- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #49706 üzenetére
még sosem jártam ott, de most a túrán arra mentünk Esztergomba. Kérdés: van ott fenn valami kilátó, vagy valami? felmentünk, megfordultunk a parkolóban, aztán jöttünk is lefelé.
-
.mf
veterán
válasz
bajnokpityu #49666 üzenetére
"a gumis 2.4 2.9es nyomta fel"
mert annyi a gyári előírt... viszont tény, hogy épelméjű ember annyira nem fújja...
Persze, hogy gyorsabbnak érezted, laposabb --> nagyobb felületen tapad (jobban gyorsul és lassul) (grip) -- viszont egyben jobban kopik is, kicsit magasabb a fogyasztása és alacsonyabb a végsebessége (drag). A laposabb viszont csak egy szintig működik, utána már képes begyűrni a gumit, ami már nagyon nem jó -
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #49666 üzenetére
csak ésszel, iszonyú sok arra felé (is) a baromarcú
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #49026 üzenetére
hája, de olyan hatalmas erőhatások itt nincsenek, mennyivel vette azt a kanyart? negyvennel?
-
#25954560
törölt tag
válasz
bajnokpityu #49031 üzenetére
akkor valoszinuleg a 205 turbobol volt par (205 turbo 16) osszkerekes:
pug awdwiki -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #48905 üzenetére
Hát kábé. Volt olyan blokk, amit szétszedtünk és a dugattyú kopásán látszott, hogy szögben van a henger. Na az milyen
elment az, nem volt baja, de ne felejtsük el, hogy a japánok ekkora lökettérfogatból nem éppen 17 lóerőt hoztak ki.
Gyuri:
A másik. Az hogy mindenki szarik a lánc, felni, gumi, rugóstagok állapotára, nem jelenti azt, hogy ugyanolyan állapotban van, mint amikor a gyárból kigurult. Valamennyire elvégzi a dolgát, ha rálép az ember a sáros gumicsízmával a hátsó fékre, megáll, meg kirugózza, ha a pocsolya mélyebb, világos.
De ott már kuka minden, ha nem volt karban tartva. Normális tempóhoz életveszély.
Legjobb példa, amikor MZ kupa után egy srác felment az utcai tézével, hogy az neki is megy, ott is maradt. Azt hiszem Balaton közel történt. -
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #48903 üzenetére
mz-nek nem kellettek ilyenek, azok még motorok voltak, igénytelenek, elmentek azok akármennyit mindenféle karbantartás nélkül, minden terepen. én sem nyúltam hozzá sosem, baja sem volt soha, csak a benzincsapot ne felejtsem el kinyitni
olajcsere kellett neki csak, az sem sűrűn
mai gépek nem bírják úgy ha nincsenek karbantartva... -
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #48878 üzenetére
ts mz-m volt, 125-ös, de annyira sosem dőltem be vele, a gumija már slick volt
-
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #48714 üzenetére
És azt se felejtsük el, hogy a nagy csóróság közepette fognak a szarabbnál-szarabb gépek is előkerülni, valamint a meglévőeket is jobban el fogják hanyagolni, amivel aztán a jövőbeni tulaj szophat szép nagyokat.
-
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #48695 üzenetére
Dehogy múlik azon
Láttam ZX9R-t 100e feletti futással...semmi baja sem volt. Minden tartós, amivel törődnek. Kissé túl van ez a kilométer dolog parázva.
Nem mondom, hogy az enyém makulátlan kívülről, meg a szokásos kawa csörömpölés megvan, de ezt leszámítva okés. Nem büdös, nem füstöl, nem kormol (kipuffból majdnem enni lehetne), a többi meg nem érdekel. -
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #48692 üzenetére
Jaja...oktatómnak is anno annyi volt a CBR-jében és olyan volt, mint az új, pedig kente neki
persuader: nézegettem folyamatosan a használtakat. Hayabusából akkora robbanás volt tavasszal, el sem hittem...és tényleg durván lementek az árak, hogy nem éri meg eladni. Én sem adnám már el, nem éri meg egyszerűen...max megtartom pályára később.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #48685 üzenetére
"mert gusztustalan."
elvből nem venném én sem meg, már csak ezért sem. -
válasz
bajnokpityu #48683 üzenetére
Miért?
Mert valaki gondolt arra hogy ezen lehet keresni is?
És ahogy már írták előttem is, bárki előtt adott volt a lehetőség hogy megvegye akkor amikor még nem volt lepapírozva.
Elmondom neked, hogy ha annyira akarnám, akkor én is kereshetnék az enyémen.
yodamastah megmondhatja neked, hogy amit vettem az is jól nézett ki, egy karc se nagyon volt rajta. Igaz ezzel taknyoltak már, de ha most eladnám úgy hogy költöttem már rá, még mindig keresnék vele bőven. -
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #48681 üzenetére
én se nagyon merek átülni újabb autóba a 13 éves japóból. megbizhatóság mintaképe. ott van faterom 2006os suv-ja, az még made in japan. egyszer elment a turbo nyomás, meg is találták a computerben a hibakódot, azóta se volt ilyen. mondják, ha megint előjön, kicseréljük. jah, csak ha ez gari idő után jön elő, fizessél már fél millát... és ez még tényleg japán autó..
-
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48622 üzenetére
Pont ezt akartam írni én is.
Ráadásul van rajta rendszám. 139k-s ár meg szerintem még úgy is vicc érte, h legalább ennyit rá kell költeni a blokkra, viszont utána van egy jó pályagépe az embernek.
-
válasz
bajnokpityu #48625 üzenetére
Akkor szerintem belevágok egy ilyenbe!
Tudnátok még ajánlani egy megbízható szerelőt hozzá? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #48622 üzenetére
Mégegyszer ennyit rá lehet borítani, hogy pályázásra is biztonságos, alkalmas legyen.
Euroringen 1.22 őt préselt ki a 2002 es puposhátúból egy srác. Az nem rossz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #48612 üzenetére
Ebben van valami, annyira nyeklik nyaklik, hogy bőven van idő reagálni. Sokszor könyökről jöttem vissza kanyarból. Egy sornéggyel ilyet soha nem lehet csinálni.
-
Prof01
veterán
válasz
bajnokpityu #48571 üzenetére
A sportmocikra gondoltam, de a többi 30le feletti 2t-nél se hiszem, hogy ez másképp lenne. A 15le-re lefojtottak valamivel tovább bírják, de úgy meg semmi értelme, mert annyit egy 4T is tud és az legalább megbízható.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48571 üzenetére
Gyanítom a váltós 'sportokra' gondolt.
Egyébként a 15 lóerejével ez kifejezetten puhány gép. Egy RS, Mito bőven 30 felett van. Noh azoknál már örülhet az ember, ha összejön a 10k egy dugóval.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #48513 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy aki egy öreg utcai guminál megmondja, vagy érzi, hogy mikor megy el bejáraton, az űrhajós. Ez az öreg guminak a jellegzetessége, hogy a tapadási súrlódása és a csúszási súrlódása között baromi nagy a különbség. Ha azt érzed hogy csúszik, pláne az eleje- mert bejáraton vagyunk- akkor azt már a földön érzed.
Vagy én vagyok fakezű. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #48511 üzenetére
Hát ezt mondjuk nem értem, bejáraton motorféken, vagy fékkel elveszted egy bakelit gumival a tapadást az nem azt csnálja, hogy eldarál, aztán egy keveset egyenesen mész "becsukott" kormánnyal, majd visszatapad, és mész tovább, hanem elfikálsz. Az nem jelez, az elcsúszik. Mégsem olyan túrás az
-
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #48505 üzenetére
fekete gumi jó gumi?
-
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48404 üzenetére
attol hogy a belet kitaposva megy 80-at, meg nem lesz turamotor
persze LEHET vele messzire menni, kerdes hogy erdemes-e
azert en inkabb a VFR-rel megyek Horvatorszagba
ha meg varosban laknek, es mondjuk 4-5 km-re kene elugranom, akkor robogot hasznalnek -
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #48396 üzenetére
fojtoszelep
Bocs, nem grammarnaziskodom tobbet, csak tobbszor leirtad, es kidofi a szemem.
Egyebkent nekem ugy tunt, hogy az egyik legjobb all-round bike a mi kornyekunkre a kollega Triumph Tigerje, amit tavaly vett. Hat, az egy eleg kenyelmes-kellemes bringa.
-
válasz
bajnokpityu #48390 üzenetére
Dehogy nincs hűtése, frontba kapja a menetszelet.
A motor Agonál lett belőve, hidd el, hogy előtte minden meg lett csinálva rajta. [link]
Nem tom hallod, vfr fórumokon is mindenki ezt mondja, hogy rángat. Valszeg lehetne rajta javítani, ha menet közben egy laptoppal tudnád hangolni az elektronikát, injektort. De a v4 hidd el, hogy rángat 3000 alatt. Egyesben nem, kettesben már igen, 4től felfele meg eléggé.
Annál meg sose lesz jobb, mint amikor a motor magának szíjja a nyálat, nem úgy nyomja egy hülye elektronika a torkába. karbi rulez. -
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48390 üzenetére
szerintem hagyjuk a temat, nem vagy hajlando elhinni hogy a V4 ilyen es kesz, meg a tulajoknak sem
-
válasz
bajnokpityu #48377 üzenetére
Dehogynem rángat... 3000 alatt elkezdi csapkodni a láncot, főleg 4. felett. Commanderrel ez lement olyan 2300-2500ra. Mindegyik rángat, ilyen a v4. Karbis, Fi, vtec 1-2...
Cimbi thunderace-e alapjáraton harmadikban vígan ment, én meg szenvedtem mögötte, mert egyesben pörgött 4ezret, kettesben meg csapkodta a láncot. Aztán meguntam, és megmondtam, hogy innentől ő jön mögöttem.
Arról nem beszélve, hogy az oldalhűtős megoldás miatt 40-50 alatt nincs hűtése a gépnek. -
boogie84
veterán
válasz
bajnokpityu #48369 üzenetére
Egyetértek. Szinte már fáj a csuklóm + a kezem a sok kuplungtól.
-
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48377 üzenetére
az injektorosban nincs karbi
lehet hogy azert, passz, az enyem meg karburatoros, de majd jon Tuzi es megmondja a tutit, mint 800 Fi tulaj -
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48375 üzenetére
semmi gond a karbiszinkronnal
nemcsak alapjaraton, hanem kicsit folotte is nagyon rangatozik, 3000 alatt nem hasznalhato normalisan, es ez nem csak az en tapasztalatom, hanem az osszes tobbi VFR tulaje is, ami egesz egyszeruen a V4 motor karakterisztikajabol adodik... -
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48373 üzenetére
nem a kuplungra es az erore gondoltam, hanem hogy 3000-es fordulaton a VFR ugy rangatozik mint mikor az uresfeju szoke (ezuton is elnezest minden szoketol
) eleteben eloszor probal autot vezetni... egy sornegyes motor azert mar lenyegesen alacsonyabb fordulatszamon is hasznalhato
-
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48371 üzenetére
szerintem akkor nem ertetted a kerdest, olvasd el meg egyszer pliz
bar ha Te 50-es robogoval jarsz turazni es jol erzed vele magad, akkor nem szoltam -
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48369 üzenetére
inkabb mint egy VFR, a sornegy legalabb alacsony fordulaton is hasznalhato, nem kell folyamatosan valtogatni vagy egyesben porgetni
de nyugodtan mondd el a velemenyedet, hogy milyen motort ajanlanal gyakori varosi hasznalatra, amivel orszaguton is vidaman el lehet menni hosszabb turakra is -
doc
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48230 üzenetére
ugy hogy mozgatasra visit, a gordeszkara meg nehez lesz ugy feltenni, hogy kozben ne billenjen meg 1-2 fokot a moci
meg azert egy 240 kg-s mocit deszkara huzni amugy is eleg izzaszto feladat lehet, legalabbis remelem -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #48226 üzenetére
Egy kikapcsolható C-ABS kinek ne lenne jó?
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #48221 üzenetére
addig nem érzed az ABS hiányát, amíg nincs rá szükséged. Az ABS nem marketing, és nem kötelező, de szvsz jó ha van. A varaderon még nem próbáltam, hogy milyen, de a kawán teszteltem élesben, és megmentett attól még az elején, hogy rutintalanságomban és ijedtemben besatuzzam a hátulját, és kipördüljön alólam a vas....
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #48221 üzenetére
én meg nem gyerekkorom óta motorozom, sajnos nálam valszeg nem fognak kialakulni kellően évi 10-15e km mellett a rutinszerű reflexek, akármennyire is tanulok keményen, ez van.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #48219 üzenetére
rak villantót az új vfr-re, meg fokozat kijelzőt.. de amekkora gyikok, szerintem a következő rr szériára sem fog ebből egyiket sem tenni. csak 10kg-os cabs-t, ami amúgy irdatlan profi, imádom, következő motoromban lesz ilyen, csak legyen kikapcsolható pályára. meg fogyjon le 5kg-ot.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #48210 üzenetére
nekem meglepően jól viselkedik a benyaszintjelző, bár alapvetően megtett km-re alapozom, nem a kijelzőre, megszoktam, hogy amúgy minden hondában használhatatlanul rossz...
-
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #48194 üzenetére
Elképzelhető, egy mailt toltam neki.
Lehet nekem van túl kora, de nem értem a válaszát, most ironizál, vagy komolyan gondolja őket?!
Küldött még képeket, a fotókon tényleg egy patika gép van."- az uton kanyarog jobbra-balra" - Itt az egyenesfutásra kérdeztem rá, az alatta lévő válasza meg elvileg a futásteljesítményt mutatja. Ezt követő kérdéseim nem is voltak, de azért leírta azokat is amiket az apróban.
"Szia!
-külföldről
-biztos sérült volt, ( de nem úgy adták el ), mert erre utaló nyomok
sajnos nincsenek rajta, nem láthatóak
- az uton kanyarog jobbra-balra
-az utolsó képen látszik, DE biztos 800000-er van benne, bár még a
gyári fékbetétet sem cserélte a link gazdája ( 1945-ben született )
- igen forgalomba tudom helyezni 2-3 nap alatt
- igen lehet megpróbálni alkudni de csak hehyszínen
- igen szigethalmon lehet megnézni
-nem esőben nem hozom ki a garázsbólremélem tudtan segíteni."
-
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #48194 üzenetére
Hát nekem 98-as van, gyári rugókkal meg normális olajjal töltve, kis előfeszítéssel, és az úthibákat annyira nem szereti. Nem, nem üt fel, de messze nem túragép, ahhoz kemény
Oké, nekem két személyre van belőve, így lehetne rajta puhítani.
Kawás csörömpöléssel meg nem kell foglalkozni, az olyan.
-
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #48194 üzenetére
amivel tanultam motorozni kawával az is csörgött mint az istennyila, de mégis mindig pöccre indult, ellenben a többi tanulómotorral
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #47815 üzenetére
izzókészlet tudtommal nem kell, de a kukásmellény igen, apám pont a múltkor figyelmeztetett rá. azt se tudom, hova tegyem..
elakadás jelző háromszöget ne vigyek magammal? hogy rohadna le a veséjük... -
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #47689 üzenetére
vááááá, nagyon zsír az avatarod
jaja, szerintem mind így vagyunk, majd ha már nyuggerek vagyunk, akkor jöhet az ilyen csopperhárli -
Ferdzsoo
addikt
válasz
bajnokpityu #47689 üzenetére
Zsííír az avatarod
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #47634 üzenetére
Debizony be tud ragadni.
új CBR1000RR főfékhengere ugyanezt csinálta Euroringen. még szerencse, hogy nem firtatta a köridőket a srác, mert érezte hogy "nem tapad az eleje" mivel állandóan fogott a fék. Főfékhengercsere és minden fasza lett. -
válasz
bajnokpityu #47634 üzenetére
az a baj, hogy nincs időm szerelni sem és szervizbe járni sem
amúgy mikor vettem? 2 hónapja? azzal kezdtem, hogy elvittem olaj, lánc szett, gumi cserére. Átvizsgálták, azt mondták tuti. Legutóbb mikor mentem vele még semmi baja nem volt a féknek. Mint a kezes bárány, olyan volt a motor. Most meg ki akar nyírni. Nem, ezt normálisan meg kell nézni, rendbe kell tenni.Tudtok valakit, aki érte jön, elviszi, megcsináltatja, de 100%-osan és vissza is hozza? Kifizetem!
-
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #47371 üzenetére
nem az aljzatban van, külön adják hozzá a bizti foglalatot, neked kell a kábel közé tenni, elvágod a kábelt, blankolás, foglalat rá, bizti bele. én betetettem az aksitól kb. 5cm-re, ahol még hozzáfértem és el is fér, mert a bizti dobozba már nem fért.
Integra: a középmezőnyben vagyunk. csak az a poén, hogy lehetnénk sokkal jobb helyzetben is, mint pl. ausztria, csak ugye a politika, fejbe kéne lőni mindet. más rosszabb helyzetben lévő országok nem tudnak mit tenni, ott nem a poltika a ludas, máshol a poltikusok mindent megtesznek általában, nálunk szarnak bele amíg a fizut megkapják (ezt így ki is jelentette az egyik pár éve, no comment). amíg cigány meg zsidó hatalom van addig ez lesz, most meg jönnek a kínaiak, mert ugye a magyarok nem tudnak vasutat építeni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #47353 üzenetére
kocsinál is változik fordulatra.
a japán motoroknál 5-6000 nél kell mérni valóban, de a legtöbb alapjáraton megadja a helyes fesz értéket, ha az akku töltöttsége nem jó, úgysem azt mutatja, sem itt sem ott...
Ezzel azt akarom mondani, hogy mást mérsz más akku fesznél. Ezért kell a nyugalmi fesszel kezdeni a mérést.Asszem sokat pörgünk ezen, elnézést.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #47348 üzenetére
Fékolajat lecseréltük, és le sikerült légteleníteni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #47349 üzenetére
Autóknál és motoroknál is teljesen ugyanaz a dolog, a lentiekben leírtak alapján...
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #44783 üzenetére
16 pro a legujabb.
beteg: ok, en benne vagyok.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #44783 üzenetére
Nem tudom, sose használtam, de gondolom a 16 újabb (?)
[hátha segít] -
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #44056 üzenetére
ja, hát az szopó...
nem rendszámot kell állitgatni, hanem egy frankó lézerblokkoló rendszert a motorba épiteni. ha már mindenképp kell valami. -
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #42673 üzenetére
mondjuk ez sok esetben igaz lehet, pénz hiányában..
mondjuk nem értem, hogy mi ez a nagy össznépi hurrá, hogy ledobnak egy motort egy ház tetejéről, arról nem is beszélve, hogy pár méterre a parkoló autóktól robban be a betonba, illetve mi van ha valaki épp arra sétál...
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #42557 üzenetére
az én emberem mindkettő területen dolgozik és nem bántam meg, hogy ő csinálja. ha pedig azt mondja, hogy x részében nem érzi kompetensnek magát, másnap ott van az adott területhez a kompetens szakember, mindent ő intéz. számomra ez tökéletes. ha nem így lenne, bele nem mertem volna vágni. ez biztos, nyuszi vagyok az ilyenhez egyedül.
-
alvaro
senior tag
válasz
bajnokpityu #42542 üzenetére
...és építős nincs?
Így elsőre nem láttam, de az ördög nem alszik -
Kroni1
veterán
válasz
bajnokpityu #42486 üzenetére
Igen az egy nagyon feelinges kis motor, ha jól tudom 1989 (vagy talán 79?!) óta sokat nem változtattak nagyon a blokkján.. Eléggé elnyűhetetlen és időtálló darabok.
-
nandude
tag
válasz
bajnokpityu #42465 üzenetére
Nem szokott
-
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #42469 üzenetére
Azért mondom én aki azt mondja egy átlag motorosok közül hogy neki kevés már egy CBR600F az hazudik, nem az a tudás hogy ki tudja húzatni végre.
Akkor egy 1000 is kevés lehet, mert az is elfogy egyszer azt is ki lehet pörgetni. -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #41165 üzenetére
Ez a laser bukósisakra is igaz, hogy a párnája ugyanolyan évek után is. Enyém 4+ éves. Egyedül a szellőző állító gomb rossz rajta, hiába zárom el, a menetszél kinyitja. Ez hűvösben már nem jó
Djuree: bocs junior, én is zsoltee véleményén vagyok! Ha rám hallgatsz, vagy akár csak a benned szunnyadó kíváncsiságra hallgatsz, jövő nyár legelején, elmész egy minimum 2 napos tréningre!
Nem hülyítünk. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
bajnokpityu #41165 üzenetére
Nah ez a szivacstéma az AGV-mről nem mondható el. Ahol a csat van, ott úgy összeesett mint maciban a méz. Viszont az NZI elég jól tartja magát.
-
Kroni1
veterán
válasz
bajnokpityu #40785 üzenetére
Köszi a tanácsot megnézem ezeket, de hát eddig háromból három FZS600nak is ez volt a baja, ráadásul az enyémen volt is karbiszinkron és pucolás, meg a láncot is beállítottam és az se segített, úgyhogy valószínűleg ez az összes ekkori Fazerre jellemző..
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #40678 üzenetére
a leg-olaj hutesesnek van sokkal szebb hangja a vizhuteseshez kepest.
-
alvaro
senior tag
válasz
bajnokpityu #40678 üzenetére
Tényleg?
Ilyet még eddig nem hallottam
(Nem mintha a legkevésbé is meghatna a motorhang. Akár ne is legyen...)
-
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #39832 üzenetére
mondom, csak vicceltem
a honda meg a kawa is hasonlóan jó gépek, talán a suzuki gyengébb minőség, de abban sem vagyok biztos, fater ls650-e nagyon szép kidolgozású minőségi munka. a múlktor ültem egy gladiuson, na az mondjuk durva volt, sorjás idomok mindenhol, illeszkedési hibák stb.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #39779 üzenetére
sxv450 azért nem rossz... jöhetne
-
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #39694 üzenetére
Jah, értelek.
..az én 187cm-mel és 90kg + -mal szépen néznék ki rajta, kár érte.Integra
Nyilván, ha az ember beleszokik, akkor az lesz neki a természetes.
..én viszont pont, h nem pályagépet keresek. Nagyobb kedvem van túrázgatni, főleg Ausztriában erre-arra, viszont e miatt túramotort egyelőre nem vásárolnék, majd max 50 évesen.
Hm, ezeket figyelembe véve, akkor továbbra is vissza kell táncolnom a VFR-hez.SzalaiG
Jaja, VFR-en ültem már, régin és újon is. Tetszett nagyon, de el tudtam volna képzelni még hasalósabb gépet, ezért is filózok/tam az RR-en. -
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #39203 üzenetére
lehet, hogy 5 eves kora utan kezdenek el tonkremenni.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #38963 üzenetére
szerintem sem, 800 km-t simán letekerek az rr-rel egy nap, pedig az már keményen hasalós. szóval a busa csak kényelmesebb lehet ennél. megkell tanulni jól ülni a motoron.
-
Djuree
félisten
válasz
bajnokpityu #38957 üzenetére
túrázni egy busával?
kényelmes lehet az arra, nem túl hasalós?
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #38957 üzenetére
kurva jó arany középút a 600-as szerintem is.
bár néha kéne több póver.. -
Lui76
őstag
válasz
bajnokpityu #38885 üzenetére
Tényleg jót szól !
- tegnap voltam párszáz Kawással !Tegnap voltam kint a Hringen Kawasaki Lime Party-n.
2x jutottam ki csak a pályára sajna mert bedugultam a belvárosban.
Annyira felhevült a moci (lég/olaj hűtés), hogy vhonnan füstölgött a blokk, gondolom kartergázként jutott ki.
Erre még kapott egy óvatos 2x 20 perc pályázást , meg ma reggel még 200 km autópályát igaz végig vízhűtés volt pluszba, asszem le kéne cserélni az olajam mit gondoltok(kb 5ezer km van az olajban) ?
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #38885 üzenetére
jó hangja van
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #38885 üzenetére
aztaleborultszivarvegit! nagyon keszultek erre a modellre, ez latszik, kegyetlen jo lett. azert az utca modell tesztjet is varom mar, lehet, hogy meglepetest fog okozni?
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #38817 üzenetére
és azt meg hogy? mármint hogy gyengíti és hol a az adapter rudat?
nekem eredeti lsl van a fézeren és az egy sima esztergált alu rúdnak tűnik semmi extra. cserébe 10rugó volt, csak az adapter része csavarral, ehhez jött még 17-ért maga a gomba..
szóval az hót ziher, hogy az lsl egy túláraztott vicc. -
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #38817 üzenetére
www.tom-tech.hu -n az elozo motorom lathato
-
Daywalker
addikt
válasz
bajnokpityu #38653 üzenetére
Nem-nem, félreértesz. Nem azt mondtam, hogy rossz vagy kényelmetlen, de a durva keresztbordákon azért érezni, hogy ez sportmotor. Az előfeszítés nincs annyira betekerve, viszont hátul puhítottam a csillapításon, mert egyedül motorozva szétverte a golyóimat
Mivel sokat megyünk ketten, ezért kénytelen vagyok keményebbre tekerni, mert nem szeretem minden menet előtt tekergetni, de nem bánom. Fekszi az utat, nem jön zavarba az erősebb fékezéstől sem (nincs himbilimbi
) és nem pattog el, sőt a nyomvájúkat is nagyon jól veszi. Jó beállítással kényeles és sportos, ez így van.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #38540 üzenetére
uralják a piacot, ez tény.
egyébként a belpiacos motoros újságok között különbek vannak mint azok a szennyek, amiket más országokban adnak ki, nem értem miért.. -
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #35051 üzenetére
tanulsag a leendo hjc tulajoknak: be kell spajzolni plexibol.
-
válasz
bajnokpityu #34955 üzenetére
Én is furcsállottam, de ugye elsőre átmostam blokkot gagyi olajjal. Utána leenged, Q8 bele. Azzal mentem 2500at, mondom most leszedem. 3.8at raktam bele, 3.7et vettem le. 1 deci maradt a blokkban gondolom. Szal elvileg nem eszik olajat...
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #34877 üzenetére
ha hiszed ha nem, vezettem. szerintem sehol sem vitattam azt, hogy nem gyors egy modern kis robesz
arról beszéltem, ha a rendőr szól, leint, akkor megállsz. ha menő vagy és szarsz a fejére, akkor a rendőr ha ügyes, felőlem akár le is téphet róla. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
bajnokpityu #34835 üzenetére
Sok helyen azt olvasom hogy üzemmeleg motornál kell nézni (ekkor más az olajnak a térfogata), becsavarás nélkül, 5-10 perc állás után (hogy legyen ideje visszafolyni a teknőbe)...
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #34835 üzenetére
Nekem beinditaskor egybol felszivja az olajat, eltunik a nezokebol.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #34828 üzenetére
én sem értem mit keres ott még mindig..
de most komolyan, a többi mit csinál? megértem én, hogy az egész egy nagy szubjektív történet, de az, hogy már standard ilyen cikkeknek kell megjelenni, hogy a korrektséget már csak feltételezni sem lehet egy cikk elolvasása előtt...egyébként a hétvégén mentem a vfr-rel és a következő a tuti: a vfr istenkirály, zírig meg egy pöcs.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #34609 üzenetére
Ehhez azért kell tudni mind a két oldalról rendesen,de úgy néz ki lehet tartani a tempót egy Subaruval szemben is ilyen útviszonyok között.
Ti meddig döntitek a mocit,szoktátok koptatni a szélét rendesen,lábtartó leér már?
-
Detox!
senior tag
válasz
bajnokpityu #34560 üzenetére
CBR 400RR Nc29, ő az. Nem annyira szopóág, csak a bukás után egyik hiba hozta a másikat. Ha nem kell megbontani a blokkot valszeg nem törik ki az a darab, ha nem trükközök dekniheggesztéssel nem megy szét a generátorom, ezáltal lehet nem szarik be a fesszabi. Pechből is jutott mondjuk, de máshogy nézek (könnyező szemekkel
) most a mocira, mint a mi kis kálváriánk előtt, érdekes volt látni a hogyan részt na. Meg nem félek hogy bármikor szerelőre lesz szükségem ha valami bekakil, 1,5 óra alatt asztalra tesszük a blokkot ha úgy hozza a szükség.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #34547 üzenetére
igen, ált. akkor születnek ilyen csodák.
-
Kasza08
őstag
válasz
bajnokpityu #34491 üzenetére
nézd át, mielőtt veszel
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #34489 üzenetére
en az itt felprobalom ott megveszem-et valasztanam.
30-ert hjc (esetleg), lazer, KBC, LS2, esetleg sportmotoron ki lehet fogni valami jot.
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #34489 üzenetére
mennyit szánsz kupakra?
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #34486 üzenetére
nem mondom, hogy olcso, de par nap alatt itt lenne.
de vannak jo aron HJC bukok is, en 7 ev utan lecserelnem, meg ha nincs baja, akkor is.de ha meg olcsobb hely kell, akkor ebay.
-
Detox!
senior tag
válasz
bajnokpityu #33508 üzenetére
Na köszi.
Nem egyedül piszkálom, Fatterom a műszaki koordinátor. Nem szakmája, de 15éven keresztül ahány autónk volt egyik se látott szervízt, bízok benne. A gép hát, nagy hozzánemértésünk közepette összerakódott
, minden rajz szerint, csak nem indul.
Az van, hogy kurva kicsi a szikra és nem éppen állandó, kihagyogat... A gyujtás doboznál lesz valószínüleg a bibi, 13 vezeték fut bele, valami lehet ott ment szét, csak a villanyhoz nem nagyon lövünk, nem tudom hogy lehetne kimérni hogy az szar-e. Lényeg most elektromos szakit hajtok, nem akarok potyára cserélni semmit. Egyébként köszi!
-
Kígyó
senior tag
válasz
bajnokpityu #33490 üzenetére
Tehat papirt nem kernek sehol? Biztositonak be kell jelenteni? Vagy az otthon nem szukseges?
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #33443 üzenetére
hat, innentol te valassz. az utaskapaszkodo is kb. ennyi. melyik szimpibb, az a kerdes.
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #33441 üzenetére
lehet, akar az ules pozicioja vagy sikja is kozbejatszik. bontott cuccok olcson meglennenek? bar en nem szivesen vennek a motoromra masik elemeket csak a kapszkodo miatt. megoldanam valahogy mashogy.
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #33438 üzenetére
vagy csak az utasod technikaja rossz. nalunk asszonynak is van A jogsija, talan az is segit benne, hogy szinte eszrevetlenul ul mogottem.
persze az elejen meg voltak buko-koccanasok es veszfekezesnel meg mindig ramesik szegeny. -
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #33432 üzenetére
jaa, vagom. de azert az jol hangzik.
az a poen, nalam asszony nem nagyon szokott kapaszkodni, szoritja a combjaval a motort aztan el nezeget. ennek ellenere elfogadnek egy utaskapaszkodot.
-
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #33425 üzenetére
igen, a tankfurat univerzalis, csak ott kellene a legpontosabb munka.
tenyleg nem jonnek ki olcsobban hazilag sem?
Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Asus X299 TUF / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- HP ChromeBox G2, olcsó pici gép internetezésre.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest