- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HAX
tag
válasz
BigBlackDog #141001 üzenetére
Te gondoltad jól BigBlackDog köszönöm a tippet ránézek majd ezekre is.
rbalint88
Nem szeretnék többet várni most meg van rá a lehetőség de köszönöm a tanácsot.
-
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
G Astra kombi 1.6-os xep motorosok "twinportos" jók .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #140980 üzenetére
Puttonyos használtan: konstrukciótól függ, általában kopott kormány, esetenként szakadt vezetőülés+kerregő dízel
LuckyL: nekem használtra is rémlik, csak azt érthető okokból nem tolják annyira.
-
válasz
BigBlackDog #140980 üzenetére
vállalhatóak használtan is, csak utána kell járni, mert a nagy részüket évi 50-60 ezer km re veszik és az már nem túl jó 6-7 évesen megvenni
nhp szerintem csak új autóra van, de lehet tévedek -
#94529552
törölt tag
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
2 személyes furgon? Mint Berlingo és hasonlók. Vagy Transit Connect.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
Ha nem kell gyors legyen, akkor 1.9 SDI? Rövidebb távokon is beéri nagyon max 6 literrel, de 5 körüli átlagokat írnak rá. Nincs turbó, nincs kettőstömegű, kb. az adagoló a legnagyobb rizikófaktor, de ha nincs magas fordulaton hajtva közel üres tankkal, az is bírja. Váltóban egy szegecs hullhat el, azt mondjuk már valószínűleg megcsinálták majdnem mindben, ami érintett lehet.
Újabb autónál számold bele a magasabb szervizköltséget is. Ha nem megy hosszabb távokat a kocsi, esetleg egy e-NV200 megfontolandó, ott sokat lehet fogni üzemanyagon és fenntartáson (gumizáson felül a legtöbb dolog kiesik). -
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
ha elég 3 személyes akkor egy jó kis furgon pl transit, jumper ilyesmik
ha céges vásárlás akkor ottvan az nhp hitelkonstrukció új teherautóra, majdhogynem ingyen hitel és akkor meg van oldva 15 évre az autókérdés, kicsi törlesztő mellett -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #140976 üzenetére
Megane kombinát. 1-es eléggé problémamentes, kettesben szívó benzinnel meg max az elektronika szívat meg.
Valószínűleg -ha még csak kezd rügyezni- olcsóbb lenne szintre hozni a jelenlegit, mint esetlegesen beválasztani valami fosba vagy csak szintén szintre hozni az új szerzeményt. Melósautóból az a legjobb, amit nem sajnál az ember, csak akkor kell cserélni, ha már nem éri meg életben tartani. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #140973 üzenetére
Mi a baja, hogy le kellene váltani? Amúgy Gastrán kívül tényleg nem sok más jut eszembe. Viszont annak kisebb a beltere, meg a csomagtartója is szerintem.
Passat B5 1.8 125 ló vagy B5.5 2.0 jó lehet, tágas, strapabíró autók. Ha ballonos kerékkel (195/65r15 v 205/55r16) használják, akkor a futóműve is tartós. -
válasz
BigBlackDog #140869 üzenetére
+Tsebácsi
A 2 érdeklődő teljesen normális volt, 6-7%-ot akartak alkudni. Amelyik eljött, az egy pár éves 116i bmw-t akart beszámolni, ez annyira nem érdekelt.
A futóművet nem bántanám, nem kell zötyögősebb; a motorba egy százasért belevarázsolnak kb.+80 pacit és +100 Nm-t, még van 3 év gari az autón, így ez erősen megfontolandó.Elképzelhető, hogy ha 10%-kal levinném, nagyobb kereslet lenne rá.
@tomcsi23: no comment.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140700 üzenetére
Igen, ezt is tudom valami 500Ft.
biztositas.hu-n néztem, ott Cascoval 171 ezerbe jött ki Aegon, volt ugyan ez 470 ezerért is...De köszi a tippet megnézem a honlapjukon is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140674 üzenetére
Aha 160 lovas kivitel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #140674 üzenetére
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #140591 üzenetére
A céges Sharanok is hasonló teherautósak, az nem igazán zavart, de tény, hogy egy Mazda 6 sokkal szemrevalóbb autó.
-
válasz
BigBlackDog #140597 üzenetére
Golf 6 kva jó, 2.0 TDI fasza, főleg Golfban. #csalódízel.
Van hozzá minden bagóért, lehet pimpelni. Nem csörög, nem zörög, finom anyagok a beltérben.Basszus nekem a Golf6 jobban bejön, mint a 7, ezelőtt 2 évig G6 volt, most egy éve G7.
Méretre egyformák, 4 embernek is kényelmes, a csomesz viszont nem 4 emberes.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140591 üzenetére
Jééé Astra?
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #140594 üzenetére
7-es golf alá nem adnám...
Vagy Leon, de csak a 7-es golf alapokon.
Viszont készülj fel, hogy kisebb lesz, és kevésbé variálható, cserébe persze csendesebb és minőségibb utasteret kínál. -
válasz
BigBlackDog #140591 üzenetére
Octavia vagy Golf szvsz maradéktalanul hozza a feltételeket; a Leont nem ismerem, hogy mennyire komfortos. 2.0 TDI, 1.4 TSI.
Eseteg Astra J, ebből csak a dízelből nézem ki, hogy hozza a dinamikát és a fogyasztást egyszerre.Szerk: a nem-germán autókat - érdeklődés hiányában - passzolom.
Egy gyártásvégi SAAB 9-3-at vehetne már valaki, az is kijön ennyiből. A fenntartása biztos picit drágább, de nem a világvége az Opel platform miatt.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #140591 üzenetére
Civic 2.2 CTDI
-
HoaryFox
őstag
válasz
BigBlackDog #140584 üzenetére
Valószínű valami állat volt a motortérben és őt próbálták "kiszabadítani"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #140550 üzenetére
Haha én is annyira a VIN ellenőrzésre voltam ráfeszülve, hogy azt meg nem vettem észre, hogy elírták a forgalmiban a teljesítményt.
-
spiky03
veterán
válasz
BigBlackDog #140518 üzenetére
Igen persze erre én is gondoltam, hogy nem pont annyi lesz benne. A lényeg, hogy maradjon azért 100 ezer alatt, vagy körül.
-
spiky03
veterán
válasz
BigBlackDog #140515 üzenetére
Jó persze ezt tudom
De azért nem szeretnék több száz km-es verdát venni, mert amit most veszünk azzal 10 évre tervezünk minimum.És utána meg 400 ezer km-el pl már nem lesz olyan könnyű eladni, mondjuk lehet, hogy amúgy sem.
Akkor az a Váci kereskedés az mondjuk megbízhatóak?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140515 üzenetére
Komolytalannal meg igen?
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #140448 üzenetére
Pont 3-4 év alatt kiderülnek a típushibak, es olyankor le kell csapni egy hibátlan konstrukcióra.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #140444 üzenetére
Nagyon.
"Olcsó", és ha követi a mostani skodakat, akkor jó is.
Az új superb-t is bármikor elfogadnám. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #140440 üzenetére
Ne haragudj, de a civic tényleg nem egy kategória ezzel.
Civicbe kell egy turbo, akkor jó lesz jatszosnak 😂Mod: szóval visszatérve a skodahoz mondjuk 2.0 TDI-vel 9+M.
Mondjuk használtan 4 évesen gondolom beesik a felére az ára, inkább várok addig 😂 -
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #140440 üzenetére
Szerinted ez a Civiccel egy kategória? Inkább CRV.
-
knoxhu
senior tag
válasz
BigBlackDog #140392 üzenetére
Mindkettő érdekelne.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140266 üzenetére
Igen, aki nem néz utána azt szinte az összes helyen átb@szcsizzák...:/
-
Bozso68
őstag
válasz
BigBlackDog #140199 üzenetére
Na, ez az igazi dilemmám.
Túl szép-e, hogy igaz legyen ez a kocsi ennyiért. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #140081 üzenetére
Nem, ugyan ez volt, annyi hogy 78 volt benne (írtam is), ezt meg gondolom azért hirdeti 76 ezerrel hogy még kevesebb legyen benne kicsit hirdetés szerint, ha látják 78 van benne úgyse szólnak, vagy megmondja napi használatban volt...
Mondjuk ennyiért is elfog menni, kis alkuval keres rajta 250 ezret gyorsan, nem rossz.
-
roberto211
őstag
válasz
BigBlackDog #140050 üzenetére
Érd és Batta között. Lakott területen kívül volt ja de kb 1km és szakasz ez. Oké oké tudom felkellett volna kapcsolni de fényes nappal nem nagyon szoktam.. Másik meg ezzel az erővel 10bol 9 autóst kivehetnek mert ők se kapcsolják fel.
-
spiky03
veterán
válasz
BigBlackDog #139831 üzenetére
Jah.
Én milyen autót olvastam.Hát arra amit a kifizetett összeg után kell fizetni. De gondolom nem ha bármi mást veszek pl műszaki cikket az után sem kell fizetni adót.
@(#139833) r0by
Köszönöm elolvasom -
alázógyík
addikt
válasz
BigBlackDog #139831 üzenetére
Átíráskor meg a köbcentire is kell, évjárattól függetlenül.
Vagyonosodási illetékre gondolhat?
Azt meg a külföldről behozott autók forgalomba helyezésekor kell fizetni. De ott is mindegy, mennyi idős... -
WZP
aktív tag
válasz
BigBlackDog #139741 üzenetére
Oké. Köszi!
Majd még próbálom meggyőzni, aztán meglátjuk... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #139771 üzenetére
Az nem az az 1.6.
A régi 74kw-os még szedte a lábát. A kettesben az euro normákkal agyonvert 75kw van. Na az a közelében sincs a réginek, hiába papíron erősebb.
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #139767 üzenetére
B Veki tetszik ... jó áron is van csak félek hogy az is gyorsan rohadni fog
Galalnt szintén rohad, Mondeo Mk3 tetszik olcsóért csak lepukkantak vannak !
Talán Octavia 1.6 (101) facelift előtti ami még jó lehet
Különben mostanában ahogy nézem úgy alakul a piac hogy vannak a megbízhatónak mondott de széthajtott és lepukkant német + japán amiknek durván megkérik az árukat, vagy vannak az olcsó megbízhatatlan Franciák és Olaszok amik olcsók és nagyjából rendben is vannak !
(#139768) Integrale
Jó jó ... brutális lenne az biztos de az már sok nekem pl. fogyasztásban is erős, illetve itt már durván változnak az alkatrészárak is !
Maradnék a 4 hengernél és ebből a legnagyobb a 2.2 szívó
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #139765 üzenetére
Akár még az is ... de elég ritka normális áron a hibátlan darabok !
Bár az már kicsit szerintem nagy lenne ...
Tudom a 406 is ugyan ilyen nagy, viszont szélesebb és laposabb, külsőre mégis valamiért kisebbnek tűnik mint az Accord !
-
WZP
aktív tag
válasz
BigBlackDog #139664 üzenetére
És ha mondjuk racionális lenne az emberünk, és használtat is számításba venne, mi az a korosztály amit érdemes megnézni ? Gondolok itt arra hogy mennyi idő után esik túl az autó a legnagyobb értékvesztésén ? Ahogy kigurult a szalon ajtón, vagy pár év azért ?
Én azon a véleményen vagyok, hogy új autót venni hatalmas luxus...
-
WZP
aktív tag
válasz
BigBlackDog #139639 üzenetére
Nincsen semmi a felsorolásban, amivel nem értenék egyet
De úgy tűnik eltántoríthatatlan az ügyben
Szerinted mi van 3,3m-nál és körülötte, ami jobb lenne ?
-
WZP
aktív tag
válasz
BigBlackDog #139615 üzenetére
Fejébe vette hogy új... merthogy hosszú távra kell. Hogyhogy nem vennél balenot ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #139506 üzenetére
Igen, kivéve ahol van gyári / gyár által elfogadott módosítás (Volvonál a Polestar pl).
lenko: Azon a pár fogaskeréken meg szoftvermódosításon nem múlik...
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #139506 üzenetére
Qru-nak ajánlottam amúgy.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #139503 üzenetére
De rugalmasabb.
Illetve fillerekbol kihozok belőle bármikor +20-30%-ot is. -
zoo8800
veterán
válasz
BigBlackDog #139471 üzenetére
Azon lehet segíteni, hogy koszos. Láttam már sokkal jobban lelakott autót is.
Mondjuk van még pár vérző sebe, de ez csak a leírásból tudható -
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #139250 üzenetére
Az a legjobb mikor írja ezt a magyarországos szöveget, és mellette ott a fotó a szervizkönyvről német bejegyzésekkel, vagy 2 ilyet láttam már.
-
válasz
BigBlackDog #139250 üzenetére
az hogy n-es a rendszám nem feléttlenül jelenti hogy külföldről behozott
sok más oka is lehet hogy új rendszám van rajta -
HookR
addikt
válasz
BigBlackDog #139250 üzenetére
Azt nem írja, hogy hanyadik tulaj.
Olykor az élet tud cifra, erősen rendhagyó helyzeteket produkálni. Például ismerősi körben tudok olyan 2006-os B6 Passatról, ami évek óta garázsban pihen és van benne ~17e km. Felkerülne hahu-ra, vajon ki hinné el?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #139129 üzenetére
Sírva ülök bele mindennap a B6 highline után.
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #138950 üzenetére
Nana ... azért a 2.0HDi -el csak óvatosan én jól becumiztam a 406 -al úgy hogy nekem a 90LE megbízhatóbb motor volt amiben még kettős tömegű sincs !
Az 1.6 HDi -t megbízhatónak mondják sokan !
(#138963) Primary92
És miért baj hogy 90LE ? meg chipeled egy 120LE (300NM) és kalap - kabát !
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #138952 üzenetére
Hugom keresztszuleinek volt 1.6-os 407, elegedettek voltak vele, bar az teny, hogy nem versenyzo egyik sem, arra volt akkoriban motorjuk, illetve Olaszorszagban fonokemeknek van Citroen GP 1.6 HDi-vel, szinten problema mentes.
Primary92, nincs baj a 2.0 HDi-vel.
-
Primary92
senior tag
válasz
BigBlackDog #138950 üzenetére
De az nem ugyanaz, mint a 2.0 TDCi? Arról meg az imént beszéltek le.
Most, hogy így fény derült arra, hogy be lehet hajtani mélygarázsba is LPG-vel, ránézem. Hahun alig van normális teljesítményű kombi. Egy 10-15 éves autóba megéri utólag beszerelni?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #138920 üzenetére
nemtom lattad-e az AutoBild tesztjet 10:17-nel*, amikor szetkaptak a motort 100k km futas utan
az a hajtokar abba az 300Nm-t is megbir, mert jo vastag szara van hozza, nem egy kisujj vastagsagu
* elotte kb 15-20sec-l a hajtokar csesze is lathato, hat az sem fika bennea dugot meg megvedi a benzin(!), csak ne szegenyedjen el sose terhelesen, mindig legyen eleg benzin a levegohoz
valszeg amugy gyarilag is kovacsolt alu a dugattyu benne, es nem proli ontott alu -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #138918 üzenetére
szerinted ha lenne + 500 eFt autóra, vagy 1M akkor nem újat vennék?
beszéltem pár KIA szalonnal, demo darabot extra felszereltséggel, akciós listaár alatt elhozhatnék, de az +2M azt nem tudom most megengedni magamnak, de néztem, ha lejár a garim 1M-et bukok a kocsimon, szóval most kell lecserélnem, egy 100e km-et futott diselen (valós) szerinted mi durranna el? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #138907 üzenetére
Így ülnek bele, és nem csipog, azaz nem kell bekötni...
-
mycso
veterán
válasz
BigBlackDog #138866 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #138866 üzenetére
A Renault rendszere a kormányoszlopon elhelyezett szögjeladó információ alapján 60km/h-ig az első kerekek fordítási irányával ellentétesen, felette azokkal megegyező irányba fordítja a hátsó kerekeket. A maximális kormányzási szög 3,5 fok, ami arra elég, hogy a standard Laguna 12,05 méteres fordulóköre helyett a 4Control 10,8 méteren megforduljon (ez pont a Clio fordulókörének átmérője).
Apró, de élvezetes mellékes járuléka a rendszernek, hogy a kormányzás sokkal direktebbé is válik. Az alap-Laguna kormányán 16 fokot kell tekerni, hogy a kerekek egy fokot forduljanak. A négykerék-kormányzott autókban ez az érték csak 13,5 fok, de 60 km/h alatt már 12 fok elég egy fok kerékelforduláshoz. Statisztikus elmével tehát: a 4C Laguna szlalompályán 60 km/h alatt 25 százalékkal kevesebb karmozdulattal vezethető körbe. Kész gokart.
A gyakorlatban mindez éppolyan szép, mint a prospektusban. Kis tempónál a négykerék-kormányzott Laguna hihetetlen könnyedséggel manőverezhető, gyors kanyarokban megnyugtatóan stabil, autópályán pedig olyan finomsággal és agilitással váltja a sávokat, ami a Laguna nem túl kemény, kellően kényelmes rugózásával különben megvalósíthatatlan volna.
-
válasz
BigBlackDog #138861 üzenetére
A váltószoknya elég hamar elfárad az akkori Opelekben. Az elsőnek szét van hullva az ülése. :/
-
Manitou
veterán
válasz
BigBlackDog #138790 üzenetére
2004-től fiatalabb kellene és olyan 1,5m-ig
-
mdani01
aktív tag
válasz
BigBlackDog #138781 üzenetére
Ha akkor azt írták "relatív jó" akkor most?😃
-
mdani01
aktív tag
válasz
BigBlackDog #138767 üzenetére
Opel klubba jóideje hirdetik, képek alapján szép, motorja miatt nem veszik meg (talán?).
Nem vagyok benne biztos hogy ez az a 2.5-ös BMW motoros ami az Omegába is került (Lehet az 3.0MV6 volt). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #138662 üzenetére
Nem a tiéd, próbáltam haver 1,8-as Civicét. Botrány a hangolása. 3000 alatt nincs ereje felette meg ugrik mint a bakkecske.
-
ReSeTer
senior tag
válasz
BigBlackDog #138616 üzenetére
TDCI-kről olvastál már? Meg amúgy az átlagos dízelekről, főleg amilyeneket árulnak 15 éves autókban.
Na de most ebbe ne is menjünk bele, dízel nem kell, mert sokat futottak vannak, fele céges volt, meg amúgy is, napi 40km az nem sok.A motorméret inkább ne legyen 1.4, mert előzni azért szeretnék ha kell.
Akkor inkább focust keressek 1.6-osat?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
minden feher felni okadek, meg nyugos
egybol latszik rajta a retek meg tiszta fekpor is lesz foleg elol -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
Fb csoportban is ott van a srác.
Az a fehérre fújt szoknya rajta elég gáz.
Lehetne ez szép is, de nem igy.Mod:
Az enyém most elég jó lett, voltam Munez-nel polirozni, csak úgy csillog villog a verda 😉 -
runner 125
nagyúr
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
Elég proli kombó, ja.
B-L-A-C-K
Ez a kávébarna tényleg jó, talán a VW konszennél láttam először (A4-ek? Passat-ok?). Elegáns, letisztult, egyedibb, mint a nagy átlag. Bár a klasszik metál ezüstnél, gyöngyházfehérnél számomra még nem kevertek szebb árnyalatot.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #138597 üzenetére
Igen azzal már mindjárt más. Nekem ez a szín adja most a legjobban.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
Gusztustalan, ilyet kb falvakban látok, mikor a falu bikája agyon tuningolja a Suzuki Swift-jét ilyen színnel, már csak a viper csík maradt le róla...
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
A világító Civic felirat ugye nem gyári?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #138363 üzenetére
Ha nem így lenne nem állítanám, Faterét éveken át használtam, abba is volt.
-
#43301120
törölt tag
válasz
BigBlackDog #138338 üzenetére
Köszi a tippet! Valami jó tanács az astrával kapcsolatban? A rohadáson kívül mire figyeljek?
-
#43301120
törölt tag
válasz
BigBlackDog #138336 üzenetére
Az astra jó, köszi, nem is tudom miért maradt le a radarról. Egy-egy g astra is becsúszott a keresésbe, ennyi pénzért érdemes azokra ránézni? Vagy inkább egy jó f, mint egy lepukkant g?
-
#43301120
törölt tag
válasz
BigBlackDog #138334 üzenetére
Nem tudom mennyi a keret. Havi szinten 20-30ezer nem lenne megterhelő. Pesten használnám, rohangálós autó lenne, de néha tuti megyek hosszabb távokat. Fontos számomra a megbízhatóság és a biztonság (amennyire ezen a szinten elvárható), a többi nem érdekel. Lehet csúnya, francia, akármi, csak ezt a két kitételt amennyire lehet teljesítse.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138246 üzenetére
Megnézhetjük, topic talin.
Ha tényleg valós a km-ed, akkor neked még nem érezhető szerintem.
De ilyen 100k környéken, sőt előtte már azért befigyelhet.
De az új is ilyen lesz.
Markaszervizben azt mondta a szaki, hogy tényleg hagyjam így, az a pár tized mm semmit sem jelent, kb 50-70 ezer km-re jellemző a kopása.
Ugye van benne 140k.
Egyébként max. 100k a felújítás, megperselyezik aztán egy ideig jó lesz.
Nem baj, jó hogy tudom ezeket, ha 9-gent nézek majd, addigra már ismerem majd a tipushibakat 😂 -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138083 üzenetére
Mondom én, hogy mehetsz autós újságírónak.
Vilike meg mehet a cikkek alatti fórumok a trollkodni, hogy #bimmerkell 😂 -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138081 üzenetére
Én láttam szervo olaj tartályt a fekolaj mellett.
Bár a kuplung is hidraulikus... -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138077 üzenetére
Ennyi.
Elmehetnenk autós újságírónak lassan 😂
Amúgy meg chip kéne, meg 60-as rendszer alá 😉Mod: nem kell téli kerék?
Enyém most rakom fel 😉 -
#64118272
törölt tag
válasz
BigBlackDog #137980 üzenetére
Másik hozzászólásban írtam, hogy nem litert fizetnek, hanem km-re egy x összeget kapok, aztán abból oldjam meg.
Méretre annyi, hogy 4 vagy 5 ajtaja kell legyen, hogy hátra is adott esetben be tudjanak szállni, de kb ennyi. A többit nekünk kell megoldani. Ha egy mérnököt a reptérről kell behozzak, a bőröndje csak befér a csomagtartóba, de ha pl egy A1-es méretű nyomtatót kell elvigyek, akkor nekem kell belegózni a kocsiba, mondjuk lehajtott üléssel, keresztbe téve, stb. Rám van bízva, hogyan oldom meg.Annyi, hogy mivel elég nagy darab vagyok, és van, hogy személyt is viszek, el kellene férjen mögöttem.
-
#64118272
törölt tag
válasz
BigBlackDog #137978 üzenetére
Dízel lenne az igazi, mert kevesebbet fogyaszt, de ha nem kapok ebbe az árba normális dízelt, végszükség esetén benzines lesz, csak na, a fogyasztástöbbletet én kell álljam, aminek nem örülnék.
-
#64118272
törölt tag
válasz
BigBlackDog #137959 üzenetére
Céges előírás.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #137891 üzenetére
Ne gondolkozzatok. Nem tudják átírni mindenhol, a vezérlő + óra között nem lehet több 20%-nál.
Jobban nem merülök bele, ha nem gond.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #137891 üzenetére
Nem tudom, ezért kérdezem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #137836 üzenetére
Bárkinek. Épp tegnap írtam, hogy egy G3-at adtunk el, azt is lekérdezték.
-
killzone1987
senior tag
válasz
BigBlackDog #137726 üzenetére
Sajna ennyi a keret 200 a max
Ezért is kérdezem,h suzuki,opel vagy fordban gondolkodjak...
Melyik az esélyesebb ami nem döglik be útközbe,és nem kell rá egy vagyont költeni... -
killzone1987
senior tag
válasz
BigBlackDog #137726 üzenetére
Főként munkábajárás ami 20 km naponta,valamint 1-2 havonta 160 km oda vissza...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #137737 üzenetére
Nem külföldi elvileg, de szerintem ez ilyen kamu szöveg volt hogy orvosé...Viszont az meglepő volt hogy nyugodtan utána járhatok, mert direkt kijelentettem az lesz az első hogy lekérdezem (le is fényképezhettem ugye alvázszámát minden szarját), meg szervizbe is mondták vehetem nyugodtan.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #137737 üzenetére
Ne kezdd újra...
Alvázszám alapján meg tudják mondani.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #137560 üzenetére
Nyomatekban nagyobb az elteres, es a hozza tartozo fordulatszamban is.
-
válasz
BigBlackDog #137555 üzenetére
Mindenben előnyösebb lenne egy H Astra, de olyan sivár a beltere hogy azt nagyon szokni kell. Tempomat, digit klíma nem lenne rossz, és ezek lényeges dolgok, kurblis ablak nem érdekel.
A Z16XEP (105le) még néha csipegette, de az Z16XER (116le) motorok már nem eszik az olajat szervizes ismerős szerint.
#137557 kornelka: Feltolatnék vele. Amúgy elég lenne 90-110km/h országút, és 130-145km/h autópálya tempóhoz, felelőtlen előzések kizárva.
-
spiky03
veterán
válasz
BigBlackDog #137370 üzenetére
Húha
Ez nem túl jó akkor, mert azok voltak a kinézettek.
Az elvárások, hogy felszereltebb legyen, mint a mostani Punto, meg az újabb és legyen megbízható.
Árban olyan 2,5 M HUF-ra gondoltam. Mondjuk részletre lesz úgyis, de azért 3 fölé már nem mennénk, meg jó lenne ha a Puntot is betudnák számítani.
Nem kell nagy verda, mert a városban jobb a kisebb, kb az a Punto méret, de azért lehessen bele pakolni és bírja az autópályát is ha kell. Mert mondjuk a Punto is bírja a 130-as tempót, csak ha jön egy domb akkor ott szerte szalad az a 60 ló vagy mennyi van benne
és ott kicsit elfogy belőle az szufla.
Jah és benzines legyen.
Hirtelen ennyi.
-
válasz
BigBlackDog #137346 üzenetére
Azt észre sem vettem, hogy papírok nélkül. Akkor azért ennyi.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #137346 üzenetére
A hirdetésben meg érvényes okmányokkal szerepel.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #137332 üzenetére
Persze jós nem vagyok, de ha kívül belül ilyen patika ahogy a képen van, nem hinném a belseje egy roncs lenne.
122 ló turbóval nekem elég lenne, tudom nem egy versenygép, de nem is hőbörgésre kell nekem. A most jelenlegi céges kocsink egy 6-os golf 1.2 TSI 105ló, sokan meglepődnek hogy megy, szerintem egy 1.8-as benzines szinten simán van, na ha ez nekem elég, ilyen alapon az is elég lenne.
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #137320 üzenetére
A JAstra olyan mint az előzőleg vitatott Passat, szar generáció. Na jó, annyira azért nem, mint az a Passat
De ugyanaz mint a "H", csak +200kg és átlagban kissebb motorok. A "K" viszont fincsi.
kornelka hát mihez képest nem megy úgy? 130, 140 lóerős Civichez képest biztos nem. Hasonló 110-120 lóerőshöz viszont biztos úgy megy a VVT -és XER motorkódos, feltéve, hogy a Civic is hasonló súlyú persze. Váltóhoz kell egy kis megszokás és tapasztalat, de én személy szerint ezzel tudok a leggyorsabban rugdalózni-váltani, hiába szedi be a japó könnyebben és lazábban. De ez szvsz. megszokás, tapasztalat kérdése. Az viszont vitathatatlan, hogy a japót könnyebb megszokni bárkinek. Futómű szerintem ebben is buta, az a jó, egyszerű, igénytelen, és az átlagnak túl feszes, az a jaú!
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #137313 üzenetére
B-L-A-C-K ahogy kornelka mondja az egész. A PD nem szar, nagyon is jó. Csak nagyot lehet vele szopni. Ha BOSCH a PD elem akkor jó. Ha Siemens akkor szopás. Ha Siemens volt, de már cserélték Contira akkor megint jó. Nekem ez a széria kinézetre is valami trágya, előtte meg kifejezetten vonzó, az új meg hát új szép csilivili.
BigBlackDog nekem hosszabbtávú nincs Civic -kel úh. nem fogok (meg amúgysem) vitába kezdeni, csak leírom enyémet a Hastrával: a felszereltségben teljesen igazad van. Én is elég drágán vettem egy annyira alap verziót, hogy minden extra kb. a 2 első elektormos ablka meg a manuál klíma és ABS. (ESP sem, 2010 autóban!) Csőbuta. Épp ezért sok gomb sincs. Nekem bejön, legalább minimalista
De tény, nagyon "buta".
Az Opel váltókat mindenki csak szídja, mostmár tényleg elmondhatom, hogy vezettem Passatokat, Nissanokat, BMW -ket és más Opelokat, ja meg franciákat, és nem érzem az elmaradást.. Mindegyik más, másban jó. Konkrétan ilyen feszes váltót, mint az enyém a HAstrában még nem fogtam. Az összes lötyög ide-oda, az enyém meg 200 ezer km után is szószerint milimétereket mozog ide-oda. A többiek több centiket. A legfincsibb egyértelműen a japóktól van, de nekem egyelőre az túl sok, hiányzik a németes favágósságos eröltetetten lineáris és feszes valami, amit ez nekem nyújt. Nagyon gyorsan és pontosan is tudok vele váltani, tény, hogy eddig más aki beleült csak szopott vele szerintem, nem értenek hozzá
Futóműjével egy kis panaszom van: lehetne egy jó 5, esetleg 10 centivel lejjebb az egész kasztni (de nem kell porig baxni). Ez is csak esztétika, nagyon jól fekszi az utat, stabil, merev, előbb indulna meg oldalra, mintsem dűlöngéljen. Nekem megintcsak ez kell, ez tetszik.
Motorból meg csak a 116 lovas VVT -és Japó koppintást ismerem, de ez jó pörgős kis dög.Mindegy, tényleg nem vita, én elhiszme, hogy a Civic is nagyon jó, sőt talán sokaknak jobb, ezt az egészet csak azért írtam le, hogy habár nem japó, nem fullos, kicsit favágós németes, de erőben-úttartásban stb.. azért mégiscsak tud alternatíva lenni, és talán olcsóbb is tud lenni. Meg pl. nekem az UFO ritka csúnya
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #137313 üzenetére
Teljesen jól összefoglaltad
-
válasz
BigBlackDog #137278 üzenetére
Mondjuk ezek alapján tényleg dízel lenne az optimális, de ha nem akar félni a kettőstömegűporlasztóturbó sátántól, akkor marad a nagy köbcentis benzin.
Hát, tényleg több benne a rizikó, de utána kell járni az adott modell hibáinak, gyengeségeinek, és alaposan átnézni az autót. A tervezett avulás gáz dolog: az enyémben is kettős tömegű van 23 éves létére, és nincs vele gond, nem hibásodnak meg jellemzően.
(#137282) Pumma: Valahol mindenki a saját álmait, preferenciáit ajánlja szerintem
Vagyis aki német párti, nem ajánl olasz autót, stb. De tényleg az a véleményem, hogy az a +20 centi nem oszt nem szoroz. Majd megtanul azzal is közlekedni.
Persze, kis autóhoz 140 LE király lenne, én is állatkodnék
(az enyém csak 113 LE, szívó, így nem arra való)
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #137281 üzenetére
Utólagos zajszigeteles is sokat segíthet.
Pár civic fórumon már fent vagyok, aki eddig megcsinálta, elég pozitívan nyilatkozott.
Nekem nem ez lesz az első projekt, de valahol a módosítások vege felé bele fog kerülni valami zajcsillapitas. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #137278 üzenetére
Nem hazabeszelve, de mi bajod egy civiccel pályán?
150 körüli utazót olyan kényelmes tud, hogy öröm nézni.
És az első üléspozíció, tér is fel számmal a kategóriája felett van.
Persze nem egy mondeo, de nem is egy astra/golf...
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó KTM női bicaj!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest