- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
válasz
bitpork #116210 üzenetére
Hát ez nagyszerű.. ismerősnek volt egy sport változat, ő azt mondta szerette, mert odalépett neki és ment, de ugyanakkor mintha a kaszni nem éppen ezt akarta volna, dobálta össze-vissza..
És akkor más autó tulajdonképpen kezdőnek? Bár nem érzem magam nagyon kezdőnek..
-
footy
addikt
válasz
bitpork #116205 üzenetére
Ha Magyarország élnék akkor lehet allroadom lenne vagy lexus GS, de ausztriában nagyon drága mulatság az ilyesmi. Ott kezdődik a dolog, hogy az adó+kötelező nekem a 105lóerőre 630euró(és ez már mindenféle bónusszal) 210lóerőre pedig olyan 1600-at kellene fizetni. A másik, hogy nem ismerek semmilyen maszek autószerelőt, tehát marad a szakszerviz, ebből a nem márkaspecifikus az 75 euró/órától indul, az audi pedig 110 körül van. Ehhez jön még a magasabb fogyasztás(4,9 helyett 8) ami évi 30e km-nél ugyancsak kb 900euró többlet.
Ha semmilyen terven kívüli javítás nincs, akkor is kb évi 2000 euró többletkiadás lenne. -
footy
addikt
válasz
bitpork #116187 üzenetére
Azert a premiumsagnak megvannak a koltsegei. A 2,5tdi-n nem annyiba kerul egy vezerlescsere mint az 1.6-on, a legrugo csereje sem annyi mint egy hagyomanyos gatloe.(ezek ugye kopo dolgok) Aztan meg ott van az hogy en akkor szeretem az autot ha 100%-os , valaki (nem te) pedig boldogan el van akkor is ha valami kattog vagy folyik az olaj kicsit,de en akkor mar hulladeknak latom az egeszet. Nem attol romlik el hogy audi vagy lexus, viszont javitasnal meg van a premiumsag felara. Foleg itt ausztriaban.
-
BigBear
senior tag
válasz
bitpork #115831 üzenetére
Miért, szerinted ha alaposan átnézem a kiszemelt autókat és ez alapján veszek egy 200000-es jó állapotú autót, amire a kopó-fogyó dolgokon kívül nem kell költenem később sem, akkor is rosszul teszem? Mert monjduk az adott típus átlagára 500000? Nem azért nézi át az ember a kiszemelt kocsit, - hogy amennyire lehet - kiszűrje a rosszabbakat? Ha jónak látja az ember a kocsit, úgy vélem, nincs nagyobb kockázatom, mint egy azonosan jó 2x annyiba kerülőnél. Amit mondasz, az olyan, mintha vakon venne az ember autót, csak az árra koncentrálva, mondván, hogy ha ez benne van a nagy átlagban, akkor biztos jó.
Még egyszer mondom, mert úgy látom, nem értitek miről is írtam. Nem azt mondom, hogy az olcsó tuti jó. De állítom, hogy nem feltétlenül rossz. Ahogy a drága sem biztosan jó. Senkit nem bíztatok semmire. Mindenképpen igyekezzen az ember körültekintő lenni. Átnézés, próba, vizsgálat nélkül nem veszünk semmit. Ha gyanúsan olcsó valami, akkor főleg legyen az ember körültekintő, egyértelmű. De csak az alacsony ár miatt nem érdemes kapásból elvetni a dolgot.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #115461 üzenetére
nálunk olyan a foglaló, hogy ha el akarja vinni az ügyfél átvizsgálásra a kocsit, akkor szerepel benne, hogy ha fődarabhibás az autó, akkor visszajár a foglaló és sztornó az egész.
ebben az a ráció, hogy bár a kuplungot drága cserélni, de kopóalkatrész, a menetpróba alatt ki tud derülni. ha a futóműben van valami, az is kiderül a menetpróbán, meg még előtte az átnézés során. mondjuk hozzáteszem, hogy retkeket nem veszünk be -inkább olyan árat mondunk rá, hogy ne akarják otthagyni-, mert nem akarunk szopni vele, igaz általában nem is az alsó harmadban hirdetjük a kocsikat. Viszont használt autónál el kell fogadni, hogy a használatból eredő kopás miatt nem "hibátlan" az autó, csak ezt sokan elfelejtik és 800ezerért is új autót keresnek.ja és plusz egy jótanács: ha márkaszervizbe viszed átvizsgáltatni a kocsit és árulnak ők is használt autókat, akkor azért nem biztos, hogy nem azért húzzák le nagyon a kiszemelt járgányt, mert olyan foskupac, hanem mert a saját autóik felé akarnak terelni.
-
válasz
bitpork #115361 üzenetére
lehet hogy jan1, ebben már nem vagyok biztos, mintha az okmányirodában az utolsó napot mondta volna az ügyintéző, de már régen volt
visszakérni belföldi eladásnál biztosan nem lehet
de elképzelhetőnek tartom, hogy külföldi eladásnál visszajár időarányosan
végleges kivonásnál (bontó), egész biztosan visszajár -
Dorien
veterán
válasz
bitpork #115351 üzenetére
Ideiglenes kivonásnál nem kell leadni. A mostani Focusomon is rajta figyelt a rendszám a kereskedésben.
"Forgalomból kivonás ideiglenesen
Létezik persze enyhítés, ez a forgalomból való ideiglenes kivonás, ilyenkor nem kell fizetni a terheket – gyakorlatilag ez feleltethető meg az „egyszer még jó lesz” kategóriának, akárhány alkalommal, de egyszerre legfeljebb 6 hónapig, 2300 forintos eljárási díjért igényelhető az ideiglenes kivonás. Ilyenkor megmarad a forgalmi engedély és rendszám is, sőt még az arra ragasztott érvényesítő címke is a helyén marad, mindössze egy „forgalomból ideiglenesen kivonva” bejegyzés kerül a forgalmi engedélybe – a dátum után – amennyiben az autó egyéb szempontból a forgalomban való részvételre alkalmas, azonnal indítható is, illetve az utcán addig is tárolható. "
-
válasz
bitpork #115351 üzenetére
nem használhatod forgalomban természetesen
nem tudom 2001 ben hogy volt, akkor még gimnazista voltam
az viszont biztos hogy az utóbbi 7-8 évben biztosan nem kell ideiglenes kivonásnál leadnibár én csak autókereskedői szemszögből tudom, autókereskedőnek biztosan nem kell leadnia
egy kicsit elbizonytalanodtam hogy magánszemélynek le kell-e, de nem hinném -
válasz
bitpork #115221 üzenetére
hali!
a honositást 1-2 munkanap alatt elvégzik erre specializálódott ügyintézők
itt debrecenben 20k-t kérnek/autó
biztos vagyok benne hogy a te környékeden is van ilyen valaki, de legalábbis pesten rengetegen vannak
amikor én az x5 öt behoztam egy hétköznap reggel, másnap délutánra rendszám volt rajta
ja és így természetesen sehová nem kell menned, sehol sem kell sorbanállnod -
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #115123 üzenetére
nekem az jelenti az érzelmi töltetet, ha odaérek ahova elindultam és vissza is jövök, van egyenesfutás, minden folyadék a megfelelő mennyiségben a helyén van, a klíma nem büdös és nem csúszik a kuplung, nincsenek szokatlan zörejek és fog a fék.
a kasztnit lesajnálom, lehetőleg ne rohadjon. ha a beltér rendben van, szép és ápolt az bónusz.
-
tresh
veterán
válasz
bitpork #115092 üzenetére
Sose értettem hogy miért szeretnének új autót venni használt autó árán
De ezt valószínűleg ugyanúgy nem fogom megérteni mint a km-hez való ragaszkodást. Remélem sikerül eladni Domit
Gondolom akkor egy darabig nem lesz más helyette
(#115093) Lavidaloka: Akkor már mindent értek
-
tresh
veterán
válasz
bitpork #115005 üzenetére
1. Bocs nem figyeltem
Használom én a szerkesztés gombot
2. Nem tudom ez csak egy elmélet volt haverom anno a 306 gti-be mindig úgy szált be hogy fent megkapaszkodott és belépet hogy ne nyomja el a combrészét. (130kg)Az hogy kikopik vagy ki dörzsölődik az gondolom a bőr velejárója.
Munez: mondom én nem értek hozzá
Csak azt tudom hogy foglalkozni kell velük havonta egyszer.
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #114918 üzenetére
Ja, értem, nyilván kell egy megadott lakcím (ami lehet külföldi is), ahol levelezni tudnak vele, de különben annyi a dolga, hogy érvényes biztosítást intézzen a jármű számára. A honosításnak ehhez annyi köze van, hogy német ismerősök pl Németországban német, Magyarországon magyar rendszámú autót használnak (mondjuk a magyar autóval nem szoktak Németországba menni, a némettel viszont nyilván gyakran utaznak Magyarországra, mert van ott egy kis házuk/nyaralójuk).
A konkrét példában ha jól értem a kolléga Németországban venne autót magyar személyi okmányokkal, amit Romániában helyezne forgalomba. Nem tudom, hogy ehhez a románok mit kérnek pontosan, de hogy magyar állampolgárként forgalomba helyezhetsz autót Romániában, román rendszámmal, az egészen biztos, nyilván ugyanazokkal a feltételekkel, ami a román állampolgárokra is vonatkozik (műszaki vizsga, bizosítás, regisztrációs díj, ilyesmik). Hogy a lakcímet hogyan oldják ők meg, azt nem tudom, de tutira kell lennie erre is processznek.
gzbotii: Ha az adásvételit a magyar irataiddal kötötted, és kettős állampolgár vagy, az végképp fogalmam sincs, hogyan működik, ennek neked kell majd utánanézned, de gondolom valahol meg van feleltetve a két okmány, gondolom erről kell majd valami igazolás - remélem a románnoknál nem tiltott a kettős állampolgárság, mint pl a szlovákoknál, mert akkor ez gondolom ott jó nagy öngól lenne.
A drágábbik ideiglenes rendszám 30 napra szól, és EU-n kívülre is viheted vele az autót (vámkezeléshez, ilyesmikhez kell az), a kisebbik ötnapos, sárga festéssel, én erről beszéltem.
p
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #114913 üzenetére
Az kizárt, hogy EU-n belül más EU-tagország állampolgára ne tarthasson üzemben, illetve helyeztethessen forgalomba autót bármelyik tagországban. Én magyarként legalábbis két német autót is forgalomba helyeztem, de német ismerősök között is van, aki tart Mo-n egy magyar rendszámú kisautót, hogy ha ismerősök viszik le, vagy tömegközlekedéssel megy, akkor se maradjon autó nélkül.
Szerk.: A személyi igazolvány, az útlevél, és a kártya formátumú EU-s vezetői engedély egyenértékű dokumentumok személyazonosság igazolására az egész Unióban. Tudom, használtam már mindhármat.
p
-
LógaGéza
veterán
válasz
bitpork #114894 üzenetére
Akkor jól gondoltuk elsőre, hogy úgyse találunk jobbat (fater még mindig emlegeti, hogy kár volt cserélni) - akkor marad az, hogy locsolunk erre egy kis pénzt, és megy majd megint egy darabig.
Köszönöm a segítséget8th
Vannak olyan napok, amikor úgy van használva, hogy megállunk egy helyen, ott van fél-1 órát, majd arrébbmegyünk egy utcát, és ez 8-12x ismételve - ergo sok a rövidmenet. Mindenki azt mondja, hogy ez nagyon nem tesz jót a turbósoknak, ezért lett SDI. -
parandroid
félisten
válasz
bitpork #114848 üzenetére
"a vektrán ha pl a fűtés radi elkezd csöpögni akkor a teljes műszerfalat le kell bontani, ami nem 2 filléres mutatvány."
Na ennél hülyébb érvet sem hallottam még egy autó ellen. Nyilván ez minden Vectrán probléma A-tól C-ig, ls kéthavonta előfordul.
Írtad volna inkább, hogy az még nagyobb, mint az Astra - persze nem tudjuk, hogy mekkora méretre van szüksége, no meg a kérdésfeltevés is legalább érdekes volt, tekintve, hogy kisautótől a kompakton át a középkategóriáig kérdezett három modellt. Miután mind a három teljesen másra való, más méret, más helykínálat, más pakolhatóság, más kényelem, más elérhető felszereltség, tényleg jobb lenne, ha kérdező átgondolná, hogy mit is szeretne, de ez az érv... Ez akkor is ütős.
p
-
szőröscica
addikt
válasz
bitpork #114792 üzenetére
Szerintem egy jó állapotban lévő benzinmotornak sem kellene megártania, ellenben a fulladásos halál egyik motortípus esetében sem egy vonzó alternatíva, ezért én is inkább hanyagolnám ezt a jellegű pihenést. Vegyen ki egy szobát pár ezresért, ha meg csóró, akkor lehet izzadni.
-
válasz
bitpork #114746 üzenetére
nem tudom, hogy a főleg read-onlyságom mennyire jogosít fel erre, de az ilyen fegyelmező jellegű hozzászólásaid sokkal zavaróbbak a topikban, mint egy esetleges poén nem offba tétele. és nincs kevés belőlük.
Ha a TG-k működésével kapcsoaltban van észrevételed az a mod.ker.-ben jelezd a jövőben.
[ Módosította: Qru ]
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #114697 üzenetére
Muteromnak 5 vagy 6 évig volt "franciaf*s" renaultja. 1.6 16v benzines scenic. Legnagyobb baja a riasztó volt , meg egyszer valami kábelt kellett cserélni.
Faternak 2 évig I es megane , annak se volt semmi baja. Egyszer tiltott le a comp. Megcsinálták azután semmi.
Most II-es megane 1.6 16v van neki. 850ert vette ismerőstől. Kezifeknel kellett asszem a bowdent cserélni de az elado megcsinaltatta es ugy adta el. Azóta semmi.
Pedig egyik se mai bárány. Mostaniakat mar nem annyira ismerem mivel magukhoz vonzottak a japanok
(aztán mutert is magammal rántottam
), de gondolom benzinesbe nem lehet nagyon mellélőni. Egyik kedvencem peldaul mai napig is a fluence.
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #114695 üzenetére
Van aki még foglalkozik ezzel a 3f dologgal?
Szerintem ez nem valami helytálló szabály mert ha megnézed rengeteg tizenéves francia ,és Ford járkál az utakon.
Mondjuk Fiatot nem vennék az tény de nem azert mert Fiat hanem azért mert csupán nem tetszenek ,nem az én stílusom/világom.
Fordot ,franciát igen de inkabb franciát. Jobban kedvelem az autóikat..
Facebookon autós postok alatt szoktak jonni az okos józsik a "FFF soha " kommentel. Na kb annyira ismeri őket mint én a Bentleyket élőbe
. Semennyire.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #114693 üzenetére
pont a 3f szabály mellőzése mellett érvelek
milyen válságra gondolsz? én nem emlékszem válságra.
#114695: tény, hogy volt, hogy már nagyon untam, hogy minden szar összefutott, ez igaz, most kellene 1-2 olyan év, hogy ne kelljen semmi extrához nyúlni a szűk-kopókon kívül, annak nagyon örülnék.
-
DeFranco
nagyúr
-
userxy
őstag
válasz
bitpork #114653 üzenetére
Ne fantáziáljátok túl.
0 km óta ismerem a kocsit a tulajt és a karc történetét is.
A kocsi meg azért nem rohad mert kábé az elmúlt 5 évbe még esőt se látott.
A leghosszabb út amire mentek vele heti kb 6 km a pennyig meg vissza. Az is csak napsütötte tiszta időben.
A tulaj kábé 6 hónapot van itthon nyáron és télen meg Franciao.-ban. Az elmúlt 2 évben meg haza sem jött semennyire.
És már nem is fog mert ágyhoz lett kötve 80 évesen
Ezért akarná eladni
Ja amugy meg csak a képen tűnik fehérnek. Valóságban alapozó szürke színű a karc
Tehát a kérdésem még minidg fent áll.
Ha 200 ezer - ((a javítási + átírási + forgalomba helyezési költség)) árán megkapnám? Az úgy megérné ?
Vagy ti a 200 ezer helyére maximum mekkora számot írnátok míg megérné ?
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #114650 üzenetére
Mostani nem de a regi nekem is rozsdásodott.
Hogy a fiesta miert nem rozsdasodott...passz.
Gondolom nem volt az oldala totalkarra lebontva h az alapszín fehér volt és utólag fényezték. User mondta hogy nem volt törve. Bár bal eleje nekem is fura.
Szerk: na megtudtuk hogy az alapozó rajta maradt
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #114645 üzenetére
Ha valóban garázsban állt akkor mitől rozsdásodna? Tudom hogy igy is lehetséges ha maga csak a "natúr"felület van de azert jóval kevesebb esélye van.
Képről sztem nem lehet tutira eldönteni h most fehér vagy fémszínű.
Userxy: Ja h meg ennyit rakell költeni akkor más a helyzet
. Hát annyiért jó lenne bőven ja.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #114509 üzenetére
Keves olyan autoval talalkoztam eddig, amirol a tulaj akart lebeszelni, a W8 pont ilyen. A tulmeretes motor miatt horror szerelni, a viszonylagos ritkasaga miatt k draga hozza minden, hasonlo mereteu motorokhoz kepest sokat eszik es egy olyan autoban van, ami a managerklasse egyik etalonja, de nem presztizsauto. Azerta b5.5 alja lassan leer al komuves es festobrigadok szintjehez. Mindezt ugy mondom, hogy ket ilyen autom volt es szerettem oket. Egy extramegkimelt darab meg mindig mutat, de ez a megallapitas kb minden tipusra igaz.
Szerelom is azt mondta, hogy Paszta W8 helyett inkabb A6 4.2, az fenntartasilag kommerszebb, presztizsben tobb. -
Zola007
veterán
válasz
bitpork #114230 üzenetére
oda melyik márkák tartoznak?
-----------------kérdezném az urakat - leoltást kerüljétek kérem, nem volt még klímás autónk - hogy régebbi, tehát 14-16 éves kocsikban működőképes állapotú lehet még a klíma?
Szeretnék magamnak egy mindenes autót, ami 8 körül/alatt eszik városban és a rosszabb utakat tolerálja
Másik fontos szempont, hogy akkor se kelljen sajnálnom, ha kerékpárt szállítok benne, erdőben megyek túrázni vagy horgászni megyek a semmi közepére.300-400-at szánnék a történetre, igazából az alapvető igényeim:
ne hulljon szét
ne rohadjon nagyon
2 méteres darabokból álló horgászbot vagy 1 kerékpár egészben beférjen
benzin
ABS (jó lenne)
központizár
max 250-300.000 km -
Dj Sügi
őstag
válasz
bitpork #114215 üzenetére
Három Ford márkaszervizt hívtam fel, az első rögtön rávágta, hogy nem ad ki semmilyen infót csak a régi tulajnak, hiába mondtam, hogy a kereskedő adta meg az alvázszámot(mondjuk ezek elég bunkók, nem csak szerintem). Másik kettőnél pedig rendesek voltak és egyből segítettek volna, de csak ennyit láttak, amit én, ha beírom ide: [link] az alvázszámot. A szervizinfóra azt mondták, amit fentebb írtam. Nem tudom ez tényleg valós, vagy ők meg ilyen finom szalon szöveggel próbálták hárítani a kérdést, de sztem nem.?
-
_NCT
addikt
válasz
bitpork #114048 üzenetére
Ott már érdeklődtem, nem kaptam választ, ezért nyergeltem át a hot! fórumba
(vagyis de, de nem akarok fórumtársak nyakára akaszkodni ha nem érnek rá
)
Sajnos az én autóm már nem igazán való topiktalira, inkább csak elrettentő példának
Nem mechanikusan, hál' istennek nincs gondom vele, de külsőre eléggé megsínylette szegény.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
bitpork #114006 üzenetére
Nálatok valamiért a gépjárművek és a mobi tarifák valamiért indokolatlanul drágák
Igen, azok kisebbek, de talán azokból ki lehet fogni egy jobban felszereltet. Nálam most a befutónak a Focus tűnik.Valakinek van/volt itt mintha A3 (Type8L) 1.6-ja. Tudna írni pár dolgot a fogyasztás, megbízhatóságm fentartási költség szentháromságról?
-
Agostino
addikt
válasz
bitpork #113948 üzenetére
szia
köszi, erre nem gondoltam. persze okosabb akkor leszek, ha megvolt a kárfelmérés. egy 12 éves picasso ment alattunk gallyra, imádtam, remek autó volt. maradok ezen a vonalon csak fiatalabb változatot vennék, amik viszont túllógnak kicsit az előző árán. nekünk nem is annyira munkaeszköz, mint inkább családösszetartó a kocsi. szüleim és feleségem szülei az ország két végén laknak, utaztatunk egy kutyát is, tehát vonat, busz, ilyesmi sajnos eléggé kényelmetlen lenne, plusz, egy rakás csomag és egyéb mindent mozgatunk... jókor jött a dolog, a nyaralásunk szerintem el is hasalt.
-
tepenzed
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest