- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
Igen, ő az, ezek szerint még nem vették le
Itt van kép a belsejéről is, én még nem csináltam
730-ért hoztam el két garnitúra gumival (bár egyik sem egy nagy eresztés, a téli az utolsó szezonját fogja futni, a nyárit igazából a kora és a márkátlansága miatt már most is cserélném).
Köszi!
Ő pedig a svájci coupe, amit érdemes megnézni, ha valaki ilyesmit keres (a fékei be vannak állva a sok állástól, de le kell koptatni róla a rozsdát és nem lesz túl vészes, mert fogni azért fognak).
-
Qtya123
őstag
Nekem nagy tervem, hogy ilyen IS250 lesz a következő autóm, de azért várnom kell még vele, valamint abban egyelőre csak bízni lehet, hogy 13-16 évesen ezek is olyan hibamentesek lesznek, mint az IS200.
Kornelka autóvásárlásához csak annyit fűznék még hozzá, hogy említette, hogy nem szívesen venne kintről behozott autót. Ez elgondolkodtatott.
Lényegében mostanában szerintem eljut szép lassan oda az itthoni használtautó piac, hogy a 2008 utáni autóknál a piacon csak kintről behozott, vagy pedig céges autók lesznek, mert lényegében új autó eladások magánszemélyeknek itthon nem nagyon vannak. Amit meg mégis megvesznek magánszemélyek, azok általában alsó, vagy alsóközép kategóriás autók.Így akinek jelenleg olyan igénye van, hogy legyen 140 Le+ meg legalább felső középkategória, az nem nagyon fog találni 6-8 éves autókból magyarországi magánszemélyest, mert egyszerűen alig akad, aki vett ilyeneket újonnan.
-
-
Integrale
veterán
Ízlések és pofonok. Nekem olyan ez a beltér, mintha minden részét más-más ember tervezte volna, végén pedig összeillesztik. Kerek, szögletes, íves, egyenes, fényes ezüst, matt ezüst, króm. Ez egy 20 évvel ezelőtti japán autóbelső, minden koncepciót nélkülöz,
Az Audik belseje az letisztult (kivéve új A4). Az elektromosan beálló ülés, kormány stb pedig nem egy világrengető újdonság.
Elhiszem, hogy egy finom műszer ez az autó, mint általában a Lexusok, de vagy unalmas dizájn, vagy túltolt. -
Qru
MODERÁTOR
De, erre a TDI-re szokás panaszkodni (2.5 V6 TDI).
"A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben." - [link]
1,8T lezabálja a gatyáját, azt nem ajánlom és nem kevésbé problémásabb mint a PD.
Szóval inkább PD TDI sztem.
-
footy
addikt
Nem 1 olyan ismerősöm van aki nem figyel az autóikra, de azért télen a sótól többször is elviszik alvázmosásra, már ez is nagy odafigyelésnek számít !
Ahol többszöri alvázmosatás van az már nagyon nem ridegtartás, ilyen esetben még talán a régi mazdák sem rohadnak el. (Olyan gyorsan)
-
A minap találkoztam egy volt kollégámmal; idén 12 éves az Astrája (G, 1.4). Beszélgettünk az autókról is, a mai napig márkaszervizbe hordja (12 éves!!!), annyira bagó a szervizelése az Opel 4+ program keretében.
Éves olajszerviz 20, ha minden szűrőt cserélnek 40 ezer - és bepecsételnek a szervizkönyvbe. -
TaaT
nagyúr
Csak azt akartam mondani hogy a korabeli VW-knél még mende monda szerűen sem jött elő (a későbbi TFSI-nél mondjuk pont előjött), ehhez képest az ecotec neve kb összeforrt az olajfogyasztással. Persze rohadt sok féle ecotec van és ezekből csak párral volt gond (nem is értem miért nem váltanak már nevet opelék)
De úgy néz ki ugyanez van a TSI-vel, mindenki retteg és fél tőle, ehhez képest nem állnak a szerelőknél egymás hegyén hátán a hibás TSI-s autók. A használtpiacon meg durva kereslet van rájuk, 2 itteni fórumtag is hetek alatt adott tovább G6 TSI-s autón minimális értékvesztéssel.
-
roberto211
őstag
" csak rohad mint a nyavalya"
Ezt a következtetést vontad le egy tulaj puntoja alapján ami kiderült ugye,hogy osztrák is volt... Osztrákba minden rohad, az én oszták swiftemet úgy szétmarta az ottani sózás h a futóműtartó rohadt ,kb 1 éve van még hátra ha nem költenek rá 100 ezret minimum..
Nem beszélve arról h ha már 500körüli összegekről beszélünk ennyiért ott van a megane akár fl is limousineba ami kényelmesebb, komfortosab biztonságosabb és ha beülsz akkor nem kap el a depresszió a feketeségtől.. De mindegy ez lényegtelen csak ár-érték arányban szvsz inkább punto...
-
Integrale
veterán
Most belinkeltel egy osztrak szarmazasu puntot, hogy azt ird altalanositva, hogy rohad.
Egyebkent a G Astra is szepen csipasodik.A 2005- os fel milla, a 99-es pedig 600, gyanus, ezek kozul a bordo jo lehet, az utolso vagy torve volt vagy fenyeztek a jobb oldalat, a negyedik borzalmas.
Ezeket a has szamokat felejtsd el, az Ecotec hires arrol, hogy eszi az olajat. Ettol meg jo motorok, de na.
-
Vitarabó(2.0 HDI)l kb 12 tonna húzóerőnél mozdult meg az egyik injektor úgy bele volt rohadva.
(#129033) Tsebacsi Létezhet, hogy ennek ilyen kicsi a fogyasztása? (jobb oldalt adatok)
(#129038) bitpork Majdnem másfél tonna, nekem eléggé hihetetlennek tűnik az az adat pláne a városi 5.4. Jó tudom ezek gyár által mért adatok, na de akkor is durva.
-
Morris
veterán
Dízel autónál 2km múlva már fekete az olaj.
De jól mondta Mági, ha tényleg nem értesz hozzá, akkor...
Attól hogy fekete/koszos az olaj az nem jelenti azt, hogy nincs kenése. Épp ellenkezőleg. Megmutatja, hogy dolgozik az olaj. Lebegteti a szennyeződéseket és nem engedi leülepedni.
Minden olajnak más és más az elnyíródási ideje. -
Kornel
veterán
ment oda is a kérdés...
(#129004) Mágus2: köszi
20k körül megvan egy ilyen művelet vajon?
márkaszervizben elvileg kell tudniuk ilyet csinálni, ha jól gondolom.
Ha mondjuk oda kerül a sor, hogy megcsináltatom, akkor 20 BAR körül érdemes még vele foglalkozni, vagy akkor már inkább felejtős?Még egy kérdés... nem hidegen kell csinálni a kompressziómérést?
vagy mindegy? -
-
Kornel
veterán
Jó lesz az 2M-ig is...
Ott is vannak már szépek!!
És a hibák megcsinaltatasara is marad pénz, és nem fogom rá sajnálni, mert arra szamom akkor.Tboy: nem vagyok annyira "igényes", majd akkor koszos lesz kicsit
Havi kétszer lemosom, aztán csa.
Amugy is ha túl szép lesz, majd ezt is elviszik -
Integrale
veterán
A legendas biztosan nem Carina megbizhatosagra utal. A nagy motorosak szopok, foleg a ket nagyobbik V12.
Szomszedomnak volt ket E32 is parhuzamosan. (Most egy E46 es egy E65 van helyettuk, na meg egy 307CC)
Az egyik V8 volt, a masik V12, ugyan az az M70 mint az E31-ben. Mindig volt vele valami motorikusan, hol egy motorvezerlo, hol egy szenzor vagy jelado. -
TaaT
nagyúr
-
kalmanchris
tag
Biztos őszintén lesz.arja az autót a tulaj. Nem értem, nálam az alap, ha egy autót el akarok adni, legalább lemosom, mielőtt lefotózom. De lehet ez már csak az én ingeküszöböm. A bőr se lehet szép állapotban. Le sincs fotózva, ami meg lászik belőle... Jó, 540-ért èn se várok csodát.
-
kalmanchris
tag
5-600-ért én nem mernék facelift 406-ost venni, max ha úgy keresed amit bitpork ecsetelt pár hsz-al korábban.
capulet75: hdi-kben rengeteg km van már és ez látszik a belsején is. Amúgy us betegsége az ajtókárpit ragasztó elengedés. Figyelj az első ajtók beázási jelére az ülesek előtt, hogy minden elektronika működjön lehetőleg és a hátsó futómű ne kopogjon. Ennyit tudok róluk.
-
Integrale
veterán
Első szériánál volt nem is egy kisebb,de inkább nagyobb elektronikai probléma, de teljesen a FL utániakból sem kopott ki az a sok kiszámíthatatlan parajelenség. Csak azért, hogy következetesek legyünk kicsit.
aero: ez 607, Ő 407-ről írt.
Igen, közben észrevettem.
Kár, hogy a 3.0 V6 HDi nem került a 607-be, azok jobbak mint a 2.7.
-
w333
félisten
Ezt olvastam a 2.2HDi -ről ...
Manapság nem ritka jelenség a 2,2 literes common-rail dízel, teszteltünk már ilyen motorral szerelt Mazdát és Hondát is, a Peugeot azonban bevetett egy trükköt, a dupla turbót. 170 lóerő és 370 Nm !
A két feltöltő egyforma, de kisebbek, mint szimplán alkalmazott társaik. Az apró méret előnye fizikai magyarázattal indokolható: a lapátkerekek tehetetlensége csökken, előbb pörögnek fel, ez csökkenti a reakcióidőt, és precíz összehangolással voltaképpen mellőzhető a jól ismert turbólyuk.
A nyomaték 1500-as fordulatnál már hadra fogható, kb. 2500-nál száll be a második turbó, miközben a vezető csak annyit érez, hogy a kocsi szinte az alapjárattól kezdve húz és húz,és húz…
Költségek tekintetében a Peugeot maradéktalanul érvényre juttatja, hogy ez a motor a legjobbakkal versenyez, kvázi akinek erre van szüksége, annak a zsebébe kell nyúlnia. A politika roppant egyszerű, a 2.2 HDi kizárólag egyetlen komfortszinttel párosítható, ez pedig a leggazdagabb Premium Pack, amely jelenleg 9,04 millió forintról indul
Szerintem nagyon jónak tűnik, főleg hogy fiatal és kevés benne a km !
-
Mágus2
Közösségépítő
Mondjuk a visszafelé forgó fordulatszámmérőtől a falra tudnék mászni. Elég mű hangja van...
-
Az lehetséges én még nem láttam német ilyen oldalt, de valszeg ismeretséggel lekérdezhető ott is. Mindenesetre én biztosan állítom, hogy a legtöbb külföldről hozott gépet tekerik a mai napig a múltkori eset is ezt bizonyítja, ahol a barom nem várta meg, hogy levegyék a mobile.de-ről a hirdetést és már tette is fel a ha.hura vissza tekerve.
-
-
-
roberto211
őstag
Nem tudom.......En is nézegettem opeleket annak címén huhh de olcso de jó ,megbízható és a többi és a többi kipróbáltam nézegettem gastrakat mentem is vele de nagyon kevés azbaz Opel amibe jol érzem magam és nem kap el a 80as évekbeli "onlyfullblack" hányinger érzés.
Ugye autóvasarlasba vagyok (voltam) ,gasztranal az a kemeny full betonjellegu műanyag a terdkalacsom masszírozza minden egyes katyunal,ülések épphogy elmennek ,belul hiaba h 2000-2002es volt kb 2fokkal éreztem magam komfrotosabban mint a regi gls suzukimba,vezetési élmény kb hasonlo ,beltere 6-900ezres vetelara ellenere retro ,legokellegu es kb semmi dizájn. Ma b zafira taxi 310e km, 70nel csörög zörög csattog,menetzaj kb par fokkal volt csak jobb mint anno suzukimba,belul recseg ropog a kárpit,csomagtartónal allandoan zörög valami. Tehat nem bánom h nem.opel lett. Olyan autóik vannak h semmi élmény nincs maga az embernek. Es amennyit elkernek egy opelert annyiért mar lehet venni komfortosabb szebb jobb nagyobb kényelmesebb autót.
Lehet mondani azert h persze mert taxi volt. Es ?? 3napja taxizok , az idősebb focus,a 1x eves 406, illetve a 370e km el megtöltött oktávba semmi ilyesmit nem tapasztal az ember.
Ezért mondtam azt h lef*som a híresen nagy megbízhatóságot bleultem egy 2002es ferdehatu Renault Laguna II 1.8 16v be es első látásra szerelem volt. Ha minden okés akkor a napokban veszem át. szép,komfortos,felszerelt,meg 100nal 3asba is halkan tudtál beszélni,ülések mint egy fotel pedig nem vagyok kicsi munez tudja. 2m,100+kg. Es erre esett a választásom. Dragabb lesz ha lesz vele valami de legalabb szeretni fogom es élvezni fogom a vezetését. 406 is nagyon jo autó én inkább azt vennék a helyedbe. Nem egy tulhypeolt regi opelt.
Renault is az also-kozepbe tartozik de egy gastra laguahoz vagy 406hoz vagy kat.tarsaihoz kepest sehol nincs.
Óll: Ha mar nalam lesz a Laguna lovok majd kepeket
-
Warrriorrr
csendes tag
Adott civic 8k ról indult egy jó éve.
Leszedett vonóhorog,ezt régebben irta a srác.
Passz milyen címen de találtam a youtubon gyorsulós és szaratós videókat rendszám alapján.
Egy éve még volt felni is hozzá,de ez lehet csak a téli állapot.
Ez a 1.5 kínálat szinte legalja,inkább ne.
Mikor vettem az enyémet néztem sok 1.5-öst de ennyikért nem kell a csodát várni,ezért lett inkább egynégy hurkagyurka.
Jó 1.5 900e ,a jó vti pedig ahogy irják valamivel a milla felett kezdődik,alatta csak roller. -
MPowerPH
félisten
Ezt a b@romsagot almodtad, vagy valaki meselte? Ne menjunk mar le dedoba. Volt BMW-d? Most van BMW-d?
Hogy lenne mar dragabb egy hasonlo koru Octavia? Talan az 5-6 evvel fiatalabbak.
Elmondom, szuleim 5 eves Octaviaja tobbe van az elso evben, mint amibe nekem a 6 eves BMW volt. Es akkor arrol nem is beszelek, hogy baratom Honda Accordjaba a jatek fektarcsa a hozza valo jatek betetekkel 1.5x tobbe kerult, mint nekem a 343mm-es tarcsa, keramia betetekkel. Ha mar horror alkatresz arak, akkor lojjetek ki az osszes japan autot. Lexushoz az alkatresz neha 3-4x -es aron van, es a Mazda, Toyota alkatreszek is egy vagyonba kerulnek egy nemet autohoz kepest.
Mielott valotlan dolgot allitasz, nezz mar fel egy autoalkatresz oldalra.Mindjart lesz idom, es leirom egy nagyobb dieselhez mennyi a kotelezo szerviz csomag. Nem 200k, mint ahogy itt paran irjak... A 25i eseten ez meg alacsonyabb. Lengescsillapitot, fekeket egyszer kell cserelni. A meghibasodasra meg semmivel nincsen nagyobb esely, mint mas markaknal.
-
Integrale
veterán
Huh, mar csak a pontossag hianyzik.
Puntonak semmi koze a belsejehez, a P2-nek plane, a valtot rengeteg helyen dicserik, hogy pontos, csak hosszabb uton jar mint elsore gondolnank.
Lancia Delta ugyan minosegibb, muszerfal ugyan az (kiveve a borosoket) a technika szinten ugyan az, ugyhogy meg a "jobb" jelzo sem alja meg a helyet.Amiket par hete leirtal, mint hatalmas Bravi hibak, haat, hogy is mondjam, eroltetettek.
Ceges Octaviak meg persze tokeletesek, teszem hozza, hogy nem egy sztorit hallani a zorgo, nyoszorgo kopogo ceges Skodakrol. Nem kell felhozni a Fiatnak hibakent azt, ami a Skodanak vagy a nagy VW-nek meg van bocsajtva.Kornelka: bizonyos tipus es motorkombinacio eseteben igaz, altalanossagban nem.
Majd bemasolom, hogy 130e km es 4 ev alatt mennyi lett rakoltve. -
-
Ez a makulátlan, meg hibátlan, meg nagyon jó ajánlat be van akadva ebben az országban, pont mint a kevés km..
Nem akarok makulátlan és hibátlan autót látni amikor használt autót választok. Őszintét akarok, és olyat ami nekem megfelelő. Minden más csak önlimitálás szerintem, és az esetek túlnyomót többségében igen durva csalódáshoz vezet csak
-
- 1.4 városban marha jó. Pályán 130-nál már kicsit hangos. 110 felett erőtlen. De talán ez az egyik legmegbízhatóbb motor. Csepeli Honda bontóba mondták, volt olyan, hogy elszakadt a vezérműszíj. Ráraktak egy másikat és ment tovább. Semmi buherálás a szelepekkel.
- 1.5 már kényelmesebb pályán. Innentől van már váltózó szelep vezérlés is. / Lőerőt nem tudom fejből.
- 1.6 már többet eszik mindenhol, viszont nagyon dinamikus. Nagyon szerettem. / 125LE
- 1.6 VTI haladóóós / 160LEEzek megbízhatósága nem kérdés.
Qru: Viszont akinek kell szépen lehet Chip Tuningolni, de totál felesleges.
-
tresh
veterán
Ezt a típust megnézetem vele!
Flashback: kombiba borzasztó, max 5 ajtósba ha lenne
kdavid94: Mondeot párat kipróbáltunk , de engem benzinesbe nem győzött meg fogyasztást is soknak tartom.
[rvilike]: Megnézzem azt is köszi!
Igazából én a japán benzin felé hajtom őt mert nálam már több ismerősnél beváltak. Pont pl egy mazda 6-os van 0km-s kora óta sógornak és azon kívül hogy lakatosnál volt mert elkezdett rohadni a hátsó sárvédőív nem volt vele baja,és annak még a belseje se olyan japán unalom mint a többinek. Mindegy végig nézetem vele ezeket köszi aztán kiderül mit találunk neki.
Thx all
-
roberto211
őstag
De most komolyan..
Ha évente is kell 1 vagy 2db lengőkart cserélni akkor is mivan? Szerintem vásárlói meg autós szemmel ez a legkevesebb h egy évbe egyszer cserélsz lengőkart... Lehet szerelői szemmel cumma, de az már nem az én bajom hanem a szerelőé.
Én a faék egyszerű suzukiba 1 évbe 2x cseréltettem lengőkart , elvileg minőségire gyakorlatilag nem tudom mert valami kopogott kicsit sz@r úton.. És ismétlem 1 évbe 2 pedig nem gagyi 5ezer ft os lengőkart vettem bele..(Mondjuk nem is kíméltem az is igaz
)..
-
-
Mágus2
Közösségépítő
De van vele baj, meg a szerelési szokásokkal is baj van, mert jellemzően azt szokták cserélni, ami kopog. Aki kicserélteti az egész szettet, az utána sokáig nyugodtan autózik. Lengőkaronként cserélve meg állandó szívás, szerelés, állítgatás.
[Jó lesz bele a melyle mester....? Persze
,németKínai szar, ami úgy néz ki, de nem az, mert lekvárból van. Rendes márka a lemförder, ami nem olcsó, de strapabíró. -
lenko
aktív tag
Én is hallottam sok ilyet, persze a gyári után(150-250e km után) már a 20filléres utángyártott kerül be, erről ugye nem szól a fáma, ezt tény, hogy évente lehet cserélni, sőt volt akitől saját fülemmel hallottam, félévente. Kérdem milyen márka a cseredarab.
Hát a legolcsóbb. Mondom jól van akkor, nincs több kérdésem, cseréljed csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest