- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #50021 üzenetére
hát sejtettem, de nem voltam benne biztos
persuader: nem biztos az. van egy csaj akibe totál bele vagyok őrülve (ennyire még sosem voltam senkibe, de úgy néz ki nem kölcsönös
) és villamosmérnök lesz, mivelhogy én is az vagyok, elég vicces, először azt hittem poénkodik csak, de nem
igaz nem 100-as a csaj, ahogy én sem
-
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #49898 üzenetére
Ez miért off, teljesen motorról van benne szó
Hmmm, nekünk maga az utca (pontosabban dűlő) emelkedik s mi a dombtetőn fogunk lakniPersze Teresa 30-cal nem igazán sok hangot fog kiadni, úgyhogy hajnali 5-kor is csak elviselik majd. Kicsit durva az összekapcsolódó két út, aki nem értékeli a normál földutakat, annak ki kell próbálnia egy ilyen föld-kő párost, zúzott kő lejtős átkötővel s kővel gazdagon felszórt aszfalt kikanyarodóval. Mikor múltkor mentünk felfelé, nem tudtam, mit hoz a következő perc: lerepülök a motorról vagy átharapom a nyelvem... De legalább lesz hol gyakorolnom a hátsó féket lefelé.
-
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #49902 üzenetére
először 100-at írtam, de még lehet 120-nál is több volt, nagyon tolták neki, futottam a járdán, de a szar is belém fagyott úgy megijedtem a hirtelen zajtól ahogy elzúgtak mellettem
erről nem is hallottam. hát sajnos ez könnyen megesik, fater elé is kikanyarodtak, de ő nyugodt csopperes, kb. 40-el ment, így volt ideje kitérni, de ha akár 60-al megy...
-
Integra
titán
válasz
DigitXT #49896 üzenetére
azt írtam, hogy ha építenék,nem azt hogy már építettem
ilyen vállalkozás iszonyú pénz, korrupció, etc, esélyed sincsen ebben az országban tisztességesen megcsinálni.én hangos kipuff nélkül is tökéletesen átmegyek a forgalmon. max egy fokozatot vissza dugok, ha szükséges a nagyobb motor hanghoz meg feltolom a refit is. szomszédok sem rémülnek halálra. zajszennyezés, másra úgysem jó.
-
Integra
titán
válasz
DigitXT #49894 üzenetére
elhiheted, ott nehezen. ilyen lakóparkok, kamerázottak és behajtás engedélyesek, őrző szolgálattal
na de mindegy, is.toltam ma vagy 100 km-t eddig a faluban, ebből majdnem a fele dugó és autók között szlalom, egész jó frissítő tornaóra volt, hiányzott már a pörgés. picit benedvezett a seben, de muszáj volt motorra ülni, a büdös életben nem tudtam volna időre mindent elintézni autóval.
most autóba be, aztán délután vissza motorra és még egy kis citidzsungelharc -
Daywalker
addikt
válasz
DigitXT #49634 üzenetére
Jaja...bár én bringázom
Az majdnem olyan már, mint a motor
Nem éri meg motorral bejárni, mert bringával 15-20p alatt érek a szerkbe, mire a motorral meg elindulok, az min. 10p (gyalog garázs, lemegy, öltöz, feljön stb)
Haza meg 10p, mivel lecsapatok a lejtőn, és ott lehet zúzni neki rendesen, ahogy mondod
-
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #49547 üzenetére
Persze, tudjuk. Készülünk arra is, hogy ne hallunk éhen akkor sem, ha még szállítás se nagyon lesz (max megölnek az ételért mások, de a védangyalnak is kell valami feladat, bár azért mi is igyekszünk majd)
A bicikli a közelebbi dolog, amikor még nincs akkora baj, csak a benzin túl drága
Bár amíg lesz, addig úgyis használni fogjuk, de sem most, sem később nem mindegy, mire... A legközelebbi boltig nyilván nem megyünk majd motorral vagy autóval soha (8 km odavissza). Igazából a biciklivel munkába nem volt full komoly, de néha előfordulhat majd
12 óra munka előtt-után 25-25 km annyira nem lehet szórakoztató
Senki nem tudja, mi lesz. S túl gyorsan fog történni, túl sok minden épül rá és a próbálkozásokat nem veszik komolyan, gondolom, az olajlobbi is igyekszik keresztbe tenni... Még a gazdaságosan kitermelhető olaj elfogyása előtt jóval elég nagy baj lesz, a kínálat nem tud lépést tartani a kereslettel. Persze a kereslet egy ideig tud esni az árak hatására, de az nem menti meg a helyzetet. Aztán ugye el fog jönni a pillanat, amikor nemes egyszerűséggel nem lesz elég élelem az emberiségnek, hiába adja fel a modern flancokat. Háború, éhínség és egyéb dolgok. Én mindenesetre megpróbálom túlélni s remélem, lesz elektromos áram, sőt Net is, az emberiség maradékának. Született optimista vagyok, ez van.
-
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #48177 üzenetére
Csinos kis pálya
Nekem is gyakorolni kéne a lassú éles kanyarokat, a tipikus országúti mászkálásokon pont nem szoktam
Cilit nem tudom, mennyire lehet dönteni, nem szoktam odáig merészkedni, viszont kellemes kis íven fordul s lehet vele lassan menni, könnyű volt vele a rutinpályán
S ha még nem mondtam volna, hiányzik. -
Archer
őstag
válasz
DigitXT #47547 üzenetére
Nyilván villantani akarok vele. De esetleg felajánlhatod mondjuk a csoda VGA-d árát erre, megadom a számlaszámomat és akkor veszek egy nagyobbat. De ha ajánlasz egy nem széthajtott, olcsón fenntartható, nem 100 éves nagyobb 4T motort 400-ért, szívesen veszem a javaslatot. Lehet egyesek itt könnyen dobálóznak a százezrekkel, nekem sajnos ez nem adatott meg.
-
Integra
titán
válasz
DigitXT #44141 üzenetére
ő tipikusan az a fajta, aki elmegy 40-50ezer km-t, aztán ha majd rászánja magát egy alap képzésre, rájön (feltéve, hogy van elég önkritikája), hogy kurvára fogalma sincsen a motorozásról és milyen jó lett volna, ha akkor inkább megtanulja és azt a 40-50ezret a tanultak alapján motorozza le, sokkal nagyobb, pontosabb rutint szerezve, mint ellébecolni az utakon.
de valóban, egyet értek, különbözünk. csak hajmeresztő olvasni a tapasztalatlanságból fakadó dolgokat, meg ahogy a rossz vezetési technikákat javasolják egymásnak, hogy az milyen jó. na mindegy, nem az én dolgom, köszöntem, leülök magamtól is. -
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #42827 üzenetére
Ezt sosem értettem, de azt se, hogy minek... Én hallgattam már zenét motoron (nyilván fülhallgatóval), de csak unalmas autópályán s egyszer egy főúton. Fontos, hogy unalmas, laza legyen az út, ráérjek matatni a kütyün s ne is érezzem, hogy valami veszélyeset csinálok
Szóval ilyet szinte soha (kerülöm is az unalmas utakat, az a helyzet), inkább csak utasként.
Normál körülmények között teljesen jól leköt a motorozás, a táj meg ilyesmikHa pedig nem 5 percenként találkozunk másik járművel, mint én szoktam errefelé, akkor főleg nem árt, ha nem vonja el a figyelmünket és fülünket ilyesmi. Szerintem.
-
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #40699 üzenetére
Azért láttam már izgalmas főutat... Pécs felé tudtam meg, hogy a hiedelmem, miszerint a főutakra nem pakolnak élesebb kanyarokat, közel áll az igazsághoz, de azért téves.
De való igaz, a főutak gyors haladásra valók, nem élvezkedésre. Én csak akkor használom őket, ha messze megyek, vagy van egy kikerülhetetlen rövid szakaszuk (vagy ha az alternatívaként szolgűáló út kriminális minőségű lenne, de ilyen erre nincs. A bobblehead utakkal semmi bajom, bár a Lovasberény-Csákvárt már kissé unom, de több célpontomhoz is szükség van rá, ha nem akarok bemenni Fehérvárra. Nem akarok, túl nagy város). -
TayRol
nagyúr
válasz
DigitXT #39989 üzenetére
semmi gond a mentdinamikaval
sot, legalabb a kezedet sem fujja a szel, ugyebar az 500-as elso idomja ugy van megformalva.
amugy: nehezebb, szélesebb, sulypont feljebb van, mint az r1-gyen. ellenben ott futi a blokk a nemesebb szervet. ja, meg egy dolog a robogo mellett: csomagtarto, -
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #39975 üzenetére
Persze, nekem nem kell magyarázni, tisztában vagyok vele.
..valóban, aki sportmotort nézett ki, senki nem fogja rábeszélni egy sm.-ra. Illetve, gondolom, ha már egyszer megveszi, akkor csak-csak el fog vele menni túrázgatni..
Egyébként 100k-ért már faxa 125-ös 2t robogókat kapni, másodmotoronak / városban flangálni viszont első osztályú. -
alvaro
senior tag
válasz
DigitXT #39350 üzenetére
Múltkor volt szerencsém 15 fok körül 250 kilométert menni főúton, pulóver és termobélés nélkül, na az nekem már hűvös volt. Lábammal semmi nem volt (a csizma-nadrág egymáson zárja jól a szelet), a kezem a szűk keresztmetszet. 10 fok tájékán már igénylem a fűtött kesztyűt (néha nem, érdekes
, főleg, ha esik is. Illetve jó a kézzsák is (az a futáros
), de folyton rátelepszik a féklámpámra (húzza a fékkart), azért nem szeretem. Kézvédővel kombinálva valószínűleg jó lenne. Fűtött kesztyű, termobélés, pulóver, melegítőnadrág, sál, (mindez a kordura alá) ez nekem kitart kb. fagypontig, alatta meg én se nagyon mozgok motorral (tavalyelőtt poénból elmentem a motorozz.hu-n kiírt évadzáróra, -6 fok volt; meg idén mikor már nagyon elegem volt a télből, mentem munkába motorral -2 fokban - hó már nem volt az úton, ennyi)
-
Gaboman
nagyúr
válasz
DigitXT #37336 üzenetére
Azokat akiket ismerek a semmiből kezdték és úgy építették fel maguknak a karrierjüket,nem csak a zsebükbe pottyant a siker anno,éjjel,nappal dolgoztak érte.Ez nem csak úgy jön hogy ülsz és zsebedbe hullik a pénz,vért izzadva kell érte menni.Napi 200-300km tekertem csak ügyfelezni,aztán megcsinálni,leadni,bevinni szerződni.Úgy hogy meló sok van vele,de megérte,szerettem csinálni.
Integra:
A szigorításokkal is volt baj,ennyire nem szabadott volna,mivel a lakásvásárlásnál nagyon meg vannak fogva az emberek.Persze az sem volt jó hogy már lassan munkanélküli segélyre is kaptál hitelt,ezzel egyetértek.A részletekbe nem megyek bele mert nagyon hosszú lenne leírni miért is nehéz most.
De váltsunk témát nem ide tartozik. -
omfg.x_O
csendes tag
válasz
DigitXT #36628 üzenetére
Túl tempósra vettem egy jobbost, leért a középsztender és nem tapadt jobban, mint a gumi. Nem lett volna gond, csak most először egy haver ült mögöttem 75kg-al, én meg 60kilós hölgyeménnyel furikáztam mostanság, nem hittem volna hogy ennyivel csökken a dönthetőség 15kg miatt. Ellenkormányon kívül semmit sem tehettem, mert húzós volt a tempó, vagyis amilyen gyorsan csak engedte a technika döntöttem le, tehát nem finomkodva.
Bőrkombiban karc nélkül megússzuk.[link] A kréta mutatja hol ért le és merre sodródtunk.
[link] Itt látszik a kanyar, a nyíl a motor útját mutatja, hanyatt csúszott.
[link] Valahogy így állt meg.Sajnos nem csak ennyi, repedt a tank, gyűrődtek-horpadtak a sárvédők, kapott az első lámpa és a teleszkópok, lámpa, kormány is. Összességében javítható, de a gyári 31 éves festésnek lőttek.
-
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #36581 üzenetére
meggondoltam magam, asszem beruházok valami nagyon jó ruhára, kerüljön bármennyibe
egy darabig a mostani marad, ez sem rossz, úgyis egyenlőre óvatos duhaj leszek a motorral
nekem a kosárlabda miatt bokaszalag szakadásom volt, nem kértem műtétet, szerencsére jól forrt rá a csontra...de ez is fájt nagyon mikor történt....pedig nem is vérzett meg semmi...ma már ugyanúgy kosarazok, igaz a jobb lábamon olyan mintha 2 bokám lenne, kicsit a csont is deformálódott a sok ficamtól -
Daywalker
addikt
válasz
DigitXT #36565 üzenetére
A motorozás nem olcsó, sajnos ezzel sokan nincsenek tisztában és csak akkor jönnek rá, amikor megvették a vasat.
Nem bírom azokat az idiótákat, akik sportcipőben, rövidnadrágban, pólóban és egy szál sisakban nyomulnak...nem értem miért jó ez nekik?! Ha taknyolás van lehet, hogy a fejük nem esik szét, de az összes bőr leválik a testükről. Ostobák. -
Gaboman
nagyúr
válasz
DigitXT #36494 üzenetére
Sajnos nem,ha nem láttam volna el sem hiszem,akkorát kattant a váltó mint ami ketté akar törni.
Haver meg is említette hogy a ö váltója ahhoz képest egy műszer.
Hozzátartozik hogy most nekem is keményebb a váltóm mióta nem a gyári olaj van benne.
Legközelebb visszatérek a gyári olajhoz,sokkal finomabb volt vele. -
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #36248 üzenetére
az is az, de ha nagyon szigorú szempontokat állítok akkor meg nem az
pl. van akinek elég 1 tank benzin, és nem költ rá többet, viszont van aki lemegy 30 tanknyi benzint 1 szezon alatt, és annak ez már rengeteg pénzt jelent
viszont ha pl az olajat nézzük, akkor az mindkét esetben ugyanannyi kell, persze ha nem eszi a gép az olajat...
-
-
Kasza08
őstag
válasz
DigitXT #35807 üzenetére
17, de ez mindegy is, utálom, ha általánosítanak. Attól, mert mondjuk a többi 17 éves csinál hülyeségeket, engem miért kell közéjük venni? Én mindig is érettebb voltam a koromnál (kortársaimnál), de ezt ő nem tudhatja rólam, éppen ezért itt nincs helye személyeskedésnek.
-
válasz
DigitXT #35791 üzenetére
Ebben egyet értünk ezért írtam hogy észel , amúgy aki motorozik vállalja azt , hogy bármikor megdögölhet... ez vele jár ...nem feltélenül a saját hibájából
Barátnőm mondta , hogy ha lesz gyerekünk adjam el a motoromat
megértem a kérését
ami nem azt jelenti , hogy teljesíteni is tudom
DigitXT:
hát igazából idegesít, hogy mindenki azzal jön , hogy húúú gyorsan mész meghalsz stb... (osztja az észt ) mert őőő midnig betartja a sebeséget ...hagyjuk a drámát és szent szövegeket ...
kasza08 tényleg nem jó amit csinált ,de ettől még nem hiszem ,hogy itt mindenki szent lenne...már ahogy egyesek beállítják magukat...
-
Kasza08
őstag
válasz
DigitXT #35683 üzenetére
Itt nem a motorról akarok következtetést levonni értelem szerűen, hanem hogy mint esetleges beszerzési forrás. Mivel itt a pénz is beszél, ha csöndben maradna, akkor újabb 600-ast vennék
Ezt mondtam én is neki. De ki lesz próbálva mindkettő, hogy a ne a "szerintem" szintű javaslatok alapján válasszak motort. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
DigitXT #35637 üzenetére
Nálunk itt Baranyában 3 év alatt vittek el 4 nagymotort.
Szerintem ez rohadtjó arány.
A robikat persze viszik mint a cukrot, de állítólag a nagyokat azért nem lopják mert sokat kell vele vesződni. (rendszám, alvázszám, motorszám, nehéz, csak trailerrel lehet elvinni, azzal nehéz megközelíteni ha pl egy kertben van és már valamilyen szinten el van zárva, mert 200kg-ot nem emelnek át a kerítésen. akkor beállni a kertbe tréjlerrel, nah nee erre már csak felébredek.)
Én csak a kormányzárat zárom be. Bár mindig szem előtt parkolok...
De kizárt dolognak tartom hogy míg otthon kajálok, az utcáról egy trailerre feltegyék és elvigyék... Ehez azért kell bátorság is fényes nappal... -
válasz
DigitXT #35622 üzenetére
konkrét pl val tudok szolgálni....
Egy ismerősnél két robit is ki emeltek a kertből ami ua vicces mert nem tanult a hibájából...
valszeg feldobták platóra és vitték is...nagymotorral valszeg ez nem ilyen egyszerű... egy láncot szét vágni nemtom mennyire nehéz vagy egyszerű akár ABUS akár nem...
-
Kasza08
őstag
válasz
DigitXT #35591 üzenetére
sokan azt beszélik, hogy 50-esről (simson, robogó, stb..) át ülni 125-ös 2T gyorsaságira nagyobb váltás volt, mint 125-ről 600-ra. Mert általában (legalábbis sokan sportmotoron) így fejlődnek az emberek. 50->125 2T->gixer
nem lesz idegen a nagy sebesség sem (jó, persze nem 240+), sem az hogy kilő, max csak a mértékeket kell megszoknom.
Megnéznék többet, szerelővel (ahogy Daniel Alves is tette, okosan).
Hiába 10-12 éves, és pörgött sokat, másra nem fussa. Nincs okosabb kompromisszum, mint a SRAD. -
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #35595 üzenetére
na igen
jó volt ez az mz. fateré volt, ő nagyon vigyázott rá, zsír állapotba volt, én meg leamortizáltam faszául. szerelgeti a f@szom, nem is értek hozzá meg nem is érdekel a szerelés, én csak motorozni szerettem
először még ment 90-et, aztán 80,70, a végén már csak 65 körül
most már minden baja van -
-
Bling95
őstag
válasz
DigitXT #35128 üzenetére
jó akkor az lesz hogy bukó, kesztyű, gerincvédő és protektoros kabát plusz nadrág ( jéézusom ha ebbe nem gyulladok meg nyáron akk semmibe
), viszont akkor tudnátok mondani pár márkát hogy miből melyiket kéne venni és hogy mennyit érdemes ezekre költeni, sisakból a hjc zf-10-et néztem ki de még az sincs megvéve szóval ha tudtok valami jobbat ne tartsátok magatokba
-
Detox!
senior tag
válasz
DigitXT #33422 üzenetére
Szoktam mondani hogy fogjanak rá a saját csuklójukra, így érzem hogy kapaszkodnak és merem húzni. Az egymásnak kocogó sisakok sokkal jobban zavarnak, az ellen kidobhatnának valamit. Ha már kapaszkodót vennék lehet nem sajnálnám (dehogynem) erre a 45ezret. Valahogy bizalomgerjesztőbbnek találom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
DigitXT #33422 üzenetére
engem is érdekelne.az fsporton egyáltalán nincs lehetőség kapaszkodni.párom karja rövid,igy a tanktámasz sem működik.nekem mindenképp vennem kell valamit...
én egy haverommal gyártattam hasonló dolgokat,CNCvel dolgozik.Azt mondta,h nem tudná olcsóbban kihozni,mint a bolti 30-40rugós.a tankfurat nem hiszem,h akkora probléma.minden motoron ugyanott vannak a furatok,akármelyikrol le lehet venni a mintát.spéci csavarokat kell majd venni hozzá,mert ugye az egész tetejére kell tanknak is mennie.
-
Detox!
senior tag
válasz
DigitXT #33377 üzenetére
Boci írta asszem a tuti megoldást, ellenkező irányba kell kezdeni a kanyart, így ha akar, ha nem, veled fog mozogni mikor ívre teszed. Kis tempónál is műxik, csak lendületesen kell csinálni. A mai gépek (enyémmel együtt) kellően merevek és nehezek hogy gond nélkül vigyen utast az ember. Ha nem így érzed menny egy kört Simóval ugyanígy.
-
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #32713 üzenetére
Ez nekem nem játszik, 3 megállóra lakom, 7:55-ös busszal indulok, és beérek
TayRol: hát igen. Amit nem tör az ember és félti (mint én, kopp-kopp), biztos nem adom olyan áron mint a fostaligákat.
Pedig alapvetően tök igaz, hogy a horneteket gyilkolják. Nyélgáz-satufék, egyszer-kétszer kis elcsúszás...eddig csak ilyet hallottam. Hogy patent legyen mint az enyém, olyat egyet se (kopp-kopp) -
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #32311 üzenetére
Hadnagy Józsi szövege
(Kunmadaras stb.)
Ezen nincs tiltás
letört előző este a ház markolat és mindig felakadt a gáz.
Olyan forró volt a blokk, hogy ha rádobtuk a havat, akkor rögtön gőzzé váltHa meg a furat mélyedésében egy pillanatra megállt az elolvadt hó, akkor pezsgett. Rántottát simán készíthettünk volna rajta.
125-ös MZ-t akarnak most, mert ezt kinőttük
-
-Maci-
addikt
válasz
DigitXT #31614 üzenetére
Hűűű, ezt benéztem!
Sorry!
Egyébként Integra:
Ha jól értelmezem, amit írtál, a Te életed előre láthatólag mindíg ilyen bizonytalan lesz, nem?!Szóval akkor ilyen alapon sosem veszel gépet! Szerintem valami jó állapotú gépet kéne bevállalnod, amire nagy eséllyel nem kell sokat költeni 2 év alatt. Aztán ha elcuccolsz, eladod. -
Jamby18
senior tag
válasz
DigitXT #29129 üzenetére
Akkor csak az lesz,hogy gyűjtöm a pénzt, megcsinálom "A" korlátlant és nézek 125ért mocit.. 50ccm hagyom már emiatt a 40-45 "segédmotoros" korlátozás miatt is.
[B] Prof01[link] 190000
Kár hogy TZR ből nins 125 "125 köbcenti felett, annyit lehet, mint autónál." Mindent értek végre.
"dugócsere olyan 20-25ezer km-enként" még ha papásan vezetem is??
Illetve még annyi lenne a kérdésem, hogy milyen jó 2000körüli 125ös motormárkák közül érdemes választani,típus is jöhet utána nézek,suzuki???? -
Jamby18
senior tag
válasz
DigitXT #29126 üzenetére
Itt csináltam a B-t [link]az oktatóm motoros oktató is,nála szeretném majd az A-t is csinálni ahogy mondta Prof01-is 20életév megvan,lóvé még nincs
Márpedig az "A" kresz---20eft, 3760 a vizsga, járműkezelés10óra ,forgalom16óra össz 40eft... szép+ 400ba a moci ha már 125ccm.
De azért kösz a felvilágosítást. -
válasz
DigitXT #28773 üzenetére
Én most hosszú távú adatokkal szolgálhatok.
Balaton-Szeged-Balaton 270+270km, meg Fecával egy olyan 15, de a lényeg, hogy a haza útra itthon tankoltam 16 litert, és olyan két és fél óra alatt értem haza. volt kellemes 130as pöfögés, de volt 20km 200+.Remélem a PCIII leviszi egy fél litert, akkor nagyon karaj lesz a fogyija a gépnek, 1 literrel a 400as felett.
-
ALI_G
veterán
válasz
DigitXT #28771 üzenetére
tartalék? Nem mindig egyértelmű.
más: A dodor-os cikknek hol az előzmény?
ui.: ha igaz amit ír, a motogphirek.hu jó nagy tajparaszt banda lehet
Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest