Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
-
mohabá 007
aktív tag
Én nem vettem semmit,a fülétől a farkáig sk.csináltam.
Kosarat is,és a réz hollandert is meg kell venned.Külön is kapható, bármelyik víz-gáz szerelvény boltban.Teflonszalaggal együtt,max egy ezres.
Ha a rézdrótos képet nézed,a jobb oldali rész csatlakozik a szűrőkosárba,a baloldal meg csak sima kivezetés.A jobboldali részbe kell bevezetni a kartergáztMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #40393 üzenetére
Nekem OFt-ba került. Nem sóherságból nem vettem,de a motortérben nem találtam annyi szabad helyet,ahol normálisan elfért volna,és rögzíteni is tudom.Addig turkáltam a cuccaim közt,míg össze nem hoztam. Mivel Én az alapjárati kartergázhoz is eszkábáltam szűrőt,az került 600 pézbe.
Mikor ezzel a szűrővel molyoltam,rákérdeztem a vízszűrőre is,akkor azt mondták,hogy egy jobb minőségűt (komplett) össze lehet hozni max 5e Ft-ból. (+ a műanyag csövek)
Nekem erről a kicsit baromi drága cuccosról jutott az eszembe,hogy van a spajzba még szódásszifon,és habszifon is.
Már molyolok,hogy tovább fejlesztem a rendszeremet,fejbe már kész a terv,csak időm nincs.(de csakazért is megcsinálom)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40394 üzenetére
Akkor tökéletes lesz
Ahogy nézem a sima gyári hátsó dob lenne minimum 35 ezer Ft baráti áron
"minőségtanusítvány" papírfecniről nem tudok, de a gyártó (Paragi) vállalja a nevét, a fémbe bele van nyomva az engedély, jár hozzá az engedély/műbizonylat. De rákérdek majd köszi -
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #40391 üzenetére
Nem fogja hangosabbá tenni,inkább egy picit mélyíti,tompítja,macisan brummogóssá teszi
Az ára a sima utángyártotthoz képest is baráti,és erre már díszvég se kell.Legfontosabb a minőségtanúsítvány
nevű papírfecni.
(cső a csőben,bilinccsel rögzítve,nem a legeccerűbb megbontani)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
Kicsit baromi drága de cserébe egészen "gyáriasan" néz ki. Nektek mennyiből jött ki a házi anyagköltség mindennel együtt?
-
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #40359 üzenetére
A fene megette, akkor kell kosarat szereznem. Ahol te vetted, ott lehetett venni külön?
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40345 üzenetére
Igazad van. Ma leszedtük a gyári hátsót, ugye gyártás óta 4 éve rohadt fennt ami nem hangzik soknak, de higyjétek el k**va elég ám az is Megharcoltunk vele, de lejött. A hangja úgy hátsó dob nélkül nagyon kellemes. Egyáltalán nem hangos üvöltő, szép mély és szép visszafogott halk, tényleg nagyon minimálisan hangosabb a gyári hátsó dob nélkül mint vele. Viszont a hang karakterisztikája össze sem hasonlítható. Gyári dobbal ugye ismerjük kb fűnyíró, olyan nagyon érezhetően visszafojtott szutyok. Nélkül (mint mondtam alig-alig hangosabb) de nagyon szép brumbrum.
Ha a Paragi dob nem hangosít rajta (vagy csak elhanyagolhatóan), akkor én nagyon boldog leszek egy szép króm ovális véggel + egy visszafogott/sportdobhoz képest nagyon halk de szép mély hanggal -
trassher
addikt
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Gyári dísztárcsák....
500Ft/db áron....
-
trassher
addikt
Lassan lemondok a klímáról. Hihetetlen hogy nem tudnak egy mágnestekercset kiszerelni anélkül hogy levegyék a kompresszort. Klímás oldalon az ember a parkolóban kiszerelte egy darab léccel meg 3 szerszámmal itt meg 5 szerelő sportolt rajta és nem.
johnybravo írta:
Hali Mindenkinek!
Az általam feltett kérdés megoldódott. Gondoltam leírom, hátha segít másnak:
Az általam leírt tünetek után végül már egyáltalán nem kapcsolt be a kompresszor.
Egy évig használtuk klíma nélkül, míg most újra belevágtam egy német oldal instrukciói alapján a leszerelésnek http://www.astra4ever.net/klimakompress ... 84428.html .
Igazából a tekercset akartam kiszerelni, hogy a boltba elvigyem a cserealkatrész beazonosításához, de közben megjavítottam .
A szerelésről röviden (az utcán csináltam, mert aknám az nincs):
1. egy kb 80 cm hosszú fa léccel az ékszíjfeszítőt visszalazítani, az ékszíjat levenni
1.1 a léccel a kuplungfedelet lefogni és a rögzítő csavart kilazítani
2. levegőszűrő házát kiszerelni
3. kompresszort a konzolról lecsavarozni (semmilyen csövet nem kell megbontani!!!!!)
4. kompresszor tartó konzolt leszerelni (fontos, mert a továbbiakat e nélkül nem lehet megcsinálni)
5. kompresszort úgy elforgatni, hogy a kuplung felfelé nézzen a vezérműszíj fedél és a doblemez között
6. kicsavarni a kuplung fedelét rögzítő csavart, aztán levenni a fedelet (két hézagoló alátét is van a fedélen belül!!!). Lejön egyszerűen ha két irányból lapos csavarhúzóval kicsit meg van feszítve (olajozó filcre odafigyelni)
7. kuplung mindig forgó részét levenni, miután a rögzítő zeger gyűrűt leemeltük (több zeger is van, a legbelsőt - tengelyhez közelebb lévő kisebb - nem kell kivenni!!)
8. mágnestekercset rögzítő zeger kiemelése után a tekercset simán le lehet húzni a tengelyről (csatlakozót előzőleg széthúzni)Még egyszer rámértem műszerrel a tekercsre. Szakadást mutatott. A tekercs oldalán (amelyik kifelé áll a kompresszorból) a van egy kis bakelit téglalap (kb. 0,5x2 cm). Gondoltam ezen rontani már nem lehet megnézem, óvatosan letörtem a fedelét (másképpen nem lehet leszedni). Egy hőbiztosíték van alatta (250V 1A 187C (fok)). Rámértem: szakadt volt. Ezt kitéptem a helyéről (aminek igazából nincs értelme, de akkor ezt még nem tudtam.
Rámértem a hőbiztosítéknál található tekercs végek és a csatlakozó végek között: a két tekercsrész közül egyik sem mutatott szakadást: a hőbiztosíték volt a hibás)
Elektromos boltban vettem 250V 10A 192C paraméterű hőbiztosítékot (kb. 400 Ft). Sajnos kisebb áramerősséget bíró hőbiztosítékot nem kaptam. Ez nem baj, csak az eredeti kb. 2 mm átmérőjű, az új meg 5 mm körül van ezért Dremellel az eredeti hőbiztosíték tartó rekesz tengely felé eső műanyag oldalát lecsiszoltam (vigyázva a tekercs kivezetéseire, mert ha azokat elvágjuk akkor ...hatjuk).
Felónoztam a kivezetéseket rögzítő fém lapocskákat, a hőbiztosíték lábait óvatosan behajtogattam (ezeket is felónoztam) majd a helyére forrasztottam úgy, hogy kb. 1 mm hely maradt a mágnestekercs fém közepe és a hőbiztosíték teste között. Ez nagyon fontos, mert a hőbiztosíték burkolata nincs elszigetelve. Nem szabad semmilyen fém alkatrészhez hozzáérnie. Forrasztáskor a hőbiztosítékra vizes ruhát nyomtam, nehogy kiakadjon és igyekeztem gyorsan (de jól) forrasztani. Lecsipkedtem a kilógó lábakat (ezek sem érhetnek fém alkatrészhez!!), majd folyékony műanyag ragasztóval (az a patronos cucc) vékonyan befedtem az egészet.
A hőbiztosítékot úgy kell elhelyezni, hogy a műanyag szigeteléssel együtt sem legyen magasabb mint az eredeti magasság, mert nem forog el a mindig forgó rész (visszaszerelés előtt ellenőrizni érdemes).
A leírtakkal ellenkező sorrendben visszaszereltem mindent: a légkondi gyönyörűen működik.
Szerszámok:
- torx (30-as bit + a kompresszort tartó külső torx csavarokat 10-es, a konzolt 11-es csillagkulccsal le lehet szedni)
- kb. 80x3x5 cm-es erős lécdarab az ékszíjfeszítőhöz és a kuplungfedél lefogáshozRemélem mindent leírtam és tudtam segíteni,
Üdv: Johny[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Markizmark #40372 üzenetére
az elso 3 mosasig biztos rajta is marad
-
AMD Power
titán
Ez így ebben a formában szimpatikus is lenne!
-
Calogero
addikt
válasz Cseri0058 #40353 üzenetére
A Test Mode-ba meg lehet nézni az akksit 13-14V ha minden rendben.
12-13 között nehezebben indul
Ha 12 alá esik világításod, rádiód, kijelződ még van, de az indítás már nem lehetséges. (ezt tapasztaltad te is csak kattogás van)
9-10-nél már semmid sincs.Ha van riasztód akkor 1-1,5 hét állás után már tölteni kell az akksit.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #40360 üzenetére
Gyönyörű! Én mondjuk nem hagyom soha sem ,hogy más tankoljon. Néha max az ablakot lehúzzák , de tankolást az az én dolgom.
-
Skizz
addikt
Bveki vez.oldali asó (csuklós) ajtózsanér ha csikorog mit lehet tenni? Érdemes valami kenőzsírt belebűvészkedni?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #40350 üzenetére
Neked a gumis van a begyedbe,nekem meg a benzinkutas.
A benzingőztől beszipózott kutas úgy zárta be a tanksapkát takaró ajtót,hogy az egyik tartópöcköt eltörte.Csak pár nappal később nyitottam ki,oszt csak így félrebukva nyílt ki.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Ha neked üres a belseje,akkor még ez a rézcsatlakozó,és a szűrőkosár kell:
Ennek a beszereléséhez teflonszalag szükségesEz a rézdrót trükk micsoda, nem trükk, valóság.
Szűrőkosár vörösréz dróttal kitömve:
miért is kell?
Idézet: " De mivel válasszuk le az olajat? Kémia! Aki veszi a fáradtságot, annak ki fog derülni, hogy mi kell hozzá, aki nem, annak elárulom, hogy vörösréz."
Korábban leírtam mire kell figyelni a bekötésnél.Némi + infó,ismeret (van miből böngészni)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
Köszi srácok a tanácsokat.
Nem hagyj nyugodni ez a *urva dísztárcsa "problémám". A köcsög gumis csak hümmögőt amikor ma elmentem hozzá. Többet engem biztos nem lát. Viszont igy feketén , lemezfelnin..... nagyon csúnya és idegesít. Kell rá intéznem valami normálisat mert nagyon csúnya ez így,
-
gban
veterán
válasz AMD Power #40347 üzenetére
Igazából a tárcsa, a nyereg, meg a betét csak újkorában tökéletes.
A betét tök közel van a tárcsához, és amikor elfordul a kerék, törvényszerű hogy egy tizedmillimétert vagy még kevesebbet oldalirányban elmozdul, így "normális" hogy összeérnek, de minimálisan csak. Ez adja a hangot.
Szerelő is azt fogja mondani, ezzel nincs mit csinálni. De kérdezz rá.
Cserélni lehet a betétet, tárcsát, de a nyereg meg a csavarjai, rögzítői már régiek, így mindig meglesz ez a jelenség.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #40341 üzenetére
ahogy írták is betét baj lesz, attól szokott sípolni a fék! előfordul gyakran, attól még nem rossza a fék, csak ilyen sípolós.
anno a passatomba ferrodo noise killer betéteket tettünk ami elvileg nem sípol, mégis csinálta, féktárcsa minőségtől is függ, de ha nincs más probléma(lekopott betét, ilyenek), akkor max szokd meg, cserélni pénzbe kerül, de felesleges! -
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #40339 üzenetére
Nekem is volt sportkipuff. Ugyanolyan hangon muzsikált,mint a gyári dob.(semmi sportos hang)Mostanában kaptam szét a kipuff rendszert,és mielőtt a hátsó dobot bekötöttem volna, beindítottam (csak középdob) jött a meglepi.Ugyan olyan csendben tette a dolgát a hátsó dob nélkül is,mint vele.Még morogtam is,hogy mi a p.csának a hátsó dob,felesleges,elég lenne egy sima cső,mert ezek szerint a középső dob tök lecsendesíti a rendszert.Tehát ha a középdob jó,a sport végdob se fog karakteres „egy ici-picit kevésbé folytott, természetesebb hang”-ot kiadni magából. (legalább is a vekimnél ez van)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
tibee77
őstag
Es az en problemämban tudnäl velemenyt mondani?Szinten csikorgäs de jellemzöen csak tolatäskor akkor is inkäbb csak elforditott kormänynäl (egyenesben nem annyira).Fekezeskor viszont elhallgat.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters Poe 2 IGN: sadge_campaign_player
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Cseri0058 #40336 üzenetére
Az indítás két ütemben történik:
1. Az indítókulcs elforgatásakor egy elektromágnes betolja az indító-fogaskereket a főtengely lendítőkerekére szerelt fogaskerék koszorújába. A mozgás végén záródnak az indítómotor (behúzótekercs) érintkezői. kattan.
2. Az indítómotor forgórésze áramot kap, és megforgatja a fogaskerék koszorút. ez az ami nincs.Valszeg nem kap áramot a forgórész,mert elkoptak a szénkefék.Esetleg még ellenőrizni az akku állapotát.Teljes világítás fel,indítás, ha erős marad a világítás,szerintem szénkefe gond lesz.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz Declare #40329 üzenetére
Nem tudom hány literes és milyen turbós, de totalcaros cikk olvasd el, rezgetni kell, hogy valami érzés is legyen benne. Az "M5" -ös hang is csak egy kipufogón múlik, kis túlzással egy ferrarit is le lehet fojtani meg egy 1.0 swiftet is lehet bőgetni. Nyilván megvan a hangnak is a karakterisztikája, de mint mondtam, én nem akarok többet mutatni, csak egy ici-picit kevésbé folytott, természetesebb hangot.
Én nem versenyszerű látszatot szeretnék kelteni, felniből 16" -nál nagyobbszerintem kifejezetten hülyén áll a G, H, J -nek. Insignianak esetleg. De mondok jobbat még 3 -as BMW -én vagy régebbi 5 -ösön is a 16" áll a legjobban szvsz. Nem ültetnék matricáznék csippelnék szpojlereznék sötétítenék szélesítenék stb.. soha.
Sőt bólogató kiskutyát, kisvirágot, plüsscicát, illatosítót dögivel, "Anita" rendszámtáblácskát és egyebeket sem aggatnék az autóra soha.Természetesen elfogadom, ha neked már egy nem teljesen gyári dob + króm vég is ez a kategória, de nálam ez inkább úgy csoportosul, hogy "ízléses" és "bitang pronyó"
-
gban
veterán
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok!
Opel Astra H 1.6 benzines. Ma elakartuk indítani, de indításnál kattan egyet és nem indul. Gyújtás van. Mi lehet a gond?[ Szerkesztve ]
-
sziku69
őstag
-
tibee77
őstag
válasz Declare #40060 üzenetére
Uhh bocsi, most lättam hogy irtäl... Z17DTH-s motor van benne.Azt vettem eszre, hogy csak hegymenetbe adja ezt a hangot a kocsi mikor adom a gäzt.Sokat olvastam mär a temäban es nagyon valoszinü, hogy csapägy lesz, csak azt nem tudom, hogy melyik lehet...Vezerles, görgö, ekszij, kb. fingom sincs, hogy mikor volt cserelve.Kicsit hiänyosak az elözö szerviz papirok.Viszont ami most mär egyre jobban idegesit az a tolatäs közbeni csikorgäs, nem folyamatos de elegge zavaro.
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters Poe 2 IGN: sadge_campaign_player
-
AMD Power
titán
Az mitől lehet.... megyek a kocsival és valami "nyikorog - cicereg". Rálépek a fékre és csöndben marad.
-
Declare
őstag
válasz haddent #40328 üzenetére
Végtelen ilyen képem van
Persze, izlesek es pofonok amig ezzel nem vered fel a környeket, nincs is vele baj csak nekem nem jön be, mert ez a tipikus többet akarok mutatni, mint amim van. Egy 200 lo fölötti auto eseten lehet szvsz sportossagrol beszelni, alatta minden ilyen kamu spoiler, kamu hang, kamu diffuzor, nekem visszatetszö.
A skoda hogy mit rezget vagy nem rezget, azt nem tudom, de az egy 2 literes 220 lo körüli turbo benzines "kis szar" Azert azzal en mar igencsak kiegyeznek. Mas kerdes, hogy annak sem csinalnek M5 ös hangot, mert nem az.....
De mondom izlesek es pofonok Mas a nyalat csorgatja a porig ültetett autokra, en meg mosolygok rajta...föleg amikor a fekvörendörökön egyensulyoznak
-
haddent
addikt
válasz Declare #40310 üzenetére
Nem erről, nézd már meg a képet amit mutattam, hány ilyen képed van még amúgy
Egyébként nem teljesen értek egyet veled, mert pl skoda octavia vrs talán? Hangszóróval rezegtetik a szélvédőt, hogy sportos legyen mert amúgy egy aprós kis turbós szar, meg társai?
Szóval én egy dolgot nem szeretek: a nem természetes dolgokat. Nem "hangosító" dobot akarok, csak egy olyat aminek ízléses a vége, és a hangja nem egy fojtogatott elnyomott szar, hanem a motor eredeti dallamából valamennyit kienged. Nem akarok hangosat, csak nem agyonfojtotottat.
Szerintem ez megoldható, biztos vagyok benne. És vágdosni se akarok, mindent a gyári állapotban akarok megtartani, esetleg ilyen apróságokat feljavítani, mint egy szép felni, egy szép kipufogóvég/értelmes-ízléses dob stb.. -
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #40322 üzenetére
Ott a pont
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
G.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Remélem előfordul a topicban Corsás sorstárs, sajnos visszaolvasni mostanában nincs sok időm.
2001-es Corsa C-hez milyen univerzális telefontartót ajánlotok? Leginkább szellőzőrácsba tehető érdekelne, a szélvédőre tehető nem szimpatikus. Természetesen Ebay is játszik.Illetve másik kérdés:
Az előző tulaj lecserélte a gyári autórádiót egy Blaupunktra, pontos típust nem tudok. Ezt rá lehet valahogy kötni a kormányon lévő gombokra? Csak kényelmesebb lenne onnan vezérelni.Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #40322 üzenetére
Majusban . Mondjuk nehez megerteni, hogy ilyen ember minek vesz opct . Sima 1.6 szivo benzin es egy opc line, ha az tetszik neki....gondolom ugyan ilyen igenyesseggel rendezi az olajcseret es figyel a turbora...
(#40320) F_Gergely Hiteltelenül hangzott volna ha en mondom ezt ki
-
_seth_
veterán
válasz Declare #40319 üzenetére
OPC, belül is sport ülések voltak, viszont a nem gyári felnit nem értettem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
-
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #40249 üzenetére
Jah, totál üres a szűrő. Még kosár sincsen benne. Kéne? Ez a rézdrót trükk micsoda, miért is kell?
-
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
-
AMD Power
titán
Ez a "kipufogó" így már nekem is bejön....
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40310 üzenetére
Alapvetően egyet értek, de pl én a hangosat sem szeretem, mert mész pályán és szétrobban a füled. Marha idegesítő, semmit nem hallasz tőle. Ami nekem van szerencsére nem igazán van hangja csak 4-5 ezres fordulatnál (mondjuk ehhez is kellett egy idő mire leesett hogy mi az istennek van ilyen hangja ) nekem mondjuk tetszik ha szép dob van felrakva, de nem szeretem ha hangos, ami nekem van az is csendes meg a dízel motor úgyis elnyomja, nem hallod De amúgy szép duruzsolós a hangja de tényleg halk.
-
Declare
őstag
Hat en ezzel a sportkipufogoval nem tudok azonosulni...lehet bennem van a hiba
Egy autonak akkor van brutal hangja, ha van benne egy brutal motor. Ha nincs akkor nincs, ezt el kell fogadni. Megall az ember mellett egy M bmw es a hangtol libabörös leszek, de azert mert az egy csomag...hang es teljesitmeny ez az amire füttyentek.
Ez olyan mint mondjuk a bikini. Baromi jol tud kinezni egy jo testü csaj bikiniben....de egy tulsulyos nö ne vegyen bikinit mert neki nem nem valo, hiaba latta a reklamban, ö nem szexi lesz töle, hanem max röhejs.(#40306) haddent Egy izelses kipufogo veg, az rendben van, az mas teszta, az lehet szep es mutathat jol! Nem erröl beszelek...hacsak nem ilyenben gondolkozol
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40307 üzenetére
Itt egyből a legelső a kiszemelt áldozat. Felhívtam, 19 ezer Ft, mondom ez nagyon korrekt, mert Kőbányán 40 -ből akartak nekem típusspeciset, karkus úr pedig 60 ért Fel is adtam, annyit nem ér, erre véletlen találtam rá. Nagyon korrektek, a fémbe bele van nyomva a gyártási engedély vagy mi? (nem tudom pontosan de ami kell azt mondta bele van nyomva) és jár hozzá műbizonylat. Kérdeztem vizsgán mi a helyzet azt mondta ad mindent ami kell hozzá.
Szerintem ezt el kell fogadni Ha nem, akkor éppen azért is nagyon jó választás, mert típusspecifikus és semmit nem kell változtatni még lököst sem kell vágni. Magyarán ha gond van akkor lekapom, fel a gyárit, vizsga, le a gyári, fel ez.
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40307 üzenetére
Hát nálam ez érdekes lesz, mert nem gyári hanem sport kipufogóm van (teljes dob tehát nem csak vég), viszont se műbizonylat se semmi, így vettem a kocsit, hogy rajta volt. Múltkor eszembe is jutott hogy szeptemberben megy vizsgára a kocsi aztán mi lesz, mert múltkor megállítottak igazoltatni, egyik rendőr nézte a papírjaimat a másik meg nagyon nézte hátul a cuccost, de nem szóltak/kértek semmit, továbbengedtek udvariasan.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #40306 üzenetére
No ezzel egy kicsit óvatosan.Bő egy éve, a műszaki vizsgán külön fényképezniük kell a hátsó kipuffot.Azaz,ha nem gyári alakú a kiképzése,bukovári.Csak olyan sportkipuff szerelhető fel,amely rendelkezik minőségtanúsitvánnyal.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
Van itt olyan aki nem veti meg a hátsó "nem egészen gyári" kipuffdobokat? Tudna ajánlani egy normális műhelyet ahol emberi árakon dolgoznak?
-
Gergőke88
addikt
válasz haddent #40294 üzenetére
A Corsaban az 1.4 turbo ketfele teljesitmenyszinttel van.
A gyengebbik 1.4 turbo 100le. Tehat 10le a kulonbseg. Ezt a TC cikkben le is irjak.
Erdekes egyebkent, hogy a regi 1.4 szivo is ekkora teljesitmenyu volt, igaz a nyomateka sehol nem volt ehhez kepest."Ha valaki a Corsánál köt ki, az egynégyes 100 lóerős turbós motor mindenképp jó választás, mert a 90 lóerős ezres turbo 380 ezer forinttal magasabb árról indul. Az kilenc decivel ígér kisebb fogyasztást. Ennyiért pedig nem kell pörgetnünk a motort, 30 Nm-rel többet kapunk, és több marad a zsebünkben is.
Cikkünk megjelenése óta az Opel konfigurátorában megjelent egy szívó, egynégyes, 75 lóerős, benzines motor is, az erősebbik, 150 lóerős viszont eltűnt a palettáról."
AMD Power: nem ertelek, belinkelsz minden cikket de ahogy latom nem olvasod el...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest