Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz PhaetonV10 #48130 üzenetére
Csak ez nem így működik, legyen szó bármiről.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
makro
senior tag
válasz PhaetonV10 #48128 üzenetére
Srácok, sztem ne itt...
-
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #48130 üzenetére
1 het utan en veszek vissza egy telefont ezt is megmondtam. Jelents fel csalasert en meg feljelentelek ragalmazasert.
-
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #48128 üzenetére
A szervizt elutasitottad! Ragalmazasert fel foglak jelenteni!
-
senior tag
válasz PhaetonV10 #43161 üzenetére
Na most jó nagy marhaságot mondtál... Egy modernebb gyári (adaptív) bi-xenon fényszóró köröket ver bármelyik halogén fényszóróra. Fenntartási költségei sem annyira vészesek mint azt sokan gondolják.
Sokan azzal jönnek hogy jaj milyen drága egy pár xenon izzó és ha tönkre megy izzítótrafó akkor az is... Nem olcsó a cserélni kell ez tény DE..
Milyen sűrűn kell hozzájuk nyúlni? Egy D1s foglalatú xenon világítótest (pl J Astraba ilyen kell) élettartam: ~3000 óra. Ugyan ez egy halogén izzónál: ~200 óra. Az izzító trafó sem pár ezer izzítási ciklus után dobja a kulcsot hanem mondjuk 100 ezer után.(#43158) Kickass: Ott a pont!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz PhaetonV10 #42628 üzenetére
Ez mindig ilyen soha nem fogja az ember azt erezni, hogy az autoja ennel jobban nem kellene, hogy menjen.
Mindent meg lehet szokni, de ha kiprobal az ember egy erösebbet, utanna lekonyul a saja, ha visszaül a lomhabba
Konkluzio, vagy sokat kell gyüjtögetni, vagy nem szabad erösebb, jobb kocsit kiprobalni. ez a kettö ut ami jarhato
-
7Sony7
addikt
-
gerisz23
őstag
válasz PhaetonV10 #42575 üzenetére
használva úgy nem volt,csak feljártunk vele trailerre,remélem annyitól nem.köszi a tippet
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F, FSP Hyper 550W 80+Pro,Rx 570 4 GB,G.Skill Rip Jaws 2x8 Gb
-
gzbotii
nagyúr
válasz PhaetonV10 #42494 üzenetére
Na bazz...erre nem is gondoltam.
Mondjuk, kuplung szagot nem éreztemHidegen, üresben az egyenetlen járásra nem lenne magyarázat. Plusz, amikor az emelkedőn tökig nyomtam a gázt, akkor sem szökött meg "indokolatlanul" a fordulat. De attól ez sem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
honda 1993
senior tag
válasz PhaetonV10 #42465 üzenetére
Na most akkor ha ez "bármikor" elszakadhat, akkor miért be lehetne h éppen most történne meg?
Amúgy meg a szíjfeszítő görgőnek már lehet hallani a hangját, szóval ki tudja...XD alias IKSZDé
-
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #42157 üzenetére
Igen az egy fényszenzor, igazából annyi a funkciója hogy ha erős napfényt érzékel rádob a hűtésre, mielőtt még az üvegfelület miatt elkezdene felmelegedni az autó.
(#42156) Faterkam
Hát ki kell tapasztalni, az tény hogy igazából automata módban a legegyszerűbb használni, mert én hiába állítottam manuálisra, sehogy se volt jó állandóan kapcsolgattam. Aztán télen kipróbáltam az automódot, azóta meg nem igazán érdekel mikor milyen levegőt hova fúj, de egységesen tartja a hőmérsékletet az autó.
A belső keringtetést érdemes bekapcsolni, főleg az elején. Illetve ha nagy a differencia a hőrmérséklet és a beállított között, akkor sajnos elég nagy fordulattal tolja a levegő ezt én lejjebb szoktam venni manuálisan és ha érzem picit már hült akkor visszarakom automatára.
De nekem is ez az első digitklímás kocsim -
Damage
senior tag
válasz PhaetonV10 #42106 üzenetére
Értem, így is köszönöm! 10000km-enként cserélem az olajat, olajszűrőt, gázolajszűrőt. Ez nagyjából 2 havi időintervallumonkénti esedékességet jelent a mostani felhasználás mellett.
Kíváncsi vagyok, hogy mi okozhatja ezt a rejtélyes "huhogós" hangot. Alapjáraton hagyva lehet hallani néha 2-3 mp-ig. És ha leállítom az autót, kb 3-5 perc múlva valami fura "zaj" jön a műszerfalból. Ez mi lehet?
Még egy kérdésem lenne. Érdemes chipeltetni az autót? 110LE alapból, de láttam ugyanilyen motorral 125-130 LE-s változatot is. Nem akarok streetfighter-kedni, piros lámpától pirosig gyorsulgatni. A fogyasztás miatt érdekelne. Amennyiben igen, melyikhez érdemes menni? (akár privátban is adhattok tippeket)Szerk.
Sziku69: szerintem 100-120 ezrenként érdemes. Jobb megelőzni a bajt. És ne feledd néha a görgő cserét!
Nálam a 2.0 dti-ben (vezérműlánc) a görgők csavarjai adták meg magukat 300-400 ezer km után.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz PhaetonV10 #42103 üzenetére
Köszönöm, ez megnyugtató! (gondolom a fura hangra válaszoltál és nem a magasabb fogyasztásra)
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
HWSW
tag
válasz PhaetonV10 #41723 üzenetére
Mi a töcsnek akkora váltó alá/mellé? Igaz, az enyém f Astra, de egy F15-ös bőven elég annak a 150 Nm-nek.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz PhaetonV10 #41723 üzenetére
Megkérdezem, köszi. Annyit írt még, hogy hidraulikus kinyomócsapágyas.
Mod: Rudazatos.
Amd Power: Ilyen váltógombot akarok! Azonnal!
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
RpPRO
őstag
válasz PhaetonV10 #41606 üzenetére
Igen, ez logikusnak hangzik. Már a sokadik kezelési könyvet töltöm le, de nem találom, h egyáltalán melyik biztosíték felelős azért, hogy jelezzen, ha rajtafelejtem a lámpát. Mi a neve?
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Markizmark
addikt
válasz PhaetonV10 #41512 üzenetére
Az én diplomás bratyóm tipikusan az a fajta, mint a csodabogár a kelli hőseiből. Nem tudja mitől megy csak vezeti. Na ő 100e kmel később cserélt szíjat a Fastráján. Tehát 160e km-t ment a szíj. Sokat jár Erdélybe, gáz lett volna onnan hazacibálni, ha szakad. X14NZ az övé is. Ja és neki az se mond sokat, hogy nem 15w40 olaj kéne a kocsiba, hanem max 10.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz PhaetonV10 #41457 üzenetére
Facebook felnis csoportokban, van vagy 10 kulon felnis csoport
-
beg
veterán
válasz PhaetonV10 #41457 üzenetére
Racing bazár
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Skizz
addikt
válasz PhaetonV10 #40991 üzenetére
Nem. Most nem tudom mikortól van, mert volt baszogatva futóműjavításnál a bc, az állandó hibaüzik miatt mivel a szenzorok behaltak. Vagy azóta van, vagy akksitöltés óta (ablakokat tanítani kellett szóval koppra lemerült). Holnap (ha addig nem merül le megint ettől..) sarukat leveszem/visszateszem, hátha összekapja magát. Ha nem, vissza a szakihoz.
-
w333
félisten
válasz PhaetonV10 #39106 üzenetére
Köszi utánajárok ...
De érdekes hogy menet közben semmi pici alapjárat ingadozás nincs
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
válasz PhaetonV10 #39101 üzenetére
kérdés, hogy mennyire hajlamos meghalni? mer egy nagy nyomású rendszer mindenképp finnyásabb kell hogy legyen, az adagoló meg tartósabb volt mindig, csak a kiöregedéskor a tömítéseket kicserélik me kitakarítják és annyi, legalább vw szinten ez volt......
-
diablo1984
veterán
válasz PhaetonV10 #39098 üzenetére
mi kerül abban annyiba? egy sima adagoló nem? anno nekem a vw-ben 40 kiló volt, ebben miben más???
-
honda 1993
senior tag
válasz PhaetonV10 #38731 üzenetére
Szia.
Akkor az nem elég ha a kocsi vásárlása után van még 100.000ft-om?
Mert ugye ebből el lehet intézni az átírást és a többi járulékos dolgot mint pl a kötelező biztosítás, stb.Egyébként kizárt hogy mást válasszak mint az astra f sedan. Nekem ez minden tekintetben megfelel.
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
koboldozat
senior tag
válasz PhaetonV10 #37561 üzenetére
köszi meg fogom nézni én is ilyesmire gyanakodtam de jobb az ha kutat kérdez az ember
The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest