- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #119013 üzenetére
Nem vagyok tisztában a ford jelenlegi motorválasztékával és az igazat megvallva nem is különösebben érdekel. A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. Az a fogyasztás buzik mekkája és mindenki azt hazudik be ott amit akar. De legyen, tételezzük fel van köztük 1liter difi fogyasztásban a ecoboost javára (szerintem nincs annyi de ez most mindegy). A te számaiddal és a jelenlegi benzinárral számolva legalább 100ezer kilométert kell autózni vele a legkisebb hiba nélkül, hogy nagyjából megspórolj egy turbó cserényi mannát az öreg 1.6 szívóbenzineshez képest. Az a 100k km egy átlag autósnak minimum 6év mire összejön (vagy több). Az pont az a kor amikor szerencsésebb sorsú pógártársak átteszik a seggüket egy másik új autóba. Elég kicsi a valószínűsége, hogy 6-8éves koráig bármi baj legyen az autóval így újonnan megvenni nem rizikós. Kis szerencsével még a második tulaj is elkaristolhat vele még egyszer ennyit mielőtt zsebbenyúlós lenne a játék. És elérünk a ~12 évhez és 200 000+ kilométerhez. Ekkor jön képbe a szerencsétlen csóró aki csak közlekedni szeretne és vesztére már meg is tudja fizetni az autót. Pont olyan ez mint a dízel autó, csak az első gazdinak buli. Aki pedig a sokadik tulajtól használtan 15évesen 300 000 kilométerrel megveszi az többet fog szopni mint Cicciolina egész pályafutása alatt. És a legnagyobb baj az, hogy nincs alternatíva. Az elektromos autózás még akkor is elérhetetlenül drága lesz az átlag ember számára. A hibridek sem tudnak már hová fejlődni az akkuk fejletlensége végett. A jelenlegi trendeket elnézve 15év múlva 2030-ra a személyautókból teljesen eltűnnek majd a dízel és a szívóbenzin motorok és csak ilyen hoki jobb esetben legalább 3hengeres 800-1000ccm körüli akár több turbóval felszerelt közvetlen befecskendezésű benzinesek lesznek és persze ugyanezek hibrid verziói, semmi más. Amikor majd a bonyolult befecskendező rendszert kell csilliárdokért javíttatni illetve a lendkereket vagy épp a két turbó valamelyikét vagy párban mindkettőt kell cseréltetni/javíttatni a penge dávnszájzing motoros kocsin akkor az emberek hamarjában vissza fogják sírni még az emlékükben halványan élő anno lesajnált szívócső befecskendezéses elavult lusta 1.6 benzineseket amikkel meg semmi baj nem volt.
(#119014) rbalint88: Akkor ezt rosszul tudtam.
(#119016) [rvilike]: Nem vitatom de melyik is a tartósabb? Valami olyasmi rémlik, hogy pont az 1.0 ecoboost esetében gyári előírás a 250k km-nél valami motor felülvizsgálat/felújítás. De lehet, hogy keverem valamivel nem mostanában olvastam.
(#119018) roberto211: Az olcsó gázolajról annyit, hogy az Auchan kúton kapható nyál az egyik legjobb holott a legolcsóbbak közt van.
-
-
aero.
veterán
válasz
zoo8800 #67834 üzenetére
Az eleje nálam még talán emészhető, éppen annyira merész ami még elfogadható. A hátsó ajtónál kezdődnek a problémák, a küszöbön az a felcsavarodás az olyan mint a gagyi csavart tuningküszöb, meg az a hátsó lámpa, mint amikor az asztal szélén rajzolsz és lecsúszik a ceruza a lapról.
-
emvy
félisten
válasz
zoo8800 #67695 üzenetére
Mit is mondjak, osszessegeben en nagyon elegedett vagyok.
Ami nem tokeletes:
- a motoros ules automatikusan hatrahuzodik, amikor kiszallsz a kocsibol. Viszont ha valami blokkolja az ulest (jelen esetben a hatso ulesre rakott gyerekules), akkor attol meg csomo ideig probalkozik az elektronika, es erolkodik
- a klima kicsit lassan fut fel, jovo heten meg is nezetem a szervizben, amikor felrakatom a teli kerekeket
- ha be van kapcsolva a TMC (kozuti informaciok vetele es megjelenitese a GPS-en), akkor ha epp kozlekedesi hireket mondanak a radioban, akkor bekapcsolja, es megkerdezi, hogy akarom-e tovabb hallgatni. Egy mozdulat kikapcsolni a radiot, de a funkciot magat nem sikerult meg deaktivalnom, es ez bosszanto.Egyebkent nagyon elegedett vagyok a kocsival, szep, jol megy es kenyelmes, egyeb zorgesek, hibak, stb. nem fordult elo igy kozel 20k km utan. Ja, es mondtam mar, hogy soha tobbet manualis valto?
Majd irok rola meg kicsit reszletesebben, bar a fentieken kivul tenyleg minden szuper, boldog vagyok vele.
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #67439 üzenetére
Szórakozol? Közelmúltban irtották a Nagykőrösin a növényzetet. Ahol a munkások dolgoztak (a két irányt elválasztó sövénynél/szalagkorlátnál) a lekerített munkaterületen belül! fel volt szépen állítva a három lábú. Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el. Plusz a városból kifelé a szervizút utolsó kijárójánál (utolsó gyalogos felüljáró előtt) be szoktak tolatni a zajvédőfal mögé és onnan lesik a városból kifelé hajtókat. Ott a többség már simán rálép a gázra. Vigyázni kell. A közbiztonság olyan amilyen de bezzeg ha bírságolni kell menni akkor mindig van szabad rendőr.
-
-
emvy
félisten
válasz
zoo8800 #66756 üzenetére
Engem lebeszeltek a 3 literes verziorol a Citroennel, pedig olyat akartam venni, vegul 2.2-es lett. Kb. ugyanugy megy, mert az automata valto a szuk keresztmetszet (450 Nm a nyomateklimit), csak kevesebbet fogyaszt.
Ja, es egyebkent fantasztikus auto, hosszutavu utakon egy megvaltas.
Bar ahogy latom, nem volt komoly a kerdes.
-
-
-
-
-
-
lorcsi
veterán
válasz
zoo8800 #64912 üzenetére
ha ez lenen a legrosszabb semmi baj nem lenne, de...
ezt példásul úgy sikerült lefotóznia a 20 éve autóeladásokból élő mukinak, hogy a bal hátsó sárvédőív totál horzsolásáról 0 darab képet lőtt
meg nem apró sérülései vannak, hanme dúrva rozsdák és horzsolások..még jó hogy nem 60-80 km kellett megtenni, hogy ránézzünk -
-
hobizoli
nagyúr
-
ReSeTer
senior tag
válasz
zoo8800 #64573 üzenetére
Azon az oldalon nincs rajta, hogy tartották-e a forgalom ritmusát. Mert simán kinézem belőlük, hogy tempomat kamion mögött stb... És a gyorsításról ne is beszéljünk. Vajon melyik fog többet enni, ha gyorsítunk? Turbó felpörög, vége minden rekordnak.
Ha van is különbség, kb fél liter lehet. Az meg nekem nem éri meg ha tönkre megy a turbó, vagy szétesik az egyik kihegyezett alkatrész.
-
#27813376
törölt tag
válasz
zoo8800 #64062 üzenetére
Nem. Ha becsörög, az már megnyúlt, legjobb azonnal kicseréltetni.
Aki nem így tesz, magára vessen.
Az összefoglalót meg annyival egészíteném ki, hogy az 1.8tsi is ide sorolandó, viszont itt nem túl hamar, 160-170e km-nél jön elő a gond. Ami akkor is szégyen, tekintve hogy itt is ki kell cserélni a láncot ami mondjuk egy Hondánál sokszorennyit elmegy. Cserébe a tsi-k jól fogyasztanak. Az 1.8 nálam egy nagy kasztnis kocsit nézve elmegy 7 és fél literrel (vidék).Namég. Pontatlan a leírás. Nekem hidrotőkét és szelepeket is cseréltek, így volt 140. Nem 200. Jó lenne ha ezek a linkelt okosítások valósabb és pontosabb adatokat tartalmaznának.
-
parandroid
félisten
válasz
zoo8800 #64063 üzenetére
Ez egy marha jó link, pont ilyesmit kerestem, köszönöm. Ha nem utálnám zsigerből az index fórumait már csak a dizájn és a fórummotor alapján, akkor ott is rákerestem volna, de az infó mindenképpen hasznos. Ezek szerint arra érdemes figyelni, hogy szíjas, de legalábbis új gyártású legyen a motor. Gondolom a 140LE-s változat már az új szériás, mert a régire mindenhol 122-t írnak még.
p
-
válasz
zoo8800 #63621 üzenetére
Hát nem ismersz egyetlen egy siró vállakozót sem?
Ja Pécsről jár a tengerpartra (400km oda), de ha elkészűl az M6 végig a tengerpartig, akkor a BP vállalkozóknak is adott lesz a lehetűség.
Kicsit túlztam, ilyenkor már csak hetente egyszer jár horvátba, ezért csak inverteres légkondival fűt ott.A gyerekeket nem is mondtam.
Egy autó totalkár csak 2-3 napos probléma. -
-
-
-
#27813376
törölt tag
válasz
zoo8800 #58641 üzenetére
Érdekesek ezek a dolgok
Ne legyél biztos abban, hogy a VW sokat hozzányúlkált volna, hiszen sose volt 1.6-os CR motorjuk, míg a PSA-nak igen, tehát volt kitől tanulni. Mint a közös nyomócső létjogosultságát is elismerték.Amúgy amit említettél, közel sem mind egyforma még konszernen belül sem:
1.6 HDi 75,0/83,3
1.6 TDCi 76,0/76,5A Mazda is ezeket használja kisebb módosítással.
-
KAMELOT
titán
válasz
zoo8800 #57382 üzenetére
Sajnos nemhiszem. Havernak Peugeot 406 coupe 3.0 V6 van. Így a lában alatt finoman szólva 9-10 liter és V-Power Racing-et tankol ami 1,72euro / liter.
Csak visszatérve a hirdetéshez.
Szomszédom most adta el a BMW 525i tip-top állapotban 240 000km, 4500euroért. Anyja csak zokniban szálhatott be a kocsiba ebből adódóan annyira vigyázott a kocsira a gyerek. Mindig kitakarítva, nem dohányzott, garázsolt. Ja és M-packetos volt. Kerekek is. Szép tűzpiros. Úgyhogy a hirdetésben szereplő kocsi inkább 4000eurot ér max.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest