- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik napszakban merül majd le az iPhone 17 Air?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Moleman #136480 üzenetére
Nagyobb fordulat, nagyobb literteljesitmeny miatt.
Sokkal nagyobb stressz az alkatreszeknek a nagyobb fordulat.A kis forgotomeg a fotengelynek nem tesz jot, ha mar az elettartamot nezzuk csak es kizarolag. a fotengelyt legtobbszor nem lehet felujitani, miutan a csapagyazas elkopik, mivel ennyire terveztek, ekkorra mar tele lesz mikrorepedesekkel, es el fog torni az uj csapagyakkal.
Autos km teljesitmenyt ki lehet hozni motorokbol, extrem lassu motorozassal, es ha addig forgatod, mint egy autot.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Moleman #136379 üzenetére
Biztosan rovidebb az elettartama, mint az acelnak, az aluminiumot vekonyan anodizaljak, az egy kemeny reteg, de nagyon vekony. Alatta puha aluminium lesz.
A supersprox is inkabb azt csinalja, hogy aluminium hordozora acel koronat rak, szegecselve. Itt azert nehany felhasznalonal az aluminiumbol ki tud szakadni a szegecs, ehhez persze eros motor, es ezt kihasznalo pilota kell, de acelnal ilyen nem fordul elo. -
goofy85
kezdő
válasz
Moleman #136301 üzenetére
Nekem az előző kocsim AT volt, már a soksebességes váltóval és nagyon adta. Most ideiglenesen kézi van, de talán hó elején megérezik az új kocsim és megint AT lesz. AZ a baj, hogy sokan legutoljára (ne vedd magadra) még a 3 sebességes időben vezettek AT-t és az van a fejükben, de a modern 6-8-10 sebességesek nagyon egyenletesen mennek. Akkor jön rá az ember, ha beszop egy nyári péntek délutáni M7 dugót, vagy egy körútit Pesten és nem kell folyamat az üres-1-2 közt kalimpálni, meg kuplongolni. Amúgy szar, ha az ember egy szerpentinen csapatja, rendszeresen járok át a Mátrán és nem lehet sportolni vele nem volt és az újban (ranger) sem lesz üzemmód kapcsoló.
-
fodin
tag
válasz
Moleman #136265 üzenetére
Kb. 20 e km-t tettem bele egy NC700X-be, ha ki vagy hegyezve a fogyasztásra, akkor az NC750 irány tökéletes, nekem 4 fölött nem igazán fogyasztott, de ésszel használva nem lehetetlen 3-3,5 l-rel járni vele. Ha javasolhatom, ne vesd el a DCT-t, amíg ki nem próbáltál egyet, az enyém is az volt, most is azzal venném. 2 év után kezdtem gyengének érezni, de ez nagyrészt azért volt, mert hosszabb túrákat (országhatáron túl) is tettem 2 személlyel, így autópályán már kicsit kevés volt nekem. Ha nagyrészt ingázásra használnád, nézz rá az NC750D-re is, ott a szél/esővédelem lényegesen jobb, ingázásnál szerintem egyik fő szempont lehet. Sokan mondják, hogy unalmas az NC széria, részben talán igaz is, de nekem nagyon kellemes élmények kötődnek hozzá.
Utána egy VFR800X volt, nagyon más liga (futómű, fék, dinamika és fogyasztásban is), imádtam, de (főként) ingázásra nem ezt választanám, sajnos az élethelyzet változása miatt mennie kellett a háztól.
Most egy 1250-es Banditom van, amit ingázni sajnálok használni, ha lenne helyem/pénzem, biztos lenne egy NC bejárni (vagy egy SH300). -
Mentolka
senior tag
válasz
Moleman #136272 üzenetére
Én egyébként azt javaslom, hogy mindenképp próbáld ki a jelölteket! Ha mást nem is, egy üléspróbát kötelező tenni, de pl. nekem az Ivanicsnál odaadták próbakörre a Kawasakit, a Harmatinál mehettem SuperTenere-vel, a RodeoRide-nál MT Tracer-el, a Triumphnál Tiger900-al, a Wallisnál S1000XR-el. Elvileg a Motorrad is odaad tesztelni motort (Suzuki, Ducati).
-
-
KoVee84
senior tag
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz
Moleman #107235 üzenetére
Szia!
NC ügyben tudok nyilatkozni, igaz nekem S verzió van, egy 2015-ös modell, viszont burkolattól eltekintve semmiben nem különbözik a kettő. Én elővárosi igázáshoz használom leginkább, napi 40-40 km-t.
Én két éve hajtok egy S verzió, teljes megelégedéssel, a fogyasztása egyszerűen bajnok 3-3,5 literrel eljárok, amikor elmesélem komolyabb motort hajtóknak, csodálkoznak, hogy egy 750-es blokk, hogyan ehet csak ennyit.
Nagyon jó a tároló rekesz a "tank helyén", az én méretű sisakom be megy, de sok NC-s kolléga mondta, hogy nem minden sisak megy bele, de whatever. Egy kisebb, közepes bevásárlás tartalma belefér, vagy egy karton sör egymáson.
De akár, még egy két napos ruházat is belefér, ha kisebb túrára megy az ember. Ha kell megy, nem tudod agyonforgatni, mert 6600-nál már letilt, az újakat már felengedik 7500-ig. Az irányíthatósága tökéletes. A súlypontja nagyon lent van, ami szintén tök jó dolog, mivel egyszerűbb a kezelhetősége. Kis íven megfordulsz vele simán, kanyarokat szépen veszi, oda megy, ahová beteszed, köszönhető a 160-as guminak.
Az ülés kényelme az relatív, egy idő után már én is elkezdek fészkelődni 200-250 km után, pedig nagy ülepem van és nem is csontos a 95 kilómmal, ajánlott egy Shad zselés ülésre cserélni a gyárit, úgy meg lehet duplázni a hatótávot az üléssel.
És, amiért én valószínűleg jövőre eladom (ha a jó ég is megsegít), az nem más, mint az 54 lóerő. Nagyszerű, hogy alul nyomatékos, de mire elkezd húzni, legalább kettőt vissza kell pakolni, hogy meginduljon, plusz gyorsan leforog. Szó se róla, lehet vele gyorsan menni, mert pályán nekem meg volt a 191 km/h, de az élvezhetetlen volt.
Kiváló tanuló motornak tartom, de ebben a motorban számomra nincs meg a tűz, pedig szeretem. Viszont kivisz a világból, szépen nyugodtan elvisz A-ból B-be, nem egy stresszes motor. Nem ettől a motortól fog felpezsdülni az ember vére.
Az X-is kb ilyen érzés, csak burkolattal és egy front plexivel. Illetve, ha NC-t veszek, mindenki azt mondja DCT-ben érdemes beruházni leginkább.
Illetve, ha bármilyen kérésed lenne, keress meg minket Facebookon: Honda NC Club Hungary néven.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz
Moleman #107235 üzenetére
Mivel vidéki, ingázós gépet keresel, először mérlegre kell tenned, mit is akarsz, a motornak és a robogónak is vannak előnyei-hátrányai.
A robogó nagy előnye a nagyon jó szélvédelem, a jó tárolási lehetőség, a könnyű kezelhetőség és az, hogy nagyon vigyáz a ruhádra. A legtöbben 10 fok körül már elteszik a motorjaikat mert fáznak rajta és a gumi sem tapad megfelelően. A robogókat máshogy tervezték: az időjárás elleni védelem nagyon jó, sokan vagyunk, akik télen, mínuszokban is nyomjuk, nem csak a napsütéses hétvégéken pattanunk nyeregbe. A nagy plexi gyakorlatilag teljesen leszedi az ember felsőtestéről a szelet, a lábtakaró ugyanezt teszi a lábadnál. Az SH-mhoz például olyan kötény jár, ami gyorszárral felcsatolható a derekamra, a kb. derékszögben behajlított lábra tökéletesen illeszkedik, belül szőrmével bélelt és egyáltalán nem fúj be alá a szél. Olyan szinten jó, hogy kisebb távokra, fagypont körül aláöltöző sem kell. Ha már szóba került az XMAX: az ülés alatti csomagtárolója hatalmas, érdemes ezt is számba venni a fontos szempontok között. Ha eldőlsz vele, sokkal komolyabb esélyed van arra hogy nem szorul alá a lábad, mint egy motornál.
Az NC750 viszont a robogóknál sokkal jobban megy, dögösebb és gyanítom, hogy országúton picivel jobban is fogyaszt a robogóknál. Nekem legalábbis simán benyakal országúton 4 litert az SH300, igaz, nem a teherautók tempójával haladok vele. Az NC-nek élménydúsabb, komolyabb a futóműve és most 2.3-ért megy akciós áron.
Terepezésre, túrázásra is alkalmasabb alkalmasabb a robogóknál.
Összegezve: a motor inkább az élvezetről, a robogó pedig a praktikumról szól. Egy alapvetően ingázásra használt járműnél nálam az utóbbi lenne a nyerő, de ezt mindenkinek a saját igényei alapján kell eldöntenie.
-
Geresics
addikt
válasz
Moleman #107235 üzenetére
+1 az NC750X-re! Amiket írtál, arra nagyon jó szerintem!
Nekem nagyon tetszett! -
vlevi
nagyúr
válasz
Moleman #107235 üzenetére
Szerintem én az NC750-t választanám.
Biztos lefikázzák az emberek, mert 750-es létére nagyon gyenge, papíron. De ez nem véletlen, éppen azért olyan kevés a lóerő, mert nagyon alacsony, már-már autós a fordulatszáma. Ha azt a blokkot engednék 10ezerig pörögni, az is tudna 100 lovat.
De én azért nem választom az NC-t, mert 1 hete a Tracert választottam
Végre ma délelőtt kisütött a nap, úgyhogy el is indultam vele, egy kicsit hosszabbacska gurulásra, itt a Zemplén körül.
Első állomás, Tokaj, csak, hogy legyen róla egy rendes napsütéses kép. Ez mehetne az összefoglalóba is.Második megálló, Hollóháza környékén, a magyar-szlovák határon. De tényleg a határon
Az a sötétbe burkolózó alak én lennék.Itt kérdezném meg runner125-től, hogy ő, amikor off roadozik, hogyhogy nem tudja annyira összemocskolni a gépét, mint én, 10 perc eső után????
És akkor pár szót a motorról. Mivel ez volt az első, kb valamilyen gurulásom, amióta (1 hete) nálam van.
Kezdek összeszokni vele, nem lesz baj, mostmár megmarad
Olyat tőlem ne kérdezzetek, hogy a futómű milyen. Foggalmam sincs, nem volt sokféle motorom, nincs összehasonlítási alapom, és a határokat sem feszegetem. Biztos lehet bele jobbat tenni, jó pénzért, és biztos vannak nála sportos használatra jobban megfelelő futóművű gépek (pl. házon belül az MT-09 SP).
Az, amit eddig is tudni lehetett róla, az a három dolog, hogy a motorblokk nagyon fickós, az ülése kemény, a szélvédelem pedig lehetne jobb is.
A mostani 250-260km-es kis guruláson még nem volt kifogásom az ülés ellen, de tényleg vékonyan van párnázva.
Szélvédelemre már rendeltem egy plexi magasítót, a V-Stromon is volt, azzal biztosan jobb lesz. De ez a szélvédelem dolog megint mindenkinek a saját ízlésére van bízva. A neten rengeteg képet látok, ahol csak egy, a csupaszmotorokra használt apró szélterelőre cserélik a gyári plexit. És persze van a másik véglet. De azthiszem, ez minden motortípusnál így van, a gyári szélvédelemmel sosincs senki megelégedve. Örül is neki a Givi, MRA, Puig, ... -
Gaboman
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Moleman #88771 üzenetére
Egy szabót kell felkeresni vele. Megnyugtatlak a drága farmerben se feltétlen passzol a térdprotektor. Konfekció méretek. Annyit is érnek. Nekem a Richa farmeren pl. befelé fordulnak a szar és szűk szabás miatt, amint behajlítom a térdem és a csípőm.
A cordurával meg az a gondom, hogy a zseb fejjel lefelé van és a vékony tépőzár csík kevés, hogy megtartsa a protektort. Az meg folyamat lecsúszik.
A dzsekivel se vagyok elégedett.
Szar az egész márka.
Majd nézek egy másik márkát, amiben D3O protektorok vannak.Level 2-es védelemmel gyárt vki dzsekit?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Moleman #88744 üzenetére
Először is: te -15-ben motorozol? Maga nooormális?! Nem félsz a jégtől?
Aztán mennyi ideig tartott az út? Én 0-5 fokban jöttem egyszer 360 km-t, a nagyját autópályán. Úgy egy óra után kezdtem átfagyni. Munkába járni tökéletes arra a 15 percre, addig azt hittem ez így fasza.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Moleman #88744 üzenetére
Én télen +8-10 foktól vagyok hajlandó motorozni, ebbe az izébe viszont (a nájlon bélés miatt) először beleizzadok, utána meg elkezdek rohadtul fázni. Előtte egy használtan vett, kopott Kushitani-m volt, az nagyon komfortos viselet volt ősszel-télen-tavasszal, viszont az meg nyáron volt túl meleg - szellőzők hiányában. Sajnos a nálam töltött 2 és fél év (és sokszori mosás) után szétfoszlott az egész.
-
Geresics
addikt
válasz
Moleman #88730 üzenetére
én egy ilyen hálós FOX-Titan copy protektor-inget használok. Estem benne már terepen 60-70 közötti tempóval elég hatalmasat, és azon kívül, hogy a varrásminta látszott pár napig a bőrömön, azon kívül semmi bajom, szóval nálam l vizsgázott!
-
Moleman
addikt
válasz
Moleman #88727 üzenetére
Ha valakinek van tapasztalata ilyennel, az előző linkelt hálós anyag, vagy ez a harisnyaszerű anyagú a kellemesebb viselet? Utóbbi jóval olcsóbb, tartok tőle, hogy kellemetlen lehet.
-
freelanced
addikt
válasz
Moleman #88688 üzenetére
Na igen biztos volt valami...
Teasüti
Nincs feltétlenül bajom azzal hogy bunkó mindaddig amíg le tudjul szervezni a dolgokat. De ha ez hátráltat is az már zavaró. Meg ilyet mondott hogy ő honnan tudjon bármit nem szerelő. Pedig nem kérdeztem én semmit csak elmondtam hogy mi a probléma miután rákérdezett hogy miről is van szó.
Esetleg Pesten vagy a közelben tudtok normális szervizt?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Moleman #88682 üzenetére
Olyan hangos relét, amit a motoron is hallasz, tuti nem találsz. De miért nem veszel egy sima több körös relét és a kattogást az egyik körrel átteszed vizuális "élményé", pl. led villogtatássá. Bár az index amúgy is mutatja a villogást. Esetleg egy hangosabb zümmert is rá lehetne tenni.
-
demars
addikt
válasz
Moleman #88464 üzenetére
A sötétkék jól néz ki. Shoxban néztem még tavaly, elég drága volt ott. Itt nem nézted? Szinte ugyan az az ár és tudsz próbálni. Mondjuk az ebayes szerintem jobban néz ki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Moleman #88436 üzenetére
Peldaul az, ha egy joertelemben fereg bandaval mesz endurozni, ott az lesz a verseny, hogy ki tudja a masikat betakarni sarral, homokkal, murvaval... Tragyales folddel
Ilyenkor jol jon a sild.Errol mindig eszembe jut, mennyire imadok endurozni. Kell venni egy normalis endurot. Anyamekhoz.
-
freelanced
addikt
válasz
Moleman #88436 üzenetére
Ahogy gondolod. Jelenleg én is nagypapa tempót diktálok szerintem de attól még lehet egyet gurulni valamerre. De persze ahogy érzed. Én sem akarok azt, hogy mások miatt belesodródjak olyan helyzetbe amihez kevésnek érzem magam.
_______________________
Egyébként ez a sisakos dolog meg nem sok vizet zavar. Leírta, lehet, hogy valaki tanul belőle.
-
-
Geresics
addikt
válasz
Moleman #88295 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy a gyújtáskapcsolóval
kellillik lekapcsolni, de olyan régen mondta valami "nagytudású" (akinek valamiért el is hittem), hogy már nem emlékszem a lényegre, csak arra, hogy ne a vészkapcsolót használjam ha nincs vész...Szerk.: lehet, hogy a gyári kiskönyvben van leírva?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Moleman #88286 üzenetére
Nem értem, hogy a Suzuki miért spórolta le a világításkapcsolót.
Nem csak a Suzuki, egy ideje már egyik márkánál sincs. Mivel motoron kötelező a világítás nappal is, így nem felejti el a kedves user felkapcsolni, de azt is el tudom képzelni, hogy törvényi háttere is van annak, hogy nincs kapcsoló.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Moleman #87862 üzenetére
A "nemlopót" lemaradt a hirdetés szöveg végéről.
Egyébként nincs ebben semmi meglepő. Nyilván kamu az egész, vagy ha igaz, akkor kurvára nem tiszta úton jutottak hozzá.
Nem kell komoly emberismerőnek lenni.
1.) Írástudatlan 2 bites embernek soha nem lesz 1 millája motorra.
2.) A környezet és a motor állapota köszönőviszonyban sincs egymással. Erős ambvivalens személyiségre vall, ha valaki a környezetét telibeszarja, de a motorja patika. De h konkrét legyek, putriból nem szoktak ilyen motort árulni.
Ezt követően engem 1 másodpercig sem foglalkoztatna. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Moleman #87787 üzenetére
Párszor néztem csak alkalmazás szinten a felvett áramot, műszerrel nem ellenőriztem.
Az S7-esem sztenderd (5V) töltésnél sosem vett fel 1A-nél többet. Nulláról 3 óra alat tölt fel kb, ami stimmel.
Talán a max amit eddig láttam olyan 1000-1060 mAh lehetett.Nem tudom hogy vehetném rá, h ennél gyorsabban töltsön, gyorstöltésnél se végez látványosan hamarabb.
Szóval szerintem berendelek egy ilyen usb töltőt a motorra.
Vagy építek egyet buck konverterből meg szigetelt csatlakozókból. Vagy olyan tartót veszek, amihez jár a töltő.
Dilemma... -
veze
őstag
válasz
Moleman #87304 üzenetére
Az én kipufogóm szerintem nem E jelű mert műszakira visszatették a gyárit ( így vettem, hogy rajta volt, de kaptam vele az eredeti gyárit is) és papirom sincs rola
[link]
Akkor jobb ha leveszem? mire számíthatok? bírság? rendszámot levehetik?
Olyasmit olvastam hogy ha bizonyos decibel értéket meg nem halad 2/3 névleges fordulaton akkor papir nélkül sem kifogásolható. Viszont ilyesmi mérőműszert ritkán hordanak a rendőrők magukkal. Akkor viszont marad a szubjektivitás.. Bele akar kötni vagy nem..
(A korábbi gazdája szerint nem háborgatták a rendőrök emiatt)
Eredetiség vizsgalaton nagyon fikazta a csávó, hogy ő ugyan levetetné, meg megbüntetné az ilyeneket ( pedig be sem indítottam azt se tudja milyen a hangja)
nekem egyszer EÜ alkalmassági vizsgalaton szolt a doki hogy a jogsimmal mi van mert már 10 hónapja lejart ( nála ujítottam azt is mindig ( Addig ugy jártam kocsival, motorral egész nyáron át) -
LustaDick123
tag
válasz
Moleman #86892 üzenetére
A Bandit egy gyerekbringa a nagy túramotorokhoz képest, és hidd el pont elférsz ott, ahol a robogóval is.
A sor4 600 dolga meg hogy forogjon, még akkor is, ha az alul nyomatékosabb fajtából van.Ha a lábtér elég, akkor vidd el az ülést kényelmesíteni és egy jó igáslovad lesz.
-
LustaDick123
tag
válasz
Moleman #86867 üzenetére
Ha 100 körül 5000-et forog hatodikban, akkor az a gyári áttétel.
Elárulom olyan 6000 körül egy kicsit tétovázik, aztán elindul. Olyan 9000 körül pedig még jobban elindul.
Hagyd így az áttételt, jó a gyári. Előzéskor így is vissza kell ezeken rúgni párat, főleg hegyre fel. -
imibogyo
veterán
válasz
Moleman #86804 üzenetére
Én meg már nagyon régóta azt nem értem, hogy miért erőltetik ezt az E-betűs szarakodást (mármint a kizárólagosságát és a megkerülhetetlenségét nem értem). Teli van az internet ügyes és igazán tehetséges emberekkel, akik kis hozzáértéssel és mondjuk egy jó elektroszaki ismerőssel a gyáritól (akár) sokkal jobb világítást is össze tudnának hozni, anélkül, hogy a szembejövőt, vagy a mögöttük jövőt vakítanák (fókuszált fény több fényforrással pl. filléres megoldás, már az egy-kétszáz forintos zseblámpák is tudják)...
A fényerő sem probléma (mondjuk ez a megoldás semmilyen szinten sem tetszik és logikusan nem is a hazai szabályozásnak megfelelő,.csak a fényerősség kérdéskörre hozom példának, hogy sok mindent ki lehet hozni LED-ből).
Egyszerű lenne a dolog szerintem. Felrakod az egyedi lámpát és majd a műszakin, vagy egy dedikált központi ellenőrzésen (mondjuk külön díjazás fejében, ami nekik is hasznos lenne) ellenőrzik a működését (ezért (is) vannak ott). Ha megfelel a vetítési kép és a többi "gyorsan" ellenőrizhető paraméter, akkor kapnál róla egy az aktuális állapotot dokumentáló, fotókkal kiegészített megfelelőségi igazolást, amit a rendőröknek is be lehetne mutatni ellenőrzéskor, aztán kezitcsókolom. Ha meg nem, akkor kivágnak, mint macskát sz....
Ugyan a témában OFF, mert eleve off-road célra készült a következő készlet, tehát közúton nem használható legálisan, de ezen is jól látszódik, hogy LED-ből mi minden kihozható. Aki használt már éjszaka enduro-t az tudja, hogy a legtöbbnek a lámpája elég gagyi (ez pl. egy Husky 701-es gyári tompítottja és távolságija) és hogy egy kis LED-es átalakítással / kiegészítéssel (akár E-jelessel / gyárival) hova lehet ezt fejleszteni (LED tompított és távolsági)... Innentől pedig már megint csak egy lépés lenne, nem csak a fényerőre, hanem a vetítési képre és a foncsor egyéb alapvető tulajdonságaira is odafigyelni (akár foncsor "maszkolással" kialakítani a megfelelő vetítési képet) és már mehetne is át a műszakin...
És NEM, szerintem ha nem sufnituning a cucc, jó a foncsor és jól be is van állítva a lámpa, akkor nem vakítja a LED-es lámpa sem a szembejövőt. Volt szerencsém egy hasonlóan megoldott GS-el együtt motorozgatni és amikor szembejött velem, akkor sem vakított (mondjuk én kértem a próbára, közúton nem nagyon használja az illető, csak eldugottabb helyeken, mert gyárilag is ködlámpaként, vagy off-road lámpaként kerül rá az ilyen a motorra és nem akar problémát a közeggel, pedig az övé logikusan E-jeles, vagyis DOT megfelelőséggel rendelkező).
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Moleman #86802 üzenetére
Én semmilyen ledes lámpából nem találtam még nagy fényerejűt. Töltőfeszültség alatt mindegyik gyenge. Én nem értem. Ha a biciklimre tudok venni elemes féklámpát 1 wattos leddel, ami konkrétan kisüti a mögöttem haladó szemét (Blackburn Mars 4.0), akkor motorra miért nincs ilyen? Még egy értelmes ledes panelt se láttam eddig, amin lenne led driver (mert hagyni beesni a fényerőt elég igénytelen megoldás).
Az ebay-es indexek meg különösen igénytelen filléres kínai ipari hulladékok. Meg még be is ázik némelyik.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Moleman #86558 üzenetére
Mert az a jó, hogy úgy kímélik az ügyfél motorját, hogy ki sem próbálják? Hányszor volt már, hogy úgy kellett visszavinnem pl. a kocsit, hogy ha egy métert ment volna vele, rögtön feltűnik, hogy elbaszta. Pl. volt,hogy az olajszűrőt úgy tekerte rá, hogy az O gyűrűt elcseszte
és hazamentem, nézem, folyik az olaj a kocsiból ha nyomás alatt van. B+.... Hívtam is.
Engem nem zavar ha normálisan próbálják ki.
-
Grillo
őstag
-
AllTheBest
őstag
válasz
Moleman #86334 üzenetére
Vizsgás a motor...
Egyelőre szerintem az lesz, hogy berendelek kínából egy kamu ktm fejidomot 6ezerért már e jelzéssel ellátott is kapni, aztán abba már megy s2-es izzó, amiből már vannak nagyobb teljesítményűek is
HSM: Gyárilag én sem tudom, hogy hová valóak az rs-ek, de az biztos, hogy nem a magyar utakra... Pályára szeretik az emberek megcsinálni.
Ez a motor arra jó, hogy legyen az embernek valami normális erejű gépe akkor, ha nem akar várni a2-re vagy korlátlanra. Én még 1-2 évig elhajtom a sajátom, egész élhető kis motor, Az enyémen a henger pl 40-45 lóig tud normális karbival és kipuffal, 120 kilóhoz az is bőven elég, nem mondom, hogy sok, de egy 50-es kis szar utána már ez is elég
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest