- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Az a baj, hogy ha elkap egy eső az autópályán, akkor nincs sok választás...én is ezen a gumin töröm a fejem a BT016 helyett majd jövő tavasszal (vagy Mezteler, habár a kettő közt árban van bőven különbség), de gyanús, hogy a minták nem igazán esőre vannak kitalálva, de lehet, hogy csak én parázom túl
MOD: usa fórumon azt írják, hogy esőben is jó, utcán 5000 mérföldet elmentek vele simán.
-
yodamastah
őstag
Igen csak attol felek hogy a megkezdett tepes tovabb romlik. Pl euroringen mennek vele meg 10 kort es kuka lenne. Sajnos ering rettenet szejjel szedi a hatso dunlopokat. Pedig a multkor direkt meg 2be se valtottam, de meg ugy is ment szet
Lehet meg sem labon kene lemenni....
-
.mf
veterán
Na, ma is ezt csinálta, bár ma már könnyebben megadta magát... pedig most csak egy éjszakát állt
Lehet, hogy hétvégi mátrázásba mellé egy szervizt is be kell iktatnom, karbit kipucoltatniPersu: igen, ahogy Daywalker is írta, On-Off-Res állások vannak csak a csapon.
Roli: "szoval johet a szezon, a gep felkeszitve!" -- még épp jókor
Ali: hátnemistudom, péntek-hétfőn Mátraházára szól a szállásom és az ellátásom... reggeli, délutános, vagy egész napos? Délutánra lehet, hogy benézek, még meglátom, hogy az út milyen.
-
Daywalker
addikt
Jaja, &rew eltűnt
Szerintem meg sem állt a pályáról lefele jövet
Jó volt a mai nap, majrécsík jobb oldalt már nincs, a csizma orra leért már a kanyarokban a vége felé. Amit tanulni lehetett ma, az határozottan a mélyebbre döntés, illetve a rövidebb fékezés, valamint a nagyobb sebességű kanyarodás fékezés helyett. Szerencsére arra most nem kellett koncentrálni annyira, hogy hova nézzek, többnyire automatikusan ment már.
Legalább a motoron helyezkedéssel kapcsolatban kezdenek derengeni a dolgok, de csuklóból még mindig nagyon szorítom a kormányt, pedig csuklótól felfelé már lazább vagyok. No mindegy, majd dolgozok rajta. -
doc
nagyúr
en is tanultam ma ezt-azt, pedig nem is palyaztam
a fek nelkul, bedontes nalam is jatszott, jottem le az autopalya lehajtojan, es kisse gyorsabban jottem mint terveztem, fekezes kozben ereztem hogy ebbol csattanas lesz ha igy hagyom, ugyhogy kicsit engedtem a feken, es eroltettem a kemenyebb dontest, szepen ivre is kerult a gep
viszont egyszer majdnem elougrott a sport szelet, a 7-es uton Velencetol nem messze, ahol nemreg a korforgalmakat epitettek huztam egy nem agressziv, de azert kover gazt, megindult jobbra-balra a segge a Qrva csillogos feher aszfalton
szerencsere nem lett gaz, de azert jo lecke volt, utas nelkul ovatosabban rangatjuk a gazt, tukoraszfalton meg plane...
-
doc
nagyúr
a multkor engem is megviccelt a moci...
mentem volna a Zasszonyert a munkahelyere, inditom a mocit, de csak teker az onindito, nem roffen be. az elso besz@ras utan leesett hogy nincs a tankban benzin
nagyon kiszamolhattam, ha siman hazaertem, de ket nappal kesobb mar be sem indult, ha 5 km-rel messzebb lakok, lehet toltam volnaigy viszont kiderult hogy nem mukodik a szegenysegjelzo, lehet hogy nem lett visszadugva a tankra a legszurocsere utan, esetleg lecsuszott valahol?
maga a lampa mukodik, mikor raadom a gyujtast akkor felvillan
-
alvaro
senior tag
Én meg addig fújom, amíg nem érzem, hogy ártana a stabilitásának. Ez a Heidenau K73 pár nagyjából 2.5/2.7-ig érződik úgy, hogy nem torzul. A Z6-ok simán bírták a 2.9/2.9-et, ami maximumnak volt rájuk írva, sőt ez az egész úgy kezdődött, hogy a szerelőtől kaptam vissza 3/3-ra fújva, és kutya baja nem volt.
A BMW egyébként 2.2/2.5-öt ad meg, és arra mindig kínosan ügyelek, hogy ez alá semmiképp ne menjen - kaptam már vissza 1.5-ös nyomással is, és szó szerint úszott egy lassú ráfordulásnál is.Ja, ma nekem is elindult a ventilátor. Pályának a közelében se voltam, a sorok között lopakodtam a hőségben beállt gárdonyi parti úton...
-
bajnokpityu
félisten
tudom,h számithat a nyomás.
M1es sportec-el kezdtem a nagymotoros ismerkedést(nem ma volt szupermodern győztes gumi),ott 1.8, meg 2.0nyomásokkal ajánlották a tesztelők.cserébe ehhez a motorhoz/gumihoz, v a 207.208hoz képest rendesen izommunka volt kanyarba vinni.ezért is féltem,levinni a nyomást,mert a fordulékonysága azért lehengerlő ennek a gépnek ezzel a gumival.de szerencsére semmit nem vettem észre negativan,szóval igy marad.
anno még arra is használták sokan kis nyomást,h lehessen frenkizni a rinyacsikkal...
úgy látom ez legalább mára már nem fegyvertény,max az ember megveregeti saját vállát,hogy tényleg ma jobban ment mint tegnap.
ismerek olyan ujságiró/fényképészt,aki - nem bizonyithatóan- egyik napról másikra a 3cm-es rinyacsikot nullára tette.smirglivel. ennyire "fontos" volt.más kérdés,hogy ha az ember kiül,azonos sebességnél 1 cm-el odébb van a rinya,és mégis rohadt gyorsan,jól lehet igy kanyarogni.de jó is volt ma reggel
-
Integra
titán
na várjál, azt mondod ép elméjű ember utcán nem fújja arra, amire a gyár mondja. miért is? most akkor hülyék vannak a gyárban? most nem versenypályáról beszélünk, ahol a gumi hidegen fújt 2.1-2.2-ről fel tud melegedni 2.8-3.0 körülre...
ellenben autóklubnál vizsgaállomáson találkoztam már olyan viszgabiztos marhával, aki a gyári 2.2-es civic gumimat leeresztette 1.6-ra, mert, hogy az a jó.. baromállatja, első kanyarban majdnem elcsúszott az autó..
-
Daywalker
addikt
Nekem sem nagyon ment a 4. rubrika alá, pedig 80 felett hajtva huzamosabb ideig már le szokott menni, de most 4-esen volt állandóan. Pályán sem ment lejjebb, pedig euroringen lenyomtam 3-asig (az azt jelenti, hogy már elég gyorsan mentem
).
Most, ha megálltam, akkor fél perc után 5-re ment fel és 15mp-re rá venti is bekapcsolt. Hazafele egyszer sem indult el, meg amikor mentem a pályára akkor sem. Igaz, lámpánál meg dugóban sem álltam, annál melegebb voltInkább végigszlalomoztam mindenhol.
Nemrég kinyomtam a lamellák közül a mocskot slaggal és az jót tett neki. Plusz tavaly ősszel cseréltem folyadékot is...két évente javasolt az is.
Egyébként ez teljesen normális ilyenkor...kawa elég melegen jár, főleg még ezek a régebbiek. A busánál is ez a helyzet...annál még hamarabb kapcsol...
Nekem mániám, hogy nem állítom le a motort, amíg a ventilátor megy. Mert hiába állítom le és megy tovább a venti, ha nincs, ami keringesse a vizet. Ma rásegítettem azzal, hogy a mélygarázsban mentem egy nagy kört viszonylag gyorsabban, így a kör végére lehűlt annyira, hogy le tudjam állítani szinte azonnal. Ha ezt nem teszem, akkor percekig ott dekkolhattam volna, mire alapjáraton kihűti...
Szerk: hazaértem és bevertem egy liter limonádét
Kicsit ki voltam tikkadva
-
Daywalker
addikt
Mert nincs külön térdvédőm, bár tudnék kölcsönkérni
Egyébként meg bármi megtörténhet, ha eljutok oda, akkor ott kiderült, hogy megéri-e felmenni avagy sem, annak függvényében, hogy mennyien vannak
Steven: múlt hétvége, városon kívül, épp előztünk volna egy kisáruszállítót, erre a földútról kikanyarodik egy balf@asz fóccvágenes...de látja is, hogy jövünk, vár-vár, aztán fogja magát és kikanyarodik. Persze még neki áll feljebb. Annyi barom van.
-
Daywalker
addikt
Látom neked is sikerült kilátogatni a pályáról
Előfordul. Amikor én vágtam át, akkor is inkább azt mondtam, hogy egyenesben tartva kisebb baj lehet, mint egy hirtelen bedöntésből...szerencsére megúsztam.
&rew nekem is azt a tanácsot adta, hogy ne nézzem ki honnan jön, majd megoldják, de néha olyan veszélyesen közel jöttek oldalról és betolták az orrukat a sikánnál, meg a kanyar előtt, hogy egyszerűen muszáj volt elvenni a gázt. Inkább kanyar után hagytam, hadd menjen, mert ha nyélre verem, akkor kisebb hengerűrtartalommal nehezen tud megelőzni - még úgy sem, hogy én 3-ból megyek és nem váltogatok , talán csak a célegyenes végén, mert hosszabb féktávot kell vennem. Így legalább ő is a saját, meg én is a saját tempómat tudom motorozni, nem azon kell aggódni, mikor szorít le. Amíg nem az időre megyek, addig nem érdekel...menjen.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha adhatok néhány tanácsot, bár nem vagyok oktató, de saját bőrömön tapasztaltam, hátha segít.
A hátsófékes ívszűkítés kis sebességnél oké, bólyakerülgetésre működik, de pályán szerintem el kéne felejteni.
Csak azt tudom mondani, amit a pályán is, tényleg szar az a gumi, de alapvetően elsokalltál. Megenged az nagyobb kanyarsebességet is, ha a gumi tapadási tortájából csak a kanyarodáshoz veszel ki egy nagy szeletet a nagy fékezés helyett.
Jah a tükörbe sose nézz, hogy kinek hogy adj helyet előzésre.menj, majd kikerül ahogy akar.
-
-
shiNIN
tag
A hátizsák eszembe se jutna. Amikor ketten mentünk egy motorral keletre s hoztunk csomó cuccot, akkor sokat hátizsákoskodtam utasként. Valami hihetetlenül utáltam, mondjuk a dobozzal is összeakadt. S akkor csak csomag voltam én is. Ha én vezetek, akkor sokkal szabadabb akarok lenni, mint amire hátizsákkal esélyem lenne.
De majd szerzek tanktáskát s egy nagyobb GIVI dobozt, az enyém talán csak 37 literes...? Azt majd megkapja a biciklimOtt van a hátsó ülés is, csak valami biztonságos módszer kell a cucc odafogatásához... De mire nem elég két nagy hátsó doboz s két táska két embernek? Nem tudom, lesz-e oldaldobozom, Alvaro nem akar, mert rontja a légellenállást. Van olyan felfogatás, amit le lehet szerelni? Nem baj, ha sokáig tart, ez az évi egy hosszú túrára kellene csak
De majd meglátjuk, hogy a szicíliai úttal mi lesz, annál több cuccot soha nem kívánunk vinni sehova
-
Topiccsendőr
addikt
Én sem voltam valami jól, több istencsapása is rajtam volt, nem fejteném ki
De felkúrtam magam, hogy mindig közbejön valami, ha törik ha szakad lemegyek. Majdnem leájultam a motorról, de megérte.Vasárnap attól függ, hogy megyek, vagy nem, hogy meg tudják-e csinálni az mz kipufogóját. Majd szólok.
-
Daywalker
addikt
Jobbulást neked! Kár, hogy nem voltál...valami eszméletlen volt! Elvesztettem a pályaszüzességemet is, meg valamennyire a motorom is. Sikerült a célegyenes végi kanyart levágni áthúzni a kerékvetőn-kavicságyon és füvön, hogy aztán visszaérjek az aszfaltra
Szerencsére nem volt gáz, át kellett engedni, fékezni nem lehetett már.
Kicsit sokan voltak ma, &rew és persu szerint nem szoktak ennyien lenni, de volt jó pár kör, ami nyugodtan telt és lehetett próbálkozni.
Betettem 3-ba és szépen abban nyomtam végig. 2-nek nem volt értelme, 4-nek sem, pedig utóbbi is vitte volna, de feleslegesen alacsony fordulaton sem akartam járatni. Először &rew felvezetésével mentem, majd egyedül. Amúgy rém egyszerű a vonalvezetés, könnyű megjegyezni.A fék jól vizsgázott, nem puhult fel (jobban, mert picit levegős egy ideje), meg minden más is. A futómű is jónak tűnt, nem pattogott (pedig a célegyenes bejárat tényleg fos hullámos-bordás), nem kellett erőltetni, szépen ment a kanyarban ezen a szinten.
Sajnos nem tudtam a gumi peremét elérni, kb. 2 mm hiányzott ehhez a manőverhez, de magamhoz képest ez így is nagyon jó (előtte vagy 1,5-2 cm volt szűz felület
). Szóval sport-túra gumival is el lehet menni pályázni, csak ne lenne ennyire kockásra kopva, de majd tavasszal megoldjuk ezt a problémát is, addig ezt le kell járni rendesen.
Szóval menni kell gyakorolni-gyakorolni. Először fura volt ez az oda megyek ahova nézek dolog, mert utcán nem kell átnézni egy sikánon mondjuk, de itt igen, viszont beválik a módszer tényleg. Többször kellett magamban magamra szólni, hogy hova nézzek, mert rendkívül sokat számított (akár fékkel való lassítás nélkül is be tudtam venni azt a kanyart, amit előtte rossz irányba nézéssel csak fékkel). A sikánnal megszenvedtem, de a végén kezdtem rájönni a helyes ívre.
Egy baj van csak. Rákaptam erre a dologra és nem kevés pénz. Egy tank benzin legalább, plusz autópálya + 6K. De egyszer egy hónapban bele kell férnie
Mégvalami: rengeteget tanultam ma, úgy érzem. Amikor kijöttünk a pályáról a közútra, olyan érzés volt, mintha biciklit döntögetnék, nem egy távolsági buszt, mint előtte.
Na, még mesélhetnék, de totál elfáradtam, szóval most megyek és elteszem magam...tuti izomlázam lesz
-
.mf
veterán
Aztarohadt
taknyom-nyálam összefolyik, tüsszögök, köhögök, kapar a torkom. Tudtam, mi hiányzott... Motort még megpróbáljuk összerakni, s meglátom, hogy oda tudok-e gurulni legalább találkozni veletek, vagy ha megy, akkor nézőnek -- sajnos ez pályázáshoz totál szenvedés lenne...
-
Integra
titán
-
-
.mf
veterán
Találtam közben Forcefield cuccokat még olcsóbban is -- síboltban...
Pl. az Extreme Harness Adventure (a teljes fullos cucc) protektorok.hu-nál 95k, legolcsóbban boltban 80k (bár az még 2009-es gyártású darab, 85 az újabb)
-
DigitXT
félisten
Akartam ajánlani a Honda Dream-et, mert anno ott vmi 25K-ért vettem,
ha jól emlékszem (de lehet, hogy 28 volt?), most viszont ott is csak az
általad írt 32,5K-s ár látszik. Úgy néz ki, felment az áruk ezeknek... -
Topiccsendőr
addikt
A használat nyomokat hagy maga után. Én leszarnám, nem a vitrinben áll az a motor. Dekoroztam egy időben, ha lakkozott a matrica, neki ne állj sniccerrel, mert nagyon meglátszik. Fel kell szedni a lakkot, újravágatni fóliából, ha nem színátmenetes a matrica. Ha nincs lelakkozva, akkor fóliából ki lehet vágni. Nem éri meg, és amúgy is csúnya az olyan motor amin egy karc sincs. Elárulja, hogy a gazdája nem használja, akkor meg minek vette?
-
Djuree
félisten
1. nekem is ugyanilyen csúszás nyomok voltak a fekete matricán. ha profi megoldást akarsz, kivágod az idomon tapétavágóval a karcnyomokat tartalmazó négyzetet (szépen pontosan vonalzó mellett, nekem görbe felület volt-->extra szopás
)), és lekaparod azt a matricarészt, az üres négyzetre vágsz egy akkora méretű fekete matricát, és ráragasztod szépen pontosan. én megcsináltam profin, nem is látszik. de szarakodtam is vele. ha nem akarod ilyen igényesen, akkor alkoholosfilc
2. ide szintén alkoholosfilc (valami jobb minőségű). nekem az ezüst idomba vágott a csúszás fekete csíkokat, muter adott ezüst alkoholosfilcet, behúztam a csíkokat --> perfect. ha 2cm-ről nézed akkor azért meglátszik
ha profibb megoldást akarsz (ha nem eladni akarod a mocit akkor sztem felesleges) vannak aranyárban ilyen javító ceruzák különböző netes oldalakon.
3. erre nem tudok mit mondani, az általad írt megoldás jó lehet.
vagy runner kolléga megoldása is jó lehet, de én home made párti vagyok (szeretek mókolni
), ami vagy nagyon jól sikerül, vagy nagyon szarul, köztes megoldás nincs
-
-
bajnokpityu
félisten
furcsa ezt olvasnom,h kategóriával jobbak.
egyszer hintáztattam meg frissen szervizelt RS125öst,ugyanúgy hintázott mint egy ETZ.mondjuk,menet közben hogyan viselkedik az más tészta,de nem üvölt róla,h sokkal jobb lenne.de ettől még ár/értékben sztem a 250es ETZ verhetetlen.és megvan a program a hosszú téli estékre is.nem a TVt kell bámulni
Rew:sztem nem teljesen.ha nem merev a váz,mint az ETZé, va roxié, akkor sokkal tbbet lehet hibázni.ezekkel tényleg mindent érezni,hogyan tapad.
-
Topiccsendőr
addikt
Pont így tudsz figyelni a kanyartechnikára, és az ívekre. Túlgondolod már ezt a dolgot.
RS 125 öt én is fogok venni. Mitonak a váza változatlan, amióta kitalálták. A furat-löket aránya sincs közel a négyzeteshez, RS ből meg több van, fejlettebb.
Az összes 250e környékén le van lakva. A minimum, ha veszel egy ilyet, hogy darabokra szeded és cseréled azt, amit eddig kellett volna. A gyökér tulajok miatt, nem a konstrukció miatt. -
Topiccsendőr
addikt
Tudom, mindig ezzel jövök, de a lényeg azon van, hogy te alkalmazkodj ahhoz, ami van. Ez a motorozásnak az egyik alappillére, hogy melózol a problémán, nem elkönyveled, hogy ez és ez szar, úgyhogy nem jó. Ez a szépség benne, felismerni a hibákat, meg hogy milyen módon tudod elhárítani ezeket a hiányosságokat. Így rengeteget lehet tanulni szerintem. Futóműhöz nem nyúlunk. Sajnos gyárilag nincs megcsapágyazva a villa, tehát szögegyszerű a szerkezet, ezen változtatni sok pénzből, és munkaóra során lehetne, de továbbra sem ez a szűk keresztmetszet. Nem is a 17 lóerő, ami a blokkban van.
Számomra azért felfoghatatlan ez a gumi mizéria is, ami itt volt, mert az isten szerelmére. Az én motorom egy 27 éves szar - ami már kislányban is öreg - aminek a váza egy acél zártszelvény, amiből a hiánygazdaság miatt ki van spórolva az anyag, a hátsó villa csapágyazása gumiszilentes, és sorolhatnám, mégis lehet Kakucson 46,8at menni, amennyit egy oktató megy az 1000es GSXR el slick gumival. Euroringen 1,28at gyári, semmituninggal. Meg kéne tanulni motorozni. Aztán lehet fogni a technikára mindent.
Az én első blokkom nagyon jól bírta a pályahasználatot, 3 évig nyélen baja nem volt. A mostani másodikkal szenvedek. Ki kell forrnia, aztán hozzá sem kell nyúlni évekig. Rohadtul szerviz igényes addig. Ha érdekel bővebben leírhatom priviben, mert nem szeretném telerakni a fórumot egy szocimotor bajaival -
nézegetem a kínálatot, de én is arra jutottam, hogy akkor már inkább olyat vennék, amin mégis van rendszám, műszaki, mert akkor az asszony is tudna velem néha gurulni, vagy a szomszéd
250-400 ccm között. jó lenne 200e alatt
vagy max 3
ha láttok valami reménytelit!?? előre is köszi!
-
alvaro
senior tag
Csákvár-Környét, illetve (zámolyi körforgó)-Gánt-Környét még inkább ajánlom, az is erdőben vezet, az aszfalt kiváló, egyetlen hibájának azt tudom felróni, hogy itt viszont nagyon enyhék a kanyarok, igazán akkor lenne élvezetes, ha gyorshajtva tolnám végig. Egy élesebb kanyar van csak Gánttól északra, arra meg kitették az 50-es táblát
Hiába, van tábla, amit nem lehet betartani...
A táj pedig itt is szép.Fehérvárt pedig valóban meg lehet kerülni díjmentesen minden oldalról, itt az M7-esre is csak nehézgépjárműveknek kell matrica. Szóval a 7-es (+62-es, 63-as) és a 7-es között nyugodtan mehetsz délen is.
-
Integra
titán
jobbulást!!!
navival nagyon vigyázni kell. mindegy melyik, és az igo is hatalmas nagy kaka tud lenni, én ezt használom és mindegy hogy mo-n vagy germánoknál, berlinben rendszeresen megszopatott..
de susnyásba vitt be ungárise landschaftban is, szóval mindig figyelni, navival lassabban menni, hogy hirtelen meg is tudj állni ha kell, hagyj magadnak menekülő utat. hiába, a navi vizuális hánya kemény dolog. az ember pedig alapvetően vizuális lény, a technika pedig nem kiforrott..
lassan a műhold felvételek pontosabbak már mint amit autóval készitenek és gyorsabban frissitik is, mintha 10 év múlva újra elmegy egy autó ugyanott. lassan készül a google maps autós verziója is. térképben pedig még nem láttam jobbat a google-nél. a bing is igéretes, de mo-n használhatatlan. -
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom milyen fajta volt, de úgy maradt kiugorva. Nagy nehezen levettem a ruhát, az ügyeletes meg befosatott amikor meglátta, hogy ez kulccsonttörés is, ezt műteni kell. Megnézték a röntgent, majd mielőtt belecsaptunk volna a doki kérdezte, hogy vécén volt már? Mert akkor még előtte menjen el. Jab és amikor rakjuk vissza akkor lazuljon el amennyire csak tud, nehogy valami alámenjen.
Fergetegparty volt. -
shiNIN
tag
Jobbulást kívánok én is, mináél hamarabb és 100%-osan
Nem semmi, hogy hazamentél ilyen jobb karral... Értem a hozzáállást, de azért ez csücskös.Leggyengébb láncszem... Az az én felszerelésemben a csukló
Alvarónál is, neki ott nemes egyszerűséggel semmi nincs, a kesztyű rövid, a kabátujj is. Nálam átfedik egymást, de örülnék, ha lenne valami többlet védelem, egyes esetekben tuti számítana. Az ember könnyen rá tud esni a csuklójára, akkor is, ha nem teszi ki a kezét, csak a bal oldalára esik.
-
Daywalker
addikt
Hát bakker, jobbulást. A bt21 szerencsére nekem még nem forgott el, persze fékezésnél már csúszott meg a hátulja egy csöppet meg nyelezésnél is érezni néha, h ficánkol egy picit hátul.
Gyógyulgass...én februárban estem nagyot a vállamra snowboarddal, be is lázasodtam tőle...még most is érzem bizonyos szögben és terhelésnél, hogy nem az igazi. -
doc
nagyúr
uhh, jobbulast... remelem sem a mociban, sem benned nem tortent maradando serules
ma en is fekeztem egy blokkolosat, bar az szerencsere szaraz uton tortent, meg mivel elso + hatsoval egyszerre fekeztem, csak a hatso csuszott egy picit, nem volt gondaz NDrive nalam nagyon bevalt, leszamitva az eleg idiota kezelofeluletet nem tudok ra rosszat mondani, pedig en is hulyeztem mar le nem egyszer, pl. mikor kozolte hogy menjek be Ajkan a korforgalomba, en meg leuvoltottem hogy hulye, az sima keresztezodes, aztan a kanyar utan kiderult hogy tenyleg korforgalom, de olyan uj, hogy nem is tudtam rola
vagy amikor mondtam neki hogy ne vigyen fizetos utakra, de csak fel akart hajtani az autopalyara, utana derult ki hogy igaza volt, mert az a szakasz nem fizetos (Szfvarnak az elkerulo, meg talan az M7 eleje)
ja, utas tema: ma vittem egy haveromat parszaz metert, es teljesen mas volt az egesz motor viselkedese, alig fordult, csak azt ereztem hogy egyre lejjebb es lejjebb nyomom a motort, es meg mindig majdnem egyenesen megy... aztan megkerdeztem hany kilo, de elvileg 10-15 kg plusza van a Zasszonyhoz kepest, pedig en legalabb +50-nek ereztem... ugyhogy megtanultam a lecket: uj utasnal mindig figyelmesen az elso par kanyarban
-
yodamastah
őstag
Ovatosan a vallizulettel. Nekem 2006ban egy ilyen utan 2 honap volt mire rendbejott, es igazabol azota sem 100%os. Ott is szepen hazazavartak hogy pihentessem, jo lesz az. Persze jo lett, de sok tornaztatasba kerult. A lenyeg: gyogytorna!!! Persze most pihentesd, de aztan tornaztatni kell, mert a tornatol sokszorosan gyorsabban fogy gyogyulni. Esetleg keress fel szakembert. JObbulast.
Aktív témák
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- AKCIÓ! GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA
- Zealot s79 100w 1hónapos eladó kíváloan szól jó mélyek az ár fix !!!!!
- Playstation Pulse 3D
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest