- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vidual001
tag
válasz
Integrale #127870 üzenetére
Kint leszek még jó pár évig (min. 5), ha már magyar csajjal párkapcsolatom nem lehet, legalább az autóval hosszú távra tervezek
Bár szerintem az autóval jobban járok pénztakarékosság terén, mint egy mai, modern csajjalTudom, hogy drága az injector és a befecsi rendszer többi része, ezért tartok picikét a dízeltől. Magasabb nyomáson működik, magasabb is a meghibásodásra az esély, nem feltétlen drága alkatrészek, viszont sokkal több csereszavatos cucc van bennük, mint egy ugyan akkora benzinesben.
Még olvasgatok, és fejtegetem ezt a témát, mert nem akarok sz*rba nyúlni. A Touareg pedig tényleg pofás "kis" dög
Biztos jó pár centivel az átlag kasztni felett ülni
A BMW kasztni rohadásáról van valami infótok? A váltóról már olvastam, hogy ha nincs normális olajjal használva (200.000 km-nél már bőven kellett cserélni párszor), akkor kuka az egész..Az olajhűtőről olvastam még, de arról jókat írnak, teszi a dolgát.
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #127702 üzenetére
Ja, pedig meyle hd szett kerult be, de a magyar utak+18" kerek kinyirja azt is.
800-bol nem lesz szep es jo 156 se, en ket honap utan vettem enniyert fl1 dizelt, ami csak jo, de nem szep
ahhoz kene kis igazitas a lokosokon, egy uj b.e.sarvedo es telifeny, mert minden elem karcos mar.
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #127693 üzenetére
Nekem M.O.-I Passat B5 volt 18évesen adtam el 168e km-el, még a gyári lengőkarok voltak benn, egy db balos kormányösszekötőt kellett cserélni, tehát nem igaz az 1-2évente csere.
Esetleg ha valaki béna/nem érdekli, hogy belemegy az összes aknafedőbe stb. akkor biztosan idő előtt csere.
Ha cserélni kell egy komplett lemförder szett 130-140e ft, és legalább 150-200e km-ig ki van pipálva. -
-
Buci21
addikt
válasz
Integrale #127566 üzenetére
Akkor valószínűleg a 2 literes maxima lehet az átmenet, amire szükségem lesz. 5 sebességes manuál, ekkora autóban csak nem lehet olyan rövid az ötös, hogy ordítson 110-nél... A teszteken mindenhol írják, hogy mennyire halk egy cirkáló. Városban meg tojással a pedál alatt fogok vezetni, de nem lesz gyakori dolog.
köszi srácok mindent, ismét nem kellett csalódnom a prohardver fórumaiban
-
-
kenguru99
senior tag
válasz
Integrale #127152 üzenetére
"Repulo toredekebe kerul egy autos utnak, nem megy ra 2-3 napod az uttal es pihenessel egyutt, plusz az ut kozbeni szallas. Balesetveszely es az esetleges lerobbanas rizikojarol nem is beszelve."
Plusz ha dolgozni akar angliában (ami nagyon valószínű) egyáltalán nem használhat magyar rendszámos autót csak helyit. Nincs türelmi idő, ha megfognak valaki szó nélkül bezúzzák az autót.
Szerk.
Ja hogy egyetemre jár, de szerintem akkor sem ok a magyar kocsi. -
-
válasz
Integrale #126566 üzenetére
Mert nem az ülés állapotán múlik a használat módja és mennyisége
Nekem a 100+ kilómmal bármit sikerül szétülni 1-2 év alatt még ha csak 40k kmt is megyek. A kormányt az izzadós tenyerem seperc alatt szíjje karmolja. Amikor ezeket a kopásokat példázzák sokan a falnak megyek.
-
-
w333
félisten
válasz
Integrale #126552 üzenetére
Németek nagyon sokat pályáznak ... van akinek a munkahely 200-300km -re van, átlagosan számolva évente kb. 35-40 ezer km -t pakolnak az ilyen autókba
Régi ügyfelemnek ilyen 318D és 320 ezer km. de nincs így szétkopva a kormány !
(#126555) Integrale
Nem szentírás, de kormány kopását nézve szerintem sokkal több van benne !
-
-
-
w333
félisten
válasz
Integrale #126472 üzenetére
Faterom régi Pug 505 (2.5 GTD) 870 ezer km. állt meg az óra és még ment legalább 7-8 évet, 1 önindító csere, 1 kardántengely csere, ezen kívül csak kopó alkatrészek (30 évig bírta)
És nem azért adta be a bontóba mert motorikusan rossz volt, hanem szétrohadt !
Ezért is vettem meg anno a 90LE -s Pug 406 -t
De ültem már olyan 406 -ban is (erősebbik 110LE) hogy 923000 -t mutatott az óra, természetesen ez egy Taxi volt ami éjjel-nappal megállás nélkül ment
-
válasz
Integrale #126348 üzenetére
igen, és minden második fiatban előjön
van autós cégünk, láttam sok puntót, bravot stb.
midnen másodikban világított valami
amelyikben meg nem azt valamelyik nepper már kikötötte vagy rákötötte egy másik visszajelzőre(#126349) vmk
focusom nem volt meg d corsám se
arról tudok nyilatkozni amivel van tapaszalatom -
-
válasz
Integrale #126332 üzenetére
Nem is a víz hiány miatt adtam el. A motorhiba kijelzés miatt, melyre tippjük se volt a szervízeknek (hiba kiütésen kivül). Próbáltam én legyinteni, de erre már nem ment
3,5 év alatt majd annyit buktam rajta mint most fogok majd a 9 éves i30-al (ok, nem fair teljesen mert a használtautó piac szerintem mostanában teljesen bedilizett, és ezt úgy mondom hogy most nyerni fogok rajta).
-
-
greyslay
aktív tag
válasz
Integrale #126119 üzenetére
A meganet belvettem a számításba valóban még jó lehet.
(#126121) Blaise
igazából a leginkább ajánlott mindenki által, de egyszerűen a g-astra belső tere nem tetszik (fa pados), csekély tapasztalatom alapján nem találom kényelmesnek sem.(#126122) footy
valóban ezek 900 felett indulnak, de úgy vagyok vele ha messze magasan ajánlottabb mint az összes többi felsorolt, akkor várok egy kicsit még és spórolok, ugy kitudom tolni 900 -ig azért már talán kapok(#126123) kalmanchris
igen sajnos tapasztaltam is, 1 -et megnéztem és mind a 4 ablak elektromos emelője szarakodott, így azt nem is firtattam tovább.(#126123) kalmanchris
őszinte legyek ez a citroen nem jön be :/köszönöm a segítséget !
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #126117 üzenetére
(#126116) zoo8800 de akkor az is premium, amit linkeltem...hiszen A4
En tovabbra is azt gondolom, hogy a premiumban nincs de....az "fapadban" is olyat kell, hogy nuyjtson, amit az atlag auto nem nyujt. Persze raaggathatjuk a premium szot mindenre, ha ez jol esö erzessel tölt el valakit...de szerintem a lenyeg az utolso mondatodban van " Na meg a Brand, maga a marka." ....ez viszont nem premiumsag, hanem marketing....fizess ki par szaz ezerrel többet egy fapad a4 audira, mert akkor ülsz "premiumban", akkor leszel te is "premium" es erezheted magad "premiumnak" az utakon....ennek szvsz nem szabad bedölni
Na de befejeztem....csak ezen mindig fennakadtam, hogy ez premium, meg az premium.....de megyek behuppanok a premium H astramba es kussolok
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integrale #126082 üzenetére
Feladom.
Nem tudom veled megérteni, hogy a B5.5 passat minden futómű és motor alkatrésze jó a B6 A4-be, csak míg az audi ennek új platform nevet adott, addig a vv-nél csak facefit jött ki. Az autó alkatrészei csereszabatosak, csak a karosszéria elemek nem. Aztán nevezd, ahogy akarod. Viszont, a B6 passat kereszt motoros lett, semmi köze a B6 A4-hez. Ezért is írtam hogy melyik melyiknek a párja, és honnan volt változás, de te még mindig egy kalap alá veszed a B6 passatot meg az B6 A4-et, mert a wikipedia.
De, ha megnézéd, hogy a B6 audit csak 2000-2006-ig gyártották, viszont a B6 passatot 2005-2010 között, akkor látnád az összefüggést a mondandómmal, mivel a B5.5 passatot érdekes, 2000-2005 között gyártották.
Szóval ne hasonlítsd a B6 A4-et a körtével.
-
w333
félisten
válasz
Integrale #125990 üzenetére
Csomagtartó nyitó gumi zárszerkezet elszakadt nem lehet cserélni külön csak egybe az egész műanyagrésszel ami nem olcsó (és menet közben zörög), hátra nehezen lehet beülni Link, recseg ropog benne a kemény műanyag, futómű nagyon imbolyog, műszerfal hibakódoktól meg lehet őrülni (karácsonyfa effektus) nagyon sokszor viszi szervizbe
Tegyük hozzá hogy ez egy céges autó és neki előtte C Merci volt, most hogy az összes ilyen vagy csak az övé azt nem tudom, de tény hogy hátra nehezen lehet beszállni, recsegnek ropognak a kemény műanyag elemek benne és hosszútávon is elég kényelmetlen ... illetve tényleg a futómű sem az igazi
Ez egy Qashqai 1 amiről beszélek ... és 1.5 dci (motorikusan még úgy rendben is van) de persze még alig van benne 150 ezer km !
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #125977 üzenetére
Nem tudom a 145-ben mi az oraallas, nekem az osztrak 156-ban 291 van, azt mondtak volt gazdaja es semmi zurom nem volt vele azota. Amit tudtam akkor is, hogy a jobbos xenon nem vilagit, az komolyabb, mint az izzohiba, beazott a lampa, vitte a trafot is. Lampa felujitodik, trafo felujitodik, sunshine dj. De mondjuk a xenon kb olyan problema, amivel a tulajok 1%-a se fog talalkozni. Szoval megfelelo karbantatas mellett pont ugyanannyi riziko van veluk, mint barmi massal. A megbizhato Toyota legendajat engedjuk el, az kb a Carina sorozattal veget is ert. Azok a Toyotak, amik jo autok (nem fapadosak), azaz corolla 2004-tol es avensis 2003-tol mar ugyanolyan nyugosok tudnak lenni, mint barmi. 1.8 motor gyuruproblemas, dizelek befecskendezoje tud erosen szar lenni+scv+pumpa. Talan kis apro elektronikai hulyesegbol van bennuk kevesebb. Nalam egyebkent addig fernek bele a hibak, amig a menetkepesseget nem korlatozzak, szoval ez a fals legzsakhiba meg a fals izzohibajelzesek abszolut belefernek, legalabb lehet kicsi TLC-t adni az autonak
-
trassher
addikt
válasz
Integrale #125969 üzenetére
Na de ne offoljunk mert lecsap a ban hammer.
Ementor? Az mi az?
Egy jó 7 személyes terepjárót valaki?Láttam de nem ma volt. Ementor nem rémlik de akkor most felfrissítem az emlékezetem.
-
Kornel
veterán
-
m3tr0
őstag
válasz
Integrale #125706 üzenetére
Pl Teddy 2.4 milla volt, és motorikusan sok mindenbe nem lehet belekötni. a rulett faktor mindenben ott van. Még a honda-toyota vonalban is.
Persze olvastam, de konkrétan én meg erre írtam.
De Honda helyett írhattam volna Toyotát vagy Kiat is.
Szóval a lényeg,hogy közel sem ugyanaz a faktor lehet benne. -
-
stickermajom
addikt
válasz
Integrale #125607 üzenetére
Alap 3-ast alap Passattal
Most miért? Te magad javítottál ki, hogy más kategória.
Valószínűleg máshogy értelmezzük a prémiumságot, felesleges ezen vitatkozni. Maximum annyiban vallom prémiumnak, hogy adott időszakban különlegesebbnek számító extrák előbb csorognak le egy 3-asba, mint ahogy egy mondjuk Astrában megjelennének. Ettől függetlenül érzetre szerintem nem az.
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #125496 üzenetére
Ennek nem kell 100 at se menni nem szempont Penteken elmennek a henteshez, szombatonkent elugranek vele kenyeret venni, meg hetkozbe a klubba azt ennyi.
Szoval jo az a 200D, regen mentem parszor meg allo lampas 200 vag y220D vel valami 43 paripa volt, az is elvitt miondenhova hegyen volgyon szakadekba mindenhol 100 at ment
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #125494 üzenetére
Csak zetor jatszik, itt videken a kutakon nem arulnak semmi mast.
Ezt neztem most, bar nem egy agyon extrazott peldany.
-
raczger
őstag
válasz
Integrale #125444 üzenetére
Az Accordnak és Mazdának is a beltere jó anyagból van. A kinézet pedig szubjektív, Accord beltere nekem se nagyon jön be, a Mazdáé pedig nagyon.
(#125443) kornelka: Ezek már kevésbé rohadnak, kell belőle találni egy rozsdamenteset, alvázvédelmet csináltatni rajta, aztán nem nagyon lesz vele gond. Én inkább az alkatrészáraktól félnék, igazából a sima Mazda6-hoz képest teljesen más autó, talán csak a beltérben találhatóak meg ugyanazok az alkatrészek, mint a többi 6-osban.
-
thEndeR
aktív tag
válasz
Integrale #125354 üzenetére
Konkrétan nem szűkítettem a 170 lovas verzióra, viszont a legtöbb ami nekem megfelel (bőr, bőr-szövet, navi, sedan kivitel) leginkább ezzel a motorral van.
Remélem amikor meglesz a pénz és aktuális lesz a vásárlás lesz fent egy fehér sedan bőrrel és navival, na azzal el lennék egy darabig.
-
-
w333
félisten
válasz
Integrale #125252 üzenetére
Nem eget rengető hibákról beszélek hanem kisebb apró hibák ... az ajtó kilincsek kívülről nem nyílnak normálisan (erősen meg kell tépni hogy kinyíljon) műszerfal közepén van az a kis műanyag hőérzékelő (na az általában mindig magától szétesik (leesik róla az a kis műanyag kupak) ablakemelők szorulnak, váltó lóg (kuplung felengedéskor érződik hogy mozog az egész váltó) motortartó bak szintén mozog, néha nem ugy veszi a sebességet a váltó ahogy azt kéne (kissé recseg) kuplung nagyon fent fog (néha még csúszik is) egyéb más hibákról nem nagyon tudok ... az összerakás az ami nem tökéletes !
De mondom a Punto II egy sokkal megbízhatóbb és igénytelenebb autó !
-
-
w333
félisten
válasz
Integrale #125248 üzenetére
A Grande Punto még attól is rosszabb ... most akkor sorolhatnám hogy mennyi apró de idegesítő hibái vannak, azt aláírom hogy a Punto II egy megbízható autó de a Grande Punto már nem az, kapcsolatban vagyok egy elég nagy céggel (több mint 500 db. Punto és Bravo) és mindig van valami gond, most pedig az egész flotta le lett cserélve új Opel Corsa / Astra ... hozzáteszem nem véletlenül
-
runner 125
nagyúr
válasz
Integrale #125174 üzenetére
A 2. nem gyári, a 3. igen - ezt Eudora néven találod, ritka és drága felni, az S60 rendelhető volt vele újonnan, viszont azt tudni kell, h a gyári futómű alá már sok a 18". Nagyon ráz, a legideálisabb mind optikailag mind a használhatóságot tekintve a 17".
Gyári 17-es Tucana-nál szerintem nincs ütősebb. Na jó az "R" Pegasus felnije..
De ez egy speckó magnézium ötvözetű felni, olyan könnyű, mint egy robogó kerék.. használtan is 300k egy garnitúra gumi nélkül.Qru
Van az IS-ből AWD, persze ritka, mint a fehér holló.
-
válasz
Integrale #125096 üzenetére
Persze meg a 150 az olyan hogy egy évben 4x ha járok ilyen "helyen"
A barátom 330d-je azért nagyon csendes és észre nem veszed a tempót.
Opelekről nem tudok nyilatkozni. Egy pár éves Octaviában volt szerencsém ülni az is nagyon csendes volt.
Accordok is nagyon piszkálják a fantáziám... Pl: Ez
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest