- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ebben amit én speciel láttam nem volt váltó. De gondolom több változata lesz. Az a baj, hogy amíg nem megy piacra, addig minket ott dolgozókat sem tájékoztatnak semmilyen fejlesztésről stb. (Sőt utánna se, mi is csak annyit tudunk amit leírnak róla. Pont ebbe estem bele, mikor kiderült itt a topikban hogy ott dolgozok, és mindenki úgy gondolta, hogy mindent tudom minden modellről.)
Ja btw. örömmel jelentem már nem szerelek KTM-eket. Átkerültem a Huskihoz.
-
-
HoaryFox
őstag
Én élveztem, bár igaz, a boxhoz "kitiltás" azért vicces volt, a motorjaink nem voltak annyira hangosak, mint a bérgokartok
1.13.5xx körül volt a legjobb időm, itt már limitált a technológia, többiek 600-900-1000 sport és túrasport motorokkal azért jobb időt mentek, nagyon sokat veszítek ellenük a kigyorsításkor.
-
hroberto
veterán
Nagyon drága a Motorex. Szerintem az Elf is jó lesz, ha megfelel az előírásoknak és időben cseréled.
Azt gondolom, ez az olaj márka téma túl van misztifikálva mint autóknál mind motoroknál.
Ha megfelel az előírásoknak, és nem valami no name olaj, ne hiszem, hogy gond lenne.
Sokkal fontosabb, hogy időben cserélje az ember.
A DRZ-be csak Repsolt tettem, pedig azt is sokan szidják. -
tboldi
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ebből arra lehet következtetni hogy vagy úgy használták ahogy nem kellene vagy szartak rendesen szervizelni, olajat cserélni stb........
Mindent meg lehet ölni 1000 kilométer alatt is, elég hozzá egy hülye gazda.A régebbi SC625 és társai is elmentek normál karbantartás mellett dugattyúcseréig 30000-40000 km között, hajtókart meg 60 környékén kellett cserélni bennük.
Az újabb modellek pedig még strapabíróbbak.Aztán pedig hogy valójában ennyi van e benne, ugye, mennyire lehet megbízni valakiben.
-
hroberto
veterán
Erre konkrétan rákérdeztem, hogy miért kellett 25 000-nél motorgenerál, de nem érkezett válasz. Ott valami nem kerek.
Motul 7100 10W-60-at teszek bele, és 3000 km-enként csere.
Amúgy nemrég olvastam a neten egy cikket amiben 50 000 km után szedték szét egy 690 SM blokkját, és jelentős kopást sehol nem találtak. Úgyhogy ez mindenképp jó hír. Talán többet fog bírni mint a 640.
Német nyelvű volt az írás, de most hirtelen nem találok rá.
Mondjuk nekem csak 15 000 van a motorban, úgyhogy nagyon nem kell foglalkoznom a motorgenerállal. -
hroberto
veterán
Szerintem azért nem mindegy a km, mert ugye a régi LC4 640-es blokkoknál 50 ezer km körül esedékes egy motor generál.
Mondjuk azt nem tudom, hogy a 690-es mennyit fog kibírni, de gyanítom, hogy hasonló lesz a futásteljesítménye mint a 640-nek.
Egy motor generál meg ugye 300+ körüli összeg. -
veze
őstag
kell új eredetviszga szerintem, minden átíráskor kell, bár mintha olyan is volna, hogy 1 hónapig érvényes egy eredetvizsgálat
A rendszám elhelyezkedése egészen egyedi
Bogyó bá'
kontaktlencse? és el lehet felejteni a szemüveg okozta kényelmetlenséget , volt nincs... ( tapasztalat) -
hroberto
veterán
A hangok miatt ne aggódj, ez KTM.
Elkerülte a figyelmem a Kakucs.
Nekem nincs bajom a kerékkel, de ezek a motorok nem a nagy sebességre vannak tervezve. 130 felett már kényelmetlen a menetszél miatt. Én is mentem ma 170 felett egy rövid ideig, de ez már tényleg "félelmetes" ezen a motoron. Ráadásul az egy hengeresek nem nagyon szeretik a nagy fordulatot huzamosabb ideig. -
hroberto
veterán
A műanyagokon egy kis szilikonnal tudsz segíteni. Nekem szép fényes. Rendszeresen szilikonozom.
Volt már bontva a blokkja, tudni róla valamit?
Ma voltam a Mátrában össze is futottam két 690 SM-el.
Ha érdekel a fb-n van egy 690 csoport.https://m.facebook.com/groups/291354368067813?tsid=0.15967333142517193&source=result
-
vendingo
veterán
Tegnap gondoltam rá, hogy el kéne mennem a mecsekbe, környéken meglátogatnám a rokonakat is.
Terveztem egy útvonalat, aztán rájöttem, hogy az olasz tengerpart gyorsabban és rövidebb úton megközelíthető, így el is vetettem a mecsekes terveimet. Meglátom milyen idő lesz októberben, lehet egy szezonzáró Olasz pizzázós kávézós hosszú hétvége lesz. -
mm89
őstag
Hát meg is válaszolom magamnak:
Ma voltunk egy Mecsek kört, most először mentem ennyit hátizsákkal, mindig tanktáskát viszek.
-Nem veszek, mert ami van quechua túrazsákom, az is tökéletes motorozáshoz. persze nem hard shell, de ugyanúgy van derék- és mellheveder rajta.
-Mindig le kell venni ha kell valami belőle
Tanktáskával egyszerűbb, csak belenyúlok és kész.
- Egyébként nem zavart menet közben, és tetszik is a cucc, de most csak azért, hogy legyen, nem dobok ki 6e Ft-ot. -
Micsurin
nagyúr
Barátom nézegetne Sm-et, de ennyiért pl a DRZ valami vicc. Aki vett egyet tíz éve gyak marha alacsony bukóval adhatja el akár ha patika a gépe. És elmegy, mert azt néztük átforog a Hahu is.
Még egyik face csopiban volt most egy 650-es Husky azt hiszem valami 700k környékén még arra mondtam volna, hogy na ez vétel mert A2-es "forgalmija volt"
Azt hiszem ő is marad a vegyünk egy tucat Hornetet tervénél....
-
Formaster
addikt
fogalmam sincs mi a dívik otthon motoros körben, autókereskedésekben hallomásból tudom, hogy legtöbbször max viszik az ügyfelet egy kört a kocsiban, de nem vezethet. Én magam nyilván meg sem venném így.
A vételáras kaució szerintem teljesen korrekt, ezzel kiszűrhetők a próbálgatók. Nézze át a motort és ha a vételi szándék már csak a próbakörön múlik, akkor hajrá.
-
Formaster
addikt
Na igen, nem akartam borzolni a kedélyeket, pl 200-al már a helyszíni tarkónlövés kategória lenne. Facebook csoportba kérdezte minap valaki, hogy városban 50 helyett 100-al lőtték le, mire számítson. Sírtam a kommenteken, pl "pakold össze a tisztasági csomagot"
meg "a vazelin jobban síkosit ha lenyeled"
-
runner 125
nagyúr
Formájában szerintem megegyezik a gyárival. Talán egy ici picit púpusabb az egész, jobban fellövi a menetszelet. Nem is amiatt cseréltem. A 800-ason is sokkal jobban állt a fekete (fekete fehér színe miatt) és ez is szebb vele.
Ferdzso, de, nem volt vele szélterelési problémám, szimplán a feketével szebb.
Illetve 1.2 tulajként tudod te is, h a plexi alatti két légbeömlő járat annyira szarul van kialakítva, h esős időben beveri az összes koszt oda, és a szűkössége miatt szinte semmivel nem lehet ott pucolni.
A fekete plexi viszont jól eltakarja ezt is!Micsurin
Hjah, nálam is terelt a posta és a NAV is, kétszer is hívtam őket h mivanmá.
Mosquito
220 fölött ritkán megyek vele, alatta meg semmiféle behasalást nem igényel.
Amit viszont újra és újra meg kell állpítsak, h az utóbbi években iszonyú előzékenyek az autósok. Sokszor gondolkodtam már rajta h minek tudható be, legalábbis itt Gy-M-S-ban. Nagyjából minden 2.-3. autó indexel és lehúzódik, elenged. Pedig nem túrom a seggét, nem hangoskodok, nem villogtatok. Nyilván, bemegyek a felező mellé, de akkor sem tartom magam agresszív pilótának.
Lehet a félig fehér motor, fehér kesztyű, fehér bukó miatt elnéznek?
Fene tudja, de nem bánom. Így legalább észrevesznek, nem úgy mint a szerencsétlen srácot, aki elé kikanyarodva akart megfordulni a mikrobusz...
mod.
Jah és tegnap egy gyekkori cimborám is motoros lett.
50-es robogó után ül rá erre az SV-re, igaz a jogsija csak most lesz majd meg. Tegnap rakták fel az aprót 20:30-kor. 21:00-kor hív, h van egy jónak ígérkező SV tőlünk 40km-re, menjünk már el megnézni.. Mondom WTF.. este 10-kor? "Hja, nem gond az eladónak".
...
Úgyhogy kocsiba be, átnézés, papírozás, 11-kor már itthon voltam vele.
Nem rossz gép egyébként, iszonyúgyengekezes, meglepni nem fogja, pár évig tökéletes lesz neki, meg egyébként is, tök szép állapotú. 2008-as, 11k km, 2 tulaj, mindenhol gyári matrica, gyári kipufogó, gyári rendszámtartó. Egyszer eldőlt, de ezenkívül patika.
-
Horvi
őstag
Köszi szépen a részletes leírást öröm volt olvasni
Remélem nem fog kelleni sose ez a tudás de azért otthon majd kipróbálom
Sosem volt Simsonom meg ETZ-m nekem ezek kimaradtak. A kawa az első motorom.
A súllyal szerintem nem lesz gond mert kb 100 kg vagyok szóval csak nem blokkol be a kerék
De kilőni még kilőhetek ha elfelejtem a kuplungot
Köszi a vidit megnéztem, tanulságos -
akos727
senior tag
-
Horvi
őstag
-
z123456789
addikt
Na akkor megnyugodtam.
Valahogyan kipróbálom azért ha tudom.MÁS!
Társasház teremgarázsában, rácsos, külön zárható tárolóban elhelyezett motort ti hogyan kötnétek ki, hogy gondot okozzon ha valaki erővágóval jön érte? Nem veszélyes környék, de sosem lehet tudni, ki kommandózik be a késleltetett záródású garázskapun, vagy a pizzafutár pizzafutár-e...Ötleteket szívesen fogadnék.
Tudom, amit el akarnak lopni, azt el fogják lopni, de hátha megnehezítem a dolgukat legalább.
-
ath
senior tag
a neve félrevezető ezzel a leírással együtt:
-3 fully adjustable circuits; Adjustable damping control that allows 20 adjustment clicks while riding; Full adjustability of the amount of degrees of damping you want from centerline.ha nem lenne a motoron egyáltalán, vennék ilyet.
-
Teasüti
nagyúr
Vagy köss be egy kapcsolót a biztosítékkal sorosan, és mikor huncutkodni akarsz, akkor csak átbillented a kapcsolót!
Esetleg meg lehet bolondítani egy gyro szenzorral is, meg mikrovezérlővel, hogy automatikusan kiiktassa az abs-t, ha egykerékre áll a motor*. Vaaagy még jobb, ha a motor saját gyro szenzor adatait hamisítod meg, hogy mindig vízszintest érzékeljen. Ekkor megmarad az abs, csak nem fogja visszavenni a fékerőt stoppie-zásnál vagy ledöntéskor. Mondjuk ez a bonyolultabb, mert ki kell deríteni milyen szenzort használ és az milyen protokollal kommunikál.* Fogalmam sincs milyen hatással lenne ez az irányíthatóságra, illetve a fékerő modulációjára menet közben. Valószínűleg nem jó ötlet az abs-el szarakodni abban a pillanatban, amikor berántod a féket.
-
Gaboman
nagyúr
Köszi a választ!
Ha vennék akkor a nagyobb kerekű és testűből mint pl: YCF Factory 190 Bigy vagy a Pisterpro LXR 190F.
Ezek már 5 sebességesek, iszonyat könnyűek, főleg a Pisterpro, de az YCF sem sokkal nehezebb.
Van egy srác, ő 170 Detroit blokkost használ!
Szedi a lábát rendesen. -
emre
veterán
Tőle vették a fiúk a féktárcsákat: mcmotoparts.
-
Gaboman
nagyúr
Kicsikét megkevertelek, ez a volt gépem, 2005 KTM SMC 625, a gyári SM változata a KTM-nek, átmenet az üzemórás versenygépek és az alap LC4 640 SM között.
Önindítós is, de ami ebből valóban jó állapotú az 1.1-1.2-1.3 millió között megy még most is, és hozzáteszem nagyon ritkán adják el őket, évente talán 1-2 darabbal találkozni a magyar oldalakon.
A mostani motorom teljesen más, SC620, ez a típus a KTM versenyendurója az EXC sorozat megjelenése előtt, ilyen blokkos motorokkal VB címet is nyert a KTM 1998-ban.Csak berúgós, se aksi, se semmi sallang ami növelhetné a tömeget.
Ő is ugyan azt képviseli mint a SMC az úton, az üzemórás EXC és az LC4 640 Enduró közé ékelődik be.
Hasonlóan nagyon ritka madár az eladó járművek között, és bizony meg is kérik az árukat. -
Gaboman
nagyúr
Szervizelése a 640 és az SXC/SMC 625-nek ugyan annyi, 5000 km, ugyan úgy 2.1-2.3L olaj kell bele, az SC 625-nek 2500 kilométer az olajcsere periódus, itt csak 1.6L az olaj.
Nincs a vázba, ezek pörgősebb gépek mint az újak, végletekig leegyszerűsített motorok, se önindító, se akkumulátor, mindenből a legkönnyebbre törekedtek.
Megvan az enyém, de már nem eladó, felújítottam így most használom. -
Gaboman
nagyúr
Azért mert jóval nehezebb, gyengébb, más karbi, elektronika, stb......!
A 690-nek meg nem válik előnyére az injektor, pont az egyhengeres karakterét csapja agyon, nincs meg benne az a lentről érkező tolóerő, inkább a magasabb fordulatot szereti, ami egy 1 hengeres SM-nél nekem csalódás volt. -
Gaboman
nagyúr
Nem a legjobb választás, SXC 625/SC625, SMC660 ha már LC4.
Youtubon keresd meg CafeineCrewOfficial, tőle érdemes megkérdezned mit érdemes, volt már a keze alatt minden. -
Gaboman
nagyúr
Supermoton ekkora tempót csak a KTM 950/990-en nem fog megkottyanni, igaz nem is tartok igazi SM-nek egy 200 kilós hegyomlást.
Az SM gépek nem nagy sebességű utazásra vannak kitalálva, az más kérdés hogy bírnak ekkora tempót, sőt némelyik 185-190 is megy végre (KTM SMC 660), de hidd el nem lenne kellemes rajta a 160-as utazó.
Ezek e gépek a kanyargós részeket szeretik igazán, ott vannak elemükben, a rossz minőségű útjainkon sem fog olyannal találkozni hogy lassítanod kellene a huplik, stb....miatt.
Ott ahol más gépeknél elveszed a gázt, ennél még rá is csavarhatod.
Hosszabb utakra megint csak nem alkalmasak, az ülés vastagságuk, párnázásuk nem ezt a célt szolgálja.
Egy napi 200-300 kilométer még kibírható rajta, de a végén már nem lesz őszinte a mosolyod, SMC 625 320 kilométer, hason alvás, hátsófertálynak vége.
Aztán nagy előnyük ha beköszönt a téli időszak akkor sem kell leraknod, enduró szett azt goo kifelé.
Itt nincs olyan hogy szezon vége, csak kezdődik a másik szezon. -
Micsurin
nagyúr
Most komolyan ennyire off mentes az a topic? Én fogom akkor a sírba dönteni.
Sajnos nem érint az eladó tényező, mivel az A2 köti a kezem, meg éppen nem lóg ki a gatyából.
Ha Sm akkor gaboman az embered.(DRZ400-ra csorgott egy ideig a nyálam de az se lenne sokkal jobb utazó tempó szempontjából.)
Következő SV-ből is lehet a félidomos lesz, mivel ma is eljegesedtem.@Bogyó: Rommá fagytam, még az öreg is jót derült rajta amint képtelen vagyok rendesen aláírni... annyira elfagytam alig tudtam a szatyorból is a tömítéseket kibogozni.
-
z123456789
addikt
Nem vagyok szerelő, de úgy gondolom azért, hogy...tömítsen.
Mármint. Ha mindig betéped a csavart, akkor a végén már annyira be lesz tépve, hogy elszáll a menet. Erre meg tökéletesen alkalmas egy puha fém alátét, amit ha kellően "roncsolsz", összelapítasz, akkor kizárt a szivárgás. Viszont ha visszalazítod a csavart, akkor ugye már egy meglágyult alátéted lesz, amit találgathatsz, hogy mennyivel szorítsd vissza újra, hogy megfelelően roncsolódjon a tömítő képesség eléréséhez. Persze lehet matekozni, hogy meghúzom 20 Nm-rel, aztán legközelebb meg 21-gyel, és így tovább, de asszem 150 Ft-ról beszélünk talán?
Autónál is vagy alátétet vagy csavart cserélsz.(#95548) persuader
Ja!? És köszi a pdf-et, nekem valami másik féle van.
Na jó, így már megtaláltam abban is. -
zgospel
őstag
Köszi.
A vége az lett hogy az r17.hu-nak is feltettem a kérdéseimet, 1 órán belül válaszoltak, úgyhogy megrendeltem a Corsa 2 párost.
Majd május környékén meglátom hogy valójában milyen, ha meg nem hozzám és a motoromhoz való akkor legfeljebb lecserélem Rosso 3-ra vagy szenvedek vele amíg el nem kopik. Bár remélem erre nem lesz szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest