- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpy92
aktív tag
válasz
CyberPunk666 #113137 üzenetére
Pont téma volt pár napja, hogy sokat drágultak a használt motorok. Amiket én tendszeresen nézegetek, azokat hírdezik ősz eleje óta, az árat nem csökkentették.
-
z123456789
addikt
válasz
CyberPunk666 #113137 üzenetére
Mi lesz helyette?
-
válasz
CyberPunk666 #110760 üzenetére
Divatból, kényelemből nem teljesen zárt sisakot felvenni pont az a kategória, mikor a melegre hivatkozással (szintén kényelemből) nem öltözik be valaki rendesen..
Hülye perspektíva de: Ráadásul ez esetben az ember fejéről van szó, azon mi az a rész amit 'elhagyva' még élvezni lehet az életet... ? (a kihullott hajat kivéve..)
-
csongi
veterán
válasz
CyberPunk666 #110750 üzenetére
Ez is csak resz adat.
Egy erohatas felett mindegy milyen lesz a sisakod allresze. Akkor is otthagyja a fogat az ember.
Azt az adatot kellen osszehasonlitani, hogy mekkora eronel nyilik ki a felnyithato sisak, es mekkora eronel torik ki a nyaka az embernek.
Valoszinunek tartom, hogy a nyaktoreshez kevesebb ero szukseges.Hiaba sharp teszt szigora, ha nem elettanilag atgondolt. Hiaba birja ki a sisak, vedi meg a fejed, ha leggyengebb reszek serulnek mindegy lesz. De a sisakba is serul az agyad halalosan Ece pont ezeknek a figyelemebe vetelevel tesztelt.
-
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #110749 üzenetére
Szerintem egy 125 cm3 4T üzemeltetése olcsóbb hosszabb távon, mint egy 50 cm3 2T, még akkor is, ha rendszámos.
Ha mégis 50-es kell, akkor nem lesz gondod sem az olaszokkal (Piaggio, Gilera, Malaguti, Aprilia stb). Nagyjából ugyanazt a pár blokkot teszik mindbe, alkatrész lesz hozzájuk.
Nincs tuti vétel, jó állapotút kell venni. -
Daywalker
addikt
válasz
CyberPunk666 #110744 üzenetére
Másik topik: [link]
-
z123456789
addikt
válasz
CyberPunk666 #108795 üzenetére
(#108795) CyberPunk666
Na! Csak hogy előkerültél, már aggódtam.
Múltkor pont téged kerestelek, hiányzott a nicked.(#108800) etnies
Brutál! -
z123456789
addikt
válasz
CyberPunk666 #103114 üzenetére
Mi van veled Cyberpunk? Jó régen írtál ide. Pályázás kapcsán jutottál eszembe.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #103114 üzenetére
Pedig erőből kell ellenkormányoznom 150-nél. Hirtelen ledönteni a motort meg szerintem konkrétan gyenge lennék a 36 centis karommal.
Kikerülő manőver se olyan egyszerű, még 90-nél se. Jó, ha egy métert arrébb tudom tenni a motort a sávban egy hirtelen mozdulatra.170 kg szárazon, csutka kormány, Pirelli Diablo Strada gumik, 96 mm-es utánfutás. Már ha ez mond vmit.
(#103117) vendingo
Na ez az! Én meg lesek minden kavicsot. -
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #103074 üzenetére
Vegyél 600rr-t, ha versenyzel is kocsik ellen, van esélyed hogy kidolgozza a user error-t a futóműve
Race with Lamborghini GOES WRONG ('sztaqrva mekkora mák)
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #103074 üzenetére
Mennyit szánsz rá? Milyen évjárat érdekel? Gondolom rendszámos kéne?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #103076 üzenetére
Arra, amire Neked kellett, arra tökéletes volt a 300-as. Talán egy 2T 125 is ugyan olyan jó lett volna, de az ember meghúzza a határokat, és mindenki máshol. Én sem fogok 2T könnyű terepmotort venni, hiába tudom, hogy jó - egyszerűen nem akarom, és kész.
Pályagépekben én tuti nem fogok tudni értelmes tanácsot adni, így inkább meg sem próbálom!
De a tréninggel kapcsolatban igazad van! Én olyat még nem láttam, hogy valakinek ártott volna, pedig évente 2-re megyek mindig, egy terepesre, meg egy bójásra, és ebből nem engedek, legfeljebb megint 3 lesz!
Ha leírod, hogy milyen gépek vannak a listán, akkor a többi "fórumhuszár" (
) biztos tud majd tippet adni, vagy legalább gondolatébresztőt elindítani!
Amúgy azt vettem észre, hogy túraenduró fronton megint kezdenek lefelé menni köbcentiben az álommotorok! Eddig 1200-asokra csorgattuk, aztán jött az új Africa 1000ccm-el, ami ráébresztett, hogy az F800GS is lehet olyan jó, és az EICMA-n bemutatják a KTM 790 Adventure R-t, amin nagyon gondolkodom, hogy be is ruházom! Eléggé Jolly Jocker gép, és tényleg mindenre (amire nekem kell) alkalmasnak tűnik!
Aztán egy ideje szállingóznak a hírek a KTM 390 Adventure-ről, ami lehet, hogy még sokkal jobb volna nekem rövid, és közép távú terepmotornak, a nagy túrákhoz meg be lehetne szerezni egy használt 1200GS-t pl, vagy akármi mást, ami ugyan elmegy földesúton, de azért nem terepmotor!
Ha figyelembe vesszük, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és az Adventure jellemzően 3-10%-kal drágább a nagyobb testvérek esetében, akkor simán várok rá még 1 évet! Mondjuk a 790 esetében is erre az árazásra építek (itt a 790 Duke 2,9MFt)! -
runner 125
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #103076 üzenetére
1,5 éve már írtam h hamar eljön a csere ideje.
Igen, gyanítom a forumhuszár kategóriába tartozom én is nálad, de az a baj h ugyanazt a napellenzős nézőpontot tolod általánosítva, mint persu.
Megtanulni motorzni.
Hol? Pályán? Igen, oda lehet jól jött a 300-as neked. (Bár meddő vita és nem áll szándékomban ezen konfrontálódni veled, de az egész számomra némi önigazolást sejtet. Megnyugtasd magad h az új motor értékének a felét 1,5 év alatt megérte elbukni, hisz túlélted.)De itt a forumozók talán 3 ember kivételével 90%-ban utcán motoroznak és 90%-ban utcai motorozás kapcsán vetődnek fel kezdőmotoros kérdések.
Oda pedig megfelelő intelligenciával, önismerettel, rá lehet ülni egy 600-as 100 lovas motorra kezdésnek, továbbra is.Nah de nézz vmi faxa 600-ast, ebből meg szállj ki minél jobb áron.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #102157 üzenetére
Nem tudom, sosem voltam még ott, Mosonmagyaróvártól kicsit messze van.
A legutóbbi Totalcar videóban (BMW E39 szilentcsere) nem tűntek olyan rossznak a szerszámok.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102154 üzenetére
Az szép! Max 1 órás meló - két olyan bénának, mint én meg a haverom...
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #102154 üzenetére
Van motorhoz is cuccuk.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102150 üzenetére
Ha lejössz Pécs mellé, akkor megoldjuk - de lehet picit messze van Neked
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #102150 üzenetére
Szereldmagad?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102143 üzenetére
Tavasszal mindenképp elmegyek a Honda off road tréningjére, mert idén szinte teljesen kimaradt a terepezés. Ha nem is lesz izgalmas, mindenképp hasznos lesz ennyi kihagyás után!
-
veze
őstag
válasz
CyberPunk666 #101662 üzenetére
ha ennek a méret M és L határán billeg, akkor a kisebb felé billenjen a mérleg, vagy majd magára huzza az ember a nagyobbat max hátul jobban leér..
és a derék ( vagy inkább has) méret mennyire szabadom állítható ? pl egy 100 vagy 105cm méretnél már épp csak összese ér szinte a tépőzár ha az nem XL méret ?
-
Novics
senior tag
válasz
CyberPunk666 #101662 üzenetére
Végül L2K-t rendeltem. A FreeLite-ről szinte semmit nem találtam a neten, szóval szkippeltem. A sub4-et meg soknak érzem. (Mármint nagyobb, vastagabb, meg jóval drágább.)
-
dellfanboy
őstag
válasz
CyberPunk666 #101555 üzenetére
kenjed be ilyennel[link]
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #101555 üzenetére
Szerintem ha megkérdezed bármelyik ezzel foglalkozó céget, akkor tudnak erre mondani valamit. Egy telefonhívást, vagy e-mailt megérhet!
-
akos727
senior tag
válasz
CyberPunk666 #101467 üzenetére
Egy hasonlót én is beadtam tegnap 1.2-es Banditommal tele tankolás után. Mondjuk a Bandit elég nehéz, percekig sokkos állapotban voltam
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #101467 üzenetére
Látod, ha rendes motorod volna, azt nem fogtad volna meg!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101352 üzenetére
Olyan drága két lánckerék?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101347 üzenetére
A hátsót gondosan ellenőrizd, az elsőt azt viszont mindenképpen cseréld - ki fogja nyírni az új láncodat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101315 üzenetére
Dettó, sőt nekünk... lehet nem jól rémlik az út de nem isbez a lényeg gyöngyösin (sáv, bicikli sáv, parkoló sáv) ha nem mentünk elég középen mellénk jött az autóval, hogy érezzük milyen szar lesz ha nem figyelünk
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #101293 üzenetére
Nem voltam ott, nem hallottam hogyan mondta, de nem lehet hogy nem lesajnálni akart csak egyszerűen fura/hülye volt a stílusa és csodálkozott vagy érdeklődőtt valójában? Esetleg haverkodni akart egy márkatárssal
Vannak csodabogarak akik hülyének vagy magukat hülyén előadó embereknek tűnnek.
Héregnél jött hozzám oda a múltkor egy régi gixxerrel egy srác és random elkezdte magyarázni hogy 90-100-zal veszi a lassú kanyarokat, de a lenti részre már nem megy mert ott 150-160-nal tempózgatná őket hogy lent legyen a térde, meg ilyenekKb nem is válaszolgattam neki mert el akartam indulni az meg csak ott állt előttem és mondta hogy ő milyen királyul megy
-
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101293 üzenetére
"Ezek a tipikus mocis tali szökevények, akik ott feszítenek ált. az 1000-res gixxeren/ciberén/ninán természetesen vagy zsír új vason vagy egy kétezerhez közelin, életükben nem merték még kihasználni de van, és mindent fikáznak."
Ma már megfogalmaztam őtet.
@geresics: Köszi, egy mellpántot berendeltem, természetesen szigorúan aliexpressről.
Azért játszok most a témával mert SJ4000 Wifi / 4000+ bármit játszok elhelyezésben, olyanok a felvételek mintha 0,75-ben játszanád le, 90-110 közti tempó városinak hat. És ugyan ezen kamera párossal haverom mociján és sisakján marha jó felvételeket lőttünk már a nyáron. F650 / MT Blade -
dellfanboy
őstag
válasz
CyberPunk666 #101288 üzenetére
azt is emlitsd mar mar meg hogy ez pontosan melyik versenypalyan tortent?
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #101288 üzenetére
Sz@rni kell rájuk, lealázod őket pályán aztán csá
Amúgy meg magának vesz motort az ember nem másnak.
(#101289) tboldi Vagy csak alíg lát ki a műszerfal fölött és azért takarja ki a tank a képet ha melkaspántot használ
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101287 üzenetére
geresics sem hasal a Pegasón szerintem. Vagy igen?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #101209 üzenetére
Ötletem sincs, hogy ez mitől lehet!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #101194 üzenetére
Eddig ennek mégis az erős ellenkezőjét tapasztalom, nem volt olyan Nolan ami jó lett volna, egytől egyig mind a homlok vonal fölött nyomott.
Ellenben volr rajtam CS-15, IS17, FG17, TR1 és mind jó volt.
Ettől függetlenül...
Lehet, -Sharkok feljebb- akkor sőt.... Nem is ezzel volt bajom hanem a hozzáállással. Még csak megse fordult a fejében, hogy nézünk egy XL-est mert lehet tényleg csak kicsi.Tipikus esete annak, mikor egy felnőt meglát egy huszonévest, és az első benyomása ez biztosan hülye az adott témához, mondván fiatal és nem lehet tapasztalata. -
Formaster
addikt
válasz
CyberPunk666 #101194 üzenetére
Igen, én minap tapasztaltam Schubert sisakokkal. A C3/C4-ből az L iszonyat kicsi, füleimet elroppantotta, szemeim kigülledtek
XL már jó, de az eladó szerint számoljak a tágulassal és ha nem lesz passzentos akkor zavarni fog a rezonancia tempó mellett. Az E1 modell L mérete viszont teljesen jó, amit nem is bánok a plusz napellenző miatt, viszont a C4 kommunikációs megoldásával nem kompatibilis, de majd körbenézek milyen aternativa van, amúgy is drágállom a 200 euro körüli árát.
-
HSM
félisten
válasz
CyberPunk666 #100937 üzenetére
Az Sv650-en rövid (8-9km) utakkal is 3-4000km, mire elkezd elszíneződni a Motul 7100.... Az 5100 sokkal hamarabb elkezdett feketedni.
-
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #100937 üzenetére
Nincs annak semmi baja
Az első 500-1000 km között bekoszolódik az olaj, de attól még nem okoz semmilyen problémát. Sőt, az a jó, ha fekete, akkor teszi a dolgát.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #100935 üzenetére
Keine Panik, ez az olaj (egyik) dolga, hogy lebegtesse a koszt.
-
Grillo
őstag
válasz
CyberPunk666 #100817 üzenetére
Dilatációs hézag. Mondjuk van is előtte 30as tábla.
-
válasz
CyberPunk666 #100815 üzenetére
Minden hídon ottvannak ezek a fémbetétek. A hőtágulás miatt iktatnak ilyeneket a híd közepébe.
Ha hídon mész, számíts rájuk. -
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #100754 üzenetére
Augusztus 23-án jön valaki a Honda Safetyre?
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #100754 üzenetére
Random life hack: odacsaptam a bicikli lánctányérját egy sziklának itt Horvátországban, emiatt a lánc lehetetlen módon beszorult a tányér és a váz közé. Úgyhogy szétszedtem a láncot, a kezem meg tiszta olaj lett. Mosogatószer nem ér ilyenkor semmit, ultra dermet meg nem hoztam. Barátnőm sminklemosója viszont lehozta egy másodperc alatt az egészet, kb az ultra derm nem szokott ilyen hatékony lenni.
Szerk: nem válasznak akartam hanem újnak, bocsi.
-
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #100464 üzenetére
Van erősített DID, de szerintem a 13k pályán még sok is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #100396 üzenetére
Suzuki Choi Norival menjetek. Nyerni nem fogtok vele, az biztos, de garantáltan közönségkedvencek lesztek.
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #100233 üzenetére
Mi szerdán.
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #100184 üzenetére
Mi megyünk, te melyik nap mész?
-
yodamastah
őstag
válasz
CyberPunk666 #100116 üzenetére
Hátul kell csak nagyot fékezni Ott 130 fölé gyorsult nekem a gixxer. Célegyens végén csak belenyúlsz ledöntve.
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #100102 üzenetére
A blokkoló hátsó kerék nem gáz, a blokkoló hátsó kerék ha megcsúszik oldalra viszont az. Lehet a hozzád hasonlóan sokat pályázó motorosoknak az sem, de szerintem legtöbbünknek nincs ezzel a helyzettel olyan rutinja (nekem legalábbis tuti) amivel ki tudná védeni, mert a köszúton szerencsére nem sokszor adódik ilyesmi.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #100105 üzenetére
nekem úgy tűnt, hogy a kormányt elrántja picit jobbra, a motor feneke kitör balra, és még megpróbál ellenkormányozni, de akkor már veszett fejsze nyele.
Ha nagyon okoskodni akarnék, akkor azt is idefotelfizikáznám, hogy rossz a motoron a tartása, mert nem szorítja a tankot lábbal, és ez miatt nagyon előremegy a súlypontja! Szinte előreesik a motoron, és ez adja meg a végső löketet az eséshez. Talán a helyes tartással is már meg lehetett volna úszni a perecet.Ez persze semmit nem változtat azon, hogy a hunyó az autós!
Szerk.:
kár, hogy nincs sisakkamerás felvétel, mert innen úgy tűnik, hogy még a feje is előrebillen, és a szeme már az esés előtt azt nézi, hogy hova fog esni, érkezni. Hihetetlen, de ilyenkor már az sokat segít, ha a fejünket felszegjük, és nem bólintunk előre. Csináltunk BMW tréningen ilyen gyakorlatot, és hihetetlen különbség van az között, hogy a messzeségbe nézünk, vagy a bójára! -
Ferdzsoo
addikt
válasz
CyberPunk666 #100063 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele. Nem függ tőle. Hőmérséklettől függ, de búvárkodásnál tök mindegy mindig párásodna. 8 éve búvárkodom...
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #100042 üzenetére
Az aláöltözetüket amúgy nem ők készítik, benne van a címkében is hogy ki gyártja, csak rányomják a Dainese logót. Nem tudom mi nálad a viseltes, az enyém szerintem nem az pedig régebbóta használom. Black Friday akcióban vettem amúgy, volt rá -30%
A kesztyűm (Spyke Robotic) nekem is elég szarul néz ki 2,5 szezon nagyon vegyes használat után, de nem vagyok benne biztos hogy egy akármilyen más sportkesztyű ugyanilyen használat mellett sokkal jobban nézne ki.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99909 üzenetére
Ma próbálgattam a gázfröccsöt a fékkar húzása közben. Ami azt illeti nem is olyan nagy mutatvány, inkább csak szokatlan így elsőre. Meg nem igazán áll kézre két ujjal a fékkar, gyűrűs és kisujjal a markolat. Feszülnek az inak a kézfejemen.
Meg amíg koncentrálnom kell a mozgáskoordinációra, addig még kicsit esetlen.
Piros lámpánál rev match? Városi forgalomban én első féket elég ritkán használok, eddig hátsó fék közben rev match-eltem, vagy egyszerűen kigurultam motorfékkel - mondjuk alapból ezért is rev match-elek, hogy a motorféket pakoljam rá blokkolás nélkül. Első féket úgy igazából csak újabban kezdtem el rendesen használni, amióta ezt gyakorlom.
Viszont nekem még mindig nem tiszta akkor, hogy mi a különbség az első fékes trail braking és a hátsó fék között? Mindkettő az ív precíz szabályozására van, nem? Elől a meredekebb villaszög segít bekormányozni a kanyarba. A hátsó meg segít ledönteni a motort. Nekem eléggé úgy tűnik, hogy ugyanaz a hatása mindkettőnek kanyarodás közben.
Mit tanítanak a pályán? Gondolom az elsőbe kell beleállni kanyar előtt - nyilván, hisz ott van a tapadás -, aztán kanyar közben melyiket húzzátok és mennyire?(#99916) HSM
Mondjuk mert nem koptatod a kuplungot.
Meg közlekedésbiztonság okán sem elhanyagolható: minél kevésbé sokkolod a gumikat, annál kisebb a megcsúszás esélye. Haverom dobta már keresztbe a motort vizes úton, mert kibaszta a kuplungot. Azóta ő is megtanulta a rev match-et. -
2thletme2day
őstag
válasz
CyberPunk666 #99937 üzenetére
Tavaly szereztem a nagy motor jogsit. Előtte csak B-s jogsim volt. Az akkori oktatóm és az okmányirodai ügyintéző is azt mondta nekem, hogy még véletlenül se próbáljak meg motort vezetni azzal az igazoló dokumentummal mert bevonják a jogsimat még mielőtt megkapnám. A B-s jogsit akkor kellett leadni amikor megjött az amelyiken szerepel az A és a B kategória is.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99937 üzenetére
Ez biztos? Nekem két éve azt mondták a kapott papír nem váltja ki a jogsit. A2-es kategóriám "nem volt" még kézben csak a kárytával később.
Újpesti önkormányzatnál levő okmányba mentem anno.
@demars, Mosquito34: Köszi! Akkor már csak a két gumi közt fogok filozni, lehet az ár fog dönteni!
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #99924 üzenetére
Ebben a videóban 0:23-nál van egy villanásig a tréningből egy kép Kakucson. Ez melyik irány?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #99919 üzenetére
Hehe, az én 0:59-es időim egyenesen szánalmasak, még túraenduróval, terepgumival is, pedig körönként 2x leért a lábtartó!
(BMW tréningen volt szabad motorozás is a végén, akkor kijátszhattuk magunk)Szerk.:
Az számít, hogy melyik irányba mentünk? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99920 üzenetére
Azért OFF, mert én nem vagyok "igazi motoros", vagy "jól motorozó" valaki, csak egy öreg, gépesített turista
- ergo nem biztos, hogy jól teszem, amit csinálok. Így viszont csak "tájékoztató jellegű", amit mondok.
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #99911 üzenetére
Finoman nyúlok rá a gázra és akkor nincs semmi.
Első fék gázfröccs nekem se megy egyszerre, úgyhogy én ilyenkor lassabban eresztem a kuplungot. Csúszókuplungos motornál meg csak visszabaszom és kész, nem kell gázfröccs.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99906 üzenetére
Ilyenkor csak elsővel fékezel? Vagy mindkettővel?
Én még csak most szoktam rá a hátsó fékre kanyarodás és a gáz tartása közben.
Erre most látom ezt.szerk: a smooth terhelésváltás lényege, hogy nincs terhelésváltás. Azt hittem ez lenne a lényege a hátsófék aktív használatának kanyarodás közben, hogy:
1. precízen szabályozd az ívet,
2. mindeközben előfeszítve tartsd a hajtásláncot.Mondjuk nekem ezzel vannak még gondjaim, hogy egyszerre húzzam a gázt és a fékkart. Meg ha visszaváltok, akkor mindenképpen lesz terhelésváltás (esetleg húzok neki egy gázt és hátsófékkel folytatom?). De akkor ott van még egy rev match is, amit a fékkaron lévő kezemmel megint nem tudok kivitelezni...
-
HSM
félisten
válasz
CyberPunk666 #99899 üzenetére
Így érthető, hogy nyáron is hasznát veszed.
-
HSM
félisten
válasz
CyberPunk666 #99896 üzenetére
"Bent van egész évben mindig."
Ezekszerint nélküle nem is próbáltad?
Mert amíg benn van, engem sem zavar, megszokom, inkább mikor kiszedem, akkor látom, hogy, jéé, dejó, így azért sokkal jobb a kilátás.Éjszakával nekem sem volt gondom vele soha. A párásodás az nagyon gáz, azzal volt bajom viszont nappal is, nem kevés, ha hirtelen hűvös lett, és még nem volt berakva a pinlock.
-
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #99887 üzenetére
Én ezért megyek a Hondára. Ott van olyan oktatói képzés, ami nekem megfelel.
Egyébként nem vágyom fizikai magyarázatra, nekem elég, ha megmutatják, hogy mi miért jó és azzal boldog vagyok.Egy láncszett csere 2 óra munkadíj + anyag szokott lennie, sok nekem az a 60, de nem tudom a magyarországi árakat.
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #99886 üzenetére
Atomjaira??
en most huztam rajta csutortokon, nagyjabol fel ora volt a teljes muvelet, a felso kiflin es az anyakon kivul semmihez sem kellett nyulni. Neked mitol volt sokkal masabb?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #99886 üzenetére
Azt kicsit sokallom, de nincs típusismeretem persze. Nézz fel a motoralkatresz.eu oldalra!
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #99606 üzenetére
Nekem is volt ilyen, a kormánycsapágyon húztak akkor, utána elmúlt.
-
Pocee
senior tag
válasz
CyberPunk666 #99606 üzenetére
kormánycsapágyra tippelnék,de ilyen szinten nem is nagyon hajtanám,ha csak nem akarsz egy rohadt nagyot esni...nem tudod megemelni a motort és a viláák alsó részét megrángatni,hogy kotyog e a kormánycsapágy? de ha megy szervízbe tök mindegy,majd ott megcsinálják...bár otthon is meg lehetne húzni,ha van huzalmad barkácsolni és nincs széttörve.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99606 üzenetére
Én úgy képzelem, hogy igen, ez a kormánycsapágy lesz.
-
demars
addikt
válasz
CyberPunk666 #99606 üzenetére
Valószínű kormánycsapágy probléma.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #99161 üzenetére
SM-el azokon a rossz utakon is lehet jókat csapatni, dönteni is kanyarban, rövid féktávokat venni, kanyarból kigyorsítani.
Persze biztos meg sem közelíti egy pályán való térdkoptatást.
Még régen amikor kijártunk mi úgy csináltuk hogy 2 motoros elment egy egy kanyarhoz figyelte hogy jön e autó.
A 3.-nak jeleztek mikor jöhet, így ha véletlen esés van nem veszélyeztetünk mást csak magunkat. -
Padre81
csendes tag
válasz
CyberPunk666 #98800 üzenetére
Okés. nyomtasd ki, és vidd el a Kék Hold-ba, hogy tegyék ki
-
Padre81
csendes tag
válasz
CyberPunk666 #98789 üzenetére
Van benne valami. Mikor az SV-re tették fel a Pilot Road 4-et hátulra, előlre meg a Pilot Power 3-at kérdeztem hogy mennyire kell vigyáznom, amikor kihajtok az udvarról. Azt mondja a szaki, hogy hát nem tudja, mert ezres SV-vel itt szoktak elesni az udvaron belül
mondom azt hogy? Azt mondta, hogy a nagy motorfék miatt egyesbe megcsúszik sok embernek mikor a járdához ér kifelé menet
-
ALI_G
veterán
válasz
CyberPunk666 #98684 üzenetére
Superzone-t kihagynám ha lehet. Nem jó bolt. Jobb alatt nem a drágábbat értettem mint alpine és hasonlók. TCX bőven jó utcára.
-
Geller72
veterán
válasz
CyberPunk666 #98612 üzenetére
"Gyári, ép idomok voltak a gépen"....most már..
-
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #98627 üzenetére
@tboldi: Sok autó van amit nagyon kipróbálnék látom te is.
Egy RS500-as Focusba is többek közt szívesen beülnék az anyós ülésre is ha tisztességesen meg van rángatva a masina.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #98627 üzenetére
-
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #98602 üzenetére
Jó, ennyit én is konyítok a fizikához. De ezt így leírni könnyű, összehangoltan kivitelezni már nem annyira.
Meg kiállni se vmi természetes érzés, miközben belemarkolsz az első fékbe.(#98607) -Mike-
Úgy vettem észre a nagyobb sebesség valóban segít kicsit, nehezebb blokkolni a kereket - amit ugye nem akarnék - és a lendület is segít felemelni. Viszont az azért túlzás, én olyan 30 kmph körül gyakorlok. Ezt fokozatosan lehet majd növelni, nem akarok egyszerre túl sokat, mert abból lesz a kopp. Majd ha már 10-ből 10x megy 30-nál, akkor lehet emelni a tétet. -
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #98614 üzenetére
Az én aksimat tavaly kicserélték gariba, az is másfél éves volt.
-
Geller72
veterán
válasz
CyberPunk666 #98602 üzenetére
Az sem mindegy, ha már fizika, hogy mennyiről lassítunk le mennyire és mennyi idő alatt.
.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
CyberPunk666 #98542 üzenetére
Pontosan így gondolom én is.
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98513 üzenetére
Olyan jelenet nincs ahol én előzlek meg?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98513 üzenetére
hozzáteszem, hogy amúgy a 300-as ninja méretre nagyobb, mint némelyik zx6r évjárat ^^
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98508 üzenetére
Nem ismerem.
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98502 üzenetére
upsz, privát akart lenni...
-
Geller72
veterán
válasz
CyberPunk666 #98504 üzenetére
De. Lehet. Itt kint megrendelem. Kihozzák. Nem jó. Visszaviszik, hoznak másikat. Ha akarnám, így lenne...
Itt ez nem probléma. Otthon sem, max rád terhelik a szállítási költséget is. Közben amazonon rákérdeztem az AX-8-ra, ingyen kihozzák azt is. Kérdeztem, hogy mi van, ha valami miatt mégsem ez kell. Azt a választ kaptam, amit vártam is. Küldenek másikat.
. (A típus most nem releváns, a bekérdezés volt a lényeg)
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98473 üzenetére
Kifejezetten nalad erdemes lenne valami mast beszerezned, mint ezt az ujonnan vett, jo allapotu kawat lezuzni, rohamosan fog amortizalodni.
Fejlodsz, jobban kened neki, aztan jonnek a bajok, lasd a legutobbi beszamolod. Nem a penztarcadban akarok turkalni, de az en megitelesemben a vege draga lesz ezzel a motorral.
Tankra progrip-et vettem, hat, elkepesztoen jo es hasznos. Gondolkoztam kinain, de nem gyoztek meg. -
Micsurin
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #98473 üzenetére
Tank grip? Aloiról kb 20-25 usb a drágább is.
Darab gumi mindegy kínai vagy nem. -
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98473 üzenetére
-
dave0825
őstag
válasz
CyberPunk666 #98480 üzenetére
Értem, köszi.
Még annyi, hogy mivel így párhuzamosan elég sok lesz az éves díja, de ha elviszik az RS-t, utána a rendes bónuszomat visszakapva megkapom a különbözetet, vagy ez az A0-s összeg már bukó erre az évre? -
dave0825
őstag
válasz
CyberPunk666 #98475 üzenetére
Kitöltöttem 2 kalkulátort is, de nekem ezek sose voltak egyértelműek.
ÚJ BELÉPŐ:
A kockázatviselés kezdetét megelőző két éven belül NEM VOLTAM szerződője ugyanezen gépjármű kategóriában kötelező biztosításnak.NEM ÚJ BELÉPŐ:
A kockázatviselés kezdetét megelőző két éven belül már VOLTAM szerződője ugyanezen gépjármű kategóriába tartozó kötelező biztosításnak, mely szerződés érdekmúlás vagy felmondás okkal megszűnt.PÁRHUZAMOS ÜZEMELTETÉS:
Jelenleg is rendelkezem másik, jelenlegivel azonos gépjármű kategóriába tartozó gépjárműre vonatkozó KGFB szerződéssel.Új belépő semmiképp, de akkor vagy "nem új belépő", vagy "párhuzamos". Mivel még megvan a másik motor, nem adtam el, így párhuzamost kéne, de ha eladom, akkor már "nem új belépő"-t.
tboldi: köszi, linkeltem oda a hsz-em.
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98466 üzenetére
lásd Horvi linkje, pár hsz-el korábban. attól függően mennyire akarsz zsebbe nyúlni, jók, de vannak jobb minőségűek drágábban. namost, ha beleszámolod az esetleges csúszást, akkor nem érdemes drágát venni.
-
ALI_G
veterán
válasz
CyberPunk666 #98283 üzenetére
Nem igazán van hely, a fülemben kellene elférjen.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #98279 üzenetére
De, mizu?
(#98281) ath
Degec! -
Teasüti
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #98277 üzenetére
A szigetországban.
Igen. Kaptunk. -
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #98259 üzenetére
Ha egyszer valami véletlen folytán nem aznap, délután, este vagy másnap írnád be, hogy voltál Kakucson, akkor akár még előtte egyeztethetnénk is és voálá lenne rólad mozgó(kép) is és lenne elemezni való. De whatever...
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98263 üzenetére
Ööö, én csináltam olyat párszor, de csak akkor ha voltak előttem és láttam, hogy óvatosra veszik a féktávot de bevetődni pont nem mertem, akkor elcsuktam a gázt. Sry?
Amúgy én nagyon sasoltam előzéseknél, hogy képes lesz-e az íven maradni, voltak páran akik megleptek vele. Viszont hibáztatni sem tudom őket, énis lecsúsztam vagy kétszer az ívről mert elbalfaszkodtam a kanyarbejáratot, szerencsére pont nem próbált senki kívűlről előzni egyik esetnél sem.
Btw, a General Mechatronics-os időmérő tud kezelni szektorokat. De ehhez akkor le kell tenni adókat a szektorokhoz (a célegyenesi jeladón kívúl még 2-t tud kezelni)
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98261 üzenetére
Miert ragaszkodsz a gpshez?
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98255 üzenetére
Úgytűnik minden alkalommal a pályán voltam amikor ezt elmondta.
Tényleg meleg volt, de ma meglepően jól tűrtem, biztos segített a ~2,5 liter folyadék amit megittam, WC-re még mindig nem kell mennem, pedig már itthon is ittam vagy fél litert.
Lehethogy láttalak, vagy hát egyszer valaki nagyon betévedt a füves részre, de már nem emlékszem melyik kanyar volt, vagyhogy hánykor. De majd egyszer visszanézem.
Valaki más meg eldobta a hátsó egyenes végén a sikánban, megálltam segíteni, de mire oda értem már sikerült felállítania a gépet és aszonta semmi baja, szal otthagytam...Én voltam aza dagadt geci aki fekete Honda CBR600F4i-vel teljesen fekete Alpinestars bőrben töketlenkedett a pálya közepén
. Vettem énis abból a General Mechatronics időmérőből, szal most már tudom, hogy az első session legjobb köre 58,62 s volt, az utolsó session legjobb köre pedig 50,22 s. Még mindig lassú vagyok, de legalább fejlődöm. Talán legtöbbet a kigyorsításokon hoztam, végére már többször elkezdett a kormány csapkodni az egyenesekben, szerencsére nem volt vészes, meg addigra már pont kezdődött a féktáv is.
Amúgy a végére teljesen meglepő helyeket találtam előzésre, még félek picit, szal 2-esben mentem végig így az egyenesekben kigyorsítás nem játszott (najó, talán a robogósokat le tudtam volna hagyni, de teljesen felesleges lett volna). Viszont a hosszú kanyarokban külső íven sokat előztem, illetve a hátsó egyenes végén a sikánból kijőve mindenki teljesen jobbra húzódott és ehhez jól le is lassultak, ilyenkor balról teli gázzal simán elmentem.Van sisakos GoPro-s videóm minden sessionről, szívesen megosztom, de előbb még ki kell venni belőle a halszem effektust és egymáshoz illeszteni a feldarabolt videókat. Viszont most még ahhoz sincs erőm, hogy letöltsem a gépre. Talán hétvégére meglesz.
Lábtartó nekem is sokszor leért és végre bekoptak az új gumik szélei, most már nincs paracsík
. Fogalmam sincs mennyit kéne még rajta dönteni, hogy a fékpedál is leérjen. Nem lehet, hogy csak egy picit feljebb kéne állítani?
szerk.: -6 másodpercnél vagyok a videón, ofcoz a sor végén kullogva. Egyébként aza session volt a legrosszabb utána már jobb volt picivel, na nem mintha lett volna 3-nál több tiszta köröm sessionönként, a legtöbb köröm 52-54 s volt
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #98252 üzenetére
Úristen mi volt ma ott? Lyééézus
-
Shad0w
senior tag
válasz
CyberPunk666 #98252 üzenetére
Csak most mondod? Én eljöttem 6-kor merthogy már vége van... Namind1, ígyis elfáradtam.
De tök jó volt, hogy a SuperMoto-sokat külön engedték a pályára, így csak a robogósok előztek meg (körönként kétszer...).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Synology NAS
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest