- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
baboss
őstag
válasz
Lomha 8V #129492 üzenetére
Pont ezt jutott az eszembe nekem is. Van egy bukkanó is előtte, ott is volt már pár baleset.
Én minden bukkanónál kimegyek az út szélére, ha esetleg egy idióta előz nehogy elcsapjon. Az autópálya lehajtó is elég veszélyes a kanyarban. Pár éve egy idióta nő miatt majdnem frontálisan ütköztem vele. A pályáról lekanyarodott egy kamion, mellettem a pályára fel akart kanyarodni egy kamion a besoroló sávban állt. Pont mellette mentem a sávomba, amikor szembe megjelent a csajszi kocsija, igen csak meglepődtem, hogy mi a fszt keres ott. Éppen hogy eltudtam menni jobbra, szerencsére volt egy lekanyarodó sáv ahova el tudtam menekülni. Remegtem utána mint a kocsonya. Az volt a mákom, hogy amikor meglátott engem nem kapta félre a kormányt, csak jött egyenesen, de már fékezett.
-
#56573440
törölt tag
válasz
Lomha 8V #129316 üzenetére
Elég sok esetben csináltak ilyet... Mondjuk jellemzően inkább akkor, ha a tc, bpautósok és társaiknál jelent meg 1-1 anyag, jellemző hogy volt folytatása is. A fehér, fékezgető, rendőrségi igazolványt lobogtató audis pl, de ezer meg egy van...
Olyan szintig igaz ez, hogy a bpautósok elvben már a publikálással egyidőben értesíti a rendőrséget kitakarás nélküli videóval. -
Geresics
addikt
válasz
Lomha 8V #129316 üzenetére
Hallgattam pár hónapja egy riportot valami főrendőrrel, és ő mondta, hogy lehet fedélzeti kamera felvétele alapján eljárást indítani, de kizárólag feljelentés esetén. Attól, hogy a youtebe-ra, facebookra, vagy bárhova máshova feltöltik, a rendőr nem indíthat eljárást még hivatalból sem. Arra nem emlékszem, hogy csak a felvételt készítő tehet-e feljelentést, de logikusan szerintem igen, elvégre ő volt ott, ő látta, ő tudja az időpontot, stb.
Erről szól a legújabb "pofátlanítás" videó is, amit már nem civil rendőrautókból állítottak össze, hanem lakossági bejelentések alapján, és abból is csak a súlyos (bicskanyitogató) esetekben, mert nem céljuk a sárgán átcsúszó milliónyi bejelentés... -
#14787072
törölt tag
válasz
Lomha 8V #129187 üzenetére
Régebben írogatott ide egy srác, aki a KTM-gyárban dolgozott. Szerintem ő is tudna mesélni érdekeseket a minőségről....
De ez nem csak a KTM-et jellemzi, hanem más márkákat is. A kulcsszavak: költségoptimalizálás, tömegtermelés.
Megvan az a sztori, amikor évekkel ezelőtt a BMW 300 ezer motort hívott vissza, mert számos esetben menet közben eltört/elrepedt a hátsó féktárcsa tartókonzolja, amit a súlycsökkentés miatt alumíniumból készítettek eredetileg? Vagy amikor kispórolnak egy 3 euros gyári zsírzást, ami miatt a szöghajtásnál a bordástengely 3 év után olyan rozsdás, mintha legalább 10 évig esőben állt volna.....Vagy az új Africa Twin, amin olyan jól sikerült a tank gyári heggesztése, hogy a varratról apró darabok málltak le, ami szépen eltömítette az üzemanyagpumpát és az injektorfejeket is cserélni kellett. A sor végtelen....
-
csongi
veterán
válasz
Lomha 8V #129094 üzenetére
Ezek nekem nem tetszenek.
Olyan, a m..om a köszörűkövön vizuális élmény, ezekkel vízszintes vonalvezetésekkel.
A hangja az fincsi a Honda blokknak.
Ezek ilyen mai cafferacerek lennének?Az ülés magasságok sem éppen az alacsony pilóta barátai.
795 meg a Vitpilen-nél 835. -
etnies
senior tag
válasz
Lomha 8V #128764 üzenetére
Ez a cipőfűző jónak tűnik, teszek még egy próbát. Köszi az ötletet.
Benne hagyom a fékbetéteteket, csak elmozgatom a dugattyúval ellentétes oldalra, óvatosan behúzom a féket, hogy kijjebb tolja a dugattyúkat, de ne essenek ki.
A gumiharang alatti fémet kell valamivel kenni vagy zsírozni (szilikon?) Szépen jár, de ha már ott vagyok... -
-
Somatom
veterán
válasz
Lomha 8V #127943 üzenetére
A Street Bob nekem túl klasszikus, nem elég "rosszalkodós". HD elöl egy tárcsával nálam felejtős. Nekem a Low Rider S a tuti. Már, ha lecserélném a Dyna Sportot.
-
#56573440
törölt tag
válasz
Lomha 8V #127792 üzenetére
És a legjobb amikor nem a motort szabják el hanem a te adataidat... 40+-os nő ült mellettem egy kormányablaknál pár éve, jogsi hosszabbítás. Fene tudja már a dátumokat de valahol 1990 körül szerezte a jogsiját, a rendszerbe úgy lett feltöltve hogy 1890... Akkor nem sírt semmi. Bezzeg amikor hosszabbíttatni akarta... Mondták neki hogy hát nyilván az adatrögzítéskor amikor papírról migrálták őt valaki elütötte, kéne az eredeti vizsgaigazolás amivel ugye annó befáradt az okmányirodába hogy jöhet a jogsi... Még én is átnéztem hogy ugye ez most vicc... Nyilván nem volt már meg neki, a pult túloldala meg ott hisztizett hogy hát azt meg kell őrizni így örökre, vagy tessék visszamenni a sulihoz és kikérni újra... Nyilván hamar megtudta hogy nem csak a suli szűnt meg úgy 20 éve hanem az épületet is elbontották úgy 15 éve... Erre a "hogyan ne" ország becses adminisztrátora annyit tudott mondani hogy good luck have fun...
-
#56573440
törölt tag
válasz
Lomha 8V #127787 üzenetére
Teljes a fejetlenség... Megvettem a motort, eredet vizsga, átiratás egy helyen mert időm nem volt ezzel -is- foglalkozni. Simán átvezette a törzskönyv számot km állásnak. Ez nettó 100x-os futás lett volna barátok között is meg az apró
Imádom hogy ezeknél egy dolog tuti, hogy fizetsz, de felelősséget nem vállalnak semmiért, fellebbezésnek meg helye nincs...
-
Biqci
aktív tag
válasz
Lomha 8V #127787 üzenetére
Ok ez nem most volt, sőt utána 1-2 évvel a komplett ottani KPM megbukott. Ezt csak remélni tudom, hogy tisztult a helyzet, bár ami Pesten asszem tavaly volt, hogy ott még böribe is kerültek a vizsgabiztosok, nem sok jóval kecsegtet. De szerencsére ebből kimaradok, itt nincs okoskodás, ha valami okés az simán átmegy, ha problémás akkor bukó és nincs alternatíva a zsebbe
-
Biqci
aktív tag
válasz
Lomha 8V #127776 üzenetére
Jó sztori és jellemző a hivatali szakemberekre. Nekem szerencsére soha nem volt ilyen jellegű problémám, max. annyi, hogy kb. 20 évvel ezelőtt amikor még taxiztam, olyan nem volt, hogy valaki csók nélkül vigye vizsgára az autót. Volt egy srác, aki megpróbálta a vadi új, szalonból frissen kihozott kocsiját, mert ugye olyan nincs, hogy megbukjon. De volt, úgy kib.szták hogy csak na. Legközelebb anélkül, hogy csinált volna vele valamit, úgy vitte, de már okosan, persze, rögtön meg is lett a műszaki. Meg könnyebb lett a zsebe...
-
vendingo
veterán
válasz
Lomha 8V #127438 üzenetére
Gondolom arra célzol, miért nem váltottam vissza.
Egyszerű, fel sem merült bennem, hogy valaki ki akar csinálni. Amióta autóval, motorral közlekedek, nem volt még ilyen szituációm. Elkezdtem az előzést, közben észleltem, hogy ő is gyorsítani kezd, gondoltam végre felveszi a normális 80-90-es tempót, nem gond, nekem belefér, és nagyobb gázt adtam a motornak. Az autós nem állt le, nyomta neki tovább. Nem egy erőgép a motorom, hamar el kell váltani a fokozatokat, 110-120-nál hiába gangoltam volna vissza, sokat nem haladhattam volna 4.-ben, mert leforogja magát a motor.
Külső szemszögből egy leírás alapján könnyű megmondani a tutit, de akkor abban a szituációban nem volt egyértelmű a dolog. -
Biqci
aktív tag
válasz
Lomha 8V #126790 üzenetére
A sógoromnak volt egy Suzuki VL800 cruisere. Csili-vili, tiszta króm, hűbammeg. Aztán mikor megtapogattam, minden, de minden PVC volt. A króm indexek, a króm oldaldekli, a minden. Egy idő után kételkedtem, hogy a kipuf tényleg fém, vagy az is műanyag
Nameg egy 250kg-os motoron elől egy szem tárcsa, hátul dobfék...
És még én elégedetlenkedek a Banditom fékjével... -
válasz
Lomha 8V #124121 üzenetére
Általánosan értettem, ahogy kérdezte a kollega. Nem pont a Delkevic re gondoltam. Nekem sem volt még rosz tapasztalatom. A te rendszered az eléggé komplex, bonyolultabb mint egy egyszerű 4 az 1 be vagy 2 az 1 be rendszer, ahol 1 slipont kell ráilleszteni a közös leömlőre.
Más,
Szerintetek melyik a legjobb kipuf anyag?
Nichrome
Inox
Titán
Carbon
Aluminium -
JoinR
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Lomha 8V #123688 üzenetére
3.5 l-t 90km/h-as utazoval egyedul a karbis zx9 kozelitette meg, 1995 bol, az 4 litert, vagy egy kicsit kevesebbet evett ilyen utazonal. Kis kobos motorral ez a fogyasztas eselytelen velemenyem szerint. Nekem is ingaznom kellett iden nehany honapig, kb 90km oda es 90km vissza. Az rc36 2 vel 400 km volt egy tank. Tehat ha nem autopalyaztam, az 5.5l es fogyasztas. Kis amortizacio es ertekcsokkenes, emelle nagyon alacsony vetelar.
En azert ajanlottam ezeket az oreg szarokat, mert eleve ha sporolni akarsz, sosem tudod kitermelni a vetelarba fektetett osszeget es a km miatti ertekcsokkenest, plane egy fiatal modern motornal. (Mondjuk nem irtal idointervallumot, igy en ugytekintem, hogy nagyon sokaig kell ingaznod)
Ezeket a regi motorokat lehet a leheto legkisebb osszegbol fenntartani, mivel nem bonyolultak, nincs mi tonkremenjen rajtuk, ha esetleg megis, minden olcso hozza. Ossze sem lehet hasonlitani egy euro 3 4 5 motorral ilyen szempontbol. -
JoinR
őstag
válasz
Lomha 8V #123688 üzenetére
Mondjuk egy enduro se pont az, amin ülnék napi 70 km-t 90-nel.
Ha tényleg a spórolásról szól a történet és nem valami patyolat old timer nagymotorjaid vannak, nem értem miért nem a rendes motorokkal akarod ezt a távot megtenni. 125-ösökkel a 90-es utazó eleve felejtős, az inkább a vége (jó nekem is ment az RKS125 óra szerint 105-öt), országúton kínzás...kicsit késésben vagy aztán nem is tudsz még sietni se
Az éves minimum fix költségei egy 125-ösnek:
Teljesítményadó, biztosítás: 10 000
Műszaki: 10 000 (leosztva, ha új motor akkor 5000)
Szerviz: 15 000
Értékvesztés: 50 000
Alternatív költség: 25 000 (500e Ft-os motorral számolva, 5% MÁP+-ba fektetve)Évi 10e km-nél a fentiekkel számolva kb. 293 L benzint kéne megspórolnod, hogy ugyanott legyél, mintha nem lenne plusz 1 motorod...azaz ha a 125-ösnél 2.5L-rel számolunk, akkor 5.4L-es fogyasztás feletti motor mellett érheti meg, és akkor a 125-össel szenvedést még nem számszerűsítettük.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Lomha 8V #123688 üzenetére
Hááát, tudom, hogy ezért kapni fogok, de ez a terület lenne az, ami a legjobban az elektromos motorokkal, robogókkal lenne megvalósítható.
Motorral spórolni, főleg úgy, hogy belátható időn belül megtérüljön, elég nehéz.
6-10eKm-es szerviz intervallum, a gumik marha drágák, nem tudod a motort minden nap használni, satöbbi.
Egy villanyos motorral az üzemanyag, szerviz költséget spórolod meg, sajnos gumival kb ugyanott vagy.
Csak, hát az elektromosok ára az, ami miatt annak a megtérülési esélye szinte nulla -
bacus
őstag
válasz
Lomha 8V #123659 üzenetére
"Az új munkahelyemre 36 km-re járok és mivel úgy tűnik, hogy hosszútávú dolog lesz"
Én tuti hülye vagyok, de 2x 36 km-hez, azaz napi 72 km-hez nekem csak olyan motor kellene amit hosszabb távon élvezek is, ami élményt nyújt. Ez a része lehetne a legjobbja a napnak, amikor kicsit lehet élvezkedni, döntögetni, kerülő úton haza menni (mert talán +5-10 km nem számít).
Amit erre költenél, az mehet benzinre, szervizre, stb.
(én 4,5 km-re lakom az irodámtól, nekem is előjött már a gondolat, hogy erre kellene valami robesz, de az a gond ami a plusz motor tárolásával, karbantartásával, stb jár, illetve az, mikor az ember egyszer csak rádöbben, hogy 3 kor be lehet fejezni a napot, irány Dobogókő, de akkor ilyenkor még hazamenni, átcserélni a motort, esetleg a ruházatot is..., szóval elvetettem.)
-
A Zéé
addikt
válasz
Lomha 8V #123668 üzenetére
Ha hasonló méretű vagy, mint én, ezek a klasszik ingázós motorok nem biztos, hogy jók lesznek a méretük miatt. Honda CB125F meg még valami másmilyen hasonlón ültem jogsi alatt, és komolyan nem értettem, hogy miért a Duke-ra mondják, hogy kicsi... Asszem CG 125 volt másik tanuló motor, ott pl rutinpályás 8-asozást nem tudtam tankhoz húzott térddel csinálni, mert beleütközött a lábamba a kormányszarv. Ki kellett tenni a lábam, mint valami pályaversenyzőnek
De a CB125F sem volt sokkal jobb.
Az a 4 lóerő különbség is rendesen észrevehető. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Lomha 8V #123670 üzenetére
Belpiacos sportmotort semmikepp ne vegyel mindennapos hasznalatra :D
Suzuki freewind, honda transalp, esetleg ha belefer meretre, akkor viffer rc36 1 vagy inkabb 2
Ezek 20 eves motorok, magyarorszagon visszatekert oraval, viszont nagyon egyszeruek, keves hibalehetoseggel, te mint szerelo pedig jobban boldogulsz aprobb hibakkal, mint egy laikus, aki csak raul es megy vele, de nem erti, mi mitol van. Ezert szerintem bevallalhato szamodra.
Ai idealis az lenne, ha nemetorszagbol hoznal egyet, itt meg ezekben is 30e valos km tud lenni, mert itt egy embernek 3-4-5 motorja van, es nem megy bele a km. Emelle 1500-2000€ szervizkonyvvel, osszes kulccsal, hasznalati utmutatoval, osszes szervizszamlaval.
Magyarorszagon van veluk kockazat, ezt mindenkepp kiemelnem, de sztm neked ez nem problema. -
-
A Zéé
addikt
válasz
Lomha 8V #123665 üzenetére
125-ös DUKE!
Vagy bármi hasonló 125-ös.
3 liter alatt van a fogyi vele az én súlyom alatt is, de olyan átlagos méretekkel, meg ingázós használattal sztem 2,5 alá is be lehet vinni. Országúton 100-ig jó, bár előzni nem nagyon kell vele. Benn városban kellően fürge, agilis. Mondjuk nem nagy, kicsit peckesen kell ülni rajta, de én is el tudok férni (115kg, 186 cm). -
Micsurin
nagyúr
válasz
Lomha 8V #121320 üzenetére
Egy csörgést beazonosítva szétszedni és cserélni mondjuk egy csapágyat gyakran olcsóbb mint utána javítani a járulékos károkat és a motort hazaszállítatni...
persuader pedig konkrétan tud ilyen mértékű zakatolást, hazai csoporttagét is hallottam 10 ezret futott a vadonatúj feszítő és olyan volt mint egy varrógép már a motor. Elméletileg nem ugrik át a következő fogra ilyenkor csak egy kis idő / terhelés után a kézzel áthajtás a lényege mintsem az olaj, visszarakáskor jó eséllyel kiugrik teljesen ameddig kell.(Gondolom)
Én a Hyo óta semmilyen zajt nem veszek természetesnek, mint írtam minden újonnan jött zörej valaminek az elkopását és idővel a törését jelezte. Január óta van a honda... és egyszerűen csak jó. A villával kellett foglalkozni ennyi, a több mint az én fejlövésem volt, hogy csere többnyire mert esztétikusabb lett de ráülök és egyszerűen csak megy, szinte már már hihetetlen élmény.
-
csongi
veterán
válasz
Lomha 8V #118855 üzenetére
Az lesz az. :)
Ment mint a veszedelem. Lada nem birta a tempot. De okos rendor volt, csak rutinbol kovetett. De technika beleszolt, es ervenyesult a rutinja :).
Ejj a komisz ifju kor. :).TaaT:
Megkerdezem tesomat. Jovoheten rakerdez a szervizben, hata valaki tud valamit. .
Szerintem a kepek alapjan gond nelkul OT-s lehet.
:) -
etnies
senior tag
válasz
Lomha 8V #117542 üzenetére
Ma jött meg a farmerem cseréje, eredetileg 34-est rendeltem, de az nagy volt. Most 33-as mérettel próbálkoztam, ez tökéletes. A rendes farmerjaim 33-34-k, márkától függően.
Sokáig tartott a csere, egy hétre karanténba rakják a csomagokat. (ha tudnák, hogy 3 napig él meg a koronavírus a felületeken + én már februárban átestem rajta)
Én szerintem adok egy kicsit a komfortból és szerzek lvl2-es protektorokat, ki kell találnom mi fér bele a zsebekbe. Forcefield Isolator 2 van valakinek? Vagy valami hasonló? Level 2 és valamilyen szinten rugalmas megoldás kellene, csípőre is
-
Xaels
félisten
válasz
Lomha 8V #117333 üzenetére
Abban biztos vagyok. Kellemes 200km-t jöttem vele haza, abból 170-et egyseggel. Nem mondom, hogy nem fáradtam el és a seggemet is kicsit elültem, de csak mert elszoktam ettől meg szar úton jöttünk de amúgy nagyon komfortos volt.
Na most már csak kabát meg bukó kell. Egy Arflite-ot nézegettem ezüst plexivel.
-
Xaels
félisten
válasz
Lomha 8V #117330 üzenetére
Tudom, itt a hátsófékhez akkora pedál van, hogy ahhoz valami nagyon tehetségesnek kell lenni, hogy mellétaposson az ember. Nagyon jól fog, jól adagolható és az én habitusomhoz teljesen megfelel. Féltem, hogy ezen is nagyon nyújtózkodni kell de hihetetlenül jó helyen van az én termetemhez a lábtartó meg a kezelőszervek, egyedül az üreset nem sikerül eltalálni még bezzeg a Yamahával mennyiszer váltottam luftot
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Lomha 8V #115484 üzenetére
Videón annyira nem adja át de ha bent a cső akkor picit rekedtesebb és kevésbé erőteljes. Alkalmasint keresek valakit aki megpadozná értelmes áron gyári dob + Delkével is ha értelmes összegért megoldható érdekelne a görbén mit látnánk.
Mindenesetre nekem marhára tetszik a végeredmény.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Lomha 8V #115418 üzenetére
Se a tükörben se a gyári kocka indexekben nincs e jel ettől függetlenül e-s karokat vettem és a kormány is műbizonylatos, csak a dobból nem voltam hajlandó Arrow-ot venni 190 rugóért mikor a Delke pont ugyan olyan tartós a hosszútávú tapasztalatok alapján.
Az ár különbségen kijön pár bírság ha ez a nagy gond..Persu: [link] ilyet mernél venni? Volt aki feltette és beállította már 2 srác is és konstatálták meglepődve, hogy nem érezni semmi elrettentőt szépen jött ment a motor nem ejtette a fordulatot nem torpant és könnyen belehetett állítani. Szemre jónak tűnt egyedül a külső csavarokat cserélték ki biztos ami biztos. Neked mi a véleményed? Csak tartalékba bármikor jól jöhet alapon.
A gyújtó rotorjukat és álló részüket már volt alkalmam kipróbáln, ~10 rugó volt miközben a gyári VW meg lett volna az AFT 1.6-hoz 119k.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Lomha 8V #114448 üzenetére
Nagyon sajnálom h így jártál, de ez jelenti nálad az előítélet alapját. Ami részben érthető,
de akkor is kijelenthető, h nem minden 160-nal közlekedő motoros gyilkos / öngyilkos jelölt. Az értelmesebbje ilyen tempónál próbál előregondolkodni, mások agyával, szemével látni, nem a vak szerencsére - és pláne nem az előtte haladó haverra - bízni a tempót, kockázatos szakaszokon elveszi, figyel másokra is, stb.
Nem állítom, h a Duke-osok ezek közül mindent betartottak, de abban a helyzetben - ismétlem - ha a Duke-osok helyett 2 biciklis teker 15-tel, és a Kawasaki-s 30 cm-vel kintebb előz, telibeveri őket. Ez a szituáció nem azon múlott h a jobb oldali sávban ki és mennyivel ment. Ezért indokolatlan és túlzó egy kalap alá alá venni az utánfutóként, vakvilágba, záróvonalnál, szabálytalankodás ellenére pofátlanul egymás mellett a teli sávot elfoglalva, bukkanón előző barmokat a KTM-esekkel.
Mert ugye ha egyértelműen látom h sokszorosan szabálytalankodni fogok (de ők már eddig sem jutottak el fejben..), akkor legalább megpróbálom az előzést úgy végrehajtani - főleg ha az út szélessége engedi - h elmegyek a vonalon. Akkor is beszaratom a szemből jövő motorost és az előzött autót, ami továbbra sem korrekt húzás, de legalább látszódik némi tapintat és ész. Na az utolsó 2 motorosnál a fenti jelek mind hiányoztak. Az ilyeneket jellemzően rövid időn belül utoléri a végzetük, mint ahogy a videó végén látni is.csongi
De azt értsétek meg, h itt semmi nem a kamerakép szerinti sávban haladókon múlott! Ha 90-nel mennek ugyanez történik, akkor sem tud mit reagálni egyik sem. Ha a 3-ból bármelyik jól láthatóan 2 kiló körüli tempónál a KTM-esek nyomvonalát választja, eltalálja őket, ha 90-nel mentek volna, ha 150-nel. De ott a biciklis példa.
Sőt, ha most elővesszük a KRESZ-t, az-az a KTM-esek a sávjuk jobb oldalán közlekednek és nem sávközépen, most valszeg halott a szemből érkező Kawa-s és a két KTM-es.Ez az egész a mákon múlott, semmi máson.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Lomha 8V #114444 üzenetére
Fu mennyire szemellenzővel ítéled meg ezt a helyzetet. Mintha Magdi néni véleménye lenne, aki épp egy Swift-ből követte végig az eseményeket és haragszik minden motorosra, mermennekmintazállat.
Te még nem mentél 150-et motorral nyíl egyenes úton a saját sávodban?
Hagyjuk már ezt álszent dumát.Az, h valaki ilyen körülmények között gyorshajt a SAJÁT sávjában, ebben a szituációban irreleváns. Az h nem ütközött a 2 KTM-es valamelyik 3 faxkalappal, az semmi máson nem múlt mint a szerencsén. Ha 90-100-zal mennek a KTM-esek sem történt volna semmi másképp. Sőt, ha egy biciklis teker a bukkanó előtt 15km/h-val az út jobb felén és a 3-ból valamelyik épp azt a nyomvonalat választja, úgy ütköztek volna mint a huzat. Ebben a szituációban egyszerűen szükségtelen a kamerakép szerinti sávban közlekedőket bármilyen formában is elővenni.
Úgyhogy ebben a story-ban egyedül akik okolhatóak, az a 3 szemből érkező agyatlan, de főleg az utolsó 2, akik utánfutóként - ha ő megy mi is -, nem előretekintve, záróvonalon, bukkanón követték az elsőt, ráadásul királyi módon, egymás mellett, a teli sávot elfoglalva...
(A videó vége alapján aztán a sorsa utol is érte az egyiket..) -
runner 125
nagyúr
válasz
Lomha 8V #114169 üzenetére
Azért sokan vagyunk régi bútordarabok itt... épp most kerestem rá, h mikor is volt.. de, mintha tegnap lett volna, h a Honda autós topikban valaki beírta, h látott egy Integra-t a fák között és tudomása szerint a sofőrje nem élte túl.
..és ennek már több, mint 5 éve..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Philips NA351/00 Dupla kosaras Airfryer eladó
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest