- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
válasz
kovacsroli #121723 üzenetére
szia!
Ezért is írtam ide, melléjük a teljesítményt, mert én is ettől félek, hogy ezek a "kis" teljesítményű autók lomhák, volt már erről szó kérdésemmel kapcsolatban akkor azt mondták, hogy azért nem vészesek. Amúgy a RIO szerintem 86 lóerővel már nem lehet rossz, de ezért is várom a hasonló tapasztalatokat, mint a Tied, hogy okosabb legyek
-
parandroid
félisten
válasz
kovacsroli #121497 üzenetére
Leszek én a kisördög Tsebácsi bal vállán, aki megböki a kisvillával, és azt súgja a fülébe, hogy
168.000 + 10 x 15.000 = 318.000 (*)
Én ezt a BMW.t hagynám, akármennyire autópályás autó volt. Nem tudom mennyibe kerül ugyanilyen felszereltséggel fele ekkora futással, de én inkább kivárnék...
(*) Tudom, mindenkinek van ismerőse, akinek hasonló autóban már 450k van (**), és semmire nem költött az olajcseréken kívül, de tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy megvennétek-e tőle annyiért, mint egy negyede-fele annyit futottat?
(**) Meg olyan ismerős is, aki 10 év alatt 25k-t tett a garázsban tartott autóba.
Amúgy amit nem értek, hogy miért az Octavia és a BMW között vacilálsz. Jó, értem, nyilván van ami nem tetszik, meg Fordban a motorválaszték, de azért pont a középkategóriában van azért bőven választék. Másrészt pont a használtautónál az a szabály, hogy azt kell venni a pénzedért, ami a legjobb vétel, és nem feltétlenül azt, ami a legjobban tetszik, nem? Persze nyilván ki lehet fogni a szíved-csücske típust pont azzal a motorral és felszereltséggel, ráadásul a kedvenc színedben és kárpitoddal, amiről mindig is álmodtál, de azért ez eléggé csodavárás jellegű dolog, a hazsnáltautó-vásárlás meg inkább a kompromisszumról szól.
Ha mindezek ellenére persze azt mondod, hogy márpedig neked ez és ez a típus kell, akkor meg ne gyárts magadnak érveket és magyarázatokat, hanem keress abból a típusból egy neked tetsző példányt. Viszont sietni ebben az esetben sem célszerű. Óriási az EU-s használtautós piac, ahogy nézem, a kapcsolataid is megvannak, ha lemaradsz egyről, mindig lesz másik, legfeljebb egy-két hónap múlva. Olyan nincs, hogy csak egy és csakis egy darab autó van a világon, ami neked lett szánva. Ez még nőben is túlzás, még akkor is, ha amúgy szerencsécs pacákok abból is találnak olyat, ami mellett úgy élik le az életüket, hogy nem cserélnék le másikért.
p
-
Pardise
senior tag
válasz
kovacsroli #120788 üzenetére
Áhhh, akkor kihagyom, köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz
kovacsroli #120788 üzenetére
Alá tudom támasztani... Tavaly elég sok bérautó fordult meg a kezeim között, egyik sem volt olyan szánalmasan döglött, veszélyesen lomha mint az 1.6 szívó J Astra. Még a Citroen C1 is egy kis rakéta volt ahhoz képest.
-
válasz
kovacsroli #119394 üzenetére
Futómű szerintem is ha a gumik rendben vannak, mert a szálszakadás szokott még ilyen tünetet produkálni.
-
Gergőke88
addikt
válasz
kovacsroli #119394 üzenetére
pl. futómű?
-
válasz
kovacsroli #119136 üzenetére
Ha ez ugyanaz, amit az alap mondeo-ba is tettek, akkor nagyon jó motor.
-
válasz
kovacsroli #118589 üzenetére
A Ford morzézik? És ezt most komolyan kérdem mert még ilyet nem hallottam.
-
-v-
addikt
válasz
kovacsroli #118056 üzenetére
Jó de egy 3mas bimmert kicsit jellemzőbb, hogy tuningolgat csinosítgat valaki, egy ilyen corollán szerinted ki áll neki csereberélni?
-
fenergie84
addikt
válasz
kovacsroli #118056 üzenetére
Persze, vannak kivételes sztorik, de azért nem ez az általános.
-
Declare
őstag
válasz
kovacsroli #116705 üzenetére
ez könnyen elkepzelhetö. Azert a Magyar hasznaltauto piac az nem oriasi, plane nem erösebb benzines volvokbol
-
tresh
veterán
válasz
kovacsroli #116705 üzenetére
régebbiekbe találsz szerintem többet ebbe az új bodéba lehet nincs annyi magyar piacon
-
Declare
őstag
válasz
kovacsroli #116699 üzenetére
2.0, 2.4, T5
2.0 sok fut gaz kombinacioval, ugy a fogyi is egesz jo lehet.
Amugy nem lebeszelö jellegü akart lenni a hsz-em, mert nem lehet mondani, hogy rossz auto lenne. Belseje nekem ezzel a lebegö közepkonzollal a mai napig gagyi hatasu a volvonal. Dinamikaban igen gyenge, viszont eleg problemamentes, kenyelmes, jo a vezetö pozicio, biztonsagos.
Amugy en is inkabb a vele egyidös s60 akat neznem. Szerintem designban, minösegben siman megallja a helyet ma is. Az utod s60 nal nekem sokkal jobban tetszik. Mondjuk azert abba egy dizel moci passzol, mondjuk a d5
-
rbalint88
addikt
válasz
kovacsroli #116695 üzenetére
Dizellel vagy 2.0 feletti benzinessel jo, amugy egy premium focus. Szerintem nem rossz azto, vennek, de inkabb c30-at. "Rendes" autoformajubol v70 vagy s80 inkabb
-
Declare
őstag
válasz
kovacsroli #116695 üzenetére
Van ilyen a csaladban.
Igazabol halal unalmas es a motor katasztrofalisan verszegeny es baromi sokat eszik (varosban 9-10 liter, de közuton is 8-9et megeszik...). A belsö müanyagok eleg gyenge minösegüek (ujonan lett veve, 5 ev körül van), az ablakemelö körüli müanyagokon latszik azert a hasznalat rendesen.
Egyebkent semmi baj nincs vele, teszi a dolgat, semmi hiba, meg ugye volvo, biztonsag es hasonlok.
-
válasz
kovacsroli #113736 üzenetére
Nem feltétlenül a motor jellege határozza meg ezt. Azt kell tudni hogy az autóban van-e kettős tömegű lendkerék vagy nem. ( már ha a kérdésed arra vonatkozik hogy a te esetedben szükséges-e annak kímélése)
-
válasz
kovacsroli #111664 üzenetére
Arra gondolsz hogy egy Ármesteres rendszer-szerűségben lehetne beküldeni az igényeket amikre lehetne ajánlani valamit? Azért ez elég nagy feldogozás igyént jelent.
-
Declare
őstag
válasz
kovacsroli #110893 üzenetére
"e feltételezzük, hogy az olajcserét és az egyéb kötelező dolgokat rendben megkapta."
Hibas feltetelezes, pont ne ezt feltetelezd egy hasznalt dizel vasarlasanal....inkabb gyanakvo es ovatos legyel!
Ilyen parameterek mellett, Neked is beirom az astra H 1.7 dizelt. 110lo, 6 sebesseges valto. 1,5M körül mar szerintem talalhatsz jot, en az enyemet is csak picivel vettem dragabban tavaly. 2008 as. 6 liter atlagfogyi, dinamikus közlekedeshez eleg.
-
Dorien
veterán
válasz
kovacsroli #110363 üzenetére
Én is szenvedtem a 2003-as Focus kombi féklámpa cseréjénél. Ebben is van a 2 torx csavaron kívül oldalt egy műanyag beakadó pöcök ami szépen rá volt gyógyulva. A Citroen Berlingónál sokkal egyszerűbb művelet volt ez is meg az első izzók cseréje is.
-
#76385920
törölt tag
válasz
kovacsroli #110363 üzenetére
-
válasz
kovacsroli #110162 üzenetére
Hajaj! Akkor a KFT-től kérsz egy hatósági igazolást hogy per- és tehermentes a kft minden tulajdona. Amint a kezedben van, még aznap átíratod az autó, különben még vissza is vehetik, és a pénzed is bukod! KP-t nem adhatsz, csak utalhatsz hogy a későbbi esetleges gondot elkerüld. Talán ennyi. Ezek nem játszanak ha neppertől veszed.
-
válasz
kovacsroli #110153 üzenetére
-
#76385920
törölt tag
válasz
kovacsroli #108917 üzenetére
-
válasz
kovacsroli #108917 üzenetére
az ülőlap és a háttámla között benyúlva keress mindkét oldalon 2-2 fém kampót
-
Gergőke88
addikt
válasz
kovacsroli #108917 üzenetére
Ez nem az ovcsatot tartja a helyen?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108917 üzenetére
fogalmam sincs mi ez, szerintem nem isofix
-
válasz
kovacsroli #108862 üzenetére
hát nézd meg hogy van e benne
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108866 üzenetére
Azt mondom egyébként, hogy várj ki vele, ha még nincs meg a gyerekülés, mert kevés gyerekülés isofixes még kevesebb hordozó az. Ami az, ahhoz is van hogy adaptert kell venni méregdrágán. Nem biztos hogy fogod használni mi sem használjuk.
@tresh @Qru: köszmá'. amúgy nem is én vezettem csak így könnyebb volt előadni a sztorit
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108862 üzenetére
Szerintem nincs, az ilyen korú focusokban sincs. Fókába bele lehet rakni az mk2 isofixét, kb. 6k-ból megvan a művelet ha jól emlékszem, ha szerencséd van, nálad is adottak a felfogatási pontok és kompatibilis a méret. Nem tudom, nem gondolom, csak feltételezek.
Onnan tudod ellenőrizni, hogy megnézed a hátsó ülésnél az ülőlap és a háttámla találkozásánál van-e ilyesmid.
-
Dorien
veterán
válasz
kovacsroli #108744 üzenetére
Ez attól is függ, hogy saját vagy bizományos, mennyibe van neki az autó, mióta hirdeti, mennyi az érdeklődő, stb. Ha nem félsz attól, hogy más valaki elviszi előled akkor nyugodtan alkudj 10-15%-ot, aztán ha nem megy bele, hagyd meg a telefonszámodat és nézz meg másik autókat is. Pár nap / hét után vissza lehet térni, ha még megvan és nem találtál jobbat.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #108744 üzenetére
Miért, nem mered megkérdezni?
MI az, hogy "színvonalasabb kereskedés"?
Szerintem bármit meg lehet próbálni, a 10% egymilliónál százezer alkut jelent, szerintem egyáltalán nem pofátlan.
-
deicide
veterán
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
2 literes kóláspalack. Elöl hátul ez van az autó előtt, azóta nem másznak a nyestek/macskák. Előtte nekem is tele volt tappancsnyommal. Ha megnézed, szinte az összes autókereskedésnél is látsz palackokat, az ugyanezért van ott. De mire rájöttem, pár hónapig gondolkodtam, mi a fenének rakják oda.
szerk: közben látom belaazallat már leírta a tutit.
-
belaazallat
addikt
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
Üdv! Nem kell semmi kütyü! 4db teli vizes palack a kocsi köré és nem mennek rá. Ausztriában az erdő mellett ilyeneket használnak, se macska, se nyest, se semmi nem mászkálja össze.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
kovacsroli #108647 üzenetére
Vannak erre nyest riasztó spray-k, nekem is valami ilyesmit ajánlott a szerelő spanom, ragacsos, kb. 2-3 havonta ajánlott "újrakezelni" vele a motorteret. Ezt használom én is, ő több autóját is ezzel kezeli.[link] - vmi ilyesmi van nekem.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
Nyestriaszto kell neked. Van elektromos amit relativ hamar megszoknak es van vegyi ami egy specialis szagot bocsajt ki. A vegyi nekem bejott. Egyebkent a legolcsobb megoldas, hogy rahugyozol egy rongyra es azt berakod a motorterbe, csak arra kell figyelni, hogy ne oda ahol az utasteri szellozteto van, mert hamar csoviszag lesz a kocsiban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
Inkább nyest lesz az.
-
rbalint88
addikt
válasz
kovacsroli #108643 üzenetére
egy kaukázusi a kocsihoz kötve vagy garázs. esetleg próbálkozhatsz azzal, hogy a szomszéd kocsijára raksz kaját, hogy arra másszanak.
-
DZs
senior tag
válasz
kovacsroli #108471 üzenetére
Elvárásokat, körülményeket nem írtál. Azt nézd, hogyan használták, mennyire gondozták.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #103806 üzenetére
Ebben a kategoriaban biztonsag teren kb mind ugyanazt tudja. Ha ez egy fontos szempont, akkor minimum a kompakt kategoriaban kell nezelodni.
(#103812) Tsebacsi
Nekem volt 101 lovas Fabiam, abba is 98-as volt az ajanlott, 95-sel az elso par utem kopogos volt. -
jerry311
nagyúr
válasz
kovacsroli #103802 üzenetére
Azért az oldalszél nem annyira gáz, mint mondjuk egy Wagon R+ vagy Ignis esetén. De hát mégis mit várhatnánk egy aránylag könnyű de nagy oldalfelületű autótól?
Ha megveszed akkor figyelj rá, hogy inkább kéziféket használj, ne sebességben hagyd. Emlékeim szerint a Pandáról (illetve a benne lévő motorról) írták, hogy olajos láncfeszítője van, ha nincs olajnyomás akkor egy kicsit lazább a lánc. Kopottabb lánc és lánckerék esetén előfordulhat, hogy átugrik 1-2 fogat a vezérlés, ha álló motornál nagyon befeszül. (pl lejtőn parkolsz) Aztán akkor lehet szervízbe vontatni.
-
tresh
veterán
válasz
kovacsroli #103802 üzenetére
Akkor tökéletes a célnak
-
KrAt
veterán
válasz
kovacsroli #103798 üzenetére
Haveromnak van ilyen (vagy 1.1 tán?), imádja, jópofa gokart feeling, lehet vele cirkálni, kicsi, nem eszik sokat, jó.
-
Declare
őstag
válasz
kovacsroli #103798 üzenetére
Evi 20k km ingazashoz 1.2 benzin? Hat en bitos valami erösebbet neznek, plane ha nem egyedül hasznalod....plusz hat a biztonsag is eleg...khm...[link]
-
tresh
veterán
válasz
kovacsroli #103798 üzenetére
Városi cirkáláshoz frankó lehet de pályára nem mennék vele fel borítja a menetszél
-
parandroid
félisten
válasz
kovacsroli #103427 üzenetére
Nekem volt egy egykettes, lánykori nevén, Daewoo Kalosként, még hülyegyerek-koromban. Első új autónk volt, szerettük, aztán jöttek a gyerekek, és kellett nagyobb. Anyósék vettek ugyancsak akkoriban belőle egy 1,4-es szedánt, mintha két különböző autó lett volna, teljesen más futómű, kényelem, váltó, jó, a motor nyilván erősebb volt a nagyobbik verzióban, de minden más szempontból szarabb volt. Semmivel sem megy egyébként rosszabbul, mint egy azonos korú, motorerejű Corsa, akkoriban abból is vezettem többet is. Rövid- és középtávra teljesen használható, bár szépnek nem szép sem kívül, sem belül. Én mentem vele autópályán is időnként, ha 140 fölött voltam (valahol itt a végsebesség, több úgysem lesz), akkor tolta be a maga 10 literjét, vegyesben 6-7 között jártam vele (kisváros, vidék), és akkoriban még kevésbé vezettem óvatosan...
Mivel új autó volt, és 2 év, valamint 40k km után cseréltük egy kombi Astrára, így hibákról nem tudok beszámolni.
p
-
válasz
kovacsroli #103427 üzenetére
Szia! Havernak van 1.4. En nem vennem. Vonzo lehet, hogy fiatal es relativ olcso, de van sok mas jobb auto helyette. Az ove asszem 8 eves, abs halt be, egy-ket stabpalca, nem is ez a gond vele, hanem hogy 8-11L kozott eszik
Orszaguton 8, varosban klimaval 11. Ezen kivul kicsi
180 magas vagyok, a hatso ulesen hozzaer a fejem a tetohoz, elol meg a terdem a muszerfalhoz. Bontott cucc sincs annyira sok, ajtokarpitot mar vagy fel eve keres...
-
tresh
veterán
válasz
kovacsroli #103427 üzenetére
Hát biztonsági szempontból nem a legnyerőbb szerintem. Megane,Astra ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #103111 üzenetére
1.6 big blok?
Manapság már annak számít.
A válasz szempontjából nem mindegy, mert pl tengeralattjárónál beázhatott, babettára meg minek?
A lényeg: a váltón előlről van a tolató lámpa kapcsolója, azt kellene ellenőriztetni, ha hibás, akkor cserélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #103108 üzenetére
Szia,
Ez űrhajó, atom tengeralattjáró, babetta, vagy van pontos típusa és évjárata a szóban forgó járműnek?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #102342 üzenetére
Egy ilyen erejű autónál ennyi sokat számít, érezhető a különbség. Ez több mint egy tank benyó súlya, emlékszem még a GAstrás időkből (1,6 16V) hogy érezehetően lustább volt teli tankkal mint kvázi üresen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #102338 üzenetére
Hát a Fityó azért jóval könnyebb mint egy Fóka...
-
válasz
kovacsroli #102016 üzenetére
206-os minden letezo elektronikaja kepes beadni a kulcsot, nagyon nyugos ezen a teren a kocsi
en elfelejtenem
600k-ert mar van egy csomo mas jobb auto
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
kovacsroli #101768 üzenetére
5W30 a gyár által ajánlott szintetikus, pontosan 20.000 km vagy! 12 havi csereperiódussal, semmi szokalan nincs ezen
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #101779 üzenetére
akkor évente vagy 10k-nként cseréld szerintem, amelyik hamarabb jön. megéri a plusz törődés.
-
hurenzon
senior tag
válasz
kovacsroli #101768 üzenetére
én biztos 10.000 km után cserélném, olyan idő autónál már ajánlott a 10w40
-
lsc
nagyúr
válasz
kovacsroli #101768 üzenetére
A kocsi a mérvadó. ha az megengedi elméletileg elmehetsz addig.
-
tixem
addikt
válasz
kovacsroli #99844 üzenetére
Igen közben gondolkodtunk még a dolgon és mi is kezdjük belátni, hogy mission impossible.
Hacsak nem nézünk valami nem túl lefingott g astra-t. A kezdeti szervizelgetésre van egy 200-250 ezer tartalék, szóval ha még egy nagyobb gebasz is beüt nem lesz lehetetlen megcsináltatni. De hát igyekszik az ember olyat venni, aminél ez nem jön elő azonnal.
A fenti mellett már csak egy opciónk maradt, ha ez sem jön be mert nem találunk épkézláb sose kOPELt, akkor megy szépen a samara a karosszériáshoz komplett felújításra meg a futóműveshez féltengelycsukló cserére, motorban még pár bizbaszt cserélünk bontóból és még talán át sem létük eddig a 200 ezret.
És lesz egy öreg, puritán, nulla tekintélyű de irtó jó motorral bíró igénytelen igavonónk ami még legalább 5-6 évig autó marad és elvisz ugyanúgy Ausztriába is akár megállás nélkül ahogy eddig is tette.Csak hát ugye az ember mindig vágyik valami újra, jó lenne egy kicsit újabb, kicsit fiatalabb és legfőkébb komfortosabb-kényelmesebb (mit nem adnék egy klímáért, meg egy működő elektromos ablakért hajjaj
), de hát ha egyszer nem megy akkor nem megy.
F Astrával meg nem sokkal jutnánk előrébb, fiatalabb lesz 5 évvel na bumm. Utaztam vele sokat, de nem sokkal volt komfortosabb, mint az öreg ruszki. De talán csak azért mert abban sem volt se klíma, se el.ablak.
Nem tudom, ha az én pénzem lenne akkor bevállalnék egy Focust, vagy egy G Astrát, de ezt a kocsit már ismerjük, mint a tenyerünket és igaza van faternak abban, hogy teljesen felújítva is olcsóbb mint akármilyen ismeretlen előéletű hibakódfosó "modern" autó.
-
kalmanchris
tag
válasz
kovacsroli #98717 üzenetére
Nyugodjék békében!
-
válasz
kovacsroli #97587 üzenetére
Szerintem meg nálad van gond a szövegkörnyezet értelmezésével és ezen a bólogat mosolyfejek sem segítenek .
-
válasz
kovacsroli #97577 üzenetére
Végül Ő tartja életben a VW topicot szakmailag, Kassán lakik, octaviaja van és ha nem fórumozik autót VAG csoportos kocsit szerel. De nem tudja miről beszél
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #97587 üzenetére
Ha lekicsinylőnek érezted, akkor sajnálom. Nem volt szándékos. Az baj ha nem tudod, mert ebből vannak a drága hibák.
-
33as
senior tag
válasz
kovacsroli #97577 üzenetére
"Ki mondta, hogy szar?
Miről beszélsz? Tudod, hogy miről beszélsz"Csak azt akarta ezzel kifejezni neked Mágus kolléga, hogy nem igazán tesz jót az autónak, hogy folyamatosan lefullasztod kettesben az autót 1500 fordulat alatt, mert ezzel nagyon ártasz az erőátvitelnek na meg a lendkeréknek is!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #97577 üzenetére
Én kérek elnézést, hogy válaszoltam.
-
Zola007
veterán
válasz
kovacsroli #97552 üzenetére
ja, így érthető.
egy 2 lityós dízelnél egy lassú kanyarodásos visszaváltás már alapjáratot jelent -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #97549 üzenetére
Ha nem tudod, hogy 1500-as fordulat alatt nem szabad vele járni a kettőstömegű miatt, akkor minden octavia szar csak Te vagy helikopter.
-
válasz
kovacsroli #97549 üzenetére
kettesben indulsz el emelkedőn? vagy hogy csinálod?
-
Zola007
veterán
válasz
kovacsroli #97549 üzenetére
na ott viszont szerintem valami turpisság van, hogy annyira leesik a fordulat. Nem is hallottam még ilyenről
mennyinél váltod el? -
werszomjas
addikt
válasz
kovacsroli #97012 üzenetére
Holnap viszont dragul a gazolaj. Ezzel kapcsolatban meg viccesek a kutak hogy tomve vannak, sporol vele az ember 100ft-ot, azert megeri sorban allni
-
Zola007
veterán
válasz
kovacsroli #96848 üzenetére
Szerintem jó autó, még a formáját is szeretem. Sajnos nagyon keveset látni belőle, kérdés.
mai napig nem értem miért nem javítják ki időben az ilyen sárvédő, tanknyílás, stb rohadásokat az emberek, mikor még olcsón megoldható lenne, nem kellene kivágni vagy elemet cserélni
(#96851) Morris: nekem meg mindegy egy kocsi hangja. Én már koravén vagyok, leszoktam már arról, hogy ilyeneket figyeljek személyautónál.
-
Zola007
veterán
válasz
kovacsroli #96765 üzenetére
azért annyinak már van jelentősége, főleg ha óra szerint 120 van benne (élő példa 350 -> 120, ismerősnek akarták eladni)
-
válasz
kovacsroli #96765 üzenetére
Az 1.3-al azért már rendesen lehet csapatni is, a 86 le igen jól viszi azt a csöppnyi kasznit, 180 simán kitaposható belőle. Bár a barátnőket ez általában nem annyira izgatja
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #96761 üzenetére
Nem feltetlenul a hely mennyisegere ertettem. Egy kategoriaval feljebb mar kenyelmesebb a futomu, jobbak az ulesek, kevesebb a szelzaj. A hosszu tavu utazasnal ezek mind tenyezok. A legjobb az lenne ha ki tudnatok probalni egy 40km-es szakaszon.
-
válasz
kovacsroli #96759 üzenetére
Szia! Haver anyukája az 1.3-al városban 5.5-öt etet meg. Nagyon jó autók, egy nőnek bőven elég nagy, szeretni fogja. Én csak ajánlani tudom
Jómúltkor volt egy patika 1.0 a fővárosi autópiacon 650-ért
-
Zola007
veterán
válasz
kovacsroli #96759 üzenetére
azért yarissal óvatosan, némelyikbe méretéhez képest durca kilométerszámokat vertek már bele (300-350e)
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #96759 üzenetére
Szerintem napi 80 km-t utazni kicsi a Yaris. 80-as temponal mindegyik auto nagyon keveset eszik. Nekem 6.3 korul volt 2.0 benzines mazda6-tal.
Inkabb egy Corolla 1.4 vagy Mazda 323 1.5 -
Gergőke88
addikt
válasz
kovacsroli #95128 üzenetére
Szerinted súlyban azonos a 2 modell?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kovacsroli #93868 üzenetére
Ahogy érzed, hadd ne Én mondjam meg.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kovacsroli #93862 üzenetére
Ne, szedd szét inkább. Beáll tőle a minden.
-
Kornel
veterán
válasz
kovacsroli #93862 üzenetére
azért az aláírásod elég kemény
-
neduddki
nagyúr
válasz
kovacsroli #93862 üzenetére
HI!
korbekenni vmi jofele zink-phoszfatos festekkel nem probaltad?
udv
neduddki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #93743 üzenetére
Bármelyik teszkó/madarasteszkó-ban kapsz pl. Én a gyári lecseréltem az ott kapható gagyi kínaira mert kb fele akkora helyet fogalal el és így pont befér a pótkerék mellé. A gyári meg folyton ott csúszkált a csomiban ami idegesített...
-
raczger
őstag
válasz
kovacsroli #93740 üzenetére
Azzal a lappal, amit kaptál, ugye 60 napig tudod igazolni a biztosítás meglétét. Nekem 2-3 hét alatt küldtek levélben (én bankkártyával fizettem) egy olyan papírt, ami a csekk helyett van úgymond, egy befizetési igazolást vagy mit. (Aztán lassan küldhetnék már a zöldkártyát is, ennél a biztosítónál az is jön automatikusan.)
Egyébként a rendőr nem büntethet meg érte, ha nincsen (tavaly hozták ezt a döntést), persze az a biztos, ha nálad van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #93740 üzenetére
Én mikor megvettem akkor az alkuszi papírral közlekedtem jobb hijján amíg nem jött papper a biztitől.
-
giigz
veterán
válasz
kovacsroli #93740 üzenetére
HI!
kozpotti rencerbe bennen vna
udv
dudduki
ps.: nalmam egy forglalmi es jogsi es kessz, csomiban mge haromszog emelo
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kovacsroli #93735 üzenetére
Elsősegély doboz már nem kötelező (ahogy az izzókészlet sem). De ha annak hiányában nem tudsz elsősegélyben részesíteni egy sérültet baleset esetén akkor kemyény büntire számíthatsz.
Tehát: Jogsi, forgalmi, kötelező biztis igazolásh (elég hozá a csekk feladóvevénye is pl, zöld kártya itthon nem kell) és a háromszeg.
-
neduddki
nagyúr
válasz
kovacsroli #93735 üzenetére
HI!
biztositasi zud papir az kulhonaba kell ha jol tudom, eu dobo zmeg ugy van ahogy irod, de en legbis a kefet ennem meg ha kene es nem voltna nalam /a lajaratrol meg a trumatologusok vmi fomuftija mondta, hohgy nemindegy ho lejear v. nem igyis eletmentonekkell amig a mento kier, sokkal tobb sokkal veszejesebb anayg vanmint egy lejat gezlap
ja es amelliny majd elfejettem, elemletileg csak abban szalhac ckia z otobol/udv
neduddki
mod: Kickass: eseros monda, hogy jo mazzag mar messzirl laccik meg a gazdarol, rohadt dragan elmegy relativ eleg gyorsan a tobbivel emg nem szabd foglkaozni
-
neduddki
nagyúr
válasz
kovacsroli #93733 üzenetére
HI!
mo-rol beszleuk? mert forgalmi, biztositas /az utobbi 1 eveben nezes nelkul visszaadtak?/ szemejjazonosagot igsazolo irat /szig/utlevel/, jogsi, frogalmi, eucsoma, 3szog /utobbi 2ot megint nem neztek az elmut 1 evben/
udv
neduddki
mod: izzo keszlet nem, eucsoamg meg a lejaratra is erdems figyelni, mert volt ebbol hajp
mod; Kickass: adagolos kimegy a vilagbol meg normlasi hasnla tmelet is, hangja nem szip. alkaresz draga cserebe nem egy doglos mit lehetne modnia eyg 626os mazzagurl?:- ) megrogoztt tutajok mindekep mazzag6fole teszik minosegben, legfnagyobb a japo-d kozul, lifbek es kombi ajnalott //v. barlangaszigazolvany:- )
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kovacsroli #93731 üzenetére
Személyes iratok, autó iratai, önvédelmi eszköz(fejsze, baseball ütő...) E.ü. doboz, izzó készlet, vannak országok ahol a poroltó is kötelező. Pótkerék, kerékkulcs, emelő. Nem kötelező de ajánlott a pumpa, kötél, hengerfej, turbó, féltengelycsukló, 10 liter víz, 1 lirter motor olaj, 1 liter szervó olaj, 1 liter sebváltó olaj, 0,5 liter fékolaj, szerszámkészlet.
Ha úgy sem tudnád megjavítani, akkor elég lesz a kötelező.
-
8th
addikt
válasz
kovacsroli #92911 üzenetére
Napi 80kilométerre vennék valami egyszerű kisdízelt egy benzines leenné a fejetek nem is gondolkodnék abban. Most mondanám, hogy B Corsa 1.5D, Saxo 1.5D, Fiesta 1.8D mert elég takarékosak de ezek öreg konstrukciók és sajnos úgy törnek mint a ropi. Úgyhogy azt mondom, hogy Vokswagen Lupo (Seat Arosa) 1.7 SDI. Egy faék egyszerűségű megbízható 4hengeres közvetlen befecskendezéses adagolós szívódízel motor van bennük. Országúton különösebb erőfeszítés nélkül elgurul 4liter alatti fogyasztással alkatrészárai is teljesen rendben vannak és 4csillagot kapott az euroncap töréstesztjén két front légzsákkal.
Ez például nem néz ki rosszul az pedig, hogy az elején csálén áll a lökhárító még nem jelent semmit. Meg kell nézni élőben. Alufelni nélkül valószínűleg be lehet alkudni 500k alá, alufelni + fejegység nélkül viszont biztosan be. A felnire szerelt négy új téli gumi istenkirálycsászárság így tél előtt na meg tényleg elég jól felszerelt az autó. Blokkolásgátló, két légzsák, centrálzár, riasztó, elektromos ablakok, állítható szervokormány, állítható magasságú vezetőülés, ködlámpa, fényszórómagasság állítás stb.
Hiába a sok kilométer ha a kompresszió rendben van nem volt komolyabban törve és nem rohad az alja ~480k körüli összegért én simán megvenném. Klassz kisautó. -
neduddki
nagyúr
válasz
kovacsroli #92916 üzenetére
HI!
bnosch va a dizeln ennek ellenre oleg hangopsak akikszivatak vele, maragy inkabb a bizineeknel
udv
neduddki
-
válasz
kovacsroli #92916 üzenetére
A dizel is jo, halk, szep hangja van, van ismerosom aki dizellel jar hosszabb tavokon 4L alatt is beeri 100km-en. Viszont sokkal dragabbak. Benzines kb 1L-el ehet tobbet.
Az fovarosi autopiacon volt kint 2 honapja egy patent 1.0 yaris, 650-ert
Ha lett volna benne klima + 1.3 motor akkor lehet most nem civicem lenne.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #92911 üzenetére
Punto 1.2 8V . Igazabol ekkora tavra valam diesel lenne jo, de ennyiert nem hiszem hogy kapsz epkezlabat.
-
lsc
nagyúr
válasz
kovacsroli #92911 üzenetére
Toyota Yaris I-es, ha nincs pálya az 1000-es is vállalható.
-
TaaT
nagyúr
válasz
kovacsroli #92605 üzenetére
-
TaaT
nagyúr
válasz
kovacsroli #92603 üzenetére
"Föld úton való használattól, vagy?"
A por nagyon sok helyre bejuthat, és ezt egy alapos kozmetikával sem sikerül mindenhonnan eltávolítani. Mondjuk szerintem bajt nem okoz, főleg az utastérben.
-
TaaT
nagyúr
válasz
kovacsroli #91969 üzenetére
-
Dany007
veterán
válasz
kovacsroli #91982 üzenetére
Jó okés. De milyet nem csinál? Igazából nem csinál semmilyent.
Mikor jöttem haza első alkalommal és tele volt vízzel, na akkor döcögött köhögött alig akart menni... hát ugye áthúzott a gyertya és nem volt gyújtás csak hébe-hóba... de azóta nincs relevánsan ilyen...
Néha néha ha kicsi a fordulat és rányomok egy kövér gázt akkor meg-meg akad egyet egyet, de így is csak nagyon ritkán. -
Dany007
veterán
válasz
kovacsroli #91978 üzenetére
Frankó. Épp ezen gondolkodtam.
A gyertyákat kitudom szedni én is, nem? Megfelelő szerszámmal... És akkor szépen megtisztogatnám..Meg alapesetben biztos, hogy az életbe nem megy oda víz. Van külön motorborítás meg hát na... hogy jutna oda be.. sehogy... Csak ha direktbe telenyomatják. De még az se lett volna gond, ha nem magasnyomásúval csinálják...
Lehet az lesz egyik hétvégén apósnál kiszedem őket aztán megtisztogatom.
-
Dany007
veterán
válasz
kovacsroli #91972 üzenetére
Hogy rohadjon meg, ettől fosok én is...
Mivel átvételkor úgy telibefújták magasnyomásúval a motorteret, hogy a gyertyáknál állt a víz! Alig tudtam hazajönni vele. Mérges is voltam...
Aztán otthon kifújattok belőle a vizet... De hát csak nem lesz ilyen pár órányi vízben ázástól... -
runner 125
nagyúr
válasz
kovacsroli #91972 üzenetére
Nyilván ez max fröccsenő víz ellen véd. Ha, motormosásnál megkínálták nagynyomásúval, simán telefolyhatott vízzel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest