Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dinamite

    csendes tag

    Sziasztok ! A telefonom egy Sony Ericsson Vivaz Pro még a T-mobilenál vettem tavaly.
    Nem volt vele semmi gond egészen az év elejéig. 2012. Január 19-én elvittem szervizbe, 2 hétig fent volt szervizbe a telefon, a papíron annyit írtak hogy alkatrész csere volt, nem tüntették fel benne hogy mit cseréltek ki. Szinte még vissza se jött a telefon a szervizből, de megint vissza kellett vinnem, ugyanazok a bajok jelentkeztek. Nem volt telefonálás közbe hang, ha felcsúsztattam a flipet kikapcsolt vagy elmosódott a kijelző, gondolt egyet a telefon és a memóriakártyát magától eltávolította (nem érzékelte) valamint lefagyott. Így visszavittem 02. 04-én is. A telefont vissza kaptam február 28-án.... Jó volt pár napig aztán vihettem vissza március 7-én. Ugyanazokkal a problémákkal... Visszakaptam most a telefont 1 héten belül, és ma megint ugyanazokat a hibákat észleltem..... Mindegyik papírra annyit írtak hogy alkatrész csere, amikor megkérdeztem visszaadáskor hogy mit is cseréltek benne, ők annyit válaszoltak hogy nem tudják nincs feltüntetve a papíron.
    Mit tudnék ilyenkor tenni ha már negyedszerre is visszaviszem a telefont? Nem szeretném ezt az állandó szervizelést a végtelenségig húzni hogy 1 évből legyen nálam félévet a telefon a másik fél évet pedig szervizbe. Nem tudnám valahogy elérni hogy kicseréljék, vagy vissza adják az árát ? Válaszotokat előre is köszönöm, Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák