- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Mindenesetre azért jó lenne haverokkal egyszer megpróbálni.
Nem az eredmény a célunk. De marha nagy poén lehet kompletten egy napot hajtani egy kis 50-es kétütemű vackot....Kis off, nagy off:
Na indul a stopper... tegnap leért a moci gandalfhoz. Sajnos nem saját lábán. Minden jel arra utal, hogy ugrott a vezérlés elől*, tippre 4 szelep + dugó lesz... önindítónál hallani lehetett már egyet forgatott hagytam is...
Fesszab biztosan cserés, szvsz az lett a döntés motor témában, hogy levisszük és teljes felújítás nem csak az ami feltétlen cserés; nézze át az öreg ha kellene valami a közeljövőben akkor az most csere. (Elől - Hátul vezérműlánc, elől ugye ha gáz van akkor a fentebbi, töltést megnézzük. Közben megjött hozzá egy új lánckerék takaró idom a karcos helyet és jövő hónapban jön két új faridom is a karcos napon picit merevvé váltak helyet.)
Hülyeségnek tűnhet, de ennek a mocinak legalább ismerem az előéletét tudom mennyi és, hogy van benne. Ha megkapja ami kellhet neki van még benne legalább 4-5 kellemes év.Míg 500-600 közt vehetnék valami a franc tudja honnan jött és kérdéses állapotú cuccot. A kis Duke meg hiába marha nagy királyság az árához arányaiban nem kell már nagyon hozzá tenni, hogy egy új SV650 is jöjjön akár. Így marad a kis sárgaság egyetem / a következő 4 évre közben félrepakol és a következőt már szalonból majd.*Jövő hétfő találkozó Pesten lehet korbácsolni ugyanis on my own f*szság eredménye kicseréltem a feszítő patront, mivel volt egy a régebbi szériából ami hosszabb 2mm-vel így jobban megtudja feszíteni a nyúlt láncot. Sikeresen kiugrott a tekerős végű csavarhúzó (ezért még ütni is lehet, hogy itt ilyen akadt a kezem ügyébe.
) és mint a későbbiekben kiderült amikor becsúszott a rugó erejével a feszítő megugrasztotta a láncot az az apró rácsattanás.
-
veze
őstag
Detto ugyanígy jártam tavaly.
alló sor mellett mentem előre , lépésben. hölgy vezetző hirtelen ugy gondolta nem vár a sorban, hanem befordul balra, csak nem pékség volt ott hanem pizzázó
a lábtartók jól benyomták kilukasztották a vékony pléhből készült ajtaját, én nem sérültem, a motor se
Nem ismerte el a felelőségét mondván ő kitette az indexet balra , és kérte hogy én ismerjem el hogy a biztosító kifizethesse a kárát.( lehet hogy kitette, de én már azt nem láttam, egyébként irrelevans hogy kitette vagy nem akkor is meg kell győzödnie arról hogy végrehajthatha e a manővert , nem akadályoz e mást)
nem ismertem el, ezért rendőrt hivott.
kijöttek, kérdezte a rendőr , ki keresztezte ( vagy akarta keresztezni) az egyenesen haladó jármű nyomvonalát ?
ez egyértelmű volt,a csajszi a kocsijával..
kapott egy kis büntit a manőverért, és vihette a kocsijat javittatni a sajat költségén. -
canniball
nagyúr
A kesztyűs esetre nem emlékszem, remélem nem rám gondoltál!
A "kereskedő fórumtársra" pedig rá lett szólva, megértette...aztán eltűnt...(#91317) vendingo!
Erről nem tudtam. Ennek fényében rákérdeztem a dologra, de sajna azt a választ kaptam hogy esetünkben ez nem megoldható; szóval továbbra is marad az aláírás, privi és HA. -
imibogyo
veterán
Miért, itt nem motorosok vannak? És ha tényleg átverés, akkor nekünk motorosoknak nem jó ha tudunk róla? Nem igazán értem a hozzászólásodat. Én pl. pont nem olvasgatok unalomból fogyasztóvédelmi oldalakat, sem homárt, ellenben ezt a topikot igen. Nem mintha most aktuális lenne ezek közül akármelyik is számomra, de na...
-
Geresics
addikt
3M Dual Lock tényleg jó, de nem a színe, hanem a száma határozza meg az erősségét - csak már nem emlékszem a számokra. Google.
Múltkor kérdezi kollégám tőlem:
- Mi a legjobb ragasztó?
- A g@ci! - vágom rá azonnal.
- ??? - néz rám kérdőn.
- Miért, láttál már gyereket szétesni?
Elkezd hangosan röhögni, majd egyszer csak ijedten rám néz, a szemei kikerekednek kb. így:
- De hát az kétkomponensű!!! -
-Mosquito-
őstag
Eladást: 8nap
Vásárlást :15nap
Kell bejelenteni az önkormányzatnál. Ők egyből le is jelentik a biztosítónál,kb max 1hónapon belül vissza is küldi az arányos biztosítási díjat.
Az adásvételi szerződés indigós 4 oldalas. Minden oldalt alá kell írni. 2db a vevőé, 2db a tulajé. Ebből 1db-ot az önkormányzat fog el elvenni. (nálam lemásolták) -
Laca1212
őstag
Persze. Vagy letölteni a megfelelőt .
-
HSM
félisten
Viccen kívül... Olyasmikre érdemes számítani, hogy ott mérföldes óra van (jobb esetben átállítható), és a tompított fényszóró projektora illetve vetítési képe sem fog itthonra megfelelni, néhány típushoz elég jelentős költség cserélni. Nem tudom, a gyakorlatban mennyire nézik, de nem feltétlen szerencsés a saját biztonságunk szempontjából sem elvakítani a szembejövőket.
Ezekre is érdemes számítani/felkészülni/bekalkulálni. -
tboldi
nagyúr
Tippem szerint melegítik, szinte mindegyik versenygép.
-
runner 125
nagyúr
A francokat. Ez pont olyan hobby, mint másnál a tenisz, vagy mit tom én, bélyeggyűjtés.
A hobbyra meg mindenki tud és akar időt szakítani.Micsurin
Létezik úgynevezett felnikefe, ez az AG-s, de van csomó alternatíva, keress rá. Ezzel már könnyebben hozzá lehet férni a belső részekhez is.
-
vendingo
veterán
Onnan, hogy a 40 ezres alpinestars smx4-em annak ellenére, hogy nem full belépő kategória, szinte semmi extra védelemmel, merevítéssel nem rendelkezik. Aplinestars toucan-t fogok venni, abba csak röhögtem volna az egész szitun.
Z123456789: én is a olcsó cuccokkal kezdtem, csak legyen valami. Egyedül a sisakot, kesztyűt cseréltem. Hiba volt. Én a saját eseteimből kiindulva nem vennék soha olcsó, kevésbé védő cuccokat. Ha gondod lesz, akkor a trailerezés árán már vissza is jött volna pl egy drágább sisak, csizma ára.
-
-
FeniX-
senior tag
Na, de ha már a harang lent van, onnan csak egy lépés a kuplung cseréje.
Sajnos a YT-on leginkább olyan szétszerelős videókat látni, ahol a kedvenc kínai fröccsöntött, lyuggatott papucsban rááll az ipse, és úgy szedik szét a kuplung szerkezetet.Nyílván nem ezt a szerelési metódust szeretném követni én sem. Nyomatékkulcsot elvileg van kitől kérnem.
-
Ferdzsoo
addikt
Igen vérciki.
Kérdezd meg az utasomat élvezte e vagy sem az oda-vissza utat. Vagy bárkit aki a túrán volt. Mielőtt kijelentgetsz dolgokat úgy hogy totálisan fogalmatlan vagy.Írj rám ismét ha lenyomsz egy ilyen oda vissza utat, és beszélgessünk el újra róla... Olyan dologról nyilatkozol amit nem ismersz, szerinted ez bölcs dolog?
Musquitó: Pécsről mentünk, nem nem tirolból.
Canazeiben volt a szállásunk, pontosabban felette itt: Lupo BiancoRunner: Amúgy igen. Volt kint sok ducati arrafelé szinte kizárólag Multistrada és panigale.
3 évnél fiatalabbak.
-
runner 125
nagyúr
Vérciki.. , bár Ducati, valszeg titkon ő se bízott benne, h megjárják lerohadás nélkül oda vissza, ennek fényében meg pláne:
"Előtte, amolyan indulás előtti bemelegítésnek úgy döntöttem, a Ducatival megyek a Balatonfüred Concours d'Élégance-ra tudósítani. A gép közel tökéletes, a rendezvény is bulisnak ígérkezett, miért is ne spékeljem meg innen-onnan egy jó kis tekergéssel? Aztán az M7-esen kiderült, hogy valami bibi van. A motor 6500-nál elvette a gyújtást, és amíg le nem estünk 4500 tájára, vissza se adta. Ráadásul az ilyen szünetek után néha csak az egyik hengerem ment, aztán nagy nehezen visszajött mindkettő."
-
V.Stryker
nagyúr
Én nem mondtam, hogy köcsög és hogy menjen haza. Félre értessz. Pl. amíg voltak még trabantok kihulófélben, ők is villogtak, intettek egymásnak. És nem azért, hogy az összes többi négykerekű menjen a picsába. Egyszerűen ők úgy voltak egy csapat.
Nagy robogósnak én is intek, de 50-es pizzafutinak, meg lajos bácsinak a simsonon nem. Mit kell ezen rugózni bakker.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Írta hogy rozsdás volt: láttam már felületi rozsdás krómozott fémrudat máskor is. Ha le is polírozza róla az oxidot, pöttyökben kis lukacskák maradnak a felületben, ami kikezdi az új szimeringet is seperc alatt, még ha azonnal csere után jónak is tűnik. Ergo pár hét múlva úgyis telószárat fog cserélni. Gyanítom, hogy a szerelőjének is ez volt a véleménye....
szerk: de én nem láttam, csak gondolom a fent leírt folyamatból.
szerk2: [link]
-
Geresics
addikt
Pedig nincs is jobb, mint egy Kiskőrösi!
-
imibogyo
veterán
Azért nem. Egyébként egy Grex RF1-ről van szó. Mentségemre legyen mondva alapvetően enduro és SM gépeken használtam és nem is túl nagy sebességgel.
De elhatároztam, hogy ha révbe ér valamikor az 1000F projekt, akkor megajándékozom magam egy új és komolyabb sisakkal. Egy biztos, hogy felnyithatót szeretnék. Az eddigi kiszemelt egy Nolan N91, de ha valaki tud jobb alternatívát (szubjektív vélemények (is) érdekelnek), akkor szívesen meghallgatom.
-
imibogyo
veterán
Szomorú az ilyet látni. És lehet nyugodtan g...cinek tartani, de nem a motorosra értem... Aki veszélyesen él, előbb, vagy utóbb de megkapja ami jár.
A kamerás autóst pedig simán nem értem. Minden autó lehúzódik ő meg ott marad, miközben neki is látnia kellett, hogy nem egy száguldozó jön felé. A második motoros simán megúszhatta volna (főleg ha előbb fékezett volna)...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ő szereti az Apriliát, a 2 ütemet, meg úgy egyáltalán a széthullós-csörömpölős olasz vasakat.
Kíváncsi vagyok a pro- és kontra érveire!
szerk: azt én is sejtem, hogy egy ilyen huszonsok éves olasz motor birtokba vétele úgy kezdődik, hogy költs rá még fél milliót, ha használni is akarod. Az sem hátrány, ha van saját kőolajfinomítód.
-
-
horvathkrisz
addikt
-
HSM
félisten
No igen, a felnyitható azért mégis egy gesztus, látják az arcod. Én sajnos nem tudom ezt elsütni.
(#79865) Bogyó bá': Amúgy nem pici az a 17 literes tank sem ehhez a fogyasztáshoz, de tény, a komolyabb túra-gépeken szoktak 20 liter körülit tenni.
Az a vicc amúgy, mivel eléggé a teló tetején vana kamera, így praktikusan semmit nem takart ki, egyedül a műszerekhez kellett kicsit jobban lefelé fordulnom. De azt úgysem nézem olyan gyakran, nem volt nagy veszteség...
-
tboldi
nagyúr
Persze, hogy programozás kérdése, de attól még nem lesz pörgősebb/erősebb a motor, csak hamarabb reagál az inputra. Csak azért írtam, mert ebből is látszik, hogy nem az élmény volt az elsődleges szempont az autó megtervezésekor, illetve ez is hozzátesz a döglött érzéshez.
A Civic-nek is ilyesmi a pedálja. Az is női autó akkor?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest