Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrás47

    senior tag

    Üdv !

    Hátha valaki tud segíteni jogos reklamációs ügyben,már több mint egy hónapja bejelentést tettem az ügyfélszolgálaton,majd utána még kétszer szintén telefonon,és egyszer kb. egy hete egy T-mobile üzletben személyesen vették fel panaszomat, valamint e-mailt is írtam az ügyfélszolgálatnak,mindenütt azt mondták pár nap múlva visszahívnak,és e-mailban is értesítenek>
    Azóta se semmi,senki sem keresett sem levélben sem telefonon.
    Az érdekelne hogy el lehetne-e érni valakit aki mondjuk magasabb beosztásban van osztályvezető,és attól feljebb telefonon:tudtok-e megadni ilyen számot ?
    Valamint vezetőknek elérhetősége van-e publikus,vannak olyan cégek ahol ilyen számokat megadnak ,beosztással együtt már a honlapon is fent van a T-mobilnál én ilyet nem találtam,de örülnék ha lenne,vagy aki tud esetleg ilyen elérhetőséget megadni vezető beosztásban lévő személynek a számát megköszönném,illetve ha nem történik semmi sem a továbbiakban hová fordulhatok felsőbb szervhez?

    Köszönöm

Új hozzászólás Aktív témák