- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
kisza25 #160338 üzenetére
telefonról sajnos ékezet nélkül gyorsabb írni
én nem ph-zok telefonról, de gondolom sokan igen
amugy meg szard le a nyelvtannácikat, a te írásod abszolút nem gáz
érdemes megnézni mi megy néhány facebook csoportban ahol "rejtett erőforrás"ék jelen vannak
(konkrétan mintha más nyelven írnának, és az a durva hogy értik egymást) -
Xero
nagyúr
válasz
kisza25 #160270 üzenetére
Valoban, csak eppen a belso savban 150+ tempomappatal kozlekednek (en is ora szerint 150-el megyek vegig emelkedon, es itthon is sokszor ki kell mennem a kozepsobe, tolunk nyugatabbra plane), a kozepso savba beragad boldog-boldogtalan vagy eppen kamionok elozgetik egymast, a legkulsoben pedig vegkep kamionok lesznek.
Csak egyszer fogy el a lenduleted, mert kiszambazik a bolgar kamion eled a kozepsoben, es onnantol sutheted a harom savodat.
-
-
-
Xero
nagyúr
válasz
kisza25 #160237 üzenetére
Oké asszonynak lesz városba, ott még élhető talán, de akkor van kellemetlenség, ha valamiért szügyig rakva ki kell menni a városból. Ilyenkor jönnek a kamion mögé beszorulások, vagy ne adj Isten a frontális ütközések.
Az is tény, hogy általában az egyel nagyobb motorok kb ugyan így esznek, cserébe picit élhetőbbek.
Sarkított példa ugyan, de családban volt 1007-es Peugeot 75LE-vel és robotizált váltóval. Nyilván ez több sebből is vérzett, hiszen ólomnehéz, gyenge és a váltó is hitvány volt. A tulajdonos idősebb hölgy, kétszer kísérelt meg vele nagyobb távot menni, de annyira félt, hogy inkább feladta a dolgot.
Most egy hangyányit erősebb és könnyebb, némileg normálisabb automatás Opel Adam van. Ezzel sokkal bátrabban, magabiztosabban közlekedik. Ezt is érdemes számításba venni.
szerk: Az a baj, hogy én 90-95%-ban városon kívül mászkálok, így abból következtetek leginkább, de attól még nem tartom jó döntésnek egy 75 lovas klímás 1T-s 2005-ös autó megvételét 1M Ft-ért.
-
akela91
addikt
válasz
kisza25 #159810 üzenetére
Köszi az infókat!
Az a baj, hogy hétköznap 2x5km-ezés hétvégéken pedig autópálya/országút mindig. Erre ezek szerint nem a legjobb az i40. Valami mindenes sedan kéne, amibe van erőtartalék is. Astra J 1.4T inkább valóbb erre az igényre, vagy már inkább pár éves mazda 3 (G120-as)? Vegyes fogyasztás 8l -ig nem zavar. -
Declare
őstag
válasz
kisza25 #159706 üzenetére
Fogalmam sincs
Szerintem az eddigi dizelbotrany igazabol olyan nagy karokat nem szabadott, hogy idezzen a dizeles autoknak, mert semmi nem törtent, ami a költsegeket illeti. A dizel üzemanyag ara nem valtozott, a dizeles autok nem kezdtek el többet fogyasztani (csak több karosanyagot pöfögnek ki, mint a papiron)....szoval aki eddig azert vett dizelt, mert sokat autozik es ezaltal a dizellel penzt takarit meg az ugyan ugy dizelt vett.
Ez ha elkezdik kitiltani öket a nagyvarosokbol, ez mar valami....de hat ez is igazabol hol erinti a magyar vasarlokat, hogy majd lesz nehany nap, amikor nem autozhatnak nehany Nemetorszagi nagyvaros belvarosi kerületeiben?
Azert ha elül a por es az összes blikk meg hasonlok telefirkaltak a netet, hogy "wääääääääää veeeeeege a dizeleknek, betiltjak, kitiltjak, söt mesterlöveszek fogjak kilöni a soföröket a dizel autokban!!!!!!" akkor utanna megnyugszik mindenki
szep lassan elindul a valtozas, de ezert nem fog egy dizel mondeo mondjuk 1 millioval kevesebbet erni....szerintem. (mivel semmi nem indokolja....max a környezet tudatossag....hat az meg Magyarorszagon hol van a prioritasi sorban az emberek 90%-nal?
)
-
ReFleXx
addikt
válasz
kisza25 #159304 üzenetére
elozo kocsinal delben felraktam a hirdetest (hibasan adtam meg a szamom, kimaradt egy szamjegy) par orara hivtak, 6kor vittek.
utana torolni akartama hirdetesem es akkor lattam, hogy 4kor mar toroltek hibasan megadott telefonszam miatt.
maig nem ertem hogy tudtak felhivni...(#159323) Vangelis a tesco mar hasznalt autokban is utazik?
-
-
Declare
őstag
válasz
kisza25 #159264 üzenetére
+ befizeted a cegauto adot minden evben
+ a lizing kamatait
+ eladaskor AFA-t is szerintem ha nettoban vette a ceg
+ ha eladja, akkor a cegnek keletkezik bevetele, ami megint csak megnövelheti a ceg befizetendö adojat
+ akkor a penz meg mindig csak a cegben van, amit onnan ha ki akar venni, akkor azutan is fizethet adotSzoval szerintem azert ez nem ilyen egyszerü, mert akkor mindenki uj autokat venne cegre es ebböl gazdagodna meg
(persze ettöl tagadhatatlanul vannak elönyei egy cegnek a lizingre megvett ceges autoval, föleg ha kis ertekü, nem nagy ertekveszetesü autokrol beszelünk...csak arra irtam, hogy "fater hopp megvette, fater hopp eladta, aztan faternak hopp ott a della kettö szám kivonasa, meg összeadasa utan a szamlajan
)
-
-
-
Yushchenko
őstag
válasz
kisza25 #158892 üzenetére
Ma végre megnéztem a Stonicot. Nagyon tetszett, pont az LX EX volt kiállítva, és berendeltek belőle egy csomót, szóval jönni fog folyamatosan áprilistól.
Igazából egy problémám van vele: hátul nincsen nagy hely, látszik, hogy csak egy felemelt Rio. Ha teljesen hátratolom a vezetőülést (190cm vagyok), én nagyon kényelmesen elférek, de senki nem fér már be a hátam mögé (még kényelmetlenül sem). Ez alapvetően nem gond, mert oda gyerekülést tervezünk (most -6 hónapos), szóval azzal egy darabig ellennénk. Viszont hátul középen sem kényelmes, összehasonlítva a Ceed-del.
Ettől függetlenül szerintem nagyon tetszetős, jól összerakott és modern kocsi. Sokkal jobban tetszett, mint az Arona. Esélyes, hogy ez lesz a befutó.
-
lacos001
senior tag
válasz
kisza25 #158905 üzenetére
Teljesen mindegy már, kivárjuk.
Ugye irtam a napokba, feleségnek kombi kell...hát megkapta
Ő lett az..ezt hoztuk is volna, de gyér a lelkem
Szin ugyanez. Amit kértünk bele az az elől-hátul parkoláshoz kamerás cucc, winter-paket, ez a napfénytető vagy miafene, kicseréltetem az egészet LED-re és még ki tudja mi...el is felejtettem....másik felni is dukál hozzá....
150 ps 1.4 tsi...azt lesz ami lesz(#158907) molnarpeter Én nem tudok róla, nem láttam még neten sem...és itt sem volt a listán.
-
Yushchenko
őstag
válasz
kisza25 #158889 üzenetére
4,65m-t biztosan nem adok érte, de azért megnézem.
Ha már Arona szóba került... Én megnéztem az Ibizával együtt, mert agyon reklámozták őket. Az én véleményem szerint nagyon nem minőségi autó. Előtte Skodákat néztünk, és ég és föld volt a különbség kidolgozásban. Ráadásul a szalonban azt mondták, hogy 14-17 hét mire megjön. És azokhoz mindenképpen kell kamera/radar, mert nagyon túl vannak dizájnolva.
up: most már úgy látom (az elmondottak alapján), hogy nálam vitara/s-cross lesz a befutó. Nem véletlenül fut annyi az utakon...
-
válasz
kisza25 #158896 üzenetére
Vezettem is. Egy fokkal minőségibb, mint a Stonic (például nem kőkemény az ajtókönyöklő), de olcsó benyomást keltett és 3 hengeres motorral amúgy sem kéne. Ami meglepett, hogy az ablaktörlő relé kattogását rendesen lehetett hallani a szakaszos törlésnél, mint egy 15 évvel ezelőtti kocsiban.
-
válasz
kisza25 #158892 üzenetére
A vicc az, hogy hiába alap a 7"-os kijelző, ha Android Auto csak EX Prémium + Navi csomag mellett van, szóval a fullosban. Emellett ha nekem csak a 15-ös alufelni kellene a legmagasabb felszereltségnél, akkor is szívás, mert ott 17-est adnak gyárilag és kész. És még lehetne sorolni.. holttér figyelés az ADA csomagban szintén csak Ex Prémiumnál van.
-
-
válasz
kisza25 #158769 üzenetére
Én nem mondok ilyet.
Csak azt, hogy én itt vagyok 40 évesen és csóró voltam életemben(lakhatás és étel nem jáccik ide). De soha nem kellett lemondanom az autó és pc buzulásról. Már elmondhatom magamról h mosolyogva fogok meghalni, mert ezeket az élményeket soha nem veszi el tőlem senki.
Golf1 gti
Ford scorpio 2.8 ghia
Alfa 164 3.0
Fábia 1.4 mpi
Alfa 164 3.0
Renault 25 2.2i
Passat 2.5tdi
Allroad c5 2.5tdi
Allroad c6 3.0tdi
Touareg 7l 3.0tdiHa bárki azt mondja nekem h ezeket v ezek egyikét nem akarta volna soha tulajdonolni, akkor kinevetem.
-
kisza25
félisten
válasz
kisza25 #158737 üzenetére
Na el is kanyarodtam a suzuki felé, meglestem újra, még mindig tetszik a vitara, a 18,5 cm hasmagasság és magas építés miatt sokkal nagyobbnak hat, mint amekkora valójában.
Az i20 elég lenne, de a csomagtartó az lehetne nagyobb
Az activenak ugyanakkora. Life+ a/c 4,05M az 1,4 mpi-vel 5év gariA stonic akkora, mint a vitara, de az már lx ex 4,4M 1,4 mpi, viszont 7 év garis
Vitara 1,6 mpi gl+ 4,1M ennek a legmagasabb a felszereltaége és legerősebb a motorja, viszont csak 3 év a gari
Ha eltudom engedni a SUV vonalt, akkor egy kia ceed 4,2M 1,4MPI, vagy 4,5M 1,6GDI sokkal racionáliabb döntés lenne áááááá -
molnarpeter
nagyúr
válasz
kisza25 #158713 üzenetére
Gyümölcsöseinkben van pár talajvizes rész, illetve elég mély vízmosások is akadnak. Lendülettel, pici gázzal kb minden mindenhol elmegy, amíg látszik föld teteje, nem lepi el a víz, de aláírom, hogy a helyismeret segít a legtöbbet, mondjuk számít a rutin is. Szezon alatt tavaly lerobbant a Wartburg, egyszer a Golffal kellett kimenni, rakománnyal is lehetett vele közlekedni eső után. A Jumper viszont abszolút alkalmatlan, szegény már akkor ledifferál, ha sarat lát, szárazságot kivéve kötelező egy kiszolgáló traktor
Amúgy vegyél pár kerékre tehető körmöt, 2-2 olyan hajtott tengelyre, és kijössz.
-
Xero
nagyúr
válasz
kisza25 #158092 üzenetére
Nekem ugyan minden kp-ra van szintén és így is lesz, viszont ha nem deviza alapú a hitel, akkor ott olyan sok buktató nem lehet. Nyilván bármikor bedőlhet valakinek a fix bevétele, vagy bármi tragédia történhet, de ez nem lesz olyan mértékű.
A devizahitelnél a nyilvánvaló gondot a frank normalizálódása okozta, amivel a sok ember baszott kalkulálni. A mostanában kimenő forint alapú hitelek törlesztője nem fog egy év alatt duplázódni, triplázódni.Ez csak az én véleményem és maradok kp-s vásárló.
Életemben talán egyszer volt hitelem, az is ilyen 0thm-s fiszfasz amit két hónap után inkább kifizettem, mert untam a macerát vele.
-
-
-
-
-
-
válasz
kisza25 #157186 üzenetére
Hát ha olyan rossz lenne, akkor senki nem tankolna ott, engem lényegében nem is érdekel nem az én pénzem megy rá. Saját autoba én csak shellen tankolok.
Az 1.4 hdi, 1.6 crtdi, 1.3 multijet is azt kapta és semmi gond nem volt még az üzemanyaggal.
(#157188) molnarpeter Legközelebb így teszünk, köszi.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kisza25 #157036 üzenetére
A kia hangos a hyundai meg szar anyagokból van + nincs normális dízel motorjuk. Aki az i40-et 1.7 crdi motorral kitalálta, annak feldugnék egy sünt a seggébe, csakhogy érezze a törődést.
Az itteni emelkedőkön a dízel i40 elvérzik még a szar skodával szemben is, pedig az is egy tejfölös pohár.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kisza25 #157028 üzenetére
Igen, pontosan a szintetikussága miatt nem szeretem a Ceedet sem. Abban is 3 fokozatban állítható a rásegítés, de az összesben csak saccolni lehet, hogy az autó orra merre fog elindulni.
Ezek szerint akkor ez sajna Kia / Hyundai sajátosság....nagy kár, mert szép meg jó autókat gyártanak, de emiatt nem veszek több autót tőlük. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #156792 üzenetére
Csökkenti de igazából nem oldja meg a problémát így időnként ki kell pucolni (diószórás vagy vegyszer).
"Látogatásunk során egy hatvanezer kilométert futott Golf 1,4-es TSI motorjának hengereibe nézhettünk be endoszkóp segítségével. A kísérleti példányt úgynevezett alapüzemanyaggal járatták, ami extra adalékanyagoktól mentes benzint jelent. A képen jól látható volt, milyen lerakódásokat képez a szelepeken és a befecskendezőkön egy ilyen üzemanyag. A kokszosodás elvileg a Dynaflex üzemanyagokkal kisebb mértékű, ráadásul néhány tanknyi benzinnel még ilyen stádiumban is nagymértékben csökkenthető." - [link]
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #156679 üzenetére
"Minden 2-3 tanknál tankolsz bele tisztítós prémiumot és letakarítja a kokszt"
Elmondod nekünk, hogy egy közvetlen befecskendezős motor szelepeit... hogy takarítja le a "tisztítós prémium"?
A tisztítós prémium azt tudja letakarítani amivel érintkezik. Szívosorral, szelepekkel nem érintkezik így azt tisztítani se tudja, mondjon akármit is a marketing. Márpedig emiatt van a félsz a kokszosodástól.
-
szőröscica
addikt
válasz
kisza25 #156664 üzenetére
Ízlések és pofonok.
14 évesen valóban sok minden cserés lehet, de ebből a legtöbb tervezhető. Egyébként azt én is hátrányként élem meg, hogy általában nem egy nap az olajcsere, mert valami egyebet is mindig csinálni kell rajta, és ezt a munkámmal kényelmetlenül tudom összeegyeztetni.
De mint írtam, nekem a kényelem elsődleges. 380 ezret futott E39-el is probléma nélkül megjártam Dél-Spanyolországot többször, ugyanezt a kisautóban szenvedésként élném meg.
-
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #150041 üzenetére
Azt tudd, hogy Kia/Hyundai GDIk (is) eléggé hajlamosak szelep "elszenesedésre". Aki figyel/megnézi már 30.000kmnél érzi, jól látja, késöbb meg ugye tisztítatni kell ami nem olcsó buli de olcsobb mint egy katalizátor...
Ezen pedig a 6.000kmes olajcsere meg hosszabb táv se segít. Kartergáz szürő... ellenben segíthetne csak akkor ugrik az 5/7év gari.
1.4 MPInél nincs ilyen probléma csak avval nekem van 7.6os átlagom azaz átlag inkább ~8.5ből fog eljárni.
Elég bosszantó ez a GDI szelep "carbon buildup" probléma mert szivóval Hyundai/Kianal nincs már turbó, egy 1.6 T-GDIhez képest meg egy 1.6 MPi rémitően gyenge.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bluering Libra irodai forgószék
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- HP EliteBook 830 G5 16GB 512GB 13.3" FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest