Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz w333 #129172 üzenetére

    De, erre a TDI-re szokás panaszkodni (2.5 V6 TDI).

    "A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.

    Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben." - [link]

    1,8T lezabálja a gatyáját, azt nem ajánlom és nem kevésbé problémásabb mint a PD.

    Szóval inkább PD TDI sztem.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák