- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #72468 üzenetére
Azért nem jó megoldás mert ha te a protektoringre akarsz húzni egy átlagos bőrkabátot, abból 2 számmal nagyobbat fog kellened venni mint a te saját méreted hogy fel tudd egyáltalán húzni a protektoringre.
Aminek az lesz az eredménye hogy egy átlagos dzsekinek amúgy is teljesen más a szabása, ergó mindenhol óriási lesz és 100kmh-nál lobogni fog rajtad az egész. Arról nem beszélve hogy a kopásállósága és szakítószilárdsága (pl. Varrások mentén) sehol sincs egy utca dzseki egy motoroshoz képest.
Ráadásul semmivel sem hűvösebb vagy melegebb ez a megoldás mint egy alap bőrruha.A motor témára pedig teljesen logikátlan most 2 hónapra venned valamit, motorozni nem fogsz se így se úgy megtanulni 2 hónap alatt. Kell egy jó 25k km. Az pedig több év.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
válasz CyberPunk666 #72473 üzenetére
Én ugyanebben vagyok, csak tegnap már megkaptam a jogsimat.
Mindent egyszer vegyél, de rendeset!
Ha "spórolni" akarsz vegyél egy motoros farmer nadrágot, meg egy jobb kabátot.
Esetleg egy jobb térdvédő is elég egy masszív cipővel.
Utcán elég ritka a bokasérülés, de elég bonyolult szerkezet, ha rosszul esel és széttöröd, soha nem lesz az igazi.De az igazi az 1-2 részes - méretben passzoló - full protektoros ruházat, kesztyűvel, csizmával és sisakkal.
Igen, ez cakk-pakk belefuthat egy kezdő motor árába is, de belőled egy van, motort meg tudsz venni másikat. -
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #72477 üzenetére
Annyi pénzből olyan ruhát+sisakot veszel ami megszólal
Hello darkness, my old friend...
-
Chrys_
addikt
válasz CyberPunk666 #72477 üzenetére
3-400E a ruhára? Azért már biztos kapsz jót. Nekem 700€ volt a 2 részes IXS bőrruha egy helyi boltban, és ez nem is a legolcsóbb helyen véve (neten rendelve kb. 150€-t is spórolhattam volna, de így legalább azonnali próba is megvolt). Van még egy textil ruházat is, az meg talán 130€-ba került, ebből a felsőt használom városban. Ami kicsit húzós még, az a gerincvédő, de szerintem abból is szerezz be egyet.
-
félisten
válasz CyberPunk666 #72477 üzenetére
A helyedben inkább bérelnék motort 1-1 napra erre a szezonra, aztán van pár hónapod nézelődni.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #72477 üzenetére
Nem kell neked tanulómotor, az ilyen olcsó vackok 10-ből 9szer nem indulnak, melegednek, csattognak, csak a gond van velük. Nem kell ennyire félni ettől az egésztől, azzal gyakorolj motorozni amit hosszabb távon fogsz vezetni, azzal tanulj meg mindent.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #72473 üzenetére
Vagy gagyimotor helyett a többi Safety képzés?
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #72483 üzenetére
Azt vedd meg ami a legkényelmesebb elsőre, ami a legjobban illeszkedik a fejformádhoz, ami nem nyomja fejedet, füledet, homlokodat. Ha ezt Shoeinek hívják akkor azt.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #72504 üzenetére
Nekem pro sub 4em van, elotte volt egy masik ff-em is, de a pro sub 4bol volt nagyobb meret, amely nagyobb teruletet fed le, ezert csereltem le, plusz a teszteredmenyek miatt.
Amugy erdekes dolog ez a kemeny vs ff puha protektor tema. Mindenki masra eskuszik.
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #72504 üzenetére
Ott azt is mondják, hogy ne motorozz fék készültségben (ne legyen az ujjad a fékkaron). Szóval nem kell mindent elhinni.
-
dellfanboy
senior tag
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
mi ebben a meglepo? ha a gyar ezt irja elo akkor igy kell bejaratni. amugy okulaskent nezd meg a lovey tesztjet az s1000rr-rol.
kb ugyanezt csinalta o is.
amgy nem ertem a problemadat. felulsz egy gepre es rogton tiltasig akarod forgatni vagy mi?
fokozatossag? mind a gepnek mind az embernek nem art..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Polemius
aktív tag
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Megveszed, bármelyik topictársnak odaadod, 2000 km után bejáratva visszaadja.
Miért nem csinálják meg a gyárban? Mert gondolom akkor annak költségét is bele kellene építeni az árba.
Egyébként milyen motor ez, hogy 4000 fordulat mellett utolsó fokozatban 57,6 km/h-t ér el? Simson Star? -
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Minimáltempó...
Azért egy nagymotor egész normális tempót megy már ezeken a fordukatokon... Nekem az első 800km-re 5500rpm volt a megengedett, utána 8250 az SV650-en. Azért ezzel egész szép tempó elérhető, már az 5500rpm is elég kb. 110-120km/h-ra. De hülyeség autópályára menni vele, mert azt is írja, hogy ezen a távon lehetőleg változatos terheléseken és fordulatokon érdemes hajtani a motort.Pillanatok alatt le lehet nyomni, aztán már csinálhatod is az első szervízt kb. 1000km-nél. Hát ez egy kis macera új motornál, de legalább utána biztos lehetsz benne, hogy rendesen be lett járatva.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Ezért kell rendes áttétel motort venni, 6-ban 4000-en 130-al megyek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Az 57,6 km/h hogy jött ki 4000-es fordulaton? Milyen motor ez?
Váltani próbáltál?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Bizony. Haver az új 1200 -as banditját is keservesen járatta be, de szervizben mondták neki, ha túlhúzza idő előtt ugrik a garancia. Ki tudják olvasni a fordulatot, szóval érdemes betartani a dolgokat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz CyberPunk666 #73464 üzenetére
Sztem a 650 sem ugrik néha elég nagyot, bár nem panaszkodom elvagyok vele, sőt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #73464 üzenetére
Én azért városban is örülök, hogy van tartelék bőven "előre menekülni", ha úgy hozza a szükség. Nyilván ezért +1-2L-t fizetek 100KM-enként, de hát ez van.
Amúgy jó kis gép amit kinéztél.
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #73464 üzenetére
a gearingcommander-en a 2013-as tényleg max 60-at ír 4000-re.
mondjuk én legutóbb az ötös főúton a gixerrel 40 körül jöttem vészvillogóval, senkit nem zavartam akik kielőztek szóval egy kevésbé forgalmas főúton 60-al elkaristolni 800 km-t nem a legjobb, de azért nem is olyan halál. -
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #73464 üzenetére
Kell egy jó szerpentines szakaszt keresni, kivenni pár nap szabit, és máris megvan a bejáratás.
...viccet félretéve kellemetlen, hogy ilyen alacsony a bejáratási sebesség, de mivel nem két napra veszel motort, hosszú távon megéri a gondos bejáratás! Irány a város, legalább lesz időd nézni a csajokat. Fel a fejjel, és sok türelmet kívánok, valamint a bejáratást követően jó szórakozást, és széles utat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #73690 üzenetére
Motorra még nem kalkuláltam, de múlt évben kötöttem a kocsimra, először életemben cascot. Na majd lementem hídba mikor mondta az ügyintéző ( ismerős, évek óta náluk van több kocsi, lakás, stb biztosítva).
Erre nemrég csináltam netes kalkulációt a verdára és jóval kedvezőbb összeget dobott ki, ugyan annál a biztosítónál.
Azt írtátok múltkor, hogy motorra másképp számolnak, de kíváncsiságból azért kalkulálok majd, de szerintem csak tavasz környékén kötök, ha kötök.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #74868 üzenetére
Ott is ugyanúgy egy másodperc alatt el lehet kottázni egy kanyart, ha nincs eszénél máris a kerítésben/árokban/szembe jövőben találja magát...
A gyűrődő zóna meg kutyafüle oké, jobbak a túlélési esélyek autóban, ez nem is kétséges. Magam is úgy tartom, amíg nincs a forgalomban rutinja az embernek, addig jobb, ha inkább autót vezet, és csak utána pár év után motort.A kis 300-as Ninja szerintem tökéletes kezdeni.
(#74870) CyberPunk666: A megfelelő vezetéstechnika hiánya ugyanúgy megbüntet egy kis 125-ös motoron, mint egy nagy 600-ason. Tény, hogy a 600-assal könnyebb veszélyes tempót menni, de ott sem a tempó lesz a probléma, hanem az emberi faktor, azaz a tudás hiánya, és a nem ennek megfelelően megválasztott sebesség.
(#74872) KisTé: Ott akkor szvsz más gondok vannak. Nem könnyebb motor kell oda, mert a könnyű (140-150kg?) motor is ugyanúgy atom nehéz, ha hagyja eldőlni, és az utolsó pillanatban próbálja a bénázás után összelapátolni magát. Megfelelően kezelve meg a 200kg-os motor is könnyen megtartható. Szval a magabiztosságot, rutint érdemes megszerezni (akár vezetéstechnikai képzéssel, pl. Safety, ahol adnak alá bukókeretes motort gyakorolni, amivel annyiszor dől el, ahányszor jólesik neki) és az utána valódi biztonságot fog adni neki a motorja súlyától függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #74889 üzenetére
Akkor nekem jó dolgom volt.
2004-ben csináltam a jogsit (már én is vén fejjel). rutinpályán pár kört kergetőztem egy 250-es Yamaha enduróval (valami ilyesféle : [link] ), aztán FZ6 [link] Az nem volt leharcolva, még bejáratva is alig, mert ez a típus akkor jött ki, akkor váltotta a fazert.
csak így nullakilométeres motorozáshoz kicsit durván nézett ki, hogy a fordulatszámmérő 15-ig van számozva [link] -
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #74900 üzenetére
Nagyon bedöntötte, és ráhúzott egy kis gázt a vatta új gumira. Ha a szalonban még szilikonnal is megkezelték, az maga a halál... De gondolom látni is másoknak is, hogy ott kb semmi erőhatás nincs, csak simán kicsúszik alóla kb. a semmitől? Szval ja, eléggé csúszik az első jópár km-en.
Nekem az SV650 kézikönyve is külön kitér rá, hogy a gumikat is be kell járatni, és az első 160km-en fokozatosan kell bekoptatni a futófelületet azáltal, hogy fokozatosan egyre jobban bedöntjük, és közben kerüljük az erőteljes gázadást, a túlzott bedöntést és erős fékezést.
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #74900 üzenetére
A jég erős túlzás. Normál használatnál nincs gon az új gumival. Döntésnél kell figyelni, hogy csak finoman és elsőre kicsit, majd mindig lehet tovább, míg az a "réteg" lekopik.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #74913 üzenetére
Hát, az enyémről ez nem szedte le, az egyszer szent. A legszélén ugyanott ott figyel ma is az a fényes formakiöntő cucc a gumimon, mint zsírúj korában....
-
TommyNagz
senior tag
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #75126 üzenetére
Teljesen jó fotelfizika.
"Ha nem hibázol és jól fékezel, akkor az ABS nem is avatkozik közbe, nem?"
Itt ahogy sejtetted is, ezen a ponton oszlik meg a topik véleménye. Ha így lenne, abszolút barátja lennék, csak sajnos a tapasztalataim szerint nem így van, az ABS is hibázik bizonyos körülmények vagy műszaki hiba esetén, és akkor Te hiába tudnál jól fékezni, nem fogsz tudni, mert a hárombetűs a főnök.
Leírtam anno az ezzel kapcsolatos negatív tapasztalataim: [link].Ami még idetartozik, hogy ez a "csak rántsuk be a féket, majd az ABS segít" dolognál viszont biztosan nem lesz optimális a vészfékezés, ugyanis a gumiknak is idő kell, mire összeülnek, a futóműnek is idő kell, a sofőrnek is idő kell, mire megfelelően ellen tartja az erőket, és ha ezt csinálod, se jó uralmad nem lesz a gép felett (pl. amikor a fékezés után még elkerülni is kellene), se ideális fékutad.
Az előnyét is leírtad a rendszernek, hogyha viszont túltolod a fékezést, akkor azt sem hagyja, és adott esetben ezzel megmenthet.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #75227 üzenetére
Finomabban kell ráadni szerintem a féknyomást. A rugót össze lehet nyomni simán pár fokban is. Még az én öreg fakerekemmel is.
(#75228) ath: Az az igazság, akkor állnék csak neki, amikor a komplett műveletre összegyűlt az anyagi keret. Nem hajt a szükség, jobb híján megteszi közlekedni a gyári motyó is. A gyári futóműben minden rossz, atom puha a rugó, és ugye primitív a csillapítás is, a fék is olyan, amilyen. És ha megvan a keret, akkor körbejárnék a bontókban is, hátha be tudok mákolni egy komplett jóállapotú SV1000 elsőrészt. És akkor nyilván a lehetőségeket mérlegelve vágnék bele, és akkor egyben helyreraknám elejét, hátulját.
Köszönöm a tippeket, elmentettem őket.
Ami az anyagiakat illeti, jelenleg nem tudok jobb alternatívát, hogy olyan motorom legyen, amilyet szeretnék, az SV elég közel lenne hozzá jó futóművel, fékekkel. Szerintem a jobb úttartás révén elérhető nagyobb biztonság és kényelem miatt megérheti a ráköltött pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #75263 üzenetére
Tudnál írni párat, hogy miket próbáltál csak, hogy olyat ne ajánljunk újra. Mit jelent az hogy nem volt jó? Bele se fért a fejed vagy csak nyomott itt-ott?
Árban mennyit szánnál rá? Mert az N87 kb a középkategória alja így ár alapján, az a Shoei meg teljesen más liga.
Amúgy ha pesti vagy akkor érdemes elmenni a nagyobb boltokba próbálni.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #75267 üzenetére
Áhh így már értem
Igen a párnák felveszik a fej/arcformádat egy idő után. Szóval tágulnak kb egy fél számot legalább is ezt szokták mondani.
Hát még van pár "ismertebb" márka amit esetleg még érdemes lehet megnézni, de ha jó kényelmes és tetszik a Shoei akkor meg kell venni. Én is így voltam a saját sisakommal. Elsőre kicsit drágának találtam de ez van
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #75263 üzenetére
Én most vettem egy Shark Explore-R -t, és annyira más liga, mint az eddigi bukóim, hogy arról énekelni lehetne! Ez ugyan "Dual Sport" sisak, de a márkának vannak bőven más típusai is, szerintem érdemes megnézni őket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #75263 üzenetére
N86, 36gurigáért nem jó? Vadi új,haver hoz megint pár darabot. Vagy. [link]
Nolan: Euromotor. Shoei: Pándi, Imet. Agv: Shox
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #75279 üzenetére
Hogy hogy?? 3-5evig jó egy sisak? Akkor én bajban vagyok mert az N104-et 12-ben vetem amikor megjelent és van benne vagy majd 90ekm,most dobjam ki?? Amit újként megveszel az már lehet kb 6-12hónapos is,sőt ha csúnyább szín vagy extra méret az lehet több éves is. Ennyire ne parázz már. Amiatt adják olcsóbban a régebbi verziót mert már kijött az utódja ami lehet jobb/szebb emiatt olcsóbban kell adniuk,hogy elkeljen a régi. De, olyat veszel amilyen neked tetszik!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #75289 üzenetére
Köszönöm, siker!
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #75288 üzenetére
2014 teszt győztes N86 kb ugyan annyi mint a Caberg. (~55-70eft) Így veszel majd Shoei sisakot, hogy mikor gyártású? Mert ha 1 éves akkor nem kell.. Kivancsi leszek mit veszel majd..
HGabor :
Te is zsi..ó lettél?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #75359 üzenetére
Nem. A gyari dob van hozzameretezve. Barmi, ami hangosabb, az azt jelebti, hogy nyitottabb, azaz kisebb ellenallasu, meg fogja valtoztatni a gazcseret.
Termignonival van tapasztalatom, rj05 os r6 hoz adtak gyarilag, illetve r46oshoz. Ez egy nyilt hurkos rendszer. Agyonvagta. Gyari cikkszammal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #75371 üzenetére
A MAMI estis dologgal kapcsolatos tapasztalatok engem is érdekelnek. Ha vannak
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #75371 üzenetére
Induljnk ki abbol, hogy az aprilia mindig gyarilag az akrat kinalta kiegeszitokent a millehez. A regi mille nel epromot is csereltel a dobhoz azonnal. 05 tol pedig evo szoftvert kapott a markaszervizben, amint lecserelted a dobot. Ez vegdob, nem rendszer.
A tobbi tipusnal agohoz kell menni, mert egy nyilthurkos rendszerrel semmit nem tudsz kezdeni. Pl.Van egy co allitasi lehetoseg muszerfalrol amivel semmit nem ersz vegdobnal.
A lambdas sem megy utana, gondolom a gyarban egy excell tablat fejlesztenek, minden szenzorertekhez van egy kitoltesi tenyezo ertek, de ha ez az altaluk mert/tesztelt tartomanyon kivul van, azzal ugyanugy nem tud a lambda sem mit kezdeni, mert nincs hozza ertek. (Ez jozan paraszti felteves)
Az uj motoroknal nem tudom mi a rendszer, de utana kell allitani.
Mint mondtam a motorosok nagy szazaleka eszre sem veszi, mert nem versenypalyan mennek vele nyomatekcsucs kozeleben, ahol az adagolhatosag hatalmas szempont. Utcara meg jo az ugy.En vegeztem a mamiban, bar ket evest, de a feltevesed helytallo.
Hogy milyen interjubeszelgeteseim voltak itthon a szakmaban, hat az meg egy monty python epizodban is megallna a helyet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #75375 üzenetére
Magabiztosan biztos nem tudsz majd szerelni.
Alapnak jo, de a munkaltatok kirohognekNem menekülsz a csendőrség elől.
-
imibogyo
veterán
válasz CyberPunk666 #75377 üzenetére
Én könyvtáros vagyok és úgy szerelgetem a motort. Marok, esztergálok új alkatrészt ha kell, vagy felújítom a meglévőt stb... Szerintem, ha ahogy mondod nem veszi félvállról az ember (főleg mivel a saját testi épségeddel játszol (és jó esetben csak azzal)), akkor komoly baj nem lehet. Amúgy sem hiszem, hogy a jelenlévők nagy többsége mondjuk új fő- vagy kerék tengelyt szeretne készíteni magának, inkább csak apróbb szerelésekről van szó. Egy elektromos kábel cseréje, egy lánccsere, vagy egy fékpofa cseréje kellő odafigyeléssel (és az általam sokszor hangoztatott technika iránti alázattal) és egy kis alap tudással bőven kivitelezhető, anélkül, hogy az életeddel (vagy máséval) játszanál. Persze ez is, mint minden szigorúan magánvélemény.
Amúgy miért raktátok OFF-ba? A motorszerelés és a hozzá tartozó dolgok, szerintem nagyon is topik-ON témák.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #75388 üzenetére
Gratula! Csak ügyesen.
Be fog fagyni a segged, de gondolom nem érdekel, csak motorozhass.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #75388 üzenetére
Grat! Csak így tovább
Öltözz melegen mert tényleg odafagysz
Hello darkness, my old friend...
-
Tarill
őstag
válasz CyberPunk666 #75388 üzenetére
grat! arra van valami időpont hogy meddig csinálhatsz motoros jogsit? az idő miatt kérdezem, idén a forgalmi vizsga belefér még?
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #75409 üzenetére
Egy apró dolgot ne felejts el: erősen szezonon kívül vagy. Ha tavasszal kezded, simán buksz heteket vizsgaidőpontra várakozással.
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #75412 üzenetére
Persze hogy megmondták, mert szezonon kívül vagy, sem autóra, sem motorra nem vizsgáznak most túl sokan (csúcsszezon ugye nyár: 17 évesek nyári szünetben vizsgáznának B-re, a motorosok pedig nem -5 fokban).
Tény hogy elég régen vizsgáztam (9 éve), nem tudom azóta mi a helyzet, de akkoriban elegendő vizsgabiztos sem volt, tehát a szuperjól szervezett iskolád próbálhatott időpontot foglalni, de ha két hétre kapott, akkor két hétre. Ha egy hónapra, akkor annyi.
@canniball: engem nem zavar az összevont vizsga, sőt.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz CyberPunk666 #75603 üzenetére
Hogy ne az abroncsokon legyen a súly
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban