- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
belaazallat #111453 üzenetére
Nem.tudom.
Inkabb akkor egy astra g a gyartas vegebol, mint egy corsa... -
TaaT
nagyúr
válasz
belaazallat #109004 üzenetére
"Persze lehet ő nyult mellé."
A fenét minden dízel VW szar, ezt már rég kitárgyaltuk.
-
feka007
veterán
válasz
belaazallat #108827 üzenetére
Vajon hogy sikerült így szétrohasztani ezt?
Fater 2001-es Mk1 Focusában van minimum 300k km, nem sokat lehetett garázsban tartva az előző tulajoknál, de csak az ívek sarkainál van némi rozsda így is, ami annyi használattól, amit az már kaphatott, nem túl sok. Mondjuk nem is volt törve, de ez se hiszem, hogy a küszöb közepén tört volna mindkét oldalt azért.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
belaazallat #108827 üzenetére
hát egy ilyen kocsinál már te nem alvázvédőzöl semmit. ott már benne van a rohadás, azt neked ki nem csiszolja senki, ha ki is csiszolja, ideig-óráig ér valamit amit rátesz.
vagy pár százas, de annyit meg őrült aki rákölt egy ilyen kocsira.
-
tresh
veterán
válasz
belaazallat #108649 üzenetére
Munez
-
nesa
veterán
válasz
belaazallat #108626 üzenetére
Ez nem a biciklis topik
-
Dorien
veterán
válasz
belaazallat #107886 üzenetére
Amikor a Focust vettem, árultak 2x annyiért is hasonlót. Talán még most is árulják...
meroly Az 1.4-es Focus Mk1.5 kombi (2004) nekem 7 litert eszik csak városban, rövid távokon használva. Az Astra sem fog ennél kevesebbet kérni.
-
roti86
őstag
válasz
belaazallat #107886 üzenetére
Ez olyan, mint a keresd meg a különbségeket játék?
A drágább:
-fiatalabb
-kevesebb kilométer
-felszereltebb (amit kiszúrtam és fontosabb a +ESP)
- gumiról van kép, még kibir jó pár ezretÚgy az egész megkíméltebbnek tűnik. Aztán hogy ez megér e + 200-at a fene se tudja
-
#16514048
törölt tag
válasz
belaazallat #107886 üzenetére
Képekről ítélve nagyon hasonlóak, ha van vele valami baj, ami miatt olcsóbb, az csak átnézetés és kipróbálás után derül ki. Illetve a drágábbik már a frissített változat, bár a beltéren kívül nem tudom, hogy mi a különbség, nem értek hozzá.
-
nesa
veterán
válasz
belaazallat #107886 üzenetére
Kb ennyi lehet a 2 regio kozott a kulonbseg PL baranyaba nemis kapsz normalis aron normalis autot, meg ugy altalaban semmit nem kapsz, lassan kenyeret se, megnezed vateran is a regiokat hatalmas szakadekok vannak, ez csak papiron 1 orszag, keresel indukcios beepitehto lapot van elado 1000db szukitesz baranyara marad 1db.
-
L4mie
veterán
válasz
belaazallat #107886 üzenetére
Hehe, az olcsóbbat áruló toyota márkakereskedéstől vettem a corollát, korrektek voltak, ajánlom őket.
Persze át kell nézni, meg nézetni előtte a kocsit, mert lehet, hogy nem márkaazonos használtnál már nem olyan precízek.
fene tudja mi a különbség, lehet sokkal jobban megkímélt a 200 al drágább, hasonló ár/értékű goldok milyen árban futnak?
-
TaaT
nagyúr
válasz
belaazallat #107320 üzenetére
-
ludsimon
veterán
válasz
belaazallat #107320 üzenetére
Ha ennyire rossz a helyzet, akkor ezek a mai autók 10 éves korukra a bontóban kötnek ki?
Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy inkább maradok a sima adagolós 1.9 TDI-nél 2000 körüli évjáratnál.
Csak aprólékosan végig kell ellenőrizni, nehogy belefussak egy 1 millió km-es ócskavasba. -
válasz
belaazallat #107227 üzenetére
meg tudod kötni rendszám nélkül
ha pl. a netrisknél kötöd csörögj rá az ügyfélszolgálatra és segítenek -
DZs
senior tag
válasz
belaazallat #106556 üzenetére
Milyen messze van tőled? Azért kérdezem, mert sok a bizonytalan tényező. El kell érni, hogy vizsgáztassa le. Anélkül még egy próbakört sem tehetsz. Ha az árból le is alkudnád a műszaki díját, te csak akkor vállald, ha biztos vagy benne, hogy átmegy: semmi olyan javítani való nincs, ami miatt az eladó nem vitte el.
Képek alapján érdekes lehet (azért a 15 év látszik rajta), de még az alját látni kéne. (Mindezektől függetlenül egy jó vétel is lehet.) -
szőröscica
addikt
válasz
belaazallat #106331 üzenetére
Szerintem menj fel a forum.lagunaclub.hu-ra, és olvasd át a témákat.
-
alázógyík
addikt
válasz
belaazallat #106331 üzenetére
A 2 lityisből az IDE mocit, és a 3.0 V6-ot kerülni kell, mint a pestist. Az első nagyon szar, a másodikhoz meg minden qrva drága.
Az elektronikája érdekes megoldásokkal van tele, és azt elég drága javítani. -
Dorien
veterán
válasz
belaazallat #106331 üzenetére
Érdemes a népítéletet olvasgatni, ott általában megírják a frankót. [link]
Francia: nagy, szép, kényelmes, de a megbízhatósága kérdéses - nekem volt francia autóm 8 évig, kb. minden elromlott benne, amit elektronika vezérelt. A 6 literes fogyasztás mese, 7-8 l benzint minimum benyel egy ekkora kasztnival.
-
Dorien
veterán
válasz
belaazallat #105829 üzenetére
Nem biztos, hogy gázos, de azért jó eséllyel az.
Meg kell nézni, ha ilyesmit akarsz. Alánézni, próbaút, stb. A 101 lovas 1.6 benzines motor nem elromlós fajta. Én mondjuk inkább egy ráncfelvarrott Mk1-re szavazok 2003-2004 gyártással.
-
junkie0002
csendes tag
válasz
belaazallat #105942 üzenetére
Fényes kormány, kopott pedálgumik...
Saját, újonnan vásárolt autómban 9 év és 102 ezer km után ezeken az alkatrészeken SEMMI kopás, használódás nincs.
A tanulságot levonhatod ezután magad is.Nem azt mondom, hogy rossz, csak azért, mert 300 ezer is lehet benne. Lehet, hogy rendesen szervizelt. Ez az alaposan átnéz(et)ős kategória, itt valamiért át akarnak baszni.
-
emre
veterán
válasz
belaazallat #105964 üzenetére
Max 5-600-ért valamit, lehet külföldről behozott is, mert itthon az új gépeket sem szeretik szervizelni. Ezért nem cseréltem le én sem a dobozos kocsimat még eddig, pedig szeretnék valami kényelmesebbet. Egy évben max 10k körül megyek, kéthavonta teletankolom. A műszaki meg kétévente 50-60k. Ez még mindig kevesebb költség mint egy újabb kocsi papirozása.
-
emre
veterán
válasz
belaazallat #105950 üzenetére
Évi 5k kilometerre nem veszünk egy misiért kocsit, mert baromian nem éri meg. Ha bérelsz kocsit olcsóbban jössz ki.
-
trassher
addikt
válasz
belaazallat #105942 üzenetére
Hát hihető is meg nem is. 200.000 megvan benne, a kormányon látszik. A kerék fénylik mint a salamon töke de a dudagomb meg mint az új. Na most vagy nem dudáltak vele sosem vagy szimplán kicserélték. 200.000 km környékén szakad be a dudagomb ebből gondolom hogy tekert mivel a kormány fényesre van kopva a duda meg mint az új. Amúgy az autó szép és fel is van szerelve, nem tűnik ledobott fosnak.
1.6 ecotec szereti az olajat, jobban mint az 1.4.
Ja és igen, gyári érték 1liter/1000 km. Nincs itt elírás csak volt esze a gyárnak. Tudták hogy enni fogja az olajat hát írtak bele egy űrszámot hogy ne lehessen gyári hibára panaszkodni az olajfogyasztás terén. -
válasz
belaazallat #105950 üzenetére
Akar 1000 km-enkent 1L-t is benyelhet. Ja es ez a gepkonyvebe is benne van, igy jottek ki a gyarbol.
-
válasz
belaazallat #105947 üzenetére
Az 1.6 jobban eszi, tudtommal. Azzal is egyutt lehet elni, csak gyakran kell nezni a szintet.
-
TaaT
nagyúr
válasz
belaazallat #105947 üzenetére
detto
-
TaaT
nagyúr
válasz
belaazallat #105945 üzenetére
Itt a fórumban van aki nem ajánlja az 1.6-ot, van aki igen. Amúgy összességében szép állapotban van, a km is hihető.
-
TaaT
nagyúr
válasz
belaazallat #105942 üzenetére
Erre legalább nem lehet panasz hogy nincs kitakarítva.
-
parandroid
félisten
válasz
belaazallat #105936 üzenetére
Figyu, ahogy mondtam, nézz meg mindent, ami a kereten belül van, és méretben megfelel, a használt autó vásárlás úgyis rengeteg kompromisszummal jár, a kérdés az, hogy érzelmi alapon, vagy praktiikus szempontok szerint döntesz. Ha egyszercsak eléd kerül egy szép, karbantartott, lenyomozható, megbízható tulajdonosi hátterű példány, akkor ugorj bele, akármilyen embléma is van rajta, ha nagyjából olyan, amire szükséged van.
p
-
parandroid
félisten
válasz
belaazallat #105898 üzenetére
Nem kell excel (bár nekem is van), ott a spritmonitor, az tud mindent, ami kell. Sajna az Astrának sokáig nem írtam a fogyasztását, csak kiszámoltam, és nem tudtam fejben tratani, csak nagyjából, aztán amikor elkezdtem gyűjtögetni a blokkokat, meg arra ráírni a km-óra állást, onnét kezdve van csak meg pontosan. Valahol 70k-s km-óra állásnál kezdtem el vele a németekhez járni, 113k-nál cseréltem le a Mazdára. Na, azzal az Astrával jól jártál volna, de nem hiszem, hogy megvan még, meg hogy kifizetnéd érte az 5900 EUR-t, amennyiért kitették beszámítás után (nyilván alkuképes ár volt, de akkor is viccesen sok egy 8 éves kombi G-ért).
p
-
parandroid
félisten
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Egy mérés nem mérés. Amúgy az megvan, hogy ha kattanásig tankolsz, akkor sem feltétlenül ugyanannyira van tele a tank még egy kúton belül másik fejen sem, nemhogy másik kútnál? Szóval hidd el nekem, pár tízezer km-t levezettem már itt külföldön is, ennyi már kisimítja a mérésbeli eltéréseket, nincs különbség. Tankolok egyébként itt is mindenféle kúton, meg az osztrákoknál is, ahool éppen kell, és hozzáférek egy nem autópályás kúthoz, van ebben minden a Lukoiltól a BP-n át a Shellen keresztül az Agipig minden. Egyedül az Aralt nem szeretem, mert ők bevallottan bioetanolozzák a sima super 95-öst is, abban meg annyira nem bízok. Persze lehet, hogy a többiek is csinálják, csak határértéken belül, és nem szólnak róla, a fene tudja.
p
-
Declare
őstag
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Par liter különbseg minden tankolasnal lesz...nem tankolsz ugyan annyi üzemanyagot soha, mas forgalom, mas hömerseklet.....szoval itt tizedeket szamolni, total felesleges szvzs. Egy ilyen összehasonlitasnak akkor lenne barmi alapja, ha mennel 1 evig az egyikkel ugyan azon az uton, aztan 1 evig a masikkal es lenne mindegyikkel mondjuk 50 tankolas atlaga. Na ennek igy mar lenne valami alapja.
Az hogy valaki tankol egyet aztan kiszamolja, hogy huu a kocsim 6,2345 l fogyaszt 100km en szerintem ez max funny
-
KMT
addikt
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Pont erre mondta, hogy nem annyi ment bele, mint amennyiért fizettél.
-
Kornel
veterán
válasz
belaazallat #105853 üzenetére
Kaposvárra a sógorok jó eséllyel még schwehatból hozzák az üzemanyagot, a nyugati határhoz közel egyszerűen jobban megéri nekik.
melyikből evett kevesebbet amúgy?
-
m3tr0
őstag
válasz
belaazallat #105853 üzenetére
Gondolom ahol nagyobb fogyasztás jött ki,ott inkább a számláló csal.
Amúgy a ez a kagylós kút vagy a zöld-kék? -
#16514048
törölt tag
válasz
belaazallat #105829 üzenetére
Nem akartalak lehurrogni, elnézést, ha úgy tűnt.
(#105830) TaaT: Az szép.
Csak aki annyit nem képes tenni az autójáért, hogy tisztán tartsa és vigyázzon rá, arról nehezen képzelem el, hogy amúgy műszakilag rendesen karbantartotta a kocsit. Nálam ezért esnek ki az ilyenek egyből. Illetve még amit mondtam, hogy annyi igényesség nincs benne, hogy lemossa meghirdetés előtt.
Meg persze ott a másik véglet is, aki abszolút nem ért hozzá, annyi neki a "karbantartás", hogy naponta lecsutakolja a kocsit. Az fel se tűnik, ha már lóg a futómű, gatya a váltó, vagy valami furcsa hang jön a motortérből, csak legyen tiszta az autó. Ismerek pár ilyet... Nem akarok általánosítani, csak nekem az "idős, orvos, hölgy" tulajról a hirdetésekben sokszor ilyen emberek jutnak eszembe.
(#105832) zolikaDB Sírok a miénk után, rendesen hiányzik.
(Nem Cossie volt persze)
-
#16514048
törölt tag
válasz
belaazallat #105825 üzenetére
Soha nem fogom megérteni, hogy mi vesz rá valakit, hogy egy ilyen autón akár csak el is gondolkozzon. Kb úgy néz ki a kocsi, mint amivel naponta erdőre jártak, nem azt sugallja, hogy vigyáztak volna rá. A bal oldali küszöbnél elől az rozsda? Beltér úgy néz ki, mintha sáros cipővel száltak volna bele, úgy hogy összerugdostak mindent, amit lehetett. Jobb első ülést megnézném huzat nélkül is, de lehet inkább nem akarom látni. Annyi igényesség nincs a tulajban, hogy rendesen lemossa, kitisztítsa mielőtt képeket készítene róla az eladáshoz, gondolom a karbantartásokat, javítasokat is hasonló hozzáállással oldotta meg. A "kisebb esztétikai hibák" kifejezés nem hangzik olyan nagyon vészesen egy laikusnak, de ennek sokkal nagyobb bajai vannak. Hát képekről ennyit tudok elmondani, mondanám, hogy nézd meg élőben is, de az ilyet felesleges.
Gondolom ez a legolcsóbb MK2 Focus Hahun, nem véletlenül kerül ennyibe. Nézd meg az mk1 Focus hirdetéseket, egy jó állapotú, faceliftes 1.6 trend-et abból is nehéz kifogni ennyiért, de inkább azokat nézd ha Focus kell. Ez nagyon felejtős...
-
válasz
belaazallat #105777 üzenetére
lehet hogy szerelőt kellene váltania
-
Morris
veterán
válasz
belaazallat #105759 üzenetére
Passat variant?
-
footy
addikt
válasz
belaazallat #105759 üzenetére
A mazda 6-ot meg felvennem a listara.
-
jerry311
nagyúr
válasz
belaazallat #105759 üzenetére
Nyilván irigykedsz! Főleg amikor Matsumoto magához ölel!
-
maggi1886076
addikt
válasz
belaazallat #105693 üzenetére
Utánfutó
-
Kornel
veterán
válasz
belaazallat #105693 üzenetére
Akinek van D-s jogsija, annak alternativa lehet egy kisbusz, abba minden befer.
Transit, stb. -
jerry311
nagyúr
válasz
belaazallat #105683 üzenetére
Ilyen hozzáállással bármilyen autót meg lehet tömni.
Ha Fiestával megyünk, akkor az van tele. Ha kombi Mondeóval, akkor az van tele. Pedig mindkettőben csak 2 felnőtt és gyerek utazik meg a cuccok...
Függetlenül attól, hogy melyikkel megyünk, sosem hiányzik semmi, csak ha több hely van, akkor több cuccot viszünk.
Az "egyetlen" dolog amire figyelni kell, hogy ne vegyél nagyobb babakocsit, mint ami befér az autóba. Már ha egyáltalán veszel babakocsit és nem kendőzöl, ami neked is jó, meg a gyereknek is. Na mindegy, ez másik topik témája már. -
parandroid
félisten
válasz
belaazallat #105665 üzenetére
Túl sok world of tanks. Focusok mellett nézegesd a G Astrákat is. Még csak kombit sem kell feltétlenül belőle nézni, kérdezd Vallast, mit elcuccolt a csapotthátúval is. Nem rohad, ha nem volt törve, nem egy versenyautó, de amit kell, tudja, és egyszerű szerkezet. És 800-1M között már tutira elég szép példányok vannak belőle.
p
-
m3tr0
őstag
válasz
belaazallat #105670 üzenetére
440 liter, Mondeonak 500 literes.
De legalább az Audi tetszik. -
m3tr0
őstag
válasz
belaazallat #105665 üzenetére
Én meg a lehető leginkább nekem tetsző autót próbálok venni,ami megfelel az elvárásaimnak is.
Mondjuk ez tetszene csak gondolom ez is BMW kategória.
-
m3tr0
őstag
válasz
belaazallat #105659 üzenetére
Focus nem tetszik, még a Civic előtt néztem ezeket,akkor még kellett volna, ma már nem.
Mondeot nézem, de ami 1.8 benzin 125 lovas, nem tudom hogy mehet akkora bódéval.
Igazából eddig nem találtam egy típust sem amire azt mondanám,hogy na akkor abból fogok vadászni egy jót. -
aero.
veterán
válasz
belaazallat #105408 üzenetére
5 ezerre vényóc, sorhat minimum, had csúszkáljon a teszkós zöldség mix a csomagtérben.
-
válasz
belaazallat #105408 üzenetére
g astra, focus, mondeo, megane kombi mind jo lehet
-
hdman
őstag
válasz
belaazallat #104554 üzenetére
Így van, mi már régóta tudjuk ki az igazi Stig
-
deicide
veterán
válasz
belaazallat #104108 üzenetére
Édesanyám is velem lesz, amint elérjük a havas részt, nagypapira váltok. Meg aztán utána futnom kell egy félmaratont, nem volna jó remegő lábakkal, miután épp hogy odaértünk.
-
!Overdose!
őstag
válasz
belaazallat #103943 üzenetére
Octavia 1.8T
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest