- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Grillo #119170 üzenetére
Lehet belenyúltál bár nagyon durva sztori.
Ha ennyire gányok tényleg nem értem, hogy vagy miért van ekkora körük pedig van a közelben bőven szerviz.Miért szűntek meg márkaszerviznek lenni tudod esetleg? Érdekelne.
---
Néha azért elképedek ülünk faterral szombathelyi KFC-ben két CB600F az újabb háromszög lámpás.
Egyik srác: 10 éves sisak imádom alig van rajta karc.Összenézünk faterral: 10 éves sisakra se bíznánk az életünket.
De iridiumos plexi az marha fontos rá.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Grillo #119163 üzenetére
A Foresight volt ott hézag miatt, meg egy Italjet 125 kb Liberty koppintás hézag és karbi problémákkal(később karbi csere lett a vége ejtés, letört egy darab). Nem volt velük gondunk sajnálom ha te befürödtél.
Vagy ők vagy Kozma ha én választanék akkor a CB-t azért utóbbinál támasztanám le. Ahogy anno kezelt minket és a felniket 2 motornyi SoS gumizással nagyon meggyőzőt. Lazán ott merném nála hagyni ősszel fogom is néhány apróság miatt. Árszabás nem olcsó de elmegy bőven.
Azért az az olajcsere extrém durva esetnek tűnik, most ennek fényében kicsit meglep milyen Ducik is szoktak náluk állni.
persu és akkor még az állandó etnikumiságj viselkedésről nem beszéltünk. Mikor darabjaira szednek mindent és külön akarják elkupeckedni az a halálom. Komplett hátsó rugóstag és villa eladó volt... Ja a himba az még egy 10-es lenne. Nyád...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Grillo #96498 üzenetére
A miénk 1.3-as, már az Ignis-motoros verzió, 93 vérmes pacival.szerk.: Mondjuk a Jazzembe jobban lehet pakolni szerintem, eleve nagyobb a csomagtartója (meg úgy az egész autó), pluszt ott a Magic Seat is.
-
tikshow
addikt
válasz
Grillo #92008 üzenetére
Igen van már ekresz amivel nem kell részt venni a kurzoson, viszont ez a kreszen felül még többletköltséggel jár. Nem is a besokalás az eldőlés oka, hanem mondjuk kanyarodás közbe lefulladsz és mivel 0 tapasztalatod van, ezért lábbal már nem fogod bírni megtartani a gépet, ha dől. Nálam volt ilyen és amíg jártam addig az emberek felénél láttam.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90917 üzenetére
Az oreg volt a gyakorlati oktatom, ismerem elegge. Az a baj vele, hogy oreg szaki. Hogy ugy mondjam, ki kell erdmelni a figyelmet
Megmorogja az idegeneket, mint a ven kutya amelyik mar rosszul lat.
Szerencsere nem egy olyan klasszik oreg szaki, aki vaskalapos, tajekozatlan markabuzi, es le van ragadva 80 ban, tudod a fogatlan ficko, aki leg olajnal tovabb nem lat.Aszalosnak rettento nagy szakertelme van. De hogy honapokig varni kelljen ra, az nem jarja.
Ezt a kipufogo dolgot nem ertem pontosan, 2T nel ez a problema fennall, mert at kokszosodik az elegetett olajtol, szeklevego rendszerrel joval kesobb fog elkokszolodni, de 4T nel?
Erdekes. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90906 üzenetére
ertem. egy vakuumon van a benzinpumpaval. tehat ha atereszt ott a membran, akkor meg kipufogo gazt is sziv onnan, illetve megszunik a vakuum.
ha le volt kotve, azt jelenti, hogy az Y csatlakozas, egyik fele megy az uzemanyagpumpaba, masik a szeklevegohoz, ez az Y elag nem volt ott, hanem egy cso ment a szivattyura, es kesz?
(mondjuk szerintem eleg koltseghatekony javitas)
nalam volt egy ilyen scara , 30e km volt benne, a vezlanccal, feszitovel nem volt baja ilyen futasnal, csak az egyik szelephimba gorgoje volt oda. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90898 üzenetére
Nah akkor szati is atment debilbe, jolvan, orulok.
Gondolom kaptal eletvezetesi tanacsot is a rotakapa melle, ahogy az szokott lenni.
Szeklevego hogy van hatassal a benzinellatasra?
Nem kipufogogaz megy a legszurobe inkabb ilyenkor, amitol leall? Max ez lehet, annak nincs koze a benzinhez.Aszaloseknak is jar a pontlevonas.
Sok mindentol allhat leleginkabb arra gondolnek, hogy nem lett elharitva tovabbra sem az eredeti hiba. Ami passz, hogy mi. Ha megragadt volna, akkor kompresziora igen nagy hatassal lenne, gyenge lenne, es olajat enne.
ez a rengeteg szakember javareszt a motor elsodleges hibaja, en ha szerelo lennek magyarorszagon, akkor komuvesdekoltazzsal guggolnek a motor mellett, az alkatreszek a kutya rongyara lennenek kirakva, es ramomdanam hogy nem lehet megcsinalni, mert olasz. Az meg ilyen szar.
Esetleg csinalnek egy videot a facebookra, hogy kb 20 000 ember tudja meg, nem en vagyok a bena, hanem ilyen szarokat gyartanak. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90884 üzenetére
jah. errol a szoporollerezesrol az jut eszembe, amikor a laikus haverom mindig azt mondta nekem, ha vettem egy magyar hasznaltmotort, hogy en milyen szerencsetlen vagyok, allandoan a szarokat fogom ki.
mivel en eszrevettem azonnal, mivel van hiba, es zokszo nelkul csereltem alkatreszt, szamara ez ugy jott le, hogy allandoan kolteni kell a motorjaimra.
a kulonbseg annyi, hogy o meg soha nem fekezett egy normalisat a motorjaval amitor roppanhatna a nyakcsapagya, amit amugy se hallana meg, mert egy laikus, illetve szetereotipiakkal van tele a feje. pl hogy egy motort lehet uzemeltetni tobb even keresztul, rakoltes nelkul.
annyiban igaza van, hogy valoban lehet igy uzemeltetni, ha igenytelen, vagy hozzanemerto vagy, es azt hiszed, van olyan motor, amit ugy csinaltak meg, hogy nem kopik.meg ugye mindenki hulyenek nez, ha melyen a szemebe nezel, es elmondod neki, hogy mit csereltel ki, hany km alatt. mert 100 e km ig ha valamit kolteni kell valamire, vagy esetleg megrosszabb- hozzanyulni a blokkhoz, azzal valami nem stimmel - ez van nagyjabol a laikusok fejeben, a tobbszor emlitett magyar szakujsagok altal kozzetett torz tartostesztek miatt is.
amint raultem a az ismeros motorjara, elkezdtem sorolni, hogy hirtelen mit vettem eszre, mi log, mi szar. az ember osszetort nehany percre, de nem tudta befogadni az informaciot, igy ledobta az ekszijat az agya, es barmikor el tudom vele kezdeni ezt a vitat ujra es ujra
-
emre
veterán
válasz
Grillo #90816 üzenetére
Nekem csak az olcsóbb louis-os beltéri van, most kellene egy esőálló is.
(#90817) Teasüti
Ebből a csúszóperselyből van egy a króm száron, meg egy a csizmában a szimering alatt (külső illetve belső felületkezeléssel) amik idővel szép lassan elkopnak. Gyakorlatilag ezek vezetik meg a teleszkópszárat. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Grillo #88278 üzenetére
De igen: rutinpályán utáltam, kint a forgalomban viszont nagyon tetszett.
"A kormányzás szinte magától elfordul, de nem elég nagy mértékben. Lépésben rutinozáskor, lassú forgolódáskor szűk a kormányszög, az ütközők nem engedik eléggé elfordítani a Gladius szarvát. Rutinosabbak tán észre se veszik, de aki még bizonytalan, az például megforduláskor gyakrabban teszi majd le a lábát.
Alapállapot környékén picit a gázreakciós is darabos - igaz, ez már tényleg jelentéktelen, alig észrevehető probléma. Hirtelen ugrik, ránt egyet a Gladius, amikor finoman rátekerjük vagy hirtelen elzárjuk a gázt."
-
polimorf
tag
válasz
Grillo #88229 üzenetére
Az volt a szerencsém, hogy a bambi mikor kiugrott az útra elém és meglátott megijedt
és vissza akart szaladni de a két hátsó lába megcsúszott az aszfalton ezért seggre ült, és én épp ülve találtam el a valagát a motorom jobb első villa végévél. Tehát nem állt. Akkorát ütöttem a fenekén, hogy rögtön megpördült, és a feje nekicsapódott a combomnak. A tükörben azt még láttam, hogy szegényke az aszfalton fekve pörögve csúszott utánam. Aztán már csak azzal voltam elfoglalva, hogy meg tudjak állni, mert azért nem kicsit ütött a kormányon. A manővert megoldottam a saját sávomon belül. Szerencsém is volt persze.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Grillo #87834 üzenetére
Pár éve amikor épült itt nyugat Mo.-n 86-os autóút egy bekötője, a cimborám 65 körüli apja a feleségével együtt 2 mindkét irányból behajtani tilos és 1 útzár tábla ellenére sikeresen behajtott egy épülő felüljáróra Hegyfalunál, aminek még csak a fele épült meg.
Végül nem lett gáz, feltűnt neki a végén, h nincs tovább út, ezért visszafordultak.
Kérdezték tőle h ez mi a fax volt, ő csak azt szajkózta h "késznek látta"... Aztán rá következendő évben el is adatták faterral a Dragstar-t. -
Lomha 8V
addikt
válasz
Grillo #87723 üzenetére
Fiatalon bevállalósabb az ember, de mondjuk én egy szóval sem mondtam, hogy nem volt rajtam más védőfelszerelés. Mert volt. Csak mindenből gazdaságos. Katonai surranó, marhabőr dzseki (persze turkálóból) , farmer. Farmer alatt deszkás térdvédő. Meg bőrkesztyű, persze nem motoros. Erre telt.
-
baboss
őstag
válasz
Grillo #87058 üzenetére
Igen, aki nem ismeri az meglepődhet.
Tapasztalatból tudom, nem egyszer jártam már úgy, hogy amikor kocsival álltam a stop táblánál , körül néztem, nem jött semmi, elindultam, és amikor már félig kint voltam akkor megjelenik a kanyarból kijövő jármű, aminek elsősége lenne. Ilyenkor gázt szoktak adni és megvan oldva a galiba. Itt az a gond, hogy a kamion lassan tud kikanyarodni, mire befejezi addigra van olyan hogy 2-3 gépjármű is fékez lassít akiknek elsőbbségük lenne. Nagyon sokszor a szembelevő felkanyarodó sávba mennek át, hogy kikerüljék. Nálam az volt a gond, hogy ott állt egy kamion, mivel a BMW-s nem tudott megállni, így mind 2 kamiont kikerülve átjött a sávomba, ha egy szgk áll a kamion helyén akkor jobban átlátható az útszakasz, és nincs akkora meglepetés mint most. Láttam az arcán, hogy kétségbe volt esve amikor az álló kamion takarásából kijött és meglátott.
Arrébb van egy másik rész ahol már nagyon sok baleset volt, rendszerint gyorshajtás miatt. A kanyart nem tudják bevenni és a padkán áthajtva bemennek az árokba, vagy kifutnak a 102- es útról az 1 -es re.
[link] -
vendingo
veterán
válasz
Grillo #84715 üzenetére
Bot mehet bottáskába, amúgy azért se árt a terepes motor.
A kajak project csúsztatásra kerül, mert most akciós (máj. 21-ig) amit kinéztem, de mire megtudnám venni, eltudnám hozni, addigra bő 60-70 ezerrel több lesz annyit meg nem ér nekem a dolog.
Amúgy a motor vétel sincs kőbe vésve, csak most kicsit bepörögtem a témára, hogy előkerültek a régi képeim, bevillantak a nagy kalandokról az emlékek.Ha vennék mocit, akkor többnyire a garázsban porosodna, alig venném elő, ez tart csak vissza a dologtól, na meg kevesebb idő lenne pecázni.
Bogyó bá': Tudom, hogy neked a csótány volt, még aktív voltam a topicban, amikor megvetted és kezdtél barangolni vele.
Nem volt para országúton, hogy gyakorlatilag előzni nem lehet ezekkel a kis gépekkel illetve mindenki elhúz melletted?
Látom, közben kiegészítetted az engem leginkább érdekelt résszel, erre voltam kíváncsi. -
p87
senior tag
válasz
Grillo #82878 üzenetére
rad-station.de
Közben csütörtökön válaszoltak, hogy sajnálják, nem tudják mikor lesz nekik újra XXL méret.
30eurót visszautaltak és megtarthatom a felemás párnákat, így jól jártam, mert csak annyiba tér el a két méret, hogy 5mm-el vastagabb a szivacs az XL-esben, így kivettem belőle a szivacsot és forró dróttal, szépen levágtam belőle 5mm-t, majd visszaraktam és így már teljesen egyforma a két méret.
Egyébként euromotor is tud rendelni, 6-8 hét határidőt mondtak és 10000Ft. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Grillo #76976 üzenetére
Mindenki a magasságához megfelelő gépet vegyen.
Mondjuk egy egyenletlen felületű útkereszteződésben kap pirosan és nem bír leugrani róla, lábát letenni nem tudja, már kész is a baj
Biztonságérzete jó nagy lehet rajta, minden egyes megállásnál, hopp na sikerül jól leugranom. -
rolcsi099
csendes tag
válasz
Grillo #76846 üzenetére
Nem hajtottam meg, csak rám bízta hogy 3-4 naponta indítsam be hogy ne dermedjen el az olaj benne. mivel én is el voltam foglalva ezért ezt egy kicsit elhúztam. Tegnap próbáltam be indítani, még meg se tekerte, most egy kicsit melegítem és annyit elértem hogy már beindul, de az a piros lámpa nem alszik ki
MI tévő legyek? Lehet hogy csak az olaj dermedt el?
-
Geresics
addikt
válasz
Grillo #76725 üzenetére
Nem, mert nálam a hüvelykujj nem szokott látszani. Remélem ezzel nem lépek bele a favágók lelki világába!
-
#79335424
törölt tag
válasz
Grillo #76176 üzenetére
Megfogtál, gőzöm sincs, de biztos, hogy régebbi típus. A barátnőmnek vettem, mert ő spanyolban él, és ott vezethetné B -vel. De, nem barátkozott meg vele, úgyhogy én használtam kint, és amikor lejárt a vizsgája, akkor hazahozattam. Azóta áll, csak egy új üléshuzatot csináltattam rá, mert az eredetit kiszívta a nap. 8. -án megyek Mo. -ra, akkor meg tudom nézni, hogy ki fia-borja. Csinálok is róla képet, mert sztem "csinos" példány ebben a homokszínben, barna üléssel, és három gyári, színrefújt dobozzal.
-
válasz
Grillo #73029 üzenetére
Egyébként jah, várható volt, nem 26 éves motor.
Injektor ellenőrzés, beállítás, légszűrő elhasználódva,csere 1,2 munkaóra 6240ft
12 ezrenként kell nézni ezt is, nem hiszem, hogy 32.-nél jó volt. Az rengeteg. Illetve ami nem szinkron az nem jó, nekem. 0 vagy 1 nincs köztes állapot. -
Geresics
addikt
válasz
Grillo #71312 üzenetére
A varázsszó: 3M Dual Lock
Ha nem akarod, hogy látsszon a sisak a képben, akkor itt egy jó tipp: 9:55-11:45 között beszél a rögzítésről a srác, ha jól emlékszem. -
válasz
Grillo #71342 üzenetére
Kiváló, valamiért nem gondoltam rá. A google maps elalszik.
Megint lánc. Valvoline sem nyert nagyon. Ugyan úgy kb 200km és kenni kell. Valaki videózza már le mit ken. MErt én úgy ahogy a matrica is írja, ráadásul melegen, de csak ennyit bír ki. Elment a flakon 1-2 hét alatt.
-
baboss
őstag
válasz
Grillo #71312 üzenetére
Én így raktam fel, amerre nézek azt veszi a kamera, ha a sárhányóra rakod akkor az fix kamera állás, és az út hibái miatt meg a motor rezgésétől a kép biztos remegni fog egy kicsit, viszont a sisakon stabilabb képet kapsz. Nekem van az elsős sárhányón és a hátsó csomagtartó aljára rakva rögzítő konzol, és tapasztalat alapján a sisakon a legjobb a kamera. A 3M kétoldalú ragasztó nekem elég sokáig bírta, az esőt nem nagyon szereti, kb 10 esős használat után kezdett elválni a ragasztó a sisaktól. Ezzel ragasztottam fel, ez már bírja az esőt is, egy hátránya van, hogy a sisakról nem lehet sérülésmentesen leszedni a rögzítő adaptert.
-
válasz
Grillo #71214 üzenetére
Fix. Ugyanis én téptem le mert éreztem, hogy épp megcsíp. Ezek nem a hagyományos méretűek voltak, hanem picik. Igen komoly mértékben megdagadtak a csípések és egyik sem viszketett. Vettem már be igen nagy adagot, de még semmi, talán valamivel kevésbé van csukva a szemem, de jobb oldalon így is van holtabb tér amit kevésbé látok. Ma engem is előzgetnek majd az autók.
Tagnap mondom pesten esik, nem megyek még haza kinézek szüleimhez, felszárad és nem kell lemosni. Hát nem sikerült neki és permet piszkos vízben sikerült hazajönni. az utolsó 4km-en.Feree13! Hátt én azt hittem te sokkal idősebb vagy és sokkal nagyobb termet. Utóbbit a motor miatt gondoltam. Egy az egyben ez egyik kollégámra hasonlítasz csak sok sok év mínusszal.
Asszony támogatta a fotó sorozatot? Enyém sztem nem menne bele semmi ilyenbe. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Grillo #67672 üzenetére
Magam is meglepődtem, de jól. Vártam, hogy tapasztalok-e felúszást, mert olyan zuhé volt egy ideig,hogy szó szerint a pálya felezővonalát se lehetett látni. Nem mintha amúgy sokat láttam volna, mert ugye a pára miatt résnyire a plexit is nyitva kellett hagyni. De nem úszott fel. Igazából amikor már alig esett, a nedves aszfalton, kanyarban nagyobb gáznál éreztem, hogy nem oké. De az se a gumi miatt, hanem a hideg aszfalt miatt lehetett. Azért ma megrendeltem az új abroncsot.
Kroni1: Sőt, nekem a hőérzetnek jót tett,mert kezdtem fázni , de az úgy leszigetelt, hogy öröm volt benne lenni. Csak ne lenne olyan rusnya.
Plusz még rendeltem a pár eurós csizma védőt, az is nagyon jól bevált. Kivéve, hogy egy helyen a kipufogó kiégette, mikor hülyén tarthattam a lábam, vagy tornáztattam a fáradtság miatt.
A markolatfűtésen még gondolkodom...nem tudom mennyire lesz jó az a vastagabb cucc. Bár lehet, hogy még jót is tenne, mert az átlagnál nagyobb a tenyerem.
Egyenlőre most biztos nem... sok a kiadás... gumicsere, olajcsere... fényezés, króm ápoló cuccok... ebben a hónapban is beleszaladok egy 60k-ba.
SymbianOS: Nekem a Louis-os tanktáskám van. A 6 mágnes úgy fogja, mint az állat. Szándékosan sem tudtam odébb cibálni menet közben. Ráadásul ilyen gumis az alja, egy dekát nem karcol. Mostanság nem kell. Ha gondolod kölcsön adom,hogy kipróbáld.
-
válasz
Grillo #67673 üzenetére
Ez egy összetett szitu volt, mert reggel nem mondott esőt úgy készültem. A délutánira meg már nem lett volna gáz, arra készültem. Arra nem, hogy reggel is esni fog.
Nem baj 1x elég volt.
A doboz olyan távoli téma mint ide a mars. Ahhoz új ponyva is kell, egy vagyon, a tartó egy vagyok, a doboz egy vagyon. -
polimorf
tag
válasz
Grillo #66920 üzenetére
Szerencsére nálunk Szlotákiában nincs semmilyen előirás a gumi évjáratra. Műszaki vizsga meg nemigen érdekel mer haver a műszakiztató.
Eddig amikor mentem vele semmi negativumot nem vettem észre rajta, de szeintem ha egyszer is megcsúszik azonnal le fogom cserélni őket (persze pénz is kell rá). Mondjuk ha ez a 330kg-os bálna megcsúszik akkor már tök mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest