- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Egy óra, két rendszer
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Aktív témák
-
boogie84
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
.bableWes #30820 üzenetére
A turbos motor eredo hatasfoka jobb, mert pl jobb a toltescsereje, meg a szivomotornal a szivoutemben levo henger fekezi a motor forgasat, mert egyre nagyobb vakuumot probal csinalni, a turbosnal meg a toltonyomas tolja a dugattyut. Es a kisebb motornak kisebb a surlodasi vesztesege is, meg konnyebb is.
Errol szo a downsize-ing is utcan. Az OK, hogy itt a kruzolos resze azoknak nem jatszik, de par % diffi is szamit. Belegondolsz az 1. es 24. kozott is alig van par % a diffi koridoben es a 24. megis nagyon "lassu"
De meg akar az 5. is az, aki meg siman 1%-n belul van. -
.bableWes
őstag
válasz
.bableWes #30803 üzenetére
motorokhoz: elvileg az f1-ben tesztelik az utcai autokba szánt teknikát. nekem volt V6-os autom és sornégyes is. a V6-os 3 literes volt, 141le-vel evett nekem 12litert városba 8-9 országuton aut. pályán akát 7et is. a sor 4es meg városba evett 8at országuton meg jo ha 6al elment. a teljesitmény és fogyasztás aránya joval a v6osnak kedvezett. szal szerintem hülyeség hogy fuu de sokkal többet fog enni egy V6os mint egy sor4es. többet igen, de nem sokkal. és ez a királykategoria. most akarjanak már sporolni 5-10 litert egy versenyre...
-
attisx
addikt
válasz
.bableWes #30789 üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: [link]
". Im ersten Jahr des neuen Reglements stehen jedem Piloten fünf Triebwerke pro Jahr zur Verfügung, ab 2014 werden es nur noch vier pro Saison sein."
Tehát az első évben még öt motor / szezon, majd '14-től négy. Persze ez még az 1,6-os sornégyesek 2013-as bevezetésére vonatkozik, da valószínűleg a V6-nál is hasonló lesz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
.bableWes #30689 üzenetére
Miért lenne jobb?
2006, Silverstone. Schumi úgy előzte meg Kimit, hogy utóbbi egy körrel tovább kint tudott maradni a pályán. Mennyivel többet ér egy ilyen előzés (egy ilyen kivezető kör), mint ez a DRS-es baromkodás?
Gyulus benézték rendesen
-
Mastre
tag
válasz
.bableWes #30276 üzenetére
OK, igaz. Én arról a nyomásról beszéltem, amit az jelent, hogy közvetlen előzni akar valaki, és fél másodpercen belül jön mögöttem körökön keresztül. Itt az idő ellen harcolt. Ez is nyomás, való igaz.
Szóval ha nincs DRS, akkor jó esélye lett volna Schuminak a 2. helyre. És ha apámnak kereke lenne...
-
Mastre
tag
válasz
.bableWes #30249 üzenetére
Nincs igazad. Próbálta volna Button Schumit hibára kényszeríteni. Nem ment volna, mert Schuminak van akkora rutinja, hogy egy száraz ívet védjen. Vettel is csak azért nyomta, hogy a mérési ponthoz 1 mp-en kívül érkezzen Button, és ne egye meg a DRS-sel. Egyébként nem hibázott volna. Így viszont ha nem itt, akkor az utolsó egyenesben autózta volna körbe +20 kph-val.
Amúgy lassan kíváncsi lennék egy olyan futamra, ahol mondjuk Vettelnek kell a 10. hely környékéről följönni. Vajon menne-e...
proof: érdekes, az biztos
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
.bableWes #30234 üzenetére
amikor hami ment mögötte ugyanígy cc 1 másodperces hátrányban (valamelyik előző futamon, már nem emlékszem melyiken), akkor az autója is gyorsabb volt, így erőből meg tudta verni hamit, viszont most button mclarenje volt az erősebb ezeken a száraz gumikon (amin egyébként meg is lepődtem)
-
rocket
nagyúr
válasz
.bableWes #30224 üzenetére
Hamiltonrol lenne szo mar regen mindkettoert buntetest kapott volna.
Nagyon sokszor kilog a lolab a versenybirok kapcsan, es talan az az Ali G poen amit elsutott Hamilton Monacoban nem allt messze a valosagtol.Amikor a versenybirok helyiseget mutatjak, sose lattam meg szinesborut koztuk, es a biroknal se akik a buntetesekrol hivatottak donteni.
Ugye Mosleyrol kiderult a sex botranya kapcsan, hogy merrol fuj a szel, de azota elvileg mas szelek jarnak, de a gyakorlatban megse valtozott semmi, szoval Hamilton (tudatason, vagy tenyleg viccbol) valoszinuleg bele talalt a lecso kozepebe.
#30229: "Ha a mekibe vagy a ferrariba ülne nemtudna annyit mint Hami vagy Alo."
Pontosan igy van.
Ezt mutatja jol a tavalyi szezon amikor Webberrel se tudott mit kezdeni, idei szezonra persze Webber elfelejtett vezetni es nincs semmi koze a RedBullnak a lassusagahoz
RedBull az a csapat ugye akiknel mar se sikerult eltitkolni ki a csokos -
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
.bableWes #30210 üzenetére
én is így látom. elég visszagondolni 2009-re, hogy mennyire eltűnt a kezdeti futamok button-dominanciája mikor a red bull teljesítményben utolérte a brawn-t. ennyi erővel, ha tényleg akkora előnye származik a red bullnak abból az említett pillangószelepes megoldásból, akkor partiban lehet a mezőny első fele velük (meki, ferrari esetleg renault)
Aktív témák
Hirdetés
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest