Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi970307
tag
válasz
tboy93 #172018 üzenetére
Nem mindegy, hogy megveszed az autót, ráköltesz 600 ezer forintot és utána van egy megbízható autód, amiben csak a kopó alkatrészeket cseréled, vagy pedig évente ráköltesz 700 ezer forintot, ami viszont biztos, hogy szükséges is.
Molnarpeter: köszönöm, akkor nagyon nem lőttem mellé.
Az olasz autók pedig magyon megosztóak. Valaki csak azt venne, valaki meg inkább elkerüli. Én az utóbbi kasztba tartozom rossz tapasztalatok miatt. Nem mondom, hogy rossz autó, de nekem valami más kell.
Tuningolgatni meg nem szeretnék. Nem véletlenül van gyárilag úgy méretezve minden alkatrész, ahogy.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lefty
addikt
válasz
tboy93 #172102 üzenetére
Van egy ilyen cikk: [link]
Itt ezt írják (nem tudom, mennyire megbízható):
"A harmadik szériás Focusokat kétféle motorral vették, veszik nagy darabszámban: az itt is tesztelt 1.6 Ti-VCT-vel, a „sima" 105 lovas 1,6-osssal és az 1,6 literes dízel különféle változataival. Nos, mindhárom elég strapabíró, bár a legegyszerűbb benzinessel azért nem egy rakéta a Focus. A Ti-VCT szelepvezérlési rendszerénél ugyanakkor kiküszöbölték már a korábbi szériák problémáit."
-
-
válasz
tboy93 #172160 üzenetére
Nagyon nem ugyanaz szerintem. A Hydractive felfüggesztések sokkal megbízhatóbbak mint a légrugósok, de 250k km-nél kell nekik egy felújítás tudtommal. Ugyanakkor ha a magasnyomású gömböket kicserélik megint évekig jól szerepelnek. Anno C5-t is nézegettem és akkor még ez volt az általános vélekedés a tulajok között.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Gaben92
őstag
válasz
tboy93 #172380 üzenetére
Nalunk telen-nyaron 21-22 fok van a lakasban központilag szabalyozva. Nincs beleszolasunk (kb kizarolag akkor tudod szabalyozni a futest, ha kertes hazban laksz). Kint meg 25 fok csak nyaron pluszban, telen minuszban
De mar annyira hozzaszoktam, hogy kocsiban is ez lesz valoszinuleg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #172376 üzenetére
én mivel mindig manuális van, ami kijön nyáron, friss gázzal ez volt 2-3 fok is mikor megmértük, jéghideg klíma
Amúgy a 35-45 fokos konyhából a -35 fokos fagyasztó kamrába pakolni egy 10 percre?
az izzadságtól nyirkos szakács kabátom ropogni szokott, mert megfagy[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174865 üzenetére
Képzeld, igen, emígy is meg amúgy is. Az Ufo pörgettyű azért nem kellene, de most hogy jön ide a te 1.4-esed? Ami egy más karakter volt, és nem az alapján kell megitélni az összes többit. A linkelt hsz-be egyébként hogyhogy nem kötsz bele?
Nem tudom mi ez a kivételezés.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #174865 üzenetére
Gondolj bele, hogy mennyivel kényelmesebb ha hozzá sem kell érni a váltóhoz, sőt még kuplunghoz sem. Én is szeretek váltani, és élvezem azt, amikor egy szívó benzines autónak az ereje igazán 4000-es fordulat fölött jön meg, de sajnos ez már egyre kevesebbeknek számít. El kell dönteni, hogy kinek mi a fontos.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174873 üzenetére
Ok, de azért ne degradáljuk le Kornél véleményét se amit a használat során szerzett, mert máshol is hasonlókról írtak, elég a Vályi cikkét elolvasni. Ráadásul 2015-ben még ugyanígy ajánlottad az ufo civic 1.8-at Kornélnak is, pedig ezt nem is ismerted, csak a márkajelzést láttad, és nem volt vele használati tapasztalatod semmi. Aztán azóta meg rajta kívül az itteniek közül többen is dobták az ufót, és mást használnak, és ez is magáért beszél. A 2018 utáni frissítéskor több problémán javítottak, de az alul híresen nyomatékszegény, és városban túl szomjas motor nyílván maradt benne ugyanaz.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174907 üzenetére
Igazad van 2008 akart az lenni
, akkor volt a ráncfelvarrása az ufónak, nem a 10genről beszéltünk.
Cyborg Igen a Longlife szerviz(QG2 kód) 30 000 km/2 év, amelyiket előbb eléri, vagy a kijelző szerint, ez utóbbi nincs oda írva? Mivel ez a használattól is függő dolog, és a 30k csak a maximumot jelöli, azt sose szokta elérni.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #175068 üzenetére
Igen
. Pl nekem a melygarazsban a parkologepbe a sima golf olyan lazan befer hosszra, mint a huzat. Az octavia mar csak ugy, hogy van max 1 cm az orranal, a passat meg csak ugy, ha effektive hozzaer a rendszamtablakeret a parkolo elejehez. Aztan ugye a parkolasrol ne is beszeljünk....hanyszor hianyzik az a bizonyos 1 cm
Golf 7 ben klausztrofobnak lenni az azert egesz enyhen a költöi tulzas kategoriaja....
(#175067) koxkids en nem felnek töle egyaltalan. Nezz azert utana konkretan, milyen motorkod van abban az autoban, amit szeretnel es guglizz ra
(#175071) 8th eleg az, ha pl azt mondjak, hogy egyre kemenyebben megadoztatjak a dizel üzemanyagot a szemelyautoknal. Mar most is dragabb a dizel Magyarorszagon, igy aki nem megy tenyleg nagyon sokat, vagy nagy terhelessel eleg hosszu idö alatt terül meg az az 1 milla plussz, amibe a dizel kerül. (ugye pont most szamolgattam, h baratnömnek erdemes e dizel-t venni es arra jutottam, hogy 3-5 ev alatt megterülhet, de elöbb nem nagyon....kis sebessegnel, meg varosban nincs több 1,5 - 2 liternel a fogyi különbseg 100 km en). Ha az arres meg nagyobbra nyilik, egyszerüen nem lesz ertelme dizelt venni es mar ki is van nyirva a technologia a szemelyautokban. A nemeteknel is azert viragzik, mert 60 ft al olcsobb kb litere....raadasul az autobahnon lenyegesen kevesebbet eszik 200 on.
-
galervin93
őstag
válasz
tboy93 #175228 üzenetére
15ezres kisvárosban nőttem fel, hárman vagyunk testvérek, a családunkban sosem volt autó(!). És közben az egész országot bejártuk, igen, közösségi közlekedéssel.
Én Pesten lakom már 3 éve és most fogom csak megvenni az első autómat.
Busz, vonat, rövidebb távokra séta, bicaj. És felnőttem, élek. Lekopogom nem is olyan rosszul, az hogy Magyarországon lenézik az embert hogy nincs kocsija, hát boldogok a lelki szegények. Én meg röhögök azokon, akik "csakazértis" vesznek, pedig marhára nem telne rá. Megérdemlik akkor, hogy szenvedjenek.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter