- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Megnyitom az Opel topic-ot. Itt szeretném, ha a témában tudnánk eszmecserét végezni, mindenki megoszthatná az ötleteit, tapasztalatait. Ide összegyűjthetnénk, ki milyen hibákat tapasztalt eddig, és az esetleges szervizekről is a személyes tapasztalatot. Egyszóval mindenről
Egy pár hasznos link:
Ha új Opelt szeretnél, akkor a hivatalos weblapon ([link]) sok-sok infót meg lehet találni. Még egy olyan oldal, ahol sok minden fent van: [link]
Típusoldalak:
Astra: [link] és [link]
Calibra: [link]
Corsa: [link]
Kadett: [link]
Meriva (pop-up-ot engedélyezd!): [link]
Manta: [link]
Omega: [link]
Tigra, Corsa, Combo, Meriva: [link]
Vectra & Signum: [link]
Vectra A: [link]
Zafira: [link]Klub-ok és egyéb:
Mote - Opel Klub: [link]
Magyar Veterán Opel Klub: [link]
Opel Magazin: [link]
Opel törésztesztek eredményei: [link]
Opel adatok, típusok: [link]PH!-s Opel tulajok autói:
_seth_: Kadett E 1.3s 1985 [link]
Amu: Astra G Classic 1.4 2004
Calogero: Opel Astra H 1.4 Easytronic Enjoy+ (facelift) 2007
deicide: Astra F 1.6 16V 2000 [link]
dokar: Astra F 1.4 16v 1997 [link]
Dpower: Kadett E
Foglalt név: Omega A 2.0
helkis: Astra G 1.2 16V 1998
joe-ker: Astra F
k.: Astra G 1.4 16v 2003
Lord Myn: Astra H
Mania: Astra F 1.4 8V 1996
Mr X: Opel Vectra 1.6i GLS 1989
peterkeT: Astra G 1.6 Twinport 2006
Tacso: Astra G 1.2 16V 2002
TasiA: Vectra A 2.0 1995 [link]
tsigalko87: Astra GTC 1.9 CDTI
unclefucka: Omega B 2,5 TD 1994 [link]
Vada: Astra F 2.0 16V [link]
Vagyok: Astra G Caravan 1,4 2004
Vallas: Astra G 1,4
Vigneau: Corsa A 1.2 8v 1992
Vigneau: Corsa C 1.0 12V 2003
Wajk: Calibra 2.0 8V [link]
zsoltee10: Vivaro 1.9CDTI 2005
Kép hamarosan...gabipaci: Vauxhall Vectra C 2.2 Direct Automata
Kérem, hogy aki szeretné megmutatni, milyen autója (Opelje ofkorsz) van, linkelje egy hozzászólásban a képét, illetve adja meg az adatait
Végszónak: Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Opelek!
[ Módosította: radi8tor ]
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #3 üzenetére
Milyen verdád van? Esetleg ha többen összegyűlnénk (és ők is úgy gondolják) akkor mehetne a #1-be egy kép a saját verdákról -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #5 üzenetére
Akkor látom bevált a márka
Én most egy (egyelőre) családi E Kadettet vezetek, nemsokára (remélhetőleg nyáron) az enyim lesz, és akkor majd szeretnék 1-2 dolgát rá/bele Idős a kicike (kereken 20 éves) de nagyon egybenvan, mind motorikusan, mind karosszériásan
Remélem, betéved ide vki, aki tud segíteni -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #7 üzenetére
Neked, B2 Omegában, tapasztalatok, stb
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #9 üzenetére
1.3S, asszem GL felszereltséggel
Igen, nálunk is gondok vannak lassan az elféréssel, én ütöm a 2 métert, apu súrolja alulról, szóval elvagyunk De azért még el tudunk utazgatni, csakhát ha hátul is ül anyu+tesóm, akkor már kicsit szűkös tud lenni
Viszont több, mint 4 éve van nálunk, egyszer nem hagyott ott sehol Egyszer volt, hogy (amikor már szinte üres a tank, kb 4 percre voltunk otthontól) akkor leállt dadogni. Olyan, mintha kevés benyát kapott volna Ha nem tartottál rá gázt, leállt.. Akkor kb 2 percig játszottunk a ''kisgáz'' és ''nagygáz'' között üresben, és valszeg ''kidugult'', mert gyönyörűen hazajöttünk Azóta semmi baja (kopp-kopp)
Volt egyszer vmi kicsi dolog miatt egy ismerős szervízében, volt neki új, eredeti GM dugattyúk, meg szelepek, azokat kicserélte benne, szóval kb 1 éve egy fél motorgenerál is volt benne
mod: hááát megpróbálok ellépni nem ígérek semmit, de megpróbálok ottlenni
[Szerkesztve] -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #17 üzenetére
-
KrAt
veterán
Én nekem is vhogy vágyam egy OPC, kegyetlenül büntet Csakhát azt megvenni, fenntartani Ezért lehet jó alternatíva a GTC, mert az olcsóbb, kis motor-kevesebb adó, stb..
Bár ami még nekem most az Astra OPC-nél is jobban tetszik, az az Antara GTC (feljebb linkeltem) Háát az vmi gyönyörű, csak az ára húzós lesz, attól félek Láttam kinn tavaly autószalonon, háát, élőben vmi nagyonszép És termetemhez közelebb is áll. Majd meglátjuk, milyen árban lesz
Ami még nagyon komoly, az az opel.de shopja. A linked alapján jutottam el, vannak jó dolgok Kéne keríteni vmi boltot, ahol lehet ilyen kis apróságokat venni -
KrAt
veterán
Ennek örülök
Én egy C Corsán tanultam vezetni, és imádtam Kiskocsi, mégis elfértem benne a szerény 2 méteremmel (jó, mögöttem senki, de az mástészta ) Kis, 1.2-es motor volt benne, csendes, de azért ment is (igaz, nem toltam neki, kivétel 1x ) Váltó tökjó, meg úgy egybevolt -
KrAt
veterán
Hát csutkára hátratolva az ülést Amikor oldalra - kicsit hátra kellett nézni, akkor a hátsó ablakon lestem ki De jó volt
Régi jó kis 8 szelepes motorok Azok voltak a jók. Az astra 1.4-es 8v motort imádom Gyönyörű hangja van
A Corsában minap láttam egy 2 ajtós kivitelt, sedan, hát az egy ritka kis darab volt Meg a C Kadett Szeretem a nagyonrégi Opeleket, azok voltak még az igazán szépek Persze az újak se csúnyák (sőőt) csak a régi vhogy más feeling -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #83 üzenetére
Jahát igen Egyik álmom egy ilyet kipróbálni, de egyszer láttam eddig életemben MO-n
Az első videó nagyon bejön, nagyonállat -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #147 üzenetére
Jahát igen A Lotec ''birizgálta'' meg a Lotus Omegát is, amit asszem ki is adtak, ugye?
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #152 üzenetére
Akkor jól emlékeztem Ha minden igaz, akkor a gyorsulási és végsebességi adatai közel a Ferrari Testarossa adataival egyformák voltak?
-
KrAt
veterán
válasz zsoltee10 #160 üzenetére
Jóaz Én tökre szeretem az ilyen fajta (kis) tgk-kat.. Bár vezetni még nem vezettem
Movanoba (a legnagyobba) a csomagtérbe állva befértem a szerény ~200 centimmel Azon néztem nagyot Meg kényelmesek.. Nemtudom, nekem bejön
A kedvencem ilyen téren a Movano kisbusz, kis asztalkával.
Meg ami még nagyon bejött, az a Movano daruskocsi. Azon dolgoztam is. Rettenet komoly szerkezet.. Azok a régi szép idők -
KrAt
veterán
Élménybeszámoló a nyíltnapról
Hát hogyismondjam: kurvajó
Ahol voltam (Opel Toth) ott a parkolóban volt egy kis pálya csinálva, bólyákkal, ott lehetett kőrözni.
Odamentem, feliratkoztam, szóltak, mindjárt szabadul az egyik autó, azt mehetek vele. Volt egy fekete, és egy szürke, a szürke nézett ki úgy, hogy az ''enyim lesz'', de mégis a fekete (sokkal szebb volt) lett az enyim. Be akartam ülni, nézem: hűha, itt ez így érdekes lesz.. Azt néztem, előttem vki 140 centis leányzó ülhetett, hát persze, hogy nem fértem volna be Ülés hátra, leenged, kormány fel, és voilá. Akkor már távol is voltam, így belőttem 1-2 perc alatt, hogy kényelmes legyen..
Okés, körülnézek, megfogdosom a dolgokat, hát nagyon kellemes.. A középkonzol egyszerűen szépvolt (hogy kell megcsinálni, hogy világítson? Ráadtam a világítást, de nem világított ). A váltó számomra tökéletesnek tűnt, a kezelőszervek is azok voltak. A rádió is jó volt, bár azt hamar kikapcsoltam, azt otthon is tudok hallgatni, én a kocsit akarom hallani. Amit nem nagyon sikerült..
Akkor jöhet a mehet. Berakom a kulcsot, elforgatom, forgatom, és még mindíg nem megy.. Hát érdekesen sokat kellett forgatni, hogy elinduljon (de mint később kiderült, másiknál is ígyvan)
Az 1.2-es motor rövid önindító után életre kel. Akkor rápillantok a műszerfalra: 30 kilométer volt a kocsiban.. Mondom huh, még friss
Egyes: váltó szépen beugrik a helyére, kuplunggal gáz nélkül el lehetett indulni vele. Érdekes, nekem a kuplung nagyon hosszú járásúnak tűnt. De kényelmes volt, csak furi..
Kormányzás vmi kegyetlen nagyon komoly: egyujjas. De frankón, alig értem hozzá és fordult. Apropó, fordult: rettenet nagyon fordulékony a verda. És érdekes, mert nagy a műszerfal, és így egész érdekes vezetni. De nagyonjó. Mentem 1 kört, mégegyet, utána már kicsit tempósabban, és egész jó. kettesnél feljebb nem tudtam váltani, kevés volt a hely.. Megkérdeztem, mehetek-e még pár kört (nagyontetszett) mosolyogva válaszolták: persze
Mentem, mentem, élvezet volt vezetni. Majd beállok, egy aranyos munkatárs hölgy odajön, beszélgettünk, majd kiszálltam, kaptam árlistát, meg egy baseball sapit. Épp indulni szerettem volna, mikor megláttam ahova leparkoltam mellette egy Opel Astra-t. Újat.. Tesztautó felirattal. Hohóóó, meglátom, ránézek a nőre, megkérdem: ugye ezt is lehet vezetni? Hát persze, kapom a választ. Rendszám alapján megkapom a kulcsot, beülök, szokásos állítgatások után elindítom.
Huh, ebben nagyobb motor van.. (persze, mivel Astrából nincs 1,2-es )
Egyes, kuplung, és határozottan elindul.. Mondom hmmm. Mennék a pályára, de előttem állt az egyik Corsa, nem tudtam kikerülni (nem volt hely) így leálltam, üres, és hallgattam a motort. Egy kis rezgést épp áthozott a váltóra, épp csak érezni lehetett. Kellemes hangja volt, néha odanyomtam egy nagyonkicsi gázt, csak halljam, hogy mi az ábra Nagyon jó autó...
Corsával odébbállnak, elindulhatok a pályára. Ez dinamikailag jobb volt, mint a Corsa (persze, 1.6-os motor volt benne) viszont vezetni a Corsát jobb volt. Sokkal...
Mentem vele 2 kört, majd leparkoltam vele, a fekete Corsa mellé. Kiszálltam, fájó szívvel a Corsára néztem, majd elbúcsúztam, és elindultam...
Ámbár eszembe jutott, hogy benn vannak még autók, hát lessük meg. Bemegyek az üzletbe, egy aranyos nő kérdezi: hogy tetszett a Corsa? Mondtam: hát valami eszméletlen jó. Azt beszélgettünk, mondtam, hogy szeretem a 3 ajtós kivitelt (az volt mellettem) és mondta, hogy akkor nézzem meg azt a feketét ott. Odamegyek: Corsa Sport.
Szép, nagyonszép. Mintha kicsit szélesebb lett volna a sima Corsánál, sportkipuffogó, meg szép egységes fekete műszerfal, egyéb apróságok. Szép, egyszerűen szép.
Elejét megnéztem, hát nagyon ottvan Igaz, ez még nem a GSi (amit megtudtam, hogy OPC-nek fognak hívni) csak egy ilyen sportváltozat.
Határozottan tetszett.
Majd megnéztem még 1-2 Astrát, Merivát, Zafirát, és elbúcsúztam. Elindultam hazafelé, mégegyszer utoljára megpillantva a fekete Corsát. Nagyon megfogott az az autó. Eszméletlen jó.
Elhatároztam, ha majd ilyen autóban gondolkodhatok, akkor egy ilyen Corsa 3 ajtós. Egyszerűen tökéletes...
(bocsi, kicsit hosszú lett ) -
KrAt
veterán
válasz Calogero #235 üzenetére
Én is próbáltam mindkettőt, miben ez, miben az tetszett.
De összességében Corsa
Amúgy érdekes, beszéltem ott egy eladóval, és szóbajött a gyorsulás és a papíron írt adatok, és mondta, hogy az 1.2-es Corsa papíron 12 alatt gyorsul százra, és amikkel ő ment, azok elvileg 10 környékén vannak.. Ha jól értettem -
KrAt
veterán
válasz phanfantom #248 üzenetére
Akár Itt minden mehet, csak az Opelről szóljon
-
KrAt
veterán
A miénk 86-os
Az eleje nekünk már nemilyen, hanem ott ahol az a rács van, ki van vágva, és méhrács van, és le van fújva feketére az egész [link] (igen, motorháztető nekünk is bibis, azaz csak más színű kicsit )
A beltér meg ilyen (kicsit régi kép, nem változott azóta számottevően [link] Jade, egy Clarion fejegység van benne
Majd egyszer már csinálok rendes képeket róla -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #323 üzenetére
Előre is grat hozzá
_seth_: Ilyen buzikat. pár ezer forintos cuccot lenyúlni, hogy dögölne meg -
KrAt
veterán
válasz parandroid #333 üzenetére
Szép, szép, de azért az az Antara GTC... jajjistenem deszép : ))))
-
KrAt
veterán
Ma kapott többek közt egy új légszűrőt az Opel, és az lenne a kérdésem, hogy lehet benzinszagú a régi légszűrő? Azaz az normális?
-
KrAt
veterán
Eddig: (aki nem szeretné ott látni a sajátját, szóljon, és kivetetem )
PH!-sok Opeljai:
-----------------------------
Vada: Astra GSi, 2.0 [link]
Amu: [link]
_seth_: Kadett E 1.3S - 1985[link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link]
KrenAtesz: Kadett E 1.3S - 1986[link]
k.: Astra G 1.4 [link]
- iSO -: Pickup, 2.5TD [link] [link]
akom: [link] [link] [link] [link]
Vigneau: Corsa A 1.2i - 1992 [link] ill. Corsa C 1.0 Twinport - 2003 [link]
peterkeT: Astra G Caravan 1.6 Twinport - 2006 [link]
Akik kimaradtak / elrontottam, szóljatok
peterkeT: tess, egy óra alatt csak megcsináltam : ))))
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND