- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz
vendingo #66371 üzenetére
Van rá mindenféle példa.
Az enyém 0km-es, 1. tulajos, 170 ezer km alatt sokat szoptam vele, ez alapján biztos nem fogok még egyszer dájzelt venni.Viszont tudok olyan óra szerint 265 ezerrel vett (valójában ki tudja mennyi), jelenleg 360 ezernél tartó dízelről, amin ez idő alatt mindössze egy 35 eFt-os és egy kb. 20 eFt-os alkatrészt kellett cserélni.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
válasz
vendingo #66320 üzenetére
Egy ilyen kompromisszum?
Plusz: ne reagáld túl amit itt kapsz. A többség jót akar neked amikor azt írja amit. Ez alól én vagyok a kivétel, mert borzasztóan nem érdekel hogy miből és hogyan akarod üzemeltetni az autót. Válaszd ki szerelemből ami tetszik és vedd meg. Amikor már beleszerettél és eldöntötted mi kell, akkor gyere ide és kérdezd meg a típusra jellemző hibákat. Olyan nincs h valamilyen használt autóra nem kell költeni, pláne ha ismeretlen az előélete. Adj meg neki mindent amit igényel és garantálom h a szerelem nem marad viszonzatlan! -
gaborbol
őstag
válasz
vendingo #66317 üzenetére
En tobbszor voltam hasonlo helyzetben, amikor nem volt KP normalis autora akkor vettem egy szuzit amin mar bukni nem nagyon lehett,de nem is hullott szet, vagy epp legutobb egy corollanak megfeleo meretu es megbizhatosagu lovat es azzal jarkaltam amig ossze nem jot a KP a vegleges kocsira.
Nem volt kamat, nem volt idegeskedes, hogy mi lesz ha nem jon be eleg penz. Mi lesz ha kiadok 2.2M egy kocsira es ket het mulva beesik egy egy 150K-200K-s alkatresz csere. Osszejott a penz, nem voltam kocsi nelkul, penz a zsebben, volt ido valogatni, varni, leszukiteni a kereset egy konkret tipusra, olvashatni a forumokat, informalodni az adott hibakrol, varhato koltsegegrol, stb.
Lehet mashogyi is csinalni, de en beszari vagyok, nem vallalok felesleges rizikot.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
vendingo #66317 üzenetére
Engem aztán nem zavar, hogy mennyi pénzed van, maximum véleményem van arról, hogy nincs és nem is lesz, de neked meg ehhez nincsen semmi közöd
Tanácsot meg adtam már, max. elengedted a "füled" mellett. Az, hogy gondolkozol, és változnak az igényeid, az nem kifogásolható, de az, hogy nem hallgatsz az okos szóra (nem az enyémre) és hajtod, hogy neked egy félárú presztizsautó kell, mert a twingoval nem hagytak sávot váltani, de legyen dejzel is, mert az sok nyúlmókus kevés szénából vagy mittudomén miért akarsz dejzelt, az már mulatságra ad okot, és én meg már csak olyan vagyok, hogy ezért ki is röhöglek.
Nem vagyok guru, de ahol tudok igyekszem ténylegesen segíteni ameddig látom, hogy van rá táptalaj. Ha nincs, akkor az illetőt kiröhögöm, hiába is vicsorog. Semmi bajom veled amúgy, csak amit csinálsz az hülyeség szerintem.
-
Kornel
veterán
válasz
vendingo #66306 üzenetére
én helyedbe vennék németből egy ilyet, nagy is, dízel is, biztos többet költöttek a szervizelésre, mint mo-on a testvírek
nézd meg mennyiért ment el, regadóval együtt se kapsz magyarországon hasonlót, ráadásul egy adagolós dízellel is sokkal kevesebb baj lehet, ha baj is van, 100k-ból felújíttatod az adagolót meg a turbot.
Úgyis azt írtad korábban, hogy csak ideiglenes megoldás lesz, amíg összegyűjtesz egy komolyabb autóra valót. -
-v-
addikt
válasz
vendingo #66301 üzenetére
És akkor mi zárja ki a c-maxot? Ha már letettél a dízelről.. elöl hátul normális helykínálat, 460-1620 l csomagtartó .. kevés km, ismert előélet, patent állapot 1.5m-ért.. Ha ennyire sürgősen akarnál jó autót venni, akkor ez minimum a "megfontolandó, átgondolom" kategória kéne legyen szvsz, nem pedig a "ki van zárva".
De nekem mindegy, ez volt az utolsó hozzászólásom a témában, mert kezd ez is unalmas lenni, mint giigz gumi nyűgje -
-v-
addikt
válasz
vendingo #66268 üzenetére
"Nagy, fiatal dízel kell."
Igazából volt itt már megane rs is, meg két literes benzines clio is... utóbbi se nem nagy, se nem kombi, de legalább nem is dízel
Most meg már full extrás fiatal dízel kombi kell ...
Meg ne haragudj már, de hogy várod, hogy tanácsot adjanak, amikor pont úgy tűnik, fingod sincs mit akarsz venni? Plusz szemmel láthatóan ott van a "nem tetszik a színe" faktor is nálad ... nos az lehet, hogy _te azt gondolod_ , 1.5 - 2m forint már elég arra, hogy kiválaszd a színétől kezdve az extrákon át a km óra állásig mindent, és majd jönni fognak a jobbnál jobb ajánlatok ... de nem! Meglepő módon nem ilyen a használt autó piac. -
-
parandroid
félisten
válasz
vendingo #66278 üzenetére
De ne azt várdd már, hogy készen adja valaki a kezed alá azt az autót, hanem gondold már végig logikusan és reálisan, hogy mire is kell, és mi éri meg. Hidd el, neked is sokkal könnyebb dolgod lesz. Az alapján, amilyen könnyen elbizonytalanítunk, szerintem te ezt még igazából nem is gondoltad végig nyugodtan nekiülve a dolognak, csak játszol a gondolattal, hogy ez is jó lenne, az is jó lenne, meg olcsó is legyen, meg ne is fogyasszon, meg új is legyen, meg alig használt, meg 3mp alatt legyen 100-on, meg férjen el benne a fél lakás - szóval légy szíves, priorizálj magadban, mérlegelj, de főleg higgadtan gondold át, mert így ennek tényleg az lesz a vége, hogy belefutsz valami csúnyába.
p
-
szőröscica
addikt
válasz
vendingo #66274 üzenetére
Benzinessel jobban járnál. Egyrészt olcsóbbak, másrészt meg azokból könnyebben kapsz kevesebbet futottat.
peterkeT: még évi 20k-nál sem éri meg. De majd ha vesz egy dízelt, aztán jön az első DMF+kuplung csere, ami után jöhet majd egy főtengely-ékszíjtárcsa csere, és becsúszhat simán egy injektorfelújítás, miközben elkezdenek furcsa hangok jönni a turbó felől is, akkor majd rájön.
Arról nem beszélve, hogy csörög-zörög, ráz, és lassan fűt.
-
parandroid
félisten
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Mennyit akarsz te menni vele, hogy mindenképpen dízel kell? Ahogy én számolgattam, évi 20k km alatt nemigen éri meg, és úgy is csak akkor, ha sok évre veszed.
Másrészt ha a fenti okfejtést mások is szem előtt tartják, márpedig ez erősen valószínű, akkor rögtön számolhatsz úgy, hogy egy dízel autónál a valós futás az minimum az évek száma szorozva 20-25k km-rel. És akkor nagyon alsó hangon néztük a dolgot.
p
-
DeFranco
nagyúr
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Ezzel a hozzáállással nagy eséllyel fogsz ráfutni egy törött majd tekert gyöngyszemre...
Állítsd be a paramétereidet ár nélkül, nézz egy felső kvartilist, és ahhoz képest nincsenek csodák, van egy pici mozgás nyilván, de ami ennél olcsóbb, az nem véletlen. Nem te fogsz 19-re özvegy nyugdíjas fogorvos színtévesztő lett és eltiltották a vezetéstől és mérgében féláron adja a kombipasszát lapot húzni...
@hdman: nekem jó lett volna az opel, G Astrát akartam venni, imádom azt az autót mindenével együtt, csak éppen abban nem kaptam volna segítséget, így választhattam, hogy vagy olyan, amire rá tud nézni más is, vagy maradok az opelnél, és nézhetem meg a két különbejáratú szememmel, aztán töröljem szemem-szám...
Nyilván azért a fóka > gasztra több szempontból is, de utóbbival is megelégedtem volna.
Így utólag mondjuk nem cserélnék még értékegyeztetéssel sem, de ha valamiért olyat dobna a gép, hogy gasztrába kell ülni, nem sírnám el magam.
-
-v-
addikt
válasz
vendingo #66268 üzenetére
Fel millabol eleg sokaig lehetne fizetni a fogyi kulonbbseget ... na mindegy. Kicsit tipikus magyar hasznaltauto vasarlonak tunsz, ne is haragudj ... legyen keves km, legyen fiatal, fullextras stb. stb. es persze olcso legyen. Aha, hogyne ... mindenki csodat akar venni kispenzert. Megmondjam hol valaszthatod ki meg a karpit szinet is? A szalonban ...
-
8th
addikt
válasz
vendingo #66257 üzenetére
De miért kell, hogy a megadott körzeten belül legyen a kocsi? Ha tetszik az autó lealkudod a vételárból a benzinköltségedet és kész. Ha látja az eladó, hogy komoly vevő van a láthatáron nem azon a 15k-n fog cigánykodni. A másik meg, hogy ragaszkodsz a kilométeróra álláshoz. Kilométeróra állás dízelnél viccelsz? Ebben az országban ahol össznépi játék az óratekergetés? Az utolsó dolog amit egy dízelnél néznék az az óraállás. Gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy mennyit mutat mert a 80%-uk tuti meg van tekerve nem kicsit, nagyon. Én lőnék egy 1.6 benzin/gázos kombit és szarnék a dízelekre pl: Octavia, Focus, Golf stb...
(#66263) vendingo: sokat futott? Szerinted a 150-170ezerre visszatekert dízelekben mennyi van?
(#66265) [rvilike]: +1
-
DeFranco
nagyúr
válasz
vendingo #66245 üzenetére
Akinek ilyen autója van, miért adná el?
Sőt, jobbat mondok, mivel az újautópiac döglött, ezért legalább félholt állapotban van a használtpiac is. Akinek van egy jó három-ötévese, nem cseréli újra, mert nincs pénze rá, és finanszírozás sincs (ahogy te sem kaptál hitelt), akinek van egy jó hét-tízévese, nem cseréli le három-ötévesre, mert nincs a piacon olyan amit megvenne, és így tovább.
Mik maradnak a piacon? Az a kevés, amit valamiért muszáj eladni, ezt elhappolják előled a nepperek 5 perc alatt, nincs olyan sok, hogy neked is jusson, meg amikre már nem akarnak többet költeni, mert torkavéres valamiért, ezeket meg nem veszed meg ha van egy csepp eszed.
Pesten kb. százból-kétszázból egy ami igazán vállalható, a többi kuka. Képzeld el mi van akkor vidéken.
Ez van. Nincs finanszírozás, nem forog a pénz, nincs piac. Akinek van egy jól működő autója, aminek a korával és a méretével meg tud barátkozni, az most nem fogja eladni, mert nem tudja lecserélni értelmes kereket között, felfelé is szar a választék, meg az ő kategóriájában is sok a roncs, amik lenyomják az árat. Sem eladni sem venni nem érdemes, inkább kivár.
-
sNORh
addikt
válasz
vendingo #66169 üzenetére
Hány munkatársamtól kaptam meg ne egyszer: Minek neked ilyen nagy autó - Minek ez a nagy csónak?
Mentünk idén céges kirándulásra, kombi hátulja tele utazótáskákkal, roló rajta, mintha nem is lett volna ott semmi úgy láttam hátul.
Kolégák 4 személlyel csurigpakolva, Mikor valaki kiszállt, csurgott utána a fél csomagja.. -
-
adorjant
őstag
válasz
vendingo #66012 üzenetére
Én vezettem már ilyet,1.9TDI 90LE Skoda Octavia után,menetteljesítményben kb hasonló,de az 1.3nak szűkebb a használható tartománya. Viszont két dologra készülj: vagy alaposan nézesd meg (mert úgy látom,nem úgy készülsz
),vagy legyen készenlétben 300e forintod szervízre. Másrészt úgy látom,ez nem metálszín,amivel csak a baj van. Nagyon hamar mattul,karcok is könnyen meglátszanak rajta,szóval jobban oda kell rá figyelni,mint egy metálra.
-
válasz
vendingo #66012 üzenetére
amit leírtál ahhoz minden 100kg súlyra legalább 8 pacinak kell jutnia
tehát nem mindegy hogy 950kg-os autó +te meg a cuccok 120kg és 90 lovas autó =100kg/8,4 paci
vagy 1300kg-os autó +te meg a cuccok 120kg és 106 lovas autó =100kg/7,4 pacivalamikor a 90 lovassal jobban is járhatsz
a legjobb ebben a skoda, 1300kg-os autóba simán betesznek 65 pacit =100kg/4,6 paci
semmilyen gyorsulási élményre vagy előzésre nem kell készülni -
mycso
veterán
válasz
vendingo #66010 üzenetére
Nyilván az igényektől/használattól is függ.
Városban A-->B -be (ha vidékről van szó) éppen megfelelő lehet, esetleg országúti 90-100-as tempóra. (előzgetés felejtős)
Az a 130-150-es utazó, megint csak felejtős. (nyilván így is használható, de nem erre való és itt már eszik is).Csak saját példámból tudok kiindulni, 86lovas 1.5dci-t vezetgettem/vezetgetek sokat, az egy halál. A saját 106lovas 1.5dci, már vállalható, de ha most vennék autót, akkor nem ezzel a motorral, hanem pl.: 2.0dci.
(pl. a 86 lovas pályán rosszabbul eszik, városban szintén, max. országúton hozza a 106lovas fogyastását, viszont ott meg nuku előzés, vagy legalábbis csak nagyon megfontoltan)
Gondolom az opelnél is valami hasonló lehet a helyzet ezzel a motorral.Ezért is fura itt véleményt írni, mert ami neked megfelel, az nekem nem és fordítva.
-
-
-
válasz
vendingo #65924 üzenetére
Mindenhol ott vannak a leleményes kelet srácok, uh csak azért mert külföldi nem szabad vakon megbízni benne.
Automata: az hogy milyen baja szokott lenni, elsősorban magától a fajtától függ. Van itt minden mint a búcsúban, talán még halott német katona is. De ami általánosságban elmondható, h mind nagyon érzékeny az olajcserére, és a folyamatos teljes terhelés ( telitalp gáz/fék játék ) alkalmazására, plusz a hidegen terhelésre. -
bobsys
veterán
válasz
vendingo #65905 üzenetére
Ne aggodj nemcsak a magyar hasznaltauto piac ilyen. Nekem a kedvencem itt a miert is vilagit a check engine lampa ha tokeletes az auto? kerdesre a "aaa, csak az oxigen szenzort kell kicserleni, 50 dolcsi az egesz, semmi baja a kocsinak" valasz volt. Ezen kivul meg kismillio kifogas es termezeseten felhivod, megkerdezed, hogy minden mukodik-e, a kapcsolok, elektromos tukrok stb mire odaersz a fel auton ki kell cserelni az osszes elektromos bizbaszt
-
válasz
vendingo #65918 üzenetére
Civic. A honda, bármennyire is a bögyömben van , jó autó. Automatát megvétel előtt specialistával meg kell nézetni! Nekem ez már a 4. automata kocsim, és az első szopás után megtanultam a leckét: nem hiszünk az eladónak! Akkor ez 400k ba fájt nekem, azóta meg kifizetek 40k-t a bevizsgálásra és vettem két olyan automatásat amin csak olajat meg szűrőt kellett cserélni 7 év alatt.
-
-
válasz
vendingo #65523 üzenetére
Akkor személyi hitellel jársz a legjobban, mert lehet 33% a kamat de az éves, három hónapra csak a negyedét számold.
A többinél lehet hogy alacsonyabb a kamat, de ezt a különbséget bőven elmossa hitelbírálat meg közjegyzői díj. (ez csak ilyen rövid futamidőre vonatkozik) -
válasz
vendingo #65510 üzenetére
Nagyon sokan úgy gondolják, hogy inkább vesznek a beugró árából egy 10 éves autót, és törlesztés helyett pénzt gyűjtenék kamatra, amiből képesek venni később egy jó autót.
Ha nem gyűlik a pénz, akkor a hitelt sem tudnák törleszteni, de legalább nem buknak egy autót és a zsbükben van a törzskönyv.
Elmúlt már a hitelből rongyrázás.Tegnap a benzinkútnál mellettem egy nő ezresért tankolt
-
-
vendingo
veterán
válasz
vendingo #65466 üzenetére
Felhívtam a sárga clio hirdetést.
Van hitel 30%-tól. (az autó bizományban van náluk)
3-4 hét az átfutási ideje, és azt mondták vegyek fel a bankomtól kölcsönt, szó szerint lebeszélt a hitelezésről. (tuti nem fogok személyi kölcsönnel bohóckodni brutál thm-el)
Létezik ilyen, vagy csak lusták hitelt intézni?
Állítólag ideglenesen kivan vonva a forgalomból, gondolom emiatt kacifántosabb számukra a hitelintézés. Vagy rosszul gondolom?Esküszöm jövő héten megvenném, de így tuti nem fog kelleni.
Az lenne jó ha elérném az eredeti tulajt, aztán lezsírozni vele hogy egy másik kereskedésbe korrektül lepapíroznánk, mert szerintem normál esetben se tarthat 1 hétnél tovább a hitelügyintézés. Haveromnak 3-4 nap alatt megvolt.
Sajna máshol nem hirdeti a tulaj, szóval a kilétét nem tudom felderíteni.Szerintetek miként kéne eljárnom a továbbiakban?
-
Vladi
nagyúr
válasz
vendingo #65013 üzenetére
"Elegem van, hogy folyton a seggembe járnak, nem adják meg az elsőbbséget, leszorítanak, kijönnek elém."
Jójó, tudjuk, ez ilyen üzem. Kicsit lazíts, ülj le ezen gondolkodni. Szerintem nem az a megoldás, hogy nagyobb kocsit veszel. Akkor is lesz, aki baszakodik veled. Veszel még nagyobbat? Annál is lesz nagyobb, lesz pökhendiség.
Ennek a vége az lesz, hogy begurulsz, elkezdesz agresszorkodni és felcsavarodsz egy fára.1-2* én is megszívtam ezt, igaz olcsón megúsztam. Azóta tudom, hogy nem érdemes ennyire felszívni. 1-1 őrül x6-os mindig lesz, aki a vesztedet akarja...
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest