- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
tboldi #196601 üzenetére
12 éve vezetek jogsival...
Tanuló koromban sem fulladt le nálam az autó. Egyedül a vasalóval bénáztam. Ha pörgetem a motort, akkor elkapar a kerék. Ha nem, akkor dadog meg megtorpan.
Vezettem már uaztól kezdve aron át a 6os ifáig...(14 évesen az ifa fékét két lábbal nyomtam az olyan kemény volt) Egyikkel sem volt gond. Pedig az uazba még nem volt szinkrongyűrűs váltó se. Fiat unot vezettem először 12 évesen, azzal se fulladtam le. Vagy a Fiat pandával sem volt gondom. -
oliwire
őstag
válasz
tboldi #196601 üzenetére
+1
Én is vezettem már többfajta Suzukit, de nem egyszerű lefullasztani őket, ha kicsit is odafigyel az ember.
2 kezemen meg tudom számolni, hányszor fulladtam le kocsival a 11 év alatt, de mindegyik alkalommal az én hülyeségem volt, legtöbbször figyelmetlenségből leugrottam a kuplungról, nem is csúsztattam. Az utóbbi 2 Focusszal már nem is fordult elő egyszer sem, azokat tényleg nehéz lefullasztani. -
szabonagyur
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #196464 üzenetére
Lehet akkor megérné valami fűthető üléshuzat, vagy hasonló (üzemanyagtól függetlenül)
Bár némelyik dízel szokott kapni külön fűtőelemet, ami viszont azonnal nyomja a meleget, pl Ford megoldása: [link]. Grande Punto esetén rendelhető extra volt, de asszem nekem nincs benne. SDI-nek a vizet melegíti egy kiegészítő cucc izzítógyertyákkal, olyat lehet utólag is beszerelni bármibe.
Mindig eladnék, rossz szokásde nincs fent hahun, csak eszembe jutott a motorról.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #196457 üzenetére
Fűteni nem fog sokat, de amúgy nincs dpf, tartós wg turbó, egytömegű lendkerék, szóval szvsz elviseli a ridegtartást. Punto csoportban egész sokan használják az 1.3 dízelt városban, ott az EGR szokott eltömődni, HDI-nél ilyesmit kevésbé láttam eddig (több ccm, kevesebb ló, gondolom kevesebb a korom is így
).
Amit ismerek példányt, azon főtengely jeladó volt talán 1-2x cserélve, nemrég hőmérséklet szenzor, illetve a típusra jellemző hátsó torziós rugó fel lett újítva, indexkar szalagkábelt is megcsinálta egy specialista már.
1.4 HDI gyakori problémák összefoglaló videó: [yt link] (kedvenc fehérorosz csatornámrólde van rajta angol felirat)
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #196321 üzenetére
Maradék 3-400 ezerből szerintem nem jön ki semmi alternatív
Vegyél mellé egy hibásat, és infinite parts supply. Szerintem 2 évnél tovább tervezve, de végén bontó céllal elég olcsón fenn lehetne tartani egyet így, melóban több, színvonalban alacsonyabb, viszont jelentős összeg zsebben maradna... 🤔 -
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
tboldi #196024 üzenetére
gonosz, gondoltam mondasz valamit. Nekem tetszik de furcsállom miért ilyen olcsó, miért áll ott nyár óta, talán a kilométer is gyanus 199 volt ha jól emlékszem. Tipikusan itt Stuttgart környékén drágábbam a használt autók és északabbra olcsóbbak, ez nincs messze és a legolcsóbb.
-
-
válasz
tboldi #195403 üzenetére
A linkelt példányt 03-ban újonnan vettük, százhúszezer körül ment el. Ez még a G13BB utolsó verziója, 5 személyes verzió volt. Talán mi 175-ös gumikat pakoltunk rá, azzal azért feszesebb volt. Fordultam már vele három keréken, siettem 160-al szilveszterkor, szóval nekem csak pozitív élményeim vannak vele.
Néha egy mk1-est nagyon elfogadnék.
-
válasz
tboldi #195390 üzenetére
Fiestán és Jazzen is megoldottam, ha nem is könnyen (nemsokára megint jön egy, mindkét oldalon cserére, ledesítjük).
De azoknak (főként, de nem kizárólag hölgyek) mond, akiknek az izzócserére a szerelő 10-12 ezret (felénk vidéken) kér el, nem mindenki örült nekiSőt, nők az ilyet nehezebben nyelik le, amikor ilyen miatt szerelőhöz kell évente vinni pluszban amihez egyébként nem kellene (főleg ha ésszel használnák a lámpát).
Hiába cseréltem a lengőkarcsapágyat illq..a alulméretezett érintkezős Siemens BSM-et, feleslegesena Picassoban, ettől még nem 0 Ft másnak, nem úgy számolok vele ha másnak ajánlom.Tothgera30:Rossz út 2x45 km WagonR? Mennyit vezettél ilyet? Anyámnak ilyen van, 80nál szar úton halálfélelmem van (nem vagyok félős) ahogy a gyári 155ös kerekeken lobog, pattig az autó. Nem is megy sokat lakotton kívül, vagy ilyenkor lassan. A motor vidám, azzal nincs gond, a kanyargás a 165ös nexenen 4S-ekkel már nem probléma, amíg sima az út.
Sose értem itthon az útról leeső suzukik miért ilyen népszerűek szar utas környéken is; sosem ültek normális futóművű autóban, vagy a 65km/h pont megfelelő egyeseknek? -
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #195335 üzenetére
Kiegészítés:
Arról megfeledkeztem, hogy a Jazz-ben 40k km-enként kell gyertyát cserélni, a Suzukikban ráér 105k-enként is. Na, de 3*8*900 Ft még mindig nem több, mint a Suzukihoz.
Ami valóban plusz költséget jelent a Hondánál, az a szintén 40k km-enként esedékes szelephézag ellenőrzés, valamint EGR-pucolás. 5 féle tömítés kell hozzá, más nem, cirka 25k Ft. De azt hiszem, ez sem egy kibírhatatlan összeg ennyi km-re.
-
-
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #194770 üzenetére
Gondolom úgy érti nem magas, nincs meg az a robosztus érzés, mint egy Touaregnél. Sok nőnél számít, hogy magas legyen mert akkor parkolásnál a padkázásnak kisebb az esélye-->> bár erre is láttam már példát valamelyik nap, egy új SX4-nek volt elől szép magas benyomódása egy oszloptól.
-
Lacko32
tag
válasz
tboldi #194655 üzenetére
Értem, mármint mielőtt megveszik, és meg ézik az autót, ha van rá mód, járjanak utána az olajcsere periódusnak. Ha ők betartják az szuper, ha előtte nem volt betartva a 10k km vagy legalább az évenkénti, akkor az nem szuper.
Bár a behozott kocsikról ilyen infókat megtudni...
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboldi #194563 üzenetére
Pont ma néztem reggeli közben.
Corolla E11
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest