Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz andrás47 #18632 üzenetére

    (szerintem) ilyenkor nem az a módja, hogy az osztályvezetőt - vagy magasabb beosztású személyt - keresel, hanem a megfelelő szinten indítod a panaszáradatot!
    amennyiben találnál is magasabb beosztású illetékest, ha meg is hallgatná a panaszodat, maximum ígéretet tenne rá, hogy utánanéz, és nagyjából ennyi...
    amúgy ilyen cégeknél nem szokás a vezetők telefonszámát kiírni, főként ilyen okok miatt, szép is lenne, ha minden panasz miatt őket hívogatnák az ügyfelek - függetlenül attól, hogy a panasz jogos, vagy sem...
    fórumozik itt több t-s illetékes is, de ők sem feltétlenül tudnak/fognak segíteni, hivatalos menete van mindennek, esetleg tippet tudnának adni, hogy mit és hogyan érdemes még tenni.
    a helyzetedbe képzelve magam, én ezt tenném;
    van a nevemen több t-s előfizetés is, ezeken adott - legalább 500 megabyte keretes - mobilinternetes csomag is, minden ilyen kombón hűség! régóta előfizető vagyok, adott helyen régóta használom az előfizetéseket, mobilinternetezek is sokat, ennek tudatában úgy veszek mindig új mobiltelefonokat, hogy adott előfizetésekre hosszabbítgatom a hűséget. hirtelen eltűnik a térerő ott, ahol régóta adott volt, így sem telefonálni, sem mobilinternetezni nem tudok! bejelentem a problémát a telefonos ügyfélszolgálaton - a hívást rögzítik -, majd e-mail útján is továbbítom az észrevételemet.
    amennyiben 30 nap elteltével sem méltatnak válaszra, úgy azzal keresném meg a t-t, hogy minden előfizetésemmel kapcsolatban számhordozással kívánok élni egy másik szolgáltatóhoz, mindezt úgy, hogy kérelmezem minden előfizetésemre a hűségidő letelte előtt felmondott szerződés miatt megállapított kötbér elengedését!
    így sem lenne egyszerű menet, de szerintem eredményesen végig lehet vinni a dolgot, de legalább is megindulna a szolgáltatónál néhány fogaskerék, ami már önmagában is jót jelentene!
    jómagam bő 15 éve vagyok t-s (korábban jogelődök; westel900 és westel) előfizető, mint fent is írtam, több előfizetéssel, több mobilinternetes csomaggal, és semmi panaszom sem lehet a szolgáltatóra, de ettől még roppantul zokon venném, ha hirtelen eltűnne a térerő a lakhelyemen, ahol eddig okés volt, és pláne nem esne jól, ha az ezirányú bejelentésemet válaszra sem méltatnák! ilyen szempontból makacs ember vagyok, ezért így vagy úgy, de simán lelépnék a szolgáltatótól, ha nem lehetne velük zöld ágra vergődni!
    még 2 éve sem vagyok t-home előfizető, de már 1 év után hülyére próbáltak venni, sokak szerint nehéz menetnek nézett ki, hogy meggyőzzem a szolgáltató illetékeseit az igazamról, de csak sikerült! hiába mormolta az ügyfélszolgálatos a betanult szöveget (ráutaló magatartás...stb), mindenre volt magyarázatom - 15 évig törvényekkel dolgoztam, nem okoz különösebb gondot az értelmezés...stb -, hogy miért nem okés az állásfoglalásuk, és a végén elismerték az igazamat!

Új hozzászólás Aktív témák