Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoza24
senior tag
Érdeklődnék,hogy mit ajánlanátok max 1 millióért?
méret igazából mindegy,min 80 LE legyen,megbízható,szóval a szokásosminden ajánlatot szívesen veszek,s ha indok is van az még jobb
én eddig ezeket néztem:
Fiat Punto (miért dícsérik többen a 2004 előtti verziót,mint az azt követőt?)
Ford Focus (apámnak már volt egy,azt nagyon szerettem,ha nem cégautót fogsz ki akkor jó vétel lehet-e? (min 1.6-os ebből)
Toyota Yaris
VW Polo (ebből ezért mondjuk 80LE-t nehéz kihozni)
Opel Astra GForza Italy!
-
Zoza24
senior tag
üdv!
ide írnék,kicsit off,de hátha tudtok segíteni...
röviden arról van szó,hogy apám rám iratná az eddigi családi kocsinkat,tehát tulajdonos és üzembentartó is egy személyben én volnék majd...s arra volnék kíváncsi,hogy a vagyonszerzési illetéket ugyanúgy kell fizetnem mintha egy normál adás vételi szerződés történne két vadidegen között,vagy pedig van-e valami kedvezmény ilyen esetre ha egyenes ági kapcsolatról van szó (apa-fia)..nem vagyok otthon a témában,ezért kérdem...adás vételi szerződés lesz persze,máshogy nem tudnék szerintem kötelezőt kötni...de ha ez pontatlan infó akkor várom a javaslatokat,hogy lehet a legkevesebb pénzből kihozni a dolgot...
előre is köszi!
Zoza
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz lajafix #8893 üzenetére
dehogy,nagyon jó a kapcsolatom a faterral a szitu az ,hogy a húgomnak már lett véve egy kocsi,mikor kellett neki,nekem eddig nem volt rá szükségem...mostanában viszont elkezdtem nézelődni a használt autó piacon apámmal együtt,vegyünk vmit max 1-1,5 millából nekem is...addig nézelődtünk,míg oda lyukadtunk ki,hogy az eddig apám nevén lévő családi kocsit kapnám én meg,egy 2004-es Ford Mondeo tdci-t (130 LE/6 sebességes,120 000km),első tulaja vagyunk,mindig szervizelve volt,sosem volt gondja...átiratni pedig azért szeretné a nevemre,hogy ha netán vele történne vmi,akkor ne legyen abból öröklési vagy egyéb vita,hogy az ő nevén van,s osztódjon ennek a járműnek az öröklése...egyszóval így lennénk kvittek a tesómmal...szóval ezen agyalok,hogy mi módon lehetne kevesebbet fizetni,mert a vagyonszerzési illeték az már rendes tétel lesz...azt hiszem körülírtam a szituációt
de engem is érdekelne,hogy akkor ez most ajándékozás témában is működne,vagy csak mint két idegen vagy hogy is van ez
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz lajafix #8898 üzenetére
itt a helyzetet nem a húg bonyolítja...vele nagyon jó a kapcsolatom,de van egy féltestvérünk is,apám első házasságából,s ő már úgymond megkapta a részét,s apám azt nem szeretné,ha ő is rá akarná tenni a kezét,ha esetleg volna rá lehetősége...
a kötelezőt megnéztem 20500 lenne éves díjban...szóval az még hagyján...az átírásnak a vagyonszerzési illeték része nagy,majd 60k környéke...nah majd utána kérdezek vmi apeh-osnálForza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz Dare2Live #8905 üzenetére
egyetlen hátránya,hogy apám nevén maradna,s a gyerekei örökségének szétosztásának ez is egy része...mások már kaptak ilyen arányban ingóságokat,most ezt nekem szánja...ergó ha az ő nevén maradna,ez is harmadolódna,így átírva viszont az enyém lesz teljes egészében,később ebből így nincs vita...
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
-
Zoza24
senior tag
nah megtörtént az adás-vételi aláírása,eredetvizsgálat is,biztosítást is kötöttem,s vagyonszerzési illetéket nem kellett fizetnem...de nagy mázlink volt,mert apám elvitte február végén műszakira a kocsit, akkor bevonták a törzskönyvet,mert vmi motorkódok vagy mik változtak,s ma reggel hozta meg a postás az újat,ha ez ma nem jön még meg,akkor nem tudták volna átírni a kocsit...kérdezem a nőtől az okmányirodában,hogy ha apám meg el akarta volna adni a kocsit a kettő időpont között (amíg nem jön meg az új törzskönyv,de a régi meg már nincs nálunk),akkor mi van?azt mondja,hogy akkor nem tudta volna átírni...magyarra lefordítva a két időpont között korlátozódnak a tulajdonos jogai...mondom ez f...a...ez az okmányiroda vonta be a régit...mondta a nő,hogy meg tudta volna nézni a rendszerben a leadottnak minden adatát,de azt nekünk be kellett volna mutatni most,hogy az átírás meglegyen...nah ez a vicces
bürökrácia
szóval mázli volt,hogy ma megérkezett a friss törzskönyv...(lehetett volna újra szabit kérni,ha ma nem sikerül elintézi) meg az is,hogy illetéket nem kellet kifizetni...
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
apám is ezt mondta nekik,ha ő most nem találta volna,akkor mi van?erre mondták,hogy nem tudták volna átíratni..megjegyzem elég nagy a fluktuáció a helyi okmányirodában,mert amikor mentem eddig,mindig ismeretlen arcok ültek a pult mögöttergó nem biztos,hogy naprakész ismeretekkel rendelkeztek...
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
nekem egy mondeo tdci van, 130LE,és semmi gond nem volt még vele...szóval hahu-n biztos sok a cégautó amit hajtottak,de néha szerintem ki lehet fogni ebből is jót...
a motor,váltó eddig tökéletesen működik,rengeteg a hely a kocsiban,s megy is rendesenForza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz Rivaul #37019 üzenetére
igen való igaz,hogy a tdci mondeo érzékeny jószág,de ha van egy olyan szerelő aki vágja a mondeokat s rendbe teszi (s nem a márkaszervizek találgatását akarod végighallgatni) akkor nagyon jó kocsi az
nekem egy 2004-es évjáratú van 140200km-el,nemrégen elvittem egy mondeo tudorhoz,nah azóta még jobb lett...az egyik prlasztóm a diag alapján már kicsit sokat korrigál,de még nem volt vészüzem és hasonlók,s kaptam pár tippet,hogy hogyan vigyázzak rá....ha pedig gond lesz,akkor Filep diesel-be viszem csak(mármint ha üzemanyagrednszeri gondja lesz), a mondeo.hu-n csak pozitív a tapasztalat,ellentétben a márkaszervízekkel...szóval jó autó de tudni kell használni egy dízelt,hidegen nem tapossuk,leállás előtt hagyjuk a turbót lehűlni s még sorolhatnám...én így használom,s igen jól is szolgál már régóta...
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz MPowerPH #47509 üzenetére
én úgy tudom,hogy Tddi-ben van 115 LE is az én Mondeo szerelőmnek is az van,már 325000 km van a paripájában s nem cserélné le Tdci-re semmi pénzért semNekem utóbbi van,az már 96Kw-os...igaz az enyémben csak 142000 (pedig 2004-es évjárat)
Tddi-nek ha rendben van tartva,kisebb a meghibásodási rátája,legalábbis a mondeo.hu felhasználóinak tapasztalata alapján...Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
itt a linkelt oldalon valami nem oké a tdci mondeó-nál...nekem is 6-os váltós van,de pl a 0-100 gyorsulás nem 11,3 hanem 9,8,pont mint ami a benzineshez van írva...volt egy teszt egyébként az egyik autós magazinban is,hogy ég és föld a két kocsi között a különbség a dízel javára...
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
-
Zoza24
senior tag
csak saját tapasztalatot tudok mondani...nekem egy facelift 1-es tdci mondeom van,miután le lett dugózva az egr, csont nélkül átment a műszakin...hibakódot nem dobott,azt csak facelift 2-től ad...
fogyasztás változást nem tudom,mert a kocsit előtte apám használta,ahogy hozzám került,több száz fórumos (mondeo.hu) tanácsára megcsináltattam a műveletet...[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs