- Magisk
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A GT 7 kap először Android 16-ot
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz
Nowhereman #31485 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #30937 üzenetére
már hiányoltam a szövegedből Tostot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #30843 üzenetére
Kompresszorhajtas egy faszsag lenne. Az a netto fotengelyi teljesitmenyt eszi, a rendszer hatasfoka eleve 25-30% max, aztan ebbol harap maganak le.
A turbosnal meg csak a veszteseg van hasznositva, ami amugy veszendobe menne. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #30842 üzenetére
11-12k-g elmegy a mechnikus vezerles is, a regi turbos F1-k is ezert alltak meg itt fordulatban.
A '60-s evekben Abarth-k sem keccsoltek az ijen Desmo szeru vezerlesekkel es ment nekik is.
Na meg hol volt meg akkor meg az elektronikus vezerles is... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Nowhereman #30832 üzenetére
Egyedul kb a dugo atmeroje lenne kisebb, de 4 helyett 6 hajtokar van, ami mar nagyobb tomeg, meg a 4 nagyobb ameroju dugattyu sem valoszinu nehezebb, mint a 6 kisebb. Ugyhogy szerintem az egyuttes oszcillalo tomeg a V6-nal a nagyobb. Na meg 16 nagyobb atmeroju szelep helyett 24 kisebb szelep van, es az egyuttes atomlesi kersztmetszet sem biztos, hogy a 16 szelepnel a kisebb, csak azert, mert az csak 16db.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #30761 üzenetére
Az a nem túl dekoratív modell Geri Halliwell a SpiceGirls-ből...
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #30761 üzenetére
Ez nem modell, hanem Geri Halliwell.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Nowhereman #30555 üzenetére
Véleményem szerint Vettel a mezőny legtehetségesebb pilótája, azokból akik meg ezt meg Schumi sikereit kétségbe vonják, talán a kicsinyes irigység beszél belőlük. Csak találgatok, nem tudom, de valami ilyesmi lehet a háttérben hogy nem vesznek észre nyilvánvaló tényeket.
Fantasztikusan tolja, és behúzza idén a vbajnokságot, meg jövőre is meg azután is, szerintem.
-
kisJack
aktív tag
válasz
Nowhereman #30555 üzenetére
-
7600 GS
addikt
válasz
Nowhereman #30556 üzenetére
Szavaidat olvasván az jött le nekem, hogy Schuminak át kellett volna adni a vezetést az aktuális csapattársának? Továbbá még azt szűrtem le ebből, hogy szerinted Schumi CSAK az előreengedések miatt lett VB.
-
quby
őstag
válasz
Nowhereman #30561 üzenetére
Hát Sumi néha valóban lehetett volna gálánsabb. Pl amikor már tuti volt a cím, igazán visszadhatta volna az osztrák szitukat. Mint pl: link (exploler miért nem akar linket csinálni
)
[ Módosította: Gubro ]
-
SpongyaBob
veterán
válasz
Nowhereman #30561 üzenetére
Semmi, ezzel egyet értek azt nem tudom miért kellett..
-
Mastre
tag
válasz
Nowhereman #30556 üzenetére
Volt olyan, amikor Schumit zavarták hátrébb. 99-ben, amikor már csak Irvine-nak volt esélye, akkor Schumi is megtette, amit meg kellett.
[link]
az interjúknál, amit Irvine mond, az sem semmi -
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #30557 üzenetére
-
SpongyaBob
veterán
válasz
Nowhereman #30556 üzenetére
Senkit, nem kellett hátrébb zavarni, ha év elejétől kezdve a másik 3 pilóta a gyorsabb akkor nyilván Suminak kellett volna segítenie.. de nem így történt.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
Nowhereman #30553 üzenetére
"Tiszta hogy Sumi is 2-3 alkalommal olyan autóval lett vb, amivel kvázi bárki világbajnok lehetett volna, de ettől még legenda marad."
Mégis ő lett világbajnok és nem pedig Irvine, Barichello vagy Massa.
Az pedig, hogy a gyorsabb és jobb pozícióban lévő pilótát segíteni kell ez most is így van, nyílt titok, mindenki így csinálja. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #30435 üzenetére
"lévén ugye ő a fekete..."
Kezeltesd magad..
Dumb: ezt a 2005-ös szezonban mondta, teljesen jogosan
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #30435 üzenetére
Ne nevettesd már ki magad.
Itt nincs fekete,nincs fehér,nincs sárga,itt pilóták vannak. -
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #30418 üzenetére
Amikor lajos indult elölről és rajt,cél győzelmet aratott akkor is ez volt a véleményed,hogy így könnyű?
Ez most miben más? -
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #30417 üzenetére
Amikor Hamilton megsz*patta a mögötte jövőket? Tessék: [link]
-
.bableWes
őstag
válasz
Nowhereman #30382 üzenetére
volt kerse webbernek
-
bambano
titán
válasz
Nowhereman #30382 üzenetére
tartok tőle, hogy ha a következő versenyen jó idő lesz, és megint sokat fog számítani az autó, ms megint nem lesz a fasorban se...
-
remington2
senior tag
válasz
Nowhereman #30394 üzenetére
Csak nem valami gond van, hogy így szaladni kell megvédeni a kis kedvencet?
Egyébként - ha nem hiénaként szaladnátok vakon hozzászólni - még esetleg fel is tűnne a hozzászólásaimban, hogy főleg Button szabálytalankodásai bosszantanak. De a tények és az olvasás egyikőtöket se zavarja
(#30393) PazsitZ
Szerintem állj le ezzel a szerrel, amit szedsz.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Nowhereman #30394 üzenetére
Button nem az a karakterű pilóta, aki így játszik. Én egyértelműen a véletlennek tulajdonítom az esetet, szerintem nem látta a tükörben.
-
brownus
veterán
válasz
Nowhereman #29112 üzenetére
samik? megkérdem tesómat mit tud róluk.
-
brownus
veterán
válasz
Nowhereman #29110 üzenetére
én nem tapasztaltam ilyesmit amikor kint voltam, igaz 2003ban jártam utoljára svédországban. ott úgy általában a bevándorlókat utálják, mert koszosak és rendetlenek.
a már ott született arabokat, négereket, stb... nem, mert azok már a svéd kultúrát tekintik magukénak és nem hozzák magukkal a rossz beidegződéseket. be is tudnak illeszkedni a társadalomba, de látszik is rajtuk, hogy nem bevándorolt jöttmentek...my name is earl kurvanagy:d szerettem azt a sorozatot.
jenkikre nem tudok mit mondani, kicsit nehéz elhinni. ott ahol a lakosság nagy része spanyol ajkú!? vagy csak a négereket utálják!? és obama? vagy ő már kapucsínó?
jelszavam akár ez is lehetne: élni és élni hagyni!
-
dokar
addikt
válasz
Nowhereman #29097 üzenetére
Nem a szó a rasszista, hanem, hogy etnikai hovatartozást alapján megkülönböztető bánásmódról beszélsz -e vagy sem. Ha valaki a bőre színe miatt nem tehet meg valamit, akkor az rasszista előítélet.
-
dokar
addikt
válasz
Nowhereman #29087 üzenetére
Neked meg egy jó nagy BAN járna a rasszizmusért és a közösség elleni izgatásért!
-
attiLANte
tag
válasz
Nowhereman #29085 üzenetére
Micsoda mázlija van Kobayashinak, hogy Sutil nem esett ki emiatt pontszerző helyről...
-
dokar
addikt
válasz
Nowhereman #29085 üzenetére
ez aztán marha értelmes volt. ő nem is panaszkodik arra, hogy ő sárga, aztán mindenki elítéli. néha az értelem nem onnan fakad, hogy minek született, hanem, hogy mivé vált. koba egy szerethető agresszív versenyző, mert nem bunkó!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Nowhereman #29073 üzenetére
Szerintem ez nem volt ilyen egyszerű
De ezen ne álljunk le "eszmét cserélni", épp elég, hogy a mai mezőny bombát robbant közöttünk
A 22 évvel ezelőtti futamok nyugodjanak békében
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #29050 üzenetére
hoffman_: Már megint. Ez nem csak erről szól. 1 pont elég sok pénzt hoz a házhoz. Attól, hogy a VB címért megy, nem fogja elengedni az egész mezőny. Egyébként elég szoros a tabella másodiktól lefelé, Webber, Button és Alonso is ugyan ebben a helyzetben van, mint Hamilton. Egyébként nem kell félni, Hamilton ezt a VB-t is eljátssza, úgy ahogy tavaly tette pár futam alatt.
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #29050 üzenetére
Minden pilóta hétvégi sofőr mert hétvégén versenyeznek.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Nowhereman #29053 üzenetére
Azért ez nem volt annyira aljas, azok után, ahogy '89-ben kicsesztek vele. Tény, hogy nem volt szép győzelem, de én megértem. Nem is volt megbékélve magával, ez tisztán látszott a futam után. De megnyerte.
mod: Manapság ilyenért egy életre eltiltanának az F1-től. Hamilton 2-őre is.
-
DopeBob
addikt
válasz
Nowhereman #29050 üzenetére
vagy akár tovább is mehetünk: ez a pálya teljesen és 100%-an alkalmatlan Forma 1-es versenyre, ki kell hagyni és kész.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Nowhereman #29025 üzenetére
Te szólsz le mást, mikor le hülyegyerekezed Massát? Akkor más hsz-e a nívótlan? : D
Egyébként mindketten hibásak, Massa nem figyelt ezért nem hagyott elég helyet, Hamilton pedig úgy próbált ott bemenni hogy nem volt helye, és az F1 es autók nem is tudnak olyan kis ívben fordulni amire ott szüksége lett volna. Ezért úgy gondolom hibás Massa is, bár ő votl előbb védte a pozícióját Hamiltonnak kellett volna okosabban jönni hátulról, csak gondolom úgy volt vele ha Sumi el ment ott mellette neki is menni fog, csak ő külsőbb íven ment akkor, hogy miért azt nem tudom, azért mert figyelte hogy jön Sumi vagy azért mert megcsúszott. Mindegy is mindketten hibáztak, de Hamilton votl hátrébb ezért neki nagyobb a felelőssége a doogban. Az a baj hogy Hamilton nagyon látványosan és keményen vezet, ez eddig szerintem jó, nekem is tetszik, DE pont emiatt van benne sok zűrben melyeket sokszor ő maga okoz, az agresszív stílusának a velejárója ez nincs is ezzel gond, csak neki is tisztában kéne azzal lenni hogy ha keményen megy balesetet okozhat, és nem kell csodálkozni ha ezért büntetést kap. Még egyszer mondom nekem tetszik hogy keményen nyomja és látványosan vezet, csak ennek meg vannak a hátrányai is, több kétes szitu, több baleset.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #29025 üzenetére
Figyelj, erre már nem lehet mit mondani. Nem kellene butaságokat beszélni, inkább utána kellene járni, mi is a szabályos. És ha az angol sajtó is így vélekedik, akkor az csak mond valamit. De szerintem most már hagyjuk abba.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #28994 üzenetére
Az a hihetetlen, hogy nem tudod felfogni, hogy Hamilton hibázott. Még a nagyon elfogult angol sajtó is megmondta. Szóval már csak pár elvakult harsogja a hülyeséget. Persze ilyen is kell...
"meg milyen amikor egy hülyegyerek abból kiindulva hogy két centivel előrébb van jogot formál arra, hogy rárántsa a kormányt a másikra"
Ennyire nehéz a felfogásod?
1/3 -ad autóhossznyi volt az a 2cm. És nem húzta rá a kormányt, hanem végig az ideális íven maradt. Ha az fáj, hogy nem húzódott le az ideális ívről, hogy utat nyisson a hatalmas Hamiltonnak, akkor tényleg menj vissza a sarokba sírdogálni. És senki nem állapított meg semmit, ez benne van a szabálykönyvben, ezért kapta a büntetést is.(amivel semmit nem értek, de Maldonado pont nélkül maradt)
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #28928 üzenetére
Miért állnának félre, ha előrébb vannak, és ők vannak az ideális íven? Nem értem a gondot. Vagy Hamilton esetében mindenkinek ezt kellene tennie?! Vegyük azt,hogy a kerékvető végénél egyből betonfal van, mert az FIA mindig így veszi. Akkor Hamilton hova az istenbe akart menni? Falba?
Hamilton szabálytalan volt, mert felöklelte két versenyzőtársát is. Nem beszélve arról a nagyképű nyilatkozatról, amit utána elsütött. Szvsz, ő rontotta el azzal, hogy az IM-en először csak a második körében akart gyorsat futni, utána meg nem volt elég gyors.Ami Schumi megelőzését illeti, ő ott túl engedékeny volt. Vagy fogalmazzak úgy, hogy az autója használhatatlanná vált a hátsó gumik miatt?!
És Massa nem izmozott, Hamilton oldalról mondinernek próbálta használni, ennyi történt.
Maldonado teljesen jól járt el. Azt gondolta, hogy egy F1-es pilótának van annyi esze, hogy látja oda nem férhet be, és inkább fékez egyet.Csepy: Én akárhányszor nézem, nem esik le a poén.
-
dokar
addikt
válasz
Nowhereman #28928 üzenetére
Akkor nincs mese, Koba az agresszív vérprofi.
-
zuchy
őstag
válasz
Nowhereman #28044 üzenetére
Szerintem meg az a nyerő stratégia az, hogy hagyják lehűlni, és utána amikor a nyakára érkezik hami, akkor lehet már használni. De szerintem ez logikus, csak sokan szeretnek hátsó szándékot is tenni mögé.
Ez nem kabaré, hogy játszadozunk a többiekkel, mert ha elkezdenek játszadozni, könnyen másodiknak vagy még lejjebb találják magukat.
-
Arkar
aktív tag
válasz
Nowhereman #28036 üzenetére
Szerintem inkább azzal törődtek a rajt után ,hogy Vettelt legalább jó taktikára rakják, Webbo + háttérbe szorult, csak a végén eszméltek ,hogy Webber hátra eset nagyon, ennek a magyarázata lehet ez a lehallgatósdi, mint ahogy a Kers-sel is megy a show, a meki felé, nincs kers 1-2 körig, ne tösd , meg ilyenek , oké nem tölti és amikor odaért Hami akkor már minden működött. 11-12 körön keresztül?(akár lehet gumi spórolás is , ha nagy a lészorító erő jobban kophat a hátsó gumi hiszen nagyobb terhelést kaphat, nagyobb nyomatékot vihet az aszfaltra, és a kers ezt még megfejeli, így is lehet spórolni, Hami így is úgy is utolérte volna Barcában, akkor legalább had siesen koptasson egy kis első, hátsó kereket a Meki is)
Tavaly + általában a fék tünt el! -
IreN!CuS
addikt
válasz
Nowhereman #28037 üzenetére
Nem biztos az mi lesz ha Maldonado megveri?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Nowhereman #28037 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #28037 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #28036 üzenetére
"Nem lehet, hogy megint ők szopatták Webbot?"
Biztosan így történt.
Az egész Red Bull csapat létezésének értelme, munkájának célja csakis ez lehet.(#28037):
-
Arkar
aktív tag
válasz
Nowhereman #28013 üzenetére
A véletlen meg, a gumikopás elő sem fordulhat hanem egyből kémkednek!
Ja és még az ijesztgetésre nem is reagáltak... ember ez már üldözési mánia!+ azt is lehalgaták hogyan fogunk rajtolni?
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #28013 üzenetére
Már régi. Helmut Markot meg már ismerjük a következetes és kifinomult gondolkodás módjáról.
És azért van ott ahol mert anno egy csóró ország csóró taxijában ivott egy helyi italt, amire később ráragasztotta, hogy Red Bull...akkor ő kémkedett és lopott, Ferrari ott rontotta el hogy nem lopott, akkor most jobb helyzetben lennének
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #27929 üzenetére
Ez rossz példa volt.Ott a zsoké ázsiója is emelkedik nem kicsit.Azt a lovat kordában kell tartani,tudni kell bánni vele hogy jól fusson.Vettel ugyan ezt teszi az autójával.
-
Mika1227
őstag
válasz
Nowhereman #27925 üzenetére
Jó-jó persze az RB most nagyon betalált a szerkezetbe vagyis inkább Newey de azért kell oda Vettel is. Ott van Webber nem tudja azt amit a kis német. Én nem vagyok Vettel szurkoló egyáltalán csak hát ezek tények, szerintem. Sajnálnám nagyon ha így maradna az erőviszony!
Peat
: én egyáltalán nem fikázom, olvasd már el mit írtam! Oké csak többes számba írtad "Nem unjátok ezt a Vettel fikát?"
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #27925 üzenetére
Nem unjátok ezt a Vettel fikát? Én Alonso fan vagyok, de elismerem azt amit látok. Idén hány önhibája volt Vettelnek amivel pontot bukott? Hány elfékezése stb? Van egy autó, amit kihajt, hiba nélkül, ha nyomás alá helyezik simán boldogul a helyzettel, ennyit látunk...sem Alonso sem Hamilton nem tudna jobbat nyújtani, szóval mehet a basztatás, ameddig a maximumot hozza addig ez elég szánalmas dolog. A mai futam mutatta meg igazán, hogy mennyire ott van fejben. Nem tavaly van és nem is 2002 amikor megverték gokartban vagy miben. 2011 van és annyi idős amennyivel pályafutást kezdenek az emberek az f1-ben és nagyon úgy néz ki, hogy bár felért a csúcsra, de a fejlődés nem áll távol tőle. Ameddig jó autója van lehet fosni tőle tetszik vagy sem, mert már nem tavalyi színvonalat képvisel, hanem jóval magasabbat.
A Mclarennek reális esélye van elkapnia a Red Bullt, a Ferrari pedig ismét félrefejlesztett, mehetnek vissza Kölnbe. Idióták.
Mika: nem is neked címeztem. De sokan ész nélkül nyomják, hogy akár Koba is jobb lenne egyébként..
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
Webber tényleg nem volt meggyőző.
De az nekem is feltűnt és kíváncsi leszek a statokra, hogy mekkora volt a végsebeség különbség a 2 RBR között. -
#95904256
törölt tag
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
Hamiltonnak maradt egy szett lágy gumija?
-
bdav
őstag
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
"még néhány másodperc vesztése árán is, hogy lágyon nyomhassa le az utolsó etapot."
3 szett lágy gumi van a versenyre. vagyis a 3. és 4. boxkiállásra már csak keményet tudnak feltenni.
"A driver will then be allocated eight further sets of dry-weather tyres (four of each specification) to use over the rest of the event, but one set of each spec must be returned to the tyre supplier before the start of Saturday’s qualifying session. At the start of the race the cars that took part in Q3 must be fitted with the tyres the driver used to set his grid time."
szóval Gyuláék marhaságokat beszéltek végig.
-
kisza25
félisten
válasz
Nowhereman #27797 üzenetére
ennyit bírnak a lágyak
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #27654 üzenetére
Vagy kap egy 50 kilós üllőt az ölébe.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #27588 üzenetére
Minimum rádiusz szabályokkal szabályozni szokták/fogják. Az ütközés keréklyukasztó; nem a szárnyoldallapok önmagukban, amelyek szinte azóta vannak, hogy szárnyak vannak és lényegesek a szárny egész felületének hatékony működéséhez.
-
kisza25
félisten
válasz
Nowhereman #27566 üzenetére
csak 1kört kellett volna kibírnia, persze itthonról a kanapéból könnyű
-
AMD Power
titán
válasz
Nowhereman #27542 üzenetére
Ez MS utolsó éve az F1-ben.
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz
Nowhereman #27542 üzenetére
Én se értem, hogy miért van még mindig a Mercinél. Elméletileg a verseny pontokért megy, és nem "majd a következő futamon"-okért. Pedig ha 2010-ben Di Restát leszerződtetik (tapasztalt pilótának már Rosberg is jó volt abban az időben), lehet, hogy most sokkal előrébb járnának.
-
cyberkind
félisten
válasz
Nowhereman #27536 üzenetére
Az biztos elég érdekes ez a hír, sőt, jó nagy hülyeség inkább !
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #27275 üzenetére
vasárnap meg aratni
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #27089 üzenetére
Passz.
Eredetileg Geox-ot néztem, csak a teljesség kedvéért csekkoltam a többi nagyobb márkát...
-
Male
nagyúr
válasz
Nowhereman #27079 üzenetére
Ok, meghajlok eme szakmai érvek előtt!
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #27079 üzenetére
Írjál még
-
Male
nagyúr
válasz
Nowhereman #27073 üzenetére
A McLareneket kivettem az 1 másodpercből, ha rendesen elolvastad amit írtam... de valóban, nincs meg az 1 másodperc, hiszen Rosberg jött utánuk az időmérőn, és csak 0,964 másodperc volt Vettel előnye vele szemben... szóval kerekítettem 36 ezredet, így totálisan mellélőttem
Autófüggő is, hogy egy futamon melyik a jobb (mennyire koptatja a gumit pl), így miért kéne belevennem Buttont, amikor a két RB-ről van szó? (mellesleg ha annyira ragaszkodsz Buttonhoz, akkor Hamiltont is bele kell venni, aki meg megnyerte a futamot vele)
Vettel is, az RB is elmondta a futam után, hogy a 3 jobb lett volna... de biztos ők kevésbé értenek hozzá, mint te. -
shev7
veterán
válasz
Nowhereman #27073 üzenetére
azert button hatrakeruleseben nem csak a 3 csere jatszott szerepet...
-
Male
nagyúr
válasz
Nowhereman #27067 üzenetére
Abban a hozzászólásomban mi volt a mellélövés? Az, hogy a Red Bull a mezőny leggyorsabb autója, vagy az, hogy Vettelnél nem jött be a két kerékcsere, a három jobb lett volna?
-
Qorthral
őstag
válasz
Nowhereman #27048 üzenetére
Sokra mennek a reklámidővel, ha fele annyi ember sem nézi az időmérőt így, mint 15 éve.
A versenyek jók, de az időmérőn van még mit javítani.
Pl lehetne 4*12 perces az időmérő, mindnél akárhány kört meg lehetne tenni. Lenne 2 db lágy gumis IM, 2 db kemény gumis, mindkettőnél lenne egy teli meg egy üres tankos. (Mondjuk telitank = a boxutcából mindig egy versenytávnyi benyával kellene kigurulni.) A 4 "kisedzés" nyertese 1-1 pontot kapna és a legjobb átlagidővel rendelkezőé lenne a pole, stb. -
Male
nagyúr
válasz
Nowhereman #27048 üzenetére
Arra találták ki, de most, hogy átvariálták már az idő elosztást, és beszüntették az üzemanyag fogyasztó körözgetést, egészen jó lett az időmérő.... kb annyira már, mint a régi 1 órás.
Még ezt az ugyan azzal a gumival kell indulni dolgot kéne kivenni (úgyse játssza meg senki a keményet)... sőt, plusz lágy gumi csak az időmérőre, amit a versenyen már nem használhatnak, és már-már tökéletes.( bár kíváncsi lennék egy olyan megoldásra is, hogy egy 20 perces Q1, mint most... aztán pedig egy 20 perces minifutam, és annak a végeredménye a rajtsorrend másnapra... esetleg itt némi pont kiosztása is már )
-
Qorthral
őstag
válasz
Nowhereman #27041 üzenetére
Persze, egy Liuzzi nem egy Alonso vagy Hamilton szint. Ugyanakkor ez így van jól. Egyébként pedig a TOP20-ban a hátrébb lévők gyengébb verdával sincsenek 2 mp-nél jobban lemaradva, szóval nem kellene senkit legagyizni. Soha nem volt 20 ugyanolyan képességű és tudású versenyző, mindig voltak gyengébbek. Emiatt hőbörögni (főleg, mikor sokkal kisebb a tudásbeli különbség az egyes versenyzők között, mint amit sokan gondoltok) egyszerűen nevetséges. Ez így van jól.
-
válasz
Nowhereman #27035 üzenetére
Sok mindenben egyet értek DEV NULLal! A mai versenyek unalmasak és sokszor tényleg a szerelők döntik el aminek ugyan mi köze egy autóversenyhez? Az egész sorozat vergődését mutatja pl. az állítható szárny is. Érdekes módon más versenysorozatokban nincs olyan, hogy mesterségesen segítik a hátul haladót hátha akkor előzni tud. Ennek ellenére viszont 10x ennyit előznek! ...érdekes......
Esőben nem indulunk, ha kétszer irányt változtat az elől haladó akkor már "cikázik" és megbüntetik stb. röhejes és töketlen szabályok..........bocsi ezt nem Nowheremannak szántam csak úgy általánosságban.....
-
attisx
addikt
válasz
Nowhereman #27022 üzenetére
Ezek szerint én idáig nem a megfelelő féltucattal próbálkoztam...
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #26804 üzenetére
Abban nem hiszek már jó régen, és nem is mondtam. Értem, hogy mit mondasz, de azt nem tudom elfogadni, hogy az RBR elvenne a csapattól pontokat, csak ki tudjon szúrni Webbóval.
Vettel a kedvenc, de ezt én így jónak tartom.Az RBR nem szabolálja Webbót, ez biztos.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #26746 üzenetére
Olvastad a 26721-es hsz-emet?
Webbert dicsértem benne! Nem a csapatát!
Azt gondolom, hogy kettőn áll a vásár! Hiába van valakinek jó autója, ha nem kezd vele semmit, és fordítva. Ez csapatmunka. De azért azt nem hiszem, hogy a csapat szabotálná Webber munkáját, autóját.
És ha három szett lágy gumija volt, azért volt, mert nem jutott tovább, de ezt ne feszegessük. Úgy volt jó, ahogy.
Ha leelőzte volna Vettelt, akkor azért más lett volna a szájam íze. De.
Mark Webber ma nagyon tetszett!!!!!!! Nagyon örülök, hogy rámcáfolt!!!!!
Látszott rajta, hogy ma ő maga is élvezi, és ahogy Gombost is leelőzte, maxi respekt!
Ez a Webbó kell nekem!Leszálltam Webbóról!
-
adman
tag
válasz
Nowhereman #26746 üzenetére
szóltak volna neki, h nem előzheti meg, ez nem kétséges.
más:
miért nem kaptak büntit azok akik érintették/átlépték a fehér vonalat a boxutcából kijövet?
pl: Hami, Vettel, Button, Massa, stb ki tudja még ki -
szőröscica
addikt
válasz
Nowhereman #26712 üzenetére
Egy lelazított csatlakozó valamelyik szenzornál pl. jó lesz.
Vagy egy le nem jövő kerék. -
Mastre
tag
válasz
Nowhereman #26493 üzenetére
Barrichello szerintem mindig is magának csinálta azt, hogy 2. számú pilóta legyen. 2000-ben, amikor a Ferrarihoz ment, akkor egyrészt tudta, hogy Irvinet váltja, aki második számú pilóta volt. (Hozzáteszem, hogy Irvine majdnem bajnok lett 99-ben, mert Schumi ugye eltörte a lábát. Amikor visszatért, akkor érdemes megnézni a futamokat, hogy hányszor végzett a "2. számú pilóta" előtt. Sokszor nem. Ha kellett, akkor ő is beállt másodiknak (pl Malajzia). Ehhez képest Irvine habzó szájjal elment, hogy majd ő akkor máshol lesz bajnok...) 2000-ben pedig folyamatosan kikapott Schumitól. Ezek után pedig ne nagyon várjuk a Ferraritól, hogy az épp aktuális bajnoki címvédőt ne segítse. (Hozzáteszem: sokszor nem kellett segíteni. 1-2 elengedés persze volt, de ugyanez év végén visszafelé is működött, amíg Barrichello be nem biztosította a 2. helyet.)
A BRAWN-os év elején szintén nem ő nyert 6 futamot. Ha ezt ő csinálja, akkor utána nyilván őt tolja a csapat. Pláne, hogy Ross Brawnt már ismerte egy ideje igen közelről.Mindent összegezve azért nem egy olyan év volt, amikor az "első számú pilóta" nyert, Barrichello pedig csak a 4-5. helyen kullogott, tehát még megszorítani sem tudta a csapattársát. Nyilván nem úgy indítanak egy szezont sem, hogy Rubens akkor most +30 kilóval kezd csak kitolásból...
A történet másik fele pedig az, hogy nagyon sok pilóta karrierjét tette tönkre Schumacher. Voltak jók, de ha van nálad egy jobb, akkor nem nyerhetsz. Ugyanígy volt ez Sennával, Prosttal, és még sorolhatnám. Csak ők nem voltak ilyen hosszan egyeduralkodók, mint Schumacher. Ezért is Ő a legnagyobb
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #26490 üzenetére
Az életemet adnám Horner és Tost úr becsületének megvédésért!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #26302 üzenetére
Azért megnézném Rubenst, ha féktávon bekap a bal első mit csinálna
-
Nowhereman
őstag
válasz
Nowhereman #26287 üzenetére
Mit? Hogy volt egy állítólagos fékhibája, meg kétszer kinyírta a motort? A motor a Renault-tól érkezik. És ahogy legutóbb Seb a mérnöke utasítása ellenére is nyomkodta a KERS-t, feltételezem pont ilyen módon kíméli(és kímélte) a technika többi részét a versenyeken. És neked ugye egy azonos dolog, ha valami használat közben elromlik, vagy már működésképtelen már a csomagolásban is.
-
adman
tag
válasz
Nowhereman #26287 üzenetére
Vettel technikai problémái hogy illenek bele az elméletedbe? ill Webber sorozatos béna rajtjai? vagy valaki berakott neki egy féltéglát a gázpedál alá?
-
sh4d0w
félisten
válasz
Nowhereman #26122 üzenetére
Ki a búbánat a csónakos?
-
Pompi
nagyúr
válasz
Nowhereman #25291 üzenetére
Örülök, hogy eljutottál arra a szintre, hogy Barikát Montoyához hasonlítod.... nem piti amit összehozol, én hagylak kibontakozni, nem zavarok bele inkább, go on.
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #25248 üzenetére
Nehéz elfogadni az igazságot, ugye?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #25253 üzenetére
Tőled nem is vártam más választ..
-
Pompi
nagyúr
válasz
Nowhereman #25253 üzenetére
Próbálok segíteni megfejteni, hogy hogy került képbe Schumi Barichelloval kapcsolatban: ha Barika olyan rohadt nagy akcióhős, mint ahogy te azt állítod és csupán akciózásból, az előzést hiányoló nézők igényeinek eleget téve ment bele egy olyan előzésbe, amire egy szakavatatlan egységsugarú néző is megmondta volna, hogy nem sok jó fog kisülni belőle, ezzel kiejtette egy pontszerzésre esélyes versenyzőtársát (mindezért kapott egy boxáthajtásos büntit, amit Button is kapott egy kanyarlevágásért, holott a két dolog szerintem nem említhető egy lapon, de ez most más téma), szóval ha ekkora akcióhős, akkor miért is volt az a cirkusz tavaly a HRingen, amikor Schumi kicsit kiterelte a falhoz? Na így jött a képbe az öreg csak, hogy megértsd.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #25252 üzenetére
Mióta ő a tehetségkutató főmufti? Van erről valami hír esetleg? Mert szerintem az ő hatásköre megáll a Torro Rosso-nál.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #25248 üzenetére
Mi köze van Tost-nak Webber-hez vagy egyáltalán a Red Bull-Renault csapathoz? Szerintem még mindig semmi...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #25248 üzenetére
Onnan, hogy maga Tost Úr feküdt be Webber autója alá a verseny előtti éjjel. Nem kérdés, szabotázs történt.
Tényleg paranoiás vagy. Nem tudod elfogadni hogy Webber gyengébben teljesített. Nézd meg a tavalyi évadnyitót. Ott is gyengébb autót kapott? Vagy Massa-nak is menet közben lőtték szét a verdáját, hogy 50mp(!!)-el verte meg a Alonso, aki 15 körig mögötte autózott??
Rubinnyó akcióhős? Amikor Schumacher rászorította a falra, akkor egyből összef*sta magát meg fekete zászlóért ordibált, pedig senkinek nem lett semmi baja, most meg szimplán megtorpedózott egy másik autót.
Nyugodtan éltetheted tovább a lúzer-sort (Quick Nick, Webbo, Bari), de az összeesküvés-elméleteiddel csak kinevetteted magad
-
brownus
veterán
válasz
Nowhereman #25073 üzenetére
Ki az a tost?
-
Thrawn
félisten
válasz
Nowhereman #25071 üzenetére
Csalódás és kellemes csalódás között azért van némi különbség
-
kisza25
félisten
válasz
Nowhereman #25037 üzenetére
mondtam én, hogy a szerelők döntik el
Perez sem megy rosszul, úgy látszik nem csak egy körön gyors -
P00By
nagyúr
válasz
Nowhereman #24940 üzenetére
Én is arra gondolok, h az autója inkább időmérőre volt beállítva. Aztán...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #24597 üzenetére
Jah, most nagy lesz a különbség tempóban és beállításban is az edzések és a verseny között. Érdekes az is hogy most nem rinyálnak a pilóták hogy kopik a gumi. Nem lesz itt 4-5 kiállás, szerintem 2, max 3-ból megoldják.
-
Cube576
tag
válasz
Nowhereman #24459 üzenetére
Ez igaz, de szerintem van már a nagy csapatoknál a mérnököknek annyi rutinjuk és tudásuk, hogy kevesebből is látják, merre felé kell elindulni az autóval.
SAjnos én is azt tippelem, hogy majd a szezon közepe felé felzárkózbak, csak lehet már késő lesz, hogy versenybe legyenek a VB címért, mind egyéni, mind pedig csapat szinten. -
#16741888
törölt tag
válasz
Nowhereman #23375 üzenetére
Szerintem meg abszolut Lonzi/Hami szintű tehetség Vettel... azért azt se felejtsük el hogyan került ő a RedBullba... a Torro Rosson keresztül. Nyilván a Monzában is szerencséje volt akkoriban. Meg ahogy világbajnok lett, nagyon durván kiszúrt vele a sors az év végén mégis fel tudta lelkileg dolgozni az ügyet, és megcsinálta. Lehet csinált pár faszságot az évben meg az előző években de ki nem? Hamilton? Faszságokat tekintve kb. egálban vannak. Kornak tudnám be abszolut, mégiscsak a legfiatalabb vbajnokok...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #23375 üzenetére
Az meg külön tuti lenne, ha Lonzi és Webbo se térne vissza a borotvához, és végre összejöhetne egy tiszta szakállasokból álló dobogó...
Érdekes perverzióid vannak, de ha ez összejön, növesztek neked én is szakállat.
Am meg véleményem szerint ezt már bárhogy akarják, nem lehet kijavítani. Adott egy autó, amit egy bizonyos pilótára szabtak, fejlesztettek. Ebből más pilóta nem hozza ki a maximumot.
Másfelől én azt remélem, hogy mihamarabb hoznak valakit. Itt most még az se mérvadó, hogy ki mennyire esélyes. Legyen tapasztalt, és tolják bele a kilométereket a teszteken. Akkor lehet valami. Vadidegen autóban senki se tud brillírozni.
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #23375 üzenetére
Azért újoncokat elég meredek több év tapasztalttal rendelkező versenyzőkhöz viszonyítani. Még akkor is ha véletlenül lenyomja az újonc a tapasztaltabbat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #23371 üzenetére
"hogy benne hagyja az autóban az utolsó
tizedmásodpercet"így lenne helyes a mondat
de teljesen egyértelmű hogy akkor is jobb vettelnél, rosbergnél, az öregnél
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest