- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Aktív témák
-
ronaldo
őstag
válasz Nowhereman #18142 üzenetére
2008-ra gondolsz massánál. Ugyanebben az évben egyébként pont Kubica nyerte a házi versenyt, de mindegy. Heidfeldnél egyszerűen mindig lehetett érezni, hogy benne nincs több, mint egy esetleg szerencsés alakulású évben egy elég versenyképes autóval az évvégi 4. hely. Azt se felejtsük el, hogy neki németként mennyivel könnyebb volt minden, mint Kubicának. Sokkal több tapasztalata is volt, ezt se hagyjuk figyelmen kívül.
Vettel már több port kavart, mint Heidfeld egész pályafutása során. Pedig tavalyt nem tekintve az RB sem volt a mezőny legjobbja. Egyre versenyképesebb volt, de a semmiből tudott Vettel egy monzai esős versenyt*, aztán ezt megismételte, amihez még csak hasonló dolgot se tudott produkálni Heidfeld egész pályafutása során.
*ugye azt még a Torro Rosso színeiben, kicsit megkavart ez a sok bikás autó
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #18181 üzenetére
"Nos többször előfordult, hogy a nyalókás(és lámpás) tömlővel a tankon engedte el a versenyzőt, de legtöbbször a pilóta kapcsolt és néhány méteren belül megállt"
Nagyon nem mindegy, hogy lámpa van tankolásnál vagy nyalókás ember. Én ebből olyan verziót láttam, hogy a nyalókásember kiengedi az autót, majd visszateszi a nyalókát+csapattagok integetnek elöl mert látják, hogy mégsem lesz jó a dolog.
Lámpás verzióban nem emlékszem ilyenre. De ha mondod mikor volt megnézem/berakom ide.
-
dudika10
veterán
válasz Nowhereman #18378 üzenetére
Amikor a hátsó S. hátsó tengelye és B. első tengelye egy vonalban voltak akkor már bőven nem volt hely a pályán. A pályán folyik a verseny, a fehér vonalon kívül nem a pálya van. Nézd meg úgy az előzést, hogy mondjuk homokágyat képzelsz a pályán kívülre nem betont. Na hol van akkor elég hely?
S. nem rántotta rá a kormányt, persze, szorította kifele, mert védte a pozícióját, versenyző, ez a feladata.Na de én ezt már leírtam vagy ötször itt, abba is hagyom a folyamatos szájtépést, aki nem nyitott a kérdésben hanem köpködi S.-t vagy imádja B.-t azt úgy se fogom tudni meggyőzni, ugyan úgy ahogy engem se lehet csak úgy meggyőzni. Nekem kell hozzá egy szabály meg egy kép vagy videó amin rajta van, hogy S. szabálytalanul járt el miközben a pozícióját védte. Senki nem mutatott még semmi ilyet, ezért olyan érzésem van, hogy divatból szapulják itt (és máshol) egyesek S.-t és ezt igazságtalannak tartom, hiszen elég sok mindent letett már az asztalra úgy gondolom. Most nem megy neki, és?
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Nowhereman #18389 üzenetére
Kb ezert: "Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Õ szintjükre, és legyõznek a rutinukkal."
több drón kell ;P
-
dudika10
veterán
válasz Nowhereman #18389 üzenetére
Amikor téged szapul a fél világ akkor mit mondanál a kamerába?
a. "Bocsánat."
Ebben az esetben azt mondják, hogy legalább bocsánatot kértél és kisebb port kavarsz.b. "Márpedig akkor sincs igaza azoknak akik szapulnak."
Na ebben az esetben vajon mi történne? Még 3 év múlva is ezt hallgatnád.Én is bocsánatot kértem volna a helyében még akkor is ha nem értettem volna egyet a dologgal.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Sanya595
senior tag
válasz Nowhereman #18412 üzenetére
Sok mindenkire emlékezünk,de Bariróll nekem mindig ez ugrik be egyböl.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Nowhereman #18412 üzenetére
Kar sirni ezert, mert nem a fal fele megy szemben 300-l.
több drón kell ;P
-
P00By
nagyúr
válasz Nowhereman #18539 üzenetére
De jövőre odacsap mindenkinek!
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #18539 üzenetére
Jövőre ő lesz a legjobb!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #18544 üzenetére
Kivételesen nem Webbo-ról van szó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #18547 üzenetére
Tudtommal idén még nem ütközött, ellenben Webber többször is felöklelte ellenfeleit...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #18552 üzenetére
Walker Ranger elintézi egy pörgő-forgó rugással?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18552 üzenetére
Már el sem jutna el a közútig mert Webbo már a startnál kiütné.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #18636 üzenetére
viszont sztem Hamilton bírja ezt a pályát, én arra gondolok hogy jó lesz.
Webber meg detto, de azért most Mark nem volt meggyőző...az a köre az igazából sztem kicsit vérszegény volt, és csak azért esett le a pole, mert a többiek vagy nem tudtak, vagy nem mertek jobbat menni....de nyers erőben szvsz még a Ferrari is simán elverheti a pole-t érő köre alapján.
Nem igazán derült ki kiben mennyi van szvsz. ...bármi lehet. -
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #18636 üzenetére
Lajosnak nincs jelentősen nagyobb végsebessége, kraftból fogja leelőzni Webbert.
A McLarenről nem sajnálták a leszorítóerőt, sőt Lewis még Buttonnál is többet tett előre; LH egy régebbi típusú első szárnyat fog használni 'full cascade' (felső deck) résszel, míg Button a legújabb kisebb légellenállásút, kisebb cascade-del.
A tovább kint tud maradni meg bizonytalan, ugyanis gyakorta nem az a gyorsabb, hanem a friss gumi, így azzal lehet valakit átugorni vagy kivédekezni, ha hamarabb megy kereket cserélni. Ilyen helyzetekben nem azért válnak meg korán a lágyabb keveréktől, mert elhasználták, hanem mert a friss abroncs gyorsabb és futótűzként terjedhet a kerékcsereláz védekezési vagy támadási szándékból.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shteer
titán
-
D.Orion
veterán
válasz Nowhereman #18810 üzenetére
Budapesten az úszó olimpia előtt 6 órával még fugázták a medencét, igaz azóta ki is dőlt mellőle a föld... Koreában majd az első szabadedzés előtt terítik le az aszfaltot, hogy a gumik gyorsan elérjék az üzemi hőfokot.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #18824 üzenetére
2-3 kép: Kubica elindul a pálya bal széle felé.
4 kép: Vettel fűre megy, hogy ne ütközzenek össze
5 kép: Kubica észrevette, hogy van ott valaki, és azonnal visszamegy a jobb oldalra (kormány állása kb. 250 nél), ilyenkor nyilván idő kell, hogy a másik is lereagálja ezt a vizes fűről, ezért van itt nagyobb távolság közöttük.[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #18830 üzenetére
Ha nem megy le a fűre akkor ütközés van. Szerinted meg megvolt a távolság, persze mert Vettel kivédte az ütközést, ennyi.
Egyenesben a már melletted haladót leszorítani, a pályán először a jobb oldalt majd a bal oldalt majd ismét a jobb oldalt érintve haladni nem túl jó dolog.
-
PazsitZ
addikt
válasz Nowhereman #18849 üzenetére
Sőt, már év közben is volt, amikor bár pontok alapján ugyanúgy esélyes volt, de valahogy az ő neve mindig kimaradta a felsorolásból
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18874 üzenetére
Nem csúszott le Hamilton az ívről csak éppen ő megpróbálta nem eltalálni Alonso-t ami neki sikerült is.
Na mindegy. A lényeg úgyis az hogy az első esetnél Hamilton volt a hibás a másodiknál Kovalainen, a harmadiknál meg Vettel. Webber amúgy sem hibázott még életében sosem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18889 üzenetére
Én pedig csak szimplán felsoroltam a szitukra adott múltbéli magyarázataidat ahol mindig kiderült, hogy ő sosem volt hibás semmiben:
1. Webber - Melbourne: [link]
2. Webber - Valencia: [link]
3. Vettel - Isztambul: [link]
Illetve emlékeztettelek, hogy nem volt ott semmilyen lecsúszás az ivről.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18908 üzenetére
Lényegtelen hogy a szárnyból indult ki a dolog. Itt remekül összefoglaltad, hogy szerinted makulátlan mark egyik esetben sem volt hibás, sőt.
"Illetve emlékeztettelek, hogy nem volt ott semmilyen lecsúszás az ivről." - no azért ennyire nem meszesedek!
Nézd meg még párszor az esetet:[link] Hamilton nem csúszott le csak ő talán nem szerette volna kiütni Alonso-t ezért tudatosan más íven fordult. Komolyan ilyen nehéz ezt észrevenni?
egy másik klasszikus "hogyan előzzünk szépen" megmozdulás: [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18911 üzenetére
"1 - Szóval az #18874-tel indult a vita amiben én a #12525-ös hozzászólásomat tettem?"
Nem tudom hogy miről beszélsz de én ilyet nem írtam sehol.
Ebből indult (újra) a dolog ahol szépen ismét levezeted, hogy makulátlan mark mindhárom esetben csak egy ártatlan áldozat volt. Aki ilyeneket állít azt meglehetősen nehéz racionálisnak és objektívnek tekinteni. Sík hülyét meg rád bízom de ilyet sem írtam sehol.
"neked lehetetlen észrevenned, és lehetetlen neked elmagyarázni. Nem pocséklom rá az időt."
Na de legalább a végére eljutottunk a probléma gyökeréig. A lényeg hogy Hamilton saját hibájából lecsúszott az ívről makulátlan mark pedig önhibáján kívül belerongyolt mint mártír. Ennyi történt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18914 üzenetére
Visszalapoztam de én ilyet nem látok továbbra sem. Idézz és linkelj mert még a végén kiderül, hogy amit itt nagybötűvel kiabálsz az ismételten csak egy őszinte önvallomás volt.
Itt és itt (1, 2, 3) már leírtad korábban, hogy melyik esetben hogyan hibázott a másik. Persze utólag már elég könnyű letagadni meg kimagyarázni ezeket. Pár hsz. és még kiderülne, hogy az Isztanbul az nem is 300% Vettel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #18920 üzenetére
A mondat így szólna helyesen:
"kinek bassza a csőrét, hogy egy általa másodvonalbelinek minősített versenyző sorra üti ki a többi versenyzőt"
A többire meg: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
válasz Nowhereman #18948 üzenetére
Hát ha a Mclaren-es lopást nézzük. akkor a Mclaren is "csak" 100k büntit kapott, és kizárást a bajnokságból, a pilóták pontjai viszont megmaradtak a pilótáknak.
És ha már itt tartunk melyik a nagyobb büntett? A LOPÁS vagy a csapaton belüli SORREND?
Ezen sztem el lehet gondolkodni, és ehhez mérten mérlegelni a Ferrari büntetését
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #19210 üzenetére
Nem tudom de ha minden jól megy ez nem is fog kiderülni.
Pár futam, 1-2 technikai hiba és már Vettel is előtte lesz. Majd Marko meg Didi elintézik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19224 üzenetére
jahaj.
Sztem ez egyéni akció volt....emlékszem mikor gondoltam rá, hogy ha csapat gondolkodik akkor most hozza ki....és ez akkor volt amikor Webber előtt egy nagyot mentett Hulkenberg, amikor elment neki Mark akkor kellett volna kihozni Vettel-t ugye, mert innen sejthetően Webber tiszta tempót fog menni..
..de nem ez történt, a szerelők nyugodtan ültek a fenekükön.
Ez sztem egy ilyesmi beszélgetés lehetett:
-mi a távolság főnök?
-... sec Rosberg,..sec Hulkenberg,..sec Mark,..sec Kubica, jó a tempód.
-használhatom fullon a motort?
-igen, ha szükséges, mi a terved?
-Be akarok jönni Rosberg elé, jó a gumi.
-...vigyázz magadra, és nyomjad. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19245 üzenetére
Márpedig sztem az volt, mivel több szól mellette mint ellene.
Itt a főnök, Hamilton kiesik, Mark eleve hosszabb szektorra van belőve, és időt veszít Vettel mögött.
Miközben a futamot néztem bennem is felmerült, hogy ez a felállás látványosan nem szolgálja a Red Bull érdekeit.
Aztán Kubica friss kemény gumis köre megbolygatott mindent...és Webber-t hozták ki nem Vettel-t azaz rá figyeltek.
..ahogy Kubica olyan első szektort ment mint az első három már hozták is ki Webber-t.
....
Webber egyébként mindent tök jól csinált,..és a csapat is át is ugrotta volna Hulkenberg-t, ha Hulkenberg nem csinál mindent egy kicsit jobban.
Webber az egyik legjobb pit-be vezető részidővel jött be, a csapat a legjobb kerékcserét dobta össze neki (csak Vettel cseréje volt jobb időben ), és Mark az egyik leggyorsabb kivezető kört mente.
...csak közben Hulkenberg ment két '25-s időt, és a pit-be vezető köre jobb volt 1 tizeddel, és itt visszahozta azt az időt amit a csapata eldobott a kerékcserénél (5tized).
..és ugye neki nem kellett bitang kivezető kört futni, mert az ő dolga ennyi volt + az hogy hideg gumikon megvédje a pozícióját Webber-rel szemben.
Megcsinálta.
Szal a csapat Webber-t jól intézte,...ha kint hagyják Hulkenberg is marad, és Kubica meg feltehetően közeledik a friss gumik miatt.Az meg hogy lenyilatkoztak egy fékhibát....tök mindegy, fékhiba vagy motorhiba amit a csapat kommunikál..ez akkor is elég 'szerencsés' hiba volt egy olyan szituban amikor minden az mellett szólt hogy Webber és Vettel helyet cseréljenek.
Ilyen elég ritkán történik, és általában nem olyankor amikor Webber-nek lehetősége van a legtöbb pontot hozni a riválisán, mert az nullázik...
Vettel fű alatti aknamunkája elvileg halálra volt ítélve....mindenki gyorsult a friss gumikon (kivéve Button-t egy ideig), az volt a szürke folt, hogy Webber nem tudott tempót menni Hulkenberg mögött, Hülkenberg nem tudott tempót menni, mert Mark-t nézte, Kubica csomagja meg nem volt alkalmas a támadáshoz..ő lemaradt kb. 1mp-vel.
...azaz ez a csoport Hulkenberg védekező tempóját mente...és közben Vettel ráharapott a nyelvére és megtette amit tudott.
Végig '25 elejét ment Massa után a tiszta pályán...aztán meg '24-t, és a pit-be vezető köre messze jobb volt mindenkinél (nem hiába fékezett akkorát, csak Alonso tudta 3 tizedre megközelíteni), kivezető köre szintén nagyon jó, bár ez már lényegtelen volt.Szal abban a pillanatban mikor mindenki lereagálta Kubica PB első szektorát ami olyan volt mint a vezető 3-s...és ők mindenkinél gyorsabbak voltak.
Akkor Webber-re koncentráltak, és Vettel taktikája olyannak tűnt amivel csak veszthet.
...én sztem egyszerűen több minden szól az mellett, hogy a csapat Webber mellett állt, a hiba felettébb szerencsés helyzetben adódott, és felettébb jóindulatú 'hiba' volt.
De Mark sz'rul rajtolt és túl sokat tökölt Hulkenberg mögött.....Vettel orrbavágta érte.[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz Nowhereman #19258 üzenetére
"Vettel hajlandó lett volna erre?" -> Igen... legfeljebb a 2002-es, ugye tudod kitől kapod a fizetésed érv kellett hozzá...
"Helmut bácsi képes lenne tartani a pofáját" -> Igen... mert ez a csapat érdeke, és nyerni kell. Ha úgy látja, hogy mostmár nem nyomhatja tovább Vettelt, mert esetleg bukhatják mindkettejükkel ezért, akkor megteszi.
Ha a fékpedál ragad be, akkor nem egyik féktárcsáról beszélnek ami beragadt... plusz a boxban is látják, hogy a célegyenesben nyomja a féket elvileg végig, és nem kezdenek el dumálni, hogy "engine problem", hanem rögtön tudják, hogy a fékpedál a gond.
Az, hogy tiltott, meg hogy figyelik... egyrészt meg lehet előre beszélni ("Crashgate"? Ott sem a csapatrádión beszélték meg, hogy te figyelj, most kéne nekivágódnod a falnak...), és ha nem olyan nyíltan csinálják, mint a Ferrari nemrég, akkor nem nagyon lehet belekötni, mert lehetetlen bizonyítani bármit.
-
Male
nagyúr
válasz Nowhereman #19262 üzenetére
A képen amit bedobtam, ottvan világosan, hogy teljesen be van nyomva a fékpedál... szóval mielőtt "nem érted"-ezel, gondolkodj.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19258 üzenetére
Na igen, ez az egyetlen dolog azzal szemben ami viszont az én elgondolásomat támasztja alá...ezért írtam hogy több dolog szól mellette mint ellene.
Vettel bármekkora arc és kedvenc...azért nem atyaúristen, hanem egy versenyző.
Azzal hogy Mark mögé kvalifikálta magát már sejthető volt hogy Webber-t helyezték előtérbe az előzetes megbeszélésen...minden erre játszik, ő az aki élesben van a bajnokságért, és ő az aki előrébb rajtol.
Seb'-nek az összes szelet ki lehet fogni a vitorlájából, ha azt mondod hogy előrébb kellett volna lennie a rajtrácson ha bármit is akar...ha bármit is akar.
Így ő számára csak a csönd van...az már egy más kérdés hogy Mark elkeffentette a rajtot de úgy alaposan...és innen akár új felállást is kidolgozhattak volna, de azzal hogy Mark Vettel mögé került, nem volt értelme semmit sem felborítani.
A futam végül úgy alakult ahogy, de én Webber-ben igen is látok hibát, mert Hulkenberg-t le kellett volna hagynia,...sőt Rosberg-t is.
..már ha akar valamit.
Így most kesereghet hogy több pontot is szerezhettek volna, célozva ezzel arra hogy Vettel bezzeg, de ezt egy lendülettel feldughatja, mert Vettel maga csinálta meg a futamát...és ő is rizikózott minden éles körében, ha eldobja, akkor végleg leírta magát erre az évre...
Nem...ezen a futamon Mark absz. nem volt meggyőző számomra...hasonló mint amit Massa csinált pár éve amikor Kimi és Hamilton a 15-16. helyről rajtoltak, ő meg a 6. helyről.
Szinte semmit nem hozott ki a helyzetből....és most Mark is csak igen keveset.
Ez van, nem volt szerencsés beragadni Hulkenberg mögé, ez valóban elég nagy pech...de hogy ne tudja ezt megoldani sok körön és egy kiálláson át, azt nehéz menteni (nekem persze). -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19268 üzenetére
Nálam Massa-nak az a versenye volt amin elúszott a VB-je...mármint ha ebben gondolkozik, akkor sztem elsősorban ez kellene hogy eszébe jusson (nem Piquet).
Hamilton-nak meg a Brazil..majdnem
Előtte meg a Kínai...ott akkor is ki kellett volna jöjjön, ha a csapat mást mond...ha ő döntött akkor betudható újoncságnak.Hulkenberg akkor is egy Williams-ben ült, és előtte Rosberg Merciben...mindkettő fogható egy Red Bull-nak...ahogy az is volt, láttuk Vettel tempóján, és Mark tempóján is amikor végre legyűrte Hulkenberg-t.
...és nincs mire várni, Hulkenberg olyan szitukban rontotta és vágta a síkánt amikor nem volt igazán megtámadva, csak néznie kellett a tükröt...ez sok volt neki, amit nem is csodálok, elvégre a Williams az nem top autó, Hulkenberg meg nem top versenyző (első idénye).
Nálam a történet teljesen más képet kapna, ha Webber meglépte volna Hulkenberg-t, és Rosberg-l vívott volna.
Így ez akkor is vérszegény volt, ha Mark nem akart nullázni így hogy Hamilton már megtette, ..és ezért talán elfélte a szitukat.
Az alap felállás, hogy tökösebbnek kellett volna lennie...akár mérnök nélkül is feltekerni a motort, ha érzi hogy az kell egy egykörös attack-hoz.
Nem hozta ki a szituból ami benne volt, sőt.
Pedig Hamilton az elmúlt 3 futamból 2 futamon nullázott....biztos erős lesz a Red Bull később, és itt csak a pontmentés volt az alapvető cél, de ebben a szituban akkor is több volt.
..akár VB-t érő futam is lehet.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19331 üzenetére
..látod ha szidtam Hamilton-t, az pont ilyenek miatt volt, de nem az olyanok miatt mint odaverte Monza-ban az utolsó körben mert meg akarta támadni a 2. helyet..vagy ilyesmi.
Nem, én ha kifogásoltam az pont az olyan miatt lett amit most te is írsz...egy versenyzőnek tudnia kell dönteni, például:
- kijönni akkor is ha a csapata másként dönt, ha érzi hogy nagyon szétment a hátsó gumi, és túl nagy a rizikó 3 futammal a vége előtt óriási eséllyel a VB címre....lehet hogy a csapat arra játszik hogy már azon a futamon megnyerje,...ehelyett kicsúszik a pit bejárat után a sóderágyba.
- nem hazudni,..lehet hogy Dennis azt akarja, de a végső döntést akkor is a versenyző hozza meg, és qvára nem hozom hátrányba egy rivális versenyzőtársam (Trulli), csak azért mert a csapat bizonytalankodott, aztán meg mismásolt.
- Lehet hogy mindenki betojt az utolsó futamon a 3 versenyes motortól, és szeretnék ha az 5. helyen befutna elegerészve hozná a VB címet....de ettől még nem kell felvenni egy számára teljesen idegen 'elfélem a futamom' stílust.
...a mostani Massa-ba belemenést nem veséztem, de ez kőkeményen a saját döntése és hibája volt, nem veséztem mert sztem orrba vágta éppen eléggé, és leesett neki is hogy az első kör-ben nem kell mindjárt elvérezni...és ha el is csesztem a futamot a rossz aero csomag választásával, attól még később bármi lehet, illetve legalább fussam végig a futamot hogy tapasztalatok és adatok legyenek...mert aztán ez is őt szolgálja.Szal Mark lehet hogy a mérnökei szerint versenyzett, de tudnia kell...rá kell éreznie mikor dönt ő...még ha talán nem is jól.
Döntött pl. taktikai húzásokban Button példamutatóan jól az év folyamán, és meggyőződésem hogy döntött MS rosszul az év folyamán uezen a területen.
Mindegy...a könnyű kérdéseket persze hogy mindenki meg tudja oldani, a csapat is....a nehéz kérdések eldöntése jár kockázattal, nincs értelme sajnálkozni utólag.
..és Monza-ban Mark-nak sztem erősebbnek kellett volna lennie.[ Szerkesztve ]
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #19446 üzenetére
Simán bevezetnék.
Briatore lenne az elnök. (A "továbbfejlesztések" terén.):LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hoffman_
nagyúr
válasz Nowhereman #19653 üzenetére
Nem azért, mert papír volt a McLaren, hanem mert szimplán szar volt a McLaren, és állandóan lerohadt alatta. Nem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19652 üzenetére
sztem meg nem kell hülyének nézni a másikat mert az másként véleményez egy versenyhelyzetet.
ez lenne az alap.
Wéber és Walter is másként látta...hogy másokat ne említsek...nem kell úgy tenni mint aki tudja hol van a grál, a sok hülye meg keresi..
vitás eset, ezért aztán lehet vitázni. -
adman
tag
válasz Nowhereman #19652 üzenetére
Most esetleg ha valamelyik venné a fáradságot és elolvasná Lajos nyilatkozatát, mely szerint nem vette, hogy Webbo visszatámadt a belső íven. Azaz innét Webber akár a rázókövön is fordulhatott, a csattanó akkor is meg lett volna.
persze h Hami a hibás, hiszen Webber volt előrébb és ő volt az ideális íven... ja meg fék sincs a RB-ban -
Kleroo
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19707 üzenetére
Azon mit kell filózni?
mod: Vagy betesznek egy másik futamot esetleg annak a helyére. Korea megszívta, későn kezdték a pályát aszfaltozni, még nem elég szilárd egy F1-es versenyautó számára. Egy ilyen gép a pár hetes aszfaltot is simán kikapná a helyéről.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tjokai
senior tag
válasz Nowhereman #19707 üzenetére
Éppen most olvastam a híreket, lehet h a Koreai nagydíjat törlik a versenynaptárból ebben az évben!Már elkelett volna készülnie a pályána de még ez nem történt meg....október 24-e a verseny időpontja, ha a mostani Japán nagydíj után nem készül el a Koreai pálya, (azaz október 11-e utánra),akkor törlik a futamot, abban az esetben maradna 3 futam
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19727 üzenetére
Miről beszélünk. Arról, hogy Spaban, majdnem Alonso volt az egyetlen, aki eltalálta a féktávot, és lazán befordult volna, ha nincs a vaddisznó Barrichello?! Gyereke, néha mér fáj ez a sok butaság, de tényleg. Rajta kívül az élmezőny egésze rontott ott.
Alonso egy fehér Sauber miatt nem tudott ott elfordulni, azért sodródott ott ki. Az utána érkezők már mind szépen vették a kanyart.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz Nowhereman #19820 üzenetére
jah, a fizikumával aztán nincsen gond, szeretnék én 45 évesen úgy kinézni (a fejet leszámítva persze) és olyan formában lenni, mint ő.. ezt csak elismerni lehet!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
adman
tag
válasz Nowhereman #19903 üzenetére
Különben pedig az RB esélyeit nagyban rontja, hogy még mindig vakon és kizárólagosan tolják Vettelt.
ha ez alatt azt érted h Webber sorozatosan bénázik, akkor igazad van. a rossz hír pedig az, h a statisztika és a nagyszámok törvénye alapján kinéz neki még egy műszaki hiba is idénre. -
Male
nagyúr
válasz Nowhereman #20092 üzenetére
Na igen, lehet ezért nem volt büntetés belőle
-
brownus
veterán
válasz Nowhereman #20103 üzenetére
lol, rakjanak egy papírbábút a kormány mögé is, az hány pontot hoz, és akkor oda lesz a konstruktőri vb cím (is)...
ha ez igaz, ebből az lesz, hogy alonso nevető harmadikként megnyeri élete 3. vb címét, mert ezek összefognak ugrani egymással vagy bárkivel a pályán. jöhet egy dupla szaltó marktól:d
-
Male
nagyúr
válasz Nowhereman #20100 üzenetére
Áh, most ellőttél egy-két heti adagot! -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #20103 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #20116 üzenetére
"Felteszem az előzési tilalmat tényleg odamondták Webbonak..."
Gondolod, hogy ezt Webber nem adta volna a tudtunkra még melegében a csapatrádión?
"ha jövőre épp Webbo fogja verni a konkurencia verdájával a kölköt..."
Szerződése van jövőre, meg úgy egyébként is, melyik csapatba képzelnéd el?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen