- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kisza25 #164726 üzenetére
Abszolút nem érdekelt sohase, hogy ki mit lát az autóimban, azért vettem meg őket, mert jók. A Civic indulóára amúgy alkuval 5,3 körül van, annyiért kapsz egy jól felszerelt i20-at. Tök felesleges egy Daciaval összehasonlítani, mert nem egy kategória. Mint ahogy egy i20-al sem az.
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #164726 üzenetére
Nekem a családomban van/volt pár igen gazdag ember, akik az 1-2 erősen limitált példányszámos szuperautó kivételével bármit megvehetnének, az egyik egy régi Nissan-al járt, amíg pár éve meg nem halt, mert szerette. A másik egy 40 éves Pickup-al jár még máig is, mert az volt az első új autója amit még a 70-es években vett. Ez egy ilyen dolog, van aki meg 5-ös BMW-vel áll a panel előtt a csillaggarázsban...
-
-
-
-
#49155328
törölt tag
válasz
kisza25 #164674 üzenetére
Okés, nekem úgy tűnt repedés van ott. Nem ám elsüllyed, mint a bútoros itt nálunk.
Az autó az rendben van, nem csajos. -
33as
senior tag
válasz
kisza25 #164669 üzenetére
Az biztos nagyon jól néz ki, de mondjuk nekem a sportage is nagyon tetszik! Ilyet kaptunk Floridába bérkocsinak, csak tudod hiába dolgozunk kint Bécsben a feleségemmel (én szakácsként ismerős?
) nem vagyok hajlandó kocsiért kiadni 1.5-2 milióforintnál többet!
Tudom mások szerint én vagyok a “faszrágó”.
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #164652 üzenetére
Nem hiszem el, már te is rám akarod erőltetni ezt a kombi témát, holott az nem volt említve se
, eredetileg csak arra válaszoltam, hogy nincs más autó 3M-ból, érted?
Komolytalan és felesleges a kötekedésed"(de te úgyis jobban tudod mindenkinél, hogy kinek mire van igénye )", de nem baj, ha ettől érzed jól magad....
Úgy rémlik i10-et(Rio vagy Pride) akartál venni, szóval neked biztos kell a nagy csomagtér? Persze ez is változhat, én ezt elfogadom.A listádról:
Punto elavult, mondjuk az elavultság se volt a beszélgetésünkbe, de nekem formára még mindig nem tűnik elavultnak, persze a Dacia az aztán modern, ugye?
Corsa és a japánok neked csajos, másnak nem biztos, de sokaknak meg az i20 a csajos, meg az i10, ezért ízlésekről vitázni nincs értelme.
Fabia volt, nem kéne. Biztos, hogy ugyanolyan minden Fabia mint 10 éve? De abban se lennék biztos, hogy mindegyikben fapados ülés van, amivel évekig szenvedtél, meg ugyanaz a technika, ami régen.
Yaris pici, sztem nem pici, Micra se, de a méret itt megint nem volt kérdés. C3 nekem tetszik. -
szallasi007
őstag
válasz
kisza25 #164475 üzenetére
Elolvastam, de most akkor ne vegyék újat akkor sem ha használt nem tetszik? Egy jobb állapotú 4 éves civic 4 millió körül van, míg egy újat el tudok hozni 5.7-ért.
Ha elhozom és eladom mondjuk 2/2,5 millió körül 7 évesen akkor én most jól vagy rosszul járok?
7 év havi lízing 60 ezer körül van 20%-os önerő mellett, az éves casco 120-140 között, 3+5 év garancia és mondjuk 2 kötelezővel számolva 75.000/hó amibe nekem fájna és akkor már lehet a kötelező is benne van.
Én ezt ki tudom fizetni és a használt dolgokkal sosincs szerencsém.
Hétköznap 40 km város, hétvégente meg 210 km, a 7 év alatt kb megyek vele nagyon max 100.000 km-et, a BKV már kicsinált, séta meg a 40 fokban és a -10-ben nem vicces. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
kisza25 #164162 üzenetére
Na ez az én stílusom
Nem kell Civic 10gen Type-R féle bazári spoiler erdő, mert azt a tulaj csak szökőevente egyszer viszi csak úgyis pályára (tisztelet a kivételnek). Sokkal jobban adom az olyan kocsikat, amiről csak én tudom, hogy mire képes. Meg a füstölő 320d-s tezsvírek, amikor bekóstolnak a Nagykörúton. Sleeper az én fajtám
-
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #164111 üzenetére
Én sem utálom csak soha nem vennék saját részre. Havernak is van egy korai Duster. Alapverzió sima 1.6 benzin elsőkerék. A földjeire járkál ki vele néhanap ráakaszt egy utánfutót de annyi, nincs szétgyilkolva. Ennek ellenére rendesen hullik már szétfelé hat évesen (ha jól emlékszem, ebben nem vagyok biztos) Az autó minden porcikájából sugárzik az olcsóság és igénytelenség. Hogy mást ne mondjak a csomagtér ajtó új kora óta beázik. Szervízben cserélték a gumikédert akkor is. Újra kicserélték akkor is. Aztán széttárták a kezüket, hogy bocsi mi nem tudunk vele mit csinálni. Valami típusidegen vastagabb kédert belehekkelve most jó csak kajak be kell baszni az ajtót mert csak úgy záródik be. Dacia.
A lényeg, hogy ne szalonban próbáld ki! Menj be egy random használtautó kereskedésbe és egy legalább 100ezret futott példánnyal tegyél egy próbát. Rögtön nem akarsz majd Dusterért annyi pénzt kiadni.
mod: Ennyien egy trabant-wartburg összeröffenésen is vannak. Ez nem jelent semmit.
-
BigBlackDog
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #164062 üzenetére
ez attol is fugg hol hasznalod
ha varoson belul, akkor vedd a kisebbet
ha kimesz palyara is rendszeresen vele, akkor inkabb a nagyobbat
azert egy 6-s valtos auto sokkal komfortosabb tud lenni autopalyan, mert kisebb rpm-n forog a motormegnéztem amugy ezt az i20 adatait, de nekem ez az 1.4-s motor (is) Fiat eredetunek tunik, mert kevesbe valoszinu, hogy szazad mm-re eltalaltak volna az 1.4-s Panda 100HP motorjának furat-loket aranyat, az 1.25-s motor meg kb a dizel 1.3JTD ccm-re, csak benzines kiepitesben
amúgy a Panda azzal motorral 9.5sec alatt eri el a kilot a 6-s váltóval allobol, a i20 1.4 meg 11.6sec alatt
180km/h korul meg hott mind1 melyik megy tobbet 5-l a masiknal vegre, mert ott ugyse surun hasznaljak
a hosszu 6-s valtonak meg nemtom mi ertelme igazabol
pont hosszu 5-s helyett szoktak egy closeratio 6-st rakni, hogy kicsit jobban huzzon a nagyobb kerékre eso nyomatek miatt, de legyen egy cirkalofokozat is benne -
htomi85
tag
válasz
kisza25 #164068 üzenetére
Nekem az nem szimpatikus a hidetésben, hogy beszámol kisebbet 2 millióig.
Nekem ez azt mondja, hogy már nincs pénz banánra. Ilyenkor pedig adódik a kérdés, volt-e pénz megfelelő karbantartásra.
E merci kategóriájú autót csak olyantól jó venni, aki azért adja el, mert kijött az új modell... -
csubuka
addikt
válasz
kisza25 #163907 üzenetére
Ejj, akkor a vételárra rá kell számolni egy 100-ast alváz és üregvédelemre? Az meg ki tudja milyen minőség ilyen hazai kisipari viszonyok között. Lehet rosszabb, mint a semmi
*De a szélzajt legalább talán orvosolták (a tesztek ezt kiemelik, az tényleg retek volt pályán, személyesen is megéreztem, amikor az ismerős elvitt bemutatni) és akkor az általános fapad, ami még gond.
-
-
KAMELOT
titán
válasz
kisza25 #163307 üzenetére
Szerintem az olvasókat rendesen félrevezetik. Ugyanis egy nagyon jó haverom SKODA gyárban dolgozik elég jó pozícióban a gyártásnál és van egy másik ismerősöm is az AUDI győrnél is. Szóval tudom mit írok.
Ja persze....akkor a DACIA 7000 euros árával a gyártó keres 500 eurot.Azért ekkora hülye egyik autó gyártó sem lesz! Ja és akkor miből húznak fel csarnokokat.
A fejlesztések meg már réges régen megvannak, ugyanis semmi újat nem tudnak mutatni már az autógyártásban. Motorok ugyan azok, csak manapság a turbó nyomást növelik, így növelve a teljesítményt, ami viszont nem éppen jó egy 4 hengeres kis motornak hosszú távon.De mindenki azt hisz el amit akar. Én a dolgokat tudom és láttam is! Úgyhogy a cikkekben meg bárhol csak hazugságot közölnek ezen a téren.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #163204 üzenetére
Kerestem volna bele 2 megfelelő tartást adó(deréktámaszos, komfortos, magasságállítós, stb) ülést, és derékfájás letudva. Azért nem mindegy 5 évig használva.
Végtelen hatótávú elektromos jármű teszt, kivételesen megint H.Andrástól.
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #163189 üzenetére
Vétel előtt mindent ki lehet próbálni, én biztos nem veszek meg olyat, ha például nem jó helyen tart az ülés, és derékfájást okoz. Aztán ha megvettem, mert figyelmetlen voltam, akkor tettem volna róla, így vagy úgy. Hosszú évekig így megtartani az egy önkínzás. Sok lehetőség van, most nem sorolom fel.
Mit és miért csináltak úgy-ahogy, vagyis a promó részleteit nem szokás világgá kürtölni, ha az volt, de egyébként bejött nekik, mert úgy látszik márkahű lettél, visszajársz és tovább promózod az autóikat.
Engem ez nem érdekel, de nagyon feltünő, már más is írta. Tehát a lényeg, a céljuk hogy magukhoz láncoljanak. Ezt oktatják is nekik módszertanilag, hogy hogyan kell. Benne van ez a módszer is, többek közt.
Ja, és mások is vannak alacsonyak, magasak soványok, kövérek, stb. és senki nem panaszkodott az űlésre, de mindegy, és tudom, hogy lehet kivétel.
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #163178 üzenetére
Nekem nem volt kényelmetlen az űlése, több valóban hosszabb távú utazás alkalmával is használva. Lehet a derekaddal van a baj, mert ilyen irányú sirámról máshol nem hallottam. Még a leggagyibb Eco változatnál se panaszkodtak.
(#163157) Ha nyílvánvalóan a sózástól ment tönkre a hűtőd, azt nem feltétlenül gariban cserélték(a garis elszámolást mindenütt komolyan veszik), talán ügyfélmegtartási vagy promóciós okból bevállalta a cég. -
Bpisti84
tag
válasz
kisza25 #163136 üzenetére
Szalonból még talán be is vállalnám, de használtan nem tudhatom, hogy milyen állapotban van benne a kettős tömegű. Lehet, hogy most látszólag minden rendben lenne vele, de az is lehet, hogy pár hónap múlva cserélnem kellene. Nem tudhatom, hogy előttem hogyan használták.
Inkább elkerülöm. Marad meg így is olyan dolog benne, ami miatt esetleg aggódhatok, ha dízelt veszek.
Legalább eggyel kevesebb.Ettől függetlenül jól néz ki a Carens
-
Bpisti84
tag
válasz
kisza25 #163116 üzenetére
Egy időben szóba került a Carens. Nekem tetszene kívül-belül.
Viszont azt is ezzel a 116 lovas dízellel venném, ha lenne, de ezt már csak az erősebb 1.7-essel árulják.
Abban pedig már kettős tömegű van, csak úgy mint a benzinesben.Akkor már inkább maradnék a benzines Verso-nál.
Méretre ugyanazt tudja és talán egy kicsit megbízhatóbb.Jelenleg még mindig az 1.6 CR-V tűnik a befutónak, már csak ki kellene próbálnom egyet valahol.
-
válasz
kisza25 #162863 üzenetére
5 millió forint felett ne legyen már luxus elvárni, hogy az ajtó könyöklő részére tegyenek egy kis szivacsos textilt vagy legalább habosított, puha műanyagot. Elvileg a Sportage a Vitara felett áll minőségben, ahol ez belefért a büdzsébe, de még egy Swiftben vagy Balenoban is alap.
Lehet, hogy sokaknak ez nem számít, de azok még nem vezettek hosszú távon ilyen könyökgyilkos kocsit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #162737 üzenetére
Az enyém nem annyira szereti a Shell-t így elpártoltam tőlük. Avia van itt ami olcsó és jó is.
mod:
varsam: A Fehér úti nepper birodalom pl.
-
-
Csabroncka
addikt
válasz
kisza25 #162644 üzenetére
Gondolom ismered a Jettás történetet, elég nagy port kavart 4 éve.....
-
Csabroncka
addikt
válasz
kisza25 #162641 üzenetére
Márkaszervizben mérnek festékréteg vastagságot is azt hiszem (?), egy szakavatott szerelő rögtön kiszúrja, ha csak "horzsolás" volt, illetve a nagyobb beavatkozást is.
Pontosan 4 éve próbálja, szerintem olcsóbban jött volna ki belőle, ha így eladja és elbukja mondjuk a felét.
-
-
Chereiose
addikt
válasz
kisza25 #162572 üzenetére
És a hyundai szerviz milyen árakban van a többihez képest nagyjából? Kíváncsi lennék, hogy egy vitarát olcsóbb-e fenntartani, mint az általad használt i20-at, vagy hozzá hasonló autót (márkát).
Egyébként jó árban van ez az i20, elgondolkodtató meglehetősen, úgyis javarészt városban lenne használva nálunk. Anyagok minősége milyen belül, mennyi a műanyag benne és mennyire "kopogósak"?
-
Chereiose
addikt
válasz
kisza25 #162570 üzenetére
Köszi! Hyundait néztem még a suzuki és ford mellett, ami tetszik is meg árban is jó az ez szerintem. Ebben az i20-ban a klíma az manuális?
Amúgy így újonnan vagy pár évesen a fenntartási költsége egy suzuki vitaranak vajon olcsóbb, vagy kb. ugyanolyan árban (főleg ha még márkaszervizbe kell hordani) mint mondjuk az hyundai i20-nak, vagy ford focusnak?
-
válasz
kisza25 #162555 üzenetére
ártól függően tudnak nagyon jó vételek lenni az ilyen autók
és legalább nem külföldről behozott totálkárból visszamókolt vagy vízkáros verdák
és az sem feltétlenül igaz hogy kíméletlenek a kölcsönzős autókkal a sofőrök, ott is csak egy kis százalék a hülye a többi csak simán közlekedni akar
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- HP EliteBook 830 G5 16GB 512GB 13.3" FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest