- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
emre
veterán
válasz
Prof01 #50035 üzenetére
"A gumi típusonként a legjobb kör és a mért hőmérséklet
BenZso Endre Rizmayer Gábor bruttó kisker. ár / garnitúraMichelin Power One_____ 2,07.3 / 64°C 2,25.6 / 48°C 2,00.5 / 74°C 99.000 Ft
Bridgestone BT-003______2,07.0 / 58°C 2,22.3 / 48°C 2,00.7 / 58°C 88.600 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa__2,06.2 / 59°C 2,21.1 / 52°C 1,59,4 / 62°C 82.000 Ft"Tök jó hogy már itt is az megy hogy ki mit hallott.
Mint a vénasszonyok.BT003-as gumit használok, nem bántam meg.
A kátyúkat egyik gumi sem szereti.
Vizes úton meg nem kell könyökre fektetni a vasat.
Viszont amit normál körülmények között nyújt..... -
Daywalker
addikt
válasz
Prof01 #50047 üzenetére
Ja az nem rossz gumi, .mf-nek is az van. Csak azon agyalok, hogy vajon mennyire kopik mondjuk túrázás során, mert a Metzeler M5 Interacthoz hasonlóan 5 (máshol 3-at olvastam) zónás, de arról elég jókat mondanak kopás tekintetében. Na és vajon esőben mennyire teljesít jól a BT003RS?!
-
doc
nagyúr
válasz
Prof01 #47966 üzenetére
igen, a kezikonyben elolvastam hogy kell csinalni, de egyelore nem merek nekiallni, olajcsere miatt ugyis elviszem szervizbe, majd akkor egy fust alatt megoldjuk azt is
aztan lehet hogy veszek egy olajszuro-leszedo szerszamot, ha ugy jarok mint a multkor:
eszrevettem indulas elotti csekkolasnal hogy igencsak laza a lanc. felhivtam a johiru Honda Lakamotot Tapolcan - vagyis probaltam, de kb. 10 probalkozasbol (reggeltol keso delutanig folyamatosan) egyetlen egyszer sem vettek fel egyik telefont sem, ugyhogy felhuztam magam, es hirtelen felindulasbol megrendeltem a David Silvertol a kormoskulcsot a lancallitashoz, ma reggel meg is jott, feszitettem rajta kicsit, tokeletes
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Prof01 #47671 üzenetére
rengeteg dolog lehet.
belpiacos üszök révén én is rengeteget szoptam ilyennel.
alapjárati vagy átmeneti rendszer egy része el van tömődve, vagy a vákuumos benzincsap baszakodik, vagy egy vákuumcső ki van repedve, vagy falsot szív, vagy kompresszió, vagy szelep, vagy egszerűen nincs eléggé megemelve a fojtószeleped és rosszul van beállítva az alapjárat nagysága.
Válogass
Ha koppra kinyitod a gázt pont elszegényíted valamelyest, mert még nem akkora a sebessége a gázoszlopnak, hogy a főfúvókánál felrántson anyagot. Tehát az is lehet, hogy sokat kap, de ezt fórumon keresztül nem lehet megállapítani. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Prof01 #47228 üzenetére
De gondolom.
Átlag használat mellett Mo.-n 6-7k km/ évvel lehet számolni.
A hirdetésben szereplő Gixer majdnem 12.000km-t ment egy évben. - Ez kimondottan aktív használatnak minősül. És akkor beleírja, h kihasználatlanság miatt eladó..
..nem beszélve arról, h gyanítom a futásteljesítmény fele pályán ment bele. -
emre
veterán
válasz
Prof01 #46322 üzenetére
Hát hogy szoktam az túlzás, de vittem már a toponári úton levő gumishoz, meg a Tanép telepen levő Cseri gumiszervizbe is.
A toponári úton levő kicsit profibbnak tűnik, de valamivel drágább is, de már nem emlékszek a konkrét összegre.
Én csak a felniket szoktam vinni, és mind a két helyen centriroznak is. -
Daywalker
addikt
válasz
Prof01 #46128 üzenetére
Egyébként ezek a ráhúzható cuccok baromi jók. Múltkor a Prop-technél láttam pár versenygépet, és a vázra, meg minden olyan részre rá volt húzva-csavarozva karbon elem, ami egy esésnél leérhet, illetve a tankon műanyag idomok voltak. Amelyik láthatóan perecelt, ott sem sérült semmi, csak ezek a védőborítások koptak meg. E-Bayen láttam is pár típushoz utólag gyártott műanyag védőelemeket...persze az biztos nem olyan tartós, mint a direkt versenyre fejlesztett cuccok.
-
.mf
veterán
válasz
Prof01 #45780 üzenetére
Az túlzás, hogy tudok, de tanulok pár éve
Egyetértek, szerintem az "igénytelen" itt pozitív értelemben kéne említve legyen, mint nem kényes; továbbá a többinél még mindig kicsit ergonomikusabb, s az alkatrészek olcsóbbak.
Én is hasonlóan voltam, évjáratokra megvoltak a nekem legjobban tetsző motorok: 00-02: ZX6R; 03-06: 600RR; 06-08, 08-10: Gixxer; az R6R pedig pályaidomokkal. Persze a nagyobbaknál is vannak, most csak a 600-asokat soroltam.
S evvel visszakanyarodnék Runner125 egyik előző postjára: vannak motorok, amik időtállóan jól néznek ki, nincs itt semmilyen két-három évente jön ki új és cserélni kell dolog. Rengeteg nem-motoros, régen-motoros vagy robogós (tehát akiknek nincsen motor-katalógus a fejében) csodálkozik el, amikor a motorom nézve a "nagyon szép, új?" kérdésükre elárulom, hogy már tíz éves. Szerintem annak a szériának eltalálták a fejformáját, karakteres és szerethető lett.Ú, mit találtam közben.... az újabb 2003-2006-os ZX6R-en igazán gonoszul néz ki
bár ezek a színek már nem hinném, hogy KRESZ-szabványosak
-
emre
veterán
válasz
Prof01 #45740 üzenetére
Sajnos a japán nyelvű manual-nak pont azon az oldalán nem látszik semmi ahol a méret van feltüntetve, de egyes hozzáértők szerint 559,6mm a rugó hossza.
Szerintem max 5mm tűrés fér bele, tehát ha ennél kisebb érdemes a távtartóval próbálkozni.Nekem is van két különböző méretű garnitúra esztergáltatva az FZ-hez, de most tettem bele 20-as olajat és az is dobott rajta.
-
Daywalker
addikt
válasz
Prof01 #45683 üzenetére
Hát
Nekem érezni. Ég és föld a különbség, sokkal jobban be lehet fordítani az orrát, kezesebb lett, jobban átlépi az úthibákat (persze ez Pestre nem érvényes). Mondjuk az enyémben olyan volt az olaj, mint a használt dízel motorolaj
Most friss 10W-t kapott, 1,1 litert.
Mindjárt rakok fel meglepit.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Prof01 #45685 üzenetére
A seggével utánamész remélem. Különben utánfutás változás lesz belőle, ráadásul nem a kanyarodásnak kedvező.
De azt tudod, hogy nem az a sportos futómű, amelyik kemény, hanem ami leköveti az útegyenetlenségeket? Az meg az utcán a "puha"
Ha nem koppan fel soha, akkor nem nagyon piszkálnám az előfeszítést. -
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45683 üzenetére
Kerdes mi az ami tul puhanak erzel. A rugo es a csillapito rendszert kulon kell kezelni. A rugo feladata a felszabadulo energiak elnyelese, a csillapito rendszer efladata pedig hogy csinllapitsa a lengest. Csiallapitas nelkul a rugon uszo motor folyamatosan fel le hintazna.
Siman lehet hogy a csillapitas keves nalad, a rugo erok pedig jok. De az is lehet hogy a csillapitas jo e sa rugo tul puha. Az elso esetben ha allithato a villa, akkor egyszeruen be kell allitani a csillapitasokat. Ha nem alltihato akkor szivas, az olaj suruseggel lehet jatszani. Ha a rugo puha akkor az elofeszitessel a nyugalmi pontot erdemes lehet feljebb tolni, vagy megfelelo erossegure cserelni a rugot. Azt nem szabad csinalni hogy a puha rugot a csillapitas novelesevel ellensulyozzuk.
-
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45680 üzenetére
A rugo elofeszitestol nem lesz kemenyebb a rugozas. A rugo elofeszites a renszer nyugalmi pontjat tologatja. Vagyis ha puha a rugo (tul alacsony a nyugalmi pont emiatt pl osszeut a telo neha) akkor feljebb tudod a nyugalmi pontot tolni es nem fog osszeutni a telo. Az epofeszites allitgatasa villanal persze kicsit befolyasoljaa csillapitast, es a kemenyseg erzetet, mert az elofeszites allitgatasaval a legres valtozik, es a legres is rugokent mukodik a rendszerben.
De egyebkent igen jol gondolod. Az elofeszites annyi, hogy a rugo es a motor koze alatetet raksz be vagy veszel el.
-
doc
nagyúr
válasz
Prof01 #45466 üzenetére
azert a garazsbol kirangatni az udvaron keresztul lenyegesen macerasabb es zajosabb egy 200+ kg-s mocit, ha meg lanc meg tarcsazar is van rajta, mintha egy mozdulattal eltorne a kormanyzarat, es szepen kitolna. ezt meg Fekete Laci sem emelne fel hogy ugy vigye ki
egyebkent gondoltam arra is, hogy a garazs betonpadlojaba belerakok valami jo kis acelgyurut/U-t, valamit, amihez hozzalancolhatom, igy a lanc elvagasa nelkul tutira nem viszik el a bringat, az meg flex/legkalapacs nelkul eleg nehez
-
doc
nagyúr
válasz
Prof01 #45099 üzenetére
na pont ez az, hogy elore meg kell tervezni hogy mire lesz majd szukseged vasarnap
otthon elofordult pl hogy vasarnap delutan bedoglott a billentyuzetem, elmentem, vettem masikat, kesz. itt ez eselytelen...
arrol nem beszelve, ha barmi okbol kifolyolag kell pl. kaja, vagy eszembe jut vasarnap hogy 'de jo lenne egy kis chips vagy rizses csoki'
nyilvan en is megszoktam, igy igyekszem rendesen bevasarolni, nehogy meglepetes erjen, de azt ne akarja senki bemagyarazni, hogy direkt JO az, hogy vasarnap semmi nincs nyitva. elviselni, megszokni lehet, de attol meg nyilvan ezerszer jobb, ha barmikor mehetsz a teXoba ha gyorsan kell valami -
Integra
titán
válasz
Prof01 #45040 üzenetére
sajnos még igen, mivel nincsen meg a fehér pályaidomom. pedig már dobálnám le róla a gyári idomzatot, még egyszer nem akarok belőle venni..
de nem hajtom túl magam, ezért nem nagyon tartok eséstől, ha meg igen, akkor puff neki. azért rohadtul remélem, hogy mihamarabb találok egy másik megoldást, hogy beszerezzem az idomokat.. -
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45034 üzenetére
Ja eleinte 13k meg a benzin. AZtan 1 even belul elkezdesz gyorsan menni, egy nap alatt elkoptatsz 20-25 ezer ftnyi gumit es fekbetetet. Ha sokat palyazol a motort is gyakrabban kell karban tartani. Egy ido utan a tesco-s megoldasokkkal se jon ki 1 nap 35-40ezer ft alatt. Pannonia ring nekem 60ezer ft alatt meg soha nem jott ki. Ez van. Sajnos enis iden igen keveset fogok menni. Tavaly vegig toltam az evet, de nincs minidig ra keret
Nem baj gurulaszunk kozuton, jo az is
-
yodamastah
őstag
válasz
Prof01 #45042 üzenetére
Tokmindegy hogy nez ki. Amire gyartottak abban elsorangu lett. Stock allapotban utokepes versenymotor. Nem veletlenul van tele az alpok adria mezony s1000r-el. Ar teljesitmenyben is kivalo, szoval nem csak jo de nem is olyan nagyon draga. Egyebkent szerintem szep, de ez lenyegtelen. En altalaban leszarom hogy nez ki egy motor, motorozni legyen jo vele utana johet az hogy szep-e. PErsze ha ocsmany az nekem se jon be, de keves igazan ocsmany motor letezik. De a lenyeg hogy ha rajta ulok ugyse latom
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Prof01 #44123 üzenetére
Ez attól is függ milyen típusú motorod van, mennyire kemény a motorfék, nálam Fazernél simán vissza lehetett váltani 6ból 3ba és nem voltak csúszás gondok, fogott a motorfék de nem drasztikusan.
Ezt az SMnél már nagyobb odafigyeléssel érdemes megtenni, finoman, csúsztatva kell ráengednem a kuplungod ellenben hirtelen kiengedésnél elcsúszik a fara.
Közúton ahogy Inti mondja én is legtöbbször egyesével váltok vissza így nem annyira drasztikus a helyzet.
És persze a kuplung/gázt együttes használatát érdemes bevetni több visszaváltásnál legsimább, finom lassítás érdekében, ne legyenek akkora rángatások, hirtelen visszalassulások és esetleg csúszás belőle. -
yodamastah
őstag
-
.mf
veterán
válasz
Prof01 #44131 üzenetére
Nem pályázok (még) (ill. eddig még csak virtuálisan
), de ha kicsit belegondolsz, te is tudod, hogy abszurd, ha pályán hajtod, akkor annyi időd nincs
Kanyar előtt alaposan befékezel, s közben (miközben végig kuplung be van húzva), a megfelelő fokozatig (úgy, hogy a kanyarban a kigyorsításnak feleljen meg a fokozat) váltasz, ráengeded a kuplungot, esetleg a kanyar bejáratánál egy kis motorféket is, majd stabilgáz érintőpontig, onnantól pedig kigyorsítás.
-
Integra
titán
válasz
Prof01 #44127 üzenetére
megmondom őszintén én ugyan nem rángatok gázt, fékezek, visszaváltok közben és rácsúsztatom, szépen épül fel a motorfék is, közúton legalábbis tök felesleges gázfröccsözni meg úgy csúsztatni nem sok értelmét látom. a kuplungnak meg semmi baja nem lesz, erre van kitalálva. használd, azért van
pályán már más a helyzet, ott szoktam gázfröccsözni és úgy csúsztatni. de tényleg, közúton csak bűvészkedés, szigorúan szvsz. -
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Prof01 #43828 üzenetére
"illetve amikor nagy gázt húzok neki, akkor nem reagál mindjárt, hanem gondolkodik egy pillanatot" - nálam is van ilyen, de csakis akkor amikor még hideg a motor. Ha hirtelen rántok rajta leböfög, ha meg még 1 perce sem jár, akkor le is fullad ilyenkor.
Viszont amint üzemmeleg onanntól nincs gondolkodás, csak húzás.
Karbi.... Lelke van. -
emre
veterán
válasz
Prof01 #43832 üzenetére
Az FZR topikban minden benne van, szerintem maradjon ott a probléma, legalább egy helyen kell keresgélni az előzményekben. Ráadásul ábrus mester nagyon ért ezekhez a gépeket.
A szivató lehet hogy visszamegy, de ahogy épp ezekben a percekben kérdezik tőled, az a lényeg hogy indul-e a gép szivató nélkül. Ebben az esetben belül akad meg a dolog, és hiába nyomod vissza, mégis kevesebb levegőt, és több benzint kap a moci.
YAKOMOTO BT.
7628 PÉCS, KOMLÓI ÚT 229
Telefon: 06-72-238-994 -
emre
veterán
válasz
Prof01 #43828 üzenetére
Nézd meg hogy az exup szelep mozog-e, lehet beragadt, vagy a bowden van elszakadva.
De könnyen elképzelhető karburátor probléma, pl felakadt szívató, rossz keverék beállítás is.
Karbi problémám nekem is volt, ezt Pécsen a Yakomoto-nál csinálták meg.
Fogyasztása milyen?
Magasabb fordulaton hogy viselkedik?mod: most látom máshol is kérdezted
-
zsoltee10
addikt
válasz
Prof01 #43512 üzenetére
júliusban 1000-es próba
Na, majdnem.Szóval a szezon közepére kész kell legyenek az ezres hajtóművel a csapatok...
-
zsoltee10
addikt
válasz
Prof01 #43502 üzenetére
Szerintem is. Valahogy úgy tudnám megfogalmazni, hogy anno a yamahát kb. a nulláról rakták össze Rossiék, és fasza lett. Ez a Ducati meg nagyrészt kész volt, és nem kezdték elölről az egészet, hanem csak finomítottak rajta. ez meg kevés, valszeg a koncepció nem elég ütős, lehet, hogy érdemes lenne Rossinak és a mérnököknek a nulláról felépíteni a motort olyanra, amilyet ők elképzelnek. szerintem ez az idei szezon után valósul meg, ha nem váltja be a desmo a hozzá fűzött reményeket. Még egy érdekes dolog lesz a szezonban is, ami megkeverheti a kártyákat, mivel a szezon közepén elvileg behozzák az ezres motorokat újra. Kíváncsi vagyok, hogy a Honda vissza hozza-e a V5 blokkot, vagy ezt a V4-est növelik 1000-re. Utóbbira tippelek, szerintem, ha ezzel a V4 koncepcióval verik a mezőnyt, nem kockáztatnak.
-
Daywalker
addikt
válasz
Prof01 #43409 üzenetére
Nekem bejönnek a sportmotorok, de általában ketten ülünk a motoron, tehát az újabbak nem jöhetnek szóba (többek között ezért sem akartam 2005-ös kawát) - az asszony kivágna, olyan kényelmetlenek hátul. Tavaly voltam egy társasággal túrázni és a srác 600-as gixxerrel jött (vmi tök új gixxer volt), barátnője meg végig anyázott a hátsó széken
Hátulról is viccesen néztek ki.
Ezért is fogok túrásabb motor után nézni. Az új Z1000 nagyon bejön, de a Z1400-ra is ráverném
(és akkor fel lehet tenni a kérdést, hogy miért írom ezt, amikor azt mondtam az előbb, hogy az 1000 V4 túl sok
)
Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Nintendo Switch
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AliExpress tapasztalatok
- Autós topik
- Tőzsde és gazdaság
- Mobil flották
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Samsung ViewFinity S6 34 (S34C650TAU) ívelt monitor - 13 hó garanciával
- Thinkpad T14s Gen3 14" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 500GB NVMe IR kam gar
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. garancia
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest