- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
válasz
Tom1939 #224184 üzenetére
Ez nagy igazság☝️ Hajlamos vagyok néhe én is megtiporni a hybridünket. Akkor nem.szabad nézni a fogyasztást
Mi 2.0 TDCI diselt csereltünk Full hybridre de nem bántuk meg. Vakon ugrottunk bele mert nem volt ilyen motorral szerelt bemutató autó amit ki lehetett volna próbalni. -
zolnagy
őstag
válasz
Tom1939 #224109 üzenetére
Igen, ezért dilemmázok én is.
@F-ECT$,
a listaárhoz értendő, kedvezmények nem vonhatók össze.
Exceleztem. A lényeg, hogy itt kell egy pár millió, hogy veszálljak. Majd a törlesztés idejére (pl 4 év) a havi költségek (törlesztő, biztosítások, téli gumi, kötelező szervíz arányos részei) többre jönnek ki, mint a céges havi. De mikor kifizetem, már jóval kevesebb lesz. De ugye akkor is ott a kezdő összeg, amit beletettem.
Na mindegy, agyalok még rajta.
Köszi mindenkinek az együtt gondolkodást. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tom1939 #224064 üzenetére
Dobfék nekem előny lenne. Jóformán garancia arra, hogy nem kell rá költeni amíg a birtokodban van (5-10 év).
Kézi váltó +1.
Rossz út csomagnak szerintem földszintes autónál van jelentősége, alapvetően pártolom (Bp-n is ütötte már ki fekvőrendőr az olajteknőt például). Ha jól gondolom, hogy ezek alapból növelt hasmagassággal rendelkeznek, akkor nem tulajdonítanék nagy jelentőséget neki. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #224064 üzenetére
Dobfék nem gáz, könnyű a háta kb csak azért kell, hogy ne törjön ki a fara. Kevésbé gondozás igényes bár tény, hogy nálam (is) tiltólistás ugyanúgy mint a 3 hengeres motor szóval megértelek.
Ha éjszaka nem pályázik akkor a M-LED-et se erőltetném. Kap egy követ rá a román kamionostól az M3-on akkor az drága móka lesz...
-
tibbike01
őstag
válasz
Tom1939 #224058 üzenetére
Led matrix jó, nagyon jó! Én egy év alatt pontosan 2-szer tudtam kihasználni, abban a 2x fél órában mosolygott a szám. Ritkán járok éjszaka főúton falvak, városok között. Casco meg jóval drágább miatta mert amúgy 1+ millió darabja a lámpának. Canton hifire vagy elektromos csomagtérajtóra bármikor elcserélném.
-
válasz
Tom1939 #224050 üzenetére
Tom, ne szórakozzál már itt nekem a rossz út csomaggal!
Nem a szántásban fog menni az autó.
A ruszkik kapták azt szériakivitelben, a tajgán csapatni (konkrétan az Opelnél), illetve anno a magyar Astra F rendőrautók.
Magamnak olyant néztem ki ami -1,5 cm, plusz további -1,0 cm (össz. -2,5 cm) gyárilag, abban nem vagyok biztos, hogy ezek mellé /40r18 vagy /35r19 kerék legyen. A -1,5 cm + /40r18 teljesen élhető.A száraz DSG miatti aggodalmakat jobban el tudom fogadni.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Tom1939 #224031 üzenetére
Már egyszer elindulltam én is az asszonnyal venni neki egy golf 8 gte-t a cx3 helyett. Nekem nagyon tetszene meg a gyerekek is jobban elférnének majd benne, ha kicsit nagyobbak lesznek. Odaúton végig azt hajtogatta, hogy neki nem kell másik autó, imádja a mazdát, szóval mire megérkeztünk, már éppen elég ideges voltam ahhoz, hogy engem se érdekeljen
-
válasz
Tom1939 #223982 üzenetére
fogalmam sincs, ennyire nem értek hozzá. az én világomban egy plusz akksi a motorra tud rásegíteni, hogy mit csinálhat egy váltóval, azt nem tudom. esetlegesen a nagyobb nyomaték talán még nagyobb igénybevételt is jelent? passz.
szerk: rákerestem, de a működése még nem tiszta. de érdekes, hogy etsi esetében a 250 nm nyomatékmaximum elég széles tartoámyban áll rendelkezésre, 1500-3500 között, a 2.0 tdi-nél a 360 nm pedig csak 1600-2750 között.
-
válasz
Tom1939 #223972 üzenetére
szerintem is kicsit tul van ez aggodva itt a topikban. mas ha valaki 3-4 misiert keres autot meg mas, ha valaki beleul egy 0 km-es 1.5 tsi dsg-be szerintem. utobbi tonkre se nagyon fog menni a hasznalat ideje alatt, problema eseten valszeg garis, ha meg mar nem, akkor mas zsebeben turkalas nelkul is azt mondanam, hogy egy tizenx millios uj auto mellett belefer egy dsg javitas 6-8 ev mulva. en legalabbis biztosan kifizetnem inkabb azt, mint, hogy evekig hallgassam az otvar cvt-t egy egymillios kiadastol tartva.
-
tibbike01
őstag
válasz
Tom1939 #223961 üzenetére
Az olajos DSG sem sokkal "városállóbb". Nyilván jobb valamivel, de annak sem tesz jót a városozás. Talán a CVT, ami igazáb bírja a várost.
Egyébként az okos felhasználáson sok múlik. Autohold, sport mód, manual mód...stb használata alkalmanként, amikor a környezet igényli, de ez tipikusan nem könnyen követhető női logikával.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tom1939 #223947 üzenetére
T-Crossban csak szaraz dsg van, ugyhogy ha automata kell, akkor ezt el kell fogadni. En annyira nem felnek tole.
1.0tsi-t jobban kell terhelni, siman tobbet tud fogyasztani es a 3 hengeres jaraskultura is nyilvan elmarad az 1.5tsi-etol. Meg azzal mar van tarcsi is, lehet buntetni vele a belsobenszabonagyur: 188cm vagyok, jobban elfertem a T-Crossban a ram beallitott elso ules mogott, mint az i30-ban vagy a corollaban, Vitaraban. Csomatarto is eleg nagy benne sztem.
-
Yany
addikt
válasz
Tom1939 #223515 üzenetére
Ráadásul a Qashqaiok eléggé felszereltek már N-connectától kezdve (közép) és a belső viszonylag minőségi minden felszereltségen (pl. egy Corolla Crossal összevetve).
Most is van egy brutál akció, de az fentebbi szinten és nagyobb kocsikra: e-Poweres meghajtású(!) X-Trail 15 milláért eléggé durva.
-
saen
veterán
válasz
Tom1939 #223507 üzenetére
Van hely mindegyikben, szerintem a Jazz-ben is, hiába 300 liter, nagyon jól pakolható. HR-V meg szemre is nagyobb... A fő különbség inkább az, hogyha feleséged szeret magasan ülni akkor nem fogja elengedni a HR-V-t. Igaz Jazzben is van Crosstar, az is magasabb picit, mint a hagyományos.
-
Neoteric
addikt
válasz
Tom1939 #223360 üzenetére
Egyik mostani Honda sem a sportosságáról híres, leszámítva talán a Civic Type R-t. Cserébe sokat fejlődött minőség érzetre, kívül-belül. Én azt sajnálom, hogy Accord már nincs, pár hónapja láttam sokat az újból USA-ban, szerintem gyönyörű. Abból kéne egy nemlétező kombi.
-
saen
veterán
válasz
Tom1939 #223344 üzenetére
Új hondákat azért nem látsz, mert egyrészt keveset hoztak be az országba. Emellett a Z-RV meg azért nem siker, mert aki ennyit költ egy autóra, inkább vesz C-RV-t. 19m a listaára a fullosnak... Corolla Cross meg köszönő viszonyban sincs a fullos Z-RV-hez képest szerintem. Néztem mindkettőt, Z-RV-t vezettem is.
Fehérváron szoktam egyébként látni Z-RV-t, de kb minden új Honda ritkaságszámba megy.
-
válasz
Tom1939 #223334 üzenetére
anyumnak ez a mostani a második Jazz-e, mindkettőt újonnan vették (egy 2015-ös mk3 benzin GK, majd egy 2022-es facelift előtti mk4 hibrid GR) de nem mernék megesküdni arra, hogy a kettő között érdemi zaj különbség volt belül akkor, amikor csak a benzinmotor megy (országút 110 km/h)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #223296 üzenetére
Akkor ez nem az én autóm, ez nyuggereknek van akik minden nap elmennek egy liter tejért a Teszkóba. Most 301 literem van és az édeskevés.
Rav4 rajta van a listámon. Nekem a hegyes orrú tetszik de annak meg szar a töréstesztje... Szóval megvárom amíg a most futó beesik az én árszintemre. Az se holnap lesz.
-
válasz
Tom1939 #223267 üzenetére
Köszi nektek! Ez jó hír, nem ültem még újabb Octaviaban, mennyire csendes stb. Plug-in hajtás tetszik, nekem illene a mindennapokba, főleg ha azt mondod maga a rendszer is jó. Sok GTE tulaj is van, nem nagyon panaszkodnak.
Jól pakolható, modern autó. Még várok hátha valaki saját tapasztalattal is rendelkezik ezügyben. De igen, Toyota-val nekem sokszor a minőséggel van bajom, és már azt sem adják olcsón.. meg kellően szűkös autók. Pl az ülésfűtés gombtól kiráz a hideg, 2024-ben már bőven lehetne szebb megoldást alkalmazni a 20 éves billenőkapcsolónál.. -
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #223280 üzenetére
Nálam a legnagyobb japán kizáró ok, hogy általában nagyon kicsik belül. 2 hete próbáltam volna a Corolla Cross-t, ha nem érné el mindkét térdem teljesen hátratolt üléssel a műszerfalat. Persze ez sem általános, mert egy Swift-ben bőven elférek...
Az új Kugát is megnéztem, de az, hogy minden gombot elvittek a tabletre kicsit elvette a kedvem a cserétől.
Ami tetszett, az az új Tuscon, de ahhoz meg nincs normális motor. -
Bdanyy
addikt
válasz
Tom1939 #222848 üzenetére
Eddig a parker mindig kisegített
Persze nem mindegy a kerületen belül melyik rész és hány órakor. Este pl könnyebb a szabadság tér körül illetve a szent istván körúton belül parkolni, mint a körúton kívüli részen.
Mondjuk tavasz óta több hely lakossági parkolóhellyé vált 6 után (szidják is pl a belgrád rakparti éttermesekArrafelé legalább még mélygarázs sincsen túl közel)
Kis szaladgálósnak az eUp, citigo, i3m tetszene nagyon, mert számomra az üléspozíció miatt rövid utakra kényelmesebb mint pl egy golf vagy passat. Parkolni meg sokkal könnyebb mint egy 5m közeli autóval amikben hasonlóan jó utaznom "lapos" kialakítás mellett.
-
válasz
Tom1939 #222828 üzenetére
akik eddig a belvárosi ingyen parkolás miatt vettek az elővárosban zöld rendszámos autót, azok majd lecserélik villanyra
nekem meg, akinek nem lényeges, hogy Budapesten tud-e a feleségem évente egyszer ingyen parkolni (amikor oda megy) lesz olcsó plug-in a használt piacon
win-win -
zgospel
őstag
válasz
Tom1939 #222828 üzenetére
Egyetértek a lépéssel, a PHEV-ek egy nagyrésze eleve az európai adózási szabályokhoz lett belőve.
Szerintem a zöld rendszám a környezetvédelem megerőszakolása a jelenlegi formájában, legalábbis itthon abszolút nem a zöldségről szól.
Egy sima 3-as Prius hibrid a maga 4 literes városi fogyasztásával, kisméretű gumijaival egészen biztosan zöldebb, mint egy 2.5 tonnás X5-ös, ami az akku kifulladásával bőven 10 liter fölött fogyaszt, a tömege és mérete miatt gyorsabban eszi az egyébként batár méretű gumikat, fékeket, stb.
Vagy pl egy VW eUP is ugyanúgy zöldrendszámmal fut, mint az említett nagy batár SUV-ok, vicces az egyenlőségjel a kettő között.Hogy ontopic is legyek, valószínű a használtárakat valamelyest csökkenti, de nagymértékű beszakadást a racionális kategóriájú autóknál nem várnék, pl egy plug-in Prius ára nem hinném hogy a földbe állna ettől. Azt gondolom, hogy a vásárló közönség miatt, mert a PHEV-nek van értelme a városi és elővárosi felhasználásban.
Az "adócsaló" SUV-oknál már jobban el tudom képzelni, hogy jelentősebb áresés következik be.
Meglátjuk -
rbalint88
addikt
válasz
Tom1939 #222701 üzenetére
Napelem nelkul is megeri. Kona kb ugy fogyaszt, mint az eGolf, 1,5-2liter benzinnek megfelelo 100km-es fogyasztast tudnak ezek kb.
De abban egyetertek, hogy csak akkor vennek, ha tudom otthon tolteni.
Yaris Cross biztosan zajosabb, mint egy elektromos, ha a felhasznalasi profillal kiadja, en nem ellenkeznekigaz nekunk meg elektromos van (prius2 utan)
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Óra topik
- PlayStation 3
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest