- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
alvaro
senior tag
-
-
doc
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #50155 üzenetére
Nincs kis sportmotor manapság egyik márka kínálatában sem.
A 125 ös 2T a legjobb átmenet a 30 lóerejével, bontók tele Rotaxszal, de az is olyan, hogy megveszed ráköltesz egy valag lóvét, utána jó. Nincs jó alternatíva sportszegmensben.
Sajnos el kell fogadni, hogy egy bizonyos összeg alatt az ember egy motornak látszó tárgyat kap csak.Gs500 ról:
Most szedtünk darabokra egyet. A kartelban egy horog volt damillal!!! Mia f szt keres egy motorban ilyesmi???
Mit várunk mi az igénytelen pénztelen motortulajoktól, milyen motorokat adnak el a használtpiacon? Gondoljunk ebbe bele. -
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz
#25954560 #49172 üzenetére
Biztos valami ilyesmiről van szó, de nemsokára rendelek pár dolgot "Ámerikábúl" a géphez, és abban lesznek ilyen gumi bisz-baszok is, mert 1-2 már repedezett, kemény. Szóval a kor sajnos...de hát a Yama fényévekkel halkabb egyébként is.
Jah, vettem észre, hogy a vészfékezés szart sem ér
Ha tovább forszírozom a megállást a sóderágy előtt, akkor tuti perec, mert hátul már csúszott..viszont befordítani meg már nem volt idő, azt előbb kellett volna a fékezés helyett. Egyébként végig garázsban állt a motor az előző tulajnál is, tehát 2005 óta fedett hangárban van
De mindenképp csere lesz, mert lightos kigyorsításnál enyhén döntve már mocorgott a hátulja tegnap, pedig nem húztam neki koppra.
Kell majd egy hátsó betétgarnitúra is, mert tavaly vettem rá azt is, de kezd fogyni. Sokat használom a hátsót (kicsi lassításokhoz, ívszűkítéshez, csorgásnál stabilizáláshoz, rövidebb fékezéshez), plusz ez az AP racing betét kb. úgy fogy, mint a ABC-ben a friss zsömle. Az elsőt tavasszal le is dobtam, amikor tárcsát cseréltem. Hátsóhoz is veszek egy komplett szettet, hogy akkor már az is hullámos legyen.Te mire tippelsz levegősödés ügyben? Mit kéne cserélni folyadék kivételével?
-
Daywalker
addikt
válasz
#25954560 #49170 üzenetére
Jajjaa
Határozottan!
Az első gumi három éves, a hátsó öt (DOT szerint), nem olyan öreg az (6 évet simán el kell bírnia egy guminak max)Kicsit kemény a felülete...de ilyen volt ez már tavaly is. Tavasszal cserés úgyis.
A fék kb. áprilisban volt megcsinálva, teljesen jó volt egészen a Mátrázásig, utána picit levegős lett. Persuval beszéltünk már erről...csak még nem jutottam el oda, hogy elvigyem. Szerencsére nyomáspont van, de beljebb fog a kar.
Kerregés?Dízel
Ez nem Yamaha, kérem
Mondjuk egy Dicatinál még mindig jobb. Hangosak voltak még ezek a blokkok és 13 év alatt sem halkultak el. Nem az üressel van összefüggésben, hanem alapjáraton jobban rezonál, egy picit emelni kell a fordulaton és elmúlik. Tavaly volt szelephézag mérésen, utána kezdte el, előtte nem volt. Gyanítom valami hozzáér valamihez. Nem a blokkból jön, hanem a tank alól a karbik környékéről. Még ezzel sem volt időm foglalkozni. Mindent a maga idejében
-
.mf
veterán
válasz
#25954560 #48873 üzenetére
Hogy mondjuk csak egy nagyobb erőhatásra hajolna fel (ld. hátsó lábtartó is helyére kattan). Vagy akár a pedál részét cserélhetőre megcsinálni, az is jobb, mint ez a vékony, törékeny, egyetlen öntvény. Ha pályamotoron a grammokat hajkurásszák, akkor oké, hogy nem, de egy utcai motorba mehetne.
-
yodamastah
őstag
válasz
#25954560 #48845 üzenetére
Tudom nem versenyzoi topik
En csak probalok ova inteni mindenkit aki nekiesik a tura gumival a palyazasnak, mert lattam nagyon sok pofara esest ezek miatt. Addig nincs gond amig nem melegited a gumit, de aztan konnyen fetrenges lesz belole
alapvetoen a sport gumikat szinte mindet ugy gyartjak hogybirjak a palyazast is jol, de nem art tajekozodni.
A legfontosabb egyebkent hogy jol erezted magad. Nem egy ismerosom van aki abbahagyta a palyazast pedig hihetetlen joidoket mentek mar. Rettent penzt kellett mar bele onteni hogy tudjak a tempot tartani vagy meg jobbakat menni. Sokan ilyenkor bevalljak az volt a legjobb idoszak amikor csak ugy elvezetbol korozgettek, se korido se versenyzes nem volt fontos. Olcso volt es jo moka. Erdemes is megmaradni ezen a szinten, sokkal olcsobb es elvezetesebb lesz hosszu tavon
-
yodamastah
őstag
válasz
#25954560 #48826 üzenetére
"a (topikos velekedes szerint) szar gumijaimmal bekesen boldogan elcsalinkaztam masfel orat ugy, hogy a gumi egyszer meg nem csuszott"
Ha lassan mesz akkor nyilvan jol birja a legfosabb gumi is. Palyan azert kell vigyazni sok utcai gumival, mert ha jobb tempot mesz vele akkor szep lassan tulmelegszik, es ilyen kenocs reteg lesz a felulete. Ilyenkor sokkal hirtelenebb csuszik meg mint uzemi homersekleten. Persze ez nem igaz minden gumira egyforman, van ami jobban birja van ami kevesbe. Es vannak olyan utcai sporgumik, amik teljesen jol elvannak palyan. Pelda Qqualifier RR amivel haver vegigtolt egy veranyenapot, es 1:59-et ment hungaroringen, ugy hogy akkor ez volt a legjobb ideje. D211-el se tudott jobbat. Valoszinuleg egy metzeler z6-al is lehet 2:05-ot ugyanitt menni, de lehet a 6. korben kiszallsz vele a picsaba
Persze ha 2:40-et mesz, akkor halal mindegy, azt birni fogja reggeltol estig.
Meg annyit hozzateszek hogy aki profi az sokkal szarabb gumin is tud jol menni. Ugyanis o sokkal kisebb terheles valtasokat fog a guminak adni, mint aki bena es ossze vissza hibazik. Szoval teny, hogy motorozni kell megtanulni, nem sirni a vilag legjobb gumijaert. De azert nem csinalja rosszul, aki olyan gumit tesz fel ami valamennyire alkalmas palyazasra.
-
.mf
veterán
válasz
#25954560 #48635 üzenetére
Nekem is van mentségem, még mindig nem jött teljesen rendbe a vállam; na meg most megyek haza a motort állagfelmérni, hogy a pedált lehet-e javítani vagy cserés, ill. hogy az indexet hogy lehet megoldani, hogy következő esést túlélje. Jövő héten már szeretném használni is...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #48614 üzenetére
Jobb bizony.
Tényleg csak ezt tudom ismételni, hogy ha már tud az ember motorozni, akkor tudja kihasználni ezeket a dolgokat.Pl régebben az mz kupa eleje kezdte merevíteni a csapágyazásokat, kicserélték tűgörgőre a szilenteket. Gyorsabbak tudtak lenni, de tudtak highsideolni is.
Szóval valamit valamiért. Alólam simán kimegy azt ennyi. Ha visszatapad akkor lassan teszi. -
Topiccsendőr
addikt
-
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #46837 üzenetére
na, hát a belesikongatás az tényleg gáz, de akkor ott az utassal is baj van, olyat nem szabad vinni
de navigációnál akkora áldás, és nagyon biztonságos. motoron 3.5-4 inches kijelzőt bámulni életveszélyes szerintem. először meg kell a mozgó gépen találnod a szemeddel a kijelzőt, aztán a kijelzőn az infot, leolvasni a számokat, aztán mentél is vagy 50 métert vakon.. not good.
-
doc
nagyúr
válasz
#25954560 #46803 üzenetére
nem santit, egyszeruen csak autorol es motorkerekparrol beszel, amikbe a kismotor ugye nem tartozik bele, tehat a jogszabaly betuje szerint segedmotorral csak akkor mehetsz a belso savba, ha onnan kanyarodni akarsz (na de ki donti el, hogy mennyivel a kanyarodas elott szabad odamenni? ez is olyan mint a kotelezo kovetesi tavolsag, nem kovetheted X meternel kozelebbrol, viszont elozni azt szabad, tehat siman mondhatod a rendornek, hogy te nem kovetted, hanem elozeshez keszulodtel
)
a 70-es tabla az elegge 'specialis' helyzet, persze mivel kismotorral elvileg ugyis csak 40-nel mehetsz max, mar normal otvenes sebesseghatarnal is feltartanad a tobbieket -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #46562 üzenetére
Nem hűtésnek nevezném, bár hűt a beszívott benzin levegő keverék, de itt az égés hője a nagyobb.
De persze helytálló
A kétüteműnél azt a holtpontot nyomozgatják, hogy hol nem ragad meg, mert minél szegényebb, annál jobban megy. Ott is a hő a probléma, mert olajat tudsz annyit keverni mellé, amennyi kell, akár pumpával is, terhelésre és fordulatszámra változóan. Itt is minél kevesebb az olaj annál jobban megy. Nem egyszerű.meg a detonálásba bele sem mentünk.
Utcai keverékes olajozásnál a szegényítéssel szerintem a hőtől a dugó dagad a hengerbe, de olaj is kevesebb ilyenkor, szerintem előbb fog fuldokolni meg nem menni a szegény keveréktől, minthogy az olaj kevés legyen. Érzésem szerint. A forgattyúsház elég nagy puffere tud lenni az olajnak. Aztán meg nem biztos ebben a szakmában semmi. -
Integra
titán
válasz
#25954560 #46004 üzenetére
valami tuti van, hogy v2-ből egyszerűen nem jön ki annyi mint s4-ből, mert különben a duki nem rinyálna minden évben hogy nagyobb lehessen a ccm. nem értek hozzá, de laikusként pusztán a reakciókat látva valszeg ebben a tekintetben az s4 többet tud.
kár hogy nem jöttél vasárnap, jó móka volt.
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #45438 üzenetére
szeretem én is a contit, de szerintem most a metzeler lépett egyet mindenki előtt
klikk
vagy m5 vagy k3, majd eldöntöm. szeretném ha lenne egy stabil összehasonlitási alapom a raceattack-kal.
volt kint eringen egy másik pc40, neki k3 volt, de nem interact, kb hasonlóan motoroztunk, közel azonos nyomáson, neki minimálisan, de mégis érezhetően jobban melegedett a gumija, mint az enyém. igaz az enyém már 2 éves gumi, vagy talán 3, meg kell néznem, az övé meg idei új. -
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
#25954560 #28902 üzenetére
Na, hát nem húztam sokáig, sikeült is vennem egy jó kis csizmát.
Figyeltem a dolgokra amit írtál. Kényelmes, vízálló, belül membrános, van a lábfejnél a sípcsontnál és a sarkánál merevítés, ráadásul még pofás is.(Cycle Spirit Touring 2.)
Láttam a te álltalad linkeltet is, egyárban voltak, csak azért válaszotttam ezt, mert a koptató nekem nemhiszem hogy kelleni fog valaha is.
Amúgy mind a kettő egy kategória volt kb.
Örülök hogy viszonylag olcsón megúsztam... ráadásul atomkényelmes is... -
feca81
aktív tag
válasz
#25954560 #28902 üzenetére
volt ilyenem. fel ev utan vegigrepedt a labfejemnel. hozza kel ltenni,h magas a labfejem,de akkor is.a bor eleg rideg.apolhatod,akkor is rovid idon belul kirepedezik.amostani is fel eves,de meg csak gyurodes se latszi krajta,nemhogy repedes
j ,es feleannyi volt.mindossze 12.000Ft!!! cserebe kenyelmes,jol szeloz,koptatos,es meg protektoros is!!! vmi olasz v mi.most akrnak betorni a magyar piacra
-
Gaboman
nagyúr
válasz
#25954560 #28844 üzenetére
Nem akarok okoskodni csak azért írom mert nem a nyomaték ami hatalmasnak látszik az SPben adatok alapján,mert 102Nm 8000 1/min és 132LE 9500 1/min,ezt nyomatékban az SV1000 is tudja,sőt még előbb is adja le a max nyomatékát,102 Nm 7000 1/min,igaz LE 115 LE ( 71 kW) 8500 1/min.
Inkább a LE ami rádob egy lapáttal ezek alapján. -
ALI_G
veterán
válasz
#25954560 #28783 üzenetére
De próbálj meg teljesen azonos körülményeket teremteni. Kétszer kifogyásig autópályán fix sebességgel végig és melyikkel hány km-t tudsz menni.
Egyébként a hondám gázolajjal is elpöfögöttegy darabon.
zsoltee10: pilot sport-ból akartam 2ct-t de abból nem volt. Brigestone BTxxx számozását meg se akkor se azóta nem értem. Melyik a puha, melyik a kemény és miért nem írják le, hogy mire tervezték? Szar a marketing, mivel hozzám nem jut el
-
válasz
#25954560 #28781 üzenetére
Asszem Pénteken (vagy Csütörtök?) adta fel a srác, remélem a héten megjön. Ideér viszem, Pest környéke ha megfelel, valszeg Vasárnap. Ha nem akkor jövő héten. Pesten veszek ezt-azt, szóval fel tudom vinni.
5.9ben van azért állatkodás is, új elkerülőn ami a csövön kijött, koppgázzal. Szóval vegyesben eszik 5.5-6 között. Ezzel nagyon elégedett vagyok én (is)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #28700 üzenetére
Majd ha elmegyünk Aszalósékhoz akkor már valamit konyítani fogok hozzá.
Kellett a +1 személy ahhoz, hogy fussam azt a jó köridőt, csomó mindenre rájöttem, szóval nem nagygáz nagyfékezni kell, hanem bele kell menni a kanyarba, mint az igazi hülye.
Többi cipőorrleérintős kollégának mondanám, hogy le is ért a csizmám orra spiccelve utassal.Atomstabil volt ez a kis szemétláda. Utána olyan könnyűnek éreztem hogy futottam egy 2 másodpercel jobb időt, mint szoktam.
És ha nem csúszna a kuplungom...
-
ALI_G
veterán
válasz
#25954560 #28685 üzenetére
Neked gyárilag mennyi kellene? Nekem 2,5 - 2,9
Egyébként mivel gondolom te is sokat mész egyenesen, mint az emberek nagy része, így jóhogy elkockásodik. Már az enyém is kezd 4000 km után, igaz ebben volt jópár 2 személy, meg felmálházott súly. Használtat veszek, már eldöntöttem. Nem ér meg 36-ot egy hátsó új ennyi km-re, de 20-ért kapok "szinte" újat.
Aktív témák
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest