- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #18514 üzenetére
Jaaa... akkor igen, másra gondoltunk. Ott valóban nem gond az ilyen.... kivéve ha a referencia pont is elmozdul
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #18504 üzenetére
...hát egy több centis rázókőre nem lehet tekintettel a belőtt érték, mert akkor semmit sem ér a dolog egyenesben.
Hm, ezt most miért írod? A pattogásnál maga az autó (és így a szárny is) kerül közel az asztfalthoz... én nem a szárny elhajlásáról írtam ott.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #18501 üzenetére
Azért ennél pl a rázókövek elég problémásak lennének. Egyrészt amikor fölötte van a szárny, a kerék meg még nincs, másrészt ha keményen megy át rajta, és utána akár pattoghat is az autó... vagy akár csak az egyenetlen aszfalton pattog... így nyilván nem lesz meg a táv. ..bár végülis ha rögzítik azt is, hogy mikor (a pálya melyik részén), akkor ez talán kiküszöbölhető.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #18474 üzenetére
Szingapúrra szerintem kész lesz a többi nagyobb csapat hasonló megoldása is ha esetleg addig nem tiltják be. Spa-ban meg Monza-ban pedig szvsz nem fog akkora hátrányt jelenteni a hiánya.
-
válasz
hunnylander #18478 üzenetére
Jelenleg az az álláspont, hogy nem mondják meg előre mit fog tesztelni a szárnyakon Jo Bauer Spa-ban, így nem is lehet rá felkészülni.
In order to ensure that the requirements of Article 3.15 are respected, the FIA reserves the right to introduce further load/deflection tests on any part of the bodywork which appears to be (or is suspected of), moving whilst the car is in motion.
Kérdés, hogy bele fognak-e kötni a RedBull szárnyába, bár ebben az esetben a RedBull is mondhatja, hogy csak az az egy konstrukció van nekik a helyszínen, az FIA meg nem fogja bevállalni az azonnali tiltást. Inkább az történhet, hogy Monzára át kell tervezni az első szárnyakat, az új vizsgálati módszereknek megfelelően.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #18478 üzenetére
Pedig csak gyors tipp volt
Igen, így nem csoda, hogy nincs gondjuk vele. Vajon a Ferrari megoldása is ilyesmi?
Mivel akárhogy terhelik, mindig lehet trükközni ilyesmivel, az egyetlen ellenőrzési lehetőség a szélcsatornában lenne szerintem... de az meg enyhén szólva drága lenne, és kivitelezhetetlen is (max ha év elején bekérnék az összeset, és végigtesztelnék, hitelesítenék, stb.).
Már korábban is mondtam, és most is ezt látom megoldásnak: hagyniuk kéne a felxi szárnyakat (és nem ökörködni a mozgatással körönként kétszer meg hasonló ötletek), egyedül annyit előírni, hogy nem törhet el csak ütközés esetén... ha törik, komoly, egyértelműen előírt büntetés érte... és máris meglenne a biztonság is, ellenőrzés sem lenne annyi, nem lenne a folyamatos "ki-hogy csal a másik szerint"... persze akkor csökkenne a cirkusz, szóval nem fogják meglépni. -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #18474 üzenetére
Jól értelmezem, hogy a lényeg a B-vel jelölt rész kiegyenesedése, ezáltal a merevség csökkenése... és máris lehajlik a szárny?
Akkor nem is lőttem nagyon mellé a #18461-ben az ötletemmel
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #18450 üzenetére
Mégiscsak van ITV4 FilmOn-on is, csak a listán nem a többi ITV csatorna közelében lett elhelyezve.
-
Tottu
senior tag
válasz
hunnylander #18447 üzenetére
Kössz! Most már nem lesz időm nézni, de legközelebb belenézek a műsorba, hátha elkapom a közvetítést.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #18405 üzenetére
Fenébe. A cím alapján azt reméltem, hogy valami jókis DDD-hez hasonló technikai újításról lesz szó.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #17927 üzenetére
huhh elég érdekes baleset
-
#27441408
törölt tag
válasz
hunnylander #17852 üzenetére
Hát igen ki találnak valami agyatan nevet az nem ugyan az. A törzs szurkolók egy részét lehet nem is érdekli hogy nem teljesen gyári már,de mégis a Reanault név maradt..
Átnevezik Renyónak
Nem értek hozzá az a 25% mire elég a Renault-nak, mibe szólhatnak bele ?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #17564 üzenetére
Ez mind igaz, Massa részéről érthető a dolog, de az is hogy abban a helyzetben amiben ő van, az által amit ő maga ért el ez évben ez járt. Alonso több pontot gyűjtött eddig, ennyi a történet, nem kell túlmisztifikálni. Egy győzelemnyi különbség már nagyon sok ebben az időszakban, Alonso is épphogy esélyesnek mondható. Ha helyváltoztatás nélkül futnak be, akkor szerencsétlen Alonso háborgás menne. Teljes joggal.
Ugyanakkor a pofátlanságot amit láttunk nem Alonso és a Ferrari ültette el az idei évad elejétől a spotban. Ők csak átvették azt mint egy technikai újítást. Ajánlom az okokat végiggondolni, szerintem azok a "sérülések" okozzák azt, hogy megint olyan az f1 amilyen. Sokszor maga a Ferrari volt benne az ilyen dolgokban, de idén kivételesen ők csak most indulnak be, hiszen látták ki vezeti a vb-t és milyen mentalitással. Ez kell ide. Működik? Működik, máris +5 pont.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #17564 üzenetére
bezzeg ha anno kova ügyetlenkedett volna Hamilton előtt akkor világ hülyéje lenne hogy nem engedi el.
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #17118 üzenetére
melyik? mert 5-ösre nem
szerk: kösz mindenkinek a hűtőtáskás válaszokat
-
pottyantós
aktív tag
válasz
hunnylander #17109 üzenetére
Nem nagyon fekszik az autónak az új fejlesztés... de a Ferrari kezd feltörni, Alonso meg is nyerte a pénteki szabadedzést de csak az időmérőn fog kiderülni hol tartanak. remélem jó kis futamot hoz a vasárnap
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #17082 üzenetére
Ezen még milyen cuki volt a diffúzor
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #17057 üzenetére
Azért milyen érdekes, hogy a legagresszívebb/harciasabb versenyzők a legundokabbak...
Az esés csúnya... Futott a sok puhatestű a cigánykerék elől...
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #17057 üzenetére
Nagyon otthon voltak fejben, akik el kezdtek futni. Ha nem futnak? Ne is gondoljunk bele.
Kemény. -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #17057 üzenetére
az igen ...
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #16974 üzenetére
ő szerintem nem arra a farokra gondolt, amin a lámpa is van, hanem a motor burkolat hátsó részére, ami régen hátrafelé lefelé ívelt, de most már a hátsó szárnyig elér kb (shark fin angolul)
szerk.: nem tudja valaki, 2009-ben hogyan változtak a szárnyak és a diffúzor adta leszorító erő arányok? Mert ugye 2008-ban elvileg 25%-ot adott az első szárny, 35%-ot a hátsó, és 40%-ot a diffúzor. A 2004-es vagy 2005-ös Ferkánál 45%-ot olvastam a diffúzorhoz. De ezek hogyan változtak 2009-ben? Gondolom a hátsó szárnyé csökkent, az elsőé nőtt, de konkrét értékek?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16691 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #16934 üzenetére
És ha Csárli megmondja Lonzinak, hogy Kubika pár kör múlva ki fog esni, akkor biztos meg se próbálja támadni.
A Renault csak azért füstölt el, hogy Alonsonak rossz legyen. Bosszúú!!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16691 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16687 üzenetére
Jól néz ki az már biztos.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #15772 üzenetére
Itt (a5) azt írják, hogy:
"a gumigyilkos Spában és Monzában pedig egyet sem, hanem a biztonságot szem előtt tartva a kemény és a közepes abroncsokat veti be." -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15772 üzenetére
Szuperlágy és lágy lett volna a tuti. Ez így megint nem az igazi.
-
tjokai
senior tag
válasz
hunnylander #15751 üzenetére
Igen tudom!Nem is írtam azt h Kimi álma a Renault csapat!Csak szóba hozták...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15743 üzenetére
A tavalyi autó után nekem annyira nem fog hiányozni.
Amúgy pár hónapja John Iley ment át a Ferrari-tól a McLaren-hez. A munkaerő áramlás elég megszokott dolog már a két csapat között.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #15735 üzenetére
Ez tényleg nagyon profi, és a zene is nagyon jó. Ha jól emlékszem a Felpörgetve (Driven) c. filmben is benne van. Kár, hogy a FOM ezt is herélni fogja...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15723 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #15723 üzenetére
megváltozott az autó hangja is?
syl5: márkakereskedésbe bemész, akkor ott adnak jegyet. De én olvastam olyat, hogy ha nyomtatottat viszel a WSR-re, akkor is a kezedbe nyomnak rendeset a nyomtatottak helyett.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #15725 üzenetére
Jajjajjaj Merga csak egy van
Ahol a Piros sisakos ember van
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15714 üzenetére
Nehezen tudnék elképzelni egy hasonló kis filmet a Ferrari kettősével vagy éppen a Webber-Vettel duóval.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #15707 üzenetére
Pályázik a legjobb&legszebb munkahely címére
(#15698) wildrain: és mi van a fékezéssel? Ha jól emlékszem másként viselkedtek a KERS-es autók fékezésnél mint azok amikben nem volt KERS
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #15707 üzenetére
Gyönyörű hely!
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #15416 üzenetére
tehát 1 körre (4,36km) kb 2,066 kg üzemanyag kell, ami 2,7 liter kb. Az egyenes ahol Lewis megállt, 1 km hosszú a box bejáratáig, ebből megtett már vmennyit, de mivel itt magas fordulaton megy a motor normális esetben végig, vegyünk 1 km-t. Az kb negyede a pályának, kb 7 deci benzint jelent, de levezető körön nem szokták úgy járatni a motort, tehát max 4-5 deci kellett volna ahhoz, hogy eljusson a boxig, tehát nem mondtam nagy hülyeséget tegnap sem. 4-5 decivel (~0,3kg) nem lehet 2 tizedet javulni, sosem lehetett. Hülyeség ezen hintázni. Az meg, hogy nem lehetett volna elmenni még1 gyors körre, hát a mérnökék mondták neki rádión, hogy van még benzin elég a kocsiba még1 gyors körre ... lehet a tankolós emberkék tankoltak x decivel kevesebbet be neki vagy mittomén.
Csalni ezzel tényleg nem lehet, ötlet is hülyeség lenne.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15416 üzenetére
Tegnap óta ezt googlizod?
Szvsz engedd el. -
mejanos
csendes tag
válasz
hunnylander #15393 üzenetére
Akkor Scumit miért büntették meg Monacoban, ha mégis: "az SC vonaltól lehet már idén előzni"
-
Viktor77
titán
válasz
hunnylander #15393 üzenetére
Újból megkérdezem.
Miért mindig pont Hamiltonnal történnek ezek? Egy kis szóbeli figyelmeztetés itt, egy kis 10k-s bünti ott, egy kis "legközelebb ha valaki ilyet csinálna, azt jobban büntetjük" amott. Ezek biztos mind véletlenek.
-
Viktor77
titán
válasz
hunnylander #15379 üzenetére
Érdekes, eddig valahogy senkinek nem jutott ez eszébe. Pont Hamiltonnál kellett megtörténnie.
Én sem gondolom, hogy ezen múlt volna a pole. Gyorsabb volt, ez nem vitás, és nem a benzin mennyiségén múlt.
Az bassza a csőröm, hogy Hamilton neve lassan futamról-futamra előkerül, valami vitás eset kapcsán. Mindegy, hogy szabályba ütközőt csinál vagy sem (azért általában nem).
És nem csak azok vitatják a dolgot, akik nem szeretik. Mindig a szabályokra hivatkozol, és most is kapott büntetést, szóval a bíróktól is "megkapta a magáét". Ergó nem volt teljesen szabályszerű. (Nem kell tudnom a szabálykönyvet, de a bírók nem a hasukra ütöttek és dobtak egy 10k-s büntit. ) Ha az lett volna, nem kapott volna büntetést. Most a mértékétől tekintsünk el, nem lényeges. Büntetést azért lehet kapni, ha valaki olyat csinál, amit nem kéne. Ahogy a szóbeli figyelmeztetés is azért jár, mert olyat tesz valaki amit nem kéne. -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15369 üzenetére
Azért ezek után kíváncsi leszek a következő időmérőn, hány kocsi fog félreállni a fűre az időmérő utolsó köre után
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
Hogy jogi alapja van-e? Fogalmam sincs. Nem is fogok utánanézni. Etikai szempontból nyilvánvaló az eset.
Amúgy kicsit el van mosva a dolog, nem? Mert ami a cikkben volt szektoridő (33 meg 55 mp talán?) az nem azt mutatja, hogy beért volna a boxba. Tehát feltehetően nem 1-2 deci hiányzott.
A Nincs bizonyíték a tervezettségre meg olyan, hogy ezek szerint még te is belátod, hogy volt susmus a dologban, de "gyere gyökér, bizonyítsd be"?
Az meg, hogy 1-2 deci mennyit számít... szerinted Hamilton jóelőre tudta, hogy 2,5 tizeddel gyorsabb lesz, mint Webber?
Igazából nem vág földhöz az eset, szerintem nem befolyásolja a verseny végeredményét (ahogy az előbb is írtam). Ennek ellenére furcsa, hogy pont vele történt ilyesmi. 3(+1) pályán töltött körnél a Q3 végén meg aligha tud beütni váratlan üzemanyaghiány. Ha 40 körös etapot megy azt mondom oké, de 15-16 km-n nem tűnik el egy ásványvizes flaskára való benzin. A mérnöki tudományok annál előrébb tartanak azért...
-
Viktor77
titán
válasz
hunnylander #15369 üzenetére
Azért gondolj bele, viccesen nézne ki, ha a következő időmérőn, az első 10 autó ott maradna a levezetőkörben a pályán, majd betolja őket valaki.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15369 üzenetére
Kit érdekel ki tehet róla?
Ott van a motorszabály, nem a pilóta tehet róla hogy sorra döglenek, de mégis a pilóta kapja a 10rajthelyes büntetést.
Ott van Sumi esete, a csapat mondta neki azt, hogy előzhet, ő előzött, és mégis őt büntették.
De pl Hamiltont nem büntették meg a cikázásért se, pedig arról már igazán tehet, és még van 1-2 dolog a füle mögött csak idénre.Jah, és inkább írj Hamiltonnak hogy figyelje a boxutca lámpát, meg az előtte lévő autót.
Tud vezetni nem kétség, de annyira irritál hogy idén mindent elnéznek neki. -
1hijjanhusz
senior tag
válasz
hunnylander #15367 üzenetére
Ez igaz. De, azért a pálya utolsó részeiben jól jön a jó vég.
Bár az valóban igaz, hogy sok előzésilehetőség van ezen a pályán. -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
Na ha ennyire véded, tegyük fel hogy ártatlan Hamilton, mert nincs benne a szabályzatban.
Akkor mire fel kapott pénzbírságot, és figyelmeztetést? -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
Én azt értem, csak megint miért Hamilton, miért nem Alonso vagy Webber trükközött így a csapattal? Idén ez hányadik ilyen húzásuk?
De nem érdekel, futamon úgyis darabokra szedi a két RBR. -
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
Itt egesz masokat irnak.
-
1hijjanhusz
senior tag
válasz
hunnylander #15357 üzenetére
De, ha jó a vég, akkor még szélárnyékba sem tudnak néha kerűlni az amúgy gyorsabb autók.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #15261 üzenetére
Aztán épp elindult. Thx!
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #15240 üzenetére
Működik, köszi!!!
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #15253 üzenetére
megy mar az adas?
en is beallitottam a proxis temat, de egyenlore ezt irja: This content doesn't seem to be working. try lagain later. -
válasz
hunnylander #15251 üzenetére
Működik a proxy-s megoldásod? Nem követtem az oldaladon, tudjátok vele nézni most pl. az adást? (BBC2)
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #15231 üzenetére
Az a video a link aljan nagyon jo, megtorpant a mormota igy tulelte a tortenetet
-
válasz
hunnylander #15248 üzenetére
Sosem teszik ki a 3. szabadedzést.
##########
Most feszegetik a csapatutasítás témát, hogy értelmetlen ilyet írni egy f1 szabálykönyvbe.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15240 üzenetére
Itt. Az iPlayer-en nem látok live opciót. Az iPlayer még működik ezzel a proxyval.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15228 üzenetére
A tegnapi edzéseket vissza lehet nézni de a jelenleg is tartó 3. edzést már nem engedi sajnos.
"Not available in your area"
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15226 üzenetére
IE alatt be lehet állítani ezt?
-
ToBeY
nagyúr
válasz
hunnylander #15226 üzenetére
Már közben rájöttem hogy a BBC2 adja azt meg lehet nézni filmon című programmal.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #15203 üzenetére
Nincsen? Pedig írták és írják pár helyen, h ma vetették be először és, h milyen jól teljesít
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15203 üzenetére
Kár, hogy ez önmagában sokat nem ér még itt se. És ahogy hallom, komoly gumimelegítési problémákkal is küzdenek.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #15180 üzenetére
Nincs ebben semmi furcsa. Szét akarják b@szni a sportot. Jó úton haladnak...
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #15178 üzenetére
A legfrissebb pletyka szerint már az Avon a befutó...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15058 üzenetére
Ehhh... akkor a rosszabbik verzió jött be sajnos.
Gondolom a vasárnapi végeredmény azért valamelyest hozzájárult a gyógyuláshoz.
"Lotus Racing have announced several members from Force India will join them. Its Design Director, Mark Smith will be joining Lotus as their new Technical Director. Fellow Force India designers Lewis Butler & Marianne Hinson have joined the team. Lotus says it's a statement of intent, showing they want to recreate the success of Force India."
A Lotus nem viccel...
"Red Bull are to extend their contract with Seb Vettel till 2015. Webbers contract ends this year."
Vajh' mi lesz crash test Mark-kal....?
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #15058 üzenetére
Jobbulást!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15055 üzenetére
az a ruha nagyon kész
tuti tűzálló. Meg hát az a könyökvédő vagy mi lenne az a karján.
Azért ide kellet bátorság bőven -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15055 üzenetére
Ez igaz de azért úgy van némi hasonlóság.
Ismét halott volt a neted?
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #14231 üzenetére
Az rendben van, hogy létezik egy ilyen cucc, de az sose fog kiderülni, hogy mit tudott volna, überdiffusor ide, hasmagasság állítás oda. (előbbi szerintem már mindenkinek van, meg a Toyotanak már háromfedelese is volt, az se működött, utóbbit pedig a RedBull gyanú miatt már kifejtették, hogy tilos) Szerintem e mögött inkább csak egy kis Toyotás marketing áll, hogy a 'japán gyártók úgy vonulnak ki, hogy maguk mögött hagynak egy vb-s autót'. Én nem hiszem, hogy ez a dolog többre lett volna képes egy átlagos Toyota eredménynél. (Gondolok itt arra, hogy a Toyota sosem ért igazán oda, a Honda legalább a Bar-os időszakban azért csúcson volt, csak a Ferrari-Schumacher duó miatt maradtak le ~2004-ben a vb-ről)
Amúgy nem Stefanról híresztelték azt, hogy valami olyan összeget szánt volna rá az F1 projectre, hogy még a felszerelését sem tudta volna kivinni a futamokra, meg hogy csak pénzt akart mosni a csapattal?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #14232 üzenetére
Ez így van, nagyban egyszerűsítek...az A5-nek meg hiszek..régen nem volt így, de nem lehet mindig minden forrásnak utánanézni, de mivel eleinte így tettem, az A5 volt az ami a legtöbbször helyes volt.
Emlékszem az utolsó ilyen alkalom az volt amikor Alonso és Massa összeugrott, az A5 által közölt fordítás volt a legjobb.
Na mindegy...nem dolgom fényezni az oldalt.Stefan-t meg majd meglátjuk 2011-re
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #14228 üzenetére
Stefanovic mondott már sok mindent, olvastad a hozszólásokat is?
Olyan sok mindent mondott:
Megvette a Toyota-t, nem vette meg,
leszerződött Villeneuve-vel...nem szerződött le,
bemutatta az autóját Kölnben...nem mutatta be,...
tesztel Portimao-ban...nem tesztel Portimao-ban,
b megoldásként futtatja az autót fizetős versenyzőkkel..nem futtatja
a teljesség igénye nélkül..
pedig:
Mivel az istálló semmilyen formában nem lesz hivatalos szereplője a 2010-es F-1-es szezonnak, ezért a más csapatokra vonatkozó szigorú tesztkorlátozás sem érvényes rájuk. A motorsport-total.com információi szerint ezért a szerbek mintegy kiskapuként szolgálva busás térítés ellenében korlátlan tesztlehetőséget kínálnának az arra rászoruló versenyzőknek. Bár a jövő évi szabályzat a beugró pilótáknak megenged egy nap gyakorlást, a Stefan GP által biztosított alternatíva jóval vonzóbb lehet számukra, mivel így szinte bármikor, bárhol és bármeddig szabadon tesztelhetnének a Toyota 2010-re szánt modelljével.szerk:
annak idején Oliverda-val vitáztam erről, hagy idézzem:Tudom, tudom... majd hiszed ha látod...
"
hát láttam hogy nem láttam... -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #14210 üzenetére
Alakra olyan ferraris. Már ha a kép valóban arról készült amiről. Csak azt tudjuk, hogy létezni léteznie kellett az autónak.
Lotus egy idióta, úgy néz ki ők komolyan gondolták ezt az egészet, ha megvették volna akkor most pár évnyi fejlesztést és szezont ugortak volna át.
A szerb pasas is csúsztat, mert 2011-re is még rengeteg része van egy 2009-ben kifejlesztett top autónak, amit fel lehet használni. Vagyis, az én véleményem szerint a toyota autója legalább annyira top lett volna idén mint tavaly volt. Már beindult a szekerük, csak egy jobb csapatfőnök és egy vezérpilóta kellett volna.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #14226 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #14222 üzenetére
Egyik új csapat megvette, csak nem kapott indulási engedélyt, mivel az FIA jövőre is esélyt akar addni a seggreült államok csapat-szerencsétlenségének....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #14215 üzenetére
Mennyire hiteles a forrás? Elég meseszerűnek tűnik..
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #14210 üzenetére
és mi ebben a gyalázat?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Először azt hittem hogy Montoya-ról meg Barrichello-ról írtál valamit.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Érdekes... Mondjuk én a Liberty Park-os éjszakai parasztvakításra is kíváncsi lettem volna...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Nem ronda a helyszín ami azt illeti
-
válasz
hunnylander #14067 üzenetére
Az első mondatom attól még kérdés, ezek szerint rosszul jelezték, nem volt zöld jelzés a szabályok szerint, holott zöld jelzés volt a pályán.
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #14066 üzenetére
Most már értem, köszi. Szóval még mindig safety car fázis volt az előzésénél.
Ez volt az amit nem értettem. -
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #14062 üzenetére
De miért is jó, hogy ilyenkor tiltva van az előzés?
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #14046 üzenetére
Köszönjük, érdekes, de...Ezt írod:
Éppezért korántsem ésszerű és igazságos az az érvelés, hogy MS-nek úgyis mindegy, hogy elvették e a pontjait vagy sem, mert ő nem VB esélyes. Még lazán az, és nem csak matematikailag, hanem mert az új pontrendszer csak illúziókeltő. MS hátránya a pályán elért eredményei alapján csak két győzelemnyi.
Szép dolog az elmélet, meg a matek, csakhogy ehhez a pontokban előtte lévő nyolc versenyzőnek nulla pontot kéne elérnie mindaddig, amíg sumi behozza öket...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #14058 üzenetére
Ezek nem jelölik meg a forrást
Lehet tényleg ki kéne vennem a repertoárból.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #14056 üzenetére
Az oldalról van, melyet nem nevezünk meg!
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #14046 üzenetére
nade kivel??
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #14046 üzenetére
Nem is értem miért akarták volna elküldeni, sztem élete legjobb formájában van!
Mondjuk felsőbb nyomásra akkor is elküldenék,de...A Red Bull és a Mercedes a hírek szerint egy kábeles megoldást alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy ne kelljen új lyukat vágni a homologizált karosszérián(F-csatorna).
Mi ez a kábeles megoldás?
(#13981) prmcsk: Köszönöm szépen! Vki el... És azt is meg kéne büntetni keményen!
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #13986 üzenetére
Nofene. A Webber-Hamilton eset után én voltam a hülye, mert agyhalottnak tartottam a SC-vonal szabályt. Mostmár rengeteg hülye van itt rajtam kívül. A szabály idétlen, de Sumi megszegte, tehát a bünti jogos. Különben is, szerintem semmi értelme sincs a szóbeli enye-benyéknek - tehát szívből üdvözlöm, hogy valaki be is akarja tartatni a szabályt. A szabály meg szörnyű - gondoljatok bele, hogyha mások korábbi SC után is próbálkoztak volna a kanyarban, és olyan trullis eredménnyel hozták volna össze...
Érdekes, hogy birkát meg nem büntették meg az eldobott kormányért. Az is veszélyes dolog volt. Mondjuk én megértem: vb-re képes tehetség évekig vizhordófiúként Sumimisi mellett. Vacak évek a Hondánál, majd a Brawnnál valami szőrnyű pechszéria miatt a fél szezont átalvó csapattárs lesz a világbajnok, és egy defekt miatt a második hely is elmegy a szezon legvégén. Aztán hiába brillirozik a Williamsnél, sehol egy jobb szerződésre esély. Most miután hihetetlenül elkapta a rajtot és az életét megkeserítő Sumit hátamőgé vágva vehetne egy kis revansot - hát a szerelők ezt is elrontják neki a boxban - aztán miért ne jönne megint egy defekt... - persze hogy eldurran az agya...
Webbonak meg gratula. A bukik 9 napja még 23x-osra tartották, most már 3,5x-ös. Kívánok neki további sok sikert, hogy Frank tata után talán mások is megkérdőjelezzék a korábbi véleményüket... Különösen Lapajét várom... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #13986 üzenetére
Egyértelmű hogy a szemét démonhill tehet mindenről és amúgy is a hemiltont kellett volna inkább megbüntetni mert az sosem büntetik meg!!
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #13986 üzenetére
Le van írva minden... Erről ennyit, saját magukat égetik ezekkel a húzásokkal.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #13964 üzenetére
Látom nem csak én tudok szabályt értelmezni. A SC-szabály nem írja/bírálja felül a többit.
Másrészről érdemes megjegyezni, hogy ha nincs a SC-Line, akkor ez az egész nem is történik meg...
prmcsk: Pont fordítva! Nem az utolsó kör SC-jára, hanem a SC utolsó körére. A szabály csak azt mondja ki, hogy ha a SC (technikailag) kint van, akkor is behajt a BOX-ba. Csak hogy a Race Controll (technikailag) behívta, és megadta a tiszta jelzést a versenyzőknek.
Két dolog:
1 - A szabály nem az utolsó körről szól, hanem a SC-ról, ha az a célba kíséri a versenyzőket.2 - Ha a versenyt SC alatt fejezik be, akkor nem írják ki, hogy "SC in this lap", nem oltják le a jelzést, és nem adnak zöld zászlót.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #13920 üzenetére
Hülyék ezek? MS nagyon jól csinálta.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #13920 üzenetére
Az a baj hogy elég sok vitás sporttörténelmi megmozdulás van már MS neve mellett aminek a java részét nagyon olcsón megúszta. Valszeg a sportfelügyelők is tisztában vannak ezzel.
Mindenesetre kissé ironikus hogy pont a Ferrari az a csapat aki most ellene van.
-
#40731136
törölt tag
válasz
hunnylander #13920 üzenetére
Igen.
Most nem várhatjuk el a pilótától, hogy magától fejben felmondja a 40.13 vagy akárhanyas szabályt, mikor józan paraszti ésszel megvizsgálja a következőket:
Kiment a SC? Ki. Zöld az a nyomorult zászló? Zöld. Átmentem már a vonalon, ahonnan lehet előzni? Át. Akkor miért ne előzne?(#13925) BMW001: Jaj, ez ütött. Nem fel is lebbeztek, hanem fellebbeztek is.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #13920 üzenetére
Amúgy most jut eszembe, hogy Schumi már másodszor előzött Monacoban az utolsó körben.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #13890 üzenetére
Nem a Red Bull győzött?
Amúgy ha megmondták Alonsónak, hogy nem előzhet, ahogy kb mindenki másnak, akkor talán nem a versenybíróság a hunyó...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #13890 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #13877 üzenetére
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #13877 üzenetére
Under rule 40.13, which states that "if the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking," Schumacher has been given a penalty.
Amúgy mi ez a "milyen színű az autója"?
-
ChromeX
addikt
válasz
hunnylander #13856 üzenetére
tök szabályosan megelözte alonsot, aki aludt ennyi... tehetséges pilota jo csapat. még azon a mercin kéne kicsit javitani. szerintem zseniális volt.
viszont azt vettem észre hogy a versenyek meghalnak az kerékcsere után már senki nem kockáztat nincs taktikázás előzni nem tudnak.. sajnálatos
Aktív témák
Hirdetés
- Delta Force (2024)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Háztartási gépek
- Hobby elektronika
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest