- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Nekem aztán lehet, ismerem a típust
Lehet megnézek egyet-kettőt, de az a bajom h fel van hypeolva a típus, és 2013 elsős példányokat 500+ ezer kilométerrel adnak annyiért, vagy többért mint 2016-2017-2018 más egyterűeket. Egy 2013as Smax árából meg 5 évig szervizelem és tankolom mire elérem a P+ árát.
Legalább lenne őszinte az áruk, múltkor volt egy ex-taxi 450e kilométerrel 3m alatt.
-
AssAssynn
addikt
Én tudom mit akarok, maximum téged zavar össze az, hogy én megelégszem az olcsó autóval is, de ugyanakkor drágát is nézek. Ez nem csapongás. Mégis ki mondta, hogy ha eldöntöttem, hogy mennyit szánok rá, akkor muszáj abban az ársávban maradnom? És igen, néztem már ezt is, azt is, ez inkább pont azt bizonyítja, hogy nem vagyok leragadva egy kiszemeltnél. A lényeg az, hogy más a filozófiánk erre nézve. De az a baj, hogy ezzel a párbeszéddel nem jutunk előre.
C4 Picassot is néztem már 1.8 benzinmotorral. Kérdeztem már róla (talán itt is) meg a francia csoportban is. Ott a helyi mester azt ajánlotta, hogy jobb a Xsara Picasso tőle több okból. Ezért nem erre irányul a fókuszom, de különben is marha kevés van belőle, amit néztem, az nem volt valami jó.
-
AssAssynn
addikt
Az a baj, hogy támadsz, pedig vagy nem tudod, hogy mi jár a fejemben, vagy azt se ismered, amit már korábban leírtam. Nem akarlak bántani, ne haragudj, csak mindig ilyenekkel áll belém egy-két alak tök indokolatlanul.
Elfogadom, hogy neked az a véleményed, hogy csak újban létezik olyan, amit én keresek. De te is fogadd el azt, hogy amikor új autót ajánlasz, akkor tulajdonképpen egy kompromisszumot kínálsz, amiben azt mondod, hogy az ár az a dolog, amiben engednem kell. Most te fogadd el, hogy más meg azt írja, hogy "köss kompromisszumot", de ne az árban, hanem mondjuk abban, hogy mennyire tesz jót a kocsinak a rövidtáv, vagy bármi hasonló. Érted. Mindkettő kompromisszum. Egyikben én kötök kompromisszumot a kocsi javára, a másikban úgymond meg a kocsit teszem szenvedő alannyá az én irányomba tett kompromisszum érdekében. -
szabonagyur
félisten
Esélyesen érdemes lenne kerettől függetlenül mi az ami megfelel minden szempontból és az alapján dönteni, hogy belefér e a keretbe vagy sem. Mivel eléggé specifikus igényei vannak azért keret nélkül is eléggé leszűkül a piac.
Eléggé ördögi kör lesz az övé. Ami jó állapot az drágább lesz az átlagtól, akkor majd jön, hogy annyit nem ér, annyiból már újabbat kellene venni, amiből nem lesz jobb.
-
AssAssynn
addikt
Köszönöm az ajánlást!
Amúgy nagyon sokféleképpen keresgélek, nem csak úgy, hogy rászűrök a gázra, sőt a gyenge kínálat miatt főleg benzinesre szűrök csak simán. Sajnos sok autónál nem tüntetik fel, vagy legfeljebb a címben. De ez új, hogy ennél meg sehol sincs feltüntetve, csak látod rajta a matricát. De vannak olyan kocsik is, ahol már nem működik a gázrendszer, lehet ennél is van valami. -
lehet nincs tartálya, vagy van de nem lehet hitelesíteni, stbstb
persze egy kérdést megér, és valóban a nagy igazság: nem szabad túl szűrni a hahut, mert sok a madár, aki egy normális hirdetést nem tud megírni, így akár még lehet valóban gázos is.másik: nézni kell márka- vagy típus specifikus csoportokat, illetve időrabló, de nézni kell Marketplace-t is. SOKKAL nagyobb a pörgés ott a másfeles ársávban, mint hahun
#216708 AssAssynn
lehet, hogy 1-4 éves korában második autó volt az a pikacsu, amiket nézegetsz, de 15 évesen és másfél millás értékkel sokaknak ez AZ autó.
ott nincs második, vagy ha van, akkor az egy B Corsa... -
AssAssynn
addikt
Renault Scenic facelift előtti, ugyanabból a hirdetésből, ahonnan te is szedted a képet: [link] Látszik, hogy a középső kisebb.
"Mivel az elképzelés és az ár finoman szólva nincs egy dimenzióban"
Na, most egyelőre ez ott kezdődik, hogy olyan típusú autóból se igen találok, amilyen nekem kellene, és csak azután jön az, hogy amelyik jó lenne, még abból is nehéz kifogni jó állapotút, és csak utána jutunk el az árkérdésig. -
AssAssynn
addikt
Miből gondolod, hogy "mindben cserélték" ezeket? Mikor jött elő a hiba? Azért vannak ebből többet-kevesebbet futott példányok, bár csak 2009-ig gyártották. Érdekes, hogy ezek drágábban mennek, mint a Picassok, érdekelne most már, hogy jobbak is-e.
Az üléssorra köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet, erre mindenképp rámérek személyesen! -
-
ZolAK
csendes tag
Halogén fényszóróval is élhető az Auris? LED-es nagyon jó lenne, de egyrészt a keretembe nehezebben férnek bele, másrészt ahogy hallom a Casco elég húzós tud lenni.
Gombinyó: a megane nagyon tetszik, pályán valószínűleg jobban is illene hozzám, de pont a viszonylag sok városozás miatt félek tőle.
Paxker315: néztem Prius 3-at is, de ott még durvább árakat látok. A jobb fogyasztás mellett van még vmi előnye az Auris-szal szemben?
-
hobizoli
nagyúr
nyilvan ha vmi sumak hiba van, akkor a lean LPG keverekkel jobban kijon...
ilyen tud lenni egy vakuumcso repedese, vagy felig-meddig halott legtomegmeroeccer regebben egyik autonal az volt a hiba oka, hogy a fekszervo vakuumdobjaban szakadt volt a membran, ami egy kozel ~20 eves autonal mar eloferdulhetos tema
kicsit kemenyebb volt a fekpedalja, mint egy masik azonos autonak a kisebb szervohatas miatt... meg seggre erezhetoen nem ment ugy megsem, mint az
de ha megpumpaltad a fekpedalt az alapjaraton jaro motornal, akkor emelkedett az rpm
neztunk is WTF?
azon kersztul szivott be a motor a (legtomegmero altal) méretlen, fals levegota vakuumdob meg tipikusan igazan hálás helyen van
ki, felujitosnak elvisz, be, es voila, megjavult a fek is, meg az auto dinamikaja issokan nem is gondolnanak erre (...sem)
nekem meg a fekszervo vakuumcsoven volt egy hosszanti repedes a szivosor feloli vegen
tokugyanezt csinalta akkor az is
kicsit kemenyebb lett a fekpedal, meg nem ment ugy a falslevego miattes az semilyen hibakodot nem dobott erre
-
hobizoli
nagyúr
lambda szonda visszajelzese
energiaegyenertekben nezve LPG uzemben ~20-25%-l dusabb keverek kell, mint benzinnel
szoval ha nincs eleg dusra allitva es a lambdara sem tudja kikorrekciozni (mert egy fix -tol -ig % savval tud csak dolgozni), akkor adhat be ra hibakodot
E10-s benzin energiatartalma 7,45kcal/liter a LPG-é meg 6,1kcal/liter
7,45 / 6,1 = 1,22x
LPG magasabb oktanszama miatt azert le lehet menni 1,2x-re, vagy vmivel akar ala is, de 1,1 vagy az ala mar tuti nem -
AssAssynn
addikt
Picasso indexkar google alapján 10k. 28-ért már van a "körrel" együtt mindkét oldali.
A szalagnak nem tudom a pontos nevét, de egy nem régi cikkben is 100ezret írnak, meg anno rákeresve is tényleg annyi.
Mondom, a rohadást mindig nézem rajtuk, az az első, hogy alábújok és körbenézem fél méterenként az egészet. Sokat hagytam már ott emiatt. Meg sok már le van kenve ilyen fekete cuccal, az alatt is kitudja mi van, otthagyom az ilyet egyből.
Tudom, hogy van hibája, de elég tágas és olcsó. A maga kategóriájában szerintem ez most egy bestbuy autó. Nekem olyan kell, ahol hátul három egyenértékű, rendes ülés van, és csomagtere is van (család miatt). Ezt nem tudja más ebben a kategóriában. Versok-nak középső ülése csökevényes, csomagtere kisebb, meg drágább is jóval a Toyota. Szóval körbenéztem eléggé, de nincs más alternatíva. -
AssAssynn
addikt
Nincs se Picasso-hoz, se máshoz szerelőm itt, ahol lakom.
Indexkar úgy tudom filléres tétel, és inkább gond a kormány kábellel szokott lenni (nem tudom mi a neve), drága, kb. 100k, de ha kicseréled sokáig jó lesz újra. Hátsó hidat, rozsdát nézem nagyon vásárlásnál. Apróbb, elektromos hibák meg tudtommal tipik francia dolgok, de amíg megy az autó, addig nem fogok vért izzadni miattuk. -
AssAssynn
addikt
Ott biztos nem. Viszont dacára annak, hogy a hónap 30 napjából 28-ban a fentebb vázolt módon közlekedem, a maradék 2 napban meg a családdal megyünk messzebbre. És a havonta autóba tett kilométer (kb. 5-600) több, mint a fele is ezekből a hosszabb utakból származik, ahol már szépen át tudna kapcsolni gázra.
-
Ja, szerintem is a hybrid felirat hozza ki egyeseknél. Gondolom ezek a népek egy Lexus RX power hybridet is "megtolnának", pedig az ha nem is V10 Tdi de azért lépeget...
Szerk, Qru: Végül is érthető a logika, a legnagyobb parasztokat átültették VW-be és ezért most frusztráltak is nem csak agresszív alfa hímek
-
q13579
senior tag
Volt egy ilyen sejtésem...
3-3,5 mHUF között kellene a 2-ra alternatíva és automata csak álom, jó lesz ott a kézi is... Scirocco pl nagyon tetszene, de sajnos mind a beteg 1.4 TSI-vel van ellátva gondolom.
Akkor marad a jól bevált, meglévő ismert előéletű kis km-es A4-es és asszony meg keres magának 2-3 mHUF között valami szaladgálós kis benzinest...
Hiába akarunk zöldülni, ha ilyen drága...
-
tboldi
nagyúr
Én most azt furcsállom, hogy a januárban vásárolt MiTo tavaly november óta volt kivonva, mi helyeztettük vissza forgalomba az átírással egyidőben, úgyhogy elvileg nekünk kellene fizetni a gépjárműadót időarányosan. De semmi nem jött a NAV-tól, az app is 0 Ft-ot írt. 🤷♂️ De igazából nem izgulunk, ha fizetni kell, meg fognak találni.
(És egyébként így, kivonva hoztuk haza lábon a pályán Érdről Móvárra, szeretünk veszélyesen élni.
)
-
Bizony a 9028-as.
Lehet, hogy ha nem jön a felülvizsgáló, akkor is elhoztuk volna.
De legalább volt aki jobban tudott figyelni.
Még 5 személlyel is egész jól megindult.
Az eladó az szerintem imádja az autókat. Úgy váltunk el, hogy "és mindig a legtávolabbi parkolóba állj vele, nehogy rányissák az ajtót".@#212526 tboldi
, és képzeld, anyóka kollégájának a felesége szintén Alfát kapott - Mito-t. És ők is nagyon szeretik, kutya baja.
Pedig náluk após emlékeztette őket a 3 f szabályra, aztán most van egy Focus-uk, meg egy Mito.@#212525 Integrale
Kifejezetten kellemes volt a váltója. Pontos, nem ugrott ki.
(Ha igaz kuplung-javításon /felújításon?/ is átesett)@#212527 Qru
Természetesen.
Felvettem a benzinlistáraCsak az a vezérléscsere...
Ha már majdnem egy 100k km van benne, akkor ne menjek már vele, csak a szervizbe, ugye?
Hazafelé is nagyon óvatosan jöttem, finoman váltottam, semmi hirtelen gázadás... lábon szépen hazaértünk. -
Huh... az a két utolsó olajcsere rögzített adata nem túl bíztató... 107-144-186. Inkább az 1 évet tartották, mint a km-hez tartozót.
Persze az is lehet, hogy volt köztes is, csak azt nem ide írták fel... akkor is 20k. Na de feltételezésbe nem szabad belemenni. Majd rákérdezek, meg hátha az eredeti tulaj felírta a könyv utosló, "jegyzetek" oldalára (én ezt csinálom az Astra-nál)
Meg azt is remélem, hogy a csomagtartóban látható folt az nem beázás.Az utolsó szervizbejegyzés meg máshol van, mint az elődőek (Bruck/Leitha, az uccsó' meg Villach)
-
Hát nem tudom , követek egy arcot aki csak vw- re van ráállva onnan is pár éves passátokra és jó áron adja őket már átírva . Na mindegy , így már nem csodálkozom miért van olyan kevés használt normális kocsi . Ezek szerint viszont az árak nem igen fognak lentebb menni .
-
AssAssynn
addikt
Rövidtávon egyáltalán nem fűtik, semmi értelme arra a néhány kilométerre, meg fel sem melegedne addig. Akkor fűtök csak, ha családdal megyünk hosszabb távra.
Olvastam, hogy a Prius Plus (+) az li-ion, szemben a hagyományos nimh-el, de azt is olvastam, hogy azt nem lehet cellánként javítani, mint a simát. Az a baj, mivel gyakorlatilag az összes külföldi, igazad van, hogy 99% az esélye, hogy 600e-ről visszatekert taxik ezek valójában, és ez nem is tetszik nekem.
-
Hát a jelenlegi 13-14 liter helyett egy 9 liter is nagyon jó lenne..
Pályázunk is azért két-három hetente kb 700 km-ert szóval azért akarok olyat ami ott is tökéletes viszont az Audi bent le eszi a gatyám.Gondolkoztam azon a típusú Volvón is, de azzal nem tudom mennyire lennék beljebb a jelenleginél hisz csak 300ccm-el kevesebb.
-
IMIIKE1998
őstag
Hát szerintem is drágább lett vagy 15-20k-val.
#211714dellfanboy: 24, 1 éves jogsival.
#211715tboldi: Tavaly vagy 20-25k-val kevesebb volt. Csak pont megnéztem, mert ismerős most kötött, neki 105k volt, igaz, neki fél évvel később lett meg a jogsi.(Nekem még nncs autó, az infláció+benzinár emelés óta kissé elment a kedvem tőle. -
kisza25
félisten
Az autó keskenyebb és rövidebb, egy métetkategóriával kisebb, egy normál alsóközepes nagyobb, mint egy fabia/seat ibiza kombi
Niro:
Hosszúság: 4 355 mm
Szélesség: 1 805 mm
Magasság: 1 545 mm
Tengelytáv: 2 700 mm
Csomagtartó: 427 ℓ
Seat ibiza st:
Hosszúság 4 227 mm
Szélesség 1 693 mm
Magasság 1 445 mm
Tengelytáv 2 469 mm
Csomagtér térfogata 430 l
még a 3 ajtós i30- nál is kisebb és i30 kisebb, mint a niro
-
Székesfehérváron.
(Itt van Bosch szerviz.
Tbányán is van, kollégám vitt oda autót, azt mondta, hogy normálisak)@#211548rbalint88
ne akarj mindenaron kiszurni a felesegeddel
Természetesen.
Nagyon igyexem fenntartani a tüzet a helyes választáshoz... csak hát most felvételi (továbbtanulás), új gasztronómiai éra bevezetése, születésnapok, névnapok.
Így elég nehéz.
Kicsit most úgy vagyok vele, hogy jan végéig le kéne zárni az ügyet, ha nem lesz, akkor nem veszükn.@#211546Tothgera30
Engem is meglepett, de így törtönt. A Focus-ban volt ülésfűtés, és deréktámasz. A deréktámasz nálunk sokat számít.
(Nagyocskában az anyósülés is egy az egyben olyan, mint a vezetőülés - persze tükörképes kivitelben; deréktámasz, emelhető, fűthető) -
-
AssAssynn
addikt
Tudom, ezért mondtam, hogy szinte lehetetlen a bevizsgálás, hacsak nincs egy ilyen szaki közvetlen szomszédságában az eladó autó. A másik meg, hogy ha találok egy jó példányt, arról a tulaj is tudja, hogy jó, és nem szórakozik azzal, hogy te elvidd, mert fog olyan vásárlót találni, aki 10 perc átnézés után megveszi. Főleg a mostani helyzetben, amikor nagy a kereslet.
-
tboldi
nagyúr
Esetleg a csájníz Delphi interfészem képes lehet rá? (költői kérdés) 🤔
-
-
Na és ilyen az én formám, 1.33-ból találtam kombit, 1.6-ból csak heccsbekket.
Majd este még vadászok.@#211306Qru
Az opelnél csak 1.6 jöhet szóba, megnéztem az opel topikot. Meg amúgyis, kifejezetten szívó motorrral bírót keresek.
Após 1.4T-je (Meriva B) 5 évesen már dobálja a csekk-and-Gin-t, pedig szakszervizbe hordták a garanciális időszakban.@#211307tboldi
A nők már csak ilyenek.
Anyó nem szereti vezetni a Maximust, aztán amikor vezeti, akkor végülis igen.
Dízelt utálja, pedig 13 évig volt dízel egyterűnk...
Turbóról már nem is akarok neki semmit mondani
Astrár nem akart venni, most már benne van a pakliban.
Régen piros autót (3 éve) szeretett volna, most a Civic pirosra mondott nemet.Ti meg itt türelemmel viselitek
-
Jaja... Ezek vannak, meg a bárányfelhők... Ha belegondolok, hogy mennyi volt 3 éve egy új sx4scross (4,7M), akkor agyf'szhalál kerülget.
@#211265 zgospel
Ez az autó hemzseg a red flagektől.
Néhány külsérelmi nyom mintha lenne, meg hátul mintha lógna (vagy ültetett), ezen kívül az én jó szemem, szagértelmem' nem lát semmit. -
tibbike01
őstag
Köszi, sejtettem, hogy ez lesz az első ajánlás.
Valóban ennyire jó lenne a Toyota hibrid rendszere és meg kellene bocsájtani a CVT váltó bénaságát, a puritán, végtelenül unalmas belső teret, idegesítő info rendszer működését és a kényelmetlen üléseket?1.5 TSI Arteon, Oktáv, Golfban gondolkodtam eddig.
-
AssAssynn
addikt
Van a családban Jazz, de az még esetleg pont a határ lenne, amibe talán valahogy elférnénk, de inkább már attól nagyobbat szeretnék.
Az a baj, mindennek elborult az ára, a Priusé talán kiemelkedőbben, de a Jazzé is, amit 1-2 éve 1 misi alatt néztem, azok most 1,5-ért mennek. Szívem szerint semmit se vennék most, csak hát jön a második gyerkőc, és a jelenlegi járgány már vállalhatatlan. -
tboldi
nagyúr
Tévedsz, egyszer egy biciklis nekitekert fék nélkül, nagy területen behorpadt a motorháztető és a lökhárító is törött, plusz jelenleg már a harmadik szélvédő van benne hála a kavicsoknak.
Egyébként a villanyoszlopos affér volt az egyetlen, ami az én hibámból következett be, azon kívül mindig mások okoztak kárt az összes járgányunkban.
-
Vismajor01
addikt
Mikor a Volvót vettem, akkor kb úgynézett ki, hogy
Veszek hárommilláért egy Avensis TS-t
Nem, inkább 3,5-ért veszek egy Lexus RX400H-t
Nem, akkor inkább 4-ért egy Prius Plust
Nem, akkor inkább 4,5-ért egy Outlander PHEV-t
Nem, akkor inkább 5.5-ért egy Volvo v60 PHEVet
Nem, akkor inkább 6.5-ért egy Passat GTE-t -> ide már nem jutottam el -
Nekem 2 autóm van tőle, az egyik még megvan és egyiket se bántam meg. Alapvetően szép autókat válogat, de azt halkan mondom, hogy egyébként "nem ért az autókhoz", nem dug rá semmilyen diagnosztikai eszközt, egyszerűen annyi, hogy a felsőbb sávból válogat, azokból pedig könnyebb jobbakat kifogni. Az egyik autónknál pl nem mondta vagy nem tudta megmondani, hogy a tető fényezve volt - valószínűleg kavicsot kapott, mert csak a vastagság tér el és sehol nem tudtam kiugróan vastag értéket mérni, illetve a burkolat belül is sértetlen volt, nincs nyoma sehol semmilyen beavatkozásnak. Illetve például mondta, hogy megkímélt autó volt, mert amikor leállította a próbaút után, akkor az eco rating az maxos volt - ja csak az indulástól megállásig érvényes, tehát ő vezette úgy -. Plusz kint van pénz általában az autók karbantartására és kevesebb a csaló is. Nyilván ő is minél többet lát, annál avatottam lesz, nekem se az a szakmám, csak meló miatt láttam már néhány ezer autót, így tudom, hogy hogyan öregszik 1-1 típus mondjuk 150k km-ig, meg hogyan néz ki egy javított autó - nem is félek tőlük annyira, mint itthon szokás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Canon Selphy CP1500 Printer /// Számlával és Garanciával
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest