Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
A Zéé #151806 üzenetére
Tulajdonképpen mindegyik ruha ilyen vastag lesz, ha vastagabb lenne akkor túl nehéz lenne és nagyobb védelmet nem nyújt. Pusztán a vastagságából nem fogsz tudni következtetni a ruha minőségére vagy védelmi szintjére. Marhabőr és marhabőr között is nagy különbség tud lenni. Szokták még mondani, hogy a kengurubőr mennyivel jobb, ami egyébként igaz is lehet, de egy olcsó kengurubőr nem lesz jobb egy drága marhabőrruhánál szimplán amiatt mert kenguru.
#151807 Viiktor1989 közúti felhasználásban szerintem nincs érdemi különbség a kettő között, az RS-ben lévő futómű és fék előnye pályán jön ki igazán, és ott sem a kezdő szinten. Az RS az gyakorlatilag egy sportmotor, csak nincs rajta idom és egyenes a kormánya. Azért az R alatt is egy igen tisztességes futómű és fékrendszer van, de egy fokkal kényelmesebb és közútibb motor.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
A Zéé #151474 üzenetére
Pont a horgászat jutott eszembe? Én személy szerint egy akármilyen fancy botot, orsót behajintanék a tóba, ha amúgy használhatatlan.
Basszus, ez egy motor, ami minden extrája mellett mégiscsak egy közúti közlekedési eszköz. A minimum az, hogy nem egy merő szenvedés vele az utazás, hanem legalább annyi kényelmet adjon, mint egy hintaló. De ha úgy kell leszállni róla, mint egy középkori kínzóeszközről, az bizony beárnyékolja az örömet, amit a puszta látványa nyújt.
Nem azt mondom, ha pózerkedni vesz valaki egy gépet, amit szezonként pár alkalommal vesze elő 1-200 km-re, azt ki lehet bírni. -
Steven
addikt
válasz
A Zéé #151466 üzenetére
Jah én f900xr en ültem haver vette ,de ő eléggé alacsony (emiatt is lett ez)
Szerintem a váz ua az mint a naked nél szvl gyanú az ,hogy ez is hasonlóan alacsony lehet.Ehhez képest az s1000xr kétszer akkorának tűnik és jóval magasabb is az ülés magasság. Nekem mondjuk az tökéletes 183cm vagyok viszont az f900xr meg nekem kicsinek tűnt.
-Secret- :
Annyi, hogy csak az olajcsere is 100+ -
-Mosquito-
őstag
-
kriszti21
csendes tag
válasz
A Zéé #150484 üzenetére
Passo Stalle olaszország->ausztria irányba. Borzasztóan jópofa egyirányú nagyon hangulatos út, fent a tetején pedig szép kilátás. Arra kell figyelni, hogy óránként 15percig járható egyik irányba (itt még adnak 15percet az utolsó elhaladónak) és fordul a másik irányba.
Nochalmstrasse és a Malta Hochalmstrasse is szép a Grossglockner környékén.Június elején az időjárás a két véglet volt: egyik nap délelőtt teljesen eláztunk, másik nap napsütéses-felhős idő. Téli aláöltöző, kabátba membrán és bélés és rajta még az eső kabát is, így tök oké volt a nagy zuhés hegyen hideg idő is, de gyanítom most azért melegebb van.
-
dellfanboy
őstag
válasz
A Zéé #150419 üzenetére
szívsz? mikor vetted ezt a motort? jópár éve nem? idáig nem volt scope-ban a hátsó kerék?
most szétszedted megnézted és találtál egy hibát?egy +10éves motoron.vajon mo-n a használt forgalomban részt vevő motorok hány százalékánál van ekkora v ennél nagyobb hiba??
(én azt a mai napig nem értem, hogy az autós muhelyporno után miért nem indított egy motoros influence? se egy motoros muhelypornot? annyi rom szaladgálhat az utakon és a tulajok nagyrésze képbe sincs.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150416 üzenetére
a problema ezzel, h a lanckerek tarto ontvenynel a csapagyat jobban terheli, az ido elott mindig tonkre fog menni.
A lanckerek oldalat kicsit jobban koptatja a lanc, illetve egy kicsit novekszik a surlodasi veszteseg, de elheto. A csapagyat gyakrabban kell ellenorizni. Minden gumicserenel. -
csongi
veterán
válasz
A Zéé #150269 üzenetére
Mitol deformalodhat nem tudom, de ekkora erohatastol a felni is elmenne sztem.. Ha szet szereles elott nem volt hiba, akkor ossze szerelesi hiba van jelen.
Pucold ki rendesen a felnin a gumi feszket. Szilikon zsir, es taposd bele.
Tedd le a felnit, az agy legyen feltamasztva, es nyomd bele korbe rendesen.
Utana told at rajta a tengelyt. Ha konnyen atmeny es a tengely forog utes nelkul akkor jonak kell lennie. A tavtartok a tengelyen ott legyenek ahol lenniuk kell, es a megfelelo meretuek. Ha kihagytat a tavtartot a felni es lanckerek kozott, akkor is lehet ilyen.
A tengelyen a csapagy meg van vezetve, ha a csapagy ferden van a csapagy hazba akkor is uthet. Ezt is konnyu ellenorizni. rahuzod a tengelyre a lanckerekagyat es megforgatod megmozgatod a tengellyel a csapagyat a hazba, ha mozog egyaltalan. Melysegmerovel meg tudod nezni a ferdeseget is. 10-20 mm szeles csapagynak nagyon ferdenek kellene lennie ekkora kovalygashoz. De nem zarnam ki amig nincs ellenorizve.A hosszu cso a csapagy kozott lotyog kisse, ugy jo.
De az a feleni resze.
Eros a gyanum, hogy kimaradt a tavtartok ossze cserelesere vagy ilyesmi -
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150401 üzenetére
Megneztem a videot megegyszer, maga a szimmering is kovalyog a tavtarton.
Ha tovig bent van minden a gumihardiban, ilyen nem lehet. Csak ha valahol nem megy be a gumihardiba rendesen, de az azzal jar, hogy a csapagy az osszehuzasnal terhelve lesz oldaliranyban, mivel a kozepgyuru nem fekszik fel a kovetkezo tavtartora, tehat a csapagy hamar tonkre dog menni. (Ezt irtad is, hogy zsir nelkul zorog a csapagy) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150397 üzenetére
Annak nem szabad ennyire kovalyognia. Raadasul az egeszet lehuzod a kerktengellyel, tehat nem tud ferde lenni, mert osszehuzod. Nem hianyzik vmi alkatresz onnan?
A menesztoket szilikonozd be, hogy konnyebben ossze tudd rakni. Ha a menesztokbe ferden megy bele a fogaskerek tarto ontveny, akkor is ilyesmi jelenseg van, de hogy ennyire ferde legyen a csapagynak is ferden kell allnia a fogaskerek tarto ontvenyben. -
A Zéé
addikt
válasz
A Zéé #150273 üzenetére
Közben hamarabb megjött a fogaskerék agy, meg felkerült a felnire az új gumi is!
Össze is raktam, de a lánckerék ugyanúgy ferdén járt. Szétszedtem, minden a helyén, összeraktam... Még jobban kotyog. Teljesen bemérgedtem, bejelöltem hol a csúcspontja, szétszedtem újra, megnéztem a tengelyt, szerintem egyenes. Forgattam, pörgettem mindenhogy, külön-külön az alkatrészeken nem láttam hibát. Néztem a kerékben a csapágyakat, szerintem oké, egyedül a két csapágy közti cső (a 3-as) kotyog kicsit.
Újra össze, máshol volt a "csúcspont". Hát mondom ez akkor valami random dolog lesz... Újak a menesztők is, baromi feszes az egész, nem akart teljesen a helyére menni a kerékag, alig tudtam a helyére berakni a kereket, szóval erre gyanakszom, mint "hibaforrás". Addig igazgattam benn a helyén az egészet, hogy csak annyit kotyog a fogaskerék, hogy a láncot nem dobálja oldalra... Talán egy kicsi használat után beáll majd... Azért majd rendelek egy hátsó kerékcsapágy felújító szettet már csak a megnyugtatásom miatt is. -
yodamastah
őstag
válasz
A Zéé #150378 üzenetére
Hát van vagy egy tucat haverom aki ktm-el pályázik. Nem mondom hogy problémamentes az életük. Van ott RC390től Duke 1290RR-ig minden. Cserébe jó velük motorozni gyakran már bolti állapotban is. Ettől függetlenül én is bevállanék egy KTM-et.
De ugye a kiinduló poszt egy GSX-S 750 volt, amiben az a blokk van, amit 17 éve nyúzok. (20 éves a motor) Elég sokat ment nyél gázon, és összesen egy műszaki hibám volt, azt is meg tudtam magam oldani (Mádosodlagos pillangószelep vezérlő motor forrasztása elengedett: típushiba). Arról már nem is beszélve hogy 16 esés van benne (sajnos idén is estem már egyet) és ezeket is elég jól bírta. (bár az én vázam és az egyéb körítés más)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150269 üzenetére
Ez valaszeg igy jott ki a gyarbol.
Hogy ekkorat usson, a lanckerek tarto ontvenyben levo csapagynak ferden kell az ontvenyben lennie.
Ezt osszehuzod a hatso kerektengellyel, talan 100N felett. Itt nem eldeformalodott, ennek eleve rossznak kellett lennie, amennyiben minden alkatresz a helyen van. -
bardi
senior tag
válasz
A Zéé #150249 üzenetére
Vicces, mert a facebook ezeket elkezdte feldobni hirdetésekben, pedig még egyszer se kerestem rá
Lehet majd egyszer kinézek egy ilyenre, de szerintem az nem idén lesz.
Topiccsendőr: Akkor a hátsó kerék pattogott, gondolom kicsit túlfékezhettem.
Igyekszek oda nézni ahova menni akarok, meg lehetőleg minél távolabb, de ezt még tudatosan kell csinálni. Gokartozás meg autóvezetés közben valahogy egyszerűbb.yodamastah: Igen, azt látom, meg érzem, hogy gyorsabban lehetne bemenni kanyarba, de ebben van egy mentális gát, amit valószínű nem két pályanap után fogok áttörni. Bennem van az elcsúszás miatti félelem az egyszerre kanyarodás és fékezés miatt, pedig valószínű az én tempómmal szinte lehetetlen összehozni, hacsak nagyon fasz módon meg nem tépem az első féket. Egyedül rutinpályán sikerült eddig az első kereket blokkolnom, oktató motorral.
-
bardi
senior tag
válasz
A Zéé #149642 üzenetére
Igen, mondták, hogy a lábtartás rossz ilyenkor. Most megnéztem és a lábtartó ért le, szóval a végére sikerült ezen javítani
Első cipőleérések után én is elkezdtem próbálkozni kiülni oldalra, kíváncsi vagyok készült e fotó, amin belső ívről látszok, hogy ez mennyire sikerült. Hazafelé gondoltam gyakorlom a kicsit kiülést, de a combom azt mondta nem
Amúgy ami még meglepett, hogy hárman voltunk összesen, akik a körök között ledobták a csizmát és strandpapucsban voltak
Páran még a bőr felsőt se vették le, bírom a meleget, de ez más szint.
-
A Zéé
addikt
válasz
A Zéé #149143 üzenetére
Csak ha esetleg valaki később rákeresne...
Az a Vanucci RV6 PRO (de a sima is) szeritem szűkebb, mint az SMX-6 V2. Érzésre magasabban akadt el a lábam benne, szóval akinek ilyen jellegű problémája van, annak nem lesz jó.Mire odaértem a Louis-ba, a sima Dainese Nexus 2 elfogyott, de a havi akcióban eléggé jó árat kapott a Torque 3 (250 EUR, 95k... Itthon 160.). Ezzel a hátulról cipzározható megoldással fel tudtam venni, és utána segítség nélkül le is jött!
A 45-ös kényelmesebb szélességre, de mindenhol máshol kicsit nagynak tűnt. A 44-es éppen nem szorított, de egy 10 perc totyorgás után már jónak tűnt, szóval elhoztam, remélem motoron ülve is jó lesz majd.
A fém színű koptatóból azért majd lehet, hogy próbálok feketét csinálni, de egész konszolidált ez a szürke-fekete színkombináció, még az is lehet, hogy így marad.Köszi a segítséget midnenkinek, külön Stevennek is. Korábban valamiért átsiklottam ezen a márkán...
-
Khaosz55
addikt
válasz
A Zéé #149143 üzenetére
Nekem tcx cdizmám volt olyan kategóriába mint smit linkeltél. Egy szóval olyan volt mint egy sícipő. Nem hajlott, meleg volt, nem éreztem sem a váltókart sem a lábféket. Rühektem ...
Aztán vettem egy sidi rexet 4-5 éve. Könnyű, jól tart mindenhol, szellőzik, eszméletlen hajlékony a fel-le váltásnál. Viszont azt látom hogy rohadt drága lett sajnos...
-
yodamastah
őstag
válasz
A Zéé #149143 üzenetére
Serpentize, Mugen, Plus ezek szerintem kínai vackok nagy tételben rendelve egyedi feliratozással és design-al. Ha kattintgatsz eleget aliexperss/alibaba oldalakon, találsz olyan csizmákat amik ezekhez nagyon hasonlítanak, vagy ugyanilyen protektor elemeket használnak. Ilyet én biztos nem vennék. (Ruhát viszont igen, pl Mugen/Plus bőrruhák szerintem ár/teljesítményben jók)
Legjobb védelmet egy verseny csizma fog adni, és mivel általában a védelmet kívülre pakolják, hogy belül kényelmes legyen, az eredmény az általad krizitált csillagromboló kinézet.
Marad a belső cipős megoldás, ami amúgy kiváló, de olcsó az valszeg nem lesz.
Ha ennyire nem bírod a sportos megjelenést, és jó védelmet akarsz, akkor nyeld be a magas árat egy belső cipős csizmáért. (Daytona pl kiváló választás. Mondjuk engem kiráz a hideg ezektől, ahogy kinéznek
)
-
kriszti21
csendes tag
válasz
A Zéé #149148 üzenetére
Még esetleg Forma csizmákra nézz rá, hátha valamelyik okés árban/kinézetben.
Megértem de osztom dellfanboy véleményét, hogy a csizma nem feltétlenül divatozásra van.
Az olcsóbb megoldások nem a plusz "kiscipős" megoldást használják, ami a letisztultabb designhoz és jó védelem kombinációjához vezet. Persze neked kell eldönteni és együtt élni, hogy a kinézet-ár-védelem/funció kombinációban mi oké és mi nem. -
kriszti21
csendes tag
válasz
A Zéé #149143 üzenetére
Gaerne? Bár ez se éppen a letisztult design, de lehet ez jobban emészthető.
Bár tudom a sidit kilőtted, csak az legalább a racsnis/tekergetős megoldása miatt több helyen jobban a lábadhoz igazítható. A mag-1 élőben feketében nem olyan robotmajom mint a többi csizmájuk.
Illetve a rex-nek most iden jött egy teljesen fekete változata, ami talán tompítja a csicsaságot. -
Khaosz55
addikt
válasz
A Zéé #148901 üzenetére
Volt pár motoros ruhám és a legkényelmesebbnek a fenekemnél a 2 részes bőrruha volt. Kicsit szivacsozott, és bőr felveszi az izzadságot. 880km volt a legtöbb amit egy nap megtettünk naked bike-on. Farmerban vagy a műanyag fekete "sínadrágba" belerohadtam és kockásra ültem a seggem, illetve össze vissza csúszkáltam.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
A Zéé #147935 üzenetére
Köszi, azért írtam le a kérdést eredetileg, mert nem akartam elmenni a Shox-ba. lányom Győrbe lakik, hétvégén jár haza, hozatni akartam vele.
De végiggondolva, elmegyek valamikor, próbálok, és megkérdezem a csajokat (Eladó hölgyek), aztán úgy veszek. Amilyen kora nyári időket mutatnak az előjelzések, lehet felmotorozok, stílusosan megyek a Shox-ba. -
válasz
A Zéé #147861 üzenetére
Buyee-n van a jdm motorokhoz, ket hete NR750et bontottak, volt minden...
Onnan rendeltem en is plexit, aszferikus tukrot, meg par ilyen, japanon kivul sehol-soha nem kaphato dolgokat az xx-hez.
Nem allitom, hogy olcso, mert nem az, de a visitos 400as belpiacosokat megeri eletben tartani, mert kurva jok.
Nemet eBay apron arulnak egy 400as NC29-et, ha lemegy az ara otezer eurora, elhozom, mert gyari feny, es karcmentes lenyegeben -
dellfanboy
őstag
válasz
A Zéé #147861 üzenetére
jólvan
a zzr400 japan belpiac,
250 meg forgalmaztak euban... ninja 250 (2008-2012)konkretan injektoros, sztem meg sbk betetfutamon is karcoltak vele...
boven jo ez kezdesnek.szerk
en talaltam a 400-ashoz bp-n indexburát elvileg a webshop azt írja, raktáron van.bár ahogy nézem nemsok különbség van a 600hoz képest. lehet az is jó rá.
-
bardi
senior tag
válasz
A Zéé #147836 üzenetére
Kesztyűből tudtok olyat ajánlani, ami:
-bőr
-szellősebb
-telefon kijelzőjét lehet vele kezelni, google maps variálásai miatt néha muszáj félreállnom
-vékony kézhez képest hosszabb ujjra is jó.
És ha ez még megállna 30k környékén, csodás lenne
Ujjaim hossza miatt XL-es kell, de a legtöbb egy kicsit bő. -
macilaci78
nagyúr
válasz
A Zéé #147253 üzenetére
Inkább egy üres parkolóban, mint a forgalomban... Nem mindenkinek van otthon aszfaltozott zárt pályája.
A kis 50-essel magabiztosan megfordulokkb 230°-ban egy 3,3 méteres helyen. Most az SH-val még nem megy, de nem is forszírozom, ugyanis a csiszolt beton rettentesen csúszik a teremgarázsban és a 10 éves gyári Metzeller gumikban nem bízok. Fog menni, mert fizikailag elfér, de csak hazaérkezéskor "van rá szükség", hogy minél kevesebbet kelljen tilitolizni a helyére. -
Oppenheimer
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz
A Zéé #147201 üzenetére
Én a felvétel sorrendjében pakolom le a cuccaimat, így nem marad ki semmi, legalábbis véletlenül.
Sys85: A tépőzárba lehet toldani. Mármint varrónő szinte gombokért varr egy akármilyen nem nyúlós anyagra tépőzárat, egyik felére dörzsit, másikra bolyhost. Így a derékpánt rugalmassága azonos marad, csak a hossza változik, nem fog lelazulni, elmozdulni.
Azt tapasztaltam, akármilyen szellős is, az alatta lévő ruhát lenyomja a bőrőmre és beleizzadok. A sportruházatba is megizzadok, de az elvezeti a verejtéket, hamarabb szárad.
-
Rison77
senior tag
válasz
A Zéé #147071 üzenetére
Hát ez alapján elképzelni se tudom, hogy egy dupla D-s szíj jó lenne. Ha kihúzom magam egyenesen állok, az ádámcsutkám és az állam között annyi hely sincs, hogy 1 ujjamat bedugjam konkrétan.
Próbáltam azt, hogy 1 kattanásig húzom meg, nyilván sokat nem fog, úgy elviselhető de pár fejmozgás után kimozogja magát a szivacs, és úgy már kellemetlen. Más sajnos nem mard, mint a visszavitel, bár a superzone-ba vettem, scorpionon kívül mást nem is nagyon árulnak, és arra felhívták a figyelmem, hogy ha még se jó a méret, cserélni tudják csak, pénzt nem tudnak visszaadni.
Pedig abszolút 10/10 volt a kiszolgálás/szakértelem, de ez a csat valahogy senkiben se merült fel, hogy gond lehet gondolom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #146861 üzenetére
Az euro 4 sfv4s ben meg nem zar be a kipufogo csappantyu 50km/h nal, az euro 5 nel mar igen- igy akkor hirtelen halkka valik,- de nekem kisse sok volt. ra van irva a vazra 102 dB. (Vagy 105? Es a 102 a v2?) Mar az alapjarat is olyan, hogy nem tudsz dicsekedni a haveroknak vele, mert nem ertik mit mondasz mellette
. Az a twinpulse gyujtassorrend sem az enyem. Valahogy az aprilia v4 vagy a yamaha crossplane-je jobban tetszik, de ez izles kerdese. Egyebkent jol motorozhato, nagyon jol viselkedik, de ennyi penzert 5 darab 90 es evekbeli japan kultmotort vennek
amik joval szarabbak minden tekintetben, de nem annyival, amennyivel olcsobbak
-
Gaboman
nagyúr
válasz
A Zéé #146865 üzenetére
Tudod miért nem èrtelek meg, mert az enyém nem hangos ha beindìtom, ès ha városban megyek vele akkor sem, mert ha nem tèpem nem zavar senkit, mivel ugyan olyan mint a gyàri.Mindjàrt megmutatom azzal milyen ès èrteni is fogod, hogy másokat miért nem zavar a lakóhelyemen.
-
-
bear_
aktív tag
válasz
A Zéé #146361 üzenetére
Van motorom és gyakorolni is fogok, nem úgy szeretnék odamennni, hogy ott ülök fel rá először.
A forgalomtól egy kicsi jobban félek, bár van B jogsim 10 éve, de rutinból vezetek, így ott lehetnek gubancok.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogyha esetleg megbuknék a vizsgán legyen az kresz vagy forgalom ugye nem veszik el a B jogsimat?
-
etnies
senior tag
válasz
A Zéé #146079 üzenetére
"Ha valami kell megállok, és ott a teló a zsebben."
Te sem szoktál messzire menni.Az a baj az utolsó két hozzászólással, hogy azt hiszi, hogy a világot mindenki úgy éli, ahogy ők.
Aki túrázik, annak kell pl egy kurvajó navi. Mivel túrázni megy, ezért nem egyedül teszi, kell neki comm a bukóba.
Ha messzire megy, akkor lehet szar idő is közben, nem rossz egy markolatfűtés vagy egy fűthető kesztyű, öltözet. Meg ha éppen 1000 km-t kell legurulni, akkor nem rossz egy tempomat, főleg az adaptív. Meg egy elektromos plexiállító. Vagy ülésfűtés, mert 400 km eső lefagyasztja a tojásokat. Meg egy elektromosan állítható futómű sem rossz, mert nem kell megállni, ha pattog a hatulja.
Stb.Azt elhiszem, hogy nektek nincs szükségetek semmire, de higgyétek el, hogy másoknak igen és az ő vágyaik is validak.
Ne legyetek tálibok! -
dellfanboy
őstag
válasz
A Zéé #145480 üzenetére
mi a tokom ez a fejidom? marmint idaig volt az gsx8-on(talan az ezresen is) ez az emeletes szar, kicsit az mt7-9en, erre iden megkapta ez is meg a cb500 is. ennyire nincs penz kreativkodni?
gondolom ezt nem a kiska tervezte. e mellett a 890 szepbar ha jol nezem a ktm-nek 15eve is volt 990-es superduke- 120loerovel, ez meg tud 123at?persze van benne elektronika, wheeli control meg anyamkinja de ez mennyi lesz6milla? mert akkor meg most betarazok akcios 890bol 4ert. hat ez nem nezki tuti dealnek..-.
az 1hengeres ducati nekem jobban bejon(ne) -
hroberto
veterán
válasz
A Zéé #145482 üzenetére
Volt 790 Duke - om, 890 R-el is sokat mentem, gyakorlatilag ugyanezzel a blokkal, egyáltalán nem mondanám jellegtelennek. Igazi élmény motor mindkettő. Ráadásul a hangjuk is a V2-höz hasonló.
Mikor 2017-ben kijött a Gen 2 Super Duke, én is hánytam először a fejidomtól, de aztán megszoktam és már kifejezetten tetszik főleg a Gen 3-mon ahol kicsit szélesítettek rajta. -
gonger
senior tag
válasz
A Zéé #144759 üzenetére
2 hete voltam én is egy hasonló kanyaron. Szintén 3 nap, 2 éjszaka.
Karlovac-ig pálya, ott megnéztük a háborús múzeumot, amit 97-98 körül láttam utoljára, azóta nagyon sokat fejlesztettek rajta.
Nekem a 23-as út kicsit csalódás volt, többet vártam. Senj-től délre kocsival már sokat mentem a 8-ason, most motorral külön élvezetes volt. Félútig kellemetlen volt a szél miatt, de megérte lemenni Jasenice-ig. Ott a Winettoo kilátónál megnéztük a Zrmanje kanyont, csodálatos. Visszafelé Karlobagnál felmentünk a 25-ös útra, na az igazi ráadás volt, nem szabad kihagyni. Kubus-nál fordultunk, aztán vissza Senj-ig.
Másnap hazafelé Senj-től északra indultunk, felfelé a parton, majd az 501-es úton a hegyek felé vettük az irányt. Hűlt a levegő rendesen, de nagyon szép tájak következtek. Szlovéniában pedig a 31-es út, extra volt. Ljubjanánál ebéd, aztán szinte üres pályán hazáig. Bp-ig kb 100 km-el több ez így, mint a lefelé útvonal volt, szerintem igazán megérte. Szlovéneknél neten vettünk egy hetes matricát, kb 2500-3000 Ft, tehát nem sokkal több, mint a horvát pálya használata.
Most kezdtem el minitúrázgatni, a gyerekek mellett 1-2 max 3 napra tudok elszökni. Voltam ezelőtt egy osztrák kanyaron, azt megelőzően pedig egy Zakopane túrán. Meg kell állapítsam, hogy tényleg mindenhol jók az utak, az alsóbb rendűek is.
-
vendingo
veterán
válasz
A Zéé #144747 üzenetére
Épp a kihívás miatt tetszene. Nagymotorral bárki lezúz pár óra a alatt a tengerhez. Vidékre járok nagyon sokat (2x100km), de semmi gondom azzal, hogy csak 11 ló van alattam. Korábban biciklivel terveztem ugyanezt, de nem volt elég erős az elhatározás. Bringához képest ez a kis motor is megváltás lenne. Korábban ugyanúgy rengeteget ültem motoron, csak akkor nagyobb távolságokat, vagy lassabb utakat jártam be.
-
yodamastah
őstag
válasz
A Zéé #144015 üzenetére
KÖzelében nincs, azt úgy értettem hogy kurva messze van tőle
Ha nagy pályán (ahova rendszeresen jár) 5-7 másodpercet hagy csak a motorban, arra azt mondom hogy korrekt. Azért ide sok amatőr el tud jutni. Ez mondjuk hringen 1:55-1:57. Sok drága motort látni bőven 2:00 felett.
Szerintem nincs baj azzal ha valaki drága motort vesz, ha futja rá. Nyilván én is ezt tenném. A gond inkább az, hogy gyarkan azt látom hiába futja a drága motorra, mégiscsak jobban féltik mint a negyed-ötöd annyit érő korábbi pályamotort. Aztán megy a beszarva motorozás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest