Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #121661 üzenetére
Hát akkor már inkább megane 1000x, ezzel egyetértek..
Csillagok meg.... Nem mindegy az mire kapja az autó a csillagokat...
Nézd meg én esetemet.. Mindenki le "papírf*ssz@rozza" a swiftem mégis kiszálltam belőle egy nagylábujjduzzadással. És lehet most jönni azzal "jó helyen ütköztem, legszerencsésebb helyen".. Ilyen nincs.. Fater a megahiper biztonságos akkor Scenic I ph2-t törte meg ugyanolyan helyen mint én a swiftet , igaz nekem semmi bajom nem lett, de muternak megrepedt vagy eltört a kulccsontja már nem tudom..
Na de mindegy, nem vitatémának szántam csak a csillagok se mindig csillagok ám
Vegye azt amelyik a legszimpatikusabb neki..
-
-
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #121518 üzenetére
"De gl+ boven eleg mindenre, ahogy az m16a is."
Jó jó... azért az ilyen kijelentéseket mellőzzük,hogy bőven elég a szívó 1.6 mindenre még ha jól is van "hangolva":
Elhiszem h jó de a "Mindenre elégtől" messze van még nagyon...
(#121537) kornelka : Azt is elhiszem,hogy jól megy
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #121523 üzenetére
5.6- 5.7l körül mutat az első 3400km-en, és úgy 0.2- 0.3al több a kútnál. ebben benne van az M0 fix 110, benne van az,hogy 800méterenként indítja anya hidegen ovi-bevásárlással, benne van,hogy kicsit hajtanom kell városban a gyakori jobbkezeseknél,kicsi dugó kikapcsolt startstoppal,stb. tipustársak között többeknek van 5.0körüli átlaga. takarékos a vitya.
scross hívő haverom most ült enyémben először a héten, meglepődött, hogy mennyire kényelmes, nagy belül. nyilván ő is a +10cmből indult ki. ez ez a csomitartóban van, nem az utastérben. -
parandroid
félisten
válasz
Kornel #121442 üzenetére
Hagyjátok már ezt az olajtemetőt, meg olajzabálást, meg kell nézni, hogy mit veszel. Nekem 8 év / 113k km alatt nem kért az évente esedékes olajcseéken felül egy csepp olajat sem az 1,6 Ecotec. Mondjuk biztos kurta nagy mákom volt, de még valószínűbb, hogy valahol legkésőbb 2005 után javították a problémát.
p
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #121352 üzenetére
azért ne feledd, hogy van olyan, hogy karma. mármint eddigi tapasztalatom alapján van.
látok rendszeresen olyat pályán, hogy centikre előznek jobbról. ez nem arról szól, h haladni akar, ez arról szól, h húzzon a csába. ehhez senkinek nincs joga..
nem célzás volt, általánosságban irtam.
-
slett27
addikt
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #121137 üzenetére
Biztos mindenki mashogy lat de nekem eddig amivel a legjobban lattam az a tungsram gold kadmium sarga, igazabol sargas lilas fenye van, este, hoba, fagyba, esobe messze minden korulmenyek kozott a leg kontrasztossabb fenye volt, a fu zold volt este is, nem mint a kekesnel aminel en inkabb feketenek latom a zoldet... mondjuk most ez nem annyira trendi szin
en meg a 90 es evek vegen hasznaltam, azota nem kellet csak 2x egot cserelnem mindig elobb adtam el a kocsikat mint hogy kiegett volna.
-
Morris
veterán
válasz
Kornel #121137 üzenetére
Van. Finoman szólva is egy nagy rakás sz*r!!! Meg ne vedd!
Anno mikor rendeltem egy ilyet a kollégámnak, pár hétig teszteltem. Zavaróan kékes/fehéres. Országúton ha jönnek veled szembe, semmit nem fogsz látni. Városban szintén. A fényvisszaverős dolgokat jól látni vele, de a többi...
Mindezt egy projektoros passat b5-tel. Mostmár egy foncsoros G4-ben van. Ugyanolyan retek. Semmit érő szemét... -
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #120938 üzenetére
Nagyon jo autok. Magyarorszagi olasz fonokomnek van ilyene. 7 eves, 130e km korul van benne, semmi baja az eg vilagon. Kenyelmes, pont az a passzentos tagassag amilyet szeretek. A Mondeo es Superb fele dozsoles nem nekem valo.
Jok az utasteri anyagok, a motor hangja kifejezetten tetszett. 2.2 dizel fogyasztasa es erwje is elegendo.
Ami bosszantana, az az atkozott csomagban kaphato extrak. -
válasz
Kornel #120851 üzenetére
Köszönöm, ez jólesik!
Nem a legyek hordták össze, és sok évre tervezem ezt az autót, nagyon nem szeretnék melléfogni vele. Lehet sokat akarok, de az ember már csak ilyen hülye álmodozó típus.
Kicsit meg kell erőszakolni magam, hogy türelem, egyszer csak hiphop meglesz a kis drága.SzlobiG: A kérdés jó, a válasz illetve a lehetőség kicsit képlékeny, azt a lehetőséget csak akkor játszanám be, ha valamiért nagyon kéne a kocsi. És nem 100%, bár mint írtam, a srác nem szokott a levegőbe beszélni. De egyelőre a kocsi el van vetve
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #120565 üzenetére
Nem szabad, mert biztosítani kell a leszerelhetőséget. Ettől függetlenül kétlem, hogy szaroznának érte, nekem is csavarozva van.
A legelegánsabb a németeknél látható megoldás, ott lehet kapni kupakokat a csavarra, így akár az uniós kék vagy a fehér részére is fúrhatod a lyukat, nem fog látszódni.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #120501 üzenetére
Vételár
715 300 Ft
Regisztrációsadó66 300 Ft
Vagyonszerzési illeték35 100 Ft
Műszaki vizsga (Honosítás)8 000 Ft
Rendszám8 500 Ft
Érvényesítő címke585 Ft
Forgalmi engedély6 000 Ft
Törzskönyv6 000 Ft
Utiköltség25 000 Ft
Összesen870 785 Ft
Ha többet költesz el útiköltségre nyilván több... Ez csak hasra ütésre írtam az úti ktg-t...
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #120485 üzenetére
Rohogve hozza a mezei adagolo is ugyanazokat az ertekeket amiket kell igy barmilyen vizsgan atmegy, ugyanilyen evjaratu xantiabol lett bontozva, a mezei adagolok is tudjak az euro 3 at nekem meg csak euro 2 nek kell megfelelni.
En ugy tudom ezzel a bizbaszos adagoloval csak a svajci es az osztrak gepeket szereltek, a sima fapados adagolo is szinpadon volt 2002 ig#120487) h1ght3chzor
Lejebb irtam milyen problema lehet, nekem 23.an hullot szet de mondjuk nem a szij szakadt hanem egy elvileg orok eletu kerek tort darabokra. -
nesa
veterán
válasz
Kornel #120481 üzenetére
Korabb beszeltunk itt az adagolokrol azota ez a vacak bosch ami gyarilag van rajta elkezdett szivarogni, de nem is tudtam ilyen adagolot szerezni, ugyhogy most kisebb atalakitas lesz a vason, a vezerles elment, vezermutengelyem darabokba, vezermuhaz csapagy fedelek kiszakadva, szelepek....
Most mar akartam az uj adagolot felrakatni de meg jo is hogy nem raktuk fel, igy nem kell ketszer szerelni
ugyhogy az agyas adagolo helyere egy teljessen mechanikus lesz rakva nem futtatok tobb szovtvert
lesz vegre fustcsavarom is... es valoszinuleg szivo dizel vezermutengelyt fog kapni azzal nagyobb a kompreszio.
-
kolosanyi
veterán
válasz
Kornel #120451 üzenetére
Inkább a pénzhiány az oka az egésznek. Az emberek nem tartják karban a járműveiket, mert nincs pénz, ebből kifolyólag egy sokat futott autó általában nagyon leharcolt állapotban van. Új autóra nem telik egy átlag magyarnak, a nehezen összespórolt kevés pénzéből szeretne minél jobb állapotú, megbízható gépet, ez pedig magában hordozza az egész jelenséget. Ki ne szeretne 80-90 ezer km-enként kihozni egy új lízingelt bömöst a szalonból, mint egy átlag német értelmiségi? Csak ahhoz az ottani 4-5000 eurós fizetés hiányzik, semmi más.
-
rwin5
őstag
válasz
Kornel #120451 üzenetére
a családunk el van átkozva mindenféle új (inkább akciós)/használt termékek vásárlásakor. Az utolsó 3 autónk mindig újonnan lett vásárolva, mert ez egy családi dolog lehet, hogy ha valaki már használta előttünk akkor tuti valami leharcoltat veszünk. Legutóbbi kis golfunkat autószerelő segítségével vettük, kb fél évet bírt utána hetente vontattuk városi használat mellett. Mindegy nem akarom ragozni, magunkból indulok ki, hogy a mostani passatunk teljesen ki van kímélve, abban is 90 ezer km van, ezért nézegettem eddig ekörül az állás körül.
-
-
rwin5
őstag
-
válasz
Kornel #120414 üzenetére
Hja, jarhatnek tomeggel en is
10 perc seta a buszig, varakozas a buszra ami ossze-vissza jar, utana varok a hevre ha nem kesem le a busz miatt akkor keveset, ha lekesem sokat, utana hev 40 perc, aztan seta, villamos, seta, laza 2 ora, hazafele tobb, mert este 8-9-kor mar nem jarnak tul surun a tomegkozlekedesi eszkozok videkre/en
Autoval meg 40 perc.
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #120410 üzenetére
Esetleg azért tartsunk már fent a lehetőségét annak, hogy nem mindenki autóval jár dolgozni
És ha igen se biztos hogy napi több 10 km-eket kell mennie. Senki nem mondta, hogy egyedül vagy vele, de aki szerint az év 365 napján minden nap 41 km-t autózni nem sok, és az a "minimum" amennyit átlag ember megy ugye, és ezért évi 15k km alatt nincs is élet ... mind1 akkor nem szóltam. Nekem sokkal több ismerősöm van aki közel nem megy ennyit mint aki igen.
-
kolosanyi
veterán
válasz
Kornel #120410 üzenetére
De nem mindenki fővárosi. Itt vidéken napi 10 az átlag, vagy még annyi se.
Én akkor megyek 20-at, ha össze-vissza szaladgálni kell meló miatt meg családot összeszedni. Természetesen ugyanez tömegközlekedéssel egész nap eltartana, nyáron óránként, iskolaidőben fél óránként járnak buszok és mivel frankó csillag alakzatban épült ki a tömegközlekedés, 2-3 busszal tudsz eljutni A-ból B-be. Nyáron bringával még rendben lenne, de most már hideg van hozzá.
-
rwin5
őstag
válasz
Kornel #120316 üzenetére
akkor más is így véli
unalmamban beütöttem itt szegeden "kiváló"-ra milyen kocsikat ad ki a használtautó, ott akadtam rá.. Haverom győzködött, hogy nagyobb kereskedőknél figyelnek már a visszatekert kocsikra, mert elmondása szerint okirat hamisításnak minősül, ezért bizakodtam egy kicsit, de túlságosan nem esek álomvilágba
-
válasz
Kornel #120220 üzenetére
Viszonyításképp, most lett kész a lakatolás + fényezés a gépen.
Bal hátsó ajtó és bal hátsó sárvédőív lakatolása, fényezése (fényezés 20/elem). Küszöbök autó alóli fele, hátsó futómű bekötési pontok, hátsó híd, vonószem körül, jobb hátsó ülés alatt padlólemez, hátsó kerékjárati ívekben illetve a csomagtartóban található korróziók eltávolítása. Ami olyan volt ott ki lett vágva a lemez, ahol nem volt csak felületi rozsda, ott fémig csiszolás, majd 3-4 réteg alapozó, alvázvédő majd rücsi. Hátsó ívek, lökőst levéve hátsó üregek, illetve küszöbök kifújása üregvédő szerrel. Ezen kívül telibe fújták az alját alvázvédővel. Utána telipolír az autón. Összes lakatosmunka 120k, 2 elem fényezése 40k, polír 10k = 170.000.
Gustavsson Carosserie, pont a legfelső post az én autóm, a képek egy része itt is látható.
Tehát nem voltak komoly gondok az autón, csupa apróság. Utánam jött egy nissan almera, nincsenek küszöbei, ívei, tenyérnyi luk a csomiban... Az nem ennyi lesz
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest