kukázok a fórumokon bontott alkatrész után -
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #46879 üzenetére
Nálunk ez mindig így megy az élet minden területén. HA eldöntünk valamit, akkor minek tökölni, meg gondolkodni rajta hónapokig, tudtuk, mit akarunk, megkérdeztem pár helyen, a legjobb ajánlatot elfogadtam, ennyi.
Köszi mindenkinek a jó kívánságokat.
Tayrol: Ugye, hogy fasza párosítás...
-
.mf
veterán
-
ALI_G
veterán
-
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #46468 üzenetére
erdekes hogy pont hetvegen tunt fel, hogy a kezdeti 4.7 helyett kb. 5.7-5.8-at eszik a gep. en elkonyveltem annak, hogy kezdem megszokni, es egyre jobban huzom neki, de akkor lehet hogy ez legalabb reszben a shell-es benzin miatt volt? :S
na legkozelebb az OMV-hez megyek, meglatjuk -
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #46135 üzenetére
Mehetsz nyugodtan motorozni, én mindenesetre tavaly asszem 22200-at mentem, idén eddig 7100-nál tartok, főleg országút, de ha dolgom van a városban, akkor dolgom van. Ebből a munkába járásom asszem kb. 700km/hó, aminegy egyharmada falu illetve nyugis városszéli főút, ezeket nem is szoktam városnak venni, mert nem sok zavaró tényező adódik. Meg persze adódnak túra közben is azért. Összességében úgy 5-10% várost adnék neki.
Magam részéről Teresának szerencsére mindig a gumis fele volt alul már vagy 35 ezer km óta, az egyetlen nem nulla sebességű esésem vele tavaly előtt volt asszem, szintén az útra próbáltam visszamenni, tömény kavicson. Na annak az oka, hogy oda kerültem, az egy kedves autós volt, aki úgy vélte, hogy térjek csak ki én az egysávos szutykon (Törökbálinti út a neve...) - meg az, hogy nem voltam ott extra óvatos. Ő természetesen haladt tovább, mintha mi se történt volna. Én kb. 30-cal mentem, Teresának csak egy tükre bánta, amit úgyis folyton vissza kell ragasztani (van már új, csak átalakító is kell hozzá...), nekem meg egy zúzódás a lábamon, mert szerencsésen pont alászorult. Mondjuk a motoron mindent megvédett ezzel
Hogy bírja? Az utóbbi egy évben kopott el rajta épp 3 elég drága lassan kopó alkatrész: szíj (63 ezernél), hozzá való hátsó tárcsa (82 ezernél), egy pár metzeler Z6 (28 ezret bírtak). Ja, meg egy akku is elfogyott februárban, szentségeltem is rajta, nem volt még 2 éves.
-
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #46135 üzenetére
nem lesz nagybetű, egy kézzel nem szórakozom.
nekem tavaly vmi 10ezer km, első szezon, alig mentem, csak mégis, próbáltam szintet lépni a nagy semmiről... béna voltam nagyon, de novemberben kezdtem ráérezni. tanuló koromban sokat estem, de igen kis sebességnél, legsúlyosabb az volt, amikor a motort ráraktam a jobb kisujjamra, mert annyira dehidratált voltam, hogy el se vettem a kezem. azóta iszom nyáron és vigyázok a kavicsokkal. jogsi után csak az volt, hogy kidöglöttem 100 km után, egy kanyarban elpilledtem, még kivittem a motort az út szélére és ráejtettem a fűre, mert meg se bírtam tartani. na akkor jöttem haza a környe-csákvár útvonalon 50-60-nal... azt még akkor és ott is cikinek éreztem
idén párezer eddig, nem tudom... szezon elején volt egy ilyen útszélén leállás, kavicsok, enyhe első fékes ejtésem, kissé visszaestem a télende most megvan az első igazi, nagy, országúti esésem. látványos volt tutira, kérdezzétek Alvarót, mögöttem ment. idióta esés, semmi ok nem volt rá, hogy akár elpilledve lemenjek az útról, sose csináltam olyat... most igen, a legjobb helyen... az út és az útpadka igen masszív szintkülönbséggel bírt, s akkori igen agyatlan állapotomban megpróbáltam visszamenni... a motor megpattant, majd lendületesen végigcsúszott mindkét sávon ferdén. a jobb oldalon úgy minden, valamint a kormány és a villa megkapta, indításkor maxra pörög. majd felkerül a szerelőmhöz és megtudjuk, mit kell rendelni koreából és pontosan milyen súlyos a helyzet... hosszú lista lesz. könnyek szöktek a szemembe, valahányszor Cilire néztem. de rendbehozzuk. a tank még működőnek látszik, karcos, de kit érdekel, mindent nem lehet egyszerre. jó, hogy nem cseréltem kipufogót, amikor kicsit megkarcoltam. mint merő karc mindkettő.
én be voltam öltözve fullosan, még motoroscsizmám is volt, inkább nem vittem bakancsot, a több napra - kivéve a kesztyűt, abból egyikünknek sincs igazán jól védő.
van nyári, szellős, de csuklót védő fajta? mert megvilágosodtam, hogy pont a csukló az rohadtul kimarad a mezei kesztyűk használatakor és ez gáz.
no, én nem emlékszem, de hamar elhagytam a motort s míg az csúszott, én gurultam.
a pici eséseimkor le se került a fejem a legvégéig, na most arcra estem, a plexi középen végigkarcolódott és kirepült a sisakból (miután betöltötte feladatát), a sisakon magán nincs karc.
van egy új vékony kis kesztyűm, de az ujjatlant viseltem, az többet véd, ha nem is sokat, legalább bőr.
semmimet nem ütöttem meg, meg se horzsoltam, csak a bal csuklómat, de azt nagyon. mindazonáltal hazajöttünk Teresán, én felkötött kézzel minden úthibát megéreztem, s az egy henger is inkább az apró veseköveknek tenne jót...eltart egy ideig, míg újra motorra ülök, de rajtam nem fog múlni. a motorozási kedvem természetesen egy fikarcnyit sem csökkent, sőt, most már magam mögött akarom hagyni ezt a dicstelen korszakot.
szerencsére, mint mindig, teljesen önálló akció volt, mások nem keveredtek bele.
vissza az adatokhoz. én ugye hobbimotorozom, 90-95% országút, lehetőleg kisebb út vagy pofásabb, kanyargósabb főút, szép tájakon. eddig bakony-vértes-pilis-balaton-zala, ausztria, szlovénia, szlovákia volt, a jövőben európa legtöbb országát meg akarjuk látogatni, főleg olaszországot s a fentebb említetteket.
kárpótolnom kell Cilit... még olyan fiatal, még élnie kell. -
válasz
Ferdzsoo #46135 üzenetére
Menjél motorozni gondolkodás helyett
Idén eddig kb 800km-t mentem, és úgy néz ki nem lesz több mint 3000. Én szinte csak országúton megyek, vagy amikor kempingezni akkor pálya.
Eddig két perec, egyszer bekanyarodtak elém, egyszer meg körfogalmat néztem be. Mondjuk ez is kétrészes, ha nem lett volna nyomvályú meg évek óta gyűlő szóróanyag...Bár idei az utolsó(előtti) szezonom ebben az országban, de az már tisztán látszik, hogy a maradék km-emből amennyit lehet, annyit osztrákiában, meg horvátiában fogom elgurulni.
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #46076 üzenetére
ezen nincsen mit csodálkozni, ennyi zoxigén mellett egy szaros palackkal sokat nem érsz el, mikor már ennyire lángra kapott, ráadásul a teljes tank tartalma ott figyel még..
ha 3 porraloltóval esnek neki egyszerre, még akkor sem biztos.. így viszont csak egymás után használták el tök feleslegesen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #45623 üzenetére
Üzemhőmérsékletnek semmi köze ehhez. Az olajnyomás nyomja az egyik fajtában, rásegít egy rugó, hogy amikor indítózol a 400 fordulatnál, ahol "semmi" olajnyomás nincs, ne lobogjon össze-vissza a lánc. De van ahol csak szimplán rugó van, az tud feszesebbre ugrani. Az olajos az egyfajta hidrotőke, ott az olajnyomás elintéz mindent, nem ugrál.
-
yodamastah
őstag
válasz
Ferdzsoo #45623 üzenetére
En K4-5 600/750rol szerzett tapasztalatokrol beszeltem. Ezen a modellen az olaj es egy rugo egyutt nyomja elore a kis fejet ami a lanc vezetot tartja. Egy fureszfogas szerkezet van, ami nem engedi hogy visszafele jojjon a fej. Ahogy nyulik a lanc az olajnyomas es a rugo idonkent ezen a fureszfogas rendszeren leptet egyet. De van egy atemeneti idoszak amig hidegen zorog.
Nem minden motoron mukodik egyforman a dolog, szoval nalad nemtudom hogy van. Ennek megfeleloen a hibajelenseg is mashogy jelentkezik. Mutasd meg egy szerelonek aki jol ismeri azt a modellt. Sok motor van amin a lanc feszito kenyeskedik, szoval lehet csak a feszitot kell kicserelni. De az is lehet hogy nem annak van hangja.
-
Daywalker
addikt
-
TayRol
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45582 üzenetére
mi csak negyen voltunk, de jo volt.
-
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #45499 üzenetére
Normál nappal megvagyok, akkor van gond, ha naplemente előtt nyugat felé megyek... A nap egyenesen a szemembe... Nagyon kezdőként ilyen körülmények között mentem a hetesen, az akkor nekem még ijesztő rohanás volt, nem láttam szinte semmit... Rövid távon szürreális, országúton még OK, azt látom, hogy a ragyogásban van-e sötét folt mint jármű, faluban volt már, hogy 50 méterről nem láttam, hogy jön-e kanyar, na olyankor megyek rohadt lassan.
A traktormajálisról jöttünk haza délután keletről. Na ott majd' kifolyt a szemem. Nem vagyok én a napfényhez szokva, a szobám nagyon sötét. Szerencsére nem tartott sokáig, előkerültek a fák
Ritkán vezetek ilyen körülmények között, nem akarok sötét plexit, valahogy mindig megtalál az eső, s bár esőben nem látok a plexi miatt (ja, Ausztriában a pinlockos is bepárásodott, de amúgyis mindegy, mert ha nem az, akkor a szemüvegem teszi, de a vízcsöppek is zavarnak), nem szeretem állandóan felnyitva tartani, mert akkor meg a szemüvegem lesz vízcseppes... Walpurgisnachtkor állandóan le-föl pakoltam a plexit... Szeretek látni.
Mondjuk nem tudom, mennyire sötét egy sötétített plexi... S tavaly nem is mentem olyan sokat... Majd meglátom. Idén tuti marad az, ami van. -
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45462 üzenetére
en nagyon gondolkodtam a cascon, es ha vegre meglesz a moci (meg vagy harom het, addig hulyet kapok
) mindenkepp alaposan utananezek, de az olvasottak alapjan baromira nem eri meg
nekem szerencsere nem kell utcan tarolnom (ha nem igy lenne, akkor azert erosen fontolora vennem), sot, en olyan paranoias vagyok, hogy szerintem a tarcsazar + lakat/lanc az a garazsban is fent lesz a mocin, az a tuti... -
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45428 üzenetére
esztetikai hiba minden 15 eves mocin/auton van, ez kivedhetetlen, lenyegeben 0% esellyel talalni olyat ami nem zuhant mar egy-ket nagyobbat
volt olyan hogy kepen egesz egyben levo motort mentem megnezni (kisebb karcok, zuzodasok voltak rajta, de semmi veszes), es motorikusan tenyleg teljesen jo volt a gep, de a hasa olyan szinten rozsdasodott, hogy az valami borzalomde van az a kategoria is, ami mar kep alapjan is egybol felejtos, ahhoz kepes a linkelt CBR F kimondottan csalogato (lenne, ha nem pontosan az orszag tulso csucskeben lenne
), bar ha tenyleg olyan csili-vili lenne mint ahogy kinez, nem ennyit kernenek erte, a tenyleg jo allapotot nagyon megfizettetik mindenhol
-
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #45407 üzenetére
Csatlakozom, nekem is képes nyüszíteni az első fékem megálláskor. Pont mióta új betétek vannak benne. Mivel alig használom a féket nem zavar. Meg nem is különösen hangos.
Asszem Ferodo van egyébként benne, a "gyári" mint fogalom már teljesen értelmezhetetlen számomra, mióta Kawasaki első felnit kapott Teresa hozzá való tárcsával. Attól függetlenül van még egy régről megmaradt alig használt Brembo első betétpárom, lehet bepróbálom egyszer. De az előző első betétek is 30 ezret bírtak nálam, szóval nem most lesz ez -
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45248 üzenetére
jajj ne fajditsd a szivem mert elsirom magam
tegnap lattam egy GYONYORU, patent, a tobbek szerint megbizhato elado allitasa szerint szalonallapotu 2001-es VFR800-ast hirdetve fillerekert (600ezer, igaz rendszam nelkul, de akkor is nagyon durvan a piaci ar alatt), hat mara el is vittek -
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #45183 üzenetére
Akkor Neked is jó
Én ugye a régi, 6 éves gyári gumival (nem kopó hátsóval, ami sose volt jó) nem erőszakoltam semmit, egyszerűen nem mertem belemenni a kanyarokba, hiába ment volna sokkal gyorsabban is, valahogy olyan bizonytalan érzésem volt. Jó, hát most is szolid vagyok nagyon, persze, de SOKKAL stabilabb érzés, ami azért segítUtálok 40-nel bevenni kis falusi kanyarokat és azt érezni, jaj. Nem tudom elégszer elmondani, mennyire istencsászár az új gumi. Mondjuk kevésbé van felfújva egy kicsit, mint a régi. Alvaro szereti túlfújni a gumikat
Engem a stabilitás jobban vonz, mint a fogyasztás picurka javulása, lehet, hogy őt is, de neki az előbbivel sose volt baja.
Vízen annyira nem lelkesedtem a kanyarokban, a hegyi utak még szokatlanok voltak nekem, a főutak pedig lazák, de teljesen stabil érzésem volt vízen is, mit se számított, hogy áll-e a víz a nyomvályúkban, vagy sem, bár nem abban mentem, ha nem volt muszáj
.
Alvaro is elégedett a Heidenau K73-mal, pedig az még olcsó is volt, 37400 a szett, + szerelés, de abban volt más is, így nem tudom, az mennyi lehet
Az enyémek 48600-ba kerültek + szerelés.Szombaton traktormajális, de ezt már mondtam, jó idővel, remélem, jobban fogok menni, mint hétvégén álmosan és esőben
Megint lemosom Cilit és lefújom a láncát is. Még sose csináltam olyat, Alvaro túl lelkes volt és elintézte eddig. De azt nem értjük, miért problémáznak rajta egyesek. Pár perc az egész, ez igazán semmi.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Ferdzsoo #45172 üzenetére
Nah, hát vettem egy új motort. 80k-ért nem is volt vészes.
Vizes útról még nem tudok nyilatkozni, de szárazon istencsászár a 7 éves rittyóshoz képest.Amúgy mikor lekerült a régi hátsó, derült ki hogy az bizony már volt javítva, szóval örülök hogy egyáltalán eddig bírta. Bár az előző tulaj letagadta hogy bármi is lett volna valaha a gumikkal csinálva...
De istencsászár hogy nem úgy kell beerőszakolni a gépet a kanyarba, meg nem úgy kell kirángatni.
Sokkal sokkal kezesebb lett.Várom már a vizestesztet.
-
Djuree
félisten
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
sztem ne legyen zárva. én nem vásárlok be előre, ha kell valami megyek és veszek frisset. sokszor vasárnap jut eszembe ez vagy az. én biztos ellene leszek....
aki meg a plázákba jár, a sok kis 15 éves pöcs, az amúgy sem fog kimozdulni, hanem otthon tv-zik, játszik vagy netezik, csetel naphosszat -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
nem, nem normális, és már kellően nagy a felháborodás és a nyomás is.
nem divatból jár az ember vasárnap vásárolni, legalábbis nagy részük, hanem azért, mert nincsen idő máskor. aki meg munkavállaló vasárnap, azért megy dolgozni, mert szüksége van a pénzre. senkinek semmi joga elvenni tőle ezt a lehetőséget, hogy egy kis többlet pénzhez jusson. nem kötelező elmenni sem vásárolni. otthon is maradhatsz, mehetsz kirándulni. de aki szeretne dolgozni vasárnap is, és van is lehetősége, márpedig szinte minden munkaadó erre vár, ott meg kell adni a lehetőséget. csak hát mindig akad pár túlbuzgó majom..
annyi segitség van, hogy általánosan szinte a legtöbb bolt 8ig nyitva, mindegy, hogy mi a profilja, nem úgy mint mo-n, ahol az az elbaszott módi, hogy 9-10-kor nyitnak és 6-kor zárnak. dolgozol 7-ig, ok, legyen 6, az hót sicher, hogy nem jutsz el sehova a teszkón kivül.. az meg itt nincsen, csak kisebbek. toom markt még ami úgy ahogy nagy.
egyébként meg nem hiszem, hogy neked kéne megmondani, hogy ki mikor menjen el vásárolni és hogy szabd meg az emberek vasárnapját, mikor látogassanak rokonokat. pont ezzel van a tökük tele a németeknek, hogy pár buszfejű politikus (tipikusan keresztény konzervativak) próbálnak okosabbak lenni mindenkinél. lehet, hogy benned is egy politikus veszett el
de az elvitathatatlan, hogy németo olyan ország, amilyen mo a büdös életben nem lesz. legalább 50 évvel előrébb vannak gondolkodásban. -
Daywalker
addikt
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
Ja, de itt nem a vasárnap zárva dolgot akarják bevezetni, hanem a hétvégén zárva témát Azért nem mindegy. Amikor minden nap sokáig dolgozik az ember, akkor mikor menjen vásárolni? Egyébként én is hétköznap intézem a nagyobb bevásárlásokat...úgy megyek, hogy mire végzek, már zárás legyen
Akkor kevesen vannak. Mellesleg az kéne, hogy csak bizonyos boltok lehessenek nyitva, a pláza meg zárjon be (max mozi, kajálda ennyi).
-
doc
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #45089 üzenetére
bocs, de ez szerintem hulyeseg. nagy szivas, hogy ha vasarnap jossz ra hogy kellene egy fel kilo kenyer, akkor beszoptad... plane mikor valaki mondjuk folyamatos muszakban dolgozik, es ugy jon ki, hogy akkor tudna boltba menni (bar ez lehet hogy hulye pelda, szerencsere nem kell folyamatosoznom
)
a munkavallalonak jo, hogy tobb embert foglalkoztat az uzlet, foleg hogy jo kis pluszpenzek jarnak a vasarnapert, a vasarlonak jo, hogy nem neki kell alkalmazkodnia a bolthoz, szoval mindenki jol jar
aki meg plazazni akar, annak tokmindegy, nem csak a csaladlatogatas es a vasarlas a ket lehetseges vasarnapi program...
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Samsung ViewFinity S6 34 (S34C650TAU) ívelt monitor - 13 hó garanciával
- Thinkpad T14s Gen3 14" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 500GB NVMe IR kam gar
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest