- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BlackPriest #112956 üzenetére
nekem tökmindegy mit raksz a motorra. ha a zsaruk veszik el as rendszámod, akkor én szóltam, ha elütsz, a hulládat is perelni fogom.
...hasztakva.
nahát, egy távolkeleti motor kiegészítőjén nincs e jel? nemár, ez lehetetlen.
Utángyártott Vicma karokon sincsen egy deka jelölés ez nem a származáson múlik.Ellenben addig játszották itt ott a nagy bürokratikus mindent is büntetünk ha nem E-s játékot, hogy a kicsinykínai barátaink már az indexekbe is elkezdték nyomni az E jelzéseket...
A bevizsgált dobozzal kapcsolatban meg nézd meg a Givi meddig garantálja, hogy a doboz a motoron marad. (Tempó + súly) Ha jól rémlik E55N Maxia volt talán igazán mókás amikor ott volt a használatiban, hogy maximális sebesség 120 km/h és maximális terhelhetőség 10 vagy 12kg.
Pökhendi pedig nem voltam, ha arrogáns és pökhendi akarnék lenni akkor nem pazarolnék karaktert 3 sornál hosszabb hsz.re...
De egy olyan bolt által kiadott cikk akik régen Motoros barát árakkal reklámozták magukat majd már röhögtek rajtuk, hogy a nagyobb márkák áraiban akarnak néhol versenyezni kétes minőségben majd erre mottót cseréltek remélem érezzük komolytalan.Ezek az E jel akciók sem a motoros kiegészítők miatt vannak. Pusztán a Tát és közelében élőknek már a púpjuk is tele van a hétvégi Racserekkel és Kanyarképzésesekkel akik pályára nem mennek ki de ott mindabban a 9 kanyarban MM-nek érzik magukat. (Bocs, egyenesben mert az ezresnek csak ott merik megkenni...)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BlackPriest #112954 üzenetére
...szerintem ezt engedjük el. Legközelebb egy Borsonline linket ha kérhetek. A helyi kapitányságon a szabálysértési előadó ha bent van 5 perc alatt magyarázza el mit lehet és mit nem és a gyakorlatban mit ellenőriznek a kollégák az életszerűség határain belül.
Miután a hegylakok is lehozta a fékkaros esetet kiderült volt még azon a motoron bőven más is...De akkor szintén a blikkes cikkből:
A kényelmi és díszítő elemeket (pl. szélvédő plexi, túradoboz, kormányhínár, sas fej a sárvédőre) nem vizsgálták.hanem minden olyan, a motor kezelésével összefüggő utólagos extrába, ami nem „E betűs”,
Egyébként jelzem meglepődnél milyen sok kimondottan minőségi termék nem "ejelzett" vehetsz LSL kormányt a motorra arányaiban drágán lesz egy TüV papírod de magán a kormányon szintén egy deka jelölés híján leszel.(A legtöbb gyári alkatrészben sem fogsz jelölést találni. Nézd csak végig a motorod...)
zgospel Ugye? Szerintem is szólók is a haveroknak kukázzák a plexiket, sőt azt hiszem az egyik GS-en Renthal cső feszít a kormány gyanánt se E jel se ABE minősítő lap. Szervezek is a számára egy lincselést...
A burkolt szappantartó(500f) GS-es havert meg fel is nyomom a gyári dobon egy deka E jel sincs csak egy Suzuki gravírozás és gyártási év...
-
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #112827 üzenetére
Figyelj, ne a magyarországi béreket nézd. 1500 Fontért van Euro-3-as motor itt, akinek nincs itt ennyije, az ne motorozzon.
Odahaza más a helyzet, nem véletlenül hordják innen oda és nem fordítva. Nektek addig jó, amíg itt erőszakkal cseréltetik a járműveket velünk, olcsó lesz a használt.Motorozni nem állampolgári jog, tiszta levegő viszont mindenkinek jár. Hála a szigorú ULEZ szabályoknak, kevesebb tüdőrákos és asztmás lesz itt, tele lett a city hibridekkel és elektromosokkal.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BlackPriest #112704 üzenetére
A blokk be sem melegszik rendesen 10 perc alatt a városban tekeregve.
@geresics: vettél végül a Kawara Delkevic dobot? Ha igen milyen minőségre?
-
jacis
nagyúr
válasz
BlackPriest #112696 üzenetére
Nagyon sok motorost láttam ma. Nem gondoltam volna hogy ennyien kimennek annak ellenére, hogy tényleg jeges foltok vannak az utakon.
-
Grillo
őstag
válasz
BlackPriest #112698 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
BlackPriest #112645 üzenetére
+1 a Lincosra! Nekem ilyen van, habár én még br. 36k-ért vettem 2 évvel ezelőtt.
(#112649) z123456789: Neked is van? Egyszer sem láttalak még ott.
Amúgy mikor megvettem, az autóban ülve csomagoltam ki, úgyhogy az entrée is már olyanra sikerült. -
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #112447 üzenetére
Mi sokat mentünk a feleségemmel együtt, többször bejártuk Európát és sokszor hozom-viszem a városban is, már legalább 50.000-et ült mögöttem.
De az első pár évben egyedül mentem és tapasztalt motorosoktól tanultam, ami elég lassan ment, 6 év után mondták rólam, hogy "na, megtanultál motorozoni".
Azt hiszem 3 év és kb. 15.000 km után vittem át a feleségem először a szomszéd faluba..Szóval kezdő motoros + erős motor + utas = nem sok jó.
-
#31733248
törölt tag
válasz
BlackPriest #112294 üzenetére
Tényleg veszélyes üldözés volt, talán rabló lehetett az üldözött.
-
Shin Chen
tag
válasz
BlackPriest #112249 üzenetére
Azért ez a kontextus nem túl erős, negatív minősítés a red baron szerelő csapatával szemben?
Abból kiindulva hogy viszonylag(tapasztalat és visszajelzés nélkül még nyilván én is csak ránézésre vakon írom!) megbízható motorokat árulhatnak amit elvileg meg is fizettetnek szolgáltatás&brand címen, valahogy csak összerakják ezeket eladás előtt..
(Bár jobban belegondolva bőven elég jó állapotban eladni, onnantól kezdve a normál szerviz nem számít..) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #112249 üzenetére
Bocsika. Legkozelebb siman elhiszek mindent, amit forumon olvasok. Es nem kerdezek.
Felreerted. Nem az aldis sisak es a redbaronert kardozok. Hasznalhato infora vagyok kivancsi. Nem trollkodasbol kerdezem
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #112247 üzenetére
Az autoolaj. Lehet segghulyek, de olyat nem raknak bele.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #112233 üzenetére
Legolcsobb olaj?
Melyik marka es annak melyik tipusa volt ? -
tboldi
nagyúr
válasz
BlackPriest #112233 üzenetére
A győriek minden további nélkül belerakták az általam vitt Motul 7100-ast a CB500X-embe, nem kell elfogadni azt, ami ott van.
Shin Chen: Nekem elég pozitív tapasztalataim vannak velük, párszor már leírtam a topikban. Most nincs kedvem annyit pötyögni újra, úgyhogy keress vissza a hsz-aimra, ha érdekel.
-
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #112191 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #112188 üzenetére
Nem gondolnam, hogy 72 loero, ahhoz eleg durva valtoztatasokat kellene vegrehajtani, amihez nagyon erteni kellene. Egy sima arrow csotol nem lesz ekkora teljesitmenynovekmeny.
Amugy meg rgv blokkos azaz japan. Azaz sose megy tonkre. :D -
vlevi
nagyúr
válasz
BlackPriest #112100 üzenetére
"régi típusú gépkocsiknál "
Államtitkár elvtársnak mi számít régi típusúnak?Mert az oké, hogy a tavaly vett motoromra rá van írva az E5 és E10, de, rengeteg autó van kis hazánkban, amikor akkor készültek, amikor ezek a számok még nem léteztek.
Azoknak az üzemanyag rendszere, tömítések, satöbbik, hogy mennyire hajlandóak elviselni az egyre magasabb etanol tartalmat? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #112100 üzenetére
Mire gondolt?
Mikozben feltette a kezet azt mondja, hogy lehet elbassza a jarmuvet, de ha ezt nem irta le korabban a kezelesi utmutatoban, akkor a gyarto a hibas :D -
Vismajor01
addikt
válasz
BlackPriest #111927 üzenetére
Ah értem. És a sisakokon van alapból ilyen pöcök, hogy utólag vehess rá pinlockot, vagy csak akkor ha azzal együtt veszed a sisakot?
-
hroberto
veterán
válasz
BlackPriest #111898 üzenetére
Nekem is az van a padlásomon szigetelésként, de úgy tűnik leszarja.
A motort körbefújtam nyest riasztóval, szerintem kutyaszőrt is teszek oda.
A padlásra meg felteszek mindent ami elzavarhatja. -
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #111224 üzenetére
Nem tudom, hogy a szemüveg kérdés még aktuális-e, de ez a videó ma jelent meg.
-
jacis
nagyúr
válasz
BlackPriest #111848 üzenetére
Miért esett ki az XT?
-
válasz
BlackPriest #111794 üzenetére
hú. azért a húzzatok innen egy fórumban a fórumot moderálóknak erős és nem valami bölcs.
de, tekintettel Daywalker exkollégára, meg egyébként a veled való ismertségre is, legyen így dacára Polemius utóbbi kommentjeinek (amit bőven a húzott vonal után muszáj volt megírnia...), meg a te robbanékony entréédnek (most is csak azért láttam, mert elfelejtettem törölni a topikot az értesítőkből). tényleg nem szeretnék visszajönni, bármilyen másik topiknál nagyjából mostanra érnénk el addig a pontig, hogy elkezdenék tényleg moderálni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BlackPriest #111780 üzenetére
Eléggé, pici Kappa-t használok teló, iratok kulcs miatt néha még napközben is inkább azt viszem mint a zsebeim fullra pakoljam.
-
válasz
BlackPriest #111658 üzenetére
nem a videó kavarta a port, hanem annak utóélete.
srácok! nem hinném, hogy bárki ártani akart volna a topiknak, jó lenne, ha mindenki ebből indulna ki. a topikgazda biztos nem, hiszen önként és dalolva tartja karban, pátyolgatja a topikot, elég logikus feltételezni, hogy szereti. a törzslakók sem hiszem, hogy annak örülnének, ha a topik szétesne.
akkor viszont igazából nem értem, hogy hogyan lehet addig eszkalálgatni, amíg végül ősi tagok sorban elkezdenek öriharikizni.
igazán kívülálló vagyok, csak felhívták a figyelmem a topikra, eszemben sincs beleszólni, tényleg csak annyit kérek, hogy a "jó, akkor soha többet nem posztolok", "jó, akkor töröljetek" előtt, de méginkább helyett a másik jószándékából induljatok ki, hogy el se jussatok idáig. még ha nem is értenék egyet egy konkrét moderációval, akkor is aránytalannak érezném, hogy elkezdjem cenzornak, kínának és társainak csúfolni a topikgazdát és az egész oldalt. kb. hasonló, mint amikor egy teszt után valaki megfejti, hogy lefizetik a ph-t, egyszerűen méltatlan. valahol érthető, ha ezt zokon veszi (ezzel párhuzamosan persze elvárt, hogy ne vegyen zokon semmit, de azért nem gépek vagyunk, ha raklapra tennénk az összes beszólást, oltást, amit a fórum fenntartása közben kapunk, waberer össze kamionja kevés volna az elszállításához)
azért is kár az eszkalációért, mert a törlés és az azt követő beszélgetés erről még tök konstruktív volt, nem is értettem, hogy miért hívták fel a figyelmem a topikra, és aztán, később, tök fölöslegesen lett feltekerve a poti.
a moderátori közösség meg persze, hogy "összezár", gondoljátok végig, ha az történne, ami itt a topikban is, hogy ők is egymásnak ugranak és végül szétborul az egész.
leginkább azt javasolnám, hogy mindenki jegelje a topikot holnapig, szívem szerint be is zárnám addig, de nem szeretném, ha bárki azt gondolná ennek nyomán, hogy lám-lám, fullba megy az elhallgattatás. így inkább mindenki józan belátására bízom, hogy hagyja lenyugni a topikot és magát is
-
BlackPriest
őstag
válasz
BlackPriest #111514 üzenetére
válaszolt a shox, bevihetem a dzsekit és bevizsgálják pár nap alatt. pozitív reakció (nem csalódtam)
-
-Mosquito-
őstag
válasz
BlackPriest #111542 üzenetére
Cseppet hülyén írták akkor..
"fix szél- és vízálló membrán" -
-Mosquito-
őstag
válasz
BlackPriest #111529 üzenetére
Jahogy az olyan.
Lehet jobban jártál volna, ha ki/be cipzározható bélést/vízálló membránost veszel.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
BlackPriest #111520 üzenetére
Ki kéne fordítani az egész kabátot és megnézni, hogy a vízálló membrán nincs-e pl kiszakadva vagy a varrás nem-e engedett el. Illetve azért én vissza is vinném.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
BlackPriest #111514 üzenetére
Milyen kesztyűd van?
-
#31733248
törölt tag
válasz
BlackPriest #111514 üzenetére
Sajnos meg sem lepődtem... Már a "membrán" kifejezés is megtévesztő. Olcsó anyag, gyenge vízállóság, sajnos esélyes volt, hogy be is ázik. Nekem is van az egyik dzsekimben, de meg sem próbáltam tesztelni.
-
#31733248
törölt tag
válasz
BlackPriest #111429 üzenetére
"ez a dzseki az esőmembrán miatt vízálló, de a külseje elázik ugyanúgy, nehezebb is lesz tőle, meg ezek szerint be is vezeti oda a vizet, ahova nem kéne
"
Itt a topicban sem szoktam javasolni ezt a megoldást. Eleve nem jó, ha elázik az emberen a dzseki, ezek az egyszerű "membránok" pedig amúgy sem érnek túl sokat. Kisebb távon, városon belül még jó lehet, de hosszabb távra vegyen az ember egy tényleg vízálló esőruhát, vagy valami jó munkavédelmis darabot.
Az olcsó és kis helyre csomagolható esődzsekiknél azt sem szabad elfelejteni, hogy teljesen más, amikor egy álló ember ázik egy kicsit és megint más, amikor nagy sebességgel csapódnak be az esőcseppek. Lehet, hogy ami gyalogosként tökéletes volt, azzal motorosként 20 perc alatt ronggyá ázol.
-
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #111429 üzenetére
És ha beszívja a vizet a külseje, akkor hideg is lesz, és az előbb vagy utóbb fázni fogsz.
Annó futárként szinte mindent kipróbáltunk az eső ellen (12 futár dolgozott egy helyen), azok váltak be, amit lentebb írtam. A laminált gore-tex nem olcsó mulatság, 1000 Font alatt csak akciósan jön ki egy szett, annyit pedig nem sokan áldoznak ruhára.
Így marad a pvc esőruha 30 Fontért és a kényelmetlen fel-le öltözködés.Pont most voltam ilyen dilemmában, kellett egy új nadrág, nézegettem a komolyabb darabokat, végül maradtam az olcsóbb megoldásnál, majd esőruházok ha kell.
-
canniball
nagyúr
válasz
BlackPriest #111419 üzenetére
Na akkor megvan hol hibáztál: nem kellett volna lassulni.
Bár szvsz inkább az anyag itta be, impregnáld le és legközelebb kiderül.
-
canniball
nagyúr
válasz
BlackPriest #111411 üzenetére
Hol jártál te ilyen monszun-esőben?
-
dellfanboy
őstag
válasz
BlackPriest #111411 üzenetére
helyes!
-
dellfanboy
őstag
válasz
BlackPriest #111408 üzenetére
miert? nyaron nem? hatoltal mar be 1 falka zummogo darazs koze??
amugy az megvan az ovibol, ha nem kotod be a cipofuzod, akkor elobb utobb pofara esel? -
canniball
nagyúr
válasz
BlackPriest #111408 üzenetére
A kesztyűd a kabát ujja alá? Inkább fordítva, nem?
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #111345 üzenetére
Sajnos nálunk többször volt olyan köd, hogy a farkamig sem láttam reggel és csak az autópályán oszlott fel 15 km-rel odébb. Ez ilyenkor már nem igazi motorozás...ez tényleg max a terepes-dagonyas időszak, csak arra nem lenne időm...
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #111285 üzenetére
Én rendszámossal jártam BP-n, de ha nem lenne rendszámos, akkoris megállnék a pirosban, ahogy bringával is megállok. Egyszerűen azért, mert idegesít, ha más f.sz és én nem akarok a ebbe a sorba beállni (a kanyarodási szabályokat sem szegtem meg, nekem ezek nem okoznak örömet). Jó, hozzáteszem, én mentőztem, mentem át elég piroson már
De a vasúti átjáró szent, azt még ugye kéklámpával sem. Inkább arra gondoltam, hogy pofátlan nyomulásokat csináltam, meg erőszakos voltam. De már elmúlt, két gyerek kellett hozzá
Azóta csak a diszkós motorral járok, viszonylag (!!!) normálisan.
geresics: teljesen tisztában voltam, mire gondolsz (sokakkal ellentétben tudok szöveget értelmezni
), csak trollkodtam.
Illetve persunak szánt hozzászólásomban kifejtettem a véleményem. Valakinek ez okoz élvezetet, másnak meg a kanyargás, ettől még nem biztos, hogy hülye. Ne akarjuk már ráerőszakolni másokra a saját dolgainkat.
MOD: bocs, lemaradt a smiley, én is hibás voltam.
-
MCs88
aktív tag
válasz
BlackPriest #111228 üzenetére
Shark-ok pl ilyenek, én is szemüveggel használom az enyém.
-
yodamastah
őstag
válasz
BlackPriest #111224 üzenetére
3 szemüvegem van, mindhárom tökéletes a sisakban. Karbon és titán szárak (oakley mind). A kényelem nem annyira a szemüvegen múlik, inkább a sisakon. A legsérülékenyebb ultrakönnyű és vékony titán keretem is bírja (kb 10 éves már). Annyi hogy 2 kézzel kell levenni, mert ha egy oldalt fogod meg és úgy ráncibálod ki a sisakból, akkor simán eltöröd.
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #111233 üzenetére
19 éve viselek lencsét (mínuszost) és nem zavar közelre sem. Rossz a lencse, amit próbáltál vagy más baj van. Miért kéne többször kivenni? Reggel be, este ki. Ennyi.
-
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #111224 üzenetére
Motoflywear, vagy micsoda?
(Nekem szerencsére nem kell, de ezt reklámozzák) -
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #111224 üzenetére
Kontaktlencsét :D
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
BlackPriest #111224 üzenetére
Nekem pl. erősen kell napszemüveg és most olyan bukóm van, ami szemüvegbarát. Két oldalt ki van könnyítve a szemüveg szárának. Tényleg k.rva jó az előző bukóhoz képest. Nem nyomja a fejem a szára.
-
Nikaré
őstag
válasz
BlackPriest #110898 üzenetére
Hogy nem jut eszembe ilyen?
-
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #110898 üzenetére
igen. Aztán tele lesz a facebook kanyarfotó vízjeles képekkel, mert azt az XeFt-ot már sajnálja kifizetni azért a képért, ami miatt 5x ment arra!
-
Tamás9x
őstag
válasz
BlackPriest #110876 üzenetére
Ez is igaz, már csak valami komolyabb váll és könyök védőt nézek a "level2" helyett, mert ahogy tapogattam egy sas vaskosabb, de még ő sem nyugtatott meg igazán.
bigdady: Tanuló korszakban inkább lássák ki az a hülye ott hátul aki emberkedni próbál, később nézek egy feketét
Cserébe sokat moshatom, már koszos pedig csak 2. napos
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #110885 üzenetére
Erre próbáltam rávilágítani...épp a kollégám panaszkodott nemrég, hogy túrázni voltak (bmw-sek) és csak ugy tudta tartani a tempót a régebbi, kisebb teljesítményű motorjával, hogy nyélen ment, míg a többieknek lazán tolták a 200 közelebbi tempót. Ebből következtetek arra, hogy a túrázás azért ott is száguldozás volt. Nem kell itt állandóan a sportmotorosokra köpködni, mert nem a motor számít.
-
Tamás9x
őstag
válasz
BlackPriest #110859 üzenetére
Ez egy jó tanács köszönöm, le fogom onna szedni a kulcsot.
Nincs benne gerinc protektor, így kényelmesebb volt, túra táskával motorozok, abban pedig van fém+ kevlár erősítés. De lehet veszek majd bele valami komolyabbat, ha beválik a kabát. -
dellfanboy
őstag
válasz
BlackPriest #110842 üzenetére
milyen csizmat sikerult jo aron venned?marmint mi szamit neked jo vetelnek?
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #110826 üzenetére
Csak a puhaseggűek és a reumások nyavajognak állandóan, hogy sportmotorral nem lehet elmenni túrázni.
Ketten tényleg nem, de ha valaki egyedül megy, akkor azért nem lehetetlen. Pakolni szar, de megoldható.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #110819 üzenetére
109023
-
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #110711 üzenetére
(#110711) BlackPriest
Semmi állatkodás, ismerkedni szeretnék a tereppel.Enduro a terv, de olyan, amit használhatok mondjuk egy SM szettel közúton is. Bár el tudom engedni ha úgy van az SM témát, jelenleg a terep jobban vonz.
Ketten sm-en 10 km. Ezt mondjuk én is így gondolom, azért is írtam, hogy az enduro, és az sm is egyszemélyes, és pont ezért lenne jó mellé egy másik, ami elvisz kettőnket is.Persze a 3 motor az utópia.
Biztosan bivaly az XT, meg nem is rossz, de valahogy nekem az már tényleg nagy. Illetve azzal terepre menni...nem is tudom. Ahogy írtam feljebb, inkább megelégszem csak a tereppel.(#110712) Gaboman
Hm... jól hangzik.Második részét megértem, de mivel a motoros pályafutásom nem valami hosszú idáig, én azért még felülnék közúton másra is mint nagyrobogó.
Bár a csajom biztos jobban örülne egy nagyrobogónak.
(#110714) persuader
Én igazából tegnap jöttem rá, hogy az egész endurohoz való hozzáállásom hibás felvetéseken alapul.Ettől függetlenül, köszi, hogy leírtad ezt.
Mások a szervizmetódusok, mint egy utcai motornál. Illetve ez is hibás azt hiszem. A kevesebb hengerrel ellátott, nyersebb motoroknak korábban van szükségük alkatrész, és olajcserére. Azt hiszem valami ilyesmi. A lényeg, hogy leszűrtem, ez nem a z750, amiben szezon elején cserélek olajat, meg szűrőket, kétévente hűtőfolyadékot, néha szelep ellenőrzés, stb... hanem kicsit korábban kell hozzányúlni. Azaz, nem fogok találni olyan sm/terep motort amihez nem kell hozzányúlnom, csak "hatezrenként".
Tehát akkor új időszámítás a megfogalmazásomban: olyan terep/sm motort keresek, aminél minél tovább ki lehet tolni ezeket az intervallumokat, ergo közelebb áll egy kezdő felhasználáshoz, mint a versenyfelhasználáshoz. Mert amúgy az SWM-ben sem annyira para, hogy 1-2 l olajat kicseréljek 2000 km-enként, hanem amit Blackpriest/Gaboman kollégák is mondtak, hogy 10 000-nél kb 3 kilót rá kell locsolni... -
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #110708 üzenetére
"a drz 400 e is üzemórás blokk"
Az istenit!Nekem olyan motor kellene, amivel ősszel átválthatok terepre. De akkor már látom, hogy ezt jó gyorsan el kell felejteni a francba. Aztán el kell dönteni.
"tökmindegy hogy hívod..." Na, igen, ezt akartam kihozni belőle.
Azt hittem, feketén-fehéren van üzemórás, meg km intervallumos gép, aztán csá.KTM-et nem szeretnék, illetve olyan nagyot sem mint a 660, azt már kicsit nagynak érzem tényleg, mármint hogy akkor már nem SM-et vennék. Az sm-ben pont az tetszik, hogy olyan filigrán.
Egyrészről azért nagy a dilemmám, mert kipróbálnám az SM-et, a terepet is, de nehezen engedem el, hogy ne tudjak utcán menni, akár ketten is. Na most SM-mel lehet terepre menni, tereppel utcára, pláne nem lehet velük kettecskén utazgatni...szóval.
A megoldás, hogy kéne egy utcai két személyes naked, mint pl a z750 volt, egy SM, meg egy terep.(#110709) Gaboman
Azt tudom. Meg írják is, hogy kb ugyanaz, illetve más ismerős is mondta, hogy ez totál ugyanaz.Annyit változott a Husquarnád?
-
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #110703 üzenetére
Megkérdezem máshogyan, mert hiába google fordítózom le, fogalmam sincs azok mit jelentenek. Jó, olaj pumpát értem. Mondjuk ettől még nem találok árgépen SWM olajpumpát.
Amit ennél a motornál kell cserélni 10 000 km után, azt mondjuk mennyi km után kell cserélni egy utcai, átlagos használatra szánt motornál? Vagy ha esetleg van türelme valakinek leírni, hogy mik azok a tételek ott fent, azt is megköszönném.
Amúgy, ja, nekem is kb 2 év a 10-12e km.(#110704) Gaboman
De miért cserélsz 2000 km után olajat, ha 5000 van előírva? Ami amúgy is egy terepmotor.
Ha az ember új motort vesz, akkor tök mindegy a alkatrész ellátottság, vagyis jó nem mindegy, de nem az én dolgom, hogy a szerviz le tudja-e szervizelni.Jó ez már veszett fejsze, nem veszek ilyet se, de akkor már kiderítem az okokat.
(Ha még nem megyek az agyára senkinek.
)
-
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #110697 üzenetére
-
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #110692 üzenetére
Ez üzemórás?
Ahj de kár...
Az nem csak plusz funkció benne? Vagy amiben van üzemóra az másmilyen nem is lehet?
Nem vágom.
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #110627 üzenetére
Útközben nem kell elengedni a kormányt
az egy teljesen más szituáció...
-
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #110539 üzenetére
Eleven Motor régen szakszerviz volt, és Telegdy Zoli még a mai napig is nagyon képben van az Apriliákkal kapcsolatban (konkrétan km-óra revíziókról tudtam vele beszélni, míg mások vakon voltak mindennel, ami elektronika)!
Minden más dologra ott van Abonyban Polyák Laci, aki minden Apriliával meglehetősen képben van! -
zgospel
őstag
válasz
BlackPriest #110432 üzenetére
Az elég nagy baj ha a villamosnak már nincs helye mennie, az a szakasz rosszul lett megtervezve. Buszra szállni sincs sok értelme, ha ugyanúgy áll a dugóban mint a többi autó. Csak egy csuklós buszon utazik mondjuk 60-100 ember, helyezz el ugyanennyit autóban és 4-5 lámpa mire átér rajta ennyi. Autósként mondom hogy egyáltalán nem sajnálom tőlük a külön sávot. Meg aztán motoros szemmel is kényelmes ha van, de az más téma
"ha elég széles az út"
Pont ezaz, hogy sose lesz elég széles. Ugyanúgy telítve lesznek azok is, a dugó nem fog megszűnni a több sávtól. Eközben az agglomeráció az utóbbi évtizedben intenzíven bővült és bővül továbbra is,, onnan pedig a jelentős többség autóval jár be, ezáltal folyamatosan növekszik a városra jutó terhelés.
Nem azt mondom hogy legyen mindenhol 2x1 sáv, mert annak megint nincs értelme. De annak sem hogy koncepció nélkül bővítjük azokat a végtelenségig, mert ugyanúgy tele lesz a 4 is.Sokkal komplexebb probléma ez és a megoldás sem olyan egyszerű mint mondod. Los Angeles az egyik legjobb példa rá, ott annyi sáv van hogy magunk alá pisilnénk, aztán mégis be van mindegyik dugulva
(#110431) -Mike- tehát ha normális tömegközlekedésre van igényem, és elegem van a kátyús, csatornafedeles, hullámos, térkövezett, jobbra-balra értelmetlenül átvezetett bicikliutakból, akkor rögtön zöldnek vagyok bélyegezve?
-
zgospel
őstag
válasz
BlackPriest #110420 üzenetére
"kéne még irányonként 1-1 sáv"
Nagyon rossz megközelítés. Nem többsávos sztrádákat akarunk a városba. Akkor azok az extra sávok is be lennének dugulva és ott is állnának az autók. Az extra sávok a laza forgalomban kényelmesek, pl este, mert ki lehet kerülni a bámészkodókat. Remek példa erre Los Angeles, vagy még lehetne sorolni az amcsi nagyvárosokat, ahol az irányonként 5-6 sávok is totál be vannak dugulva.
A jelenleginél sokkal de sokkal jobban szervezett és minőségibb tömegközlekedésre és bringás infrastruktúrára lenne szükség. -
#31733248
törölt tag
válasz
BlackPriest #110413 üzenetére
"nekem a 7-8km-en is bkv 50 perc"
Nagyon durva...
"Elkeserítő egyébként, hogy a budapesti meg az elővárosi tömegközlekedés mennyire nem fejlődik semerre"
Teljesen igaz.
Győzködik az embert, hogy járjon BKV-val, de az esetemben ennek 12 km/h az átlagsebességge, ráadásul három különböző járattal... Ha jól meggondolom, ennyi idő alatt még be is tudnék futni.
Pedig minden közlekedési főirányból mehetne egy-egy kötöttpályás útvonal a Belváros felé, a város szélétől 15-20 perc alatt elérve azt. Akkor tényleg valós alternatíváról beszélhetnénk.
"Most viszont sokkal nagyobb a táv, autóval nem éri meg, mert ami reggel van az M7-es bevezetőn, az kriminális"
Megértem.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #110075 üzenetére
Ha a videón szereplő motorra gondolsz akkor egy KTM, 2T 250 cm3-től felfelé egy olyan vékony srácot aki itt is szerepel bármikor képes így dobálni.
Berg 650 ugyan ezt megcsinálja csak kétszer akkora pilótával is!
-
Daywalker
addikt
válasz
BlackPriest #110053 üzenetére
Telepített veda azért nem csak autópályán van
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
BlackPriest #110053 üzenetére
Anno a 125-ös kis csopperrel én is így voltam: ha igazán gyorshajtani akartam, akkor kellett keresni egy 30-as táblát és nyélgázzal oda-vissza!
-
Chris0321
veterán
válasz
BlackPriest #109987 üzenetére
Miért kellene fizetni a tanuló motorért ha nem használja? Tudtommal régen ha saját motort vittél nem így volt.
-
Chris0321
veterán
válasz
BlackPriest #109980 üzenetére
Mivel a korlátlan jogsit teszi le feltételeztem, hogy már van más motoros kategóriája tehát nem teljesen kezdő így nem hiszem, hogy nem esély lenne az esésre főleg ha előtte A2-es motorja volt.
-
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #109811 üzenetére
Valami nagyon nem volt oké nálad, nekem is ez van, sima ronggyal letörlöm mindenhonnan az olajat és megfelelően adagolva nem vágja telibe a motort, nem jobban mint egy láncspray.
Én Sthil lebomló láncfűrész olajjal használom. -
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #109660 üzenetére
Uh, ez így is épp elég para.
-
csongi
veterán
válasz
BlackPriest #109660 üzenetére
É is megálltam volna egy kis friss levegőért
-
z123456789
addikt
válasz
BlackPriest #109637 üzenetére
Szerencsére megúsztad.
Videó?
-
nyogo83
senior tag
válasz
BlackPriest #109462 üzenetére
Legtobb "big bore" kit-et sokszor ugy aruljak, hogy 124cc van a hengertalpba beleutve
-
Chris0321
veterán
válasz
BlackPriest #109462 üzenetére
Mint írtam a robogókhoz nem értek de ha a 125 helyett a 175 feltűnne nekik akkor a sok smkp-nak visszaminősített 125-ös vagy nagyobb robogót miért nem tudják kiszűrni?
-
Mizsala
tag
válasz
BlackPriest #109456 üzenetére
Nekem is cape horn van. 5 év, minimum 50 ezer km. Mostmár beázik. Kényelmes.
Újra megvenném! -
Tamás9x
őstag
válasz
BlackPriest #109397 üzenetére
Jah így értem a taposó aknát, nézek valami fiatalabbat.
-
baboss
őstag
válasz
BlackPriest #109277 üzenetére
Elég húzós az ára, most nincs rá keret, a noti már megvan.
-
baboss
őstag
válasz
BlackPriest #109277 üzenetére
Ez meg mi ? Kérnék egy termék linket.
Adat mentésre kellene.
Megvan, köszi. -
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #109045 üzenetére
Husqvarnanál 5000 kilométerenként kell cserélni, az SM610-et 2500 kilométerenként olajcseréltem így a 2 olajcsere egy szelepállítás.
Egy motorszerelő bármikor beállítja neked a szelepeket.
Mivel én tempósabban használtam azért cseréltem sűrűbben, többet volt magasabb fordulaton. -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #109031 üzenetére
2006 Husqvarna Sm 610, KTM Smc 625/660/690 mindegyik jó, nem üzemórás.Komoly futóművel, fékekkel, blokkal.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #109025 üzenetére
Azt tudod hogy az egy üzemórás gép amit most írtál!
Tehát SM-ként arra számíts hogy nagyon hamar jönnek a kötelező szervizek és a felújítások! -
BlackPriest
őstag
válasz
BlackPriest #108952 üzenetére
voltam megnézni egy gyári sm-et, képeken igen csini, jó leírás, közlékeny gazdi. odagurultam megnéztük a gépet, szépen indult, szépen járt, el is vihettem próbakörre. az ülés keményebb és kényelmetlenebb, mint a mostanin, a gáz holtjáték az egekben az enyémhez képest, kuplungot szokni kell, kormány nagyon nehezen járt a mostanihoz képest, vagy hibás, vagy ez ilyen. az erő durva, de összességében a mostani érzésre mindenhol minőségibb, csak gyengébb. mondjuk nagy köröket nem mentem, szokni is kéne, de nem rohanok lecserélni. SWM SM 500 R-el kezdtem szemezni.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #108952 üzenetére
Ebben a tulajdonos által írt tesztben mindenre választ kapsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #108572 üzenetére
Igen, a regebbieken igy volt, de nekem van egy oem ledes, es utangyartott ledes is, mindkettoben gyarilag van ellenallas, csak felrakod es kesz.
-
dellfanboy
őstag
válasz
BlackPriest #108539 üzenetére
-
Geresics
addikt
válasz
BlackPriest #108508 üzenetére
Amatőr kérdés, de a lánckerekeken állítottál már? Hatalmas fejlődést jelent pár fog különbség is!
-
runner 125
nagyúr
válasz
BlackPriest #108450 üzenetére
Várj, én a 108435-ös hsz.-odra válaszoltam, amiben a DR-Z-ről kérdeztél. Azt mind a DR-Z kapcsán írtam, nem a Husqrvarna!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #108438 üzenetére
Az tuti hogy elírás, mivel a dugattyúnak ki kell bírnia közel 30000 kilométert, a hajtókarnak pedig többet kellene bírnia mint egy dugattyúnak.
Általában két dugattyú egy hajtókar.
Olajcserét ír 5000 kilométerenként, ami arra ad következtetést hogy nem üzemórás, erre írja hogy 10000-nél hajtókarcsere.
2 olajcsere és hajtókarcsere, kicsikét érdekes, ilyen gyorsan egy üzemórás motornál sem kell hajtókart cserélni. -
runner 125
nagyúr
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
Iszonyúan az.
Gyári szervizkönyve szerint nincs ilyen. Van jó néhány cikk, használt teszt a neten róla, nem ritka h átlagos utcai felhasználás mellett 100.000km fölött futott, bontatlan blokkos példányokról írnak.
A tartósság egyébként egy ilyen 1 hengeres gépnél leginkább a user-en múlik. Mivel szárazkarteres olajzású, így szerencsére az 1 kerekezés nem okoz kenési gondokat.
Legfőképp az olajcsere, légszűrőcsere periódusai befolyásolják h mennyit fog elmenni. Ha gyári SM verzióra pályáznál, ott a megölés esélye is kisebb, hisz nagy porban, terepen valszeg nem futott, ebből fakadóan a szűrő sem igényel minden motorozás után cserét.
Az olajat (1,9 liter, én Motul 7100- 10w40-nel hajtom) viszont 3000-enként illik lecserélni az utcán használt DR-Z-ben is, az enyém kizárólag terepen fut, én 2000-enként leenegedem és cserélem szűrővel együtt (kemény 800ft).
A gyári kipufogó egyébként nagyon sokat fojt a motorerőn. Azt mindenképpen érdemes cserélni nyitottra és felfúvókázni a karbit is. Van egy egész jól kitapasztalt karbi konfigom rá, ha aktuális írj.
Illetve, a légszűrőház nyílását érdemes az ülés alatt felbővíteni az E verzió méretére, így a felfúvókázott karbi több levegőhöz is jut.
Nekem ezen átalakításokkal fut, szerintem qrva jó lett, van benne erő, minden fokozatban szépen húz, s mondom ezt úgy, h az utcai gépem 167le.
Nyilván vannak kompromisszumai a típusnak, orrnehéz (futóműáthangolással egész jól javítható), gyenge fékek (fém fékcsőre cserélve endurohoz tökéletes), de a tartósság, relatív könnyű tömeg, olcsó fenntarthatóság mind erősebb érv. S, ezt az utóbbi években erősen észrevette a piac is. Elképesztő, h egy 12-13 éves SM 1,2-1,3M .persu
Nálam 3cm-es a kormánykiemelés nagyon sokat változtatott ezen, plusz minimálisat beültettem a hátulját.
Illetve most akarok nekiállni a futóműnek, vettem bele progresszív Wilbers rugópárt előre, át akarom szelepeltetni, meg nyilván kap új olajat, szimeringeket az eleje és hátulja is. Fb csoportban sokan megcsinálták és azt mondják h ég és föld. Sőt, cimboráméhoz képest az enyém most is max kerékpár szintű futóművel bír.. valszeg sose volt benne olaj cserélve. Ha már olyan szintű lesz mint a cimborámé, nekem tökéletes.
Az a baj egyébként h nincs alternatívája. Hobby célra, nem ugratgatni, földúton, erdőben csapatni szerintem simán faxa. Nyilván egy EXC300-hoz képest fapad menettulajdonságok terén, de az egy tök más kategória, tök más célokra.
Sőt, lehet hülyén hangzik, de a mostani konfiggal nekem (és cimborám is kijelentette már), néha még "túl erős" is. Földúton gyakorlatilag csak 5. be nem kapar már el 90-100 környékén, alatta végig. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #108439 üzenetére
Arra tokeletes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
A drz blokkja szerintem eleg jo, nagyon jo motor, de nem a legjobb megoldas (szerintem) terepre. Utcara tokeletes. egyreszt a sulya miatt es hogy az a suly hol van. Haveri korben mindig cserelunk motorokat. Amikor mentem vele, nekem nagyon nem tetszett az, amit az elso kerekevel muvelt. (Teljesen Illegalis krossz gumival) Homokban, sarban szamomra kezelhetetlen volt, es sokat szenvedett vele a haverom is, ami miatt elso szezon utan lecserelte. egy elmeletileg elavultabb ttr 600 lett az utod, ami jobban viselkedett terepen a drz nel, ami szamomra erthetetlen. De tenyleg sokkal nagyobbat lehetett vele menni.
Ki kell probalni, addig az ember nem gondolna, hogy mi mit tud. -
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
"610es huskyt, de azt horror üzemben tartani"
Ez pontosan milyen 610-re értendő?
Mert a Husqitól a SMR 570/TE570/TC570 az amit horror üzembe tartani.
A TE610 amiről te beszélsz pont nem az a típus! -
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #108401 üzenetére
+1 givire, ebben pont belefér a Mate 20 pro.
-
Geller72
veterán
válasz
BlackPriest #108383 üzenetére
Gyárilag 2 fojtás is benne van még. Szerintem elég lenne, ha azt kivennénk és valamelyik lánckeréken módosítanánk, vagyis lecserélnénk, hogy egy kicsit fürgébb legyen közúton. Óra szerint 65-el jár vele, de ez valóságban ~60 körül lehet. Ha utazóban tudná neki a 70-75-öt, szerintem nem erőltetné a nagyobb hengerszettet. Féktárcsát találtam nagyobbat, 15k/db áron előre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #66234 üzenetére
Igen, valszeg benzin. Bagy vonalakban: a fuvokad es a karbi ontveny kozott elkezdodott az elektrokemiai korrozio, mivel a benzin nem vezeti az aramot, de az etanol igen. Javaslom legkozelebb az uszohaz leereszteset, illetve 100 as benzin tankolast lerakas elott.
Vagy ki van repedve a tolozar vakuum, de a legvaloszinubb, a benzin. Karbit kell tisztitani (most az egyszer ez tenyleg hasznal) es szeretnem felhivni a tobbiek figyelmet (nemreg volt tema a karbitisztitas) arra a jelensegre, hogy nem mukodik a motor teljesitmenyrendszere. Ilyen esetekben valoban szukseges lehet a tisztitas, ha valoban a teljesitmenyrendszer eltomodese okozza a hibat. -
Grillo
őstag
válasz
BlackPriest #66234 üzenetére
Benzin friss benne, vagy az ősszel beletankolt?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest