- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50211 üzenetére
-
válasz
yodamastah #50185 üzenetére
jó itt én a 2. utasról beszélek... meg persze a tonna cuccról amit magaddal kell ,hogy vigyél egy nagyobb túrán
amúgy meg te elvetemült vagy azt tudjuk
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #50182 üzenetére
Tuono az jó, de naked. Én láttam Rsv-t meg R6 ot is egyenes kormánnyal. Tehát a tetőtől talpig idomosat. Az egyik hirdetésben volt és az írta a tulaj, hogy így kényelmes. -miért nem vettél kényelmes motort eleve te gyökér
Szóval ha SV S akkor csúnya, ha sima SV akkor jó.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50182 üzenetére
ezt mondom en is. enyem is ilyen, persze anno tudtam hogy mit veszek de ahogy oregszik az ember... szoval valtoznak az igenyek.
mod: beletrafaltam a 39-be?
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
Nagy respect, nekem egyelőre ez egy vágyálom, hogy akárcsak amatőr kupában is indulhassak.
Ha lehet egy indiszkrét kérdésem, hány éves vagy? nem muszáj válaszolni és akár privátba is megírhatod. -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
igy osszeadva szép szamok jonnek ki. en is maradok Kecsonal.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50124 üzenetére
nem semmi, le a kalappal
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50122 üzenetére
egyébként évre vetítve mondjuk mit jelent anyagilag ez a sorozat? úgy, hogy ideális esetről beszélünk és nem esel, csak gumik, kopó alkatrészek, logisztika, nevezés etc.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50120 üzenetére
jó nekem kecsó
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #50106 üzenetére
mit takar ez az r&r pontosan? valami spéci motoros nap?
-
boogie84
veterán
válasz
yodamastah #50112 üzenetére
A Hring az ott lesz, kérdés h lesz e rajta motorverseny.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #50109 üzenetére
Jó buli ez, kár, hogy k drága.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #50109 üzenetére
Kecsoringen a Talmas sisakban versenyzo kissracot 2 evig jarattak gyorsulasira, most az 1-9. hely barmelyikerol indul is az elso kanyarban elsokent fordul. igaz utana lehagyjak nehanyan de akkor is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #50064 üzenetére
Igen, a rajt az rengeteget számít.
Egyébként a R&R ban könyöklős az első kanyar, vagy vigyáznak egymásra az emberek?
Ezresekkel úgy tudom kettőben vágják ki a kuplungot nyélgázon, hátsó fékkel meg nem engedik kerekezni. Az elég nagy előny tud lenni -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #49864 üzenetére
Mi bementünk, sose szóltak ránk, hiszen fizető vendégek voltunk (kifizettük a pályanapot és még ettünk-ittunk is).
Amúgy nem jégverem volt odabent, de 35 fok helyett <30 tökéletes volt.persuader: engem érdekel a kedd este is, csak a 1,5 órás etap-ért elmenni olyan messze, aztán hazabumlizni legutóbb is ultra kimerítő volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #49864 üzenetére
szerintem elviselhető...
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #49863 üzenetére
persze
Ali:
az a nagy baj, hogy extrém a hideg-meleg ingadozás. konkrétan szétüt. 35-45 fokból bemész a 25-be, fél óránként. tényleg gyilkos. hűvös árnyékos hely kellene, azonos levegővel. nem véletlen irja yoda is a box bérlést, nagy pályán én is ha tehetem ezt csinálom, összeállni közösen bérelni egy boxot. -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #49856 üzenetére
Az épületben megy a légkondi, sztem viselhető.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #49858 üzenetére
ah sooo, hogy most.. hát, 28-30 fok a korábbiakhoz képest kész felüdülés, ha nem basztam volna szét az ujjam, mennék én is...
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #49858 üzenetére
jaja, szept-okt tajekan is jokat lehet meg motorolni.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #49856 üzenetére
melegebb van ott, ha csak 28-30 fok lenne... az egész egy katlan kb
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #49854 üzenetére
konkrétan nulla, bemenekülsz az épületbe vagy a napernyő alá az épület előtti padoknál
valszeg én is ezért feküdtem el délután ott, rettenet sokat kivesz az emberből a rohadt erős napfény, pedig liter számra ittam, meg ettem. elkopott az agyam, nincs mit szépiteni
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #49852 üzenetére
nem gyors palya, csak lapon mesz vegig.
.mf:
nem ment jol tegnap. kuzdottem par kanyarral, kiprobaltam nehany megoldast rajuk (tudomanyalanul), de csak nehanyszor sikerult ugy, ahogy elkepzeltem. el is faradtam, jobban is esett vilagosban hazacsapatni. -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #49848 üzenetére
ilyen szempontból nincs tapasztalatom, talán persu tudna mondani, de alapvetően mivel lassú pálya és atomra fel van gumizva (rendszeresen gokartoznak), nem hiszem, hogy eszi a gumit.
Kakucsring style.beteg: itt nincs esti motorozás, csak délelőtti, délutáni meg egész napos, ja és a 20 perces.
-
válasz
yodamastah #49623 üzenetére
Köszi de inkább kihagyom
-
válasz
yodamastah #49596 üzenetére
Az hogy mikor megvettem 28K volt benne nem jelet semmit, ezt te is tudod. Sose biztos hogy az valós volt. Te tudod a legjobban, hogy már akkor is gyanús volt hogy az idomokon szinte egy karc se volt, miközben a motoron voltak esésre utaló nyomok.
De a lényeg hogy kb 5k-t én is simán rászánnék. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #49581 üzenetére
Sajna sima slip onnal is tud csuklani némelyik, nem is kell annyira hozzányúlni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
yodamastah #49581 üzenetére
Eh, 1 perccel lecsúsztál, bár kb. együtt kezdhettük írni.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #49581 üzenetére
Csak a kíváncsiság...én is adtam érte 5 ezret, nem bántam meg. Egyszerűen kíváncsi voltam, hogy a kor mennyit vett ki belőle.
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #49455 üzenetére
ja tudom, ismerem, csak én nem tudok így fogalmazni
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #49455 üzenetére
ja, már kresz előtt mindenkinek a fejébe verik...
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #49201 üzenetére
Egy utcai motornak hol ér le a lábtartója? pontosabban a csavar. Innen még van közel annyi tapadás mint egy sport motoron dőlés szögben?
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #49198 üzenetére
Adsz egy párat
Btw, akkor másképp kérdezemA kiülésre vagyok inkább kíváncsi (csak ugye ez sokaknál együtt jár a lógatással is), hogy az jön majd magától vagy erre majd külön figyelni kell és tanulni stb?.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #49195 üzenetére
Most megnyugtattál. Jövő héten majd akkor ezzel kísérletezünk
Egyébként akartam kérdezni, hogy ez az egész láblelógatós dolog, ez jön magától egy idő után vagy hogy? Totál nem látom át...
Na nem mintha olyan szinten lennék, tudom, hogy sok gyakorlás...de mégis...
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #49195 üzenetére
akartam irni, hogy Spies-nek sem. csak a konyoke.
-
runner 125
nagyúr
válasz
yodamastah #49055 üzenetére
..de, már eleve milyen gondolkodás az, h melyiknek nagyobb a presztízse?! Ki vesz így motort? Max a cigók, akik kitartóan vallják, h az aranytól, meg a sok fake DC, Guccsi és egyéb márkáktól többre tartják őket.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #49025 üzenetére
én arról beszélek,h amikor kirugózott a hátsó rugóstag a megtapadás után.
ennél szebben nem is működhetne. -
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #48875 üzenetére
ezért hajlik fel a lábtartó? nem is tudtam
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #48875 üzenetére
Hát, ezen a gyári helyen van, csak nem felhajtós...na remek, akkor ezzel is kell majd vesződni
Bár szerintem a blokkon a generátorfedél előbb ér le, mint a lábtartó...na jó ez azért túlzás
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #48847 üzenetére
ez is stimmel. szem elott kell tartani h ha mar gyorsabban karistolok (igy is folyton lent volt a csizma orra, oldala. alig gyoztem felhuzkodni a labam), akkor nem mehetek hatul roadattack-kal. magyarul ha eljarogatok mondjuk 3-4 hetente palyazni, kovetkezonek megy fel hatra is sportattack es el kell fogadni h normal uzemben az gyorsabban fog kopni, cserebe nem a gumi miatt dobom majd el a vasat palyan
picit bennem is ott van most h egy csomo helyen tudom, hogy hol lehetne most meg sulyos tizedmasodperceket javitani az euroringen (pl mi lenne, ha a celegyenesben felvaltanek 4.-be?
) illetve mennyire sokat jelent, ha egy kor alatt egyszeruen rosszul nezelodok (pl amikor nem voltam benne biztos h jo helyen megyek, neztem a kanyar bejaratat. na onnan kezdve el volt szurva az a kanyar meg rossz esetben a kovetkezo is). illetve az en szintemen lenduletbol nagyon elvezetesen lehet gurulaszni, nem kell nagygaz-nagyfek uzemmodban kozlekedni (bar neha a nagygaz nagyon jol esett). raadasul menet kozben nyer igazan ertelmet az, amit itt irtok v persu elmond elotte/kozben, mert mas tudni fejbol es mas megcsinalni palyan.
na mindegy, lelkes vagyok a tegnapi gurulastol. -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #48856 üzenetére
nem tudom, hogy a mellette levo 5-os bmw hozza tartozik-e, de anyagilag rendben van az emberunk.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48856 üzenetére
sziv megszakad, szép ez a bringa, nem kerülhet sokkal kevesebbe mint a karbon tetös 5ös mögötte... rosszabbul él mint 4 éve
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #48847 üzenetére
én ezen a szinten szeretnék lenni. csak a saját időmet szeretném tudni, és ahhoz fejlődni, nem érdekel hogy mások mit mennek, csak az utolsó kör jobb legyen mint az első
csak el kéne kezdeni. most lesz gumicsere a mocimon. mennyire kopik a sporttúra gumi a pályán? nagyon kocamotoros vagyok még, alig merem dönteni a motort, szóval biztos nem a gumi lenne nálam a szűk keresztmetszet.
jah látom a (#48844) hsz-edet, ebben le is írod a gumikopást.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #48847 üzenetére
Lejöhetnél lassan te is. Biztos tudnál pár okos dolgot hozzátenni, persze ha van kedved ilyesmihez.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48848 üzenetére
oh, ok, igy már érthető
akkor tök más sztori, az enyém az biztos nem rr volt, nem emlékszem rá, hogy lett volna a qualifier után rr felirat. talátam amúgy fotót a gumiról, látszik rajta a graining rendesen.amit irtál, na ezért nem fogok köridőket hajkurászni egy felől, másik meg, hogy nekem hétfő reggel öltönyben irodában kell lennem vagy repülőn, egyszerűen nem engedhetem meg magamnak a luxust, hogy összetörjem magam. ez van, a tökös legény nem én leszek a pályán, megmaradok nyakkendős kocacsávónak.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48844 üzenetére
na pontosan erről beszéltem én is.
lehet, hogy haverod valóban végig tudott tolni ezzel a gumival egy napot, amit azért nagyon furcsállok, de nem tartok kizártnak (gyanitom nem kente a 20-30 perces etapokat folyamatosan nyélgázon), alattam 5 kör után pontosan az lett amit irtál.. biztos, hogy teljesen másképp terhelem a gumit még mint ő, nem tudom olyan finoman mozgatni, ahogy kell, ezt magam is érzem, hogy távol vagyok még a harmónikus terheléstől/mozgástól/fékezéstől. de az is tény, hogy ugyanennél kétbalkezeslábas vezetési stilusomnál a conti atombiztos volt utána másfél napon át. vagyis, a conti egyszerűen jobb, modernebb. az, hogy én nem vagyok valami faszagyerek, azért nem oszt meg szoroz, mert ez egy körülmény (gyakorlatilag az egyetlen állandó tényező), igy én (ahogy te is mondod) igenis a jobb gumira megyek ha lehet.
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #48844 üzenetére
egyetertunk.
ez nem versenyzo topik, a legtobben itt olyan mazsolak, mint en. marpedig akkor akarmivel is van ertelme kimenni palyazni. attol csak ugyesebb lesz az ember, illetve tobbet tud meg a motorjarol. hihetetlen jo erzes volt tegnap, amikor osszejott egy-egy kanyarkombinacio ugy, ahogy elotte sosem. mar azert erdemes kimenni. ugy ereztem h igazabol motorozom.
es amikor valaki mar ugy erzi h keves neki a guma, akkor majd cserel. gumit vagy motort -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48800 üzenetére
Nyilván felpróbálom, de nincs viszonyítási alapom. Előző bőrruhám is louis-os low-end volt
csak 4 számmal volt nagyobb, így cseréltem.
Egyedül ez zavar, hogy annyira merev, hogy töri a térdem belülről, nincs térdkoptató (ezen lehetne segíteni persze) és nincs púp ami azért ad némi plussz védelmet.geree@bl: pont a superzone-ban van 10k-ért mugen kesztyű, ránézésre jó. A következő lépcső már duplájánál kezdődik, kettő között én eddig nem láttam jó portékát. Én kesztyűből protektorosat vennék szintén, mert a túrák csak puha szivaccsal vannak kitömve az újperceknél ami sztem semmit nem ér. Mindenesetre ne nyárit válassz.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48796 üzenetére
ehe
Ezt valahogy sejtettem, hogy egy drágább ruhában jobb az anyag.
Ezek a low-end ruhák kemény bőrből készülnek.A mugen race ruhákat hova kell tenni minőségileg? 99k-ért van superzone-ban, igaz akciósnak állítják, de már tavaly óta folyamatosan
Akarok venni egy új ruhát, szintén 2 részes bőr, kis púposat ha lehet, de 100k-nál többet nem szeretnék költeni.
(ezt amúgy már minden télen megfogadtam)
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48789 üzenetére
szabad a fene méretre ilyen ruhát csilliárdért, áldom a napot, hogy passzentos konfekció méret vagyok és nem hiztam el..
de most már újra edzek is végre
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48786 üzenetére
A térded belső felénél nem nyom hosszútávon? Már csak abból indulok ki, hogy ha kitömöd elölről, attól még a belső felén tud gyűrődni. Nekem azon a részen könnyítés van, cordura. Engem piszkosul tud zavarni amikor 1-2 óra pályázás után az összegyűrődött anyag minden kanyarban dörzsöli a térdem belső felét. Igaz nekem legolcsóbb louis két részes van.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48786 üzenetére
na, ez jó ötlet, megpróbálom majd
gondolom a protektor és a bőr közé nyomtad -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48594 üzenetére
Egy régebbi tesztben az EBC Double H-t hozták ki tesztgyőztesnek a fékbetétek közül, mondjuk nem mostani cikk. Jó vétel, ismeri valaki?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #48616 üzenetére
Sornéggyel nincs akkora tapasztalatom, úgy erzem ott sokkal gyorsabban történik minden.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #48617 üzenetére
Igen, sajnos lehet azokra annyit költeni, mint az űrkutatásra.
Pl főtengelycsapágycsere nincs, egyben kell a főtengellyel cserélni, ami kb 300 e forint. és az itthon kapható 2t 250 esekben sok a km. A pénz meg kevés. Szerintem azok a legjobb motorok a világon. -
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #48587 üzenetére
évente felesleges sztem egy utcai motorosnak. 3 évente elég...persze le lehet akár havonta is, csak értelme nincs...
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48587 üzenetére
Én szerintem sok érte, sufni műhelybe vittem. Annyi hogy még kitakarítja rendesen de sztem ezt más is megteszi.
Vittem olajat, hogy öntse bele. Kérdés: minek azt cserélnikis beszélgetés után ráhagytam, majd hamarosan betét csere is lesz, máshova viszem.
-
alvaro
senior tag
válasz
yodamastah #48578 üzenetére
Munkahelyemnél tesznek a dúvadak rendszeresen kárt a motorokban, odáig fajult, hogy már betoncözimbákkal kerítik el a motoros parkolók egy részét.
Én meg mindig máshova állok, ahol minimális autóforgalom van, inkább biciklisek, de azok nem szokták a motorokat fellökdösni... -
válasz
yodamastah #48574 üzenetére
szerintem az lesz a vége, hogy veszek egy 250-est, vagy 500-ast csak pályázni -
Integra
titán
válasz
yodamastah #48576 üzenetére
jaj istenem, az ilyenektől menekülök
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #48574 üzenetére
szegény haverom ezt csinálta a bandival. eldőlt neki. felállította, azzal a lendülettel átdőlt a másik oldalra. legyintett.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48355 üzenetére
Nekem elég a telóolaj csere
2:00 alatt azért nem sokan hasítanak hringen, motorral.Tayrol: mit nyertem?
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48353 üzenetére
spec én a gyárira gondoltam, nem az sbk-ra.
de mijafasz kerül rajta annyiba? -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #48232 üzenetére
bocs, ott a pont
-
zsoltee10
addikt
válasz
yodamastah #48232 üzenetére
ezért nem megyek a Mecseknek még a tájára sem 7végén...
-
.mf
veterán
válasz
yodamastah #48108 üzenetére
Na ja, pár fokkal gondolom nagyobb sebességgel estél, mint én
Én csak háromszög-kendős felkötést kaptam, de levettem, mert csak útban van. Nekem csak a mozgatást nem szereti, meg be van dagadva, de a karom súlyát még elbírja. Igaz az is lehet, hogy csak a Cataflam kezd hatni
Linket kösz, nincsenek messze, lehet utánakérdezek.Többieknek is kösz a jókívánságokat!
Doc: Ndrive nálam konkrétan hülye volt. Alsóörsről mindenáron Siófokon keresztül akart vezetni, én pedig inkább É felé akartam kerülni, 8-ason Szfvár majd 7, amikor már azt hittem, hogy végre újratervezte az utat, kiderült, hogy még mindig arra akar visszaterelni. Az autópályánál pedig 3 fizetősre figyelmeztető tábla azért csak jelent valamit...
Persu: a vállficam ám csúnya... az a vízszintesen, rugalmasan rögzült fajta volt, ha helyre kellett még rakni?
Ja amúgy odafelémenet találtam egy jó kis utat. Az ajánlásoknak megfelelően mentem Bodajk felé, Tatabányáról, s egyből ott van egy kellemesen (nem nagyon) kanyargós, jó útminőségű rész, Tatabánya - Környe - Oroszlány és tovább. Bodajkról viszont Zirc felé a kis utak néhol szörnyűek voltak... 50-70-el alig bírtam menni, inkább csak az úthibákat kerülgettem. A táj is kicsit madmaxes volt
sárga kiégett fű, dombocskák között kanyargó toldozoo kátyús út, néhol sziklák, sehol egy fa meg akármi zöld...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #48105 üzenetére
Így van, nekem ficam után kellett gyógytornára járnom, aki kihagyta, annak elég gyakran ki tud ugrani, nekem hál'istennek nem, egész jól rendbejött.
A váll visszarakást azt senkinek nem kívánom, de a rögzítőkötés az még egy szar dolog. Főleg, hogy hónapokig kell hordani. -
.mf
veterán
válasz
yodamastah #48105 üzenetére
Kösz!
Két hónap? Ejj, nem hangzik túl jól :-/ Gyógytorna, meg fokozatos szint-felhozó edzés alap, mert a pihentetéssel együtt aszimmetrikusan elgyengül, azt utána fel kell hozni a másik szintjére. Na majd meglátjuk... -
Integra
titán
válasz
yodamastah #48066 üzenetére
valóban nulla köze, ahhoz viszont elég volt, hogy a rendőrség és a bulvár is ugorjon..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #47963 üzenetére
Nem erre akartam kilyukadni, hogy láma aki használja, kell az a nyomatékkulcs. Elég durva hibákat sikerült összeszedned...
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #47963 üzenetére
mert leszarják a munkájukat az a baj. nem a saját motorja, kit érdekel, amíg kitolod a szervízből ne essen szét, meg amíg fizetsz, utána mind1 mi lesz. tudják ők (tudniuk kell) mennyire kell meghúzni...
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47952 üzenetére
nekem meg se fordulna nem nyomaték kulccsal ilyeneket meghúzni.. más meg izomból, jóvanazúgyebazz' oszt kiköpi a turhát. gondolom én
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #47930 üzenetére
egy jo nyomatekkulcsra nekem is be kellene ruhaznom.
-
válasz
yodamastah #47828 üzenetére
Érdekes azt nem vették fel videóra, amikor a főúton a két rendőrautó majdnem elcsapott a zebrán este, mert éppen versenyesdit játszottak. Egy hétre rá meg majdnem egy szabályosan kanyarodó autóba vágodott bele a barom. Ha az ipse nem rántja vissza a kormányt, akkor csatt. Persze simán lámpával, este 11 körül.
Sok frissen felszerelt lelkiszegény... -
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #47828 üzenetére
én is azt néztem, kb. én is így megyek, mármint nem gyorsan
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47687 üzenetére
grazie
nézegettem, úgy tűnik, hogy a v-rod egyik verziója, az meg nem lehet annyira szar a porsche együttműködés miatt, egyik haver rákattant teljesen, már usa importban gondolkodik -
Integra
titán
válasz
yodamastah #47685 üzenetére
harley a nightrod is?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #47533 üzenetére
Kíváncsi leszek, az ország hány %-a fog műszerfalcserére hivatkozni
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47094 üzenetére
ok, de még sem állványom, sem megfelelő kulcsom az ilyenhez
de idővel ez is lesz, gondolkodtam már én is egy hátsó felniben pluszba, csak most ugye idom, karbon deklik, a világ összes pénze sem lenne elég, ez az évem teljes nullázásról szól a lakás miatt, csoda, hogy még marad pici motorozgatni.
és még egy rohadt krokodil emelőt is kell vennem, ami nem esik szét 50 emelés után.. -
Integra
titán
válasz
yodamastah #47051 üzenetére
konkrétan a nyele tört el
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47032 üzenetére
nem tudsz bal tükröt az rr-re valamelyik bontós havertól?
minden mást már találtam, tükör kifog rajtam.. -
válasz
yodamastah #46961 üzenetére
szar fos suzukid van
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46961 üzenetére
Ezt meg kik mondják?
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #46958 üzenetére
hihetetlen hogy te még mindig ilyen dolgoknál tartasz..
inkább nézd a wsbk-t. -
runner 125
nagyúr
válasz
yodamastah #46958 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #46956 üzenetére
neki sincsen, és csak full pályaidomzat van a katalógusban is és csak régebbi pc37-hez
nekem ilyenre van szükségem, ami a világításhoz is passzol, utcai használatos. 380 usd szállítással -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46779 üzenetére
Szeretem amikor az emberek mást mondanak, meg mást cselekszenek.
Egy olcsó japán sornéggyel az élete könnyebb lehetne. Egy olasszal várnia kell az alkatrészre, nyáron bezár a gyár, sokszor az az érzésem, hogy bohócot csinálnak az emberből.
Ha egy ilyen drága motort veszel, megveszed az attitűdöt is. Azt ami körüllengi. Biztos vagyok bennne, hogy ő tudja a legjobban, azért tetszik ez neki. Ez a legnagyobb különbség az "olcsó" japán tucat, meg az olasz között. Lehetne rosszabb is, mondjuk a Hungárián nyelezhetné, tény.
De az olcsó sornégyet nem azért nem veszi, mert az nem tetszik neki.
Ráadásul olyan értékrendje volna, mint egy hétköznapi embernek, hiszen jófej? Hát nem
Az amit csinál nem azt tükrözi, amit mond. Csak azért mégse szarral gurigázzon ha megteheti. Ez nekem bőven kimeríti a rongyrázás fogalmát
Irigyelni nem irigylem tőle a dolgot, én vitrinben tárolnám max. Ki nem vinném sehová. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46769 üzenetére
Amikor én voltam kint, a célrará jobbosban dobta el. Azt pont láttam én is, nem sokkal előttem történt.
Ezt tényleg meg lehet csinálni egy japán sornéggyel is, és annak nem 16 colos a hátsó gumija sem. Mennek a zsilliárdok. Rongyrázás -
Integra
titán
válasz
yodamastah #46703 üzenetére
ez az ország ilyen, én ezen már nem húzom fel magam, gáncsolja mindenki bittit aki nem tud rajta élősködni, szomorú... és rengeteg az irigye is.
szerencsétlen alatt a kawa ráadásul összefosta magát még rajtnál, áááááá, hihetetlen hogy mi van.. bár most kapott megint pár ajánlatot, kíváncsi vagyok mi lesz vele.gyerekkoromban már voltam pár hónapot a manx szigeten és pont akkor volt a tt is.. hááát, ami douglas-ban van ilyenkor az elképesztő.. vissza fogok még menni oda, életre szóló élmény bringásoknak
ja, és adóparadicsom a sziget -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46578 üzenetére
Akkor van lambdád
Ennyi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46575 üzenetére
De ehhez lamda szonda kell, hogy nézze a légfelesleget. Nem nyílt hurkú vezérlés, hanem szabályzás. Ezek szerint neked is van lamdád?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #46567 üzenetére
Ezt nem értem. Nem a külső hőmérséklet szenzor alapján veszi ilyenkor elő azonnal hogy mekkora legyen a kitöltési tényező? (persze egy sor másik szenzor alapján is, de azok nem változnak jelen esetünkben)
A késlekedés ilyen kopogásszenzoros lamdaszondás autóknál van, ahol mindig változtatja az előgyújtást, meg nagyon figyel az 1 es lambdára.
De vajon ez miért késik?
Visszahűl a vized is, és megint más keveréket adna? -
válasz
yodamastah #46488 üzenetére
Nekem meg úgy volt megkopva a metzeller a vifferen, hogy 80-90 között majdnem elestem vele az első körnél amikor a kesztyűm igazítottam. Majdnem kijött a csokiszelet... Azt hittem, hogy szar motort vettem, aztán lecseréltem az első papucsot, és jó lett.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #46439 üzenetére
ahhh, ne is mondd, elhagytam a bagster tankbőröm jobb oldali rögzítő kampóját...
igazából az a baj, hogy nem egy tökéletes rögzítési megoldás.. -
emre
veterán
válasz
yodamastah #46439 üzenetére
jólvanna, hát ha 7-800 km-re van az a fagyizó
-
runner 125
nagyúr
válasz
yodamastah #46439 üzenetére
Vaddisznó.
Én is megakarom érni, h eljutok ilyen helyekre két keréken.
emre
Jah.., amikor egy tipikus túramotoros barátomnak mondtam, h mit szeretnék venni, az volt a válasza, h; "jól van, vegyél csak főtéri motort".
-
válasz
yodamastah #46409 üzenetére
Ha lesz akkor veszek hozzá, ha nem akkor sincs gond, mert úgy vagyok vele hogy ezt a szezont bírja ki, és jövőre szezon kezdetekor meglepem magam 2 vadonatújjal.
-
válasz
yodamastah #46300 üzenetére
Mindketto olyan, hogy vallban szuk, hasban meg lifeg mint allat.
Akkor hajrá lehet kezdeni belehízni
-
Gergello
addikt
válasz
yodamastah #46288 üzenetére
Mától levegőt sem veszek.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #46288 üzenetére
en majdnem 20 kilot fogytam, nem volt olcso a ruhacsere sem.
Aktív témák
- Eladó 2 monitor csomagban, de akár külön-külön is ASUS XG438 + Acer B246HYL
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Bluering Libra irodai forgószék
- HP ProDesk 400 G5 DM Mini PC, Intel Core i5-9500T Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD Win 11, Számla, 2
- HP Z240 PC, Intel Core i7-6700 Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, 2 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest