Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    Tök jó ez a szabály a T-nél, hogy a panaszlevelekre van 30 napjuk választ adni, az időhúzás legprofibb lehetősége ez...
    Telefonon meg tök suta volt a csaj (1430-on), csak kinyomta a mikrofont és nem szólt bele...
    közben ahogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, azalatt hívtak 30/9303100-ról tök jó, ugyan mit akartak... persze most vacakoljam végig a süket szöveget lenyomó hanggal....

    Tele van vele a hócipőm...
    Ha leadtam panaszt telefon készülékkel kapcsolatban (szervizelés, 3 szervizelés már volt (ebből 1 volt hiba a többi s a szervizelés hanyagsága mint a mostani is) de ismét be kellene küldeni szervizbe, de már a 1,5 hónap várakozás után nincs kedvem többet várni) emailben mikorra fogok választ kapni? már nagyon unom ezt az ügyintézési módszert...
    Nem azért vettem a készüléket, hogy a szerviz elkúrja...

Új hozzászólás Aktív témák