- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
Bluegene
addikt
viszont PC-n szebb
(ti mondtátok)
hát egen kiváncsi vagyok már egy xboxra
az a bajuk h sok PC-s letölti a játékot, persze így is van haszon mert sok a PC és ha 15%-uk globálisan megveszi az már több millió ember, viszont xboxon lehet kevesebb a warezoló, de kevesebben is vannak
akkor is piszkálja a csőrüket a sok torrentező, megértem őket abszolút
engem is idegesítene h egy projekt amin éveket izzadtam, túlóráztam, erőlködtem agyilag a csapatommal, letöltsék oszt lefitymálják a piratebay fórumán
nekem is kinyílna a bicska a zsebemben
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GTA4 az szégyen. Az Xbox360-ra írt kódot fordították át PC-re. Megnövelték a lehetőségeket, de optimalizálni nem volt idejük a nyaralások mellett. Az egésznek az a célja, hogy a PC az nyűg a Rockstarnak. A GTA4-et azért adták ki, mert nagyon rinyált a közösség, de most, hogy gyengék az eladások a következő résznél odadörgölhetik a PC-seknek, hogy a GTA4-et sem vettétek meg, a GTA nextről nem is álmodjatok. Az 1.0.3.0-ás patchbe került bele egy minimális optimalizáció, pedig az AMD és az Nv is felajánlotta nekik, hogy segít a Xenos kompatibilis shadereket optimalizálni a PC-s igényekhez, de a Rockstar nem kért belőle. Nyilván okkal ... ők végleg ki akarnak szálni a PC-s buliból, ha jók a GTA4 eladások, akkor szemét banda hátat fordított annak a közösségnek akik sztárt csináltak belőlük, de olyan szar PC-s GTA4 eredményekkel, mint ami most van a Rockstar csípőből kontráz, hogy nem érdekli a PC-s közösséget a GTA4. Ez a szomorú valóság.
-
Bluegene
addikt
8 EXtremet, 12GB rammal, és 2GB-os 4990 X4 VGA-val.... okosabb venni egy xboxot
majd akkor fogtok ámulni mikor megcsinálják a crysis-t szépre xboxra, majd akkor elhiszitek h összeesküvés van a háttérben
, és a terminátor? ott is van robbanás, fiziksz, látvány, mégis 100 akárhány fps-sel fut
egyszóval rendesen is meg lehet írni egy játékot, meg gagyin, a gta4-gyet is meg lehetett volna úgy írni h ne kelljen neki ekkora processor power, biztos intel bácsi akarja h fogyjon a yorkfield meg az i7 jobban és ne E5200 ast vegyenek az emberek mert azon kicsi a haszon
-
És amúgy arra is van válasz, miért lassabb PC-n. Azért mert boxon kegyetlenül visszavették a látótávolságot, és a textúraméretet (kb. low szintre!!!!!!) mivel ugye abból nincs I7-es CF 4870-es X2-es Xbox...
Csak épp itt PC-n senkinek nem engedi meg az egója, hogy valamit mediumra, esetleg low-ra tegyen, míg konzolon nem zavarja...
(rá van kényszeríve)
Ezt itten én is kiemelném - nagy általánosságban a konzolokon elért látszólagos szuper performancia a PC-hez képest sokban ennek tudható be. Nyilván a fix HW is sokat számít, de amikor egy lelkes konzolos ismerősöm mutatta az Obliviont, akkor rendesen meglepődtem, és nem az "elájulok a konzoltól" irányba - pedig akkor még 2600XT-vel voltam felszerelve...
-
Bluegene
addikt
az a szégyen h az Xbox-on amin 4-5 éves chipek vannak jobban fut a GTA4 mint a tőle 5-ször olyan erős számítógépeken
ugyanez van az Arma2-vel, GTX 285 Sli négymagos procival ad 40 fps-t 1280-ba(!), közbe meg egy rohadt xboxon száguld
ez tiszta biznisz, szándékosan cseszik el a játékmotorokat PC-n,
Szerintem nem gáz, ha egy játék maxon megfingatja a kapható legfrankóbb konfigot isezzel egyedül vagy, én pl mérges lennék ha vennék 300K-ért egy gépet és mediumon kell rajta tolni, áhhh nem gáz, ááá, ugyan!!!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Legnagyobb hiba a Multisample Access hiánya. A DX10-ben csak color mintavétel van, és a Z mintavételt hozza be a DX10.1. DX10-es GPU-k szempontjából az R6xx, a G8x, a G9x és a G200 is képes Z mintát venni, tehát számomra érthetetlen, miért nem a DX10-ben lett bevezetve a Multisample Access ... és ez nagy probléma, mert Deferred Rendering mellett ez kell a tökéletes AA-hoz. Ráadásul a DX10 API caps bitektől mentesített, így függetlenül a GPU tényleges képességeitől, a DX10-es rendszerek nem futtathatják a Z mintavételt. Nyilván a caps bitek mellőzése előny, de jobban át kellett volna gondolnia az MS-nek ezt az egészet. Akik dolgoznak a szabvány kidolgozása mellett azok szakemberek. Azért vannak fizetve, hogy előre lássák mi a jövő, és mi lesz majd a probléma. A Deferred Rendering és az AA problémája szerintem nagyon átlátható volt, ez az egész az MS sara.
Kisebb hiba, hogy a Cube map tömböket a DX10 még szekvenciálisan számoltatja, míg a DX10.1 párhuzamosan. Konkrét változtatás a hardverben itt sem szükséges, tehát megint érthetetlen, hogy miért nem a DX10-be került bele a párhuzamos számítás. Mondjuk ez annyira nem lényeges, mert kb. semelyik játék nem használ Cube map tömböt (Az AMD-s ping-pong demót nem tekintem játéknak- bár szórakoztató).
-
janos666
nagyúr
Én most meg nem keresem neked (illetve kerestem, de csak a 2009 márciusban kiadott új 392 oldalas PDF-et találtam, ha meglesz linkelem), de voltak ilyen szép kis diák, amikből egyiken szerepelt, hogy a 4870-es az már Full-HD barát VGA, lehet vele 1920-ban játszani. Azokra gondolok, amiket az AMD adott ki a megjelenés napja körül, amikből a viszonteladóknak saját reklámanyagot kellett fabrikálni.
De egyébiránt: A GDDR5 sávszélére is azt mondták nagy felbontásban jó, így megint bűn 1920-hoz kevés memóriával kiadni a GDDR5-ös kártyát. Tudom, hogy RAM hiány volt, és már fel voltak heccelve a kedélyek, miután a 4850 már hivatalosan is megjelent a nemhivatalos árusítás után, de na... Azt semmiképp se mondjuk hogy felhasználóbarát döntés volt 512Mb-os referencia 4870-et csinálni, főképp Full-HD barátnak beharangozni a szériát.
A memory leakról elhiszem, hogy téves feltevés volt, de akkoriban még sokan osztották ezt a vélekedést, és végeredményben nem az számít bug-e vagy normál működés, hanem, hogy elég-e a RAM vagy sem. -
így van, két kitétellel:
- nem minden játéknak kell ennyire szélsőségesen figyelni a draw distance-re, mint a GTA4-nek - a textúramennyiséget sok esetben csak a texture quality típusú beállítás befolyásolja, és ilyenkor mindegy, hány fps-sel megy a kártya. emellett, ha a memória-sávszélesség koppan fel, az sokkal kevésbé csúnya, mint amikor kifogy a VRAM
- ahol a 4870 10fps-t profitál az extra RAMból, ott a 3870-nek elég lenne 5-6-ot, hogy az arány megmaradjon. sztem reális...Vinorosso: az egy dolog, hogy mivel vakítják a népet... a stream processor elméletileg egy önálló kommunikációs interface-szel rendelkező feldolgozó egység, ennek még az nVidia SP-i sem teljesen felelnek meg (8-utas SIMD), de az ATI-é meg aztán végképp nem - vagy mondhatjuk, hogy igen, csak akkor az rv770-ben 160SP van, darabja 10Flop-os
-
mindkét játékban 50fps felett kezd erősen érződni a platform hatása - de azt ne feledd, hogy a 3870 is 512M-s, 1G-val az is gyorsabb lenne a kifogyós esetekben.
zuchy: akár igen, +50% +20% + 10% (ennyit várok a ROP-októl) már 2 híján 200%!
sniper elite: aha!
ja, és köszi mindenki
-
fagy53
nagyúr
Nana, az a plusz 20W egy kicsit durva!
A memóriák a táplálásukon is látszik, jóval kevesebbet esznek mint a GPU, általában megelégszenek az egyfázisú táplálással és még a szűrőkondi értékek is alacsonyabbak, mint a GPU-nál.
Ha a GPU órajelet visszaveszük pl a felére akkor is csak 1-2°C-ot csökken a hőmérséklet, azaz a fogyasztás is csak kevéssé mérséklődik. Magasabb idle hőmérsékletű kártyáknál ez a hőmérsékletcsökkenés a százalékos jelleg miatt több fok is lehet.
CPU-nál jobban lehet ellenőrizni a csak órajelvisszavétből származó fogyasztáscsökkenést, felére csökkent órajel 1W spórolást eredményez idle-ben, a fesz változatlan és ez az érték is függ a proci felépítésétől. A GDDR5 és a többi vmem órajelének visszavétele a fogyasztás szempontjából minimális, az 1W-ot nem éri el. Ezt az egész szösszenetet bárki a saját konfigján ellenőrizheti.
Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- ASUS RTX 3070 8GB GDDR6 ROG STRIX Eladó!
- ASRock RX 6600 8GB GDDR6 Challenger ITX Eladó!
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- PNY RTX 5080 16GB GDDR7 Overclocked Triple Fan - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest