- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
MMiklos86
csendes tag
válasz
Horvi #154217 üzenetére
A modern túrasport gumik nem sokkal rosszabbak a sportosaknál. Hayabusán egymás után volt Michelin Road 6 majd Power 6 gumim és lelkesen motorozva is kevés volt a különbség. Ellenben hidegben, esőben érezhetően jobb a Road 6 és jelentősen hamarabb melegszik fel üzemi hőmérsékletűre. A Road 6 10k km, Power 6 6k km után kopott el, ami még mindig jobb mint a gyári Bridgestone S22 ami 3k után már kuka volt.
Szóval holnap újra Road 6 kerül rá.
-
3800+
őstag
válasz
Horvi #154217 üzenetére
+1 a Rosso IV-nek. 3000 km van már benne, tapad mint a disznó és kopásnak egyelőre nyoma sincs, nem kockásodik. Komfortosabb is a magyar utakon nem pattogok vele annyira.
Pályás tapasztaltom nincs, de közúton sokkal nagyobbat tudok vele fékezni, mire közbeszól az ABS mint az előző, gyárilag szerelt Dunlop gumival. Körforgalomban megviccelt egy autós és nem volt időm a progresszív fékezésre, rámartam az elsőre és mögöttem jött a párom aki mondta, hogy levegőbe volt a hátsó kerék.
Kanyarodni, kigyorsítani meg mondanom sem kell, jó cucc...
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Horvi #151840 üzenetére
Amúgyis robosztus tokot használok, kb mintha egy gumicsizma talpába vágnám bele a telefont.
tboy93: Budára...
Hozzám is kijött valaki, direkt a robogóval mentem. Valóban szimpatikus a hozzáállás és a termék is. Viszont ha nincs plexi mögött, akkor a tartó is ugyanazt a bogármennyiséget, koszt megkapja, mint bármi más a motor frontján.
Kérdeztem, hogy az emag-on hogy olcsóbb a portékájuk? Nyilván költői kérdés volt, viszont elmondták, hogy sok a panasz az emagos rendelésekkel kapcsolatban. Egész egyszerűen az emag felveszi a rendelést, megkapja a vevőtől a pénzt, tájékoztatja a gyártót is a rendelésről, a gyártó összekészíti a csomagot, de az emag fel sem vette a csomagot. Gyakran a rendelés eadása után 1 hónappal sem.
És mivel az emag nem vette fel a csomagot, nem is fizette ki még a gyártónak.Szóval aki emagon rendelt és kifizette a portékát, nem kapja meg az emagtól, eddig stimm. Viszont a gyártótól sem, hiszen nem a gyártóval szerződött, illetve a gyártó még nem kapta meg az ellenértéket.
-
#74459392
törölt tag
válasz
Horvi #136397 üzenetére
erre is érdemes lehet ránézni: KRIEGA USA | Official Online Store for America
-
Xero
nagyúr
válasz
Horvi #136384 üzenetére
Givi 40L-es hengertaska.
10 nap cucca boven belefert. Szerintem 15 napot is letolnek vele siman. -
csongi
veterán
válasz
Horvi #133954 üzenetére
Xado. Az majd meggyogyitja. :).
Nekem az is eszembe jutott, hogy akar egy gyuru elforgas is okozhat ilyet. Illetve melyik hengernel?
Lehet a gyartya kep is megmutatja.
Illetve nincs veletlen injektor fej faradas, es a becsopogo benzintol higulo olajat nyalja meg?llletve az olajcsere periodus melyik szakaszaba volt ez?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #133970 üzenetére
Mielott kisse felrevezetodnel. Ezt igy kijelenteni hogy mit nem csereltek benne- nem lehet.
Az olajcsere meg a leghajlektalanabb tulajnak sem annyira megerolteto anyagilag, mivel mindenki tudja otthon is csinalni, es amugy is minden meghibasodas erre a cselekmenyre van fogva, tehat meg a legtudatlanabb ember is ugyelni fog ra. Meg szetszedes utan sem lehet megmondani, hogy mikor nem csereltek benne olajat, csak akkor ha az olaj az elettartama tobbszoroset, tenyleg tobbszoroset toltotte a motorban es elkezdett mondjuk iszaposodni, aminek nyoma van. De ilyenkor sem azt mondanam, hogy csak olajat fog enni, hanem a csapagyakon is latszana. Itt a kerdes az, hogy hogyan volt hasznalva, esetleg vissza volt-e tekerve, es azok, akikkel osszehasonlitjuk, azok hogyan hasznaljak, mert lehet itt van a kulonbseg. 220e km t csak ugy tudsz egy motorral megtenni, ha sosem forgatod ki.
Ha egy motornak lefut az elettartama, ami nagyban attol fugg, hogyan volt hasznalva, barmennyire lelkiismeretesen is volt szervizelve, elkopik. -
hroberto
veterán
válasz
Horvi #133966 üzenetére
Ha normálisan cserélték az olajat, kizárt, hogy 80 ezer alatt elkopjon a DL motorja. Egy haveromnak 220 ezer van benne bontatlan blokkal. De nem egyet ismerek akinek jócskán 100 ezer felett van a futás, és hibátlan a blokk.
Az viszont tény, hogy tartósan magas fordulaton hajlamos csipegetni az olajat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #133964 üzenetére
Nem tudom mennyi km van a motorban, de szelepekhez akkor kell nyulni, ha tomitetlenek, ez nem kozvetlen az olajeves megakadalyozasara szolgal, hanem ha ugyis szet van szedve, akkor koltseghatekony ilyenkor hozzanyulni. Dugattyu csere ugyanezert van.
Szelepszarszimeringet is inkabb ezert cserelik ilyenkor, nem igazan ez okoz olajevest magas fordulaton.
Ez inkabb gyuru szokott lenni.
Igen a motorfelujitas, amikor csapagyakat, mindent cserelsz, de koznyelvben vegulis ez, hogy valamit meggyuruznek, mar felujitas. Sztm siman kopo-fogyo csere, de igazabol mindegy, hogy nevezzuk, de ez relativ kis munka, azaz javareszt a motor nincs felujitva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #133962 üzenetére
Sztm nem felujitani kell, hanem valami egyszerubb dolgot csinalni vele, pl gyurucsere, vagy mas alaku gyuru eleve, ami akar az ujabb, nem olajevos modellekben van (ez csak tipp, ilyen elo szokott fordulni), melle egy honolas, esetleg dugattyucsere, szelepszarszimering, szelepfeszek maras-becsiszolas. Ez meg nem motorfelujitas, nem annyira draga, mint egy general, es megszunik az olajeves.
-
bacus
őstag
válasz
Horvi #133954 üzenetére
Nem olyan vészes ez a 6-7 deci, amennyiben az alábbi feltételek történtek
- feltöltötte előtte a maximum szintre (vagy még főlé)
- tartósan 7e fordulat pörgetteMielőtt szétszedi valaki és kiderül, hogy a blokkfelújítás után is megeszik ennyit.
Nekem is k4 DL volt, azt ha feltöltöttem maxra, akkor elég gyorsan lement a minimum szint fölé, pláne ha volt benne pár csapatós túra, amikor sokat pörgött a motor, de utána, pláne 6e alatti fordulatszám tartományban meg egy cseppet se !!
Azt javaslom, hogy még teszteljétek le, mert lehet ez még a normális.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Horvi #132638 üzenetére
Az angol leírásokba háromféle kifejezést használják.
Dry, wet, és curb weight.
A dry és a wet az, ami nem egyértelmű mert a szárazba bele értik az olajat, és egyéb folyadékokat, de az üzemanyagot nem. Néha viszont tényleg csont származnak, vagyis meg a fek folyadék se számít bele.
Van aki a wet-be bele érti az üzemanyagot, van, aki úgy ért, hogy minden, a működéshez szükséges dolog benne van, kivéve üzemanyag.
A curb weight egyértelmű. Indulásra kész állapot, amiben a vezető, utas, csomag súlya nincs benne.
[link] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #128591 üzenetére
Nincs igazan.
Azzal a fogoval csak szetkaristolod, illetve a felgomb alaku nissin dugattyukba bele se tudod rakni rendesen. Ha bele tudod rakni a dugattyubabes el tudod forgatni, akkor nyert ugyed van. Ha nem, akkor kompresszor, vagy ha nagyon bele van rohadva, akkor csavarral lezarni a fekfolyadekot, es holegfuvo. Viszont akkor ugye ki fog robbani a dugattyu es a karmantyut mindenkepp cserelni kell utana. Kisse veszelyes es mocskos. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #128570 üzenetére
Pont azert van jeloles a fofekhenger tartalyan/ban, hogy annyit tolthess bele, hogy vissza lehessen nyomni a dugattyukat. Kifolyni nem tud, mivel a tartaly teljesen zart.
Amennyiben egy kerekcserenel leszerelendo fekmunkahengerrol van szo. De epp ezert nem mindegy, mit akar csinalni az ember. -
GTVili
tag
válasz
Horvi #123629 üzenetére
Azért agyrém ez az egész, mert még csak nem is valami ritka tipusról beszélünk...
Kb mintha a Swift kerülne kétmillióba....
Az egész marhaságnak az az oka, hogy a fritzeknél most reneszánszát éli a Simson.... mint amikor annakidején a románok vitték a dácsiát mint a cukrot.... -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Horvi #122294 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben, h nézek valami első generációs, legnagyobb kijelzős (6S Plus néven futott talán) Apple-t, de ugye a vízállóságot cseszhetem.
Ez volt az egyik fő érv a strapaphone mellett és baromi nagy akku. Oké, USB-ről tölthetőek, de azért az a kapcsolat sem használható esőben, legalábbis én nem láttam még olyan motoros USB töltőt, ami bedugott kábel mellett is vízmentesen zárna.. emiatt muszáj figyelembe venni a nagy akku kapacitást. Noh ez egy 6-7 éves nagy kijelzős készüléknél kapásból akksicserét jelent és még akkor sem tudja folyamatos netkapcsolattal azt, amit egy ilyen strapaphone.
Meg persze a másik, h ötvenpárezer ft-ból kijött mindez és gyakorlatilag kompromisszumentesen használható kizárólag navira. Nem féltem, ha leesik (reméljük) semmi baja nem lesz és tényleg baromi korrekt ezért a pénzért a hardver. Kíváncsiságból nyomkodtam a napokban, csináltam néhány összehasonlítást az iPhone-nal és azt kell mondjam, h alap műveletek mellett (levelező, messenger, böngésző, NAS elérés, navi) gyakorlatilag hozza ugyanazt a felhasználói élményt.
Jah és ami még eszembe jutott, h akkor már használom Polaris-on is ELM327-es, blutetooth-os OBD 2-es csatival és mondjuk az OBD Mary appal egy informatív műszerfalnak/ diag.-nak is.
Most pl nézem a fent említett SP Connect cuccost, 11 Pro Max-ra 40 rongy a konzol + tok. Szerintem az qrva sok. Főleg úgy, h a tokot folyamat cserélgetnem kellene, mert a gyári kinézetű bortokban tökéletesen megy a vezeték nélküli töltés, addig ebben tuti nem működik.
Más felől a folytonos rezonancia engem tényleg aggasztott. Több bejegyzést találtam én is, h az optikai képstabilizátort kinyírja. A motoros navikat meg már kitárgyaltuk, az xRider elég gagyi (volt olyanom), más felől a WinCe már 15 éve is egy foshalmaz volt. Nem is értem, h a Wayteq is miért nem fejleszti ezt az xRider-t és pakol rá mondjuk Android-ot valamilyen minőségibb csomagolásban.
Szóval így lyukadtam ki a már fent részletezett megoldáshoz. -
etnies
senior tag
válasz
Horvi #122290 üzenetére
Na ja, kénytelen az ember a két legkommerszebb márkából telefont venni, ha akar sok kiegészítőt. De az SP legalább gyárt Huawei tokot, nekem az kellett.
Egyelőre nem cserélek telefont, nekem fontos a 3D arcfelismerés (bár ebben a maszkos időkben szart sem ér, de egyszer véget kell érnie), Iphone-t meg nem veszek. Samsung S20 meg 2D arcfelismerős csak... Majd talán S30... -
zgospel
őstag
válasz
Horvi #121460 üzenetére
Hát, te jól gondolod, de sokan annyira fillérbaszó módon akarják ezt a hobbit űzni, hogy a kelleténél gyakrabban fogynak el fékügyileg. Kakucson ritkább, mert ott a tempó sem akkora és féktávok sem nagyon vannak.
Hungaroringen egyszer voltam eddig nyíltnapon, 2 motor sem tudott befordulni a célegyenes végén fékprobléma miatt.
Vagy amikor Euroringen a Ducati 1190 úgy füstöl, mint a Simson 1:30-as keverékkel...Szóval amikor nem adja ki az otthon szerelés, akkor csak reménykedni tudok, hogy nem alólam ütik ki a motort, nem előttem olajozzák össze a pályát, stb.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Horvi #121460 üzenetére
Jól gondolod, eddig a 125 2T rendszám és okmányok nélkül is akárhányszor feljött még ott is azzal kezdte Persu akkor kezdjek egy széthúzással másképp sok értelme nem lenne egy RS-nek pl.
Pedig haveri körben lenne egy szakadt Mito Evo2 80-90-ért... még mindig csábító ennyiért leütni és összetenni és kibelezni a feleslegtől... -
yodamastah
őstag
válasz
Horvi #120666 üzenetére
De ez az.
Amikor vettem idomok voltak rajta összetörve, meg egy lábtartó minusz, féktartály nem volt meg. Komoly baja nem volt.
Most már egy karcmentes alkatrész nincs rajta, de működik jól. Szerencsére egyik esés sem volt olyan hogy nagyobb tempóval megforgott volna. ILyenből elég egy, és kuka a motor.
Persze féltem valamennyire, nincs esés ingyen.
-
yodamastah
őstag
-
válasz
Horvi #120041 üzenetére
Én is 2 db tanktáskát használok a GIVI-töl. Az ST603-t és az UT810-et.
A 603 a minden napra, a 810 pedig túrára.
A telefon-tablet tartó (ablak, modul) nyáron nem használható, mert annyira túlmelegszik a tel/tabl., hogy leáll, kikapcsol. Tavaszi napos napokon csak tárolhatod benne, ha a WAZE fut rajta pl, akkor is túlmelegszik sajnos. A fólia ráragad részekben a kijelzőre, így az használhatatlan több esetben is.Tehát kitűnő táskák, nagyon stabilak és nagyon szeretem őket (a 810 es nek kulccsal zárható a tankloock rendszere, ezért nem tudják lepattintani pl. benzinkúton vagy...), de telefonos vagy tablettes navigáláshoz elég sokszor alkalmatlan.
-
imrufo
tag
válasz
Horvi #117982 üzenetére
Bocs, nem foglalkoztam a tartóval, mert kb minden motorra máshogy lehet felrakni. Van kormánybilincses változat, meg csavaros rögzítős is. Mondjuk amit linkeltem, ahhoz épp tényleg nincs rögzítő.
Nekem most egy [ilyen] cucc tartó része van kétoldalú ragasztóval felragasztva a villahídra, abban van a töltő. -
z123456789
addikt
válasz
Horvi #117677 üzenetére
Nekem ez bevált. Rendeltem egy tartalékot is belőle. Jön vagy egy hónapja.
Jövő szezonra be is tudnád fogni.
-
duni84
aktív tag
válasz
Horvi #117479 üzenetére
ha nem akarod tényleg minden darabkáját leszedni és 100.00% biztosra menni, akkor desztvízzel átöblíted, majd csavar vissza, desztvízzel feltöltöd, járatod, leereszted, átöblítés megint --> és most már átlátszó víz jön ki. na ekkor öntöd bele az újat). még így is összesen 7-8 perc lesz max (meg elmegy mondjuk 4-5L desztvized, de inkább kevesebb)
-
Czimby
addikt
válasz
Horvi #115600 üzenetére
Az úgy érdekes.
A DOT 3/4/5.1 glikol bázisú
A DOT 5 szilikon
Tilos őket keverni,
a karmantyút meg kend azzal
Én mindig úgy tudtam, hogy vagy a megfelelő fékfolyadékba áztasd be az összeszerelendő cuccokat vagy még jobb ha veszel kifejezetten dugattyúra/karmantyúra való pasztát. -
zgospel
őstag
válasz
Horvi #115264 üzenetére
Az enyém RS, de ez Street, nem Speed. 2017-19 között nincs hozzá gyári blipper sajnos. 2020-as modellévtől már a Streethez is kapható a blipper, az RS-hez szériában, de ez nem kompatibilis a korábbi 17-19-es modellel, mert módosítottak a váltószerkezeten és az ECU-n is.
-
canniball
nagyúr
válasz
Horvi #114022 üzenetére
Ebbe a keretbe már a Forcefield is belefér. Nem tudom idén lesz-e kiállítás (tavaly mintha azt ígérték volna), ott szokott lenni némi kedvezmény; vagy körül nézve a neten lehet találsz valahol valamivel olcsóbban.
-
zgospel
őstag
válasz
Horvi #114022 üzenetére
Velem sem biztos hogy sokkal előrébb leszel, de azért hátha
Ajánlani nem ajánlok semmit, mert fogalmam sincs hogy más gerincvédőhöz képest milyen védelmet és/vagy kényelmet nyújt.
Ilyet vettem tavaly ősszel 38-40 ezerért (nem emlékszem pontosan) [link]
Előtte pedig ilyen volt a kabátzsebbe téve, szóval ezt váltottam le [link]A Pro-Armor vékonyabb és szellősebb a másikhoz képest, egyáltalán nem érzem hogy rajtam van. Viszont elöl a hasamnál a pánt elég széles, ott majd lehet hogy nagyon be fog izzadni nyáron. Motoron ülve nem érezni a pántot, ha leszállok a motorról akkor felegyenesedve kicsit felcsúszik a hasam tetejére.
-
etnies
senior tag
válasz
Horvi #113960 üzenetére
Úgy tűnik, ők lesznek a befutók, gyorsan válaszoltak és van casco a motorokon, kicsi önrésszel.
Volt olyan kölcsönző, aki azt állította, hogy nem lehet casco-t kötni lopásra a bérmotorokra. Én meg nem akarok kifizetni 3-6 milliót egy esetleg ellopott motor miatt, kiestek a versenyből. -
etnies
senior tag
válasz
Horvi #113960 üzenetére
Sajnos nem, negyedik kölcsönző apróbetűsét olvasom at, ezért írtam.
Itt UK-ban van olyan, hogy, ha kifizetek némi extrát, akkor 0 Font önrésszel mehetek a forgalomban, bármi történik biztosítva vagyok. Ugyanígy bérletem kocsit Hollandiában is, tehát nyugaton van ilyen.Románokhoz mennék, ott nincsenek utak és őrült módjára vezetnek, nem kockáztatnék sok pénzt.
Egy GS-t vagy egy Tigert vinnék.
-
Geresics
addikt
válasz
Horvi #113859 üzenetére
tapasztalat csak lassan jön, májusig kb. motorra sem fogok tudni ülni időhiány miatt. Ülésről pedig azt írta az előző tulaj: "TomMot-nál lett túrásítva gél + tehermentesítő szivacs +.. fizettem érte 60e forintot"
Többit korábban írtam, de ha van konkrét kérdés, szívesen válaszolok - már amennyire 150km után tudok -
Micsurin
nagyúr
válasz
Horvi #113656 üzenetére
Akkor nem zsírtalanított szerintem, pont olyan az alja mint a GoPro talpak ha rendesen fent van akkor az fent is marad.
Én anno a Honor 8-on annyit műveltem pluszba finoman 2000-res papírral feldörgöltem a tok hátulját, hogy ne fényes csúszós műanyag felület legyen.
Lent az őslelet tankpad... majd 40 percembe és két vízhólyagos ujjamba került. Melegítem, melegítem a fele szépen lejött nyomtalanul majd a másik felénél hiába húztam finoman elszakadt a p*ba és a fele ott maradt a ragasztós szivacsnak szóval boldog hangok szállhattak fel a garázsból...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Horvi #113652 üzenetére
Ha nem lenne kapásból 4-5 fontosabb dolog már tettem volna a Hondara is. Ha a tok, amire ragasztód a tartónak a talpát jó minőségű és fogja rendesen a telefont akkor nem lesz vele probléma. A "saját" tok a kérdéses rész, nekem a gyári tok a Honor 8 és a P20-nál is bejött utóbbinak sokkal stabilabb a gyári hard case. Azt meg nem rónám fel hibaként, hogy a műanyag a fedetlen udvaron tárolva 8-9 hónapot elöregedett...
Ebből a pénzből a Quadlock egy baromi jó megoldás!
Megjegyzem, haverom nem tokra ragasztotta a talpat.... úgy nyomta a HTC One valagára mint a pinty!
-
Micsurin
nagyúr
-
KrAt
veterán
válasz
Horvi #112735 üzenetére
Énis erre gondoltam, hogy még talán többel is, ha már ennyire instabil volt..
De amúgy ilyen időben, amikor még soha nem vitt utast, komolyan most kell kísérletezni? Tegnap hazafele még az Accorddal is rendes téligumival tudtam csúszkálni az úton (direkt), nemhogy egy virsligumis, nyárigumis, alig használt motorral
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Horvi #112572 üzenetére
De, ha elől kicsit teszel fel jobban fogsz megindulni, ha nagyobbat elnyújtod a végét, hátul pont fordítva ha kisebbet teszel fel vesztes a gyorsulásból míg ha nagyobbat akkor a végéből vesztesz de nyersz valamennyit a gyorsuláson.
Erre van btw a Gearing Commander, egész jó oldal.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Horvi #112475 üzenetére
10 perce próbálom kihámozni de még a ragozás se megy a guglinak.
"Csaptelep és a szelepszár között" tökre jóMondjuk a csapágyak látható kopást mutattak kíváncsi lennék mit takar, csere, cserehatár, megkopott de jó.
Biztos én vagyok hülye de szeretem tudni mit várhatok az aktuális öreg vastól amit bevásároltam.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Horvi #112148 üzenetére
Persze hogy bejovos, azert van parkoloban. A ktm indokolatlanul olcso. Az nsr ezek kozott szerintem a leggyengebb, mert azert az a fek es futomu, ehhez kepest a WOLF RGV blokkbol tobbet lehet kihozni, mint az NSR bol. Es az SZR? TZR 250 vazban, banan lengovillaval felforditott villaval 320 as tarcsaval egy egyhengeres 4T? Normalis 2T vaz-fek-futomu egy egyhengeres nem 2Tnek? Zsenialis.
A mito pedig olcso es szar. A katana meg jol nez ki. Target design 1982 bol.
Most valamiert leszedte a legolajos gsxr 750 es cafe racert, kulonben az is benne lenne, attol meg sugarban hanynak itt az emberek, kar hogy mar nincs koztuk. -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest