- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #127456 üzenetére
Naponta biztos latok kettot harmat, ra is van allva a szemem lehet azert.
Vissont hatalmas autok, Golfnal jelentosen nagyobb, kb Octavia 2 meret kivulrol, +15 centi a tengelytavba, hatso labteren meg is latszik. +tologathato, dontheto hattamla.Alkatresz van hozza boven, karosszeria elem is, muszakilag pedig megegyezik a Bravoval.
Kozepkonzol a gyengeje, az csak feketeben vagy a borozottben tetszik, navival.
De maga az auto a 2001-es koncepcio ota tetszik, aztan Nissan Murano-n is visszakoszont par reszlete.bitpork: Thesis nagy almom, ezert tavaly nyar korul, beszeltem par Thesis tulajjal, egybehangzoan allitjak, hogy tul van lihegve a megbizhatosagi kerdes veluk kapcsolatban. Van nem egy apro szar elektromos alkatresz ami tonkre mehet. Dezt mondjak, hogy filleres tetel a legtobb, es csak egyszer kell megcsinalni. Pl kesztyutarto motorja 4e ft, csomagtarto gombja 7e es tobbet nem lesz veluk gond.
Muszakilag nincs bajuk. -
rbalint88
addikt
válasz
SzlobiG #127453 üzenetére
En meg s-maxot kiveve fordot nem vennek
mondjuk ezeket se annyira erzem magamenak, ha olasz, akkor Alfa (vagy Maserati, de ahhoz meg keves vagyok). A Delta a kozepkonzolt kiveve bejon, eloben sem rossz -a sztenderd kutyasetaltatos utvonalon van egy, azt szoktam nezegetni.
Bitpork: thesis eloben is fancy, a szuk recskaznanak a fabetetre, az olyan. Belulrol nagyon jo, tenyleg igazi luxusauto. Es tenyleg lehet rolleres, de tudsz belole jot is venni. Bravo es delta johogy kicsi, golf meret. Delta kicsit nagyobb. Egyik se arra van kitalalva, hogy betonkeverot vigyenek benne, arra ott a touareg
-
-
-
=Thor=
tag
-
Integrale
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
SzlobiG #126546 üzenetére
Pl Adj kornelka-nak két azonos évjáratú autót, ahol egyikben 120 000 km lesz a másikban 240 000km. Árban nem lesz sok különbbség a többet futott javára, szerinted melyiket fogja megnézni? És most telejen mellékes az állapot, mertr előítéletből a többet futott biztosan szarabb, pedig nem biztos, de ezt nem lehet megmagyarázni az embereknek. A többet futottat meg sem nézik.
-
footy
addikt
válasz
SzlobiG #126467 üzenetére
Az nem a tuzeloanyagtol, hanem a hasznalat modjatol fugg. A motor kopasanak 70%-at hidegen szenvedi el. Azert van a dieselekben tobb km, mert a kedvezobb fogyasztas miatt azokat hasznaljak hosszu tavra.
-
Declare
őstag
válasz
SzlobiG #126467 üzenetére
Szvsz azert futnak többet a dizelek, mert dizelt az vesz, aki hosszabb tavokon hasznalja a kocsit (azaz raallitja az autobahnra 140-160 ra a tempomatot, azatan 3 ora mulva kiindexel...). Ez akarmilyen motornak szuper...plane dizelnek, mer az csak 2-3-4 ezret pörög.
A kis 1.4-1.6 benzin meg sokszor mondjuk varosban pöfkölödik, hidegen, naponta 15x beinditva es egyhuzamban nem megy 100km nel többet....ez minden motoronak gyilok. (nyilvan a kisarkitast erezze mindenki)
Szvsz ezert vannak jobb allapotu több km es dizelek.
(#126468) bitpork nem iiiiiis.....10 eves autoban max 50k km legyen!!! mert különben leelt....csak ki kell fogni....szerencse, hogy vannak neppereink, akik segitenek "kifogni"
-
-
Kornel
veterán
-
runner 125
nagyúr
-
-
McSzaby
őstag
válasz
SzlobiG #125392 üzenetére
Igen, ezt én is néztem, de a szervizkönyvben aláírás és még a tinta is ugyanaz, de önmagában ez még nem lenne deal breaker. De a lényeg, hogy ilyesmit néztem én is, ezeket a fajtákat keresem.
Szerintetek túl optimista vagyok, ha 800e-1m-ig ezeket is számításba veszem? Kb. félév múlva lenne reális a konkrét vásárlás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #125313 üzenetére
- megbízható láncos motor (nem elszakadós mint a tsi), semmi komplikált dolog nincs benne*
- keveset eszik (országúton 4,7, város 5,5 vegyes 5,2 saját mérés szerint, nem nagyapó stílusban közlekedve)
- városban jól használható nyomatékos motor (2800 rpm-nél már nyomatékcsúcs van)
- hajtogatható ülésrendszer
- tágas beltér
- nagy csomagtartó
- nem botrányosan vacak kárpitminőség
- a váltó etalon nem csak a saját kategóriában (a Subarum váltója hozzá képest a fasorban sincs pl).Hátrány:
- nincs taposólemez ami nekem hiányzik,
- rövid az üléslap így hosszútávon nem annyira kényelmes
- pályatempónál picit hangos (Cw: 0,36)*: Sima hengerenkénti szívócső befecskendezés (nem kokszolódik), még szelepállítás sincs benne, egy faék egyszerűségű 8V-es motor.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
SzlobiG #125304 üzenetére
Haverom 490 ezres E30 320-asa, recaroval, elektromos biszbaszokkal. Jó, a felnit már ő tette rá és a motorháztető sarkáról is le volt pattanva a fényezés....tényleg bontó szökevények..
És ez nem egy nyomorult E36
(mondjuk az édesanyjának pont egy 200-ezres E36 1.8iS-e van napijárósnak egy jó ideje
, de most nem erről van szó, hanem a 320-asról.)
Nézze meg, és utána lehet mondani, ha tényleg szar, mert nem kizárt, ha tényleg sok lefingottat látott, de gondolom nem látta az összes eladó autót, ha meg 5-6 megnézés után sem talált az igényeihez megfelelőt, emelni kell az áron egyértelműen.
-
válasz
SzlobiG #125185 üzenetére
A Thaliás hasonlatommal épp a farára céloztam, szemből nézve egyikkel sincs nagy gond.
Kizárólag a fél arcomat eltakaró napszemüvegben lennék hajlandó beülni ilyenekbe, mint Jazz szedán, Linea (egy hétig használtam bérautóként, 1.3D egész jól vitte), Thalia és társaik.
Szerk: Jazz szedán = Honda City
-
Kornel
veterán
válasz
SzlobiG #125185 üzenetére
Pont ezt neztem en is...
Nekem se a legszebb forma, de pl. bordoban elegge kiadja (magahoz kepest) a format.
Meg a gyari 15-os babakocsi kerekek miatt is tunik ennyire benanak mind, egy bordo egy ezep r17-es felnivel egy picit megultetve szerintem rogton kiadna magat.Vagy ez a feher se csunya mar szep papucsokkal:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SzlobiG #123313 üzenetére
ja, meg mert a gyarnak az elso tulaj a lenyeg csak, o tole kapja a lovet az autoert, max 4-5 ev mulva es max 80-100k km korul ugyis eladja, es vesz ujat feltehetoleg tole, es addig is kisebb karbikoltsege volt, sporoltak neki
aztan kesobb meg a qrvaanyazasok miatt nem vesz tole ujat viszont az, aki anno 3. tulajkent lett marka autojanak a tulaja
ez rovid tavon jo, hosszun nem, mert mi van akkor, ha egyszercsak az aki uj autot vett is inkabb mastol vesz mar ujat, aki meg 3.tulajkent szopott vele, az meg mar csak ezert sem fog ujkent tole venni
a digok ezt qrtak el a 70-s evek vegen, 80-s evek elejen a ruppoltan anyagminosegek hasznalataval
-
Acheron
őstag
válasz
SzlobiG #121977 üzenetére
Köszönöm az infókat.
Ezek a motorok (2,7 és 3.0 V6) a megbízhatósága milyen, a közvélekedés szerint? A paramétereik impozánsak, de hiba esetén gondolom zsebbenyúlós. A régebbi motorjaikról nem minden esetben jó vélekedéseket olvastam. Btw, ezekben Bosch porlasztócsúcsok dolgoznak, jól tudom? -
Declare
őstag
-
Acheron
őstag
válasz
SzlobiG #121942 üzenetére
Nem nagy
Ezt a motort már nézegettem korábban is, tetszik. A belső méretei kb hogy viszonyulnak egy S60 -hoz?
(#121947) Integrale: A 2007 -es modelltől igen, előtte, amennyire tudom, az S60 volt a sedan változata.
De nagy különbség akkor sem volt, javarészt az S60 is az akkori S80 -ra épült, belülről csaknem ugyanúgy néztek ki anno (pl középkonzol kopp ugyanaz, stb) Talán a kormány más volt a V70 -ben.
(#121950) footy: OK, utánanézek még ennek a témának, nem nagyon ismerem ezeket a konstrukciókat, előnyeiket, hátrányaikat.
(#121966) runner 125: Aki próbálta, tudjaEz pl nagyon hiányzik. A mai napig vissza - visszanézek még az S60 - V70 topikba, nosztalgiázni
No igen, ahogy mennek az évek, úgy lesz egyre szimpatikusabb az S80. Az még klasszikus forma, az új generáció (S60) már nem annyira az én világom.
Az IS -t nem próbáltam még, GS -ben ültem, az éppen jó belülről (kivéve a fa berakásokat), de az IS -t szűkebbnek mondják. Állítólag a benzineshez adott automata viszont nagyon jó.
Az F1 váltó nem egy rossz dolog, bár meg lehetne lenni nélküle, ha a váltóról is megy a kézi kapcsolás. Előzésnél viszonylag gyakran használom, mert jobb szeretem, ha akkor vált, amikor én akarom. De pl éles kanyarban (pl némely autópálya felhajtó), ha elfelejtem visszatenni D -ba, akkor lehet keresgélni, hogy hol is vannak a váltó fülek, és melyik merre kapcsol -
#16514048
törölt tag
válasz
SzlobiG #121967 üzenetére
A második legolcsóbb is százerekkel drágább ennél, 1.9 millió alatt pedig összvissz két darab van. A többség 2.2 és 3 millió között mozog (tehát a linkeltnél minimum egy millával feljebb), meg van még egy-két drágább is.
A kérdésre válaszolva: nem, nem mozognak ilyen nyomott áron, csak táláltál egyet amit valami miatt mélyen áron alul hirdetnek (ránézésre legalább azért, mert törve volt). Minden autóból van ilyen, szoktak linkelgetni ide is sokat, de ennyire kiugróan olcsó autót csak a legritkább esetben szabad megvenni. Azt meg végképp nem jelenti, hogy az adott típus "ennyiért megy", vagy hogy egy jó állapotú példánynak ekkora lenne az értéke.
Amúgy egyetértek, szerintem is nagyon jól néznek ki.
-
gooool
őstag
válasz
SzlobiG #121903 üzenetére
Nemmondod.
Azért kérdeztem, mivel én most HAHU-n csak 1 misi körül látok D5-öket, kivéve azt a kecsói S80-at, de azt meg úgy tudom nem érdemes megvenni (főleg hogy motorhibás), mivel az első szériásoknak rakat nyűgje van. Na meg annak a 600k-s gépnek a belseje is...hát nehéz lenne szépen jellemezni. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
SzlobiG #121858 üzenetére
Hallottam már erről előtte is hogy nem egészséges, ezért szoktam járatni pár percet indulás előtt. Hallom hogy a dúsítót el veszi, alapjárat vissza áll, és csak akkor indulok. Max 1500fordulat és vált stílusban. Így azért szokott mozdulni az óra, bár nagyon hidegben még nem nézegettem, ez meg még picsa. A hó meg szakad megállás nélkül reggel óta...
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #121734 üzenetére
Normális használattal, lásd amit feljebb írtam. Kibír két szett vezérlést, ami bő 100e km. Szerintem ennyi időközönként nem nagy kiadás + 40e Ft a vezérlés cseréjekor.
Ettől még nem lesz kevésbé ajánlható, mert gyakorlatilag csak a pénztárcán múlik.Nyilván "igénytelenebb" motor a 105 lovas, viszont valamicskét gyengébb, és nem eszik kevesebbet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
SzlobiG #121601 üzenetére
Elég lett volna a porlasztó csúcsokat cserélni, maga a PD elem működik, amíg nem zárlatos. Ezek a régiek fél milliót is elmennek. Maga a PD elem 2 készlet csúcsot biztosan kiszolgál. 2.0TDI PD nem ilyen, ott gyári hibából adódóan lesz zárlatos, azért kell gyakran cserélgetni.
-
válasz
SzlobiG #121456 üzenetére
Agyaltam rajta tegnap nem keveset (meg úgy általában), és nagyon nem billen ide vagy oda a mérleg nyelve. Ez pont az a helyzet, hogy meg kell nézni ki kell próbálni mind a kettőt, aztán rábökni, hogy azt.
Őszintén: A BMW-t lehet siratni, az Octávot nem. Ha a BMW-t választom, max azért leszek ideges, ha valami tényleg elszaródik rajta, és sokat kell rá költeni. Az octávnál: hát egy skodában ülök, tök jó meg minden, de nem egy BMW...
Esélyes, hogy a sarkamra állok, és ha csak tényleg nem ótvar rossz a BMW (úgyse az, 3 éves!!!) akkor lehet mégis azt választom, és lehet, hogy kicsi görccsel, de legalább nagy mosolyal az arcomon alszok.Ennyi
-
Declare
őstag
válasz
SzlobiG #121402 üzenetére
Annyira jo, hogy nem nekem kellett ezt leirni
(#121385) Tsebacsi Soha nem vonzott se az, hogy milyen jel van a kocsi elejen, vagy, hogy megbamuljon barki is a kocsival...sööt. Egy bmw sem erröl szol normalisan....ez is egy ilyen dolog itt a nemeteknel, ami tetszik. Itt egy sima bmw az kb olyan, mint otthon egy passat...szep auto, jo auto. Itt több kell a villodzashoz
Azert a 328i amit ad(hat) vezetesi elmenyben, utazasi komfortban, a sok aprosag....azzal köszönö viszonban sem lesz a skoda szvsz. Mar alapbol fwd/rwd....de meg ugy amugyis.
Viszont az octavi, ha tetszik (kivül belül, kiprobalva, amiket Qru is irt stb...), total racionalis es jo valasztas lehet. Plane, hogy ismerös kezböl van. A megmaradt penzt meg masra tudod költeni, ami akár fontosabb. Szvsz praktikus es racionalis auto a skoda.
-
válasz
SzlobiG #121406 üzenetére
Új focus ilyen felszereltséggel nincs higgyétek el, ennek 9 millió a listaára:
Škoda Octavia Style 1.4 TSI DSG 4-ajtós
Színe: Feketemágia gyöngyház fényezés
Az Ön által választott gyári extra felszereltségek:
"Maxi-DOT" színes multifunkciós kijelző (9S6)
10 hangszórós Sound System "Canton" (RA3)
Acél szükségpótkerék, autóemelő, (PJA)
Alsó védőburkolat: (1SL)
Bi-Xenon fényszóró, LED nappali fény (PK9)
Elektr. behajtható és sötétedő külső (PW4)
Fa dekorbetét az utastérben (5MB)
Fényre automatikusan elsötétedő belső (4L6)
Fűthető első ülések (PW0)
Fűtött ablakmosó fúvókák elöl (9T1)
Hátsó lámpa LED-technikával (8SK)
Kanyarkövető ködfényszórók (fekete) (PW9)
KESSY - Keyless Access (PDD)
Kétoldalú csomagtérborítás (PK6)
Könnyűfém keréktárcsák "Teron" (17")
Króm díszítőcsík az ablakkereten (4ZG)
Lábtér megvilágítás elöl/hátul (6T2)
Multifunkciós bőr sportkormány(3 küllős) (PLU)
Parkolóradar elöl és hátul (7X2)
Rádió "Bolero" MP3 lejátszással (RAC)
Sötétedésre aktiválódó fényszórók (PWE)
Sun & Pack csomag (PL1)
SunSet árnyékolás (PH7)
Szőnyegbetét elöl és hátul (0TD)
Távolsági fényszóró szabályzás (8G1)
Telefonkihangosító rendszer (Bluetooth) (PT2)Ezek nagy része nekem nagyon kéne a kocsiba, amit veszek. Emiatt is nehéz a keresés. Tudom, aki sokat akar, az így jár. Pontosan tudom
-
válasz
SzlobiG #121402 üzenetére
6 misi a max, annál feljebb nem megyek. Volvo S80 pl nem az én stílusom, és nagy is lenne, C-merciből csak az előző generáció van, ott az a buktató, ha nem Comand navis, és nagyon sok bennük a km. Audi is sok km-es van csak, és ósdibb a multimédiás rendszere kicsit. Passat nem játszik, VW nem kell, a Skoda még belefér. Accordban nincs jó navi, és csak a dízel érdekelne, pedig szép kocsi. Ez a skoda azért is jó, mert garis, kevés km, friss a kinézet meg a műszaki tartalom, ami nekem a gyengém jelenleg.
Most kaptam róla fotókat, ha érdekel titeket, fel tudok tenni párat és felszereltségi listát is.
A minősége közel Golf minőség, amiről nem írtak rosszakat a teszteken.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó KTM női bicaj!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest