- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz rolcsi099 #59921 üzenetére
Haverom rmx50-vel szerettem meg a motorozást. Olyat vennék,kurva jó kis dög. Igaz nem mai,de asszem showa villája van ,simán ment 80-al,de többel is. Mennyit eszetlenkedtünk vele földúton. Régi szép idők. Amúgy rakj le egy a2-t legalább és vegyél egy rendes gépet. Ezeket nagyon hamar kinövi az ember.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #59941 üzenetére
Amiket felsoroltal, mind minarelli am 6 os blokkal szerelt mopedek. Az a blokk eleg jo. Rengeteg tuninglehetoseg van hozza tobbek kozt, es nagyonjo hengereket kapni hozza kipufogoval, belso rotoros gyujtassal, millio minosegi alkatresz. Ha ert hozza az ember, eleg beteg dolgokat ki lehet hozni belole.
A bibi az, hogy ezek nem negyutemuek. Te pedig 4t rol beszeltel az elso hszedben. Ha azok lennenek, nah, az tenyleg szarul menne. A kollega fitymalo hozzaszolasat nem ertem. 49 ccm rol beszelunk.
A triggert nem javaslom. Kinai termek osztrak piacra. A kapcsolok, a blokkfedelek, elektromos rendszer elegge alultervezett. Hamar mallik a muanyag, meg a muanyag tank is vetemedik, es ereszt, es a kapcsolok egyszeruen beszarnak nehany ev alatt. A rieju egy eleg jo spanyol marka, akarcsak a derbi, aprilia rx, sx, yamaha dt, ezek mind vallalhato kategoriak a triggerhez kepest.
Azt nem fogom felsorolni mit kell egy hasznaltmotoron megnezni, mert ez nem ilyen egyszeru. De lassan kesz az elso hsz hez az uj osszeroglalom. Egy hozzaerto vitelet javasolnam a vetelhez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #64065 üzenetére
Nem egyszeru kerdes.
Mennyire illesztettetek a henger dugattyut?
Elmeletileg nem kell bejaratni. De pl rotax 122 es eroforrasnal van, h 2 szazadra illesztik a henger dugot, ami mar nagyon passzentos. Oreg szakik szerint ( pl Szikszai), vannak dugattyuk, amik valtoztatjak az alakjukat az elso hoterheles utan. Pl osszeesik 1-2 szazadot. En ebben valahogy nem hiszek, de o honolta az en hengeremet is, amit nem jarattam, baja nem lett.
Az am6 os blokknak van kulonolajzasa. Nincs szukseg plusz olajra.
De.
Meg tud szorulni a dugattyu, es nem a bejaratas hianya miatt, ha nem jol szamoltatok ki a kompresszioviszonyt, nem jo a prestav, vagy nem jo a karburator beallitasa, vagy nem jo a gyuruhezag.
Mindent ellenorizni kell, es merni, nem csak osszerakni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #64086 üzenetére
Ne haragudj, de elolvastad, amit irtam?
"elmeletileg nem kell bejaratni"
Mindenkepp valaszt aksrdz, akkor te is deritsd ki, hogy: Mennyire illesztettetek a hengert? Mekkora a prestav? Mekkora a kompresszioviszony?
Ezektol fugg, h meg fog-e ragadni jelenleg.
Valaszt akarsz olyan kerdesre, amire nem lehet valaszolni informacio hiany miatt.
A klasszik jaratas folyamatat leirom, ami semmit nem er, ha barmelyik ertek rossz, a fent emlitettek kozul.
Etz ket ugy kell bejaratni, h kb max fordulatszam egyharmada, majd idonkent kiforgatni teljesen, majd megvarni, mig visszahul.
A 2 szazadra illesztett rotax 122 nel kulon megadjak a max fordulatot 500-1000-1500 km utan.
De ezt nem lehet atultetni egy am6 minarelli blokkra.
A kerdesedre nem lehet valaszolni.
Lehet megragad mint a szar, akarmit csinalsz vele, lehet semmi baja nem lesz semmitol.
Nincs eleg info.ez nem ilyen egyszeru szakma.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #65009 üzenetére
Sajnos nem tudjuk, mit jelent neked az, h nem nagyon akar kiporogni.
Hibajelenseg leirasat konkretabban kellene megfogalmazni, de forumrol.ugyse tudunk motort diagnosztizalni.
Egy 50 kobos 2T t forgatni kell, hogy menjen. Ha nem dadog, nem hagy ki, akkor nem gondolnam rossznak, plane, ha felul megy.
Valoszinuleg a kipufogo cseret erzed, mert nagyobb fordulaton dolgozik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #65071 üzenetére
Az olajfolyast skippeljuk, mert arra valaszt nem fogunk most adni.
Csorog valami... Erre sem nagyon valaszolnek.
Nem megfeleloen leelezett atomlocsatornanal tud hangot adni a gyuru, ezt eszre fogod venni onnan, h nagy fordulaton el fog torni a gyuru.ha nem ez csorog akkor van meg 10 000 karakternyi tippem. Nimcs ertelme belemenni.
A segedmotorkerekparok altalaban ilyenek, ha nem nyomatekcsucson indulsz, lemegy a nap, mire felgyorsulsz. Ha elotte jobb volt, honnan tudjuk, mennyivel volt jobb, es hol.
Dellortobol 17,5 es van benne inkabb nem?
A legszuro dobozbol a szekunder levego megy a kipuba.Ezek alapjan szerinted ki az, aki ranezes nelkul, forumon megmondja neked, h pontosan mi a gond?
Csak egy hulye.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz rolcsi099 #65071 üzenetére
Ha emlékezetem nem csal egy kolléga ötvenes supermoto-ján is digitális gázkar volt. Ha nem pörgette az se ment, ha pörgette akkor meg kiugrott (első alkalommal dobott egy hátast az ember).
Teljesen gyári Derby akármi volt. Olybá tűnt ez a normális.
A hangja meg akkora volt, hogy országúton 2 km-rel arrébb már hallották a büfénél, hogy itt jön Béla.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #65104 üzenetére
mondjuk az segitene, ha legalabb egy mondatot figyelmesebben irnal le, mert nagyon faraszto olvasni.
es mar megint ott vagyunk, hogy 16, 14 vagy 17,5 es karbi van a motorodon, meg most gyari kipuff vagy sem.
legkozelebb FIREBLADE el egyutt csak akkor irhattok ide, ha raeresztetek egy word helyesirasellenorzo programot, akar egy mondatra is, inkabb egy szora is, mert baszki ez...Emre:
ha a robogos topicba elzavarod, akkor ott hatarozottan megallapitjak, hogy mi a baja a motorjanak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #65124 üzenetére
Szoval vissza van attetelezve.
Az a motor tobb sebbol verzik. El kene vinni egy normalis szakemberhez, es egy valag penzt ra kellene kolteni. Sajnos jobb otletem nincs.
A legszuron nem kene vagasnak lennie.
Tehat foglaljuk ossze. Ha nem dadog a motor alacsony fordulaton - illetve nem hagy ki - akkor nem gondolnam, h barmit kellene allitani. Mivel ez nincs (nem mondtad) muszaki hibara, karburalasi hibara nem gyanakodnek. Kipufogo rogzites szilentje is tud szolni alapjaraton, hajtorud akkor ha mar mmes jatek van, es nincs sok hatra. Atomlocsatorna leelezesnel ugyancsak nem sok lesz hatra a hengernek, kiderul. Ez egyertelmuen osszerakasi problema lesz.
Nehez valtas lehet olaj. Ma2 es olajat raknek bele ha esetleg nem az van benne. Esetleg kuplungnal nem stimmel valami. Vagy kicsit gorbe valtovilla. Vagy meg nagyon sok dolog. Ezt igy forumrol nem lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #65147 üzenetére
Bocsanat, felreerthetoen fogalmaztam.
Ha eltorik a gyuru, az lesz egyertelmuen osszerakasi problema. Jelenleg a motor jol uzemel, igy nincs mit rajta allitani. (legalabbis ezt szurtem le a leirasod alapjan) igy csak az olajfolyasokkal kell foglalkozni, meg a tobbi dologgal. Es hasznald ahogy kell, ahol van ereje.
Toth Janikat ideznem: "nem kell felni, ovatosan!"
Arra utalnek ezzel, h nem egy ember halt meg szarul osszerakott blokk megragadas miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #76842 üzenetére
Ez egy tl 1000 r, a muszerfalon latszik, ahogy valtozik a fojtoszelep potmeter szerint a gazallas. (Azok a kis palcikak a hofok helyen). Ha az ember ennek ellenere nem huzogatja a gazt, akkor valoszinuleg a tps szenzorral van baj.
Ugyanilyen jelenseget sok minden mas is tud okozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #76847 üzenetére
Miafhszom? Eldermedt az olaj? Minek beinditgatni egyaltalan? Tehat van egy szar akku. Van egy olajlampa ami azert villog, mert hibakodos. Ha olajnyomas lenne, vegig vilagitana, es azonnal beszarna a motor. Cserelni kene az akkut elso korben nagy valoszinuseg szerint, de csak tippelem, mert azt sem ertem, miert egy ingadozo alapjaratu v2 es hibajelenseget linkelted elsokent.
Mielott megjonne tesod forumrol megszereled gyorsan?
Nem tudod tonkretenni csak azzal, hogy nem inditod be, vagy beinditod. Itt eleve szar volt valami.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen