Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10248 üzenetére
Tavaly Nürburgring-en a rajtnál Barit kis híján felkente a falra aztán mandinerből gyorsan csinált Lajosnak egy defektet. Interlagos-ban pedig Raikkonen versenyét dobta a kukába. Nekem valahogy ezek nem nagyon illenek a képbe miközben másokat kritizál hasonló dolgok miatt valamint a nagyobb biztonság mellett kampányol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10252 üzenetére
Amennyiben nem jött volna át akkor nekem az a problémám hogy Webbo erősen a bort iszik de vizet prédikál egyik elő példája. A nagyobb biztonságért lobbizik csak a pályán éppen ennek ellenére meglehetősen veszélyes megmozdulásai vannak. Szerintem...
Nyilván az F1 nem bridzsverseny csak az a baj, hogy páran azt szeretnék hogy annyira biztonságok legyen mint egy bridzsverseny.
bridzsverseny:
Nem én írtam. Azért jó lenne ha Button legalább Hamilton mögött szorosan tudna majd közlekedni mert így megint nem lesz sok esély a csapat VB-re. Azért én kicsit többet várok tőle...
P00By:
"Az FIA 2008 májusában kérelmezte, hogy 2013-ról 2011-re előrehozzák a befagyasztás végét, de az istállók elutasították a javaslatot. "
WTF?!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
sviba
tag
válasz Nowhereman #10306 üzenetére
Igen, de oliverda úgy gondolja, hogy webbo még boxerrel sem lenne képes halálos csapást mérni.
A nyuszika megy az erdőbe, és egyszer csak leesik...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #10365 üzenetére
Főleg közvetlen hajtás esetén, hol élből kiesnek az áttételek okozta veszteségek...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #10365 üzenetére
Utána meg az atomenergia adja a hőt.
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #10405 üzenetére
Szerintem gyorsabban fog reagálni, csak semmit nem ér... legalábbis a keményebb rugózással gyorsabban reagál az autó, feltételezem, ha túlmelegszik és pattogósabb lesz a gumi, akkor az gyorsabban reagál, ha már részleteknél tartunk, gondolom. Persze nem tapad. De a keményebb rugózás is kevésbé tapad.
Végeredményben oda jutottunk, hogy valszeg félre van fordítva...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #10408 üzenetére
Persze azt tudom, hogy ha túlmelegszik, akkor kevésbé tapad.
Én csak arra reagáltam, hogy lassan reagálóvá válik a járgány. Én erre mondtam, hogy a járgány egyből reagál, csak az nem sok, mert nem tapad rendesen. De reagálni egyből reagál. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #10408 üzenetére
Foggal körömmel harcolnak az USA-ért. Nem értik meg, hogy van náluk elég jó, élvezhető verseny, hogy ne kelljen ezt a sz@rt nézni...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10771 üzenetére
1. Érdekes matematikád van mit ne mondjak. Ausztráliában végezted az általánost?
2. Én bírom a versenyt meg a velejáróját is a nem odavaló pilótákat nem bírom.
3. Sok a ha de akkor már én is mondok egy feltételezést. Ha Webbo-nak csak egy csöpp taktikai érzéke is lenne akkor inkább egy kicsit tisztesebb távolból figyelte volna az Alonso-Hamilton kakaskodást és a megfelelő pillanatban nevető harmadikként elmehetett volna mindkettő mellett. Amit művelt a verseny alatt az egy újonchoz méltó produkció volt. Kobayashi-ra még azt mondanám egy hasonló verseny után, hogy forrófejű tapasztalatlan, de Webbo-ra mit mondjak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #10778 üzenetére
Ez tök így van, amikor látta hogy Hamilton és Alonso már csatában vannak akkor ott kell lenni hogy lecsapjon.
Az a gubanc hogy a szitu nem volt ott, de bement mintha ott lenne...a saját verzióm az hogy Webber látta hogy Hamilton-nak akkora a lendülete hogy nem féktávon fog bemenni, hanem már döntenie kellett előtte..és Alonso lefogta a belső ívet, így Hamilton kivűl kellett hogy mellé menjen. Ez nekik nem jó, mert vagy arra kényszeríti Alonso-t hogy törje el az ívet, és ezáltal ő lassú lesz a kanyar után, és Webber jön lendületből, vagy Alonso visszaveri féktávon, ezért Hamilton belassul külső íven, és így mellette repül el Webber a belsőn....pl. ahogy Alonso-val tette mikor az meglassult Massa miatt.
Ez mind így is lehetett volna.....csak a szitu nem volt meg, de Webber már döntött..és ezért eltolta Hamilton-t.
Ez az egész meg azért pláne mert az előző alkalommal is amikor védekezett...egyszerűen nem bírta feladni a szitut., ott is a belső íven nem tudta elfogadni hogy megfogják, és ezért megpróbált rövidebbet fékezni a vizesen....és elrongyolt a sóderágyba.
Ezt láttam Massa eseténél is Monza-ban,...Massa jött és látszott hogy meglesz neki Webber, mert jobban jött ki a Parabolica-ból és szélbe tudott bújni.
De Mark ott sem tudta elengedni a szitut, és túlment a tökös dolog határán...tolta rá Massa-t a betonra, ..tegye egyébként, csak ez sok volt.
Mondhatod hogy ez szubijektív, és igazad van...nekem ez csupán a véleményem.
..és most le van tojva Hamilton, mert végül is bejött a 6. helyen. De Webber 9. lett.
Kétszer sóderágyba menni, nyerő autóval nem nyerni hanem 9. helyen bejönni nem jó, és elsősorban neki nem az.
Ki fogják tenni, pedig jó autóban ül....az a szituban a nehéz, hogy ott van Vettel, és Webber-nek a tavalyi év, és hiába magyarázod el a tárgyalóasztalnál az összes kevéssé jól sikerült futamot, egy idő után ez kevés lesz, és ami számára tényleges veszéllyé válhat az Kimi visszaigazolása.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10781 üzenetére
Mondom hogy nézd meg újra a rajtot Button kamerájából. Abban a megpörgésben Alonso és Button pontosan ugyanannyira volt hibás. Még mielőtt kitalálnád hogy Button fan vagyok el kell hogy keserítselek...
Thom!: Papagájt vagy trollt reggeliztél, vagy esetleg mindkettőt egyszerre?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #10821 üzenetére
Én folyton arra gondolook, hogy amit te mondasz, az tökéletesen illik Daemon Hill-re, de nem Massa-ra. Annak ellenére, hogy most olyan rosszul ment, olyat rajtolt, hogy azt tanítani kéne.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10821 üzenetére
Na legalább ebben egyetértünk. Massa néha nagyon jól képes elkapni a rajtokat de az előzés és a védekezés nem az erőssége az már biztos.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #10874 üzenetére
Nem sokat tudok Ausztráliáról ilyen téren... De nők jók ott is, nem?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #10914 üzenetére
Hát, pedig a Maláj pályán nagy hőség és magas páratartalom a szokásos motorfőző kombó...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #10914 üzenetére
Ne is az időjárás döntsön!
Red Bull és Merci dobogót akarok. Meg FI és Renault-Lada pontszerzőket. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #10937 üzenetére
+ ha a végén nincsen a Webber/Hamilton féle homokozás, akkor Rosberg (akit végig elkerült a balszerencse) is csak 7. helyen ér be.. Red Bull, Ferrari, McLaren, Renault mögött csak 5. a Mercedes az erősorrendben, innen nehéz lesz csodát tenni. Bízni kell a többiek hibáiban, de ha 4-5 futamon keresztül nem jutnak előre akkor lehet építeni a jövő évi autót és átcsoportosítani az erőforrásokat. Remélem a kezdeti sikertelenség csak még jobban feltüzeli Schumit.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #10992 üzenetére
mondjuk arra én is kíváncsi lennék, hogy mennyit tágulnak - szűkülnek ott azok az alkatrészek, amik 1000 fok felett és alatt vannak, +/- 500 fokot változnak ...
szerk.: TESCO-Zsömle: de most nézd meg, itt egy intermediate, tisztára olyan, mint az én gumim! (kis túlzással persze )
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz Nowhereman #10992 üzenetére
ha féktávon megy el a dolog akkor nem sok esélye van...
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10992 üzenetére
Nyomta a féket de a bal első kerékre már semmi hatása sem volt. Így elég nehéz megállni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #11009 üzenetére
Jó...te meg állj ki az utca végébe aztán ha nem tudnék megállni majd fogj meg.
Mellesleg a problémát nem lehet szimulálni egy utcai autóval.
"Az istálló elemzése rávilágított, hogy Vettel bal első kereke, a kerékanya, a keréktőcsavar és a távtartótárcsa között a megszokottnál hajszálnyival nagyobb volt a különbség, és amikor a német a 24. körben nagy sebességgel ráhajtott a sikán menti rázókövekre, a kerékanya meglazult, a kerék pedig elcsúszott eredeti pozíciójából. Végül ez vezetett a kieséshez. "Ezen a területen ezredmilliméterekről van szó. Egyszerűen iszonyú hülyén jött össze ez a négy tényező" - mondta Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az Auto Motor und Sportnak."
Szerintem ez elég világos.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #11176 üzenetére
Kár hogy ennek semmi köze sem volt a keréktárcsához.
Ellenben kíváncsian várom hogy Webbo hanyadik helyre fog visszacsúszni holnap a rajt után.
Hátha összehoz egy ilyen eszméletlen rajtot vagy ha esni fog akkor akár talán még egy ilyen is összejöhet neki. Viszont legalább amire Hamilton a közelébe ér már talán letudja a kötelező törésteszteket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Nowhereman #12465 üzenetére
Ezen gondolkoztam én is. Lehet, hogy egy közepes csapat épít egy jó autót, de egyik pilótája sem hozza ki belőle, amit ki lehet, így a gyorsabb pilóta által elért eredményre fogják, hogy ennyit tud a kocsi.
-
Weetjoue
csendes tag
válasz Nowhereman #12465 üzenetére
lucabadoeritis necrosis
Hasonlóan gondolom, de azért még várok két-három versenyt a véleményemmel, mert a cipész gondolom hogy az európai pályákon jobban fog teljesíteni, mert jobban ismeri őket, főleg hogy Európában alapból is szoktak borulni az erőviszonyok.
Heidfeldet meg nagyon sajnálom hogy csak tesztpilóta lett idén, szerintem nagyon is jó versenyző: stabil, megbízható és elég gyors is.
Nakacsicska meg egy nob japán akit a Toyota hozott be. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #12465 üzenetére
Én alapvetően jó felállásnak gondoltam és gondolom a Mercedes jelenlegi versenyzői összeállítását, Rosberg gyors, láttam, így érzem és tetszik ahogy versenyzik.
Ms viszont az autó fejlesztésében egy stabil mérce...lenne.
De amíg nem érzi magénak az autót és a gumikat, addig ez csökkent hatékonysággal működik.
Ezért féllábas most a Mercedes, ...és került talán fejlesztési hátrányba. Rosberg is fejlesztheti az autót, de mindenki MS iránymutatására vár, de az még formálódik, valszínűlegg versenyről versenyre jobb lesz.
Én nem is igen értem ezt a sarazást MS felé, teszttilalom van, minden élesben meg, és 3 esős-káosz futam volt...sztem elmehet a búsba az összes lehúzó 'szaklap'.
Lehet hogy csodát vártak, de ez nem az a helyzet.Nakajima nem egy Rosberg, de azért akkoriban a lehető legjobb választás volt Sato mellett...akit a Toyota nem nyomhatott.
Láttam jó versenyeit a GP2-ben.Heidfeld viszont élcsapatban is hozná (ha Kovalainen megtehette) a tudását, én is autóba ültetném, de szvsz Rosberg egyike azoknak a versenyzőknek akik jobbak Nick-nél.
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #12501 üzenetére
Dehogy fogja... Nem olyan fából faragták őt. Minél nagyobb a kihívás, annál erősebb lesz. Csak az autóval, és a gumikkal kellene kibékülnie. Neki ezek a keskeny első abroncsok elég szokatlanok, és ez az egyik problémája valszeg.
Don't Tread On Me
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #12503 üzenetére
Kétlem, hogy Sumi megijedt volna valakitől, és ezért vonult vissza.
Sumit visszavonultatták szvsz.Fel fogja szívni magát. Sajna a merci most még nem ütőképes. Kell még egy kis idő a berázódásra is. Jönni fognak az eredmények.
Amit a Ferrari vezetők csinálnak, az kívülről szamárságnak tűnik. Leszerződnek egy jó Kimit, majd elengedik pár tíz millát adnak neki, mert jön Lonzi. Röpködnek a tízmillák.
Aztán amit a pit-be csinálnak az meg egyenesen vérlázító.2007-05-06 óta itt!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #12503 üzenetére
Nem az erős csapattárs miatt vonult vissza. Csak gondolj bele az akkori formájára, brutálisan ment, lásd utolsó Brazil nagydíj. Neki nem volt kitől félnie.
Egyébként most ha másodhegedűs lenne, nem dőlne össze a világ. 3 évre lett leszerződtetve. És a kocsi fejlesztésében is sokat tud segíteni, talán a mezőnyben a legjobb ezen a téren. Ő és Brawn összehoznak valamit.!Overdose!: Igen, csak a többiek már régen benne vannak a ritmusban, ő meg 3 évet kihagyott, és most kezdte. Nem kicsi hátránya van. Ráadásul a vezetési stílusa is ellenkezik a keskeny első abroncsokkal. De megoldja.
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #12501 üzenetére
Na ezt a P.S.-t nem kellett volna, mert ezt te sem mondod komolyan, Webber úgy ment bele Hamilton-ba hogy letört a hátsó szárnya, Hamilton meg majd teljes fordulatot forgott a sóderágyig.
Messze nem uaz a kategória, nem is értem hogy gondoltad. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #12525 üzenetére
Hamilton-t támadta Vettel, Webber meg senkitől nem zavartatva (csak magától) döntött úgy hogy ő most későn fékez, ennek következtében letört az első szárnya..kiesett a kavicságyba, Hamilton-t meg kiforgatta.
..lehetsz ennél még kukacosabb, csak én már ezen a szinten sem vitázom tovább, mert sztem, mint írtam, messze nem uaz a kategória a kettő. -
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12529 üzenetére
Igen, egyértelmű hogy ő volta hibás mert nem fordult még szűkebben és lehetőleg úgy hogy menjen neki Alonso-nak...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Viktor77
titán
válasz Nowhereman #12525 üzenetére
Húú, hát én kifejezetten nem szeretem Hamiltont, de hogy ezt hozd ki végkövetkeztetésnek, ahhoz is kell egy bizonyosfajta látásmód. Nem semmi...
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12549 üzenetére
"közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik..."
Mert Webber-t hányszor büntették?
"Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget..."
Itt csak egy valaki próbált meg gyengeelméjűséget bemagyarázni, mégpedig azt hogy tulajdonképen Hamilton hibája volt az amiért Webber nekicsúszott Ausztráliban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #12552 üzenetére
Láthattad, amikor Hamival akcióztak, hogy tud az öreg. Csak ezt nem tudja egy versenyen át, mert elkopik a gumi.....satöbbi. Ez pedig az autó hibája is lehet.
Remélem visszahozzák a tankolást. És nem kell tevéket gyártani autó helyett.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12553 üzenetére
Nem soroltam semmit mert nem volt mit sorolni. Az amnézia az nem nálam lépett fel szerintem.
Az A5 hol írt konkrétan ilyet?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Nowhereman #12578 üzenetére
mondom, hogy nem néztem meg a videot
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12578 üzenetére
Na majd ha már egy kicsit jobban fog menni a matek akkor fuss neki újra.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12589 üzenetére
Jó, ezt ne erőltesd inkább szerintem.
Mondjuk aki szerint Hamilton volt a hibás azért mert vakWebber hátulról beletolta a kavicságyba attól nem is lehet túl sokat várni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Vistaboy
veterán
válasz Nowhereman #12660 üzenetére
Tényleg jobb futamok voltak akkor. Emlékszem - bár már arra nem, hogy melyik versenyen volt ez - amikor Alain Prost-nak a célegyenesben fogyott ki az üzemanyag az autójából, és gyalog akarta áttolni a célvonalon. Azt is szívesen megnézném újra.
Közben megnéztem, tényleg jó kis verseny volt, le a kalappal Mansell előtt, 11. helyről 2. lett.
Dózi: Nekem is jöhet a PÜ, ha megvan a futam.
[ Módosította: ollie ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz Nowhereman #12663 üzenetére
Nem is gondoltam rá, igazad van, sorry. Töröltetem.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #12753 üzenetére
+ hány körön keresztül tartja fel Massa Alonsot?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #12893 üzenetére
A kékre mázolt Allianz reklám szervízúton nem lehet szerelő, viszont az autó mehet rajta. Lewis nem ütött el senkit, a csavarkulcsokat is egyértelműen figyelhette, a szerelők meg nagyobbak, mint egy csavarkulcs, de ott se lehettek volna előtte.
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #13097 üzenetére
igazából rendkívül élvezetes pálya, a 2 hosszú egyenesnek kéne hosszabbnak lennie és akkor több esély lenne...
madstunt, darál0w: sztem nem lesz gond a gumikkal... már év elején láttuk, hogy túlságosan tartósak a lágyabb gumik is.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Nowhereman #13178 üzenetére
Nem tudom mivel ütitek magatokat, de adhatnátok belőle, hogy felejtsem a nőügyeimet.
Hogy jön ez ide?2 éve volt az utolsó esős futam...
Én is azt írtam. -
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #13442 üzenetére
eső nem lesz max valami csöpörgés amit még a slick is megeszik
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Nowhereman #13442 üzenetére
Érdekes, mert nagyon odavoltak a kerek-cserés teljesítményükkel. Nem elég, hogy rengeteg a hiba, az idő sem a legjobb. A Ferrari és a Mercedes szokott a leggyorsabban kereket cserélni, legalábbis amikor kiírják az időket, ők szoktak elől lenni 3,8-4sec-el.
A GP2-t elnézve, remélem esni fog, mert amúgy csak a vonatozás fog menni 78 körön keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Nowhereman #13446 üzenetére
Remélem végig tudja vinni a futamot és jó eredménnyel az évet is, megmutatva az őt lebecsülőknek .
Bár én azért számítok káoszra és balesetekre.- http://pazsitz.hu -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Nowhereman #13446 üzenetére
Számolgattam az időmérő után, ha ugyanebben a sorrendben beérnek, akkor:
Webber 78
Vettel 75
Button 74
Alonso 67
Kubica 62
Massa 61
Hamilton 59
Rosberg 58
Schum. 28
Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen