- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #15913 üzenetére
Gázt megéri beletenni mert fele annyiba kerül vele az autózás mint benzinnel ugyanakkor miért akarsz 180 lovas autót ha utána pedig gázosítod? Akkor ennyi erővel olcsóbban is vehetsz egy 2-2,2-est és hagyod benzinnel ugyanott leszel automata még többet eszik. Ez városban szerintem 11 liternél többet is benyel, biztosan kell ez neked amikor 400 forint a benzinár és csak emelkedik? 8 liternél szerintem többet eszik még főúton is
Jó autók de azért ezek sem fiatalok már.
Dízel változat ez olcsóbban üzemeltethető...
Amikor én megvettem a b vectrám az omegák is rajta voltak a listámon, néztem abból is nagyon sokat de egyet sem találtam amiben minden működött volna, sokban dízelnél a motor sem indult, áááá lemerült az akku csakis azért, persze az elektromos ablak meg lézersebességgel üzemelet lemerült akkuval egyszerre az első kettőt emelve... az ilyennél a motor generál minimum 100e ha szinte semmi baja sincs, benzineseknél is volt amelyik hófehér füsttel ünnepelte a beindulást, csak járatni kell mondta az eladó és szép lesz,, szebb lett, fehéres-kékes árnyalatú és nagyon büdös, klíma alig volt amelyikben működött, volt 1-2 amivel utcára is kimentünk de utána vissza is, eladó: ja elfelejtettem szólni, hogy nincs kettes sebesség és hasonlók. Aki anno omegát vett az ment is vele és nem évi 5-6 ezret hanem minimum 20-30-at, dízelesek még bőven többet is. Persze amit linkeltél is megkíméltnek látszik és elég fullosan felszerelt de ez nagyon meg kell nézni.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #15926 üzenetére
Én nem igen vennél Mo.-i dízel autót, esetleg jó ismerőstől csak. Sajnos nagyon sok az étolajos bioverda. Ha meg a motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor nem az Opel motorok szervíz költségeivel kell számolnod, hanem ugye a BMW-s árakkal. Nem mind1, van különbség bőven.
TasiA remekül jellemezte a Gastrát. Jó autó az is (nem akartam lehúzni amikor írtam amit írtam), de hosszú útra nem való. 1-200 km el lehet azzal is viselni, de utána...
Ha mégis arra esne a választásod, akkor nehogy a német motorosat vegyél, mert harmat gyenge. Jó konstrukció, megbízható, de kevés. Csak is Isuzu. -
fero02
veterán
válasz zolikaDB #15928 üzenetére
Ha benzines, akkor gázt neki. Ilyen hosszú utakkal, mint amit említettél nagyon sokat tudnál spórolni. Rengeteget.
Ha meg dízel, akkor csakis Isuzu dízel. CDTI néven futnak. Felszereltség neve meg tökmind1 sztem, elektromos ablak, centrálzár, klíma, abs ami legyen benne, a többi csak igény és pénz kérdése.
-
válasz zolikaDB #15928 üzenetére
1.2-1.3 miller környékén most is van a hahun két 2.2-es benzines c1-es vectra.
én biztos ezt venném, sokkal fiatalabb tervezés, mint az omega és elég nagy batár ez is.azt még tudd, hogy az isuzu dízeles opelek nem cdti-k. A cdti-k (amiket helytelenül fiat motorosnak hívnak), nem isuzuk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz zolikaDB #15926 üzenetére
Hali!
Én nem vagyok szakértő és nem akarok mutatni 1-et sem, hoyg ezt vedd meg, mert interneten képről én nem merek mondani semmit. Nálam, ha 1 autónak volt sérülése, egyáltalán nem kizáró ok, a lényeg, komolyabb törése ne legyen!!!! Az, hogy festeni kell itt ott, engem pont nem érdekel, ha műszakilag jó az autó. Mondjuk veszel 1 nagyon szépet, elmész a TESCO-ba, majd jobbról balról rányitja egy családi autóba éppen beülő 10 éves kislány a másik autó ajtaját úgy izomból, már nem is olyan szép az autód, esetleg koccansz, vagy utolérnek, bármi megtörténhet, szal nálam ez nem zavaró. 2 kollegámnak is volt, van B Omega, egy jó öreg 2.5 TD, meg egy olyan, amit te akarsz, tököm se tudja milyen motorral. Az első mai napig megy s még alkatrész autó is van mellé, a másik meg 1 évig bírta, inkább eladta, mert sokba került az ő pénztárcájához a fenntartás. Én lehetőleg valami elterjedt motorral rendelkező példányt néznék, ahhoz biztos lesz alkatrész. A V6-hoz általában drágább minden, mert vannak dolgok, amik duplán kellenek a V kialakítás miatt. Én hamarabb vennék 4 hengerest, d ez én vagyok. Ha nagy benzinest veszel, akkor gázosítani kell, ez evidens. (én is gázzal járok, sokkal sokkal olcsóbban) G Astrában pedig létezik sport ülés, ez lehet , hogy kényelmes lenne neked is, nem tudom, neked kellene kipróbálni, fényeévekkel komolyabbnak tűnik, mint a hokedli, ami többiben van. ebben is az van meg ebben is
Bár drága kissé, de nekem pl kifejezetten szimpatikus a kombi, magamnak megvenném, ha valóban jó a kocsi.B Vectrából például tetszik ez, de annyi van mint égen a csillag B Vectra Szerintem olcsóbban fenntartható, mint 1 Omega és még szép is.
Mekkora motorral vegyél autót? Ezt neked kell eldönteni!! Én kis motorost nem vennék semmiből, csak helyi szaladgálós autóból. Hosszútávra nagymotoros kell. G Astránál 1.6-már elég jól mozgat, B Vectránál olyan határeset, de hegyes dombos vidék klímázva már izgalmas lesz vele , viszont keveset eszik. Omegába minimum 2.2-es.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zolikaDB #15940 üzenetére
most, hogy a gázolaj ára magasabb lesz, mint a benziné, dízel autót venni kifejezetten rossz ötletnek tűnik. hosszú utakra én biztos nem vennék g astrát, ha nem sokkal másabb áron vectrát is vehetek.
a cdti motor szerintem sokkal korszerűbb, mint a dti. minden szempontból jobb, csak a magasabb nyomás miatt sérülékenyebb. ha sokat városoznál vele, akkor a dízelre jobban oda kell figyelni.
a 4 vs. 6 hengerhez meg annyit, hogy teljesen más konstrukció. másrészt meg a nagyobb motor azonos dobozban mindig strapapbíróbb, úgyhogy lehet, hogy ebbe 6 gyertyát veszel, csak éppen más területen behozza. nem is tudom, a 4 hengeresekben van-e gyújtókábel, a 6-osban nincs.
a g astra szerintem hosszú távon nem olyan kényelmes, mint egy vectra, cserébe elnyűhetetlen darabok is vannak közöttük. vectrában a nyáron toltam már 1000 kilométert egy nap, ki lehetett bírni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz zolikaDB #15942 üzenetére
van részecskeszűrő, pont ez okozza az egyik problémát.
ha a dízel nem kapja meg a tisztítókúráját, akkor elkormolódik és az sokba kerül. városban a kormolódás is könnyebben előfordulhat és tisztítani is nehezebb.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
válasz zolikaDB #15959 üzenetére
mivel nagyobb a motor, nagyobb a nyomatéka, ezért más áttételek vannak az erőátvitelben. egy fűnyírót már régen 4000-es fordulaton nyígatsz, mikor ez még 2500-at is alig forog. tehát lehet, hogy elvben egy fordulat alatt több hőt termel, mint egy 1.6-os négyhengeres, viszont lényegesen kevesebbet forog.
mivel ezt nem kell nagyon forgatni, ezért a kopása kisebb, mint egy bevásárló kocsi motornak. ez még 400-500 ekm után is menni fog, ráadásul nem csak azért, mert nagy, hanem azért is, mert azt leszámítva, hogy nagy, egyszerű, mint a faék. gyakorlatilag semmi trükk nincs benne, következésképp semmi nincs, ami elromoljon benne.
és itt jön az összehasonlítás a cdti motorokkal: a cdti motor egy nagy lutri ehhez képest. nagynyomású befecskendező, porlasztócsúcsok, stb, stb. egy halom cucc van a cdti-ben, amit csúcsrajáratnak, hogy azokból a nevetséges lökettérfogatokból kihozzanak valami rendesebb teljesítményt. Sokkal nagyobb erők lépnek fel a cdti-ben, ráadásul a turbó miatt nagyobb a hőváltozás meg a hőterhelés is. Anyagtervező mérnök legyen a talpán, aki ezt rendesen megoldja. Nem véletlen, hogy nehezen terjedtek el a dízelek, volt azokkal gond bőven, mégha ezen gondok közül azért sokat megoldottak már mostanára.
Azért nem jár mindenki ilyennel, mert:
1. a népek zömének fogalma sincs a valódi költségekről
2. a népek zöme nem hajlandó tisztességes összehasonlítást csinálni hogy valós képet kapjon
3. a népek zöme nem akarja kifizetni az újkori árát és az adókat meg biztosításokat.Bővebben:
1. a népek zöme irreális fogyasztási és egyéb adatokat tételez fel az autóról. Nem állítom, hogy nem lehet kihozni belőle irreális fogyasztást, mert ki lehet. Csak akkor ne a 70-nel a külső sávban tötymörgő suzukival hasonlítsuk, hanem egy olyan autó fogyasztásával, ami hasonló menetkörülmények között közlekedik. Ja, hogy annál a tempónál egy szuzukit széttépne a menetszél? hát ez van srácok.2. ha összehasonlítod az 1.6-os g astrát ezzel, akkor ez egy területet leszámítva minden paraméterben veszíteni fog. mégpedig azért, mert almát hasonlítottál a körtével. ez, amit linkeltem, egy nagy túrakocsi kategóriába tartozó nagy túrakocsi. a g astra ehhez képest egy kicsi városi szaladgáló autó. Ezt a vectrát minimum az 535-ös bimmerrel kell összehasonlítani, mert az a szint. Ahhoz képest drága? Ahhoz képest nem... Persze, összevetheted az 1.7cdti asta karavánnal is, csak akkor kellene egy gyorsulási tesztet is mérni... 325d alatt illetlenség jasszkarizni vele, úriember biztosra nem fogad alapon.
tehát valójában nem azt kell eldöntened, hogy ez az autó a maga kategóriájában olcsó-e vagy sem, mert olcsó, ha nem a legolcsóbb. neked azt kell eldönteni, hogy ezt a kategóriát akarod-e megvásárolni vagy az elvárásaidnak másik kategória jobban megfelel.
Szerintem ez a legfontosabb kérdés, amiben döntened kell: melyik kategóriába akarsz beleülni. Meg azt sem árt eldönteni, hogy melyikből akarsz és lehet vigyorogva kiszállni
még néhány adalék. szerintem nem mindegy, hogy:
- egy ilyennel le lehet nyomni napi 1000 km-t úgy, hogy nem vagy összetörve
- ennek független hátsó felfüggesztése van, a g astrának meg valami (nem tudom a pontos szakszót) egybe-tengelyes. ha lesz hátul utasod, főleg, ha az kisgyerek, értékelni fogod, hogy a célban nem hányásnyommal a hátadon meg a hajadban szállsz ki. én csak azért nem szálltam még ki így a g astrámból, mert a gyerek az anyja mögött ült[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #15989 üzenetére
Zafira Megy,nem arról van szó,de reggel nehezebben forgatja a motort,és a műszerek is leugranak,majd ha beindult a motor,visszaáll minden. Ha járok vele,utána egy ideig jó
Banner 56aH 14500ft,2 év gari,indítóáram 450. Vartában ugyanez valami 16800ft,indítóáram 480,szintén két év gari.[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #15992 üzenetére
Mikor hol találok helyet... Sajna ingyenes parkoló már csak messze van...De ha meg szeretnéd nézni,szólj,és egyeztetünk!
Neked milyen "lelked" van?
Én kifejezetten Z18XE-t kerestem,és nem bántam meg. Igaz azóta úgy alakult,hogy sokkal többet használom,mint eddig autóztam,de továbbra sem vállalnék be egy 10 éves dízelt
Fogyasztásban leginkább városban eszik többet,mint az 1.4 Astra,országúton ugyanannyi,pályán fél literrel több,de ebben már a dobozforma a ludas -
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #15995 üzenetére
Ja,hogy PC,jogos Teljesen autómámorban voltam,fel se tűnt
Ez a dízel kombi érdekes,a Classic nem éppen így néz ki,és tudtommal az már CDTI néven futott (82 lóerővel). Egy telefont megér a dolog,valószínűleg külföldi autó,szervízkönyvet sem említik,bár attól még lehet,hogy megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Jofi81
őstag
válasz zolikaDB #15998 üzenetére
A Classic nem egy felszereltség. Miután megjelent a G Astra, az F Astrákat gyártották tovább a lengyeleknél Astra Classic néven. Hasonlóan a H Astra megjelenésével a G-ből lett Astra Classic II, valamint a J Astra után a H-ból Astra Classic III. Talán ezek valamivel fapadosabbak voltak, mint az eredetiek.
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #16009 üzenetére
Ezek a motorok sztem nem valók csipre. Ha meg mégis belemész egy ilyen mutatványba, akkor sztem olyan helyre menjél, ahol a tuningot a motor képességeihez mérten állítják be.
Értelemszerűen ez drágább lesz, de kevésbé fogja csökkenteni a motor élettartamát a hülyegyerekcsip-hez képest.Amúgy nekem a 68Le-s német dízel kerreg az Fastrában, de mentem már Isuzu motorral szerelt verdával is, így sztem van viszonyítási alapom. Ebből kiindulva mondtam, h sztem kevéske az a 80 ló...
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16016 üzenetére
Rádugod a gépre és hibakód műveletek, diagnosztika ha épp az adott autóval működik. OP-COM az ajánlott, kicsit többe kerül de 99%, hogy működik.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz zolikaDB #16034 üzenetére
Nekem 2.0Di van turbós 3 év alatt 114 ezret tettem már bele, állítólag ezek is szarok, adagolóbajosak, most van benn 239 ezer km, de egy apró köhintése nem volt még ezalatt. Pedig az is benne van hogy 200-at vissza tekertek, vízpumpa ékszíjjal együtt, meg olaj lett cserélve, vezérműlánc még nem. Szóval az árát már behozta, és átlagos tempó 90-120, simán 7 alatt eszik, néha közelebb a 6-hoz. Tompított égőt cseréltem vagy 10-et, de semmi több..
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz zolikaDB #16034 üzenetére
Igen igaz, rendszeresen tönkremegy ezeken a motorokon ez az alkatrész, mivel elég hülye helyen van és kapja a meleget. Mivel a sok év alatt a -20-tól a +60 fokig éri minden, előbb utóbb elfáradnak a belsejében a forrasztások. Ha javítható, akkor 15-30-ezer között kérnek el egy ilyen műveletért, aki meg újat akar berakni 450-ezerért, azt megsütötte a nap.
-
#TOTTI
őstag
válasz zolikaDB #16038 üzenetére
DI és CDTI nekem bejöttek, igaz a 1.9 CDTi már 50e km után motortartó bakot kellett cserélni, bár törve is volt 22e-nél. Klímája mindkettőnek eresztett de ez már más tészta. Nekem úgy jön le, hogy igénytelen motorok. Persze meg lehet szívni, de nekem Opelekkel még mindig szerencsém volt.
Most egy 1.3CDTi Corsa D VAN-ra pályázok. Remélem szerencsém lesz vele, végső alternatíva egy ugyanilyen Grande Punto.
[ Szerkesztve ]
-
-
#TOTTI
őstag
válasz zolikaDB #16048 üzenetére
Mire jó? Mondjuk évi 60-80 ezer kilométerre, és arra, hogy kicsit nehezebben lépjem túl a sebesség határokat, de mindenképp oda merném állítani a mostani 2.0 DI Astra mellé. Fogyasztásban, meg 1,5 litert minimum spórolok/100km-en. Ami több mint az éves értékvesztése. Lehetne venni Corsa OPC-t is de a cél szentesíti az eszközt és ilyen válságos időkben inkább az 5 literre szavazok mint a 10-re. Ha tehetném én is Gallardo-val járnék üzletelni.
-
válasz zolikaDB #16083 üzenetére
"Ezek a fenti "kijelentések" valóban így vannak?": igen.
"Ne merjek belefogni dízel vásárlásába": azt csinálsz, amit akarsz, senki nem fogja megmondani. én sem mondom, hogy ne vegyél dízelt, csak azt szoktam mondani, hogy én nem vagyok elég gazdag ahhoz, hogy dízellel járjak.
"azok a verdák, amiket x százezer km-el árulnak": azok tipikusan azok a verdák, amik elkezdtek kehelni és a tulaj szerelője megmondta, hogy vagy mókolnak rajta valamit és gyorsan eladja, vagy megcsinálják rendesen, de az bőven milliós tétel lesz. így a tisztelt tulajok szabadulnak az autótól is meg a vele járó gondoktól is. a gerincüket már régen kivetették, mert az én nézetem szerint hibátlannak eladni egy felújítás előtti autót mocsokság.
nem belenyúlsz, felemelted a fejed fölé, épp fordítod a fejedre a száját, miközben a haverod/barátnőd csiklandoz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dízelracer
senior tag
válasz zolikaDB #16083 üzenetére
Taxis ismerősnek nem akadt még különösebb problémája ugyanilyen Vectrával (2006 Vectra Caravan 1.9 dízel 150ló) pedig az esetek 90%-ában csak budapesten belül használja max. 15-20km-es távolságokra. Szóval felesleges általánosítani és 1 azaz egy autóból messzemenő következtetéseket levonni.
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16092 üzenetére
Venni is lehet ilyet de van aki leszedi a plexit, kiveszi a foncsot, lefújja feketére a belsejét majd összerakja és kész is a képen látható lámpa B vectránál volt aki már megcsinálta és pont ilyen lett. Ha boltból veszi pedig kb dupla áron megy.
Ui.: [link] friss műszakival már nem túl drága és ez még csak egy kicsit "tuningolt" változat ráadásul a strapabíróbb c20ne motorral
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16094 üzenetére
Én semmit, régen tetszettek
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zolikaDB #16083 üzenetére
Az öcsém common-rail dízelében 650e km volt, mikor megszabadult tőle.
Egy darab injektor felújÍtás volt 60e-ért. Minden más gyári volt.
Az enyém 220e-nél jár, minden gyári.Ennek ellenére most vennék egy V6 benzinest, és beleraknám a gázt. Ami addig biznisz, még rá nem kattannak a vezéreink.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
válasz zolikaDB #16124 üzenetére
akik értenek is a gázhoz, mindig azt szokták kérdezni, hogy valószínűleg mi robban fel előbb:
- a kocsi aljára mókolt gagyi műanyag benzintank
- nagyszilárdságú acélból hegesztett, egyedileg ellenőrzött, védettebb helyen levő gáztartály.egyébként igen, sorozatban robbantak fel a gázos autók, amikbe gázpalackból fejtettek át otthon barkács körülmények között gázt, meg jóskapista bt mókolta bele a gáz-szetet úgy, hogy a fele alkatrészt spórolási céllal kihagyták.
egyszer kölcsönkaptam egy corsa b gsi-t, fogalmam nem volt róla, hogy milyen... az m3 kivezetőjén elkezdett emberkedni egy buzukis. a végeredményen még én is meglepődtem, nem csak a buzukis...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz zolikaDB #16124 üzenetére
Bambano-val értek egyet gáz témában!! Az otthon fusiban begányolt, seftelős gáz szetteket az akkor divatos ne hasonlítsuk a mai rendszerekhez.Köszönő viszonyban sincsenek egymással. A gázpalack a Lada seggében+disznó pörkölő csővel kötnek össze a rendszerrel + messziről érezhető gázszag az autó közelében az valóban életveszély volt. Én pl saját kezűleg raktam gázt az autómba, de még én is 3 helyen szakítom meg a gáz áramlását szelepekkel, ha leáll a motor. Még a gázpalack sem szokott csak úgy felrobbanni, hát még 1 atombomba biztos falvastagságú autógáz tartály.
Egy kis matek: nálam az én esetemben kb 2 literrel eszik többet, mint benzinből, mivel nem injektoros a rendszer, hanem ostoba gázrósás, vákummal. Amíg mozog a dugattyú, addig szívja az anyagot, ha kell , ha nem. 8 liter benzin erre felé a 395 forintjával számolva 3160 FT, 10 liter gáz a 199,9 Forintjával 2000FT . Nekem ennyiből jön ki 100KM a nem túl korszerű és nem igazán spórolós gáz szettel. Egy picit gyengébb nyomatékban a masina, de amúgy mást nem veszek észre, nincs lefolytva, kapja az anyagot normálisan a motor.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16181 üzenetére
Ha nem tévedek ilyen van neki:
"Astra H 1.4 Njoy (5 ajtós) 2007-es model lesz.
6,5X16''-os, 5-küllős,205/55 R16 gumiabroncsokkal"Metál grafit színben
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16183 üzenetére
adorjantnak talán még megvan a g astra is
Nekem egy vectra van
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...