Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
schwartz #4676 üzenetére
Ha Intel tényleg a piacra akar törni, akkor a Larrabee fel fog zárkózni. Alapozom én ezt a kijelentést arra, hogy a piaci videókártyák fejlődése mesterségesen vissza van fogva. Egyrészt, hogy be tudják szedni a fejlesztési költségeket, másréazt, mert nehéz lenne a nép és a játékipar torkán fél, negyedévente lenyomni egy új generációt. Tehát ha Intel kihagyja, vagy csak lerövidíti ezt a szakaszt, akkor bezony utolérheti a mezőnyt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #4676 üzenetére
Nyilván ... az Intelnek minden álma, hogy támogassa a CUDA-t és örök második, netalántán harmadik legyen az NV mögött.
Hát nem erős a Larrabee az eddigi infók alapján, de újabban az Intel is azt nyilatkozza, hogy a harmadik generáció már felveszi a versenyt az aktuális vasakkal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #4383 üzenetére
Nem a pár hónap előny a baj, hanem a piac lefedése a GPU-s processzorokkal. 2010-től az Intel az alsóházban ilyet kínál, de 2011-től már az Intel és az AMD-s processzorok többsége integrált grafikus magot tartalmaz majd, amik nem lesznek olyan gyengék. Olyan piactól esik el az NV, ami a legtöbb eladást hozza. Mégis mi motiválhatja az NV-t, hogy aktív résztvevő legyen? Az egyetlen ahol bevételhez juthat az a felsőkategória, de 2012-től már oda is lesz olyan CPU, ami kellően erős GPU-val van felszerelve. Innentől már csak egy kis lépcső az olyan alaplap, ami két CPU socketet tartalmaz, így az abszolút csúcskategóriába vehetsz még egy izmos GPU-val ellátott procit, ami a dedikált GPU-nál még az általános számítási teljesítmény szempontjából is többet fog érni. Platform nélkül ilyen irányvonalakkal ez a piac mostantól pénzkidobás az NV-nek. Talán ha a CUDA elterjedne, akkor befolyásolható lenne az AMD és az Intel rendszerek teljesítménye, de az OpenCL és a DX Compute Shader már itt kopogtat.
Kétirányú fejlesztéssel plusz egy év versenyképesség valósulna meg, hosszútávú haszna nem lenne. Az NV jövője a Tegra, és ezt ők is tudják. Egy cég mindig a pénzkeresésre hajt, a presztízs másodlagos. -
Gonosz15
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #4341 üzenetére
Jap ... de ezek nem használják PC-n, mert idén lett kész a Tesselation SDK. Azokat a kódokat is az ATI-AMD intézte, a Xenos alacsony nyelvi szintjén (a programozóknak nem volt idejük tanulmányozni a rendszert). Most, hogy van SDK már mindenki könnyen írhat algoritmust, ezért is jönnek a DX11 gamák, mert az SDK a DX11-es kódot is támogatja, ami kifogástalanul fut más DX11-es hardveren is. A VIA már jelezte is, hogy szeretne Chrome libet a fejlesztőkörnyezetbe (a még jobb sebességért) ... valszeg az NV is beszáll, mert neki is érdeke, hogy a legjobban fusson a tesszellációs algoritmus.
Egyelőre az eredményeket várja a Techland. Az Ubisoft utána dönt a DLC-k sorsáról. Egyelőre három DLC van tervezve, ám ha jók az eladások, akkor lesz több is, továbbá van esély a DX11 patchre. Most épp fejlesztik a Dead Island-et. Azzal kész akarnak lenni még idén, elvileg a COJ BiB-ért sok zsetont kaptak, szóval még a Chrome 2-re is elég lesz.
-
zoltanz
nagyúr
-
keIdor
titán
válasz
schwartz #4245 üzenetére
- erre csak ennyit reagálnék... meg még annyit, hogy egyszer nem vettem még 20k-ért játékot, sőt, szerintem Te is tudod, hogy nem csak PC-n van warez...
Gonosz15: Alapból nem kéne annak a kártyának léteznie, mennyivel lesz olcsóbb, mint a HD4770, vagy HD4830? 1000Ft-al?
-
#65755648
törölt tag
-
zuchy
őstag
válasz
schwartz #4210 üzenetére
Igen ennek én sem örülök. Nem lehet majd összeválogatni a Neked szimpatikus alkatrészeket és összedobni. Nem örülnék neki, megszűnne a varázsa, hogy minden PC szinte egyedi, vagy legalábbis nem ugyan olyan mindegyik.
Bemész a bótba oszt gépet akarsz venni. Van: AMD(pl x360) Intel(PS3),
(de lehetne fordítva is tök 8). Ezekből is lenne olcsótól egészen a drágáig mondjuk 4 kategória. Nah hát ez nekem nem kell.
Az összes hardveres topik értelmetlen lenne, mert minden gép tökéletesen mükszik.
Visszasírjuk mi még a ezeket a "régi szép időket"(#4218) janos666:De én babrálni akarom!
-
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #4210 üzenetére
Ők EMT64-nek nevezték el az x86_64-et (tehát akkor is hívhatnák QPI-nek, ha egy-az-egyben HT lenne), és kényszerűségből nyúlták le. Ők egy új, x86-al visszafelé nem is igazán kompatibilis utasításkészletet akartak az új chipekbe. Az AMD meg előállt ezzel, mikor épp jól állt a szénája, így kénytelenek voltak kopyzni.
Az IMC meg annyira lenyúlás, hogy ennyi erővel ha egy cég kitalál valamit, a másiknak tilos valaha is azzal hasonlót alkotni.Neo meg eleve egy balfasz. Nem elég hogy rájön, még akkor is csak álmodik, mikor már azt hitte felébredt, és el sem mondja a többieknek, de még megvakítani is hagyja magát, illetve mégis érdekli mi történik az egyel magasabb álomvilágban, nem akar már abból is felébredni, inkább még a belsőbb álomban akar rendet tenni...
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
schwartz #4210 üzenetére
Igen, és sajnos ennek kurv@ra nem örülök. Beszéltük is nem rég egy másik topic-ban ezt.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy 4-5 év múlva teljesen átalakul a PC, és a mai i7+GTX295 12GB DDR3 X58 DESZKA szerű gépek, már csak a nosztalgia utolsó cseppkövei lesznek egy egy topic-ban majd, ha néha valaki felhozza majd a régi szép időket.Én azt mondom erre, hogy szarügy.....
De Abu85 valószínű többet tud már a dologról, és asszem így már érthetőbb is az NV helyzete.
Még annyit ehhez, hogy abszolút nem örülök ennek (NV helyzet), nem lenne hülyeség valami megoldást találni erre a platformosodásra már neki sem... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #4198 üzenetére
Az Intel 2015-re tud olyan Larrabee-t csinálni, ami versenyképes a GPU piaci igényekkel. De nem azért, mert beérik az AMD-t ... hanem, mert az AMD is tudja, hogy a szoftver rendering a jövő, így ők is átformálják akkorra az architektúrát.
Az NV-nek ez a "mindkettőt akarom egy chippel" elgondolása a rossz. Ha választanak, akkor nyilván sikeresek lehetnek. Most nyilván az AMD is fog a GPGPU piacért versenyezni, de a nagy HPC rendszerekbe nem invesztálnak, mert az nem az ő terepük. Az Intel a Larrabee-vel jönnek a PC-s VGA piacra is, de nem vesznek majd részt a versenyben csak lesznek és kész.janos666: Hosszútávon minden beköltözik egy tokba. Vehetsz full AMD-s és Full Inteles gépet. Ha pedig szükséged van extra teljesítményre, akkor vehetsz bővítést a gépednek megfelelően (az AMD-től, vagy az Inteltől)
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
schwartz #4190 üzenetére
Az a gond, hogy a GPGPU db-ra vetítve ugyan nagyon jövedelmező, de nagy darabszámban GPU-nak kell eladni a cuccot, a nagy magméret pedig itt komoly hátrány. Ráadásul eddig is csak a TWIMTBP program és a direktben kicsengetett dollármilliók miatt nem buktak meg a GPU-ik, ami nem működik tovább, ha a következő generáció nem lesz valóban versenyképes, akkor kénytelenek lesznek kiszállni, különben szép lassan csődbe mennek.
-
-
VinoRosso
veterán
válasz
schwartz #4178 üzenetére
Miért érdekesek ezek? Én popntosan ilyen specifikációkra számítok. Talán az órajelek nem lesznek ilyen magasak, bár a 40 nm miatt ez is simán bennevan.
(#4160) Abu85: Dx9ben elég jó a G80as is, egyetalán nem fossa össze magát. Amikor tervezték erre építették az architektúrát, és ebben ki is használja a képeségeit. Az rv670/r700 meg dx10.1re készült, grafikai szempontból ennyi a kettő közt a különbség. Attól még, hogy többet tud egy chip, nem feltétlenül lesz gyenge grafikában, ez nem egyenes következmény, egyetlen hátulütője, hogy a lebutított chipek karcsúbbak, így olcsóbb őket gyártani. Vagy ha a dx9 nem grafika akkor elfogadható az érvelésed, bár ha nem az akkor nem tudom hogy mi
Túró vagy tejfel biztos
(#4181) Bici: Van ahol nem az számít, hogy mennyire széles körben támogatott a technológia, hanem hogy mekkora teljesítményre képes. Az egész CUDA meg erre van specializálva, sőt az architektúra is ere van kiélezve. Ha kihoznak hozzá egy disznó magot, akkor a gyalogkaukk rakétával a seggében se fogja utolérni és senkit nem fog érdekelni, hogy milyen a támogatottság, mikor a fejlesztési/tanulási kötlségek alacsonyak, és 1,5-2x gyorsabb ugyanaz a számítás.
-
válasz
schwartz #4180 üzenetére
Háát, nemtom mi lesz, de az biztos, hogy a GPGPU vonalon sem éppen százas a helyzet, mert több helyről (film-utómunka, és grafikai cégektől) hallom, hogy a következő renderfarm frissítéskor inkább a Larrabee felé nézelődnek, de legalábbis visszatérnek a Xeon-okhoz, mert hiába jó az nV féle QuadroPlex/Tesla, és hiába könnyű programozni a CUDA miatt, de az x86 azért mégiscsak szélesebb körben támogatott. Sokkal kevesebb progit kell külön megírni.
Persze, még egyáltalán nem biztos, hogy a Larrabee tényleg olyan jó lesz, mint ahogy azt sokan gondolják (programozhatóság és teljesítmény terén), és az sem biztos, hogy az a néhány cég, akit én ismerek, az reprezentálja a GPGPU piacot. Sőt...
Az a baj, hogy az nV két lovat akar megülni egy seggel. -
Bluegene
addikt
válasz
schwartz #4173 üzenetére
komolytalan, csupán spekuláció
kezdjük azzal h 2009 júliusa, ugyanmár, a TSMC még mindig alacsony kihozatallal dolgozik, és ha helyrehozza kell min 1-3 hónap h eleget legyártsanak a starthoz, ezt valami német hülyegyerek találta ki
ez komolyabb, tudom volt -
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #4150 üzenetére
Nem azzal van itt a gond, hogy rewiev verziós a játék, hanem hogy az nv szerintem még nem csinált hozzá drivert (a játék készítői az első rész alapján ott tettek keresztbe a geforce-oknak, ahol tudtak, ennek egy részét sikerült orvosolni driverekből, valószínűleg itt is sokat javít majd a bolti megjelenés után pár nappal/héttel megjelenő driver...).
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
schwartz #4115 üzenetére
Az elmúlt pár hónapban, az NV-s topic-ok hsz-ainak 50%-a is nagyjából a driverek szarságáról hangzik.
Látod? Már nem olyan menő a driverekkel dobálózni ATI-ra.
De hát majd kinövitek, legalább is muszáj lesz, ha játszani is akartok majd a jövőben sajnos ATI-t kell maajd vennetek.
TTomax: szerintem ne add el az ATI-dat. Ha valóban olyan jól muzsikál ahogyan azt írtad is korábban, akkor meg pláne hülyeség lenne tőle megszabadulni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #4091 üzenetére
Itt az a probléma, hogy az R600 a VLIW rendszer, tehát az ütemezésért a driver felel. A Dispatch processzor csak a minták sorrendjét és az állapotváltásokat vezérli. Gyakorlatilag a shader processzorok számának emeléséhez csak nagyobb globális gyorstárak kellenek, mást nem kell megváltoztatni. Az ütemezés szoftveres oldalról továbbra is működik.
-
keIdor
titán
válasz
schwartz #3948 üzenetére
Én már rájöttem, hogy van jobb dolog is a grafikánál pl. ez (1. videó Project Natal) eszméletlen miket tudnánk művelni haverokkal, és még olyan játékokban is működhetne ez, amire csajok is vevők lennének.
Persze ezt meg lehetne csinálni PC-re is, de úgy se fogják, mert "nekik" nem éri meg... én/mi meg kevesek vagyunk, hogy ezt meg tudjuk változtatni... döntse el mindenki magában, hogy szórakozni akar, vagy költeni százezreket évente csak a grafika miatt... én megtaláltam az arany középutat. Konzolra is és keveset PC-re. Sokan csodálkoztak, hogy nekem miért nincs i7-em... hát ezért... inkább költök értelmesebbre, amint ez a mozgásérzékelős cucc is kijön rohanok érte! Már csak nappali kéne hozzá.
-
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #3902 üzenetére
Tudod hogy van az. A CUDA már most halott, a jobbak már megkapták priviben a meghívót a halotti torra, ami az NVISION'09-nek helyet adó épület egyik föld alatti szintjén lesz, éjfél előtt 3 perccel kezdődően (hopsz, most beperelnek információszivárogtatásért
), dehát ha úgy kérdezzük meg, miért nem engedett zöld utat az AMD a Physx-nek CUDA-stól, akkor még mindig egy vérengző fenevad, ami seperc alatt betrítené a világot, és, és, és, jajjj...
Szóval ez a kérdésed tökéletesen körbeírja a szituációt.
Na mindegy, ez már így van, ahogy van.(#3904) - 4870 512Mb-al GTA IV ott felejtős, hogy berakd-e a DVD-t a gépbe. Far Cry 2 szűrők nélkül se megy maxon, csak akadozva. Cyrsis necces, csak DX9, de a Warhead se úgy fut végig, mint kés a vajban (AA nélkül persze, de úgy is necces).
Sőt, részemről még a Mass Effect is futhatott volna picit simábban, pedig ott eleve nem is volt esély AA-ra DX9-es UT3 motor miatt.Nem, 8x nem kell, de a 2 erre is rákívánkozik, és meg lehet mondani, hogy 2x vagy 4x van rajta, csak a 8x felesleges (de a 2x is elég nekem).
-
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #3890 üzenetére
Ja, persze, és ha túlharapódzna a helyzet némi videókonverteren, meg physx-en, akkor nem lehet elvágni a fonalat, mert csudamód bekebelezi az egész világot és bezöldíti mindenki agyát, aki a monitorra néz.
Eleve csak addig látnám életképesnek, amíg polcokra kerül a Larrabee, de addig jó lett volna. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3890 üzenetére
Milyen jól látja kend a helyzetet.
Keldor papa: Csak játszadoznak a számokkal. Maga Richard Huddy mondta a mai konferencián, hogy még cégen belül is nagyon kevesen tudják az AMD pontos stratégiáját. A többség cégen belül csak annyi infót kap, amennyi okvetlenül szükséges. A csatornákon pedig megy a ködösítés.
Ez van az NV-nél is ... -
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #3885 üzenetére
Attól még, hogy az AMD támogatja a CUDA-t, miért romlik a CF hatásfoka, aminek semmi köze a CUDA-hoz? (Az SLI-t befolyásolja a CUDA? És a nem-physx-es játékokat? Nem... Késedelmes CUDA frissítés nem jobb mint a semmi?)
Én végig szem előtt tartottam, hogy az AMD-nek nem lett volna belőle kimondott haszna, esetleg kára (de pillanatnyi reklámértéke és átmeneti haszna lehetett volna a Physx miatt a felhasználóknak is). Csak azt mondom (és nem csak zöld szemüvegen át), hogy ha meghal a CUDA, az pénzkidobás, és a mi pénzünk úszik el. Ha támogatja az AMD, most pillanatnyilag nyertek volna vele a Radeon tulajok is. Hosszútávon pedig a Larabbe-től is függ, hogy megtűrt rossz, vagy kimondottan káros dolog lett volna az AMD-nek a CUDA (ha azt is beleveszük, hogy a programozók szeretik a CUDA-t nekik is jobb lett volna a széles körben támogatott CUDA-zás OpenCL helyett)
(#3887) - Ha 1-2 hónap múlva jönne (nem 2010-11) jó lenne az. Főleg ha elfér 2 ilyen mag 1 nyákon, 2 slotos hűtővel, de ha csak 1, még akkor is. Mikorra várható legújabban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3885 üzenetére
Jött egy privi a Larrabee-ről. A forrás nem teljesen megbízható, de azért beírom. Az első 32 magos Larrabee sample ismeretlen órajelen annyit tud, mint a mai egy chipes top kártyák ... Radeon HD 4890 és GeForce GTX 285. Persze a drivereken szerintem lehet még javítani, de nem nevezném biztatónak az eredményeket.
-
robyeger
addikt
válasz
schwartz #3740 üzenetére
hát a 40nm GT300-asokon a venti tuti nagyot fog szólni, más nem a hűtése miatt. Persze NVidia jó szokása alapján ugyan azt valószínűleg 32nm és netán 28nm is megjátsza. Teljesítményre egy szörnyeteg lesz, de hogy ez shader alapú 3D-ben hogy fog kijönni? vagy csak GPGPU oldalon fog megmutatkozni, arra én is kíváncsi vagyok. Vélhetőleg az ATI eddigi trendje szerint DX11-en elsőként nem a csúcsteljesítményű lapkájával fog nyitni, így lesz még kifutása az RV790-nek is, később persze MCM memóriavezérlővel vagy dualcore GPU-val könnyen bedarálhatja nem csak gazdaságossági, de leadott teljesítményben is
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3708 üzenetére
Pár sort kell írni a render pathba. De előfordul, hogy magától is működik.
Igazából az SLI-nél is ugyanezt kell eljátszani, de az SLI az nem tudja külön profil nélkül kezelni a multi-GPU kódot. Illetve tudja, csak az esetek nagy többségében ez lassulást hoz. Ezért van a kezelés tiltva, amíg nincs profil a driverben. Most, hogy felbomlottak a TWIMTBP szerződések, az NV nehezebben dolgozza fel az SLI támogatást. A fejlesztői szinten a CF optimalizált kód az elsődleges. Elsősorban az egyszerűbb implementálás miatt, és profil után jól működik az SLI-vel is. Az SLI-s kód az a CF-fel nem éppen barátságos (Crysis).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3706 üzenetére
Ezért indult be a múlt évben közepén a Crossfire partner program. Az év elejétől működik teljes gőzzel eddig nem volt olyan játék idén ami alapból nem ment volna CF támogatással. Az EVGA ezért indította az SLI Enh. Kit. támogatást nemrég (gyors SLI profilok a friss játékokhoz) ... az SLI-nek driver oldali támogatás is kell, míg a CF-nek elég, ha a programkód Multi-GPU Ready.
-
keIdor
titán
válasz
schwartz #3498 üzenetére
Igaz... leültem 1-es.
VinoRosso: HD4770, HD4890-el elérkezett a változás kora. Nekem HD4870 volt, az hangosabb volt, és melegebb, mint a mostani 4890. A hűtő ugyanaz, igaz van benne egy plusz hőcső, de szerintem az szinte semmit sem ér. Sokat optimalizáltak az RV770-en, hogy elérjék ezt. HD3850, HD4850 ref. hűtését is halottam már... tényleg kegyetlen, főleg utóbbi!
-
Dark KillerX
addikt
válasz
schwartz #3461 üzenetére
Amit mondtál tudod mekkora baromság.
Ki az a hülye aki ad egy GTX285-ért 85000-90000Ft-ot(max nagy NV fanatikusok),ha kap ugyanolyant vagy még jobb teljesítményt olcsóbban.Erre egy jó másik példa,mért vennék egy 911-es Porschét 120000 Euró-ért,ha kapok egy Corvette-t 60000-ért.
Még hogy nem számít az ár-teljesítmény mutató.
,sztem igenis minden szegmensbe számít az ár-teljesítmény mutató.
-
keIdor
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3446 üzenetére
Egyelőre a PhysX-szel próbálják megfogni a fejlesztőket, aztán át kell őket állítani teljesen CUDA-ra. Ha bejön a PhysX biznisz, akkor az AMD és az Intel is támogatni fogja a CUDA-t, és innentől kezdve a fejlesztőknek a CUDA már nem lesz tabu többé. Ha ez nem sikerül, akkor úgy sem versenyképes az NV az AMD és az Intel platformszintű terjedésével szemben, így nyilván lelépnek.
-
válasz
schwartz #3383 üzenetére
Reálisan nézve, még messze van az AMD attól a 21-től, legalábbis szerintem.
Tény, hogy jól alakulnak a dolgok, de még csak kezd jól állni az AMD. Az igazi öröm majd akkor lehet, ha a megszilárdul a pozíciója, és bebizonyosodik, hogy nem csak egy sprint erejéig tud nyertes lenni.
Én őszintén drukkolok nekik.Nem tudom, hogy milyen hatással lesz a későbbiekre, de biztos nem véletlen: [link] + [link].
-
Bluegene
addikt
válasz
schwartz #3347 üzenetére
igen azelőtt meg az AMD akarta megvenni az nvidiát az Ati helyett
egyébként több mint 1 éve más volt a szitu
mai világban gyorsan változnak a poziciók, de sztem az Intel bármikor meg tudja venni az nv-t ha akarja, még 1-2 évet gyengélkedik és beadják a derekükat
persze az is lehet megerősödnek, bármi lehet, hülyeség ezen vitatkozni, de ha bajba kerül az nvidia legvalószínűbb felvásárlója az Intel
-
Bluegene
addikt
-
sniper elite
senior tag
válasz
schwartz #3314 üzenetére
Jó hát gondolom mit akarsz mondani, mivel Nvidia párti vagy... Én is sokáig csak geforce karikat vettem, nem is tudom hány évig csak ez ment, kb 6-7, de 4870x2 óta megígértem magamnak hogy amíg az ati/amd ilyen tisztességes kártyákat gyárt a jövőben addig kitartok mellettük
Bár ezek is csak pár hónapig lesznek még a gépben, aztán leváltom őket ahogy kijön az új széria! Esetleg majd ha nem kelnek el, akkor egyiket kölcsön adom neked, hogy teszteld le miből is maradtál ki!
-
válasz
schwartz #3298 üzenetére
nem akarok negatívkodni, de a Crysis-nél ugyanez a quadcore hype-olás ment, oszt' szegény csak dualcore ready... ne így legyen, persze.
sniper: gta4 kapcsán felesleges bármin meglepődni. lehet, hogy abban a pillanatban éppen az intake ventillátor fordulatszáma limitálta a teljesítményét
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #3167 üzenetére
A minimum FPS-eket mondom sose nézd, mert azok lényegtelenek.
Nem csak a procitól függnek.
A legtöbb tesztoldal sajnos nem tudja, hogy kell ezt az értéket mérni. Azt hiszik, hogy ez olyan egyszerű, hogy benyomom a teszt minimumát és kész. Ez baromság ki kell tesztelni, hogy az a minimum valóban a tesztelt holmitól van-e.A másik oldalon a GRAW eredmény az tipikus problémája a Core i7-nek. A Hyper-Threading. Ha kikapcsolod, akkor felnő a teljesítménye a Phenom II szintre.
A GTA 4-ben sok mindent lehet mérni, sajnos az a program baromira szór. Egyszerűen teszt szinten alkalmazhatatlan. Ezért nem is használják sokan.
ashot: kb. igen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #2252 üzenetére
A G92-ből tele vannak a raktárak. Először el kell adni a chipeket. Az NV a második negyedévben felezi a TSMC felé leadott megrendeléseket, mert felesleges a raktárakban ilyen drága porfogókat tartani.
A másik probléma pedig, hogy a kimutatások szerint a 79-99 és a 250-299 dolcsis kategória a legkeresettebb globális szinten. A 129-159 dodós réteg eléggé lent van. Tom, hogy meglepő, de ez a tény.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #2154 üzenetére
Azt írják a külföldi fórumokon, hogy a termékból lesz egy OC jelzésű változat. Ez ugyanolyan órajelen megy, mint a sima HD 4890, de az overdrive alatt garantáltan el lehet érni az 1 GHz-es magórajelet. Ezt a Catalysmaker is megerősítette egy böffentésével. Ezért van a nyomtatott áramkörön hely a 8 pines PCI-Express csatinak. Nyilván az OC variáns nem lesz olcsó.
Aktív témák
Hirdetés
- Macska topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Filmvilág
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS routerek
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H81M-PLUS H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest